ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ComoDAYI
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Mayıs 2017 13:26
Son Ziyaret:
12 Haziran 2021 11:22
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Serhat
Doğum Tarihi:
11 Ekim 1979
Yaş:
46
İl:
Kocaeli
Meslek:
BT Yönetimi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Serhat
SON 10 MESAJI
Plati Üremesi Hakkinda
[QUOTE=cnkmcr]
Yurt dışında yaşadığımdan cins isimleri farklı. Ama ben de fantom u çift aldım diğerlerini erkek ve dişi olarak ayrı aldım 1 aydır besliyorum şimdiden 4 5 tane belirgin şekilde yavrular geziyor ki en keyiflisi aslında bence yavrular
Bu yavru en aktifleri sürekli açıkta diğerleri ise bitkilerin arasında ekstra bir yem kullanmıyorum yavrular için kullanmalı mıyım acaba[/QUOTE]
Artemia veya kabuksuz Artemia yumurtası verdiğimde bolca dibe iniyor ve yiyorlar. Ek olarak Tetranın cips tipi yemleri de hızlıca dibe batıyor önlerine geliyor. Ayrı tankta olmadığı için özel bir yem vermedim, bu tür yemler, ortalıkta dolanmaya başlayana kadar besliyor yavruları. [:nazar:]
[QUOTE=cnkmcr]
Yurt dışında yaşadığımdan cins isimleri farklı. Ama ben de fantom u çift aldım diğerlerini erkek ve dişi olarak ayrı aldım 1 aydır besliyorum şimdiden 4 5 tane belirgin şekilde yavrular geziyor ki en keyiflisi aslında bence yavrular
Bu yavru en aktifleri sürekli açıkta diğerleri ise bitkilerin arasında ekstra bir yem kullanmıyorum yavrular için kullanmalı mıyım acaba[/QUOTE]
Artemia veya kabuksuz Artemia yumurtası verdiğimde bolca dibe iniyor ve yiyorlar. Ek olarak Tetranın cips tipi yemleri de hızlıca dibe batıyor önlerine geliyor. Ayrı tankta olmadığı için özel bir yem vermedim, bu tür yemler, ortalıkta dolanmaya başlayana kadar besliyor yavruları. [:nazar:]
Plati Üremesi Hakkinda
Hocam 2 senedir Fantom Plati bakıyorum, 2D 1E olarak aldım. 1 Sene gelmeden 80-90 adet oldular. Fantomlar ilk doğduğunda krem rengi şeffaf gibi oluyorlar ve kısa sürede turuncu rengini almaya başlıyor. Akvaryum hep bitkili olduğu için yavruları hiç ayırmadım, güçlü olup kaçabilenler hayatta kaldılar. Platide yavruları yeme eğilimi diğerlerine göre daha düşük gibi. Lepistes ve Moli ye göre daha dayanıklılar. Beslemesi ve izlemesi çok keyifli, kaliteli yemleme ve su bakımı yapıldığında da çok hareketliler.
Benim gözlemim, aynı aileden balıklar çiftleştiğinde balıkların kalitesi düşüyor bir süre sonra. Yılda bir dışarıdan ekleme yapılması iyi olur.
Bende şu sıralar +1 çeşit daha eklemeyi düşünüyorum ama balık ithalatı sorunlu olduğundan henüz beğendiğim bir renkte bulamadım. Arkadaşlar cevap vermiş, bende araştırmıştım melezlenme olacak ama bende sorun etmiyorum.
Hocam 2 senedir Fantom Plati bakıyorum, 2D 1E olarak aldım. 1 Sene gelmeden 80-90 adet oldular. Fantomlar ilk doğduğunda krem rengi şeffaf gibi oluyorlar ve kısa sürede turuncu rengini almaya başlıyor. Akvaryum hep bitkili olduğu için yavruları hiç ayırmadım, güçlü olup kaçabilenler hayatta kaldılar. Platide yavruları yeme eğilimi diğerlerine göre daha düşük gibi. Lepistes ve Moli ye göre daha dayanıklılar. Beslemesi ve izlemesi çok keyifli, kaliteli yemleme ve su bakımı yapıldığında da çok hareketliler.
Benim gözlemim, aynı aileden balıklar çiftleştiğinde balıkların kalitesi düşüyor bir süre sonra. Yılda bir dışarıdan ekleme yapılması iyi olur.
Bende şu sıralar +1 çeşit daha eklemeyi düşünüyorum ama balık ithalatı sorunlu olduğundan henüz beğendiğim bir renkte bulamadım. Arkadaşlar cevap vermiş, bende araştırmıştım melezlenme olacak ama bende sorun etmiyorum.
Ahm Yemleri Hakkında
Hocam teşekkürler, ben zaten hobi amaçlı besliyorum ve aldığım yem uzun süre gidiyor yani maliyet benim için en son planda. Sizin adınıza da sevindim ancak ben bir daha almam. Şuan Jbl, Sera ve Tetra veriyorum dönüşümlü, yemler yüzeyden ayrılmadan bitiyor :) [:nazar:]
[QUOTE=Carl]
Firmadan numune yemler elime geçti ve yemleme yaptım AHM Micron kullanıyordum onu tüketiyorlardı. https://www.akvaryum.com/Forum/ahm_yem_mve252;steri_memnuniyeti_tesekkve252;r_ederim_k961695.asp?PID=5782279#scrl5782279 Bence sizde firmaya bir şans verin.[/QUOTE]
Hocam teşekkürler, ben zaten hobi amaçlı besliyorum ve aldığım yem uzun süre gidiyor yani maliyet benim için en son planda. Sizin adınıza da sevindim ancak ben bir daha almam. Şuan Jbl, Sera ve Tetra veriyorum dönüşümlü, yemler yüzeyden ayrılmadan bitiyor :) [:nazar:]
[QUOTE=Carl]
Firmadan numune yemler elime geçti ve yemleme yaptım AHM Micron kullanıyordum onu tüketiyorlardı. https://www.akvaryum.com/Forum/ahm_yem_mve252;steri_memnuniyeti_tesekkve252;r_ederim_k961695.asp?PID=5782279#scrl5782279 Bence sizde firmaya bir şans verin.[/QUOTE]
Ahm Yemleri Hakkında
[QUOTE=Carl]
Daha iyi olabilirdi şimdi 2 tane yem üreten Türk firması mevcut bende isterim kendi üreticilerimi desteklemek hatta bu benim gurur kaynağım olur ki Utku beyin Naturel yemi mükemmel ve ötesiydi baş parmağımın boyutuna yakın yarasa kulak salyangozum olmuştu o derece kaliteli yemdi neyse konu dağılmasın Artakua kullanmadım yorum yapmam yanlış olur ama AHM için konuşursak sınıfta kaldı benim için.[/QUOTE]
Evet hocam Türk malı firması diye aldım, fakat beklediğim gibi çıkmadı maalesef. Belenme, vitamin vs. geçtim yemediler bile.
Aynı zamanda sokak köpekleri için de mama alıyorum. Yerli üretimleri uygun fiyatlı mamaları yemiyorlar. Keşke herkes işini hakkıyla yapsa.
[QUOTE=Carl]
Daha iyi olabilirdi şimdi 2 tane yem üreten Türk firması mevcut bende isterim kendi üreticilerimi desteklemek hatta bu benim gurur kaynağım olur ki Utku beyin Naturel yemi mükemmel ve ötesiydi baş parmağımın boyutuna yakın yarasa kulak salyangozum olmuştu o derece kaliteli yemdi neyse konu dağılmasın Artakua kullanmadım yorum yapmam yanlış olur ama AHM için konuşursak sınıfta kaldı benim için.[/QUOTE]
Evet hocam Türk malı firması diye aldım, fakat beklediğim gibi çıkmadı maalesef. Belenme, vitamin vs. geçtim yemediler bile.
Aynı zamanda sokak köpekleri için de mama alıyorum. Yerli üretimleri uygun fiyatlı mamaları yemiyorlar. Keşke herkes işini hakkıyla yapsa.
Ahm Yemleri Hakkında
Canlı doğuranlar için 2 Kutu pul 1 kutu granül yem almıştım. Pul yemleri yemediler, granül olanı ufalayıp verdim aç olduklarında yediler. Bir daha almam, macera aramaya gerek yok.[:kotu:]
Canlı doğuranlar için 2 Kutu pul 1 kutu granül yem almıştım. Pul yemleri yemediler, granül olanı ufalayıp verdim aç olduklarında yediler. Bir daha almam, macera aramaya gerek yok.[:kotu:]
Sıralı Kayıplar (plati)
Suyu büyük oranda değiştirdim, filtreleri akvaryum suyu yerine musluk suyuyla iyice temizledim. Balıklara hareket geldi :)
Herhangi bir ilaç şimdilik kullanmadım, sadece her zamanki gibi Conditioner ekledim.
1 Aylık sürede henüz bir kayıp olmadı şükür, takip etmeye devam ediyorum. Bir gelişme olursa yine yazarım.
Fikirler için herkese teşekkürler.[EDIT]ComoDAYI,2019-09-05 10:02:38[/EDIT]
Suyu büyük oranda değiştirdim, filtreleri akvaryum suyu yerine musluk suyuyla iyice temizledim. Balıklara hareket geldi :)
Herhangi bir ilaç şimdilik kullanmadım, sadece her zamanki gibi Conditioner ekledim.
1 Aylık sürede henüz bir kayıp olmadı şükür, takip etmeye devam ediyorum. Bir gelişme olursa yine yazarım.
Fikirler için herkese teşekkürler.[EDIT]ComoDAYI,2019-09-05 10:02:38[/EDIT]
Sıralı Kayıplar (plati)
[QUOTE=Esnaf]
Mustafa bey sarımsak kan dolaşımını hızlandırır üreme ve iştah artırır evet ancak paraziti yenemez üstelik asidik olduğu için bağırsaklardaki ödemi iyice artırır,
flagly tavsiye ediyorum, flagly i bir tatlı kaşığı suya bir kaç damla damlattıktan sonra durgunlaşan balığı güzelce tutup ağzına hergün üçer damla damlatın ve gözlemleyin derim, yanısıra veteriner hekimlerde ve eczanelerde ampisid penisilin tablet yada ampul şeklinde satılır, bu tableti suda eriterek yada ampulu sulandırarak balığın ağzına bir kaç damla damlatabilirsiniz buda yarı sentetik antibiyotik etkisi gösterir.
Kolay gelsin [/QUOTE]
Kamil bey teşekkürler, bu sıralamayı deneyeceğim.
İlaçları pet shop değil de sanırım eczaneden temin edeceğim doğru mu?
[QUOTE=Esnaf]
Mustafa bey sarımsak kan dolaşımını hızlandırır üreme ve iştah artırır evet ancak paraziti yenemez üstelik asidik olduğu için bağırsaklardaki ödemi iyice artırır,
flagly tavsiye ediyorum, flagly i bir tatlı kaşığı suya bir kaç damla damlattıktan sonra durgunlaşan balığı güzelce tutup ağzına hergün üçer damla damlatın ve gözlemleyin derim, yanısıra veteriner hekimlerde ve eczanelerde ampisid penisilin tablet yada ampul şeklinde satılır, bu tableti suda eriterek yada ampulu sulandırarak balığın ağzına bir kaç damla damlatabilirsiniz buda yarı sentetik antibiyotik etkisi gösterir.
Kolay gelsin [/QUOTE]
Kamil bey teşekkürler, bu sıralamayı deneyeceğim.
İlaçları pet shop değil de sanırım eczaneden temin edeceğim doğru mu?
Sıralı Kayıplar (plati)
Cevaplarınız için teşekkürler,
Sinsice ve tek tek hastalandıkları için akvaryumda genel olarak bir sorun olduğu mantıklı geliyor. Sera Bakto için akvaryumun dengesini bozabileceğini söylemişsiniz, Flagy daha masum bir ilaçsa onu deneyebilirim. Tuz ise bitkili akvaryum için bir seçenek olmaz sanırım? Bir süredir gübre eklemesi yapmayı bırakmıştım, ek olarak su değişimine de devam ediyorum (haftada 1). Filtreyi komple temizlemek geldi aklıma ama akvaryumun içinde bitki ve malzemeler var, yani parazitin uzaklaşmasını sağlamaz gibi. Bir hafta ger gün sarımsaklı yem vermemin balıklara bir zararı olur mu? Bunu da bir seçenek olarak düşündüm.
Cevaplarınız için teşekkürler,
Sinsice ve tek tek hastalandıkları için akvaryumda genel olarak bir sorun olduğu mantıklı geliyor. Sera Bakto için akvaryumun dengesini bozabileceğini söylemişsiniz, Flagy daha masum bir ilaçsa onu deneyebilirim. Tuz ise bitkili akvaryum için bir seçenek olmaz sanırım? Bir süredir gübre eklemesi yapmayı bırakmıştım, ek olarak su değişimine de devam ediyorum (haftada 1). Filtreyi komple temizlemek geldi aklıma ama akvaryumun içinde bitki ve malzemeler var, yani parazitin uzaklaşmasını sağlamaz gibi. Bir hafta ger gün sarımsaklı yem vermemin balıklara bir zararı olur mu? Bunu da bir seçenek olarak düşündüm.
Sıralı Kayıplar (plati)
[QUOTE=erdalakçay]
Yem kabul ediyorsa balık kullanabilirsiniz..Tavsiyem ayrı bir yerde tedavi uygulamanız..Sera Bakto Tabs akvaryum içindeki yararlı bakterileri de öldürür..[/QUOTE]
Hocam şuan balıklarda sorun görünmüyor. Dediğim gibi 15 gün arayla bir balık ölüyor ve aniden bu hale geliyor. Hangisi sağlam hangisi hasta kestirmek imkansız gibi. Birde bu parazitin akvaryum içinde de olabileceği ihtimali var mı?
[QUOTE=erdalakçay]
Yem kabul ediyorsa balık kullanabilirsiniz..Tavsiyem ayrı bir yerde tedavi uygulamanız..Sera Bakto Tabs akvaryum içindeki yararlı bakterileri de öldürür..[/QUOTE]
Hocam şuan balıklarda sorun görünmüyor. Dediğim gibi 15 gün arayla bir balık ölüyor ve aniden bu hale geliyor. Hangisi sağlam hangisi hasta kestirmek imkansız gibi. Birde bu parazitin akvaryum içinde de olabileceği ihtimali var mı?
Sıralı Kayıplar (plati)
Herkese cevapları için teşekkürler.
Akvaryum boş geldiği için filtresini kendim yaptım. Aşağıdaki videoda ilk yaptığım filtrenin görüntüsü var, şuan ki filtre 10 Cm daha geniş ama bire bir aynı mantık. Üstünde akvaryumun kapağı var, yani açıkta durmuyor.
En altta Eheim Substrat var üstünde seramik yüzükler ve en üstte de elyaf mevcut. Bir kaç ay geçince sadece elyafı yeniliyorum, diğerlerini ellemiyorum.
Pek belli olmuyor ama debi gayet iyi en azından şuan çok daha yüksek.
Konuları incelediğimde sanırım iç parazit ağır basıyor. Sera Bakto Tabs kullanmamı önerir misiniz?
[VID]https://youtu.be/FPIMr5vbF70[/VID]
Genel görünüm bu şekilde, şuan bitkileri azalttım tek fark bu.
[IMG]https://i.hizliresim.com/jq8Zdg.jpg[/IMG]
[QUOTE=erdalakçay] [/QUOTE]
[QUOTE=Urar] [/QUOTE]
[QUOTE=Esnaf] [/QUOTE][EDIT]ComoDAYI,2019-07-30 20:11:30[/EDIT]
Herkese cevapları için teşekkürler.
Akvaryum boş geldiği için filtresini kendim yaptım. Aşağıdaki videoda ilk yaptığım filtrenin görüntüsü var, şuan ki filtre 10 Cm daha geniş ama bire bir aynı mantık. Üstünde akvaryumun kapağı var, yani açıkta durmuyor.
En altta Eheim Substrat var üstünde seramik yüzükler ve en üstte de elyaf mevcut. Bir kaç ay geçince sadece elyafı yeniliyorum, diğerlerini ellemiyorum.
Pek belli olmuyor ama debi gayet iyi en azından şuan çok daha yüksek.
Konuları incelediğimde sanırım iç parazit ağır basıyor. Sera Bakto Tabs kullanmamı önerir misiniz?
[VID]https://youtu.be/FPIMr5vbF70[/VID]
Genel görünüm bu şekilde, şuan bitkileri azalttım tek fark bu.
[IMG]https://i.hizliresim.com/jq8Zdg.jpg[/IMG]
[QUOTE=erdalakçay] [/QUOTE]
[QUOTE=Urar] [/QUOTE]
[QUOTE=Esnaf] [/QUOTE][EDIT]ComoDAYI,2019-07-30 20:11:30[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
