ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atilla14
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2018 08:28
Son Ziyaret:
19 Mart 2022 00:10
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atilla Dorak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bolu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atilla Dorak
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar,
Yaklaşık 4 ay önce power led ile devam ettiğim hobimden bir görüntüde ben paylaşıyım istedim.Bu vesile ile yapmış olduğu aydınlatıcı çalışmalarından ve yardımlarından ötürü (darkaura) Mustafa bey' e teşekkürlerimi iletiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/110420202115031.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Yaklaşık 4 ay önce power led ile devam ettiğim hobimden bir görüntüde ben paylaşıyım istedim.Bu vesile ile yapmış olduğu aydınlatıcı çalışmalarından ve yardımlarından ötürü (darkaura) Mustafa bey' e teşekkürlerimi iletiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/110420202115031.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa Bey, desteğiniz ve bigilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. NPK 'yı bitkileri gözlemleyerek kademeli olarak artırıyorum.
Mustafa Bey, desteğiniz ve bigilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. NPK 'yı bitkileri gözlemleyerek kademeli olarak artırıyorum.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 15 gündür kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cmidi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-11-06 23:55:15[/EDIT]
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 15 gündür kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cmidi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-11-06 23:55:15[/EDIT]
Bitkili Akvaryumda Aşırı Işık Suyu Bulandırır Mı?
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 1 aydır kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cm idi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey,
Power led armatürü yaklaşık 1 aydır kullaniyorum. Bazı bitkilerin yaprakları daraldı ve sivrileşti. Örneğin tütün yaprakları yanmış gibi duruyor. Aromaticalar hacimli ve geniş yapraklı ve cok hızlı büyürken( poset poset buduyordum) resimdeki gibi büzulduler. Olculer 100x45x45 armaturde ayak yok sudan yuksekligi 10 cm idi.lens yoktu. 2 gun once Sudan 20cm yukseklige ayaklar ile aldim ve 90 derece lens taktim. Nedeni 72 w olan ledlerin fazla gelmesi olabilir mi? Daha önce karşilastinizmi. Bazi bitkilerde halinden cok memnun pogestemon octopus reicki mini gibi. Bu sayfa basinda yazismistik. Eski resimleri orada mevcut. Yardimci olabilirmisiniz. Biraz bu sekilde gozlemleyeyim mi. Fakat hic alg problemi ile karsilasmadim. Eskiden beri jbl macro ve micro element kullaniyorum. CO2 difizörüm tikandı yerine dıy difizör ile CO2 veriyorum yetersiz kaliyor olabilir mi. Işıklar günde 2 sefer 3 saatten toplamda 6 saat acik kalıyor. Adaptasyon sürecimidir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192341221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192343491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192339111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/061120192346091.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa Bey, ilginize çok teşekkür ederim. O zaman bu şekilde devam [:)] Yeni sisteme bitkilerin ve balıkların adaptasyon sürecini atlatmasından sonra ön sıraya 90° lens kullanmamı önerirmisiniz. Melekler ilk armatürü çalıştırdığımda bahsettiğiniz şekilde gözüne Işık tutulmuş tavşan edasıyla dipte toplandılar sabah daha yeni kendilerine geliyorlardı, onlarda alışmış olurlar biraz yeni sisteme.
Bir de şekildeki armatür ayaklarını yapmıştım kullanmamı önerirmisiniz. Renk yukarıdan daha geniş alanda akvaryum içine dağılır ve tek armatürde çift sıra led olmasının handikaplarını da ortadan kaldırmak amacıyla düşünmüştüm açıkçası. Sizin yapmış olduğunuz tek sıra 2 armatür şeklinde sistemlerde ışık akvaryum içene daha eşit dağılıyor. Ayaklar çok yüksek derseniz biraz daha alçaltabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/161020191130401.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-10-16 12:12:50[/EDIT]
Mustafa Bey, ilginize çok teşekkür ederim. O zaman bu şekilde devam [:)] Yeni sisteme bitkilerin ve balıkların adaptasyon sürecini atlatmasından sonra ön sıraya 90° lens kullanmamı önerirmisiniz. Melekler ilk armatürü çalıştırdığımda bahsettiğiniz şekilde gözüne Işık tutulmuş tavşan edasıyla dipte toplandılar sabah daha yeni kendilerine geliyorlardı, onlarda alışmış olurlar biraz yeni sisteme.
Bir de şekildeki armatür ayaklarını yapmıştım kullanmamı önerirmisiniz. Renk yukarıdan daha geniş alanda akvaryum içine dağılır ve tek armatürde çift sıra led olmasının handikaplarını da ortadan kaldırmak amacıyla düşünmüştüm açıkçası. Sizin yapmış olduğunuz tek sıra 2 armatür şeklinde sistemlerde ışık akvaryum içene daha eşit dağılıyor. Ayaklar çok yüksek derseniz biraz daha alçaltabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/161020191130401.jpg[/IMG][EDIT]Atilla14,2019-10-16 12:12:50[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba,
Power Led Armatür tamamlandı. Görüntü aşağıdaki resimdeki gibi oldu. Dağılım uygun olmuş mu ? Gözüm florasana alıştığı için bana biraz farklı geldi. Mavi ve mor sanki çok baskın geldi gibi. Sizin yorumlarınız nedir. Akvaryum ölçüleri : 100x45x45 zemin bitkileri için 90° lens kullanmalımıyım ? Sanki parlaklık da az gibi.
Dizilim:
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192233111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192245301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192247101.jpg[/IMG]
Merhaba,
Power Led Armatür tamamlandı. Görüntü aşağıdaki resimdeki gibi oldu. Dağılım uygun olmuş mu ? Gözüm florasana alıştığı için bana biraz farklı geldi. Mavi ve mor sanki çok baskın geldi gibi. Sizin yorumlarınız nedir. Akvaryum ölçüleri : 100x45x45 zemin bitkileri için 90° lens kullanmalımıyım ? Sanki parlaklık da az gibi.
Dizilim:
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192233111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192245301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/151020192247101.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa Bey teşekkür ederim. Fakat Soğuk Beyaz %50 oranında çıkıyor. Belirttiğiniz gibi Yeşili 2 adet koydum. 630 Kırmızıyı çıkarttım. Ve 4 adet Full spectrumu eşit dağıttım. Soğuk beyazda oran %50 az derseniz hangi renklerden toplamda 6 adet eksiltmem uygun olur. Bu şekilde de iyi olur derseniz hemen başlayacağım.
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/111020191512061.jpg[/IMG]
Mustafa Bey teşekkür ederim. Fakat Soğuk Beyaz %50 oranında çıkıyor. Belirttiğiniz gibi Yeşili 2 adet koydum. 630 Kırmızıyı çıkarttım. Ve 4 adet Full spectrumu eşit dağıttım. Soğuk beyazda oran %50 az derseniz hangi renklerden toplamda 6 adet eksiltmem uygun olur. Bu şekilde de iyi olur derseniz hemen başlayacağım.
Soğuk Beyaz : 6000 K 36 Adet 50%
Deep Red : 660 nm 16 Adet 22%
Royal Blue 430-450 nm 9 Adet 12%
Uv Mor: 420-430 nm 5 Adet 7%
Full Spectrum : 4 Adet 5%
Yeşil 530 nm 2 Adet 2,80%
Kırmızı 630 nm : 0
Toplam 72 Adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/111020191512061.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar,
Power led armatür yapımına başlamadan çıkartmış olduğum sıralamanın uygunluğu hakkında bilgi alabilirmiyim. Yaklaşık 200 sayfalık paylaşımları okudum ve Mustafa bey'in ilk sayfada belirttiği oranlara biraz ufak ekleme yaptım. 6000K Soğuk beyaz sayısı oranın biraz altında kaldı gibi fotosentez ve doğal görüntü bozulur mu, alg oluşur mu? endişelerim var. Başlamışken tecrübelerinizden faydalanıp nokta atışı yapmak istiyorum. Defalarca bu konu açıldı belki ama sıralama gözüme çok renkli geldi.
Uygun derseniz 1. dizilim şeklinde başlayacağım.
Florasanla çok güzel bitkili high tech akvaryumlarım oldu inşallah power led ile de başarıp 20 yıldır sürdürdüğüm bu hobimde yine mutlu olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/101020191527091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Power led armatür yapımına başlamadan çıkartmış olduğum sıralamanın uygunluğu hakkında bilgi alabilirmiyim. Yaklaşık 200 sayfalık paylaşımları okudum ve Mustafa bey'in ilk sayfada belirttiği oranlara biraz ufak ekleme yaptım. 6000K Soğuk beyaz sayısı oranın biraz altında kaldı gibi fotosentez ve doğal görüntü bozulur mu, alg oluşur mu? endişelerim var. Başlamışken tecrübelerinizden faydalanıp nokta atışı yapmak istiyorum. Defalarca bu konu açıldı belki ama sıralama gözüme çok renkli geldi.
Uygun derseniz 1. dizilim şeklinde başlayacağım.
Florasanla çok güzel bitkili high tech akvaryumlarım oldu inşallah power led ile de başarıp 20 yıldır sürdürdüğüm bu hobimde yine mutlu olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/101020191527091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar,
Power Led Armatür maceramda Ali Expresten sipariş vermiş olduğum 1w 'lık Soğuk beyaz ledlerim bugün elime ulaştı, resimde görüldüğü gibi pcb 'lerde 6000 K yazıyor.
Bu ledleri kullanabilirmiyim yok sa çöp mü oldular. Ben 6500-6700 K istemiştim.
Kullanmamda sakınca yok ise 100x45x40 ebatlarında bitkili akvaryumumda standart led dizilimini değiştirmem mi gerekir. Örneğin;
39 adet 6500 K Soğuk beyaz
16 adet 660 nm Deep red
9 adet royal blue
4 adet uv mor 420-430nm
2 adet full spectrum
1 adet yeşil 530 nm
1 adet kırmızı 630 nm
toplam: 72 adet 1 W
Beyazların 6000 kelvin olması nedeniyle royal blue veya uv mor 'un sayısını mı artırmam uygun olur sizce. Yoksa mutlaka 6500-6700 Kelvın mi olmalı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130920191052571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Power Led Armatür maceramda Ali Expresten sipariş vermiş olduğum 1w 'lık Soğuk beyaz ledlerim bugün elime ulaştı, resimde görüldüğü gibi pcb 'lerde 6000 K yazıyor.
Bu ledleri kullanabilirmiyim yok sa çöp mü oldular. Ben 6500-6700 K istemiştim.
Kullanmamda sakınca yok ise 100x45x40 ebatlarında bitkili akvaryumumda standart led dizilimini değiştirmem mi gerekir. Örneğin;
39 adet 6500 K Soğuk beyaz
16 adet 660 nm Deep red
9 adet royal blue
4 adet uv mor 420-430nm
2 adet full spectrum
1 adet yeşil 530 nm
1 adet kırmızı 630 nm
toplam: 72 adet 1 W
Beyazların 6000 kelvin olması nedeniyle royal blue veya uv mor 'un sayısını mı artırmam uygun olur sizce. Yoksa mutlaka 6500-6700 Kelvın mi olmalı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130920191052571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191508071.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey, Ekli resimde ki bitkili akvaryuma sahibim. Adınlatma sistemim,4saat+4saat=8 saat/ gün
2 Adet Sylvania 30x2 Watt T8
2 Adet 865 Daylight 30x2 Watt T8
2 Adet 865 18x2 Watt T8
2 adet 5730 Smd led 'ten ibaret. Yıllardır ufak değişiklikler ile bu şekilde kullanıyorum. Yüksek enerji maliyeti ve florasan ömürlerininden dolayı artık led aydınlatma ya geçiş yapmak istiyorum. Yazılarınızı okuduğumda bu konuda oldukça tecrübeli olduğunuzu gördüm. Bende uzun zamandır araştırıyorum fakat hata yapmakta istemiyorum. Akvaryum ebatlarım 100x45hx45 şeklinde, Power led önerileriniz hakkında bilgi rica edebilirmiyim. Hangi tür ledlerden kaçar adet benim için uygun olur sıralaması ne şekilde olması gerekir? Siz imalat yapıyormusunuz bilmiyorum.
Teşekkür ederim. [/QUOTE][QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey,
Akvaryumuma power led armatür yapımı için sizinle nasıl irtibata geçebilirim.[EDIT]Atilla14,2019-06-04 22:23:15[/EDIT]
[QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey, Ekli resimde ki bitkili akvaryuma sahibim. Adınlatma sistemim,4saat+4saat=8 saat/ gün
2 Adet Sylvania 30x2 Watt T8
2 Adet 865 Daylight 30x2 Watt T8
2 Adet 865 18x2 Watt T8
2 adet 5730 Smd led 'ten ibaret. Yıllardır ufak değişiklikler ile bu şekilde kullanıyorum. Yüksek enerji maliyeti ve florasan ömürlerininden dolayı artık led aydınlatma ya geçiş yapmak istiyorum. Yazılarınızı okuduğumda bu konuda oldukça tecrübeli olduğunuzu gördüm. Bende uzun zamandır araştırıyorum fakat hata yapmakta istemiyorum. Akvaryum ebatlarım 100x45hx45 şeklinde, Power led önerileriniz hakkında bilgi rica edebilirmiyim. Hangi tür ledlerden kaçar adet benim için uygun olur sıralaması ne şekilde olması gerekir? Siz imalat yapıyormusunuz bilmiyorum.
Teşekkür ederim. [/QUOTE][QUOTE=Atilla14][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207458/130520191319301.jpg[/IMG]
Merhaba Mustafa Bey,
Akvaryumuma power led armatür yapımı için sizinle nasıl irtibata geçebilirim.[EDIT]Atilla14,2019-06-04 22:23:15[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
