ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
burkayjk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
76
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2018 15:34
Son Ziyaret:
08 Eylül 2023 17:39
Toplam Mesaj:
113 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burkay KOCAOĞLU
Doğum Tarihi:
09 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
Biyomedikal
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burkay KOCAOĞLU
Malawi Sevgisi
9D 2E SAULOSİ
SON 10 MESAJI
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=Beta_balik]Anubiası bulamadın ama aynı şekilde sığ sularda kriptekorin bitkisi yapraklarının su dışında olarak büyüdüğü bir resim buldum.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/020620191831261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kökleri su ve toprak içinde kalması yeterli oluyor bunlarda :)
[QUOTE=Beta_balik]Anubiası bulamadın ama aynı şekilde sığ sularda kriptekorin bitkisi yapraklarının su dışında olarak büyüdüğü bir resim buldum.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/020620191831261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kökleri su ve toprak içinde kalması yeterli oluyor bunlarda :)
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=Beta_balik]Ben birkaç kere görmüştüm, böyle nemli bir ortam kurunca su dışında anubias da kullanılıyor. Zaten sis için düzenek kurmuşsunuz bir de günde birkaç kere yapraklarına su serperseniz bence gayet güzel yetişir. Doğal ortamında da bu şekilde su dışında yetişiyor. Resmini bulabilirsem paylaşırım.[/QUOTE]
Evet sis yeterince nemlendiriyor bitkileri. Bir çok bitki var bu yönde kullanılabilecek ama artık diğer kurulumlarda bakacağım. Anubias için dediginiz resmi bulursanız paylaşın sevinirim :)
[QUOTE=Beta_balik]Ben birkaç kere görmüştüm, böyle nemli bir ortam kurunca su dışında anubias da kullanılıyor. Zaten sis için düzenek kurmuşsunuz bir de günde birkaç kere yapraklarına su serperseniz bence gayet güzel yetişir. Doğal ortamında da bu şekilde su dışında yetişiyor. Resmini bulabilirsem paylaşırım.[/QUOTE]
Evet sis yeterince nemlendiriyor bitkileri. Bir çok bitki var bu yönde kullanılabilecek ama artık diğer kurulumlarda bakacağım. Anubias için dediginiz resmi bulursanız paylaşın sevinirim :)
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=Neothauma ]Aslında su yosunu dediğiniz mossları bulmak o kadar da zor değil. Java moss çok kolay ve uygun fiyata bulunabilen bir bitki. Boş vakitlerinizde doğa yürüyüşlerine çıkarsanız ülkemizde de yetişen kozmopolit moss türlerinden bulup toplayabilirsiniz. Bahçe duvarlarında yetişen mossları da kullanıyordu bu arkadaş. Ben aşağıdaki moss türünü geçen sene şehir merkezine çok yakın olan Manisa kent ormanında bulmuştum, İzmir’den Sabuncubeli’ne doğru giderken Çiçekli taraflarındaki ormanlık yerlerde de bulunabilir. Benim bulduğum yerle çevre koşulları oldukça benzer çünkü.
[URL]https://www.akvaryum.com/fontinalis_antipyretica_willow_moss_bitkir_29_5697.asp[/URL]
Bir de aklınızda bulunsun, bu tarz çalışmalarda tamamen kara ortamında yetişen bitkilerindense sucul-yarı sucul ortamlara da adapte olabilen bitkiler kullanmak işleri daha a kolaylaştırıyor. Pathos sarmaşığı, okbaşı gibi bitkilere bir bakın. [/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Evet ortam ıslak ve nemli olduğu için bu tür bitkiler daha rahat ve hoş olabilir. Bir sonraki çalışmalarımda araştırıp deneyeceğim.
[QUOTE=Neothauma ]Aslında su yosunu dediğiniz mossları bulmak o kadar da zor değil. Java moss çok kolay ve uygun fiyata bulunabilen bir bitki. Boş vakitlerinizde doğa yürüyüşlerine çıkarsanız ülkemizde de yetişen kozmopolit moss türlerinden bulup toplayabilirsiniz. Bahçe duvarlarında yetişen mossları da kullanıyordu bu arkadaş. Ben aşağıdaki moss türünü geçen sene şehir merkezine çok yakın olan Manisa kent ormanında bulmuştum, İzmir’den Sabuncubeli’ne doğru giderken Çiçekli taraflarındaki ormanlık yerlerde de bulunabilir. Benim bulduğum yerle çevre koşulları oldukça benzer çünkü.
[URL]https://www.akvaryum.com/fontinalis_antipyretica_willow_moss_bitkir_29_5697.asp[/URL]
Bir de aklınızda bulunsun, bu tarz çalışmalarda tamamen kara ortamında yetişen bitkilerindense sucul-yarı sucul ortamlara da adapte olabilen bitkiler kullanmak işleri daha a kolaylaştırıyor. Pathos sarmaşığı, okbaşı gibi bitkilere bir bakın. [/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Evet ortam ıslak ve nemli olduğu için bu tür bitkiler daha rahat ve hoş olabilir. Bir sonraki çalışmalarımda araştırıp deneyeceğim.
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=Sorrow]Altı kısım sanki minik bir kumsal gibi.Gayet başarılı olmuş. Acaba bardaktaki betta burada daha iyi olabilir mi en azından 360 derece rahat dönebilir.[/QUOTE]
Teşekkürler.. Evet silis kum renginden dolayı öyle bi kumsal edası bıraktı :) bardaktansa tabi ki rahat eder beta burda
[QUOTE=Sorrow]Altı kısım sanki minik bir kumsal gibi.Gayet başarılı olmuş. Acaba bardaktaki betta burada daha iyi olabilir mi en azından 360 derece rahat dönebilir.[/QUOTE]
Teşekkürler.. Evet silis kum renginden dolayı öyle bi kumsal edası bıraktı :) bardaktansa tabi ki rahat eder beta burda
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=Neothauma ]Merhaba,
Sizin kurulumunuza çok benzer bir teknik kullanan bir Youtube kullanıcısının örnek videosunu paylaşıyorum.Belki siz de bu kanalı biliyorsunuzdur, ondan ilham almışsınızdır. Kullandığınız malzemeler çok benzer çünkü.
[VID]https://youtu.be/TkMhpsvO3mE[/VID]
Kurulumunuzun işçiliği çok temiz olmuş. Beğenmediğim tek şey bitkileri çok düzenli sırada ekmeniz. Daha dağınık bir düzenleme daha doğal bir görüntü etmek için iyi olur diye düşünüyorum, yukarıdaki videoyu paylaşma sebebim örnek olsun diye. Başlangıç için yine de çok iyi. Sizi daha iyi kurulumlarla görmek dileğiyle...[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkür ederim. Evet ilham aldığım videolardan biri. Doğallık konusunda dediğinize katılıyorum ama benim kullandigim bitkiler karasal bitkiler olduğu için bolca toprak istiyorlar bu yüzden onları koyabileceğim yerler sınırlı yuvaciklar vardı. Bu yüzden sağa sola serpistiremedim. Attığınız videoda su yosunları kulanıyor, o tür şeyler bulamadım. Turkiyede ki imkanlarla anca bu kadar oldu :) tabi dediğiniz gibi bu ilk denememdi sonrasında üstüne koyarak gitmeyi planliyorum :)
[QUOTE=Neothauma ]Merhaba,
Sizin kurulumunuza çok benzer bir teknik kullanan bir Youtube kullanıcısının örnek videosunu paylaşıyorum.Belki siz de bu kanalı biliyorsunuzdur, ondan ilham almışsınızdır. Kullandığınız malzemeler çok benzer çünkü.
[VID]https://youtu.be/TkMhpsvO3mE[/VID]
Kurulumunuzun işçiliği çok temiz olmuş. Beğenmediğim tek şey bitkileri çok düzenli sırada ekmeniz. Daha dağınık bir düzenleme daha doğal bir görüntü etmek için iyi olur diye düşünüyorum, yukarıdaki videoyu paylaşma sebebim örnek olsun diye. Başlangıç için yine de çok iyi. Sizi daha iyi kurulumlarla görmek dileğiyle...[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkür ederim. Evet ilham aldığım videolardan biri. Doğallık konusunda dediğinize katılıyorum ama benim kullandigim bitkiler karasal bitkiler olduğu için bolca toprak istiyorlar bu yüzden onları koyabileceğim yerler sınırlı yuvaciklar vardı. Bu yüzden sağa sola serpistiremedim. Attığınız videoda su yosunları kulanıyor, o tür şeyler bulamadım. Turkiyede ki imkanlarla anca bu kadar oldu :) tabi dediğiniz gibi bu ilk denememdi sonrasında üstüne koyarak gitmeyi planliyorum :)
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=K3r3m ]Ama zaten küçücük canlılar 2 cm'yi geçmiyorlar ki bence suyunuz kaç litre ona bir hesap yapın sonrasında türü düşünmek en mantıklısı.[/QUOTE]
Evet iyice düşünmek lazım
[QUOTE=K3r3m ]Ama zaten küçücük canlılar 2 cm'yi geçmiyorlar ki bence suyunuz kaç litre ona bir hesap yapın sonrasında türü düşünmek en mantıklısı.[/QUOTE]
Evet iyice düşünmek lazım
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=K3r3m ]Çok güzel olmuş hardscape e bayıldım bence 3-4 adet mosquito rasbora güzel olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. Rasbora güzel canlı boylarida ufak ama suda lav taşlarından başka filtreleme yok bu yüzden canlı yükü çok olursa kirlilikte çok olucak diye düşünüyorum ve
Ayrıca ısıtıcı da yok şuan hava güzel ama ilerliyen zamanda bu tür canlılara sıkıntı olacak
[QUOTE=K3r3m ]Çok güzel olmuş hardscape e bayıldım bence 3-4 adet mosquito rasbora güzel olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. Rasbora güzel canlı boylarida ufak ama suda lav taşlarından başka filtreleme yok bu yüzden canlı yükü çok olursa kirlilikte çok olucak diye düşünüyorum ve
Ayrıca ısıtıcı da yok şuan hava güzel ama ilerliyen zamanda bu tür canlılara sıkıntı olacak
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=ceyh]Çok beğendim, elinize sağlık, yalnız tankta şu haliyle 6-7 lt su ya var ya yok, bu hacimde betta bakılabiliyor mu, ya da hangi türler bakılabilir araştırmak gerek.[/QUOTE]
Çok teşekkürler. hacim olarak düşük evet bende onun kararsızlığndayım ne olabir diye.
[QUOTE=ceyh]Çok beğendim, elinize sağlık, yalnız tankta şu haliyle 6-7 lt su ya var ya yok, bu hacimde betta bakılabiliyor mu, ya da hangi türler bakılabilir araştırmak gerek.[/QUOTE]
Çok teşekkürler. hacim olarak düşük evet bende onun kararsızlığndayım ne olabir diye.
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=Beta_balik]Gerçekten güzel olmuş. Benim tavsiyemiz de beta çünkü suyun hacmi iyice düşmüş durumda. Beta alacaksanız tavsiyem su üstüne pistia alın. Ve plakat gibi kısa kuyruklu yada dişi beta alın. Uzun kuyrukludan daha çok yakışır gibime geliyor. [:)][/QUOTE]
Evet pistia güzel durur bunu dikkate alacağım teşekkür ederim :) su mercimeğide olabilir aslında.
[QUOTE=Beta_balik]Gerçekten güzel olmuş. Benim tavsiyemiz de beta çünkü suyun hacmi iyice düşmüş durumda. Beta alacaksanız tavsiyem su üstüne pistia alın. Ve plakat gibi kısa kuyruklu yada dişi beta alın. Uzun kuyrukludan daha çok yakışır gibime geliyor. [:)][/QUOTE]
Evet pistia güzel durur bunu dikkate alacağım teşekkür ederim :) su mercimeğide olabilir aslında.
Aquaterarium Huzur Köşem
[QUOTE=Beta_balik]Bence gayet güzel bir çalışma olmuş. Ama bir şeyi anlamadım. Teraryum falan demişsiniz, su doldurmayacaksınız galiba. Yoksa poludaryum tarzı bir şey mi yaptınız? Besliyeceğiniz bir canlı var mı bir de? Bu sorularıma cevap getirirseniz sevinirim. [/QUOTE] teşekkür ederim. Su doldurdum tabiki. Son halinin videosu var ama buraya atamadım. Buhar sistemide ayarladım. Canlı olarak da belki bir beta koyabilirim daha karar vermedim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205538/010620191919521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205538/010620191920091.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Bence gayet güzel bir çalışma olmuş. Ama bir şeyi anlamadım. Teraryum falan demişsiniz, su doldurmayacaksınız galiba. Yoksa poludaryum tarzı bir şey mi yaptınız? Besliyeceğiniz bir canlı var mı bir de? Bu sorularıma cevap getirirseniz sevinirim. [/QUOTE] teşekkür ederim. Su doldurdum tabiki. Son halinin videosu var ama buraya atamadım. Buhar sistemide ayarladım. Canlı olarak da belki bir beta koyabilirim daha karar vermedim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205538/010620191919521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205538/010620191920091.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:40
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
