ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
edacomert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2017 17:50
Son Ziyaret:
12 Ocak 2020 11:36
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Eda Cömert
SON 10 MESAJI
Mesleğiniz Nedir?
Merhabalar konuyu şimdi gördüm ilgimi çekti farklı hayatlar, farklı dünyalar. Ne kadar da güzeliz böyle [:)] Ben de Giresun da bir Anadolu lisesinde okurken 2 yıl boyunca hayalim olan Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik mesleği için harekete geçtim. Fakat sınavda Türkiye deki devlet üniversiteleri için yetecek kadar puan alamadım. Ardından ailemin zaman kaybetme bekleme demesiyle Kıbrıs Girne Amerikan Üniversinde %50 bursla PDR bölümüne yerleştim. Tabi ki çevrenin ağzı hiç durmadı bende inat ettim Derslerime çalıştım ve Kırmızı cüppe ile mezun oldum yani özel üniversitelere göre iyi bir ortalamayla geçen sene mezun oldum 🙏🏽 KPSS den 72.5 puan aldım ama bu sene alımlar azaldı ve iki sene önce 52 ile atanan bölüm 75 civarıyla kapattı yani şu an işsizim[:(] bir yıl dinlendim ama şimdi ise KPSS ye bir yıl daha çalışarak atanmak için çabalayacağım. Umarım herkes bir gün hayal ettiği işi yapar ve hayal ettiği insanlarla mutlu olur. [:)][:nazar:]
Merhabalar konuyu şimdi gördüm ilgimi çekti farklı hayatlar, farklı dünyalar. Ne kadar da güzeliz böyle [:)] Ben de Giresun da bir Anadolu lisesinde okurken 2 yıl boyunca hayalim olan Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik mesleği için harekete geçtim. Fakat sınavda Türkiye deki devlet üniversiteleri için yetecek kadar puan alamadım. Ardından ailemin zaman kaybetme bekleme demesiyle Kıbrıs Girne Amerikan Üniversinde %50 bursla PDR bölümüne yerleştim. Tabi ki çevrenin ağzı hiç durmadı bende inat ettim Derslerime çalıştım ve Kırmızı cüppe ile mezun oldum yani özel üniversitelere göre iyi bir ortalamayla geçen sene mezun oldum 🙏🏽 KPSS den 72.5 puan aldım ama bu sene alımlar azaldı ve iki sene önce 52 ile atanan bölüm 75 civarıyla kapattı yani şu an işsizim[:(] bir yıl dinlendim ama şimdi ise KPSS ye bir yıl daha çalışarak atanmak için çabalayacağım. Umarım herkes bir gün hayal ettiği işi yapar ve hayal ettiği insanlarla mutlu olur. [:)][:nazar:]
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]Minik yavrular bugün yüzmeyi öğrendiler [:)][/QUOTE] maşallah ya [:nazar:]
[QUOTE=IrfanAlm]Eheim 2211 alınabilir. Güzel 50 60 cmlik akvaryum, dere kumu mutluluğun formülü açık:)[/QUOTE]
İnşallah en kısa zamanda [:3][:)]
[QUOTE=canmehmet]Minik yavrular bugün yüzmeyi öğrendiler [:)][/QUOTE] maşallah ya [:nazar:]
[QUOTE=IrfanAlm]Eheim 2211 alınabilir. Güzel 50 60 cmlik akvaryum, dere kumu mutluluğun formülü açık:)[/QUOTE]
İnşallah en kısa zamanda [:3][:)]
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]Ben artık kullanmıyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182339/280420172028251.jpg[/IMG]
Bir sıkıntı yaşamadım dediğim gibi. Fakat illa iç filtre düşünüyorsanız kaliteli alın. Çin mallarından hayır yok[/QUOTE]
Haklısınız ama en uygun buydu o ara bütçem buna müsaitti bunu aldım [:)] o suyun içindekiler ne minik minik olanlar
[QUOTE=canmehmet]Ben artık kullanmıyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182339/280420172028251.jpg[/IMG]
Bir sıkıntı yaşamadım dediğim gibi. Fakat illa iç filtre düşünüyorsanız kaliteli alın. Çin mallarından hayır yok[/QUOTE]
Haklısınız ama en uygun buydu o ara bütçem buna müsaitti bunu aldım [:)] o suyun içindekiler ne minik minik olanlar
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]İç filtre kullanmıyorum o yüzden bir fikrim yok. Fakat hava motoru olarak eheim marka kullanıyorum çok sessiz.[/QUOTE]
Ama sizce iç filtre temizlik için gerekmez mi?
[QUOTE=canmehmet]İç filtre kullanmıyorum o yüzden bir fikrim yok. Fakat hava motoru olarak eheim marka kullanıyorum çok sessiz.[/QUOTE]
Ama sizce iç filtre temizlik için gerekmez mi?
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]Hobiye ilk başladığımda iç filtre kullanıyordum. Hep balıklarım ölüyordu. Ne zamanki sessiz hava motoru aldım pipo filtre taktım balık ölümlerim son buldu. Bir çok balıktan yavru aldm ve büyüttüm. Artık iç filtre kullanmıyorum. Belki çin malı değilde kaliteli iç filtre alınırsa o zaman işe yarayabilir.[/QUOTE]
Önerdiğiniz marka ve fiyatını belirtirseniz memnun olurum
[QUOTE=canmehmet]Hobiye ilk başladığımda iç filtre kullanıyordum. Hep balıklarım ölüyordu. Ne zamanki sessiz hava motoru aldım pipo filtre taktım balık ölümlerim son buldu. Bir çok balıktan yavru aldm ve büyüttüm. Artık iç filtre kullanmıyorum. Belki çin malı değilde kaliteli iç filtre alınırsa o zaman işe yarayabilir.[/QUOTE]
Önerdiğiniz marka ve fiyatını belirtirseniz memnun olurum
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=IrfanAlm]
Bunlar hep bakım kaynaklı değilde ithal balıklardan dolayı başımıza gelen sorunlar. Yapabileceklerinizi yapıyorsunuz umarım kurtulur.[/QUOTE]
Büyük ihtimalle ve sanırım su hacmim az olduğundan da kaynaklı. Akvaryumu büyüttüğüm zaman daha iyi işler çıkacağına inanıyorum. İlginiz için teşekkürler [:)]
[QUOTE=IrfanAlm]
Bunlar hep bakım kaynaklı değilde ithal balıklardan dolayı başımıza gelen sorunlar. Yapabileceklerinizi yapıyorsunuz umarım kurtulur.[/QUOTE]
Büyük ihtimalle ve sanırım su hacmim az olduğundan da kaynaklı. Akvaryumu büyüttüğüm zaman daha iyi işler çıkacağına inanıyorum. İlginiz için teşekkürler [:)]
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=IrfanAlm]Son durum nedir?:)[/QUOTE]
Yaramız olduğu için mikrofish tedavisi uyguluyoruz. Gün aşırı dip çekimi yapıp yeniden 3 damla civarı mikrofish damlatıyorum. Ayrıca fito isimli merhemi kullanıyorum yarasına sürüyorum. Fakat bu sırada diğer balığım siyahlaşmaya ve dipte durmaya başladı [:(] kuyruğu tel tel oldu baya hasta. Ama yem yemesi ve beni gördüğündeki tepkileri sağlıklı balıklarla aynı
[QUOTE=IrfanAlm]Son durum nedir?:)[/QUOTE]
Yaramız olduğu için mikrofish tedavisi uyguluyoruz. Gün aşırı dip çekimi yapıp yeniden 3 damla civarı mikrofish damlatıyorum. Ayrıca fito isimli merhemi kullanıyorum yarasına sürüyorum. Fakat bu sırada diğer balığım siyahlaşmaya ve dipte durmaya başladı [:(] kuyruğu tel tel oldu baya hasta. Ama yem yemesi ve beni gördüğündeki tepkileri sağlıklı balıklarla aynı
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=MaviYesil]Geçmiş olsun.
Pulların da ezilmiş olduğundan bir sıkışma veya sürtme sonucu yaralanmış gibi görünüyor. Mantar henüz yok, ama her an başlayabilir.
Japonların bağışıklık sistemleri çok güçlüdür. Öncelikle bence kendisinin iyileşmesini denemelisiniz. Günlük su değişimleri ile iyileşmeye destek olabilirsiniz.
Ancak bu dönemde balığı çok iyi gözlemlemelisiniz. Yara üzerinde ve çevresinde beyazlaşma enfeksiyon ve mantar başlangıcını gösterir. Bu durumda yapabileceğiniz bir kaç tedavi var. Hemen etki gösterecek bir şey istiyorsanız sabah, akşam yaranın üzerini kurulayarak krem uygulayabilirsiniz. Fito veya Terramicyn krem bu konuda çok etkilidir. Balığı tutamam diyorsanız bir diğer tedavi yolu da Mikofish kullanmaktır.[/QUOTE]
Şimdi dip çekimi yaptım 2-3 seferdir suda bu tarz şeyler görüyorum şeffaf. Babamla konuştum omunda büyük akvaryumu var. Balıkların suya bıraktığı bakterilerin olabileceğini söyledi ve sürekli sularını değiştirmemem gerektiğini söyledi. Ama benim bildiğim akvaryumun hacmi küçük olduğu için 3-4 günde bir dip çekimi yapmam gerektiği. Suyu da arıtılmış suyu ağzı açık dinlenmiş şekilde kullanıyorum. Kafam iyice karışmaya başladı. Birileri net bir şekilde yardımcı olabilir mi?[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/230420170026381.jpg[/IMG][EDIT]edacomert,2017-04-23 18:29:53[/EDIT]
[QUOTE=MaviYesil]Geçmiş olsun.
Pulların da ezilmiş olduğundan bir sıkışma veya sürtme sonucu yaralanmış gibi görünüyor. Mantar henüz yok, ama her an başlayabilir.
Japonların bağışıklık sistemleri çok güçlüdür. Öncelikle bence kendisinin iyileşmesini denemelisiniz. Günlük su değişimleri ile iyileşmeye destek olabilirsiniz.
Ancak bu dönemde balığı çok iyi gözlemlemelisiniz. Yara üzerinde ve çevresinde beyazlaşma enfeksiyon ve mantar başlangıcını gösterir. Bu durumda yapabileceğiniz bir kaç tedavi var. Hemen etki gösterecek bir şey istiyorsanız sabah, akşam yaranın üzerini kurulayarak krem uygulayabilirsiniz. Fito veya Terramicyn krem bu konuda çok etkilidir. Balığı tutamam diyorsanız bir diğer tedavi yolu da Mikofish kullanmaktır.[/QUOTE]
Şimdi dip çekimi yaptım 2-3 seferdir suda bu tarz şeyler görüyorum şeffaf. Babamla konuştum omunda büyük akvaryumu var. Balıkların suya bıraktığı bakterilerin olabileceğini söyledi ve sürekli sularını değiştirmemem gerektiğini söyledi. Ama benim bildiğim akvaryumun hacmi küçük olduğu için 3-4 günde bir dip çekimi yapmam gerektiği. Suyu da arıtılmış suyu ağzı açık dinlenmiş şekilde kullanıyorum. Kafam iyice karışmaya başladı. Birileri net bir şekilde yardımcı olabilir mi?[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/230420170026381.jpg[/IMG][EDIT]edacomert,2017-04-23 18:29:53[/EDIT]
Japon Balığı Yarası
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Gövdesindeki yaralar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Japon ve cüce anubias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 19 nisan %50 su değişimi
Merhabalar. Sizce bu mantar mıdır? Yoksa anubiasın bağlı olduğu kayadan kaynaklı olabilir mi? Kendiliğinden iyileşir mi? Yapmam gereken bir şey var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.[:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172218041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172213441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172211071.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Gövdesindeki yaralar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Japon ve cüce anubias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 19 nisan %50 su değişimi
Merhabalar. Sizce bu mantar mıdır? Yoksa anubiasın bağlı olduğu kayadan kaynaklı olabilir mi? Kendiliğinden iyileşir mi? Yapmam gereken bir şey var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.[:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172218041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172213441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172211071.jpg[/IMG]
Japon Balığı Kuyruk Yırtılması
Teşekkür ederim her şey için [:)] en kısa zamanda bitkimi alacağım [:)][EDIT]edacomert,2017-04-05 21:20:04[/EDIT]
Teşekkür ederim her şey için [:)] en kısa zamanda bitkimi alacağım [:)][EDIT]edacomert,2017-04-05 21:20:04[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
