ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Oguztastan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
160
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ağustos 2016 12:16
Son Ziyaret:
06 Nisan 2024 12:45
Toplam Mesaj:
278 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oguz Taştan
Doğum Tarihi:
06 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oguz Taştan
SON 10 MESAJI
Orkos Betta'nın Wild Bettaları
Eline sağlık hocam :)
Eline sağlık hocam :)
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[QUOTE=Kamil009]Ben Yenipazar. :)
Hayırlı olsun umarım yavruları buyutursunuz.[/QUOTE]
Diğer ilçelerden bakalım kimse çıkacak mı bı akvarist kahvaltısı duzenleyelim :)
[QUOTE=Kamil009]Ben Yenipazar. :)
Hayırlı olsun umarım yavruları buyutursunuz.[/QUOTE]
Diğer ilçelerden bakalım kimse çıkacak mı bı akvarist kahvaltısı duzenleyelim :)
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[VID]https://youtu.be/e63Um_2_sqI[/VID]
Yavrular yumurtalarından çıkmaya başladılar yavaş yavas, alırız bı maşallah 🤗
[VID]https://youtu.be/e63Um_2_sqI[/VID]
Yavrular yumurtalarından çıkmaya başladılar yavaş yavas, alırız bı maşallah 🤗
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
Tüm bu tartışmalar bi yana dururken ben değişik bı sistem deneyip bu yakisikliyi ciftlestirdim. Şu an ilk kez baba olma heyecanıyla meşgul :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188160/060920192256401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188160/060920192257171.jpg[/IMG][EDIT]Oguztastan,2019-09-06 22:57:20[/EDIT]
Tüm bu tartışmalar bi yana dururken ben değişik bı sistem deneyip bu yakisikliyi ciftlestirdim. Şu an ilk kez baba olma heyecanıyla meşgul :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188160/060920192256401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188160/060920192257171.jpg[/IMG][EDIT]Oguztastan,2019-09-06 22:57:20[/EDIT]
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[QUOTE=ityo39]
Sadeliği ben de seviyorum umarım herşey gönlünüzce olur.
Java fern varla yok arası biraz ekleme yapsanız daha güzel olabilir sanki.
Filtresiz akvaryum bence de olmaz, ama bu hacimde pipo filtre de gerçekten akvaryumun yarısını kaplıyor:) Zaten mekanik temizlik beklemiyorsunuzdur pipo filtreden o nedenle belki yan sump veya hamburg filtre mantığında arka bir köşede filtreyi saklayacak gibi bir hazne yapılabilir belki polikarbonat siyah plakadan. Ebatları düşününce çok maliyetli olmaz diye düşünüyorum. Veya tabanda bakteri kültürünün tutunması için daha gözenekli yapıda bir malzeme düşünebilirsiniz. Taşları dikine yerleştirip pipo süngerini kamufle etmek de düşünülebilir. Gerçi boş konuşuyoruz zevk sizin zevkiniz, kafanıza keyfinize göre karar verin çok da önemli değil gerisi.
Teorik olarak tek balık için tabanda az birşey lav kırığı kullanıp bir de yüzeyde yağlanmanın önüne geçmek için yüzey hareketi sağlayacak bir hava taşı kullanıp filtresiz de çok rahat nitratı kontrol altında tutabilirsiniz. Rıza beyin dediği gibi sadece tabandaki kum ve sirkulasyon için kafa motoru kullanarak sağlıklı akvaryumlar yapılabiliyor, örnekleri çokça var. Benim 50 ltrelik kalabalık sayılabilecek bir akvaryumumda kullandığım iç filtrenin süngeri hacmen yarım sigara paketi kadar daha fazla değil. Tabandaki 4-5 cm kum olmasa yeterli olacağını düşünmüyorum misal ama bir sorun yaşamıyorum. [/QUOTE]
Valla elde olan Java fernler bu kadar zamanla uyum sağlayıp gelişmeleri için gözlerinin içine bakıyorum :)
[QUOTE=ityo39]
Sadeliği ben de seviyorum umarım herşey gönlünüzce olur.
Java fern varla yok arası biraz ekleme yapsanız daha güzel olabilir sanki.
Filtresiz akvaryum bence de olmaz, ama bu hacimde pipo filtre de gerçekten akvaryumun yarısını kaplıyor:) Zaten mekanik temizlik beklemiyorsunuzdur pipo filtreden o nedenle belki yan sump veya hamburg filtre mantığında arka bir köşede filtreyi saklayacak gibi bir hazne yapılabilir belki polikarbonat siyah plakadan. Ebatları düşününce çok maliyetli olmaz diye düşünüyorum. Veya tabanda bakteri kültürünün tutunması için daha gözenekli yapıda bir malzeme düşünebilirsiniz. Taşları dikine yerleştirip pipo süngerini kamufle etmek de düşünülebilir. Gerçi boş konuşuyoruz zevk sizin zevkiniz, kafanıza keyfinize göre karar verin çok da önemli değil gerisi.
Teorik olarak tek balık için tabanda az birşey lav kırığı kullanıp bir de yüzeyde yağlanmanın önüne geçmek için yüzey hareketi sağlayacak bir hava taşı kullanıp filtresiz de çok rahat nitratı kontrol altında tutabilirsiniz. Rıza beyin dediği gibi sadece tabandaki kum ve sirkulasyon için kafa motoru kullanarak sağlıklı akvaryumlar yapılabiliyor, örnekleri çokça var. Benim 50 ltrelik kalabalık sayılabilecek bir akvaryumumda kullandığım iç filtrenin süngeri hacmen yarım sigara paketi kadar daha fazla değil. Tabandaki 4-5 cm kum olmasa yeterli olacağını düşünmüyorum misal ama bir sorun yaşamıyorum. [/QUOTE]
Valla elde olan Java fernler bu kadar zamanla uyum sağlayıp gelişmeleri için gözlerinin içine bakıyorum :)
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[QUOTE=rizasirman]Betta karidesleri avlayabilir. O yüzden karidesler için biraz daha saklanma alanı olsa iyi olur. Çakılların altına en azından lav kırığı veya JBL manado gibi bakteri yatağı görevi görecek bir kum eklerseniz iyi olur bence. Filtre kadar kumun da nitrojen döngüsüne katkısı büyüktür. Eğer böyle bir kum kullanırsanız, daha sağlıklı bir yaşam alanı olur bence. Keşke her betta tankı sizinkisi gibi güzel olsa. Elinize sağlık, çok güzel olmuş.[/QUOTE]
Koyduğum asma kütüğünün göbeği oyuk, karidesler genelde orada saklanıyor genelde. Ana akvaryumumda lav kırığı ve bazalt kum karıştırdım çok pişmanım bir daha iki farklı iki kumu karıştırmam asla. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊
[QUOTE=rizasirman]Betta karidesleri avlayabilir. O yüzden karidesler için biraz daha saklanma alanı olsa iyi olur. Çakılların altına en azından lav kırığı veya JBL manado gibi bakteri yatağı görevi görecek bir kum eklerseniz iyi olur bence. Filtre kadar kumun da nitrojen döngüsüne katkısı büyüktür. Eğer böyle bir kum kullanırsanız, daha sağlıklı bir yaşam alanı olur bence. Keşke her betta tankı sizinkisi gibi güzel olsa. Elinize sağlık, çok güzel olmuş.[/QUOTE]
Koyduğum asma kütüğünün göbeği oyuk, karidesler genelde orada saklanıyor genelde. Ana akvaryumumda lav kırığı ve bazalt kum karıştırdım çok pişmanım bir daha iki farklı iki kumu karıştırmam asla. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[QUOTE=Orkun Krc]Merhabalar Aydın dan bir bettacı bulmak sevindirici. Öncelikle bettan için oluşturduğun ortamdan dolayı tebrik ederim. Bitkiler gelişince keyifli bir ortam olacağa benziyor ancak zemindeki taşlar arasına yem kaçmasından ziyade suyu sertleştireceği için pek tavsiye edilmez. Bunun yerine dere kumu vb tavsiye ederim. Büyük bir elma salyangozu fazla gelebilir ama küçük boy yavru düşünürsen hediye edebilirim. Keyifli hobiler...[/QUOTE]
Her defasında kendi keneime diyorum ki bak karma akvaryumun yeterli başka akvaryum kurmak falan yok. Ama ne olursa olsun bisekilde kendimi küçük de olsa bir betta akvaryumu kurmuş olarak buluyorum :)
[QUOTE=Orkun Krc]Merhabalar Aydın dan bir bettacı bulmak sevindirici. Öncelikle bettan için oluşturduğun ortamdan dolayı tebrik ederim. Bitkiler gelişince keyifli bir ortam olacağa benziyor ancak zemindeki taşlar arasına yem kaçmasından ziyade suyu sertleştireceği için pek tavsiye edilmez. Bunun yerine dere kumu vb tavsiye ederim. Büyük bir elma salyangozu fazla gelebilir ama küçük boy yavru düşünürsen hediye edebilirim. Keyifli hobiler...[/QUOTE]
Her defasında kendi keneime diyorum ki bak karma akvaryumun yeterli başka akvaryum kurmak falan yok. Ama ne olursa olsun bisekilde kendimi küçük de olsa bir betta akvaryumu kurmuş olarak buluyorum :)
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[QUOTE=Anadolu28] asla çıkartmayın ya pipo filtre ya da iç filtre garanti kullanın ama kullanın çünkü bakteri popülasyonu çok önemli [:iyi:][/QUOTE]
Yok yok çıkartmam filtresiz akvaryum olmaz
[QUOTE=Anadolu28] asla çıkartmayın ya pipo filtre ya da iç filtre garanti kullanın ama kullanın çünkü bakteri popülasyonu çok önemli [:iyi:][/QUOTE]
Yok yok çıkartmam filtresiz akvaryum olmaz
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[QUOTE=bettaaşığı]Alan küçük filtreyi çıkarmanızı öneririm filtrenin yerine küçük bi ısıtıcı koyabilirsiniz[/QUOTE]
Isıtıcı var kış yakın artık, filtreyi çıkarmak doğru seçim mı olur bilemiyorum.
[QUOTE=bettaaşığı]Alan küçük filtreyi çıkarmanızı öneririm filtrenin yerine küçük bi ısıtıcı koyabilirsiniz[/QUOTE]
Isıtıcı var kış yakın artık, filtreyi çıkarmak doğru seçim mı olur bilemiyorum.
Şimdiye Kadar En İçime Sinen Beta Akvaryumu
[QUOTE=Beta_balik]Anubias ve java fern biraz gelişip çoğalınca daha güzel duracaktır.
Ama çakalları çıkarmanızdan yanayım çünkü büyük çakıl tasarının arasına pislik, yem vb şeyler birikebilir. Bu durumda da suyu bozacaktır. Dere kumu, hagen kum, silis kum gibi kumları tercih edin.
Cüce vatoz eklemek isteseniz bile ekliyemezsiniz çünkü akvaryum çok ufak. Yaklaşık olarak 7 litre ve cüce vatoz en az 60 litre ister. Elma saylangozu ise bence fazla büyük kalacak. Neritte saylangoz veya katil saylangoz daha iyi olur.[/QUOTE]
Taşların arasına pislik birikebilir haklısınız ama düzenli su değişimi olacağı için suyun bozulacağını sanmıyorum. Kiraz karides attım bir kaç tane, ulaşabildikleri yerlerdeki yem artıklarını onlar temizleyecektir. Cüce vatoz ve elma salyangoz konusunda katılıyorum nerite yada ramshorn daha mantıklı olacak gibi
[QUOTE=Beta_balik]Anubias ve java fern biraz gelişip çoğalınca daha güzel duracaktır.
Ama çakalları çıkarmanızdan yanayım çünkü büyük çakıl tasarının arasına pislik, yem vb şeyler birikebilir. Bu durumda da suyu bozacaktır. Dere kumu, hagen kum, silis kum gibi kumları tercih edin.
Cüce vatoz eklemek isteseniz bile ekliyemezsiniz çünkü akvaryum çok ufak. Yaklaşık olarak 7 litre ve cüce vatoz en az 60 litre ister. Elma saylangozu ise bence fazla büyük kalacak. Neritte saylangoz veya katil saylangoz daha iyi olur.[/QUOTE]
Taşların arasına pislik birikebilir haklısınız ama düzenli su değişimi olacağı için suyun bozulacağını sanmıyorum. Kiraz karides attım bir kaç tane, ulaşabildikleri yerlerdeki yem artıklarını onlar temizleyecektir. Cüce vatoz ve elma salyangoz konusunda katılıyorum nerite yada ramshorn daha mantıklı olacak gibi
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Deathgrip,
Rafayel,
mrah,
hakanb.,
Frkn,
HaydarGul,
altuntasseref,
MertGun,
MiSoSiKiaN,
Jotunheim,
oguzkanmaz,
oktay42,
İnci Kefali,
Koksal Gurkan,
0rnn,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
ternapi,
Şahinöztürk,
888starz_zbma,
Efeayd,
Cyber_Scout,
Tortuga7,
ozan_1903,
Akifs,
ronnno958,
emrahdm,
ballantines,
Soner.x,
reprise,
NotEvenBeginner,
Arch.Hüseyin,
yeekim,
murat efe,
LeafyAqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
