ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Furkanaydemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
210
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Nisan 2017 11:50
Son Ziyaret:
26 Mart 2025 00:26
Toplam Mesaj:
271 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Aydemir
Doğum Tarihi:
04 Şubat 1998
Yaş:
28
İl:
Denizli
Meslek:
att
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
31x31x25=30 litre (Nano Tank)
Furkan Aydemir
SON 10 MESAJI
Silindi
[QUOTE=Denizs]Bne de 1-1,5 yıldır aynı halka seramikler var.Seramiklerin ömrü var mıdır varsa ne kadardır?[/QUOTE]
Kendi kullanışımı söyleyim size:
2-3 Ayda bir seramikleri cikartıp akvaryum suyu ile temizleyip tekrardan kullanıyorum , 2-3 sefer bunu yapdıkdan sonra seramikleri atiyorum.
Bir fikri olan varsa önerilere açigim bende bu konu hakkında pek birşey okuyamadım.[EDIT]Furkanaydemir,2021-04-08 22:31:05[/EDIT]
[QUOTE=Denizs]Bne de 1-1,5 yıldır aynı halka seramikler var.Seramiklerin ömrü var mıdır varsa ne kadardır?[/QUOTE]
Kendi kullanışımı söyleyim size:
2-3 Ayda bir seramikleri cikartıp akvaryum suyu ile temizleyip tekrardan kullanıyorum , 2-3 sefer bunu yapdıkdan sonra seramikleri atiyorum.
Bir fikri olan varsa önerilere açigim bende bu konu hakkında pek birşey okuyamadım.[EDIT]Furkanaydemir,2021-04-08 22:31:05[/EDIT]
Ne Önerirsiniz?
[QUOTE=sarikirmizi]Merhaba, forumda yeniyim. Bu hobiye başlarken sizlerin tecrübesinden faydalanmak istiyorum. Yeni kuracağım akvaryumun ölçüleri (G x Y x E) 50x30x20 (yaklaşık 30lt.) şeklinde planladım. Akvaryumu biraz daha büyütmek istiyorum ama şimdilik alan müsait değil. Bu ölçülerde ki bir akvaryumda sizler hangi tür/leri kaç adet olarak beslerdiniz ya da besler miydiniz? Görüşlerinizi bekliyorum. [:?][/QUOTE]
Merhaba,
Eğer satın almadıysanız akvaryumunuzu alan konusunda şöyle bir tavsiyem olur size:
40x40x40 (64 litre) küp şeklinede akvaryumlar cok fazla alan kaplamıyolar eğer maddiyat konusunda sorun yaşamıcaksınız bu tarz bir akvaryum daha güzel olabilir.
[QUOTE=sarikirmizi]Merhaba, forumda yeniyim. Bu hobiye başlarken sizlerin tecrübesinden faydalanmak istiyorum. Yeni kuracağım akvaryumun ölçüleri (G x Y x E) 50x30x20 (yaklaşık 30lt.) şeklinde planladım. Akvaryumu biraz daha büyütmek istiyorum ama şimdilik alan müsait değil. Bu ölçülerde ki bir akvaryumda sizler hangi tür/leri kaç adet olarak beslerdiniz ya da besler miydiniz? Görüşlerinizi bekliyorum. [:?][/QUOTE]
Merhaba,
Eğer satın almadıysanız akvaryumunuzu alan konusunda şöyle bir tavsiyem olur size:
40x40x40 (64 litre) küp şeklinede akvaryumlar cok fazla alan kaplamıyolar eğer maddiyat konusunda sorun yaşamıcaksınız bu tarz bir akvaryum daha güzel olabilir.
Hava Motoru Önerisi
[QUOTE=efeustunn]Hava motorunun kendi sesi rahatsız edici.[/QUOTE]
Bu markayı çoğu yerde gördüm.Kullanan kişilerden genel olarak olumlu yorumlar okudum bir bakmanızı tavsiye ederim.
Markası:tetra aps 100
Ek olarak:Ben hava motorunu masa yerıne bir kaç ses geçirmeyen yalıtım tarzı şeylerden kutu yapıp ıcıne koymuşdum sesi kesmişdi.
Bu kutu yapıp kullandıgımda herhangi bir sorun yaşamadım hava motorunda.
Ama daha önce birisine söylememişdim buda aklınızda bulunsun böyle bişey yapıcaksanız eğer :D ısınma sorunu vs olabilir dikkat edin bu konularada [EDIT]Furkanaydemir,2021-04-07 00:11:14[/EDIT]
[QUOTE=efeustunn]Hava motorunun kendi sesi rahatsız edici.[/QUOTE]
Bu markayı çoğu yerde gördüm.Kullanan kişilerden genel olarak olumlu yorumlar okudum bir bakmanızı tavsiye ederim.
Markası:tetra aps 100
Ek olarak:Ben hava motorunu masa yerıne bir kaç ses geçirmeyen yalıtım tarzı şeylerden kutu yapıp ıcıne koymuşdum sesi kesmişdi.
Bu kutu yapıp kullandıgımda herhangi bir sorun yaşamadım hava motorunda.
Ama daha önce birisine söylememişdim buda aklınızda bulunsun böyle bişey yapıcaksanız eğer :D ısınma sorunu vs olabilir dikkat edin bu konularada [EDIT]Furkanaydemir,2021-04-07 00:11:14[/EDIT]
Hava Motoru Önerisi
[QUOTE=efeustunn]Arkadaşlar bu gün akvaryumumu kurdum ama hava motorum inanılmaz fazla ses çıkarıyor, akvaryumum 30 litre, fazla randıman gerekmeyen SÜPER SESSİZ bir hava motoru lazım. Lütfen önerebilir misiniz?[/QUOTE]
Tam olarak anlıyamadım sesden kasdınız neydi?
Akvaryumdakı baloncuk sesi mi ? yoksa hava motorunun cıkardıgı kendi ses mi ?
[QUOTE=efeustunn]Arkadaşlar bu gün akvaryumumu kurdum ama hava motorum inanılmaz fazla ses çıkarıyor, akvaryumum 30 litre, fazla randıman gerekmeyen SÜPER SESSİZ bir hava motoru lazım. Lütfen önerebilir misiniz?[/QUOTE]
Tam olarak anlıyamadım sesden kasdınız neydi?
Akvaryumdakı baloncuk sesi mi ? yoksa hava motorunun cıkardıgı kendi ses mi ?
Sunsun Mu Dophin Mi
[QUOTE=Alpercicek35]Neden 12 litre diye sormadan edemiyorum böyle konularda. Koyacak yer yok desek, 30x30x30 27 litre gelir bir cetvel boyutunda. Pahalı desek o da değil. Şelale filtreden, daha ucuz olacağı kesin.
Lütfen salla şelale filtreyi, o balığı 12 litreye koyma dostum. Al bir 30x30x30 ya da 35x35x35 akvaryum gerekirse pipo filtre koy. Paran var ise ona al şelale filtre.[/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle arkadaşimiz size hacim konusunda sorun yaşar miyim diye bir soru sormamış.Kişinin alıcagı şeylerin fiyatlarına bakarak şu boyutlarla akvaryum al diye tavsiye vermek yerine,güzel bir dilde neden akvaryum litresini büyütmesi konusunun nedenlerini ve ilerde yaşıcagı sorunların birkaçını söylerek daha çok yardımcı olursunuz.
[QUOTE=TokgozMertali]Böylelerine her türlü şey söylenir ağırda eleştirilir o yüzden, 12 LİTREDE BALIK BAKAMAZSIN SEN O BALIĞI 12 LİTREYE KOYDA BAK NE OLUYOR BU HOBİYİ
YAPMAK İSTİYORSAN AZDA OLSA PARAN OLMALI HELE Kİ TÜRKİYE'DE YAPMAYA ÇALIŞIYORSAN. İsteyen şikayet edebilir yetkilidir odur budur umrumda değil ne olacak benim hesap gider ama en azından balığın hayatı kurtulur. Kim ne derse desin![/QUOTE]
Öncelikle üslup konusunda kesinlikle birşeyler öğrenmek lazım genel olarak forumdaki kişiler hitap konusunda.
Beta balıgı 5lt 10lt gibi alanlarda bakılması gayet normal tabi gönül ister 200lt bakalım sizler gibi.
'PARAN OLMALI DEMEK İLE PARASI OLMUYOR KİŞİLER DAHA NET BİR ÜSLUP İLE İFADE EDEBİLİRSİNİZ' Ekonomi göz alarak haraket etmelisiniz gibi.
VE ARTIK İNSANLARI HOBİ BAŞLARKEN DARLAMAYIN BURASİ BİR FORUM SİTESİ KİMSE SİZİN SİNİRİNİZİ VEYA HERHANGİ BİRŞEYE SİNİRLENMENİZİ DİNLEMEK ZORUNDA DEĞİL.
ARKADAŞ HACİM KONUSUNDA SORU SORMAMIŞ HERHANGİ BİR ÖNERİ VERİYORKEN DENEYİMLERİNİZİ AKTARIN Kİ İNSANLAR ONLARDAN YOLA CIKARAK BİRŞEYLER DÜŞÜNÜP TEKRARDAN BİR ŞEKİLDE FİKİR SAHİBİ OLURLAR.
RİCA EDİYORUM ŞU FORUMDA ARTIK ANONİM OLARAK VEYA GENEL OLARAK YORUM YAPARKEN DÜZGÜN BİR ÜSLÜP SAHİBİ OLUNUZ.
BUNUN HAKKINDA KONU AÇMIŞDIM FORUMDAKI KİŞİLERİN NE KADAR TOXİC OLDUKLARI HAKKINDA VE HALA DAHA DEVAM EDİYOR.
UMARIM DAHA İYİ YERLERE GELİR FORUM.
[QUOTE=Alpercicek35]Neden 12 litre diye sormadan edemiyorum böyle konularda. Koyacak yer yok desek, 30x30x30 27 litre gelir bir cetvel boyutunda. Pahalı desek o da değil. Şelale filtreden, daha ucuz olacağı kesin.
Lütfen salla şelale filtreyi, o balığı 12 litreye koyma dostum. Al bir 30x30x30 ya da 35x35x35 akvaryum gerekirse pipo filtre koy. Paran var ise ona al şelale filtre.[/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle arkadaşimiz size hacim konusunda sorun yaşar miyim diye bir soru sormamış.Kişinin alıcagı şeylerin fiyatlarına bakarak şu boyutlarla akvaryum al diye tavsiye vermek yerine,güzel bir dilde neden akvaryum litresini büyütmesi konusunun nedenlerini ve ilerde yaşıcagı sorunların birkaçını söylerek daha çok yardımcı olursunuz.
[QUOTE=TokgozMertali]Böylelerine her türlü şey söylenir ağırda eleştirilir o yüzden, 12 LİTREDE BALIK BAKAMAZSIN SEN O BALIĞI 12 LİTREYE KOYDA BAK NE OLUYOR BU HOBİYİ
YAPMAK İSTİYORSAN AZDA OLSA PARAN OLMALI HELE Kİ TÜRKİYE'DE YAPMAYA ÇALIŞIYORSAN. İsteyen şikayet edebilir yetkilidir odur budur umrumda değil ne olacak benim hesap gider ama en azından balığın hayatı kurtulur. Kim ne derse desin![/QUOTE]
Öncelikle üslup konusunda kesinlikle birşeyler öğrenmek lazım genel olarak forumdaki kişiler hitap konusunda.
Beta balıgı 5lt 10lt gibi alanlarda bakılması gayet normal tabi gönül ister 200lt bakalım sizler gibi.
'PARAN OLMALI DEMEK İLE PARASI OLMUYOR KİŞİLER DAHA NET BİR ÜSLUP İLE İFADE EDEBİLİRSİNİZ' Ekonomi göz alarak haraket etmelisiniz gibi.
VE ARTIK İNSANLARI HOBİ BAŞLARKEN DARLAMAYIN BURASİ BİR FORUM SİTESİ KİMSE SİZİN SİNİRİNİZİ VEYA HERHANGİ BİRŞEYE SİNİRLENMENİZİ DİNLEMEK ZORUNDA DEĞİL.
ARKADAŞ HACİM KONUSUNDA SORU SORMAMIŞ HERHANGİ BİR ÖNERİ VERİYORKEN DENEYİMLERİNİZİ AKTARIN Kİ İNSANLAR ONLARDAN YOLA CIKARAK BİRŞEYLER DÜŞÜNÜP TEKRARDAN BİR ŞEKİLDE FİKİR SAHİBİ OLURLAR.
RİCA EDİYORUM ŞU FORUMDA ARTIK ANONİM OLARAK VEYA GENEL OLARAK YORUM YAPARKEN DÜZGÜN BİR ÜSLÜP SAHİBİ OLUNUZ.
BUNUN HAKKINDA KONU AÇMIŞDIM FORUMDAKI KİŞİLERİN NE KADAR TOXİC OLDUKLARI HAKKINDA VE HALA DAHA DEVAM EDİYOR.
UMARIM DAHA İYİ YERLERE GELİR FORUM.
Sunsun Mu Dophin Mi
[QUOTE=Fatihh234]
Teşekkür ederim çevremde ki petshoplarda h80 ve diğer modeller olmadığı için h100 aldım dediğiniz gibi suyun aktığı yere sünger yapıştıracam
Fanus pipo filtre diye geçiyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230687/060420211623361.jpg[/IMG]
Çevremde ki petshoplarda h80 ve diğer modeller olmadığı için h100 aldım ilerde diğer akvaryumlarda da lazım olur diye.
İçinde ki o süngeri çıkarıp elimde olan elyaf , mavi sünger , aktif karbon , seramik halka ve kalın süngeri ekledim hepside kolayca sığdı
Ama çekiş kuvveti ve su akış kuvveti debisini kısmama rağmen biraz fazla geldi tellere sardığım bazı moslarıda çekti [:?][/QUOTE]
Merhaba,
Çekdigi yer adını unuttum o suyun çekdigi yere ten çorap tarzı geçirebilirisiniz çevresindeki şeyleri çekmez bu sayede karides tarzi şeylerdede sorun oluyor.
En iyi çözüm ten çorap geçirmek ben öyle yapıyordum.
Kendi deneyimin ben sorun yaşamadım
[QUOTE=Fatihh234]
Teşekkür ederim çevremde ki petshoplarda h80 ve diğer modeller olmadığı için h100 aldım dediğiniz gibi suyun aktığı yere sünger yapıştıracam
Fanus pipo filtre diye geçiyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230687/060420211623361.jpg[/IMG]
Çevremde ki petshoplarda h80 ve diğer modeller olmadığı için h100 aldım ilerde diğer akvaryumlarda da lazım olur diye.
İçinde ki o süngeri çıkarıp elimde olan elyaf , mavi sünger , aktif karbon , seramik halka ve kalın süngeri ekledim hepside kolayca sığdı
Ama çekiş kuvveti ve su akış kuvveti debisini kısmama rağmen biraz fazla geldi tellere sardığım bazı moslarıda çekti [:?][/QUOTE]
Merhaba,
Çekdigi yer adını unuttum o suyun çekdigi yere ten çorap tarzı geçirebilirisiniz çevresindeki şeyleri çekmez bu sayede karides tarzi şeylerdede sorun oluyor.
En iyi çözüm ten çorap geçirmek ben öyle yapıyordum.
Kendi deneyimin ben sorun yaşamadım
Sunsun Mu Dophin Mi
[QUOTE=Fatihh234]Arkadaşlar 12lt küçük bitkili bir akvaryum kurdum.
1 adet betta ekliyecem ve sorum ise şelale filtre alıcam hangi marka önerirsiniz.?
Aklımda dophin h80 - h100 modeli var en kısık ayarda içini doldurarak kullanıcam ama bazı arkadaşlarım sunsun markanın daha iyi olacağını belirttiler.
Bende burada ki tecrübe sahibi arkadaşların yorumlarını merak ettim şimdiden teşekkür ederim.[:)] ( Yarın alıcağım için yorumlarınızı dört gözle bekliyorum)[/QUOTE]
Merhaba ben 3 senedir dolphin h80 modelini kullanıyorum.
Filtre konusunda sorun yaşamadım.Bekledigim perfomans veya akvaryum temizligi konusunda gibi şeylerde gayet güzel.
Ek olarak:Hanzesi dar yani filtre malzemeleri koyup çıkarırken bir tık sorun yaşayabilirsiniz.
[QUOTE=Nursun]
Ben 20 litre de h80 i denemiştim en düşük ayarda akıntısını istediğim seviyeye indiremedim (haznesi substrat pro ve elyaf ile dolu halde) balığı birazcık rahatsız ediyordu , uzun süredir xinyou xy-168 kullanıyorum , memnunum, küçük bir haznesi var substrat pro ekledim oldukça yeterli .
Tabi pipo filtre sesi ,görüntüsü ve kapladığı alan ile daha elverişsiz oluyor. Şelale filtreyi tercih ederseniz suyun aktığı kısma sünger yapıştırabilirsiniz suyun daha yavaş dökülmesini sağlar .[/QUOTE]
Filtrenin üst kısmında yuvarlak tarzi birşey var onu cevirince akıntı azaliyor. Tabi ne kadar azaltmak istediginize bağli benim düşüncem olarak yeterli oluyordu.Genel olarak suyu bir tık fazla koyuyordum o sesi pek sevmıyorum diye direk suya temas olduğundan pek sorun yaşamadım.
[EDIT]Furkanaydemir,2021-04-06 12:24:10[/EDIT]
[QUOTE=Fatihh234]Arkadaşlar 12lt küçük bitkili bir akvaryum kurdum.
1 adet betta ekliyecem ve sorum ise şelale filtre alıcam hangi marka önerirsiniz.?
Aklımda dophin h80 - h100 modeli var en kısık ayarda içini doldurarak kullanıcam ama bazı arkadaşlarım sunsun markanın daha iyi olacağını belirttiler.
Bende burada ki tecrübe sahibi arkadaşların yorumlarını merak ettim şimdiden teşekkür ederim.[:)] ( Yarın alıcağım için yorumlarınızı dört gözle bekliyorum)[/QUOTE]
Merhaba ben 3 senedir dolphin h80 modelini kullanıyorum.
Filtre konusunda sorun yaşamadım.Bekledigim perfomans veya akvaryum temizligi konusunda gibi şeylerde gayet güzel.
Ek olarak:Hanzesi dar yani filtre malzemeleri koyup çıkarırken bir tık sorun yaşayabilirsiniz.
[QUOTE=Nursun]
Ben 20 litre de h80 i denemiştim en düşük ayarda akıntısını istediğim seviyeye indiremedim (haznesi substrat pro ve elyaf ile dolu halde) balığı birazcık rahatsız ediyordu , uzun süredir xinyou xy-168 kullanıyorum , memnunum, küçük bir haznesi var substrat pro ekledim oldukça yeterli .
Tabi pipo filtre sesi ,görüntüsü ve kapladığı alan ile daha elverişsiz oluyor. Şelale filtreyi tercih ederseniz suyun aktığı kısma sünger yapıştırabilirsiniz suyun daha yavaş dökülmesini sağlar .[/QUOTE]
Filtrenin üst kısmında yuvarlak tarzi birşey var onu cevirince akıntı azaliyor. Tabi ne kadar azaltmak istediginize bağli benim düşüncem olarak yeterli oluyordu.Genel olarak suyu bir tık fazla koyuyordum o sesi pek sevmıyorum diye direk suya temas olduğundan pek sorun yaşamadım.
[EDIT]Furkanaydemir,2021-04-06 12:24:10[/EDIT]
Smart Dijital Isıtıcı Sorun
[QUOTE=dinglong]Arkadaşlar smart dijital ısıtıcı 8aylik cihaz çalışmıyor sorun ne olabilir izmirde bu işlere bakan servis varmı acaba acil yardım rica ediyorum[/QUOTE]
merhaba,
Smart ısıtıcılar,genel anlamda diğer ısıtıcılara göre kötü bir ısıtıcı o yüzden pek sanmıyorum teknik servis veya bakım gibi birşey sanmıyorum.
O bakıma vermek yerine üstüne biraz daha para koyup daha iyisi almak daha mantıklı olabilir.
Ben kendimde smart ıstıcıyı ortalama 5-6sene kullandım bir sorun yaşamadım ama kaliteli olmadıgından dolayı pekde birşey beklemiyordum.
[QUOTE=dinglong]Arkadaşlar smart dijital ısıtıcı 8aylik cihaz çalışmıyor sorun ne olabilir izmirde bu işlere bakan servis varmı acaba acil yardım rica ediyorum[/QUOTE]
merhaba,
Smart ısıtıcılar,genel anlamda diğer ısıtıcılara göre kötü bir ısıtıcı o yüzden pek sanmıyorum teknik servis veya bakım gibi birşey sanmıyorum.
O bakıma vermek yerine üstüne biraz daha para koyup daha iyisi almak daha mantıklı olabilir.
Ben kendimde smart ıstıcıyı ortalama 5-6sene kullandım bir sorun yaşamadım ama kaliteli olmadıgından dolayı pekde birşey beklemiyordum.
Betta Akvaryumuna Şelale Filtre Önerisi
[QUOTE=Phos]Hepinize teşekkür ederim galiba dophin h100 alacağım, içine sırayla biyolojik sünger, elyaf, seramik halka, purigen koymayı düşünüyorum tabi sığarsa [:D] bunları uyguna alabileceğim yer biliyor musunuz?[/QUOTE]
Ben bu siteden almişdim.
https://www.ozelyem.com
En azından denizlideki fiyatlara göre 10 15 tl fark etmişdi coğu aldığım üründe.
Ek olarak;Şelale filtreyide buradan almışdım dolphin h80 filtresini.
[QUOTE=Phos]Hepinize teşekkür ederim galiba dophin h100 alacağım, içine sırayla biyolojik sünger, elyaf, seramik halka, purigen koymayı düşünüyorum tabi sığarsa [:D] bunları uyguna alabileceğim yer biliyor musunuz?[/QUOTE]
Ben bu siteden almişdim.
https://www.ozelyem.com
En azından denizlideki fiyatlara göre 10 15 tl fark etmişdi coğu aldığım üründe.
Ek olarak;Şelale filtreyide buradan almışdım dolphin h80 filtresini.
Motorlu Pipo Filtre Kullananlar
[QUOTE=erhan10]
Teşekkürler. İlk kullanımda biraz sesliydi. Daha sonra sesi azaldı. Şuan için memnunum. [/QUOTE]
Şelale filtrenın hanze kısmı bazen cama değiyor o zaman acayip motor sesi geliyor ona dikkat edin.
[QUOTE=erhan10]
Teşekkürler. İlk kullanımda biraz sesliydi. Daha sonra sesi azaldı. Şuan için memnunum. [/QUOTE]
Şelale filtrenın hanze kısmı bazen cama değiyor o zaman acayip motor sesi geliyor ona dikkat edin.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
