ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rokolist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
110
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2018 20:55
Son Ziyaret:
14 Haziran 2025 22:00
Toplam Mesaj:
312 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orkun Cülha
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1994
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Serbest Meslek
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100x60x60 Güney Cüceleri Karma
150x60x60 Güney Büyük Yırtıcıları Karma
140x70x70 Orta Amerika Veija Karma
50x50x50 Yavru Tankı
50x50x50 Tedavi Tankı
Orkun.
SON 10 MESAJI
Sudaki Sarılıl
Öncelikle merhabalar ;
Dekor konusunda yardıma ihtiyacınız var sanırım dekorlar salınım yapar bazıları ölümcül olabilir ama bazılarıda değil bu çok önemli değil bazı balıkların habitatında blackwater veya sarımtırak su söz konusudur bu konuda kaygılanmayın önemli olan bu rengi sağlarken doğal şeylerden mi faydalandınız yapay şeylerden mi ? Gördüğüm kadarı ile akvaryumun içinde yapay cisimler ve balığın doğasında bulunmayan malzemeler bulunmakta bunun yerine size dere kumu ve ya silis kum gibi sıradan ve doğada bulunan kumlardan önersem. Sizde bunu yerine getirseniz içinede doğadan topladığınız meşe yapraklarını koysanız ve dal koysanız bunun için işlemlerini araştırsanız daha doğal ortamda daha şık bi görüntüde elde etmiş olur ve daha huzur verici bi görüntüye sahip olursunuz. Bence herşeyden önce akvaryum dekor, akvaryum görüntüleri araştırmanızda fayda var ayrıca litre olarak 25 litre az başlangıç için iyi bi litre ama 1 tane beta için bile belki de yetersiz olabilecek derecede bence en başta en kötü 50-60 litrelik bi akvaryum sonra dekor ve düzenleme olursa çok daha rahat ve doğal ortama erişmiş balıklarınızı stressten kurtarmış ve rahat bi ortam sergilemiş olursunuz. İyi hobiler dilerim. [:iyi:]
[:iyi:][EDIT]rokolist,2018-08-30 23:54:42[/EDIT]
Öncelikle merhabalar ;
Dekor konusunda yardıma ihtiyacınız var sanırım dekorlar salınım yapar bazıları ölümcül olabilir ama bazılarıda değil bu çok önemli değil bazı balıkların habitatında blackwater veya sarımtırak su söz konusudur bu konuda kaygılanmayın önemli olan bu rengi sağlarken doğal şeylerden mi faydalandınız yapay şeylerden mi ? Gördüğüm kadarı ile akvaryumun içinde yapay cisimler ve balığın doğasında bulunmayan malzemeler bulunmakta bunun yerine size dere kumu ve ya silis kum gibi sıradan ve doğada bulunan kumlardan önersem. Sizde bunu yerine getirseniz içinede doğadan topladığınız meşe yapraklarını koysanız ve dal koysanız bunun için işlemlerini araştırsanız daha doğal ortamda daha şık bi görüntüde elde etmiş olur ve daha huzur verici bi görüntüye sahip olursunuz. Bence herşeyden önce akvaryum dekor, akvaryum görüntüleri araştırmanızda fayda var ayrıca litre olarak 25 litre az başlangıç için iyi bi litre ama 1 tane beta için bile belki de yetersiz olabilecek derecede bence en başta en kötü 50-60 litrelik bi akvaryum sonra dekor ve düzenleme olursa çok daha rahat ve doğal ortama erişmiş balıklarınızı stressten kurtarmış ve rahat bi ortam sergilemiş olursunuz. İyi hobiler dilerim. [:iyi:]
[:iyi:][EDIT]rokolist,2018-08-30 23:54:42[/EDIT]
Kafalı Yunuscular
[QUOTE=Yavuzselim3506]Arkadaşlar bu yunus fiyatları ne böyle genç damızlığını 40 tl ye satan var bu balık alt tarafı yunus kardeşim malawi balığı flowerhorn değil yada tropheus değil üredimmi 100 tane ürüyor kolay üreyen bir balık sarı prenses neyse yunusda onun bir gömlek fazlası neymiş sürmeliymiş kafası şişikmiş ver alabalık yemini yap 20 derece ısıyı alsana kafalı yunus kafalı ırk diye birşey yoktur baba anne kafalı diye yavruda kafalı olcak diye bir kural yok kalıtımdamı görmediniz lisede hem kafa sevdasını anlamıyorum kafası olsa ne olucak olmasa ne olucak 200 tl ye damızlığını satıyorlar tropheus üreten adam satamıyor o fiyata satanlarda çok zeki alanlarda [:)))]
Bu arada yunus besliyorum ısı ve alabalık yeminin kafa yaptığını kendim gördüm denendi[/QUOTE]
Size bu konuda hak veriyorum fazlasıyla fakat bu piyasa bu şekilde oldukça insanlar elden çıkarırken mecbur böyle şeyler yazmak zorunda sahsen hobiye ilk başladığımda böyle başladım ve böyle kandırıldım sonra verdiğim paranın %50 altına satışa koydum satılmadı hediye ettim. Sonrasında almayacağıma yemin içtim her yerde aynı politika uygulanmıyor kendini çakal sanan firmalar bunları insanlara bu sekilde satıyor 1000 lıraya sattığı koloniyi ona geri satmaya kalksan yunus başına 10 tl veririm diyor böyle iş yerlerini tanıyorum ve cok ıyı bılıyorum [:D] he katılmadığım nokta ise su alabalık yemi uzun süreli kullanımı balığın ömrü açısından sıkıntı yaratır hem suyu bozan bir yem hemde balığı yağlandıran ve sıkıntıya sokan bir yem şahsi düşlüncem kilosu 25 liralık bi yemin kalitesi ne olursa olsun şüphe uyandırır. Bu konuda size katılmıyorum sadece daha kaliteli yemlerlede bunu elde edebilirsiniz olay dediğiniz gibi sadece ısı ve soğuklukla alakalı [:iyi:]
[QUOTE=Yavuzselim3506]Arkadaşlar bu yunus fiyatları ne böyle genç damızlığını 40 tl ye satan var bu balık alt tarafı yunus kardeşim malawi balığı flowerhorn değil yada tropheus değil üredimmi 100 tane ürüyor kolay üreyen bir balık sarı prenses neyse yunusda onun bir gömlek fazlası neymiş sürmeliymiş kafası şişikmiş ver alabalık yemini yap 20 derece ısıyı alsana kafalı yunus kafalı ırk diye birşey yoktur baba anne kafalı diye yavruda kafalı olcak diye bir kural yok kalıtımdamı görmediniz lisede hem kafa sevdasını anlamıyorum kafası olsa ne olucak olmasa ne olucak 200 tl ye damızlığını satıyorlar tropheus üreten adam satamıyor o fiyata satanlarda çok zeki alanlarda [:)))]
Bu arada yunus besliyorum ısı ve alabalık yeminin kafa yaptığını kendim gördüm denendi[/QUOTE]
Size bu konuda hak veriyorum fazlasıyla fakat bu piyasa bu şekilde oldukça insanlar elden çıkarırken mecbur böyle şeyler yazmak zorunda sahsen hobiye ilk başladığımda böyle başladım ve böyle kandırıldım sonra verdiğim paranın %50 altına satışa koydum satılmadı hediye ettim. Sonrasında almayacağıma yemin içtim her yerde aynı politika uygulanmıyor kendini çakal sanan firmalar bunları insanlara bu sekilde satıyor 1000 lıraya sattığı koloniyi ona geri satmaya kalksan yunus başına 10 tl veririm diyor böyle iş yerlerini tanıyorum ve cok ıyı bılıyorum [:D] he katılmadığım nokta ise su alabalık yemi uzun süreli kullanımı balığın ömrü açısından sıkıntı yaratır hem suyu bozan bir yem hemde balığı yağlandıran ve sıkıntıya sokan bir yem şahsi düşlüncem kilosu 25 liralık bi yemin kalitesi ne olursa olsun şüphe uyandırır. Bu konuda size katılmıyorum sadece daha kaliteli yemlerlede bunu elde edebilirsiniz olay dediğiniz gibi sadece ısı ve soğuklukla alakalı [:iyi:]
Hobiyi Bırakan Üyeler.
Hobiye hergün yeni insanlar katmaya çalışıyorum hatta bu zamana kadar yaklaşık 8 tank hediye ettim ve bi kaç hastaneye iş yerine akvaryum verdim. Hatta balıklarına kadar verdim nerdeyse çoğuna bir tek yem almaları kaldı onlara :D mesela aradığım balığı bulmak için bu sayede hem çevremde hem onların ortak arkadaşlarına sorarak bulmaya çalışıyorum. Amacım nadir bulunan tür balıkları üretip çevremdeki hobidaşlarıma dağıtmak hobiye en büyük katkılardan biride bu zaten. Umarım herkesin aradığı şeyi bulma sansını yakalayacağız ülkemizde ben buna inanıyorum her geçen gün şirketler büyük ithalatlar yaparak ülkemize balıkları getiriyor onları en iyi şekilde formuna sokup üretmek bizlerin. Paylaşmak bence herşeyden önce birşeylere adım atmak başarmak daha önemli bir kaç örnekle bunları gördüm bencillikle bir şey kazanılmadığını aksıne kaybedildiğini gördüm. O yüzden bu hobi bi yerlere gelsin diye ben çabalamaktayım ve bunu yaparken sıkılmıyorum. Aksine yeni akvaryumlar yeni balıklar yeni düzenler görmekten zevk almaya başladım. Umarım bu şekilde devam eder.
Hobiye hergün yeni insanlar katmaya çalışıyorum hatta bu zamana kadar yaklaşık 8 tank hediye ettim ve bi kaç hastaneye iş yerine akvaryum verdim. Hatta balıklarına kadar verdim nerdeyse çoğuna bir tek yem almaları kaldı onlara :D mesela aradığım balığı bulmak için bu sayede hem çevremde hem onların ortak arkadaşlarına sorarak bulmaya çalışıyorum. Amacım nadir bulunan tür balıkları üretip çevremdeki hobidaşlarıma dağıtmak hobiye en büyük katkılardan biride bu zaten. Umarım herkesin aradığı şeyi bulma sansını yakalayacağız ülkemizde ben buna inanıyorum her geçen gün şirketler büyük ithalatlar yaparak ülkemize balıkları getiriyor onları en iyi şekilde formuna sokup üretmek bizlerin. Paylaşmak bence herşeyden önce birşeylere adım atmak başarmak daha önemli bir kaç örnekle bunları gördüm bencillikle bir şey kazanılmadığını aksıne kaybedildiğini gördüm. O yüzden bu hobi bi yerlere gelsin diye ben çabalamaktayım ve bunu yaparken sıkılmıyorum. Aksine yeni akvaryumlar yeni balıklar yeni düzenler görmekten zevk almaya başladım. Umarım bu şekilde devam eder.
Fluval Fx6 Filtre Malzeme Ve Bir Takım Sorular
[QUOTE=Ches]
Muhtemelen çözüm bulamazsın çünkü hediye kodu ürünün içinden çıkıyor. Satan yerin haberi bile yoktur belki de. Zaten kodu da yurtdışı sitesine gönderiyorsunuz ve 10-15 gün içinde elinize ulaşıyor. Tamamen Fluval'i bağlayan bir durum... Hiç bir satış firmasında ürünün yanında şu hediyedir diye bir ibare yok zaten. [/QUOTE]
Baktım alete çokda önemli değil ya elimde zaten otomatik dip çekim makinası var pilli sarjlı oyüzden çok lazım değil olursa olur olmazsa olmazdayım sıkıntı yok yani
[QUOTE=Ches]
Muhtemelen çözüm bulamazsın çünkü hediye kodu ürünün içinden çıkıyor. Satan yerin haberi bile yoktur belki de. Zaten kodu da yurtdışı sitesine gönderiyorsunuz ve 10-15 gün içinde elinize ulaşıyor. Tamamen Fluval'i bağlayan bir durum... Hiç bir satış firmasında ürünün yanında şu hediyedir diye bir ibare yok zaten. [/QUOTE]
Baktım alete çokda önemli değil ya elimde zaten otomatik dip çekim makinası var pilli sarjlı oyüzden çok lazım değil olursa olur olmazsa olmazdayım sıkıntı yok yani
Fluval Fx6 Filtre Malzeme Ve Bir Takım Sorular
[QUOTE=Kınayu]Baya pahalıymış ben basit bir şey sanmıştım ürünü bilmiyorum. demekki filtrenin 200 TL si o ürüne gidiyor .
Orkun o satış fiyatı listesi üzerinden gitsin elinde çıktıyla bu aparatı verin yada filtrenin fiyatından bunu düşün desin yeridir [:iyi:][/QUOTE]
Doğru Söze ne demek gerek ki gerçekten haklısınız. Ben en iyisi aldığım yeri bi arayayım.
[QUOTE=Kınayu]Baya pahalıymış ben basit bir şey sanmıştım ürünü bilmiyorum. demekki filtrenin 200 TL si o ürüne gidiyor .
Orkun o satış fiyatı listesi üzerinden gitsin elinde çıktıyla bu aparatı verin yada filtrenin fiyatından bunu düşün desin yeridir [:iyi:][/QUOTE]
Doğru Söze ne demek gerek ki gerçekten haklısınız. Ben en iyisi aldığım yeri bi arayayım.
Fluval Fx6 Filtre Malzeme Ve Bir Takım Sorular
[QUOTE=Ches]İlginç, geçen hafta bir arkadaşım aldı onda çıktı. Şansına küs ne diyelim. Aparak çok kullanışlı idi. Videosunu görmüşsündür. Dip çekiminde kova derdi falan olmuyordu hiç.[/QUOTE]
Aynen gördüm ben en iyisi fluvala bir mesaj atayım belki yollarlar
[QUOTE=Kınayu]Yok o değil şimdi 1100 TL lik ürünü içerisinden 20 TL bile olmayan dip çekme aparatı çıkmadı diye geri vereydiniz [:)))]
Kendisi ayıpsız özürsüz geldi tıkır tıkır çalışıyorsa mesele yok gerisi hallolur [:iyi:][/QUOTE]
Denemedim henüz bugün dizeceğim inş yarın balıkları bekliyorum. 10 Tane Red Terror Gelicek bi gelsinde gerçi aparat çok önemli değil ama işe yararmıydı yarardı bende otomatik dip makinesi var onla idare ediyorum yorulmadan. Zaten dipten tortuyu almadan sadece suyu cekerek kullandığım için sıkıntı olmuyor.[EDIT]rokolist,2018-03-31 13:17:06[/EDIT]
[QUOTE=Ches]İlginç, geçen hafta bir arkadaşım aldı onda çıktı. Şansına küs ne diyelim. Aparak çok kullanışlı idi. Videosunu görmüşsündür. Dip çekiminde kova derdi falan olmuyordu hiç.[/QUOTE]
Aynen gördüm ben en iyisi fluvala bir mesaj atayım belki yollarlar
[QUOTE=Kınayu]Yok o değil şimdi 1100 TL lik ürünü içerisinden 20 TL bile olmayan dip çekme aparatı çıkmadı diye geri vereydiniz [:)))]
Kendisi ayıpsız özürsüz geldi tıkır tıkır çalışıyorsa mesele yok gerisi hallolur [:iyi:][/QUOTE]
Denemedim henüz bugün dizeceğim inş yarın balıkları bekliyorum. 10 Tane Red Terror Gelicek bi gelsinde gerçi aparat çok önemli değil ama işe yararmıydı yarardı bende otomatik dip makinesi var onla idare ediyorum yorulmadan. Zaten dipten tortuyu almadan sadece suyu cekerek kullandığım için sıkıntı olmuyor.[EDIT]rokolist,2018-03-31 13:17:06[/EDIT]
Fluval Fx6 Filtre Malzeme Ve Bir Takım Sorular
[QUOTE=Ches]Tamam ürün yeni model olan. Filtrenın kapağını aç. İçinden çıkması lazım.[/QUOTE]
Kutu koruma bandına kadar hepsi duruyordu fakat içinden çıkan şeyler onlar değil sanırım. onlarında fotosunu atayım :D bi bakın isterseniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181217511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181218011.jpg[/IMG]
Bütün sepetleri kontrol ettim maalesef attığım kağıtlardan başka bir şey bulamadım.
[QUOTE=Ches]Tamam ürün yeni model olan. Filtrenın kapağını aç. İçinden çıkması lazım.[/QUOTE]
Kutu koruma bandına kadar hepsi duruyordu fakat içinden çıkan şeyler onlar değil sanırım. onlarında fotosunu atayım :D bi bakın isterseniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181217511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181218011.jpg[/IMG]
Bütün sepetleri kontrol ettim maalesef attığım kağıtlardan başka bir şey bulamadım.
Fluval Fx6 Filtre Malzeme Ve Bir Takım Sorular
[QUOTE=Ches]
Ben bulamıyorum fotoğraf gibi bir şey var mı ? 3 tane kağıt parçası çıktı biri kitapçık garanti belgesi farklı dillerde biri aşağıdaki çıkışı ve hortum aparatının ne işe yaradığını gösteriyor birindede stop arret yazıyor aldığım yer içinden almış olmasın [:D]
[/QUOTE]
Kutunun bantını sen açtıysan almamıştırlar. Eski model olandan aldı isen çıkmamış olabilir. Filtre kovasının kapağının fotosunu atarsan yeni mi eski mi anlarız. Yatay A5 boyutunda bir kağıt parçası çıkması lazım. Üzerinde kodlar var. Filtre kovasının içinde oluyor normalde.
Şu başlıkta da konu geçmişti oku istersen. https://www.akvaryum.com/Forum/fluval_fx6_-_yeni_versiyon_-_kutu_acilimimontaj_k906802.asp[/QUOTE]
Hemen okuyorum burayada fotoğrafları atıyorum teşekkür ederim ilginiz için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181210391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181210491.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ches]
Ben bulamıyorum fotoğraf gibi bir şey var mı ? 3 tane kağıt parçası çıktı biri kitapçık garanti belgesi farklı dillerde biri aşağıdaki çıkışı ve hortum aparatının ne işe yaradığını gösteriyor birindede stop arret yazıyor aldığım yer içinden almış olmasın [:D]
[/QUOTE]
Kutunun bantını sen açtıysan almamıştırlar. Eski model olandan aldı isen çıkmamış olabilir. Filtre kovasının kapağının fotosunu atarsan yeni mi eski mi anlarız. Yatay A5 boyutunda bir kağıt parçası çıkması lazım. Üzerinde kodlar var. Filtre kovasının içinde oluyor normalde.
Şu başlıkta da konu geçmişti oku istersen. https://www.akvaryum.com/Forum/fluval_fx6_-_yeni_versiyon_-_kutu_acilimimontaj_k906802.asp[/QUOTE]
Hemen okuyorum burayada fotoğrafları atıyorum teşekkür ederim ilginiz için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181210391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202955/310320181210491.jpg[/IMG]
Fluval Fx6 Filtre Malzeme Ve Bir Takım Sorular
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Orkun bey yeni filtreniz hayırlı olsun güle güle kullanın [:iyi:] [:nazar:] Yanlız öyle bir yazmışsınızki istediğim filtreyi elde ettim diye sanki bu yazınızdan para veripte almamışsınız gibi parayı verince mecburen filtreyi almış oluyorsunuz [:)] Sakıncası yoksa acaba filtreyi kaça aldınız ? [/QUOTE]
Bayağı dolaştım filtre için 1.100 TL'ye aldım bi yerde 1.020 dediler adam üç kağıt yapmaya çalıştı kaparo bırakmıştım sonra atıp tuttu yok kur yükseldi yok o oldu bu oldu sonra oradan almayıp başka bi yerden 1.100 TL'ye buldum. Bu filtreyi çok istiyordum. Filtrenin görünüşü ve dizilimi çok hoşuma gitmişti hatta Fluval FX4 almayı planlıyordum fakat forumda biri dedi almışken parasal açıdan sıkıntı yoksa FX6 almak daha mantıklı dedi özelliklerini de okuyunca hoşuma gitti fx4 almadım bekledim 3 hafta daha sonra Fluval FX6 aldım.
[QUOTE=Ches]
Filtrenin kovasının içinde en üst sepette oluyor. [/QUOTE]
Ben bulamıyorum fotoğraf gibi bir şey var mı ? 3 tane kağıt parçası çıktı biri kitapçık garanti belgesi farklı dillerde biri aşağıdaki çıkışı ve hortum aparatının ne işe yaradığını gösteriyor birindede stop arret yazıyor aldığım yer içinden almış olmasın [:D]
[EDIT]rokolist,2018-03-31 12:02:29[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Orkun bey yeni filtreniz hayırlı olsun güle güle kullanın [:iyi:] [:nazar:] Yanlız öyle bir yazmışsınızki istediğim filtreyi elde ettim diye sanki bu yazınızdan para veripte almamışsınız gibi parayı verince mecburen filtreyi almış oluyorsunuz [:)] Sakıncası yoksa acaba filtreyi kaça aldınız ? [/QUOTE]
Bayağı dolaştım filtre için 1.100 TL'ye aldım bi yerde 1.020 dediler adam üç kağıt yapmaya çalıştı kaparo bırakmıştım sonra atıp tuttu yok kur yükseldi yok o oldu bu oldu sonra oradan almayıp başka bi yerden 1.100 TL'ye buldum. Bu filtreyi çok istiyordum. Filtrenin görünüşü ve dizilimi çok hoşuma gitmişti hatta Fluval FX4 almayı planlıyordum fakat forumda biri dedi almışken parasal açıdan sıkıntı yoksa FX6 almak daha mantıklı dedi özelliklerini de okuyunca hoşuma gitti fx4 almadım bekledim 3 hafta daha sonra Fluval FX6 aldım.
[QUOTE=Ches]
Filtrenin kovasının içinde en üst sepette oluyor. [/QUOTE]
Ben bulamıyorum fotoğraf gibi bir şey var mı ? 3 tane kağıt parçası çıktı biri kitapçık garanti belgesi farklı dillerde biri aşağıdaki çıkışı ve hortum aparatının ne işe yaradığını gösteriyor birindede stop arret yazıyor aldığım yer içinden almış olmasın [:D]
[EDIT]rokolist,2018-03-31 12:02:29[/EDIT]
Fluval Fx6 Filtre Malzeme Ve Bir Takım Sorular
[QUOTE=Ches]
Dediğim gibi zevk meselesi tabi , kimine göre bu bi sorun değil ben gibilere göre ise büyük sorun. Biotopedoğan nickli arkadaşımız da aynı sorundan dolayı fon değiştirmişti. Size göre sorun yoksa bana hayırlı olsun demek düşer. İyi hobiler... Bu arada filtre içinden çıkan kodu sitelerine göndermeyi unutmayın. Dip çekme aparatı gönderiyorlar bedavadan. [/QUOTE]
Bakın bu daha güzel oldu teşekkür ederim bilgilendirme için kutunun içindeki kitapcıktan mı çıkıyor kod
[QUOTE=Ches]
Dediğim gibi zevk meselesi tabi , kimine göre bu bi sorun değil ben gibilere göre ise büyük sorun. Biotopedoğan nickli arkadaşımız da aynı sorundan dolayı fon değiştirmişti. Size göre sorun yoksa bana hayırlı olsun demek düşer. İyi hobiler... Bu arada filtre içinden çıkan kodu sitelerine göndermeyi unutmayın. Dip çekme aparatı gönderiyorlar bedavadan. [/QUOTE]
Bakın bu daha güzel oldu teşekkür ederim bilgilendirme için kutunun içindeki kitapcıktan mı çıkıyor kod
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Ertug22,
altanilker,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
İnci Kefali,
DABARAKATO,
darkaura,
_rammstein_,
sina cen,
Kınayu,
nniiaa,
ilterisdoğukan,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
pusathan01,
Savvah,
Keremiko,
Benmuro,
Maverickse,
Kemalk41,
0rnn,
şansal,
rasporasrc,
lojistisyen,
nazemert,
SunkenShrimps,
Pandkoal,
layper,
Cresus Casino,
Hoppala,
kocoglu,
JuqLax,
efesutcu44,
Meryemmm,
GrkmAls,
dehakopuz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
