ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KeremKileci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
96
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2017 22:20
Son Ziyaret:
15 Nisan 2019 21:07
Toplam Mesaj:
58 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kerem Kileci
Doğum Tarihi:
24 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
130 Litre bitkili tropikal karma
13 tür
41 canlı
15 çeşit bitki
Kurulum : 19.06.17
SON 10 MESAJI
Daha Önce En-gaz Marka Co2 Set Kullanan Var Mı?
[QUOTE=karnas]Arkadaşlar ben arkadaştan 2 adet set aldım bir sene önce.biri arkadaşıma biri kendime.Geçen iş yerinde muhabbeti geçti konuştuk.Memnun olduğunu söyledi.Bende memnunum.Bayrampaşa ya evime kadar getirdi.Benim tüp bitti,arkadaşın akvaryum ufak olduğu için onun daha kullandığını biliyorum.Kısacası ben bir sıkıntı yaşamadım.dolum esnsında problem olurmu bilmiyorum.tüpün tarihi 2014.Bir sıkıntı olursa tekrar yazarım.[/QUOTE]
Yalnız bu arkadaşta 2014 te üye olmuş bu zamana kadar tek mesaj yazmamış niyeyse şimdi yazadı grlmiş.
[QUOTE=murat78]Mehmet zeki özbütün kardeşimizi internetteki co2 tüp set satışı ilanı ile tanıdım öncelikle kendisinin sabırlı ilgi alakasından dolayı çok tşk ederim sağolsun ürünü sıkıntısız yolladı kaliteli öalzeme sıkıntısız çalışıyor kendi hatamdan dolayı regüratörde sorun oldu sıkıntıdız yenisi ile değişim yaptı ürünün arkasında olan çok nadir kişilerden gönül rahatlılığı ile alışv[/QUOTE]
Bu arkadaşta dün üye olmuş kaça kaça gelmiş yine bu konuya yazmış çok enteresan neyse hayırlı olaun ikinizede güle güle kullanım [:)]
[QUOTE=karnas]Arkadaşlar ben arkadaştan 2 adet set aldım bir sene önce.biri arkadaşıma biri kendime.Geçen iş yerinde muhabbeti geçti konuştuk.Memnun olduğunu söyledi.Bende memnunum.Bayrampaşa ya evime kadar getirdi.Benim tüp bitti,arkadaşın akvaryum ufak olduğu için onun daha kullandığını biliyorum.Kısacası ben bir sıkıntı yaşamadım.dolum esnsında problem olurmu bilmiyorum.tüpün tarihi 2014.Bir sıkıntı olursa tekrar yazarım.[/QUOTE]
Yalnız bu arkadaşta 2014 te üye olmuş bu zamana kadar tek mesaj yazmamış niyeyse şimdi yazadı grlmiş.
[QUOTE=murat78]Mehmet zeki özbütün kardeşimizi internetteki co2 tüp set satışı ilanı ile tanıdım öncelikle kendisinin sabırlı ilgi alakasından dolayı çok tşk ederim sağolsun ürünü sıkıntısız yolladı kaliteli öalzeme sıkıntısız çalışıyor kendi hatamdan dolayı regüratörde sorun oldu sıkıntıdız yenisi ile değişim yaptı ürünün arkasında olan çok nadir kişilerden gönül rahatlılığı ile alışv[/QUOTE]
Bu arkadaşta dün üye olmuş kaça kaça gelmiş yine bu konuya yazmış çok enteresan neyse hayırlı olaun ikinizede güle güle kullanım [:)]
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=bjkalley]Filtre hem akvaryum hem de baliklara yetmeli. Balik az olsa o hacimi ic filtre veya akinti motoru destegoyle kaldirir. Icinde hangi malzemeleri kullaniyorsunuz?
CO2 vermiyorsunuz sanirim. Cuba o sekilde cok zor. Bitkiler arttikca baliklarin suya verdigi co2 yetmeyecek ve yosun sorunu da artacak. [/QUOTE]
Filtre içinde jbl micromec var birde kendi süngerleri elyaf var karbon filtreyi çıkardım içinden. Co2 veriyorum aslında ışıkla beraber açılıp kapanıyor ama toprakyiyenler yüzünnden birtürlü kök tutamadılar [:(]
[QUOTE=bjkalley]Filtre hem akvaryum hem de baliklara yetmeli. Balik az olsa o hacimi ic filtre veya akinti motoru destegoyle kaldirir. Icinde hangi malzemeleri kullaniyorsunuz?
CO2 vermiyorsunuz sanirim. Cuba o sekilde cok zor. Bitkiler arttikca baliklarin suya verdigi co2 yetmeyecek ve yosun sorunu da artacak. [/QUOTE]
Filtre içinde jbl micromec var birde kendi süngerleri elyaf var karbon filtreyi çıkardım içinden. Co2 veriyorum aslında ışıkla beraber açılıp kapanıyor ama toprakyiyenler yüzünnden birtürlü kök tutamadılar [:(]
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=Ibrahim90]Konu başından beri favorilerimde yakından takip ediyorum. Tebrik edememiştim , çok beğendiğim özendiğim akvaryumlardan biri.[:)]
Yalnız size sump lazımmış. Akvaryum doluyken de owerflow yapılabilir düşünürseniz fikir vermeye çalışırım. Dış filtre olarak Fluval Fx6 da gayet şık iyi bir seçim olacaktır, ama ben olsam sump yapardım.
[/QUOTE]
Beğenmenize çok sevindim benimde içime sindi gerçekten ama artık sumo vs ekleyemem bu akvaryuma ama ek bir filtre işini görecek sanırım
[QUOTE=Ibrahim90]Konu başından beri favorilerimde yakından takip ediyorum. Tebrik edememiştim , çok beğendiğim özendiğim akvaryumlardan biri.[:)]
Yalnız size sump lazımmış. Akvaryum doluyken de owerflow yapılabilir düşünürseniz fikir vermeye çalışırım. Dış filtre olarak Fluval Fx6 da gayet şık iyi bir seçim olacaktır, ama ben olsam sump yapardım.
[/QUOTE]
Beğenmenize çok sevindim benimde içime sindi gerçekten ama artık sumo vs ekleyemem bu akvaryuma ama ek bir filtre işini görecek sanırım
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=osgi]Kerem Bey öncelikle kurulumunuz için sizi tebrik ederim. Gerçekten güzel görünüyor, inşallah daha güzel olacaktır. Bulanıklık sorunu için Sera Crystal Clear kullanmayı deneyebilirsiniz. Sizinkinin 4te 1i hacmindeki bitkili tankımda kullanmış ve memnun kalmıştım. Dış filtrenin su çıkışına en yakın bölümüne eklemeniz yeterli olacaktır. Ürün tanıtım videosunun linkini ekledim. İsterseniz inceleyin.
https://www.youtube.com/watch?v=wZWm2Z_86tY
[/QUOTE]
Evet bu ürüne daha öncede rastlamıştım ama işe yararmı emin olamamıştım siz memnun kaldıysanız madem bunuda bi denemek lazım teşekkür ederim
[QUOTE=osgi]Kerem Bey öncelikle kurulumunuz için sizi tebrik ederim. Gerçekten güzel görünüyor, inşallah daha güzel olacaktır. Bulanıklık sorunu için Sera Crystal Clear kullanmayı deneyebilirsiniz. Sizinkinin 4te 1i hacmindeki bitkili tankımda kullanmış ve memnun kalmıştım. Dış filtrenin su çıkışına en yakın bölümüne eklemeniz yeterli olacaktır. Ürün tanıtım videosunun linkini ekledim. İsterseniz inceleyin.
https://www.youtube.com/watch?v=wZWm2Z_86tY
[/QUOTE]
Evet bu ürüne daha öncede rastlamıştım ama işe yararmı emin olamamıştım siz memnun kaldıysanız madem bunuda bi denemek lazım teşekkür ederim
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=gokmgun]Kerem Bey selamalar;
Suyun sararması yüksek ihtimalle köklerden kaynaklı, yosun sorununa gelirsek akvaryumdaki bitki yükü, gübreleme ve ışıklandırmayı göz önünde bulundurursak bitki yükünüzü elodea, capomba gibi akvaryumdaki minarelleri çabuk tüketen ve hızlı büyüyen bitkilerle desteklemenizi tavsiye ederim. Bu şekilde yosunların gelişimini bir nebze önlemiş olursunuz. Son olarak ta kendi tecrübelerime dayanarak bitki yükü az olan tanklarda 7 saat aydınlatmanın fazla olduğunu söyleyebilirim. Umarım sorunlarınız en kısa zamanda çözülür ve hobinin keyfini sonuna kadar çıkarmaya devam edersiniz.
Saygılarımla.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim ışıklandırmayı azaltmayı düşünüyordum zaten 5 saat yapsam nasıl olur sizce
[QUOTE=gokmgun]Kerem Bey selamalar;
Suyun sararması yüksek ihtimalle köklerden kaynaklı, yosun sorununa gelirsek akvaryumdaki bitki yükü, gübreleme ve ışıklandırmayı göz önünde bulundurursak bitki yükünüzü elodea, capomba gibi akvaryumdaki minarelleri çabuk tüketen ve hızlı büyüyen bitkilerle desteklemenizi tavsiye ederim. Bu şekilde yosunların gelişimini bir nebze önlemiş olursunuz. Son olarak ta kendi tecrübelerime dayanarak bitki yükü az olan tanklarda 7 saat aydınlatmanın fazla olduğunu söyleyebilirim. Umarım sorunlarınız en kısa zamanda çözülür ve hobinin keyfini sonuna kadar çıkarmaya devam edersiniz.
Saygılarımla.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim ışıklandırmayı azaltmayı düşünüyordum zaten 5 saat yapsam nasıl olur sizce
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=mehmetaydin]Kerem Bey bu filtre tabi ki faydalı olur ama sizin yerinizde olsam kaliteli bir seçenek düşünürdüm. Hem enerji sarfiyatı az olur ve bu sayede aradaki fiyat farkını bir iki yılda çıkarırsınız hem de kaliteli olduğu için uzun yıllar sorunsuz kullanırsınız. Ayrıca benim gibi ses konusunda takıntılı biri iseniz kaliteli bir filtre ile bu sorunu da yaşamazsınız. Tabi karar sizin. [:)][/QUOTE]
şu an elimde bu filtre var onun için bunu söyledim aslında bunu şuanda alttaki tanktan akvaryuma su basmak için kullanıyorum. bunun yerine kafa motoru alıp bunu akvaryuma koyarım dedim ama dediğiniz gibi ses benim içinde büyük sıkıntı şu an akvaryumda çıt yok bu bozulsun istemem peki önerebileceğiniz bir filtre var mı?
[QUOTE=mehmetaydin]Kerem Bey bu filtre tabi ki faydalı olur ama sizin yerinizde olsam kaliteli bir seçenek düşünürdüm. Hem enerji sarfiyatı az olur ve bu sayede aradaki fiyat farkını bir iki yılda çıkarırsınız hem de kaliteli olduğu için uzun yıllar sorunsuz kullanırsınız. Ayrıca benim gibi ses konusunda takıntılı biri iseniz kaliteli bir filtre ile bu sorunu da yaşamazsınız. Tabi karar sizin. [:)][/QUOTE]
şu an elimde bu filtre var onun için bunu söyledim aslında bunu şuanda alttaki tanktan akvaryuma su basmak için kullanıyorum. bunun yerine kafa motoru alıp bunu akvaryuma koyarım dedim ama dediğiniz gibi ses benim içinde büyük sıkıntı şu an akvaryumda çıt yok bu bozulsun istemem peki önerebileceğiniz bir filtre var mı?
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=mehmetaydin]Kerem Bey merhaba.
Akvaryum brüt hacminiz 450 litre. Net hacim ise aşağı yukarı 400 litre civarı olacaktır. Eheim 2217'nin debisi 1000 l/s. Maalesef bu değer akvaryumunuz için yeterli değil. Çünkü bu değer filtrenin boş hali ile yapılan ölçüme ait ve bir de zamanla boruların yosun tutacağını hesap ederseniz debi iyice düşecektir. Bence ek bir filtre ile filtrasyonu destekleyin. Mesela 230 litre civarı akvaryumumda Eheim pro 4 250 (950 l/s) dış filtreye ek olarak Fluval U3 iç filtre kullanıyorum.[/QUOTE][QUOTE=burakbozcelik]
Kendimi alıntıladım ancak az önce fark ettim filtre debiniz düşük. Başka bir modelle karıştı kafam. Şu an filtrasyonunuzda 800 litre/saat gibi bir açığınız mevcut. Ek bir filtrasyon eklemeniz iyi olacaktır. Keşke bu akvaryuma sump yapsaydınız. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198397/030920171115591.jpg[/IMG]
bu filtreyi kullansam olurmuki acaba?
[QUOTE=mehmetaydin]Kerem Bey merhaba.
Akvaryum brüt hacminiz 450 litre. Net hacim ise aşağı yukarı 400 litre civarı olacaktır. Eheim 2217'nin debisi 1000 l/s. Maalesef bu değer akvaryumunuz için yeterli değil. Çünkü bu değer filtrenin boş hali ile yapılan ölçüme ait ve bir de zamanla boruların yosun tutacağını hesap ederseniz debi iyice düşecektir. Bence ek bir filtre ile filtrasyonu destekleyin. Mesela 230 litre civarı akvaryumumda Eheim pro 4 250 (950 l/s) dış filtreye ek olarak Fluval U3 iç filtre kullanıyorum.[/QUOTE][QUOTE=burakbozcelik]
Kendimi alıntıladım ancak az önce fark ettim filtre debiniz düşük. Başka bir modelle karıştı kafam. Şu an filtrasyonunuzda 800 litre/saat gibi bir açığınız mevcut. Ek bir filtrasyon eklemeniz iyi olacaktır. Keşke bu akvaryuma sump yapsaydınız. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198397/030920171115591.jpg[/IMG]
bu filtreyi kullansam olurmuki acaba?
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=mehmetaydin]Kerem Bey merhaba.
Akvaryum brüt hacminiz 450 litre. Net hacim ise aşağı yukarı 400 litre civarı olacaktır. Eheim 2217'nin debisi 1000 l/s. Maalesef bu değer akvaryumunuz için yeterli değil. Çünkü bu değer filtrenin boş hali ile yapılan ölçüme ait ve bir de zamanla boruların yosun tutacağını hesap ederseniz debi iyice düşecektir. Bence ek bir filtre ile filtrasyonu destekleyin. Mesela 230 litre civarı akvaryumumda Eheim pro 4 250 (950 l/s) dış filtreye ek olarak Fluval U3 iç filtre kullanıyorum.[/QUOTE]
Peki sizce ek bir dış filtremi kullanmalıyım yoksa iç filtre eklesem yeterli gelir mi acaba?
[QUOTE=mehmetaydin]Kerem Bey merhaba.
Akvaryum brüt hacminiz 450 litre. Net hacim ise aşağı yukarı 400 litre civarı olacaktır. Eheim 2217'nin debisi 1000 l/s. Maalesef bu değer akvaryumunuz için yeterli değil. Çünkü bu değer filtrenin boş hali ile yapılan ölçüme ait ve bir de zamanla boruların yosun tutacağını hesap ederseniz debi iyice düşecektir. Bence ek bir filtre ile filtrasyonu destekleyin. Mesela 230 litre civarı akvaryumumda Eheim pro 4 250 (950 l/s) dış filtreye ek olarak Fluval U3 iç filtre kullanıyorum.[/QUOTE]
Peki sizce ek bir dış filtremi kullanmalıyım yoksa iç filtre eklesem yeterli gelir mi acaba?
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[VID]https://youtu.be/M-8fAqXLd8U[/VID]
Bu arada birde video ekleyeyim video eski ama ancak becerebildim yüklemeyi yeni bi video çekip onuda ekleyeceğim.
[VID]https://youtu.be/M-8fAqXLd8U[/VID]
Bu arada birde video ekleyeyim video eski ama ancak becerebildim yüklemeyi yeni bi video çekip onuda ekleyeceğim.
Hayallerimdeki Bitkili 150*60*50h
[QUOTE=burakbozcelik]
Bulanıklığın sebebi bakteri kültürünüzün coşması olabilir. Bu filtrasyonda başka bir sebep olmamalı. 3 günde 1 kez %30 su değişimi yapmanızı öneririm. Bir zararı yoktur ancak görseli bozar (tabi bakteri problemiyse). Bana en mantıklı sebep bu gibi geldi. Diğer sebepte doğadan toplanan dalların hala salınımı devam ediyor olabilir, pek ihtimal vermedim ben de yazarken ama mümkün. Ona bir çözüm yok gibi şu aşamada. Akvaryumdan çıkarıp tekrar kaynatmanız gerek ancak bu işe girmemek daha mantıklı. Kendi kendine geçmesini bekleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Bulanıklık aslında bakteri bulanıklığı gibi değil su sanki pis gibi nasıl anlatayım böyle ufak ufak toz parçaları var sanki suda mekanik temizlik yetmiyor gibi geliyor bana ama bu dediğinizide bir deneyeceğim bakalım nasıl olacak. Bu arada dallar hala salınım yapıyor suyun rengi hala sarı çünkü.[QUOTE=the__legend]
Merhaba
2217 nin debisi yüksek olduğu için yeteri kadar bakteri tutamıyor olsa gerek. Çözüm için ayarını biraz kısarsanız netlik sağlanır ama bu seferde temizlik yetersiz olacak.
Bu hacimde en iyi sump verimli olur bence.[/QUOTE]
Evet sump olabilirdi ama CO2 için sump yapmaktan vazgeçmiştim dış filtre ile çözeyim dedim ama bakalım debiyi kısmayıda bir deneyeyim en iyisi. Teşekkürler.
[QUOTE=burakbozcelik]
Bulanıklığın sebebi bakteri kültürünüzün coşması olabilir. Bu filtrasyonda başka bir sebep olmamalı. 3 günde 1 kez %30 su değişimi yapmanızı öneririm. Bir zararı yoktur ancak görseli bozar (tabi bakteri problemiyse). Bana en mantıklı sebep bu gibi geldi. Diğer sebepte doğadan toplanan dalların hala salınımı devam ediyor olabilir, pek ihtimal vermedim ben de yazarken ama mümkün. Ona bir çözüm yok gibi şu aşamada. Akvaryumdan çıkarıp tekrar kaynatmanız gerek ancak bu işe girmemek daha mantıklı. Kendi kendine geçmesini bekleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Bulanıklık aslında bakteri bulanıklığı gibi değil su sanki pis gibi nasıl anlatayım böyle ufak ufak toz parçaları var sanki suda mekanik temizlik yetmiyor gibi geliyor bana ama bu dediğinizide bir deneyeceğim bakalım nasıl olacak. Bu arada dallar hala salınım yapıyor suyun rengi hala sarı çünkü.[QUOTE=the__legend]
Merhaba
2217 nin debisi yüksek olduğu için yeteri kadar bakteri tutamıyor olsa gerek. Çözüm için ayarını biraz kısarsanız netlik sağlanır ama bu seferde temizlik yetersiz olacak.
Bu hacimde en iyi sump verimli olur bence.[/QUOTE]
Evet sump olabilirdi ama CO2 için sump yapmaktan vazgeçmiştim dış filtre ile çözeyim dedim ama bakalım debiyi kısmayıda bir deneyeyim en iyisi. Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
NightWist,
Hoppala,
EfeC,
yeekim,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
osmandbnl,
şansal,
sina cen,
Kınayu,
mightymurat,
ternapi,
DABARAKATO,
mehaniches_hlot,
Tatar10,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
baozturk,
EmiirKaan,
seiryuhare,
NautilusLordu,
yurist_ldMa,
Frknnrg,
Redko,
barskels,
nakkas__45,
Conix,
nniiaa,
Tortuga7,
Goldfish2000,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
