ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cedetemircan16
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Haziran 2017 03:33
Son Ziyaret:
24 Haziran 2026 10:34
Toplam Mesaj:
131 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cevdet emircan ardiç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cevdet emircan ardiç
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum Yosun Sorunu
Bir ayını doldurdu tetra ex700 dış filitre on tane kadar karides bir kaç tane ramshorn salyangoz yaşayan yosun sorunu bir haftadır akvaryumu işgal ediyor tecrübelerinizi rica ediyorum saygılar teşekkürler
[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202150501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151131.jpg[/IMG]
Bir ayını doldurdu tetra ex700 dış filitre on tane kadar karides bir kaç tane ramshorn salyangoz yaşayan yosun sorunu bir haftadır akvaryumu işgal ediyor tecrübelerinizi rica ediyorum saygılar teşekkürler
[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202150501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198263/160520202151131.jpg[/IMG]
Yaşama Söz Konusu :d
High-Tech akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
High-Tech akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
[EDIT]cedetemircan16,2018-06-11 13:57:50[/EDIT]
Evet akvaryumlarımı kurdum bir tanesi kaldı sadece rayına oturdu her şey
bir sorum daha var akvaryumum high tech akvaryumlar ve bir akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
[EDIT]cedetemircan16,2018-06-11 13:57:50[/EDIT]
Evet akvaryumlarımı kurdum bir tanesi kaldı sadece rayına oturdu her şey
bir sorum daha var akvaryumum high tech akvaryumlar ve bir akvaryumumun içinde bir çift albino platinium lepistes ve 25-30 tane turuncu rili karides var ben bu akvaryumun içerisine bir çift de Apistogramma agassizi double red koysam birlikte yaşarlar mı ?
Saygılar iyi hobiler.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Teşekkürler indikatör ile test ede ede bu işi yapıcam ,zemin bitkisi olduğu için co2 yapmak istiyorum
Saygılar, iyi hobiler.
Teşekkürler indikatör ile test ede ede bu işi yapıcam ,zemin bitkisi olduğu için co2 yapmak istiyorum
Saygılar, iyi hobiler.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Merhabalar;
kaldığımız yerden devam ediyoruz,sump sistemini kurdum sorularım şunlarla takip ediyor; üç akvaryumum da bitkili ve 3 'ü de aynı sump sistemine bağlı benim sorum ise ,sump akvaryumunun içine karbondioksit versem 3 akvaryumda da bitkiler için gerekli karbon dioksit 'i sağlamış olur muyum ?
Teşekkürler,iyi hobiler...
Merhabalar;
kaldığımız yerden devam ediyoruz,sump sistemini kurdum sorularım şunlarla takip ediyor; üç akvaryumum da bitkili ve 3 'ü de aynı sump sistemine bağlı benim sorum ise ,sump akvaryumunun içine karbondioksit versem 3 akvaryumda da bitkiler için gerekli karbon dioksit 'i sağlamış olur muyum ?
Teşekkürler,iyi hobiler...
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Herksese teşekkür ederim,
Yavrulatma işini çözdüğümüze göre ben yoluma devam ediyorum 5-10 dk sonra sumpun camlarını kestireceğim değişik bir sump planım var Allah izin verirse güzel bir proje olucak
Bu konudan gene siz değerli yardımsever kişilere sorularım eksik olmayacak , sump sistemini kurayım,ardından balık önerilerinizi istiyeceğim
İyi hobiler,Saygılar ..
[:nazar:]
Herksese teşekkür ederim,
Yavrulatma işini çözdüğümüze göre ben yoluma devam ediyorum 5-10 dk sonra sumpun camlarını kestireceğim değişik bir sump planım var Allah izin verirse güzel bir proje olucak
Bu konudan gene siz değerli yardımsever kişilere sorularım eksik olmayacak , sump sistemini kurayım,ardından balık önerilerinizi istiyeceğim
İyi hobiler,Saygılar ..
[:nazar:]
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
İbrahim abi öncelikle teşekkürler
balıkların yavrulayacağı akvaryumu bitkili yapıp yavruluk kullanmamamı öneriyorsunuz tesrübeleriniz aracılığı ile.
Peki bu bitki işi sıkıntı değil co2 vb eve hazır mevcut,ama bitkilerin arasından o 70-100 tane yavruyu nasıl kepçe ile tutabilirim bütün bitkiler deforme olur bunu nasıl yaparım
Saygılar .
İbrahim abi öncelikle teşekkürler
balıkların yavrulayacağı akvaryumu bitkili yapıp yavruluk kullanmamamı öneriyorsunuz tesrübeleriniz aracılığı ile.
Peki bu bitki işi sıkıntı değil co2 vb eve hazır mevcut,ama bitkilerin arasından o 70-100 tane yavruyu nasıl kepçe ile tutabilirim bütün bitkiler deforme olur bunu nasıl yaparım
Saygılar .
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
Herkese çok teşekkürler
Ben sadece 3 katlı bir akvaryum seti yapıp bundan para kar amacı gütmeden sadece elektrik gibi masrafların bu set ile dengelenmesi için böyle bir konu açtım ve burada balıkların bakımı hakkında bir soru sordum yorum yapan herkese teşekkürler tekrardan
Ben lise 3'e gidiyorum ve bir iş yeri üretim hane açacak gücüm yok Nadir abiye katılıyorum tabi ki üretim ve bu işten para kazanmak için sizin dediğiniz gibi derede boğulmaktansa okyanusta boğulmayı tercih ederim.
ama ben zaten bir sene sonra üniversite için başka şehre gideceğim için üretim hane açsam da bakamam.
Ben bir yanlış yaparak
memeli hayvan bakmaya devam edeceğim diye yazdım ve bunun karşılığında beni bir abi uyardı teşekkürler ama buna karşılık ben
''''Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayvan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.''''''
yazmama rağmen tekrardan hatayı su ustune getirerek sen hiç bir şey yapma önce git dersine çalış gibi birdaha bunu yazmanız anlaşılmaz bir derinlik kattı konuya sadece cecaplarınız beni bu işe bağlacağını belirtmek istemiştim.
Herkese çok teşekkürler
Ben sadece 3 katlı bir akvaryum seti yapıp bundan para kar amacı gütmeden sadece elektrik gibi masrafların bu set ile dengelenmesi için böyle bir konu açtım ve burada balıkların bakımı hakkında bir soru sordum yorum yapan herkese teşekkürler tekrardan
Ben lise 3'e gidiyorum ve bir iş yeri üretim hane açacak gücüm yok Nadir abiye katılıyorum tabi ki üretim ve bu işten para kazanmak için sizin dediğiniz gibi derede boğulmaktansa okyanusta boğulmayı tercih ederim.
ama ben zaten bir sene sonra üniversite için başka şehre gideceğim için üretim hane açsam da bakamam.
Ben bir yanlış yaparak
memeli hayvan bakmaya devam edeceğim diye yazdım ve bunun karşılığında beni bir abi uyardı teşekkürler ama buna karşılık ben
''''Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayvan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.''''''
yazmama rağmen tekrardan hatayı su ustune getirerek sen hiç bir şey yapma önce git dersine çalış gibi birdaha bunu yazmanız anlaşılmaz bir derinlik kattı konuya sadece cecaplarınız beni bu işe bağlacağını belirtmek istemiştim.
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
[QUOTE=BabySoul]Nadir hocama katılıyorum. Nedenine gelince fullredlerin piyasada satış fiyatı 7.5 ile 15 tl civarı. Sen üretip satılacak duruma getirdiğin yavruları tanesi 3-4 tl den ancak satabilirsin. Bu durumda onca emek sonrası beklediğin gibi olmayacaktır. Ayrıca fullredlerin yavru verme sayıları ve yavruların diğer lepisteslere göre büyüme hızı yavaştır. [/QUOTE]
Bir full red'i 5 aylık olduktan sonra 1-2tl ye her yerde kolayca satabilirmiyim?
[QUOTE=BabySoul]Nadir hocama katılıyorum. Nedenine gelince fullredlerin piyasada satış fiyatı 7.5 ile 15 tl civarı. Sen üretip satılacak duruma getirdiğin yavruları tanesi 3-4 tl den ancak satabilirsin. Bu durumda onca emek sonrası beklediğin gibi olmayacaktır. Ayrıca fullredlerin yavru verme sayıları ve yavruların diğer lepisteslere göre büyüme hızı yavaştır. [/QUOTE]
Bir full red'i 5 aylık olduktan sonra 1-2tl ye her yerde kolayca satabilirmiyim?
Neden Kimse Yardımetmiyor..?
[QUOTE=Reddevil]Öncelikle herşeyin hayırlısı olsun , Savaş Dursun ağabeyin güzel bir bilgi paylaşmış. Buna mukabil her hobisever baktığı balıkların kendi yem parasını malzeme parasını çıkarması beklentisi içine girmesi şahsi fikrim olarak doğru olmakla beraber bunu kaliteli balık üreterek sonuçlandırmak benim için daha önemlidir. Lakin amacımız ticarete doğru kayma eğilimine dönüşünce işler açıkçası baya bir karışıyor. Hobiyi bırakalı 8 sene olmuş sadece Eminönüne gittiğimde ne var ne yok ne tür balıklar var çeşitlilik var mı güzel balıklar var mı vs derken bir anda hobi damarım debreşti foruma geri döndüm aklımda olan biten ne varsa hafızayı ve bilgileri zorladım birşeyler yapmaya çalışıyorum. Hobiyi bıraktığım senelerde 17000 TL kriza gold'ların kolonisi 5000TL ye frontosa mobaların satıldığı dönemler bitmiş , çoğu üretimhane ( hobihane adı altında ) kapanmış sahipleri başka iş yapıyor , hala üretim yapan veya ithalat yapan bir elin 5 parmağını geçmeyecek kişi ve ticari üyeler kalmış. Bunların birçok alt sebebi var , en büyük sebep EKONOMİ ...
Dolayısıyla eğer ufak çaplı cep harçlığı için düşüncelerin varsa ekonomik olarak elden çabuk çıkarabileceğin varyeteleri bakmak , onun pazarını bulmak veya oluşturmakla işe başlaman daha hayırlı olur düşüncesindeyim. Bahsettiğin sayıları yakaladığını hatta geçtiğini düşün fakat üretmiş olduğun malı satamadıktan sonra sıkılacak bıkacak ve çaresizce elinde ne var ne yok en azından maliyetine elden çıkarmaya çalışacaksın.. O yüzden ( okuduğun bölüm bunu karşılıyor ) matematiğini iyi yap pazarını iyi yap ki elinde bazı şeyler patlamasın..[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler ,
hangi balık nekadara gider gidermi ,gitmezmi konularını pek düşünmemiştim ,bu balık satarak para kazanmak değilde ; balık satarak masraflarını karşılmak için ve hobi için çabalayan biriyim.Bu konu için internet aracılığı ile satmak mümkün olurmu ?..
[QUOTE=cameroon06]Bir yanlışı düzeltelim balıklar ayrı bir sınıftır, memeli hayvan sınıfında değildir.[:iyi:][/QUOTE]
Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayfan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.
[QUOTE=Reddevil]Öncelikle herşeyin hayırlısı olsun , Savaş Dursun ağabeyin güzel bir bilgi paylaşmış. Buna mukabil her hobisever baktığı balıkların kendi yem parasını malzeme parasını çıkarması beklentisi içine girmesi şahsi fikrim olarak doğru olmakla beraber bunu kaliteli balık üreterek sonuçlandırmak benim için daha önemlidir. Lakin amacımız ticarete doğru kayma eğilimine dönüşünce işler açıkçası baya bir karışıyor. Hobiyi bırakalı 8 sene olmuş sadece Eminönüne gittiğimde ne var ne yok ne tür balıklar var çeşitlilik var mı güzel balıklar var mı vs derken bir anda hobi damarım debreşti foruma geri döndüm aklımda olan biten ne varsa hafızayı ve bilgileri zorladım birşeyler yapmaya çalışıyorum. Hobiyi bıraktığım senelerde 17000 TL kriza gold'ların kolonisi 5000TL ye frontosa mobaların satıldığı dönemler bitmiş , çoğu üretimhane ( hobihane adı altında ) kapanmış sahipleri başka iş yapıyor , hala üretim yapan veya ithalat yapan bir elin 5 parmağını geçmeyecek kişi ve ticari üyeler kalmış. Bunların birçok alt sebebi var , en büyük sebep EKONOMİ ...
Dolayısıyla eğer ufak çaplı cep harçlığı için düşüncelerin varsa ekonomik olarak elden çabuk çıkarabileceğin varyeteleri bakmak , onun pazarını bulmak veya oluşturmakla işe başlaman daha hayırlı olur düşüncesindeyim. Bahsettiğin sayıları yakaladığını hatta geçtiğini düşün fakat üretmiş olduğun malı satamadıktan sonra sıkılacak bıkacak ve çaresizce elinde ne var ne yok en azından maliyetine elden çıkarmaya çalışacaksın.. O yüzden ( okuduğun bölüm bunu karşılıyor ) matematiğini iyi yap pazarını iyi yap ki elinde bazı şeyler patlamasın..[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler ,
hangi balık nekadara gider gidermi ,gitmezmi konularını pek düşünmemiştim ,bu balık satarak para kazanmak değilde ; balık satarak masraflarını karşılmak için ve hobi için çabalayan biriyim.Bu konu için internet aracılığı ile satmak mümkün olurmu ?..
[QUOTE=cameroon06]Bir yanlışı düzeltelim balıklar ayrı bir sınıftır, memeli hayvan sınıfında değildir.[:iyi:][/QUOTE]
Memeli hayvan aleminde balık türleride yer alır , fakat bizim bahsettiğimiz fullredler ,sizin dediğiniz gibi memeli hayfan sınıfında yer almazlar özür diliyorum Teşekkürler ,Saygılar.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
