ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bahadır BAHAR
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
47
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ocak 2017 19:48
Son Ziyaret:
27 Eylül 2021 12:39
Toplam Mesaj:
98 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bahadır BAHAR
Doğum Tarihi:
29 Temmuz 1998
Yaş:
27
İl:
Bolu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Aqualed Plant Üreticisinden Aldığım Cevap
[QUOTE=Bettabeta]
Valla öncelikle bende yaklaşık 1,5 senedir betta bakıyorum daha önce de betta beslemiştim ama bitkisiz olarak.1,5 senedir 40*30*30 boyutunda bir akvaryumum var bitkili zeminde monte carlo var ve 4 5 tür daha bitki mevcut.Gösterdiğiniz led armatürün aynısından bende aldım ama çok yetersiz ve kalitesiz bana göre çünkü normal bildiğimiz smd çubuk ledlerden yapılmış bir armatür ve 1 hafta sonra sattım.Bitkilerin renklerini çok soluk uçuk gösteriyordu.Co2 konusu hele nano tanklarda mayalı sistem kullanmak çok riskli bana göre bende kullandım birkaç ay ama tabi ayar yapamadığınız için sürekli ph ta falan dalgalanmalar oluyor akvaryumda küçük olduğu için hemen etkileniyor.Ben bitkilerimin çoğunu o yüzden kaybettim.Bana kalırsa zaten nano akvaryum kurcakmışsınız güzel bir zemin en basitinden size tavsiyem alta lav kırığı küçük boyutlu olanlardan üstünede jbl manado alın koyun 3 lt monte carloları da biraz fazla alıp zemine dikin monte carlo fazla ışık ve co2 isteyen bir bitki değil orta seviye bir bitki co2 siz gayet yaşar yani ama fazla bi gelişme olmaz başka bitki olarakta java fern, anubias , elodea , zeytin bitkileri gibi kolay bitkilerden alırsanız o armatür yeterli gelicektir co2 siz gayet güzel bir akvaryum olabilir sıvı gübre olarakta tavsiyem seachem flourish tak başına yeterli olur tabi betta olmazsa olmazımız [:3][/QUOTE]
Ben de mayalı sistem kullanmaktan yana değilim, ama fiyatlar çok artmış, sanırım tüp ayarlamam gerekecek. Bu hobi zaten ucuz değildi ama şuan iyice pahalı olmuş. İyi bir hazırlık gerekecek sanırım.
Bu aydınlatma işi de düşündürüyor, neyse tavsiye ve yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Bettabeta]
Valla öncelikle bende yaklaşık 1,5 senedir betta bakıyorum daha önce de betta beslemiştim ama bitkisiz olarak.1,5 senedir 40*30*30 boyutunda bir akvaryumum var bitkili zeminde monte carlo var ve 4 5 tür daha bitki mevcut.Gösterdiğiniz led armatürün aynısından bende aldım ama çok yetersiz ve kalitesiz bana göre çünkü normal bildiğimiz smd çubuk ledlerden yapılmış bir armatür ve 1 hafta sonra sattım.Bitkilerin renklerini çok soluk uçuk gösteriyordu.Co2 konusu hele nano tanklarda mayalı sistem kullanmak çok riskli bana göre bende kullandım birkaç ay ama tabi ayar yapamadığınız için sürekli ph ta falan dalgalanmalar oluyor akvaryumda küçük olduğu için hemen etkileniyor.Ben bitkilerimin çoğunu o yüzden kaybettim.Bana kalırsa zaten nano akvaryum kurcakmışsınız güzel bir zemin en basitinden size tavsiyem alta lav kırığı küçük boyutlu olanlardan üstünede jbl manado alın koyun 3 lt monte carloları da biraz fazla alıp zemine dikin monte carlo fazla ışık ve co2 isteyen bir bitki değil orta seviye bir bitki co2 siz gayet yaşar yani ama fazla bi gelişme olmaz başka bitki olarakta java fern, anubias , elodea , zeytin bitkileri gibi kolay bitkilerden alırsanız o armatür yeterli gelicektir co2 siz gayet güzel bir akvaryum olabilir sıvı gübre olarakta tavsiyem seachem flourish tak başına yeterli olur tabi betta olmazsa olmazımız [:3][/QUOTE]
Ben de mayalı sistem kullanmaktan yana değilim, ama fiyatlar çok artmış, sanırım tüp ayarlamam gerekecek. Bu hobi zaten ucuz değildi ama şuan iyice pahalı olmuş. İyi bir hazırlık gerekecek sanırım.
Bu aydınlatma işi de düşündürüyor, neyse tavsiye ve yorumunuz için teşekkür ederim.
Bitkili Akvaryum Işıklandırma
[QUOTE=Mert bey]Arkadaşlar 70 45 40 bitkili akvaryum için ışıklandırma tavsiyesine ihtiyacım var :)[/QUOTE]
Kusura bakmayın lütfen sizin kununuzu dağıtmış gibi oldum.
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır.
[QUOTE=Mert bey]Arkadaşlar 70 45 40 bitkili akvaryum için ışıklandırma tavsiyesine ihtiyacım var :)[/QUOTE]
Kusura bakmayın lütfen sizin kununuzu dağıtmış gibi oldum.
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Bitkili Akvaryum Işıklandırma
[QUOTE=SercanOzturk]Rica ederim, powerled armatürlerin yüksek akvaryumlarda dibe kuvvetli ışık ulaştırmak için kullanıldığını unutmayın. 40cm ve altı akvaryumlarda smd ledler fazlasıyla yeterli olacaktır. Power led ısınma sorunu ve armatürlerin kaba görüntüsü beni hep uzak tutmuştur. Saygılar.[/QUOTE]
Bunu yaşayarak öğrendim 30cm yüksekliğindeki akvaryumda tecrübe etmiştim mercekli kullandım bir de zemin kısa sürede yep yeşil yosun oldu.
Açıkcası bu ürüne bakmamın sebebi hazır ürün olması ve şıklığı, montaj vs gibi şeylerle uğraşmak istemiyorum.
[QUOTE=SercanOzturk]Rica ederim, powerled armatürlerin yüksek akvaryumlarda dibe kuvvetli ışık ulaştırmak için kullanıldığını unutmayın. 40cm ve altı akvaryumlarda smd ledler fazlasıyla yeterli olacaktır. Power led ısınma sorunu ve armatürlerin kaba görüntüsü beni hep uzak tutmuştur. Saygılar.[/QUOTE]
Bunu yaşayarak öğrendim 30cm yüksekliğindeki akvaryumda tecrübe etmiştim mercekli kullandım bir de zemin kısa sürede yep yeşil yosun oldu.
Açıkcası bu ürüne bakmamın sebebi hazır ürün olması ve şıklığı, montaj vs gibi şeylerle uğraşmak istemiyorum.
Aqualed Plant Üreticisinden Aldığım Cevap
[QUOTE=Bettabeta]
Monte carlo çok ışık isteyen bir tür değil orta seviye bir bitki ama akvaryumunuz high tech ise 2 tane almanız lazım yada size tavsiyem forumda ve çoğu yerde power led armatür yapanlar var onlardan birine yaptırmanız[/QUOTE]
Kafamdakini özetlemek istiyorum 2 yıl oldu hobiye ara vermiştim, bu ara tekrar heveslendim önceden bitkili denemiştim power led ile ama akvaryum ölçüleri sorun çıkardı doğru ışık dağılımını yakalayamadım. Bu sefer küçük bir akvaryum düşünüyorum (35*30*30 / 30*25*25 gibi) betta beslemek istiyorum, sade bir akvaryum zemin monte carlo ve ya pervula, çok bitki yoğunluğu istemiyorum belki arka plan için 1-2 tür bitki daha, co2 tüp fiyatları çok uçuk (co2 konusunda öneri kabul ederim) mayalı düşünüyorum, gübre takviyesi olacak. Planım tam olarak hazır değil netleştikçe bir konu açarım diye düşünüyorum.
Aydınlatma konusu üzerinde araştırma yapıyorum (tavsiyede bulunabilirsiniz) bu ürünü inceledim https://www.aqualed.com.tr/aqualed-plant-30-35-40-45-cm-bitkili-bitkisiz-tatli-su-akvaryumlari-icin-uygundur iş görürmü bilemedim ama açıkçası hazır ürün almanın daha sorunsuz olacağı algısı var bende.
2 tane demişsiniz ama bu boyutlarda bir akvaryum için fazla gelir diye düşünüyorum, yanılıyor muyum?
Her türlü tavsiyeye ihtiyacım var hobiye ara verince biraz unutmuşum genel bilgileri.
[QUOTE=Bettabeta]
Monte carlo çok ışık isteyen bir tür değil orta seviye bir bitki ama akvaryumunuz high tech ise 2 tane almanız lazım yada size tavsiyem forumda ve çoğu yerde power led armatür yapanlar var onlardan birine yaptırmanız[/QUOTE]
Kafamdakini özetlemek istiyorum 2 yıl oldu hobiye ara vermiştim, bu ara tekrar heveslendim önceden bitkili denemiştim power led ile ama akvaryum ölçüleri sorun çıkardı doğru ışık dağılımını yakalayamadım. Bu sefer küçük bir akvaryum düşünüyorum (35*30*30 / 30*25*25 gibi) betta beslemek istiyorum, sade bir akvaryum zemin monte carlo ve ya pervula, çok bitki yoğunluğu istemiyorum belki arka plan için 1-2 tür bitki daha, co2 tüp fiyatları çok uçuk (co2 konusunda öneri kabul ederim) mayalı düşünüyorum, gübre takviyesi olacak. Planım tam olarak hazır değil netleştikçe bir konu açarım diye düşünüyorum.
Aydınlatma konusu üzerinde araştırma yapıyorum (tavsiyede bulunabilirsiniz) bu ürünü inceledim https://www.aqualed.com.tr/aqualed-plant-30-35-40-45-cm-bitkili-bitkisiz-tatli-su-akvaryumlari-icin-uygundur iş görürmü bilemedim ama açıkçası hazır ürün almanın daha sorunsuz olacağı algısı var bende.
2 tane demişsiniz ama bu boyutlarda bir akvaryum için fazla gelir diye düşünüyorum, yanılıyor muyum?
Her türlü tavsiyeye ihtiyacım var hobiye ara verince biraz unutmuşum genel bilgileri.
Bitkili Akvaryum Işıklandırma
[QUOTE=SercanOzturk]
Merhaba, aqualed plant serisi yeterli olur o bitkiler için. Ancak plant serisinde farklı spectrumda mavi ve pembe ledler de mevcut. Yosun oluşumu olabilir.6500k beyaz ışıktır. Yosunların her ışıktan farklı oranda beslendiği biliniyor forumda spectrum aralıklarıyla ilgili yazılar mevcut. Ben sae, cüce vatoz, horn nerite gibi canlılarla bunu dengeliyorum. Bir terslik olduğunda da su değişimi ve camdaki yosunları kazıyarak başa sarıyorum. Bitkili akvaryumunda yosun ihtimali yüksektir. Su değişimlerine, gübrelemeye ve ışıklandırma süresine dikkat ettiğiniz sürece kontrol altında tutabilirsiniz. Şıklık ve performans olarak aqualed plant serisini öneriyorum. Benim tankımda monte carlo ve parluva mini mevcut. Monte carloya göre parluvanın gelişim hızının çok düşük olduğunu söyleyebilirim. [/QUOTE]
Yorumunuz çok değerli, kafamda planımı iyice yapmak istiyorum, fiyat diğer markalara göre iyi görünüyor. Pervula şart değil monte carlo benim için iyi bir zemin bitkisi olur, aklımda şüphe kalsın istemiyorum aydınlatma konusunu biraz daha kurcalayacağım galiba. Power led için de bir araştırma yapıyorum. Daha önce bitkili de başarılı olamadım, bu sefer doğru seçimler yapmak istiyorum. Belki bir konu açarım forum da.
Teşekkür ederim yorumunuz için.
[QUOTE=SercanOzturk]
Merhaba, aqualed plant serisi yeterli olur o bitkiler için. Ancak plant serisinde farklı spectrumda mavi ve pembe ledler de mevcut. Yosun oluşumu olabilir.6500k beyaz ışıktır. Yosunların her ışıktan farklı oranda beslendiği biliniyor forumda spectrum aralıklarıyla ilgili yazılar mevcut. Ben sae, cüce vatoz, horn nerite gibi canlılarla bunu dengeliyorum. Bir terslik olduğunda da su değişimi ve camdaki yosunları kazıyarak başa sarıyorum. Bitkili akvaryumunda yosun ihtimali yüksektir. Su değişimlerine, gübrelemeye ve ışıklandırma süresine dikkat ettiğiniz sürece kontrol altında tutabilirsiniz. Şıklık ve performans olarak aqualed plant serisini öneriyorum. Benim tankımda monte carlo ve parluva mini mevcut. Monte carloya göre parluvanın gelişim hızının çok düşük olduğunu söyleyebilirim. [/QUOTE]
Yorumunuz çok değerli, kafamda planımı iyice yapmak istiyorum, fiyat diğer markalara göre iyi görünüyor. Pervula şart değil monte carlo benim için iyi bir zemin bitkisi olur, aklımda şüphe kalsın istemiyorum aydınlatma konusunu biraz daha kurcalayacağım galiba. Power led için de bir araştırma yapıyorum. Daha önce bitkili de başarılı olamadım, bu sefer doğru seçimler yapmak istiyorum. Belki bir konu açarım forum da.
Teşekkür ederim yorumunuz için.
Aqualed Plant Üreticisinden Aldığım Cevap
Ben de almayı düşünüyorum ama emin olamadım, monte carlo için yeterli olmamasından korkuyorum.
Ben de almayı düşünüyorum ama emin olamadım, monte carlo için yeterli olmamasından korkuyorum.
Bitkili Akvaryum Işıklandırma
[QUOTE=SercanOzturk]Ben 90x25x35h ölçüleri için aqualed plant serisi 80cmlik armatür kullanıyorum. 8 saat ışıklandırma, mayalı co2, all inclusive sıvı gübre ve kum altında jbl aquabasis ile bitkilerim çok hızlı gelişiyor. Monte carlo rotala hra ve alternatera dahil. Bütçeniz daha düşükse aqualed spectra serisine bakabilirsiniz. 6500k tek şerit orta ihtiyaçlı bitkilere fazlasıyla yetiyor deneyimledim.[/QUOTE]
Sercan bey iyi günler, keyifli hobiler diliyorum. Sizin tecrübe ve fikirlerinize ihtiyacım var, hobiye ara vermiştim 2 sene oldu tekrar heves ettim bu sefer minik bir tank kurmak istiyorum, aydınlatma için arayış içerisindeyim yorumunuzda bahsettiğiniz aqualed plant serisini inceliyordum, tank 20-25lt civarı tek betta bakmayı düşünüyorum, aqualed plant 30 modeli mantıklı görünüyor, mayalı sistem + gübreleme ile birlikte bu akvaryumda yeterli olur mu sizce? Zemin bitkisi olarak pervula ve ya monte carlo düşünüyorum, çok bitki düşünmüyorum zemin bitkisi yanında en fazla arka plan için 1-2 tür bitki kullanabilirim.
https://www.aqualed.com.tr/aqualed-plant-30-35-40-45-cm-bitkili-bitkisiz-tatli-su-akvaryumlari-icin-uygundur
Kısacası tavsiye eder misiniz?
[EDIT]Bahadır BAHAR,2020-04-06 18:09:11[/EDIT]
[QUOTE=SercanOzturk]Ben 90x25x35h ölçüleri için aqualed plant serisi 80cmlik armatür kullanıyorum. 8 saat ışıklandırma, mayalı co2, all inclusive sıvı gübre ve kum altında jbl aquabasis ile bitkilerim çok hızlı gelişiyor. Monte carlo rotala hra ve alternatera dahil. Bütçeniz daha düşükse aqualed spectra serisine bakabilirsiniz. 6500k tek şerit orta ihtiyaçlı bitkilere fazlasıyla yetiyor deneyimledim.[/QUOTE]
Sercan bey iyi günler, keyifli hobiler diliyorum. Sizin tecrübe ve fikirlerinize ihtiyacım var, hobiye ara vermiştim 2 sene oldu tekrar heves ettim bu sefer minik bir tank kurmak istiyorum, aydınlatma için arayış içerisindeyim yorumunuzda bahsettiğiniz aqualed plant serisini inceliyordum, tank 20-25lt civarı tek betta bakmayı düşünüyorum, aqualed plant 30 modeli mantıklı görünüyor, mayalı sistem + gübreleme ile birlikte bu akvaryumda yeterli olur mu sizce? Zemin bitkisi olarak pervula ve ya monte carlo düşünüyorum, çok bitki düşünmüyorum zemin bitkisi yanında en fazla arka plan için 1-2 tür bitki kullanabilirim.
https://www.aqualed.com.tr/aqualed-plant-30-35-40-45-cm-bitkili-bitkisiz-tatli-su-akvaryumlari-icin-uygundur
Kısacası tavsiye eder misiniz?
[EDIT]Bahadır BAHAR,2020-04-06 18:09:11[/EDIT]
Yeni Eve Yeni Akvaryum Yakışır (güncel )
Çok güzel görünüyor, sorunsuz bir süreç olması dileğiyle. [:iyi:]
Çok güzel görünüyor, sorunsuz bir süreç olması dileğiyle. [:iyi:]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=aliemre07]
Rica ederim. İşin teknik kısmını fazla bilemiyorum fakat 2 sırayla başlayıp sonra 3,3 buçuk sıraya kadar çıkabileceğinizi varsayarak en az 3 amperlik almanızı tavsiye edebilirim.
70*3=210 cm.Metrede 1.5 A kullandığı yazılmış 3 amper işinizi görecektir.
[/QUOTE]
Tamamdır ali bey güç kullanımı konusunda araştırma yaparım. Tekrar teşekkür ederim.
[QUOTE=aliemre07]
Rica ederim. İşin teknik kısmını fazla bilemiyorum fakat 2 sırayla başlayıp sonra 3,3 buçuk sıraya kadar çıkabileceğinizi varsayarak en az 3 amperlik almanızı tavsiye edebilirim.
70*3=210 cm.Metrede 1.5 A kullandığı yazılmış 3 amper işinizi görecektir.
[/QUOTE]
Tamamdır ali bey güç kullanımı konusunda araştırma yaparım. Tekrar teşekkür ederim.
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=aliemre07]
2 Sıra yani 70*2 cm ile başlayabilirsiniz. Sonra duruma göre arttırırsınız. Ben kendi akvaryumumda 3 sırayla başlayıp 4 sıraya çıktım çünkü benim ledlerim markasız . Samsung marka smd ledde ilandaki yazan değerlerden çok aşırı sapmalar olmayacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Teşekkürler ali bey bir soru daha sormak istiyorum, dediğiniz gibi sonra yükseltme durumu olabilir kaç volt/Amper bir adaptör almalıyım acaba.
[QUOTE=aliemre07]
2 Sıra yani 70*2 cm ile başlayabilirsiniz. Sonra duruma göre arttırırsınız. Ben kendi akvaryumumda 3 sırayla başlayıp 4 sıraya çıktım çünkü benim ledlerim markasız . Samsung marka smd ledde ilandaki yazan değerlerden çok aşırı sapmalar olmayacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Teşekkürler ali bey bir soru daha sormak istiyorum, dediğiniz gibi sonra yükseltme durumu olabilir kaç volt/Amper bir adaptör almalıyım acaba.
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
