ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sangarios
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
369
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ocak 2017 14:40
Son Ziyaret:
07 Ocak 2022 12:41
Toplam Mesaj:
215 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre
Doğum Tarihi:
19 Eylül 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emre a.
SON 10 MESAJI
Düşük Destekli Bitkili Nano Karides Akvaryumu
Bebeler geldi [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/260320201144001.jpg[/IMG]
Bebeler geldi [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/260320201144001.jpg[/IMG]
80x45x45 Bitkili Akvaryum (eski Tanka Yeni Âdet!)
Karantina günleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/260320201141091.jpg[/IMG]
Karantina günleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/260320201141091.jpg[/IMG]
80x45x45 Bitkili Akvaryum (eski Tanka Yeni Âdet!)
Haftalık bakım öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200009121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200009341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200009551.jpg[/IMG]
Haftalık bakım öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200009121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200009341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200009551.jpg[/IMG]
Düşük Destekli Bitkili Nano Karides Akvaryumu
Haftalık bakım öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200006291.jpg[/IMG]
Haftalık bakım öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/090320200006291.jpg[/IMG]
Düşük Destekli Bitkili Nano Karides Akvaryumu
İlgim ve zamanımın çoğu ana tankıma gidiyor ama asıl cevher burada [:)]
akvaryum kendi halinde sorunsuz ilerliyor. su üstü bitkileri 2 akvaryum dolduracak kadar arttı, toplamak zorunda kaldım. bu kadar hızlı yayılmalarını beklemiyordum. parvulalar çok yavaş da olsa boy vermeye ve yayılmaya başladı, hiç kökleri yoktu demek ancak köklendiler. çınar ve su üstü bitkilerinin gölgesinde kalıyorlar biraz. çınarı üç dört defa budamak zorunda kaldım. tilki kuyruğu da adapte oldu, gelişmeye başladı artık.
karideslerin keyfi yerinde. 2 tane yumurta taşıyıcısı var. ilk defa bu süreci takip edebiliyorum çok heyecanlı.
yosun vb hiç bir sorun yok. ama hydralar gözüme çarptı ve bir tane ecnebilerin "scuds" dediği çiftayaklıya rastladım. ilk defa karşılaştım aslında bizde ne deniyor bunlara bilmiyorum. salyangoz sayısında ise biraz kontrolsüz bir artış var, ilerleyen zamanda bu konuda müdahale etmem gerekebilir.
bu tankı izlemesi ayrı bir keyif. ufak tefek olması tasarımı hem daha iyi ortaya çıkarıyor hem de bakımı çok kolay. büyük tankı satıp her yeri nano tank doldur diye şeytan dürtüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/010320202204101.jpg[/IMG]
İlgim ve zamanımın çoğu ana tankıma gidiyor ama asıl cevher burada [:)]
akvaryum kendi halinde sorunsuz ilerliyor. su üstü bitkileri 2 akvaryum dolduracak kadar arttı, toplamak zorunda kaldım. bu kadar hızlı yayılmalarını beklemiyordum. parvulalar çok yavaş da olsa boy vermeye ve yayılmaya başladı, hiç kökleri yoktu demek ancak köklendiler. çınar ve su üstü bitkilerinin gölgesinde kalıyorlar biraz. çınarı üç dört defa budamak zorunda kaldım. tilki kuyruğu da adapte oldu, gelişmeye başladı artık.
karideslerin keyfi yerinde. 2 tane yumurta taşıyıcısı var. ilk defa bu süreci takip edebiliyorum çok heyecanlı.
yosun vb hiç bir sorun yok. ama hydralar gözüme çarptı ve bir tane ecnebilerin "scuds" dediği çiftayaklıya rastladım. ilk defa karşılaştım aslında bizde ne deniyor bunlara bilmiyorum. salyangoz sayısında ise biraz kontrolsüz bir artış var, ilerleyen zamanda bu konuda müdahale etmem gerekebilir.
bu tankı izlemesi ayrı bir keyif. ufak tefek olması tasarımı hem daha iyi ortaya çıkarıyor hem de bakımı çok kolay. büyük tankı satıp her yeri nano tank doldur diye şeytan dürtüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/010320202204101.jpg[/IMG]
80x45x45 Bitkili Akvaryum (eski Tanka Yeni Âdet!)
Oradan buradan budamalar, su değişimi, ei ile gübreleme, ufak tefek bba derken tank güzel güzel ilerliyor.
aydınlatma düşük olduğu için gelişim yavaş ve kararında ancak bu yavaşlığa yine sabredemedim ve led sayısını arttırdım, ön tarafa monte carlolar için lens taktım. 45 w powerled olmuş oldu şu an için. ışıklar açıldıktan kısa süre sonra pearling başlıyor, izlemesi keyifli. ancak uzun vadede bu şekilde sürdürülebilir olduğunu düşünmüyorum. hem en ufak bir bakım, gübreleme aksamasında yosun sorunu yaşamaya başlama ihtimalim var hem de sürekli budama yapmak istemiyorum. tank istediğim kıvama gelince ışık şiddetini düşürürüm.
bazı bitkiler bir türlü istediğim kıvama gelmedi. bakalım ışığın artması nasıl bi etki yaratacak onlarda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/020320201333261.jpg[/IMG][EDIT]sangarios,2020-03-02 13:33:45[/EDIT]
Oradan buradan budamalar, su değişimi, ei ile gübreleme, ufak tefek bba derken tank güzel güzel ilerliyor.
aydınlatma düşük olduğu için gelişim yavaş ve kararında ancak bu yavaşlığa yine sabredemedim ve led sayısını arttırdım, ön tarafa monte carlolar için lens taktım. 45 w powerled olmuş oldu şu an için. ışıklar açıldıktan kısa süre sonra pearling başlıyor, izlemesi keyifli. ancak uzun vadede bu şekilde sürdürülebilir olduğunu düşünmüyorum. hem en ufak bir bakım, gübreleme aksamasında yosun sorunu yaşamaya başlama ihtimalim var hem de sürekli budama yapmak istemiyorum. tank istediğim kıvama gelince ışık şiddetini düşürürüm.
bazı bitkiler bir türlü istediğim kıvama gelmedi. bakalım ışığın artması nasıl bi etki yaratacak onlarda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/020320201333261.jpg[/IMG][EDIT]sangarios,2020-03-02 13:33:45[/EDIT]
80x45x45 Bitkili Akvaryum (eski Tanka Yeni Âdet!)
[QUOTE=Abacus]O kablo nereden geçiyor ben hala orada takıldım [:)))][/QUOTE]
haydaa, kablo var de mi orada [:)))]
ben ne güzel görmemiştim onu [:((]
gördüm artık hep görürüm, bakalım nasıl bi çözüm bulabileceğim.
[QUOTE=Abacus]O kablo nereden geçiyor ben hala orada takıldım [:)))][/QUOTE]
haydaa, kablo var de mi orada [:)))]
ben ne güzel görmemiştim onu [:((]
gördüm artık hep görürüm, bakalım nasıl bi çözüm bulabileceğim.
Düşük Destekli Bitkili Nano Karides Akvaryumu
Haftalık su değişimi ve bakımla geçen bir cumartesi. tank sorunsuz devam ediyor, sudaki partiküller biraz fazla sadece.
solucanları ve cyclopsları yemesi için yetişkin bir lepistes ile birkaç yavruyu geçici süre tanka aktardım ama tembel çıktılar. konuştuk, anlaştık, birkaç gün daha mühlet verdim onlara, daha gençler diye kolay affettiriyorlar keretalar kendilerini. [:)))]
karidesler tüm hızlarıyla eski java fernin üzerindeki yosunları yiyorlar, yakında cila yapmaya geçecekler diye korkuyorum.
su üstü bitkileri beklediğimden hızlı büyüdüler, kendilerine ayrılan alanı doldurdular. biraz eksiltme gerekecek büyük ihtimalle.
tek sıkıntım filtre ağzına siyah çorap bulamamış olmam, şu an çok rahatsız edici bir görüntüsü var maalesef. [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202149381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202149511.jpg[/IMG]
Haftalık su değişimi ve bakımla geçen bir cumartesi. tank sorunsuz devam ediyor, sudaki partiküller biraz fazla sadece.
solucanları ve cyclopsları yemesi için yetişkin bir lepistes ile birkaç yavruyu geçici süre tanka aktardım ama tembel çıktılar. konuştuk, anlaştık, birkaç gün daha mühlet verdim onlara, daha gençler diye kolay affettiriyorlar keretalar kendilerini. [:)))]
karidesler tüm hızlarıyla eski java fernin üzerindeki yosunları yiyorlar, yakında cila yapmaya geçecekler diye korkuyorum.
su üstü bitkileri beklediğimden hızlı büyüdüler, kendilerine ayrılan alanı doldurdular. biraz eksiltme gerekecek büyük ihtimalle.
tek sıkıntım filtre ağzına siyah çorap bulamamış olmam, şu an çok rahatsız edici bir görüntüsü var maalesef. [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202149381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202149511.jpg[/IMG]
80x45x45 Bitkili Akvaryum (eski Tanka Yeni Âdet!)
Cumartesi su değişimi, bakım ve ufak tefek tasarım değişiklikleri ile geçti gitti.
tanka ek olarak eleocharis vivipara eklemeye karar verdim, bakalım nasıl duracak gelince.
onun dışında tasarımı biraz daha açtım diyebilirim, odağı ve bitki yoğunluğunu daha çok kütük önüne ve altın oran civarına getirmeye çalıştım.
aslında fotoğraflarda göründüğünden daha ferah. yıllar oldu fotoğraf olayına bi çözüm bulamadım ne yazık ki.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202139021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202140351.jpg[/IMG]
Cumartesi su değişimi, bakım ve ufak tefek tasarım değişiklikleri ile geçti gitti.
tanka ek olarak eleocharis vivipara eklemeye karar verdim, bakalım nasıl duracak gelince.
onun dışında tasarımı biraz daha açtım diyebilirim, odağı ve bitki yoğunluğunu daha çok kütük önüne ve altın oran civarına getirmeye çalıştım.
aslında fotoğraflarda göründüğünden daha ferah. yıllar oldu fotoğraf olayına bi çözüm bulamadım ne yazık ki.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202139021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/150220202140351.jpg[/IMG]
80x45x45 Bitkili Akvaryum (eski Tanka Yeni Âdet!)
Akvaryum yavaş yavaş ilerliyor. orta plan bitkileri ile ufak tefek sorunlar yaşıyorum. istediğim bitkiler istediğim gelişimi göstermedi. kötü de değil ama şimdiye kadar ulaşacağımı düşündüğüm görüntüye henüz ulaşamadım. ufak tefek oynamalar yaptım daha büyük değişimler de yapma ihtimalim var orta planda.
co2 dalgalanmaları, difüzör değişimi, gübrelemede aksamalar falan derken ufaktan birkaç noktada bba oluşumu oldu. müdahale ettim, co2 sabitlenmiş durumda, ei ile düzenli gübrelemeye başladım artık. devamı gelmeyecek büyük ihtimalle.
monte carlolar yine yüreğimi ağzıma getirdi. hem ufak tefek bba hem de gelişimde durgunluk gördüm. benim haylaz çöpçüler, vatozlar ve saeler de rahat bırakmayınca yine tutmadı korkusuna girdim ama neyse ki toparladı. hemen her öbekten sürgün vermiş ve yayılmaya başlamış durumda. kısa sürede zemini kapatmasını beklemiyorum, daha zamanı var ama acelesi yok zaten.
ufaktan gsa da ben buradayım dedi camın özellikle ışık alan kısımlarında ama fosfat dozlamaya başladıktan sonra sorun yok. gerçi camlarda hala cesetler duruyor, ibret olsun diye!! [:D][:devil:]
bazen haftada 1, bazen haftada 2 su değişimleri ile devam ediyorum. arada hala Excel dozluyorum keyfe keder.
kararında aydınlatma, iyi gübreleme, iyi sirkülasyon, kararında co2 derken şu ana kadarki en sorunsuz kurulumumum oldu. özellikle diatom sorunu yaşamadığım ve gsa ile uğraşmadığım için mutluyum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/140220200016301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/140220200016461.jpg[/IMG]
Akvaryum yavaş yavaş ilerliyor. orta plan bitkileri ile ufak tefek sorunlar yaşıyorum. istediğim bitkiler istediğim gelişimi göstermedi. kötü de değil ama şimdiye kadar ulaşacağımı düşündüğüm görüntüye henüz ulaşamadım. ufak tefek oynamalar yaptım daha büyük değişimler de yapma ihtimalim var orta planda.
co2 dalgalanmaları, difüzör değişimi, gübrelemede aksamalar falan derken ufaktan birkaç noktada bba oluşumu oldu. müdahale ettim, co2 sabitlenmiş durumda, ei ile düzenli gübrelemeye başladım artık. devamı gelmeyecek büyük ihtimalle.
monte carlolar yine yüreğimi ağzıma getirdi. hem ufak tefek bba hem de gelişimde durgunluk gördüm. benim haylaz çöpçüler, vatozlar ve saeler de rahat bırakmayınca yine tutmadı korkusuna girdim ama neyse ki toparladı. hemen her öbekten sürgün vermiş ve yayılmaya başlamış durumda. kısa sürede zemini kapatmasını beklemiyorum, daha zamanı var ama acelesi yok zaten.
ufaktan gsa da ben buradayım dedi camın özellikle ışık alan kısımlarında ama fosfat dozlamaya başladıktan sonra sorun yok. gerçi camlarda hala cesetler duruyor, ibret olsun diye!! [:D][:devil:]
bazen haftada 1, bazen haftada 2 su değişimleri ile devam ediyorum. arada hala Excel dozluyorum keyfe keder.
kararında aydınlatma, iyi gübreleme, iyi sirkülasyon, kararında co2 derken şu ana kadarki en sorunsuz kurulumumum oldu. özellikle diatom sorunu yaşamadığım ve gsa ile uğraşmadığım için mutluyum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/140220200016301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192768/140220200016461.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 69 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
Hoppala,
Efeayd,
Cyber_Scout,
HaydarGul,
altuntasseref,
oktay42,
MiSoSiKiaN,
Tortuga7,
ozan_1903,
Akifs,
ronnno958,
emrahdm,
0rnn,
hakanb.,
ternapi,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Frkn,
ballantines,
Soner.x,
reprise,
NotEvenBeginner,
Arch.Hüseyin,
yeekim,
murat efe,
LeafyAqua,
kilic88,
serdar131977,
SuperSport,
mlh06,
Kürşat Koç,
888starz_iopl,
capodicapii,
ilterisdoğukan,
tuncaysargin,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
