ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tunacan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
121
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2007 19:26
Son Ziyaret:
02 Şubat 2026 15:49
Toplam Mesaj:
124 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tunacan Ayla
Doğum Tarihi:
19 Haziran 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tunacan Ayla
SON 10 MESAJI
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/011120171539531.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/011120171539531.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde..
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
[QUOTE=smhakgl]Kökleri nereden temin ettiniz acaba?[/QUOTE]
Serkan Çetinkol sağolsun. Yeni yerini ziyarete gittiğimde almıştım.
[QUOTE=smhakgl]Kökleri nereden temin ettiniz acaba?[/QUOTE]
Serkan Çetinkol sağolsun. Yeni yerini ziyarete gittiğimde almıştım.
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
[QUOTE=kursatufukcoskun]Tasarım gayet güzel bence. Yuvarlak taşlı tasarımlar çok hoşuma gidiyor. Birkaç bitki ile de filtre ve ısıtıcı saklanabilirse harika olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. Biraz zaman sonra CO2 istemeyen bitkiler ekleyeceğim. Isıtıcı canımı çok sıkmıyor. Fİltre boruları için cam basış borum var ama Eheim 2217 emiş borusu 16-22 mm. Bendekiler ikisi de 12-16 mm. Bu yüzden ona uyumsuz. Şimdilik camları koymadım.
[QUOTE=kursatufukcoskun]Tasarım gayet güzel bence. Yuvarlak taşlı tasarımlar çok hoşuma gidiyor. Birkaç bitki ile de filtre ve ısıtıcı saklanabilirse harika olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. Biraz zaman sonra CO2 istemeyen bitkiler ekleyeceğim. Isıtıcı canımı çok sıkmıyor. Fİltre boruları için cam basış borum var ama Eheim 2217 emiş borusu 16-22 mm. Bendekiler ikisi de 12-16 mm. Bu yüzden ona uyumsuz. Şimdilik camları koymadım.
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
Ölçüler: 100*50*45(h)
Canlı Türleri: Ramirezi çeşitleri + Double red apisto + cardinal neon + kırmızı burun tetra + otocat
Bitki Türleri: şimdilik düşünmüyorum
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 + Hopar 4x39 w ( 2 daylight + 2 grolux)
Tasarım ve Dekorasyon: Deretaşı ve kökler kullandım. Tabanda 0,3 mm silis kum var. Eheim jager 200 w ısınma + eheim 3702 hava motoru.
Merhabalar, açtığım konularda da göreceksiniz; bu akvaryumu bitkili için yaptırmıştım. 6-7 ay süren Cuba maceramda anladım ki balıklarım rahatsız. Ben de tasarımı tamamen değiştirip, güney amerikan akvaryumu kurmaya karar verdim. Ramirezi ve apistoları seviyorum. Elimden geldiğince, onlar için en güzel ortamı oluşturmaya çalıştım. Tasarımı 1 haftalık bir süreçte bitirebildim. Bugün suyu da doldurdum ve artık suyun oturmasını bekleyeceğim.
Moss ve anubias tipi bitkileri şimdi değil ama ileride düşünmekteyim. Şimdilik sade bir görüntüyle balıkları seyretmek hayalim. Tasarımı artık değiştiremem belki ama yine de olumlu-olumsuz tüm yorumları almak isterim ki ilerisi için tecrübe olsun. Herkese keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948101.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100*50*45(h)
Canlı Türleri: Ramirezi çeşitleri + Double red apisto + cardinal neon + kırmızı burun tetra + otocat
Bitki Türleri: şimdilik düşünmüyorum
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 + Hopar 4x39 w ( 2 daylight + 2 grolux)
Tasarım ve Dekorasyon: Deretaşı ve kökler kullandım. Tabanda 0,3 mm silis kum var. Eheim jager 200 w ısınma + eheim 3702 hava motoru.
Merhabalar, açtığım konularda da göreceksiniz; bu akvaryumu bitkili için yaptırmıştım. 6-7 ay süren Cuba maceramda anladım ki balıklarım rahatsız. Ben de tasarımı tamamen değiştirip, güney amerikan akvaryumu kurmaya karar verdim. Ramirezi ve apistoları seviyorum. Elimden geldiğince, onlar için en güzel ortamı oluşturmaya çalıştım. Tasarımı 1 haftalık bir süreçte bitirebildim. Bugün suyu da doldurdum ve artık suyun oturmasını bekleyeceğim.
Moss ve anubias tipi bitkileri şimdi değil ama ileride düşünmekteyim. Şimdilik sade bir görüntüyle balıkları seyretmek hayalim. Tasarımı artık değiştiremem belki ama yine de olumlu-olumsuz tüm yorumları almak isterim ki ilerisi için tecrübe olsun. Herkese keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948101.jpg[/IMG]
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
Merhaba,
En son mesajımda da söylediğim üzere bitkiyi bozdum :) Amerikan akvaryumu kurmaya başladım. Pazardan beri bir çok kez kompozisyonu değiştirdim. Dün gece en son halini bu şekilde yaptım. Sİzlerle de paylaşmak istedim. Aynı zamanda fikirleri de duymak istiyorum ki en güzel görseli bir seferde yakalayabileyim. Tüm yorumları bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/131020171417251.jpg[/IMG]
Merhaba,
En son mesajımda da söylediğim üzere bitkiyi bozdum :) Amerikan akvaryumu kurmaya başladım. Pazardan beri bir çok kez kompozisyonu değiştirdim. Dün gece en son halini bu şekilde yaptım. Sİzlerle de paylaşmak istedim. Aynı zamanda fikirleri de duymak istiyorum ki en güzel görseli bir seferde yakalayabileyim. Tüm yorumları bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/131020171417251.jpg[/IMG]
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
Merhabalar,
Sanırım son günlerini yaşıyor akvaryumum. Çünkü tamamen değişime gidiyorum ve amerikan biyotobuna döneceğim. Ramirezi ve kakadularımı 1 buçuk aydır göremiyorum bile. Evde başka bir akvaryumdalar. Bitkileri de devamlı söküyorlardı. Diyebilirsiniz ki "ne alaka onlar sökmüyordur" ama bir sürü deneme yaptım ve sonunda anladım ki onlar da söküyorlar. Zaten onlar için böyle boş bir akvaryum güzel değildi. Artık sıkıldım ve onları mutlu edecek bir yola gidiyorum. Zaten gerekli tecrübeyi ve keyfi aldığımı düşünüyorum. Pazar günü taşlarımı aldım. Bu pazar da yati kökleri kum vs.. alacağım. Cubaları, taşları falan satacağım. Burada paylaşım yapar mıyım bilmiyorum ama yeni akvaryumumla geri döneceğim :) Keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/031020172042441.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Sanırım son günlerini yaşıyor akvaryumum. Çünkü tamamen değişime gidiyorum ve amerikan biyotobuna döneceğim. Ramirezi ve kakadularımı 1 buçuk aydır göremiyorum bile. Evde başka bir akvaryumdalar. Bitkileri de devamlı söküyorlardı. Diyebilirsiniz ki "ne alaka onlar sökmüyordur" ama bir sürü deneme yaptım ve sonunda anladım ki onlar da söküyorlar. Zaten onlar için böyle boş bir akvaryum güzel değildi. Artık sıkıldım ve onları mutlu edecek bir yola gidiyorum. Zaten gerekli tecrübeyi ve keyfi aldığımı düşünüyorum. Pazar günü taşlarımı aldım. Bu pazar da yati kökleri kum vs.. alacağım. Cubaları, taşları falan satacağım. Burada paylaşım yapar mıyım bilmiyorum ama yeni akvaryumumla geri döneceğim :) Keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/031020172042441.jpg[/IMG]
270 Litre Cüce Güney Amerikan Kurulumu
Cankut Bey merhaba, gerçekten çok keyifli görünüyor. Ellerinize sağlık. Rica etsem çınar yapraklarını akvaryuma koymadan önce yaptığınız uygulamalardan bahseder misiniz ? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
Cankut Bey merhaba, gerçekten çok keyifli görünüyor. Ellerinize sağlık. Rica etsem çınar yapraklarını akvaryuma koymadan önce yaptığınız uygulamalardan bahseder misiniz ? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
100*50*50 Iwagumi Design
Ahmet Bey Merhaba,
Öncelikle aynı ölçülerde ve aynı havada akvaryumlara sahibiz. Açtığım konulardan resimleri de görebilirsiniz, konuyu güncel tutuyorum. Rıza Bey'e kesinlikle katılıyorum keşke boşken kurulumu gerçekleştirme imkanınız olsa. Hem suyun bozulmaması hem de rahat çalışabilmeniz anlamında. Elimden geldiğince sorularınızı yanıtlamak isterim;
1- Kesinlikle arkada önce eğimli bir şekilde kurulumunuzu yapın. Ben öyle yapmadığım için kafamı kendime çok kızıyorum. Sağ ve soldaki eğimler hoşuma gitti açıkcası ama orta kısmı da arka tarafı dikkate alın derim.
2- Grey mountain bulabiliyorsanız ne mutlu. Hatta bulduğunuz yeri benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bayılıyorum o kayalara !
3- Ben tercihimi 4x39w hopar 2x aquastar 2x grolux olarak kullandım. Zeminimde Cuba var. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım günde 6 saat şeklinde ve hafta 2 dip çekimi yaparak.
4- Kesinlikle Up-Aqua D-508 öneririm. Neredeyse tamamını çözüyor suda. Ama bu iş kesinlikle tercih meselesi. Araştırmalarım sonunda max-mix ses yapıyor diyenler falan oldu da ben up aqua almaya karar verdım. Yine tercih sizin olsun :)
Bir de küçük bir tavsiye. İnka koyacağınızı belirtmişssiniz. Bu balıklar ne kadar bitki yemeyen cinsler olsa da ben de kakdularım ve ramirezilerimden, inanın her akşam en az 4-5 tutam Cuba su yüzeyinde buluyodum, en sonunda bütün balıkları başka bir akvaryuma aldım şimdilik sadece neonlar ve kırmızı burunlar akvaryumda. Kesinlikle ilk 1-1.5 ay neon dışında balık koymayın derim :) Keyifli hobiler diliyorum.
Ahmet Bey Merhaba,
Öncelikle aynı ölçülerde ve aynı havada akvaryumlara sahibiz. Açtığım konulardan resimleri de görebilirsiniz, konuyu güncel tutuyorum. Rıza Bey'e kesinlikle katılıyorum keşke boşken kurulumu gerçekleştirme imkanınız olsa. Hem suyun bozulmaması hem de rahat çalışabilmeniz anlamında. Elimden geldiğince sorularınızı yanıtlamak isterim;
1- Kesinlikle arkada önce eğimli bir şekilde kurulumunuzu yapın. Ben öyle yapmadığım için kafamı kendime çok kızıyorum. Sağ ve soldaki eğimler hoşuma gitti açıkcası ama orta kısmı da arka tarafı dikkate alın derim.
2- Grey mountain bulabiliyorsanız ne mutlu. Hatta bulduğunuz yeri benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bayılıyorum o kayalara !
3- Ben tercihimi 4x39w hopar 2x aquastar 2x grolux olarak kullandım. Zeminimde Cuba var. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım günde 6 saat şeklinde ve hafta 2 dip çekimi yaparak.
4- Kesinlikle Up-Aqua D-508 öneririm. Neredeyse tamamını çözüyor suda. Ama bu iş kesinlikle tercih meselesi. Araştırmalarım sonunda max-mix ses yapıyor diyenler falan oldu da ben up aqua almaya karar verdım. Yine tercih sizin olsun :)
Bir de küçük bir tavsiye. İnka koyacağınızı belirtmişssiniz. Bu balıklar ne kadar bitki yemeyen cinsler olsa da ben de kakdularım ve ramirezilerimden, inanın her akşam en az 4-5 tutam Cuba su yüzeyinde buluyodum, en sonunda bütün balıkları başka bir akvaryuma aldım şimdilik sadece neonlar ve kırmızı burunlar akvaryumda. Kesinlikle ilk 1-1.5 ay neon dışında balık koymayın derim :) Keyifli hobiler diliyorum.
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
[QUOTE=Ibrahim90]
[/QUOTE]
İbrahim Bey zaman ayırıp yazmışsınız, teşekkürler. Çok da açıklayıcı olmuş. Balıkları geri koyunca onların köklerini kurutacağına eminim. O yüzden şimdilik dert etmiyorum ama şuna şaşırıyorum ki; kardinaller ve kırmızı burunlar nasıl tüketmiyorlar bu canlı yemleri. Çünkü pazar günü su değişimi yaparken hiç rastlamadım. Birde çıkageldiler. Zaten dün 3 adet ramirezi koydum onlar umarım şimdiye kadar akvaryumu temizlemiştir :)
[QUOTE=Ibrahim90]
[/QUOTE]
İbrahim Bey zaman ayırıp yazmışsınız, teşekkürler. Çok da açıklayıcı olmuş. Balıkları geri koyunca onların köklerini kurutacağına eminim. O yüzden şimdilik dert etmiyorum ama şuna şaşırıyorum ki; kardinaller ve kırmızı burunlar nasıl tüketmiyorlar bu canlı yemleri. Çünkü pazar günü su değişimi yaparken hiç rastlamadım. Birde çıkageldiler. Zaten dün 3 adet ramirezi koydum onlar umarım şimdiye kadar akvaryumu temizlemiştir :)
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
Merhabalar,
Bitkileri söküyor diye ramirezi, SAE, çöpçüler falan hepsini başka bir akvaryuma aldım 2 hafta önce falan. Sadece kırmızı burunlar, kardinaller ve otocatleri bırakmıştım. Cubalar kök saldıktan sonra yani 1-2 ay sonra geri akvaryuma koyacağım balıkları zaten. Fakat bu esnada akvaryumda onları yiyecek balık kalmadığından planaryalar çıkageldiler. Ama kırmızı burun ve kardinaller nasıl gözlerinin önündeki canlı yemi göremiyorlar. Şaşırdım doğrusu. Yine de sizlere de sormak istedim. Gerçekten planarya değil mi bu camda yürüyen canlılar ?
Not: Akvaryumdaki toz bulutu CO2'dir. Kafanızı karıştırmasın :) Ben camdakileri soruyorm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/120920171014581.jpg[/IMG]
[EDIT]Tunacan,2017-09-12 10:22:00[/EDIT]
Merhabalar,
Bitkileri söküyor diye ramirezi, SAE, çöpçüler falan hepsini başka bir akvaryuma aldım 2 hafta önce falan. Sadece kırmızı burunlar, kardinaller ve otocatleri bırakmıştım. Cubalar kök saldıktan sonra yani 1-2 ay sonra geri akvaryuma koyacağım balıkları zaten. Fakat bu esnada akvaryumda onları yiyecek balık kalmadığından planaryalar çıkageldiler. Ama kırmızı burun ve kardinaller nasıl gözlerinin önündeki canlı yemi göremiyorlar. Şaşırdım doğrusu. Yine de sizlere de sormak istedim. Gerçekten planarya değil mi bu camda yürüyen canlılar ?
Not: Akvaryumdaki toz bulutu CO2'dir. Kafanızı karıştırmasın :) Ben camdakileri soruyorm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/120920171014581.jpg[/IMG]
[EDIT]Tunacan,2017-09-12 10:22:00[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
