ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Melon
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
268
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2016 21:36
Son Ziyaret:
09 Haziran 2017 04:45
Toplam Mesaj:
576 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Danışan
Doğum Tarihi:
05 Temmuz 1998
Yaş:
27
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur-Melisa
Kendinize İyi Bakın...
SON 10 MESAJI
Akvaryuma Tür Tavsiyesi :)
Bişey demek istemiyorum balık işini bıraktım fakat sitede biraz araştırma yapın en düşük japon hacmini ve bilmeden tavsiyede bulunmazsanız iyi olur sonra balıklarım niye ölüyor dememek için. 10 neonda fazla buna ya yavruluk olur ya da karides
Bişey demek istemiyorum balık işini bıraktım fakat sitede biraz araştırma yapın en düşük japon hacmini ve bilmeden tavsiyede bulunmazsanız iyi olur sonra balıklarım niye ölüyor dememek için. 10 neonda fazla buna ya yavruluk olur ya da karides
Paludarium'un Son Hali :)artık Daha Dokunmayacağım
[QUOTE=emrepark]
pistianın altında uzayan köklerini kısaltırsam bir sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
Kırmızı karınlı su semenderi beslemek zevkli olacak gibi geliyor.
[QUOTE=emrepark]
pistianın altında uzayan köklerini kısaltırsam bir sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
Kırmızı karınlı su semenderi beslemek zevkli olacak gibi geliyor.
Dış Filtrem Su Kaçırıyor Ve
Astro 2206 700lt dış filtre kullandım hobiyi bırakmadan önce 150 hatta takip ederseniz 100 tl kadar bulabilirsiniz. 0 ses su kaçırmıyor içi full dolu 480 lt çeviriyor saatte. Ucuz marka isterseniz diye söyledim.
Astro 2206 700lt dış filtre kullandım hobiyi bırakmadan önce 150 hatta takip ederseniz 100 tl kadar bulabilirsiniz. 0 ses su kaçırmıyor içi full dolu 480 lt çeviriyor saatte. Ucuz marka isterseniz diye söyledim.
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=MaxKrone]Belki faklı bir yorum olacak ama yinede kafamdaki ürünlerin teslimat süreleri hakkında böyle bir düşüncem var;
Bazı satıcıların sayfasında sağa sola konulmuş ülke dil seçenek simgeleri var sanırsam bu satıcının en çok alış-veriş yapan ülkeler için yapmış olduğu bir dil kolaylığı ve bunun yanında bu ülkelere daha çok önem verildiği düşüncesindeyim, attığım görsel bir takı satıcısının sayfasından, ben yaklaşık 2-3$ değerinde 2 bileklik sipariş vermiştim ve elime 18 gün sonra geldi en erken aldığım ürü bu oldu belkide düşündüğüm gibi oradaki ülkelere daha hızlı gönderimleri vs yada ayrıcalık da tanıyorlardır, son olarak da bir çanta mağaza satıcısı ile görüşmüştüm Türkiye'den talep artışı olduğunu ve önemsediklerni söylemişti..
siparişlerde yılbaşı yüzünden gecikme yaşanıyormuş umarım onlarda sorunsuz bir şekilde herkese ulaşır, [B]geç olsun güç olmasın[/B] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182879/291220162346331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Olabilir aslında hiç dikkat etmemiştim ama bir daha ki alışverişimde ederim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
[QUOTE=askvaryum]Şahsen geç kalmasından hiç şikayetçi olmadım tüm ürünlerden memnun kaldım, ancak son düzenlemeyle gümrük sınırı 30 euro ya kadar çekilince tabuta çakılan son çivi oldu tabiri caizse. şu an alabileceğiniz en pahalı ürün 110 lira sınırını geçmemeli [^_^] bu ülkede yaşamak bazen cidden can sıkıcı oluyor artık.
[/QUOTE]
Aynen öyle çok haklısınız[:(((]
[QUOTE=Onrylcu]5 W Akvaryum Pompası Yağı çıkarmak için Kaygan Yüzey Skimmer Yağ film sökücü, su, Protein Skimmer pompa balık tankı su Filtresi için pompa
http://s.aliexpress.com/2AJjeuEn
(from AliExpress Android)
Buda benden yuzey skimmer[/QUOTE]
Teşekkürler [:)]
[QUOTE=ityo39]Benim bakış açım naçizane şudur:
Şayet Avrupa cımbızı 35 TL ye alacağıma Çin malı cımbız setini 3-5 parça 35 TL ye alabiliyorsam alır denerim. En fazla paslanır üç gün sonra ben de atar bir sonrakini avrupa alırım. Ama mekanik basit şeylerde denemeye değer diye düşünürüm. Ama JBl dış filtre mi XYZ Çİn malı dış filtre mi dersen fiyat farkı üçte bir de olsa güvenip almam. Alana da birşey demem ayrı. Avrupa ürünleri birebir kopyalasalar da nasıl gidip çin malı araba almıyorsam burada da çekinirim açıkçası. Bir de vantuz, termometre, silikon kauçuk hortum vs gibi şeyler var ki zaten ihtiyacım yılda 3-5 TL tutarken gidip akvaryumcudan alırım, yılda 10-15 TL tasarruf edeceğime esnafım kazansın diye bakarım...Daha önemlisi görerek elleyerek alırım. özetle:
Zaten 30 EUR sınırlamasıyla fişi çektiler...geçmiş olsun...şimdi ateizler düşünsün:)[/QUOTE]
Birkaç elektronik eşya da aldım fakat fiyatı fazla olanlardan değil çünkü çin malı adı üstünde. Ama cımbız vb nin paslanacağını düşünmüyorum ben çünkü bizde satılanlarda çin malı sadece akvaryumcular ve kdv yükleniyor. Ben mesela gidip 10 metre hortum aliexpressten alırım evde dursun. Gidip petshoptan almam o kadar kazıkçı değişik yerler gördüm ki kazandırmak istemiyorum onlara. Ateyizler düşünsün [:D]
[QUOTE=MaxKrone]Belki faklı bir yorum olacak ama yinede kafamdaki ürünlerin teslimat süreleri hakkında böyle bir düşüncem var;
Bazı satıcıların sayfasında sağa sola konulmuş ülke dil seçenek simgeleri var sanırsam bu satıcının en çok alış-veriş yapan ülkeler için yapmış olduğu bir dil kolaylığı ve bunun yanında bu ülkelere daha çok önem verildiği düşüncesindeyim, attığım görsel bir takı satıcısının sayfasından, ben yaklaşık 2-3$ değerinde 2 bileklik sipariş vermiştim ve elime 18 gün sonra geldi en erken aldığım ürü bu oldu belkide düşündüğüm gibi oradaki ülkelere daha hızlı gönderimleri vs yada ayrıcalık da tanıyorlardır, son olarak da bir çanta mağaza satıcısı ile görüşmüştüm Türkiye'den talep artışı olduğunu ve önemsediklerni söylemişti..
siparişlerde yılbaşı yüzünden gecikme yaşanıyormuş umarım onlarda sorunsuz bir şekilde herkese ulaşır, [B]geç olsun güç olmasın[/B] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182879/291220162346331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Olabilir aslında hiç dikkat etmemiştim ama bir daha ki alışverişimde ederim. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
[QUOTE=askvaryum]Şahsen geç kalmasından hiç şikayetçi olmadım tüm ürünlerden memnun kaldım, ancak son düzenlemeyle gümrük sınırı 30 euro ya kadar çekilince tabuta çakılan son çivi oldu tabiri caizse. şu an alabileceğiniz en pahalı ürün 110 lira sınırını geçmemeli [^_^] bu ülkede yaşamak bazen cidden can sıkıcı oluyor artık.
[/QUOTE]
Aynen öyle çok haklısınız[:(((]
[QUOTE=Onrylcu]5 W Akvaryum Pompası Yağı çıkarmak için Kaygan Yüzey Skimmer Yağ film sökücü, su, Protein Skimmer pompa balık tankı su Filtresi için pompa
http://s.aliexpress.com/2AJjeuEn
(from AliExpress Android)
Buda benden yuzey skimmer[/QUOTE]
Teşekkürler [:)]
[QUOTE=ityo39]Benim bakış açım naçizane şudur:
Şayet Avrupa cımbızı 35 TL ye alacağıma Çin malı cımbız setini 3-5 parça 35 TL ye alabiliyorsam alır denerim. En fazla paslanır üç gün sonra ben de atar bir sonrakini avrupa alırım. Ama mekanik basit şeylerde denemeye değer diye düşünürüm. Ama JBl dış filtre mi XYZ Çİn malı dış filtre mi dersen fiyat farkı üçte bir de olsa güvenip almam. Alana da birşey demem ayrı. Avrupa ürünleri birebir kopyalasalar da nasıl gidip çin malı araba almıyorsam burada da çekinirim açıkçası. Bir de vantuz, termometre, silikon kauçuk hortum vs gibi şeyler var ki zaten ihtiyacım yılda 3-5 TL tutarken gidip akvaryumcudan alırım, yılda 10-15 TL tasarruf edeceğime esnafım kazansın diye bakarım...Daha önemlisi görerek elleyerek alırım. özetle:
Zaten 30 EUR sınırlamasıyla fişi çektiler...geçmiş olsun...şimdi ateizler düşünsün:)[/QUOTE]
Birkaç elektronik eşya da aldım fakat fiyatı fazla olanlardan değil çünkü çin malı adı üstünde. Ama cımbız vb nin paslanacağını düşünmüyorum ben çünkü bizde satılanlarda çin malı sadece akvaryumcular ve kdv yükleniyor. Ben mesela gidip 10 metre hortum aliexpressten alırım evde dursun. Gidip petshoptan almam o kadar kazıkçı değişik yerler gördüm ki kazandırmak istemiyorum onlara. Ateyizler düşünsün [:D]
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=Yunus01][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/291220161917511.jpg[/IMG]
Bu ayın 18'inde siparişini verdiğim ve standart kargolattığım 3'lü bitki bakım setim bugün, yani siparişinin 11'inci gününde geldi. Özellikle yeni yıla denk geldiği için bana en az 2 ay beklersin denmişti[:)] İlk alışverişimden gayet memnun kaldım, şimdi diğer aldığım 2 ıvır vızırı bekliyorum. Gümrük gibi detaylarla uğraşmadım ve öyle bir durum da olmadı, Çin'deki ürün 1.38 Dollar'a kapınıza kadar geliyor, nimet resmen[:iyi:][/QUOTE]
Aynen öyle bazıları çok hızlı geliyor bazıları çok yavaş nedeni de kargo çalışanları diye düşünüyorum. Ben 1 dolarlık bir şey aldım 15-10 günde geldi 10 dolarlık elektronik sigara aldım gelmedi hala 1 aydır.
[QUOTE=Yunus01][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/291220161917511.jpg[/IMG]
Bu ayın 18'inde siparişini verdiğim ve standart kargolattığım 3'lü bitki bakım setim bugün, yani siparişinin 11'inci gününde geldi. Özellikle yeni yıla denk geldiği için bana en az 2 ay beklersin denmişti[:)] İlk alışverişimden gayet memnun kaldım, şimdi diğer aldığım 2 ıvır vızırı bekliyorum. Gümrük gibi detaylarla uğraşmadım ve öyle bir durum da olmadı, Çin'deki ürün 1.38 Dollar'a kapınıza kadar geliyor, nimet resmen[:iyi:][/QUOTE]
Aynen öyle bazıları çok hızlı geliyor bazıları çok yavaş nedeni de kargo çalışanları diye düşünüyorum. Ben 1 dolarlık bir şey aldım 15-10 günde geldi 10 dolarlık elektronik sigara aldım gelmedi hala 1 aydır.
Hagen kum canlılara zarar verir mi?
[QUOTE=leventty]Pas konusunda değişik yorumlar var. Kullanıcı yorumunu bu linkten dinleyebilirsiniz.
https://m.youtube.com/watch?v=kNkLFbrLm5I[/QUOTE]
Teşekkür ederim göz atacağım
[QUOTE=leventty]Pas konusunda değişik yorumlar var. Kullanıcı yorumunu bu linkten dinleyebilirsiniz.
https://m.youtube.com/watch?v=kNkLFbrLm5I[/QUOTE]
Teşekkür ederim göz atacağım
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=ersangundogdu]Arkadaşlar aliexpresten aldığımız ürünler gümrüğe takılırsa nasıl alabiliyoruz? Gümrük vergisi %18 mi?[/QUOTE]
Vergi kaç lira bilmiyorum fakat satıcıdan ürünün fiyatını düşük yazdırmasını söyleyebilirsiniz. Birde ücretsiz standart kargo ile alırsanız açıp bakmazlar %99
[QUOTE=ersangundogdu]Arkadaşlar aliexpresten aldığımız ürünler gümrüğe takılırsa nasıl alabiliyoruz? Gümrük vergisi %18 mi?[/QUOTE]
Vergi kaç lira bilmiyorum fakat satıcıdan ürünün fiyatını düşük yazdırmasını söyleyebilirsiniz. Birde ücretsiz standart kargo ile alırsanız açıp bakmazlar %99
Hepiniz Hakkınız Helal Edin Abilerim Kardeşlerim..
[QUOTE=Kınayu]Selamlar varsa helal hoş olsunda bu hobiye temas eden pek bırakamaz. Ben 38 yıldır bırakamadım [:)] Cennet papağanı dersiniz. Aklınızın bir köşesinden de küçük bir akvaryumda alayım bakayım diye düşünürsünüz hep [;)][/QUOTE]
Abi bende bırakmak istemezdim de iş durumlar o yönde oldu. Aklımda hala fakat dönebilir miyim derseniz biraz zor. Çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=trsnyldrm]Bu hobiye veda etmek mümkün değil. Bir gün geri gelmeniz dileğiyle. [/QUOTE]
Doğru söylüyorsunuz fakat durumlardan dolayı bıraktım. Dönerim inşallah. Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Orçun Ceylan]Helal olsun insallah geri dönersiniz basarilar[/QUOTE]
İnşallah dönerim çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=Abdull4h]Bence karideslere devam et Onur abi. Olmadı Karidesleri verip betta alırsın veya karideslerin yanına dişi betta koyabilirsin köşede yine bir Akvaryumun olsun ya :) Ateş ağızların Akvaryum haberini bekliyordum ama kısmet değilmiş. Cidden uzaktan görünen kadar kolay değil bu hobi Tecrübe Emek ve bol miktarda Maddi bütçe gerektiriyor. Bu arada Akvaryum boşmu kalacak satacakmısın? Merak ettimde
Bence yerin varsa Canlı doğuran veya Japon balığı bakabilirsin abi tekrar düşün istersen [:)]
Son okarak benim hakkım varsa helal hoş olsun. Sende hakkını Helal et abi küçük bir kardeşin olarak beni ve bu forumu unutma. Dilerim en kısa sürede yeniden dönersin bu hobiye.[/QUOTE]
Kardeşim maalesef karidesler dahil hepsini devrettim. Ateş ağızlarıda çok istedim fakat durumlardan dolayı oldum. Helal olsun hakkım sana kardeşim. Tabi ki de seni ve bu forumu asla unutamam. İnşallah dönerim kardeşim kendine dikkat et.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar varsa helal hoş olsunda bu hobiye temas eden pek bırakamaz. Ben 38 yıldır bırakamadım [:)] Cennet papağanı dersiniz. Aklınızın bir köşesinden de küçük bir akvaryumda alayım bakayım diye düşünürsünüz hep [;)][/QUOTE]
Abi bende bırakmak istemezdim de iş durumlar o yönde oldu. Aklımda hala fakat dönebilir miyim derseniz biraz zor. Çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=trsnyldrm]Bu hobiye veda etmek mümkün değil. Bir gün geri gelmeniz dileğiyle. [/QUOTE]
Doğru söylüyorsunuz fakat durumlardan dolayı bıraktım. Dönerim inşallah. Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Orçun Ceylan]Helal olsun insallah geri dönersiniz basarilar[/QUOTE]
İnşallah dönerim çok teşekkür ederim size.
[QUOTE=Abdull4h]Bence karideslere devam et Onur abi. Olmadı Karidesleri verip betta alırsın veya karideslerin yanına dişi betta koyabilirsin köşede yine bir Akvaryumun olsun ya :) Ateş ağızların Akvaryum haberini bekliyordum ama kısmet değilmiş. Cidden uzaktan görünen kadar kolay değil bu hobi Tecrübe Emek ve bol miktarda Maddi bütçe gerektiriyor. Bu arada Akvaryum boşmu kalacak satacakmısın? Merak ettimde
Bence yerin varsa Canlı doğuran veya Japon balığı bakabilirsin abi tekrar düşün istersen [:)]
Son okarak benim hakkım varsa helal hoş olsun. Sende hakkını Helal et abi küçük bir kardeşin olarak beni ve bu forumu unutma. Dilerim en kısa sürede yeniden dönersin bu hobiye.[/QUOTE]
Kardeşim maalesef karidesler dahil hepsini devrettim. Ateş ağızlarıda çok istedim fakat durumlardan dolayı oldum. Helal olsun hakkım sana kardeşim. Tabi ki de seni ve bu forumu asla unutamam. İnşallah dönerim kardeşim kendine dikkat et.
Hepiniz Hakkınız Helal Edin Abilerim Kardeşlerim..
[QUOTE=TalhaAkif]Helal olsun, sizde hakkınızı helal edin. Açıkçası ateş ağızlar için kuracağınız tankın haberini bekliyordum, daha ileri ki bir zamana kısmet olur inşaallah. Bu hobiye 5 senelik zorunlu bir ara verdikten sonra geri dönüş yapmış birisi olarak sizin de mümkün olan en kısa zamanda imkanlarınız ölçüsünde (verdiği zevkin yanında insana pek çok şey öğreten) bu anlamlı hobiye geri dönüş yapmanız temennisi ile kendinize iyi bakın, sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Benimde varsa hakkım helal olsun. Bende çok istiyordum ateş ağız fakat istediğim gibi gitmeyen şeyler oldu. Siz eminim kurarsanız benden daha iyi kurarsınız. Bende imkanımın el verdiği zaman dönmeyi planlıyorum. Çok teşekkür ederim.[EDIT]Melon,2016-12-24 12:43:52[/EDIT]
[QUOTE=TalhaAkif]Helal olsun, sizde hakkınızı helal edin. Açıkçası ateş ağızlar için kuracağınız tankın haberini bekliyordum, daha ileri ki bir zamana kısmet olur inşaallah. Bu hobiye 5 senelik zorunlu bir ara verdikten sonra geri dönüş yapmış birisi olarak sizin de mümkün olan en kısa zamanda imkanlarınız ölçüsünde (verdiği zevkin yanında insana pek çok şey öğreten) bu anlamlı hobiye geri dönüş yapmanız temennisi ile kendinize iyi bakın, sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Benimde varsa hakkım helal olsun. Bende çok istiyordum ateş ağız fakat istediğim gibi gitmeyen şeyler oldu. Siz eminim kurarsanız benden daha iyi kurarsınız. Bende imkanımın el verdiği zaman dönmeyi planlıyorum. Çok teşekkür ederim.[EDIT]Melon,2016-12-24 12:43:52[/EDIT]
Aliexpress'ten Alabileceğiniz Güzel Ucuz Ürünler..
[QUOTE=Alpine]Maksat farkındalık yaratmak olmalı , ülke olarak dünyadaki en cahil ülkeler arasında 9. Sıradayız okumaktan öğrenmekten uzak , doğru düzgün bir hayat Gayesi gütmeyip hayattaki en büyük tesellisi bugün de karnımız doydu diyen bir toplum olduk , CAHİLLİĞİ yenemediğimiz sürece de bu böyle geçip gidecek nesiller boyunca [/QUOTE]
Çok doğru söylüyorsunuz. Her cümlesine kadar katılıyorum. Ama önemli olan cahil olduğumuzu bilmek. Bilmediğimiz için de böyle devam eder diye düşünüyorum.
[QUOTE=estu]Gerekli gereksiz ufak şeyler sipariş ediyorum, haftalar sonra artık unutmuş olducam ve geldiğinde kendime süpriz yapmış olucam :) [:)))]
[/QUOTE]
Hahahha aynen öyle bende unutuyorum bazen [:D]
[QUOTE=Alpine]Maksat farkındalık yaratmak olmalı , ülke olarak dünyadaki en cahil ülkeler arasında 9. Sıradayız okumaktan öğrenmekten uzak , doğru düzgün bir hayat Gayesi gütmeyip hayattaki en büyük tesellisi bugün de karnımız doydu diyen bir toplum olduk , CAHİLLİĞİ yenemediğimiz sürece de bu böyle geçip gidecek nesiller boyunca [/QUOTE]
Çok doğru söylüyorsunuz. Her cümlesine kadar katılıyorum. Ama önemli olan cahil olduğumuzu bilmek. Bilmediğimiz için de böyle devam eder diye düşünüyorum.
[QUOTE=estu]Gerekli gereksiz ufak şeyler sipariş ediyorum, haftalar sonra artık unutmuş olducam ve geldiğinde kendime süpriz yapmış olucam :) [:)))]
[/QUOTE]
Hahahha aynen öyle bende unutuyorum bazen [:D]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Ertug22,
altanilker,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
İnci Kefali,
DABARAKATO,
darkaura,
_rammstein_,
sina cen,
Kınayu,
nniiaa,
ilterisdoğukan,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
pusathan01,
Savvah,
Keremiko,
Benmuro,
Maverickse,
Kemalk41,
0rnn,
şansal,
rasporasrc,
lojistisyen,
nazemert,
SunkenShrimps,
Pandkoal,
layper,
Cresus Casino,
Hoppala,
kocoglu,
JuqLax,
efesutcu44,
Meryemmm,
GrkmAls,
dehakopuz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
