ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alperemrecakir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
55
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Kasım 2016 15:17
Son Ziyaret:
21 Mayıs 2026 06:44
Toplam Mesaj:
61 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper Emre ÇAKIR
Doğum Tarihi:
18 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alper Emre Çakır
Makine Mühendisi
SON 10 MESAJI
Natteri Pirana Ve Yem
Merhabalar görünüşüne bakılırsa alabalık yemine benziyor. İnternetten aratırsanız görebilirsiniz. Bildiğime göre bu yem çok yüksek protein ve yağ oranına sahip bu sebeple alabalıkları hızlı bir şekilde büyütüyor akvaryum balıklarında özellikle koi ve japonlarda kullanıldığını biliyorum ama yağ oranından dolayı canlıların yaşam süresini kısaltıyor. Sürekli olarak değil ama belki haftada bir kaç sefer kullanılabilir.
Merhabalar görünüşüne bakılırsa alabalık yemine benziyor. İnternetten aratırsanız görebilirsiniz. Bildiğime göre bu yem çok yüksek protein ve yağ oranına sahip bu sebeple alabalıkları hızlı bir şekilde büyütüyor akvaryum balıklarında özellikle koi ve japonlarda kullanıldığını biliyorum ama yağ oranından dolayı canlıların yaşam süresini kısaltıyor. Sürekli olarak değil ama belki haftada bir kaç sefer kullanılabilir.
Full Red Lepistes Ve Koi
Merhaba
Aynı anda hem koi hem de full red üretimi yapan biri olarak tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki koiler full redlere göre daha dayanıklı, üreme kapasitesi olarak daha verimli, yavrudan damızlığa geçiş süresi de daha kısadır.
Merhaba
Aynı anda hem koi hem de full red üretimi yapan biri olarak tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki koiler full redlere göre daha dayanıklı, üreme kapasitesi olarak daha verimli, yavrudan damızlığa geçiş süresi de daha kısadır.
Sorularım
Öncelikle merhaba
1. 110 lira gibi bir bütçen varsa iç filtre yerine dış filtre tavsiye ederim sunsun 603b diye geçen modeli sizin akvaryumunuza yetecektir. Ben kendim kullandım gerçekten sessiz bir dış filtre ve elektrik sarfiyatı da iç filtrelere nazaran daha az.
2. Japon balıkları kumla oynamayı çok sever bu sebeple ince taneli kum kullanmanızı tavsiye ederim. Çoğu bitkiyi afiyetle yedikleri için anubias tarzı sert yapraklı bitkiler kullanabilirsin. Yüzme alanlarını daraltmadan ufak taş ya da kökler kullanmak da tamamen sizin göz zevkinize kalmış.
Keyifli hobiler.[EDIT]alperemrecakir,2018-04-11 20:03:08[/EDIT]
Öncelikle merhaba
1. 110 lira gibi bir bütçen varsa iç filtre yerine dış filtre tavsiye ederim sunsun 603b diye geçen modeli sizin akvaryumunuza yetecektir. Ben kendim kullandım gerçekten sessiz bir dış filtre ve elektrik sarfiyatı da iç filtrelere nazaran daha az.
2. Japon balıkları kumla oynamayı çok sever bu sebeple ince taneli kum kullanmanızı tavsiye ederim. Çoğu bitkiyi afiyetle yedikleri için anubias tarzı sert yapraklı bitkiler kullanabilirsin. Yüzme alanlarını daraltmadan ufak taş ya da kökler kullanmak da tamamen sizin göz zevkinize kalmış.
Keyifli hobiler.[EDIT]alperemrecakir,2018-04-11 20:03:08[/EDIT]
İç Sump İçin Kafa Motoru Tavsiyesi
Merhaba
170 x 45 x 45h akvaryum için yan sump da kullanmak üzere bir motora ihtiyacım var ancak kafam biraz karışık direk kafa motoru mu kullanmalıyım yoksa iç sump olduğu için iç filtre kullanabilir miyim? Tabi debisi Ve markası ne olmalı? Ayrıca bir dalga motoru kullanmak durumunda kalırsam bu akvaryuma göre debisi ne olmalı? Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba
170 x 45 x 45h akvaryum için yan sump da kullanmak üzere bir motora ihtiyacım var ancak kafam biraz karışık direk kafa motoru mu kullanmalıyım yoksa iç sump olduğu için iç filtre kullanabilir miyim? Tabi debisi Ve markası ne olmalı? Ayrıca bir dalga motoru kullanmak durumunda kalırsam bu akvaryuma göre debisi ne olmalı? Yardımcı olursanız sevinirim.
Kölelikten Kurtulma Ve Hobihane Düşünceleri
Öncelikle merhaba yeni hayatınız hayırlı olsun [:)]
Özel tür lepistes üretmek istiyorsanız benim şahsi düşüncem böyle bir alan için 1 en fazla 2 tür üretim yapmanız zira gerçek manada üretim için çok sayıda akvaryum gerekiyor.
Ayrıca Bazı akvaryumları daha büyük tutarsanız yavru boylandırmak açısından daha verimli olur.Şimdi sorularınızı cevaplamaya çalışayım.
1. özel türlerde kırmalık olmaması için akvaryumların birbirinden izole olması çok önemlidir. Bu sebeple bölmeli akvaryum önermem. Evet kış aylarında elektrik masrafınız biraz artıcaktır ama buhar camı ve akvaryumların altını arkasını yanlarını straforla kaplayarak bunu bir nebze daha azaltabilirsiniz.
2. bu işin püf noktası yok aslında sadace yapılabilecek bazı uygulamalar var. Suyu dinlendirmeden koymak için bazı ilaçlar var ağır metal bağlayan ve klor gideren bunlardan kullanabilirsin ama uzun vadede biraz maliyetli olabilir. Şebeke suyu için arıtma cihazı alabilirsin forumda çok sayıda konu var bununla ilgili böylece dinlendirmene gerek kalmaz. Isıtmak için de iki yöntem var birincisi yerin varsa bir depo kullanıp bu deponun içinde hem suyu ısıtabilir hem dinlendirebilirsin ya da ısıtamadığın suyu çok yavaş bir şekilde akvaryuma vererek ısıtıcının bu ısı değişikliğini tolere etmesini sağlayabilirsin.(ben böyle yapıyorum)
3. üretim setleri için pipo filtre en ideal sistemdir bu konuda hiç kafanı karıştırma ama sağlam bir hava motoru kullanmalısın ki bütün pipolara yetsin.
4. ben kendi setimde 20 cm olarak kullanıyorum bence yeterli geliyor şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım.
5. nadir bulunan tür her zaman kazandırır zira az olan değerlidir bilirsiniz. Ben önceden albino full red üretimi yapıyordum ama artık her akvaryumda olduğu için değersizleşmeye başladı. Bu sebeple full redlerimi elden çıkarıp albino koi lepistes üretmeye başladım. Size tavsiyem çok bilinmeyen daha pet shoplara düşmemiş türler edinmeniz.
Öncelikle merhaba yeni hayatınız hayırlı olsun [:)]
Özel tür lepistes üretmek istiyorsanız benim şahsi düşüncem böyle bir alan için 1 en fazla 2 tür üretim yapmanız zira gerçek manada üretim için çok sayıda akvaryum gerekiyor.
Ayrıca Bazı akvaryumları daha büyük tutarsanız yavru boylandırmak açısından daha verimli olur.Şimdi sorularınızı cevaplamaya çalışayım.
1. özel türlerde kırmalık olmaması için akvaryumların birbirinden izole olması çok önemlidir. Bu sebeple bölmeli akvaryum önermem. Evet kış aylarında elektrik masrafınız biraz artıcaktır ama buhar camı ve akvaryumların altını arkasını yanlarını straforla kaplayarak bunu bir nebze daha azaltabilirsiniz.
2. bu işin püf noktası yok aslında sadace yapılabilecek bazı uygulamalar var. Suyu dinlendirmeden koymak için bazı ilaçlar var ağır metal bağlayan ve klor gideren bunlardan kullanabilirsin ama uzun vadede biraz maliyetli olabilir. Şebeke suyu için arıtma cihazı alabilirsin forumda çok sayıda konu var bununla ilgili böylece dinlendirmene gerek kalmaz. Isıtmak için de iki yöntem var birincisi yerin varsa bir depo kullanıp bu deponun içinde hem suyu ısıtabilir hem dinlendirebilirsin ya da ısıtamadığın suyu çok yavaş bir şekilde akvaryuma vererek ısıtıcının bu ısı değişikliğini tolere etmesini sağlayabilirsin.(ben böyle yapıyorum)
3. üretim setleri için pipo filtre en ideal sistemdir bu konuda hiç kafanı karıştırma ama sağlam bir hava motoru kullanmalısın ki bütün pipolara yetsin.
4. ben kendi setimde 20 cm olarak kullanıyorum bence yeterli geliyor şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım.
5. nadir bulunan tür her zaman kazandırır zira az olan değerlidir bilirsiniz. Ben önceden albino full red üretimi yapıyordum ama artık her akvaryumda olduğu için değersizleşmeye başladı. Bu sebeple full redlerimi elden çıkarıp albino koi lepistes üretmeye başladım. Size tavsiyem çok bilinmeyen daha pet shoplara düşmemiş türler edinmeniz.
Oldukça Nano Glosso Akvaryumu
[QUOTE=hypnoos]Güncel durum nedir?[/QUOTE]
Maalesef hacim çok küçük olduğu için gübrelemeyle birlikte değerleri oturtamadım. Çok yosun sorunun yaşadım artık baş edemedim ve tankı bozmak zorunda kaldım. Şu an bir betta ya ev sahipliği yapıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171055461.jpg[/IMG]
ama gelişme olarak çok hızlıydı sadece yosunla mücadele edemedim. Bu glossoların 15 günlük gelişimi. Yaklaşık 3 katına çıkmışlardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171059191.jpg[/IMG]
[QUOTE=hypnoos]Güncel durum nedir?[/QUOTE]
Maalesef hacim çok küçük olduğu için gübrelemeyle birlikte değerleri oturtamadım. Çok yosun sorunun yaşadım artık baş edemedim ve tankı bozmak zorunda kaldım. Şu an bir betta ya ev sahipliği yapıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171055461.jpg[/IMG]
ama gelişme olarak çok hızlıydı sadece yosunla mücadele edemedim. Bu glossoların 15 günlük gelişimi. Yaklaşık 3 katına çıkmışlardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171059191.jpg[/IMG]
Oldukça Nano Glosso Akvaryumu
Ölçüler: 30 x 20 x 25h (Brüt 15 litre Net 11 Litre
Canlı Türleri: yok
Bitki Türleri: glosso
Tankın Yaşı: sıfır
Filtrasyon ve Işıklandırma: şelale filtre
Samsung smd 5630 DIY armatür
Herkese merhaba
Elimde fazladan bulunan mini akvaryumumla daha önce hiç denemediğim zemin bitkili akvaryum tecrübesi yaşamak istedim.
Zeminde 3 litre aquaclay kum kullandım. İçerisine elimde bulunan misket gübrelerle zenginleştirdim.
Glossoların dikimi tahmin ettiğimden çok daha zahmetli çıktı. Büyük tanklarda bunu nasıl uyguluyorlar gerçekten inanamıyorum.
Dikim işlemini bitirdikten sonra hemen sorularımı sormak için yazmaya başladım.
[K]17.07.2017[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/130720171621141.jpg[/IMG]
Şimdi sorularıma geçeyim
1-Samsung 5630 smd led siparişi verdim 1m. armatürde hepsini kullanırsam fazla olur diye düşünüyorum. sizce kaç watt kullanmalıyım.
2-CO2 ihtiyacı için sıvı karbon deneyeceğim su hacmi çok az olduğundan bu şekilde çözebilirim diye düşünüyorum. Bu konuda önerilere ve her tür bilgiye açım.
3-Gübreleme konusunda tavsiyelere açığım sizin eklemek istediğiniz bir şeyler varsa tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Gün gün fotograflayarak gelişmeleri takip edeceğim.
Şimdiden teşekkürler.
Ölçüler: 30 x 20 x 25h (Brüt 15 litre Net 11 Litre
Canlı Türleri: yok
Bitki Türleri: glosso
Tankın Yaşı: sıfır
Filtrasyon ve Işıklandırma: şelale filtre
Samsung smd 5630 DIY armatür
Herkese merhaba
Elimde fazladan bulunan mini akvaryumumla daha önce hiç denemediğim zemin bitkili akvaryum tecrübesi yaşamak istedim.
Zeminde 3 litre aquaclay kum kullandım. İçerisine elimde bulunan misket gübrelerle zenginleştirdim.
Glossoların dikimi tahmin ettiğimden çok daha zahmetli çıktı. Büyük tanklarda bunu nasıl uyguluyorlar gerçekten inanamıyorum.
Dikim işlemini bitirdikten sonra hemen sorularımı sormak için yazmaya başladım.
[K]17.07.2017[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/130720171621141.jpg[/IMG]
Şimdi sorularıma geçeyim
1-Samsung 5630 smd led siparişi verdim 1m. armatürde hepsini kullanırsam fazla olur diye düşünüyorum. sizce kaç watt kullanmalıyım.
2-CO2 ihtiyacı için sıvı karbon deneyeceğim su hacmi çok az olduğundan bu şekilde çözebilirim diye düşünüyorum. Bu konuda önerilere ve her tür bilgiye açım.
3-Gübreleme konusunda tavsiyelere açığım sizin eklemek istediğiniz bir şeyler varsa tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Gün gün fotograflayarak gelişmeleri takip edeceğim.
Şimdiden teşekkürler.
Yeni Aldığım İç Filtre Sizce Nasıl
Suya oksijen vermenin mantığı suyun üstünü hareketlendirmektir. Şelale aparatıyla suyun üstünü hareketlendirirsen tabiki suya oksijen verir.
Suya oksijen vermenin mantığı suyun üstünü hareketlendirmektir. Şelale aparatıyla suyun üstünü hareketlendirirsen tabiki suya oksijen verir.
Yeni Aldığım İç Filtre Sizce Nasıl
Kullanıcağın akvaryuma göre değişir ama iç filtre hiç filtreden iyidir.
Tüketimine gelirsek 5 watt günde 24 saat açık kalıcak diye düşünürsek 5x24 120 watt ve bir ay 30 gün dersek 120x30 3600 watt yani 3,6 kw bir ayda elektrik tüketir bunun faturaya yansıması da 1 lira bile olmaz ( elektriğin kw fiyatı 22 kuruştur )
Kullanıcağın akvaryuma göre değişir ama iç filtre hiç filtreden iyidir.
Tüketimine gelirsek 5 watt günde 24 saat açık kalıcak diye düşünürsek 5x24 120 watt ve bir ay 30 gün dersek 120x30 3600 watt yani 3,6 kw bir ayda elektrik tüketir bunun faturaya yansıması da 1 lira bile olmaz ( elektriğin kw fiyatı 22 kuruştur )
Filtrasyon Hakkında
Merhaba
70x33x44h akvaryumumda 10 adet sarı prenses yavrusu bulunmakta.
Sunsun hw603 dış filtre ve 500 litre çeviren bir iç filtre hali hazırda akvaryumda çalışır vaziyette.
Tasarım olarak kaya ve silis kum kullanarak malawi tarzı bir akvaryum oluşturdum.
Bu balıklar bu akvaryumda bakılamaz derseniz haklısınız ama şu an hepsi yavru 3 4 cm civarındalar büyüdüklerinde daha büyük bir akvaryumda 1e 4d koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Şimdi sizin tecrübelerinizden faydalanmak için filtrasyonla ilgili birkaç sorum olacak.
Birincisi dış filtrede su girişinden çıkışına doğru elyaf sünger elyaf bolca seramik kullanıyorum. Burda amacım elyaf ve süngerle kaba pislikleri yakalayıp seramik halkalarla güzel bir biyolojik filtrasyon yapmak. Bu konu hakkında düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi merak ediyorum sizce uygunmudur?
İkincisi iç filtrenin çıkışını dış filtrenin çıkışıyla aynı doğrultuda mı çalıştırmalıyım yoksa tam tersi çalıştırıp pislikleri dış filtrenin emiş borusuna mı yönlendirmeliyim?
Umarım açıklayabilmişimdir.
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba
70x33x44h akvaryumumda 10 adet sarı prenses yavrusu bulunmakta.
Sunsun hw603 dış filtre ve 500 litre çeviren bir iç filtre hali hazırda akvaryumda çalışır vaziyette.
Tasarım olarak kaya ve silis kum kullanarak malawi tarzı bir akvaryum oluşturdum.
Bu balıklar bu akvaryumda bakılamaz derseniz haklısınız ama şu an hepsi yavru 3 4 cm civarındalar büyüdüklerinde daha büyük bir akvaryumda 1e 4d koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Şimdi sizin tecrübelerinizden faydalanmak için filtrasyonla ilgili birkaç sorum olacak.
Birincisi dış filtrede su girişinden çıkışına doğru elyaf sünger elyaf bolca seramik kullanıyorum. Burda amacım elyaf ve süngerle kaba pislikleri yakalayıp seramik halkalarla güzel bir biyolojik filtrasyon yapmak. Bu konu hakkında düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi merak ediyorum sizce uygunmudur?
İkincisi iç filtrenin çıkışını dış filtrenin çıkışıyla aynı doğrultuda mı çalıştırmalıyım yoksa tam tersi çalıştırıp pislikleri dış filtrenin emiş borusuna mı yönlendirmeliyim?
Umarım açıklayabilmişimdir.
Şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
