ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CAAZ57
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2017 08:29
Son Ziyaret:
01 Aralık 2018 20:36
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MERT CSKN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MERT CSKN
SON 10 MESAJI
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[:'(][:'(][:'(][QUOTE=barasha]
Mert Bey demiri NPK yani makro elementlerle vermenizi tavsiye etmem, fosfatla etkileşime girdiği için demir alımını güçleştiriyor ve demir 8-10 saat içerisinde iyon hali bitkiler tarafından kullanılamayacak forma geçiyor. Ben 1Gün Macro(NPK) 1Gün mikro(İz elemetler+demir) cumartesileri su değişimi şeklinde gidiyorum.
Bitkilerinize yorumumu soracak olursanız
ilk şüpheli sıcaklık. Kaç derecede?
İkinci olarak aydınlatmanız kaç watt?.. tabiki lm değerini bilemeyiz ama en azından fikir sahibi oluruz. Adaptörde yazan değerleri okuyarak buna ulaşabiliriz.(12V*1A=12W gibi)
Maden suyu koyma fikrinizi anlayamadm. neden?[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkurler tek tek cevapliyim.
1) Akvaryum sicakligi 26 derece.
2) Isiklandirma kac wat bu konuda bilgim yok cunku akvaryumun kendi isiklandirmasi. Adaptöründe veya herhanfi bir yerinde bilgi yok. Kisacasi guvenilir oldugunu dusunmuyorum bitkiler icin uygun mu orasi supheli..
3) maden suyunu forumda cogu yerde okudum faydali diye gordum o yuzden kullandim.
4) Ornegin fosfat gubresini ele alalim. Sisesinde 50 litre suya 3ml seklinde yaziyor. Benim akvaryumumda 25 litre olduguna gore 1.5ml seklinde kullaniyorum. Yani siselerinde bu sekilde yaziyor bilmiyorum dogrumu yapiyorum.
5) cidden gubreleme ve isiklabdirmadan anlayan bi üstad ın yardimina ihtiyacim var. Acilen duzgun bi gubreleme plani yapmam gerekiyor [:((]
[:'(][:'(][:'(][QUOTE=barasha]
Mert Bey demiri NPK yani makro elementlerle vermenizi tavsiye etmem, fosfatla etkileşime girdiği için demir alımını güçleştiriyor ve demir 8-10 saat içerisinde iyon hali bitkiler tarafından kullanılamayacak forma geçiyor. Ben 1Gün Macro(NPK) 1Gün mikro(İz elemetler+demir) cumartesileri su değişimi şeklinde gidiyorum.
Bitkilerinize yorumumu soracak olursanız
ilk şüpheli sıcaklık. Kaç derecede?
İkinci olarak aydınlatmanız kaç watt?.. tabiki lm değerini bilemeyiz ama en azından fikir sahibi oluruz. Adaptörde yazan değerleri okuyarak buna ulaşabiliriz.(12V*1A=12W gibi)
Maden suyu koyma fikrinizi anlayamadm. neden?[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkurler tek tek cevapliyim.
1) Akvaryum sicakligi 26 derece.
2) Isiklandirma kac wat bu konuda bilgim yok cunku akvaryumun kendi isiklandirmasi. Adaptöründe veya herhanfi bir yerinde bilgi yok. Kisacasi guvenilir oldugunu dusunmuyorum bitkiler icin uygun mu orasi supheli..
3) maden suyunu forumda cogu yerde okudum faydali diye gordum o yuzden kullandim.
4) Ornegin fosfat gubresini ele alalim. Sisesinde 50 litre suya 3ml seklinde yaziyor. Benim akvaryumumda 25 litre olduguna gore 1.5ml seklinde kullaniyorum. Yani siselerinde bu sekilde yaziyor bilmiyorum dogrumu yapiyorum.
5) cidden gubreleme ve isiklabdirmadan anlayan bi üstad ın yardimina ihtiyacim var. Acilen duzgun bi gubreleme plani yapmam gerekiyor [:((]
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Bedbin]Gübreleme konusunda da yanlışınız var. Potasyum suda en çok bulunması gereken besindir. Haftada 1 defa 2.5ml potasyum hiçbirşey demek. Haftada 3 kez diğer makro gübrelerle beraber kullanmalısınız. Hangi besinden kaç ppm bulunması gerektiğini öğrenip, litrenize göre kaç ml vermeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[B][/B]Fosfat ve azotu birlikte veriyorum zaten. Ozaman potasyumla demiri aynı gün versem nasıl olur böylece pazar günü boş kalır temizlik yaparım akvaryumda su değişimi falan. böyle uygun olurmu ? akvaryum 25 litre
[QUOTE=Bedbin]Gübreleme konusunda da yanlışınız var. Potasyum suda en çok bulunması gereken besindir. Haftada 1 defa 2.5ml potasyum hiçbirşey demek. Haftada 3 kez diğer makro gübrelerle beraber kullanmalısınız. Hangi besinden kaç ppm bulunması gerektiğini öğrenip, litrenize göre kaç ml vermeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz.[/QUOTE]
[B][/B]Fosfat ve azotu birlikte veriyorum zaten. Ozaman potasyumla demiri aynı gün versem nasıl olur böylece pazar günü boş kalır temizlik yaparım akvaryumda su değişimi falan. böyle uygun olurmu ? akvaryum 25 litre
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Eflatun61] Işıklandırma biraz bütçeyle alakalı çok zorlamak istemiyorsanız herhangi Bi elektirikciden şerit led alıp 12v bir adaptör bağlayıp direk prize takıp çalıştırabilirsiniz sizin ne yapmak istediğinize bağlı yani :) bu bitkileri gayet rahat besleyebilir içiniz rahat olsun.
Birde o arkadaki anladığım kadarıyla co2 ama hiç güzel çözünmüyor suda haberiniz.olsun [:D][/QUOTE]
Bütçe problem değil. Evet co2 konumu düzeltildi :D
[QUOTE=Eflatun61] Işıklandırma biraz bütçeyle alakalı çok zorlamak istemiyorsanız herhangi Bi elektirikciden şerit led alıp 12v bir adaptör bağlayıp direk prize takıp çalıştırabilirsiniz sizin ne yapmak istediğinize bağlı yani :) bu bitkileri gayet rahat besleyebilir içiniz rahat olsun.
Birde o arkadaki anladığım kadarıyla co2 ama hiç güzel çözünmüyor suda haberiniz.olsun [:D][/QUOTE]
Bütçe problem değil. Evet co2 konumu düzeltildi :D
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
Işıklandırmacılar umarım buraya bakarlar :D[:D]
Işıklandırmacılar umarım buraya bakarlar :D[:D]
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[QUOTE=Eflatun61]Kesinlikle aydınlatmaya alakalı çünkü eksik yaptığınız bişey yok ki benım limonlqrım istemediğim kadar büyüyorlar aydınlatmaya acilen değişip 6500 klik bir aydınlatmaya geçin şerit led bile kullanabilirsiniz isterseniz[/QUOTE]
Yorumun için teşekkürler. Akvaryumun orjinal ışıklandırması uzun led şeklinde. üstünde aparatı var oraya takılıyor. Buna uygun bir ışıklandırma linki atabilirmisiniz? Beyaz parlak renkli olanlar çok hoşuma gidiyor
[QUOTE=Eflatun61]Kesinlikle aydınlatmaya alakalı çünkü eksik yaptığınız bişey yok ki benım limonlqrım istemediğim kadar büyüyorlar aydınlatmaya acilen değişip 6500 klik bir aydınlatmaya geçin şerit led bile kullanabilirsiniz isterseniz[/QUOTE]
Yorumun için teşekkürler. Akvaryumun orjinal ışıklandırması uzun led şeklinde. üstünde aparatı var oraya takılıyor. Buna uygun bir ışıklandırma linki atabilirmisiniz? Beyaz parlak renkli olanlar çok hoşuma gidiyor
Bitkilerin Gelişimi İçin Desteğe İhtiyacım Var
[K][/K] İlk bitkili akvaryumum. Sorun şu ki ; bitkilerim doğru düzgün gelişim göstermiyor. Yerine gelen yapraklar çıkan filizler uzun ömürlü olmuyor sararıp çürüyorlar... Akvaryumdan kısaca bahsediyim;
-25 litre akvaryum (şelale filtre-siyah bitki kumu )
- akvaryumda bulunan bitkiler : sabulata,gül,limon,sessifllora)
- kullandıklarım : 4lü sıvı gübre (azot,demir,potasyum,fosfat-- haftada 1 maden suyu)
- daha önceden, reeflowersin ürününüde kullandım.
Sıvı gübre kullanımına başlayalı yaklaşık 1 hafta oldu. Azot Fosfast haftada 3 defa-1.5ml --- potasyum haftada 1 defa 2.5ml ---- demir haftada 3 defa 0.50ml şeklinde kullanıyorum. Haftada 1 su değişimi ihmal etmiyorum
Acaba nerde hata yapıyoruz neden böyle?
- Benim aklıma gelen problem ışıklandırma ile alakalı olabilir mi acaba? Akvaryumun kendi orjinal ışıklandırması var açıkçası pekte iyi olduğunu düşünmüyorum. Akvaryuma eşit dagılsada güçlü değil..
-Akvaryumda bulunan canlılar 5 adet zebra danio , 3 adet komando çöpçü.
Not: akvaryumda şuana kadar herhangi bir yosunlanma gözlemlemedim. Camlarda olan kirlilikler harici birşey görmedim.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5NV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5RV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/5aor3j.jpg[/IMG]
[EDIT]CAAZ57,2018-11-27 15:41:02[/EDIT]
[K][/K] İlk bitkili akvaryumum. Sorun şu ki ; bitkilerim doğru düzgün gelişim göstermiyor. Yerine gelen yapraklar çıkan filizler uzun ömürlü olmuyor sararıp çürüyorlar... Akvaryumdan kısaca bahsediyim;
-25 litre akvaryum (şelale filtre-siyah bitki kumu )
- akvaryumda bulunan bitkiler : sabulata,gül,limon,sessifllora)
- kullandıklarım : 4lü sıvı gübre (azot,demir,potasyum,fosfat-- haftada 1 maden suyu)
- daha önceden, reeflowersin ürününüde kullandım.
Sıvı gübre kullanımına başlayalı yaklaşık 1 hafta oldu. Azot Fosfast haftada 3 defa-1.5ml --- potasyum haftada 1 defa 2.5ml ---- demir haftada 3 defa 0.50ml şeklinde kullanıyorum. Haftada 1 su değişimi ihmal etmiyorum
Acaba nerde hata yapıyoruz neden böyle?
- Benim aklıma gelen problem ışıklandırma ile alakalı olabilir mi acaba? Akvaryumun kendi orjinal ışıklandırması var açıkçası pekte iyi olduğunu düşünmüyorum. Akvaryuma eşit dagılsada güçlü değil..
-Akvaryumda bulunan canlılar 5 adet zebra danio , 3 adet komando çöpçü.
Not: akvaryumda şuana kadar herhangi bir yosunlanma gözlemlemedim. Camlarda olan kirlilikler harici birşey görmedim.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5NV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9g5RV.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/5aor3j.jpg[/IMG]
[EDIT]CAAZ57,2018-11-27 15:41:02[/EDIT]
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=Kınayu]Bu tür ürünler iyi ve faydalı işlevsel olsada pahalıya geliyor. Biz bitkkili kurulumu yaptığımızda bu gübre malzemelerini Kg olarak aldık saf su ile sıvı gübre yapacaktık . Sonrasında konuya gelen bazı arkadaşlar kuru olarak el metoduyla verdiğini söyleyince litremiz oranında o şekilde kullanmaya geçtik oran ve orantıyı ayarlayıp bir optimasyon tutturup oturta bilirseniz gayet verimli ve ucuza geliyor bu ürünlerin işlevi gayet başarılı fiyatları oldukca pahalı [:(][/QUOTE]
[B][/B]fiyat olarak bilmiyorumda petshop un bana dediği şu; zaten high tech akvaryumun yok. Hacimin 30 litre bilindik markalara yonelmek daha mantikli olur dedi. Ve o ayri satilan gubrelerinde kimyasal oldugunu soyledi ozellikle demir in. Bilmiyorum tabiki nedir ne degildir. Simdilik bunu kullaniyorum bakalim sonuc alabilcekmiyiz
[QUOTE=Kınayu]Bu tür ürünler iyi ve faydalı işlevsel olsada pahalıya geliyor. Biz bitkkili kurulumu yaptığımızda bu gübre malzemelerini Kg olarak aldık saf su ile sıvı gübre yapacaktık . Sonrasında konuya gelen bazı arkadaşlar kuru olarak el metoduyla verdiğini söyleyince litremiz oranında o şekilde kullanmaya geçtik oran ve orantıyı ayarlayıp bir optimasyon tutturup oturta bilirseniz gayet verimli ve ucuza geliyor bu ürünlerin işlevi gayet başarılı fiyatları oldukca pahalı [:(][/QUOTE]
[B][/B]fiyat olarak bilmiyorumda petshop un bana dediği şu; zaten high tech akvaryumun yok. Hacimin 30 litre bilindik markalara yonelmek daha mantikli olur dedi. Ve o ayri satilan gubrelerinde kimyasal oldugunu soyledi ozellikle demir in. Bilmiyorum tabiki nedir ne degildir. Simdilik bunu kullaniyorum bakalim sonuc alabilcekmiyiz
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=ceyh]Rica ederim, misket gübre bir süre sonra yenilenmeli, ne sürede yenilenmesi gerektiği kutusunda yazıyordur. Umarım bu ürün de faydalı olur.[/QUOTE]
Tekrar sağolun ilk bitkili akvaryumum acemiyim ogrenmeye calisiyorum :) birde reeflowers in trace urunu elimdeki, all inclusive olani varmış birde. Hangisini kullanmak daha faydalı olur? Veya ikisini bir kullanmak?
[QUOTE=ceyh]Rica ederim, misket gübre bir süre sonra yenilenmeli, ne sürede yenilenmesi gerektiği kutusunda yazıyordur. Umarım bu ürün de faydalı olur.[/QUOTE]
Tekrar sağolun ilk bitkili akvaryumum acemiyim ogrenmeye calisiyorum :) birde reeflowers in trace urunu elimdeki, all inclusive olani varmış birde. Hangisini kullanmak daha faydalı olur? Veya ikisini bir kullanmak?
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
[QUOTE=ceyh]Boş bir ürün değil, iz element gübresi, talimata uygun ölçüde kullanabilirsiniz. İlaveten misket gübre ve NPK da kullanmakta fayda olabilir.[/QUOTE]
[B][/B]tesekkur ederim cevap için bitkilerimi ekerken diplerine misket gubre kullanmistim. Ama ilk basta bitkilet gelisim gostersede sonradan sararmalar curumeler meydana geldi. Simdi ilave olarak bugun bunu kullandim bakalim fayda gorecekmiyiz
[QUOTE=ceyh]Boş bir ürün değil, iz element gübresi, talimata uygun ölçüde kullanabilirsiniz. İlaveten misket gübre ve NPK da kullanmakta fayda olabilir.[/QUOTE]
[B][/B]tesekkur ederim cevap için bitkilerimi ekerken diplerine misket gubre kullanmistim. Ama ilk basta bitkilet gelisim gostersede sonradan sararmalar curumeler meydana geldi. Simdi ilave olarak bugun bunu kullandim bakalim fayda gorecekmiyiz
Bitkilere Faydalı Mi Bu Ürün
Arkadaşlar bitkilerde sararma var. Bitkiler surekli yeni yaprak cikarsada bazilarinda delinme ve sararmalar oluyor. Bazilari curuyor diyebilirim. Gubrelere baktim ama kararsizim ne yapcam bilmiyorum. Petshop bana bunu urunu onerdi kullan faydasini gorursun dedi. Para vermedim tanidik oldugu icin sizib dusunceniz nedir? Boş bir ürün mü
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202491/101120181920521.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bitkilerde sararma var. Bitkiler surekli yeni yaprak cikarsada bazilarinda delinme ve sararmalar oluyor. Bazilari curuyor diyebilirim. Gubrelere baktim ama kararsizim ne yapcam bilmiyorum. Petshop bana bunu urunu onerdi kullan faydasini gorursun dedi. Para vermedim tanidik oldugu icin sizib dusunceniz nedir? Boş bir ürün mü
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202491/101120181920521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
