ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
darksilence
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2018 20:56
Son Ziyaret:
07 Mayıs 2019 20:47
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür Tekin
Doğum Tarihi:
26 Ağustos 1982
Yaş:
43
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özgür Tekin
SON 8 MESAJI
Vahşi Discus & Biyotop Oluşturma
Merhabalar,
Birşey sormak istiyorum. Biyotop oluşturalım derken adi salyangozlara karşı bir müdahalede bulunuyor musunuz acaba?
Merhabalar,
Birşey sormak istiyorum. Biyotop oluşturalım derken adi salyangozlara karşı bir müdahalede bulunuyor musunuz acaba?
Su Üzerindeki Tabakanın Sırrı Çözüldü
[QUOTE=Bedbin]
Salyangoz yumurtası bunlar.[/QUOTE]
İstila etmişler adeta. Katil salyangoz sayısını arttırıcam sanırım. Bıktım bunlardan da. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Bedbin]
Salyangoz yumurtası bunlar.[/QUOTE]
İstila etmişler adeta. Katil salyangoz sayısını arttırıcam sanırım. Bıktım bunlardan da. Teşekkür ederim.
Su Üzerindeki Tabakanın Sırrı Çözüldü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202660/040120190029451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202660/040120190030041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202660/040120190030231.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar,
Konuyu baştan sona kadar okudum. Bu yağlanma ile ilgili kesin bir çözüm yok gibi. Kişiye ve akvaryumun özelliğine göre ampirik yöntem ile herkesin çözüm şekli farklı oluyor sanırım.
Bende de bu sorun var ama çok da sorun teşkil etmiyor gibi. Yaklaşık 1 senedir akvaryum bakıyorum ama talihsiz bir kaza yüzünden akvaryumumu tekrardan kurmak zorunda kaldım. Şu an ki akvaryumum 1 aylık. Yaklaşık 10 gün önce küçük de olsa popülasyon başlatmak için 10 adet Neon tetra, 3 adet karides ve 3 adette katil salyangoz attım. Bitkili bir akvaryum kurdum ve bitkilerden midir nedir bilmiyorum çok fazlasıyla adi salyangoz var. Katilleri bu yüzden attım hatta. Discus için akvaryumumu hazırlıyorum şu an.
Yukardaki fotolarda da kırmızı daire içine aldığım pamukçuk içinde yumurtalar mevcut ve akvaryumun hemen her tarafında varlar. Acaba bunların ne olduğunu bilen var mı? Karides yumurtası mı, adi salyangoz yumurtası mı yoksa başka bişey mi? Suyun üzerindeki yağlanma ile ilgisi olabilir mi?
Tankım 400 litre
Eheim Professionel 3e 700 electronic dış filtre
Eheim pro 800 11w UV filtre
Su sıcaklığım 25 derece sabit (şimdilik) (Eheim ısıtıcı var)
Ph 7.1
Gh ve khı ölçmedim hiç.
Osmos suyu kullanıyorum. (%70 Osmos-%30 çeşme suyu dinlendirilmiş)
Teşekkürler.[EDIT]darksilence,2019-01-04 00:46:22[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202660/040120190029451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202660/040120190030041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202660/040120190030231.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar,
Konuyu baştan sona kadar okudum. Bu yağlanma ile ilgili kesin bir çözüm yok gibi. Kişiye ve akvaryumun özelliğine göre ampirik yöntem ile herkesin çözüm şekli farklı oluyor sanırım.
Bende de bu sorun var ama çok da sorun teşkil etmiyor gibi. Yaklaşık 1 senedir akvaryum bakıyorum ama talihsiz bir kaza yüzünden akvaryumumu tekrardan kurmak zorunda kaldım. Şu an ki akvaryumum 1 aylık. Yaklaşık 10 gün önce küçük de olsa popülasyon başlatmak için 10 adet Neon tetra, 3 adet karides ve 3 adette katil salyangoz attım. Bitkili bir akvaryum kurdum ve bitkilerden midir nedir bilmiyorum çok fazlasıyla adi salyangoz var. Katilleri bu yüzden attım hatta. Discus için akvaryumumu hazırlıyorum şu an.
Yukardaki fotolarda da kırmızı daire içine aldığım pamukçuk içinde yumurtalar mevcut ve akvaryumun hemen her tarafında varlar. Acaba bunların ne olduğunu bilen var mı? Karides yumurtası mı, adi salyangoz yumurtası mı yoksa başka bişey mi? Suyun üzerindeki yağlanma ile ilgisi olabilir mi?
Tankım 400 litre
Eheim Professionel 3e 700 electronic dış filtre
Eheim pro 800 11w UV filtre
Su sıcaklığım 25 derece sabit (şimdilik) (Eheim ısıtıcı var)
Ph 7.1
Gh ve khı ölçmedim hiç.
Osmos suyu kullanıyorum. (%70 Osmos-%30 çeşme suyu dinlendirilmiş)
Teşekkürler.[EDIT]darksilence,2019-01-04 00:46:22[/EDIT]
Eheim Pro 4+ 600 (2275) Ses Sorunu
Merhaba,
Bende de professional 3e 700 electronic var. 1 ay oldu alalı. İlk kurduğum günlerde daha fazlaydı sesi şu an ise 3-5 desibel düştü. O da çalıştıkça bişeyler yoluna girdi sanırım. Ama bu haliyle bile en düşük devirde yada en yüksek devirde vınlamalı bir şekilde uğultulu çalışıyor. Yurtdışı forum sitelerinde araştırdığım kadarıyla hemen herkesin müzdarip olduğu tek konu “uğultulu çalışıyor” olması. Sanırım bu da eheim ın bir kusuru.
Merhaba,
Bende de professional 3e 700 electronic var. 1 ay oldu alalı. İlk kurduğum günlerde daha fazlaydı sesi şu an ise 3-5 desibel düştü. O da çalıştıkça bişeyler yoluna girdi sanırım. Ama bu haliyle bile en düşük devirde yada en yüksek devirde vınlamalı bir şekilde uğultulu çalışıyor. Yurtdışı forum sitelerinde araştırdığım kadarıyla hemen herkesin müzdarip olduğu tek konu “uğultulu çalışıyor” olması. Sanırım bu da eheim ın bir kusuru.
Eheim Pro4 350
Merhaba,
Bende de eheim pro 3e 700 electronic var. Daha henüz 1aylık. İlk kurduğum günler acaip yadırgadım sesini. Öncesinde Fluval 406 vardı ve gerçekten çok sessizdi. Açıkçası en düşük devirden en yüksek devire kadar sesli çalışıyor. Sesten kastettiğim uğultulu çalışıyor. Acaba bende mi sorunlu bir makina aldım diyerekten yurtiçi (ki kullanan yok) yurtdışı forum sitelerini gezdim ve hemen herkes aynı sorundan müzdarip. “Uğultulu çalışıyor”. Sanıyorum ki bu da eheim ın bir kusuru. Yapıcak fazla bişey yok.
Fakat, hakkını veren bir filtre diyebilirim. Tankım 400 litrelik bir tank. 7 kademelik bir devir ayarına sahip ve filtre bilgisayara eheimın özel bir kablosu ile bağlanıp yapay gel-git ayarı, 12 saatlik biolojik mod, toplamda kaç saattir çalıştığını, filtre kirlilik derecesi, bir sonraki filtre temizleme tarihi gibi bir sürü detay ve ayar olanağına sahip. Devrini en üst kademeye aldığımda 400 litrelik içinde resmen girdap oluşturuyor. :) Balıklar yüzmekte zorlanıyorlar içinde ve bitkileri köklüyecek neredeyse. Tabiri caiz ise tam bir canavar. Sesli çalışması normal sanırım. Yadırgamıyorum artık..:))
Saygılar.
Merhaba,
Bende de eheim pro 3e 700 electronic var. Daha henüz 1aylık. İlk kurduğum günler acaip yadırgadım sesini. Öncesinde Fluval 406 vardı ve gerçekten çok sessizdi. Açıkçası en düşük devirden en yüksek devire kadar sesli çalışıyor. Sesten kastettiğim uğultulu çalışıyor. Acaba bende mi sorunlu bir makina aldım diyerekten yurtiçi (ki kullanan yok) yurtdışı forum sitelerini gezdim ve hemen herkes aynı sorundan müzdarip. “Uğultulu çalışıyor”. Sanıyorum ki bu da eheim ın bir kusuru. Yapıcak fazla bişey yok.
Fakat, hakkını veren bir filtre diyebilirim. Tankım 400 litrelik bir tank. 7 kademelik bir devir ayarına sahip ve filtre bilgisayara eheimın özel bir kablosu ile bağlanıp yapay gel-git ayarı, 12 saatlik biolojik mod, toplamda kaç saattir çalıştığını, filtre kirlilik derecesi, bir sonraki filtre temizleme tarihi gibi bir sürü detay ve ayar olanağına sahip. Devrini en üst kademeye aldığımda 400 litrelik içinde resmen girdap oluşturuyor. :) Balıklar yüzmekte zorlanıyorlar içinde ve bitkileri köklüyecek neredeyse. Tabiri caiz ise tam bir canavar. Sesli çalışması normal sanırım. Yadırgamıyorum artık..:))
Saygılar.
Altenatif Potasyum Ve Demir Gübresi Kullanımı
[QUOTE=Kromatit]Toz haldeki K2O'nun 100 gramı 1 litreye yaklaşık 87.000 ppm potasyum verir. Yani 1 litre su ve 100 gram K2O ile yapılan çözeltinin 1 mililitresi 1 litreye 87 ppm potasyum katar. 50 litre üzerinden hesaplayınca 1 ml ile 50 litreye 1,7 ppm gibi bir doz verir.
Üstteki doz 100/1000'den yüzde 10'luk eder. Bunun yüzde 20'lik sulu çözeltisini düşününce elinizdeki sıvı K2O gübresinin 1 mililitresi 50 litreye 3,4 ppm kadar potasyum verir.
Fakat şöyle bir sorun var bu madde bazik bir özellikte olduğu için su phsı artacaktır. Bunun yerine potasyum sülfat kullanmak bence daha iyi bir seçenek olur.
Bor ve çinko olayına girmiyorum fazlası zehirleyebiliyor. Kuru iz element gübreleri olduğu gibi markalı hazır sıvı ürünler de alabilirsiniz.
Şu adresten potasyum sülfat, potasyum nitrat ve dipotasyum fosfat gübrelerinden almak sizi gerçekten rahatlatır. Edta ve demir 2 sülfat da alırsanız kendi demir gübrenizi yapabilirsiniz. Forumda bununla ilgili başlıklar var.
http://www.madrasol.com/
https://www.akvaryum.com/Forum/diy_demir_gubresi_hazirlama_selatlama_k761324.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nasil_sivi_gubre_hazirlanir_k888540.asp[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim verdiğiniz cevap için. ilk önceliğim Potasyum gübrem azalmıştı. Potasyum Sülfat alıcam Ziraatçilerden. Babamdan aldığım Potasyum sülfata güvenemedim üzerinde tam içerik yazmıyor. Potasyum oranı var ama sülfat oranı yok o kafamı kurcaladı açıkçası. Benim tek merak ettiğim sıvı potasyumu kullanabilirmiyim sorusuydu ki bazik özellikte demişsiniz başka bir yola yönelicem artık.
Çok teşekkürler tekrardan.
Bu arada Madrasol'un sitesine baktım. Yeri Manisa Salihlide imiş. Babamın çiftçilik ile uğraştığı yere yani Manisa Ahmetliye 18 km.[:D] Bütün herşey varmış. Demir şelatları vs. Valla benim için 10 numara oldu.[:iyi:]
[QUOTE=brigantes][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/nasil_sivi_gubre_hazirlanir_k888540.asp[/URL]
Bu konuyu okumanızı tavsiye ederim. [/QUOTE]
Evet, bu başlığı açtıktan sonra farkettim öyle bir konunun olduğunu. İnceledim süper.
Benim tek merak ettiğim sıvı potasyum kullanabilir miyim sorusuydu onunda cevabını aldım sanırım.
Size de teşekkür ederim.[EDIT]darksilence,2018-01-04 10:45:36[/EDIT]
[QUOTE=Kromatit]Toz haldeki K2O'nun 100 gramı 1 litreye yaklaşık 87.000 ppm potasyum verir. Yani 1 litre su ve 100 gram K2O ile yapılan çözeltinin 1 mililitresi 1 litreye 87 ppm potasyum katar. 50 litre üzerinden hesaplayınca 1 ml ile 50 litreye 1,7 ppm gibi bir doz verir.
Üstteki doz 100/1000'den yüzde 10'luk eder. Bunun yüzde 20'lik sulu çözeltisini düşününce elinizdeki sıvı K2O gübresinin 1 mililitresi 50 litreye 3,4 ppm kadar potasyum verir.
Fakat şöyle bir sorun var bu madde bazik bir özellikte olduğu için su phsı artacaktır. Bunun yerine potasyum sülfat kullanmak bence daha iyi bir seçenek olur.
Bor ve çinko olayına girmiyorum fazlası zehirleyebiliyor. Kuru iz element gübreleri olduğu gibi markalı hazır sıvı ürünler de alabilirsiniz.
Şu adresten potasyum sülfat, potasyum nitrat ve dipotasyum fosfat gübrelerinden almak sizi gerçekten rahatlatır. Edta ve demir 2 sülfat da alırsanız kendi demir gübrenizi yapabilirsiniz. Forumda bununla ilgili başlıklar var.
http://www.madrasol.com/
https://www.akvaryum.com/Forum/diy_demir_gubresi_hazirlama_selatlama_k761324.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nasil_sivi_gubre_hazirlanir_k888540.asp[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim verdiğiniz cevap için. ilk önceliğim Potasyum gübrem azalmıştı. Potasyum Sülfat alıcam Ziraatçilerden. Babamdan aldığım Potasyum sülfata güvenemedim üzerinde tam içerik yazmıyor. Potasyum oranı var ama sülfat oranı yok o kafamı kurcaladı açıkçası. Benim tek merak ettiğim sıvı potasyumu kullanabilirmiyim sorusuydu ki bazik özellikte demişsiniz başka bir yola yönelicem artık.
Çok teşekkürler tekrardan.
Bu arada Madrasol'un sitesine baktım. Yeri Manisa Salihlide imiş. Babamın çiftçilik ile uğraştığı yere yani Manisa Ahmetliye 18 km.[:D] Bütün herşey varmış. Demir şelatları vs. Valla benim için 10 numara oldu.[:iyi:]
[QUOTE=brigantes][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/nasil_sivi_gubre_hazirlanir_k888540.asp[/URL]
Bu konuyu okumanızı tavsiye ederim. [/QUOTE]
Evet, bu başlığı açtıktan sonra farkettim öyle bir konunun olduğunu. İnceledim süper.
Benim tek merak ettiğim sıvı potasyum kullanabilir miyim sorusuydu onunda cevabını aldım sanırım.
Size de teşekkür ederim.[EDIT]darksilence,2018-01-04 10:45:36[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese merhabalar. Aranıza bugün katıldım. Akvaryum hobim ise 1 aydır var.
Çok teşekkürler.
[url=https://hizliresim.com/lO2YAB][img]https://i.hizliresim.com/lO2YAB.jpg[/img][/url]
Herkese merhabalar. Aranıza bugün katıldım. Akvaryum hobim ise 1 aydır var.
Çok teşekkürler.
[url=https://hizliresim.com/lO2YAB][img]https://i.hizliresim.com/lO2YAB.jpg[/img][/url]
Altenatif Potasyum Ve Demir Gübresi Kullanımı
Herkese Merhabalar,
Yaklaşık 1 aydır bu siteyi takip etmekteyim. Buradan sizler sayesinde birçok şey öğrendim diyebilirim. Gerçi öğrendiklerim ile daha yolun çok başında sayılırım ama olsun.
Alelacele konu başlığı açıyorum. Sürç-ü lisan edersem affola..
Benim sormak istediğim bitkili tankımda kullandığım hazır gübreler bir hayli cari açığa sebep oluyorlar. :) Babam çiftçilik ile uğraştığından birçok gübrelere elde etme fırsatım var.
Tankımın özellikleri:
-Brüt 400 litre net 370 litre.
-12 adet bitkim var.(Bitkilerimin bir kısmının adını bilmiyorum.Çınar, Anobias, Limon, 60 cm uzunluğunda Yati kökü, vs.)
-61 adet balık (Melek,Altın Gurami, üç benekli gurami, cüce gurami, Black Tetra, Vatoz, Elma salyangozu, Rasbora, Ember tetra, Seprea Tetra, Tricolor Kılıç, Molly, Pinktail Chalceus, Zebra, Anton kırmızı gözlü tetra, Lepistes)
-Fluval 406 dış filtre
-3 litrelik doldurulabilir CO2,
-200 W akvaryum ısıtıcısı(26 derecede ayarlı)
-Taban 8 cm kum(Taban gübresi yapamadım. Cahilliğime geldiğinden sonradan dank etti ama toparlayamadım. JBL-Dennerle gibi misket gübresi verdim 50 adet.)
-Ph 7,6 sabit.(Dijital kalem tipi Ph metrem var. Sürekli ölçümlerimde Ph değişmiyor sabit.)
-Gh 9,5-10 arası.
-NO3, Gh, Fe, PO4 testleri mevcut. Haftada bir test ediyorum.
-Haftalık %30 su değişimi yapıyorum. Gübrelerimi ise olarak Reeflowers Six Solution ürünlerinden Demiri sabit olarak haftalık 49 ml, potasyumu günlük 10 ml veriyordum 20 ml'ye çıkardım, Fosfatı 2-3 günde bir 5-10 ml, Nitratı 2-3 günde bir 20-30 ml, Trace İz elementleri ise günlük 5-10 ml olarak veriyorum.
Aşağıda görüldüğü gibi tankımın resmi de mevcut.
[url=https://hizliresim.com/Oonng5][img]https://i.hizliresim.com/Oonng5.jpg[/img][/url]
Potasyum olarak 2 opsiyonum var;
[url=https://hizliresim.com/Yg22QZ][img]https://i.hizliresim.com/Yg22QZ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/Lb77vo][img]https://i.hizliresim.com/Lb77vo.jpg[/img][/url]
*İlk opsiyonum İdai K plus diye bir sıvı gübre var. Pulvarizatör aracılığı ile yapraktan verilen bir sıvı gübre bu. %20 Potasyum içeriği var. Bunu kullanabilir miyim? Kullanırsam da nasıl bir karışım yapıp tankıma kaç ml kullanmam gerekir?
*İkinci opsiyonum ise Ege gübre nin Potasyum sülfat gübresi var. Fakat, gübre çuvalının üzerinde sadece "Suda çözünebilir Potasyum oksit K2O=%50" yazıyor. Başka bir bilgi yok. Bunu kullanmam gerekirse ne kadarlık suya ne kadar karışım yapıp tankıma kaç ml kullanmam gerekir?
Demir olarak;
[url=https://hizliresim.com/lO2Y7g][img]https://i.hizliresim.com/lO2Y7g.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/3EB8ap][img]https://i.hizliresim.com/3EB8ap.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/jyPJ2D][img]https://i.hizliresim.com/jyPJ2D.jpg[/img][/url]
Yukarıda resimlerde görüldüğü gibi Yine Pulverizatör aracılığı ile yapraktan verilen Organik Ruhsatlı Scalex diye bir toz gübre var. İçeriğinde %5 Bor, %2 Demir, %11 Çinko bulunuyor. Bor ve Çinko'nun oranı fazla olduğundan kullanılabilir mi? Eğer kullanılır ise nasıl bir karışım yapıp tankıma kaç mg vermem gerekir?
Herkese şimdiden ilgi ve alakaları için teşekkür ediyorum.
Saygılarımla.
Herkese Merhabalar,
Yaklaşık 1 aydır bu siteyi takip etmekteyim. Buradan sizler sayesinde birçok şey öğrendim diyebilirim. Gerçi öğrendiklerim ile daha yolun çok başında sayılırım ama olsun.
Alelacele konu başlığı açıyorum. Sürç-ü lisan edersem affola..
Benim sormak istediğim bitkili tankımda kullandığım hazır gübreler bir hayli cari açığa sebep oluyorlar. :) Babam çiftçilik ile uğraştığından birçok gübrelere elde etme fırsatım var.
Tankımın özellikleri:
-Brüt 400 litre net 370 litre.
-12 adet bitkim var.(Bitkilerimin bir kısmının adını bilmiyorum.Çınar, Anobias, Limon, 60 cm uzunluğunda Yati kökü, vs.)
-61 adet balık (Melek,Altın Gurami, üç benekli gurami, cüce gurami, Black Tetra, Vatoz, Elma salyangozu, Rasbora, Ember tetra, Seprea Tetra, Tricolor Kılıç, Molly, Pinktail Chalceus, Zebra, Anton kırmızı gözlü tetra, Lepistes)
-Fluval 406 dış filtre
-3 litrelik doldurulabilir CO2,
-200 W akvaryum ısıtıcısı(26 derecede ayarlı)
-Taban 8 cm kum(Taban gübresi yapamadım. Cahilliğime geldiğinden sonradan dank etti ama toparlayamadım. JBL-Dennerle gibi misket gübresi verdim 50 adet.)
-Ph 7,6 sabit.(Dijital kalem tipi Ph metrem var. Sürekli ölçümlerimde Ph değişmiyor sabit.)
-Gh 9,5-10 arası.
-NO3, Gh, Fe, PO4 testleri mevcut. Haftada bir test ediyorum.
-Haftalık %30 su değişimi yapıyorum. Gübrelerimi ise olarak Reeflowers Six Solution ürünlerinden Demiri sabit olarak haftalık 49 ml, potasyumu günlük 10 ml veriyordum 20 ml'ye çıkardım, Fosfatı 2-3 günde bir 5-10 ml, Nitratı 2-3 günde bir 20-30 ml, Trace İz elementleri ise günlük 5-10 ml olarak veriyorum.
Aşağıda görüldüğü gibi tankımın resmi de mevcut.
[url=https://hizliresim.com/Oonng5][img]https://i.hizliresim.com/Oonng5.jpg[/img][/url]
Potasyum olarak 2 opsiyonum var;
[url=https://hizliresim.com/Yg22QZ][img]https://i.hizliresim.com/Yg22QZ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/Lb77vo][img]https://i.hizliresim.com/Lb77vo.jpg[/img][/url]
*İlk opsiyonum İdai K plus diye bir sıvı gübre var. Pulvarizatör aracılığı ile yapraktan verilen bir sıvı gübre bu. %20 Potasyum içeriği var. Bunu kullanabilir miyim? Kullanırsam da nasıl bir karışım yapıp tankıma kaç ml kullanmam gerekir?
*İkinci opsiyonum ise Ege gübre nin Potasyum sülfat gübresi var. Fakat, gübre çuvalının üzerinde sadece "Suda çözünebilir Potasyum oksit K2O=%50" yazıyor. Başka bir bilgi yok. Bunu kullanmam gerekirse ne kadarlık suya ne kadar karışım yapıp tankıma kaç ml kullanmam gerekir?
Demir olarak;
[url=https://hizliresim.com/lO2Y7g][img]https://i.hizliresim.com/lO2Y7g.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/3EB8ap][img]https://i.hizliresim.com/3EB8ap.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/jyPJ2D][img]https://i.hizliresim.com/jyPJ2D.jpg[/img][/url]
Yukarıda resimlerde görüldüğü gibi Yine Pulverizatör aracılığı ile yapraktan verilen Organik Ruhsatlı Scalex diye bir toz gübre var. İçeriğinde %5 Bor, %2 Demir, %11 Çinko bulunuyor. Bor ve Çinko'nun oranı fazla olduğundan kullanılabilir mi? Eğer kullanılır ise nasıl bir karışım yapıp tankıma kaç mg vermem gerekir?
Herkese şimdiden ilgi ve alakaları için teşekkür ediyorum.
Saygılarımla.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
