ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yhakan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[C]2,1,18724[/C] [B]1064,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Aralık 2006 09:10
Son Ziyaret:
29 Aralık 2015 13:30
Toplam Mesaj:
125 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hakan karataş
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1969
Yaş:
57
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Karataş
SON 10 MESAJI
Uzun bir sucul sistem hikayesi
Herkese selamlar, Tankın son birkaç fotoğrafını eklemek istiyorum, aslında sistemde herhangi bir sorun yok, ancak tank ve sehpası artık miadını dolduralı çok oldu. Cam çiziklerle dolu ve artık çok matlaştı, sehpa ve çıtalar da artık çürüdü, dökülmek üzereler, ben de artık içindekileri başka yeni bir tanka taşımaya karar verdim. Yaklaşık 10 yıldır aktif olan sistemin artık son bir kaç günü.
Herkese selamlar, Tankın son birkaç fotoğrafını eklemek istiyorum, aslında sistemde herhangi bir sorun yok, ancak tank ve sehpası artık miadını dolduralı çok oldu. Cam çiziklerle dolu ve artık çok matlaştı, sehpa ve çıtalar da artık çürüdü, dökülmek üzereler, ben de artık içindekileri başka yeni bir tanka taşımaya karar verdim. Yaklaşık 10 yıldır aktif olan sistemin artık son bir kaç günü.
Java değil Christmass değil peki hangi Moss?
Bitkiniz java moss. Oldukça iyi durumda ve çok sağlıklı, yerini sevmiş, bu yüzden piyasadakilere göre daha dolgun görünüyor.
Bitkiniz java moss. Oldukça iyi durumda ve çok sağlıklı, yerini sevmiş, bu yüzden piyasadakilere göre daha dolgun görünüyor.
Bitki Adını Bulamadım
Bitkinin ismi Hydrocotyle Leucocephala. Aslında su üstü bitkisidir, bu şekilde kullanıldığında suda kalan yapraklar bir süre sonra bozulur, bitki su üstüne ulaştığında üst taraftaki kısımla gelişime devam eder, düşük gereksinimlidir sadece biraz fazla ışık ister.
Bitkinin ismi Hydrocotyle Leucocephala. Aslında su üstü bitkisidir, bu şekilde kullanıldığında suda kalan yapraklar bir süre sonra bozulur, bitki su üstüne ulaştığında üst taraftaki kısımla gelişime devam eder, düşük gereksinimlidir sadece biraz fazla ışık ister.
Bu nedir türünü bilen varmı aranızda.
Bitkinizin çürümesinin nedeni çok büyük olasılıkla ısı değişimine adapte olamamasıdır. Şu anda doğal sulak alanlar ile evlerimizdeki akvaryumların ısıları arasında çok büyük fark var. Yerinizde olsam yaz sonuna doğru tekrar denerdim, en uygun dönem Ağustos - Eylül aylarıdır.
Bitkinizin çürümesinin nedeni çok büyük olasılıkla ısı değişimine adapte olamamasıdır. Şu anda doğal sulak alanlar ile evlerimizdeki akvaryumların ısıları arasında çok büyük fark var. Yerinizde olsam yaz sonuna doğru tekrar denerdim, en uygun dönem Ağustos - Eylül aylarıdır.
Labioların dansı
Tebrikler Mehmet, birçok yerde uyumsuz oldukları söylenen türlerle çok güzel bir kombinasyon yaratmışsın.
Tebrikler Mehmet, birçok yerde uyumsuz oldukları söylenen türlerle çok güzel bir kombinasyon yaratmışsın.
Hep söylerim, her tank kendine özeldir, kendi doğruları diğer tanklar için geçerli olmayabilir diye. Tankı için doğruyu bulmak da tankın sahibine düşer, hobinin güzelliği de burda zaten, bence çok güzel görünüyorlar.
bitkilerde sararma nedeni nedir (resimli)ma
Sararma bitkilerdeki Fe (demir) eksikliğinin belirtisidir. Micro element ağırlıklı bir sıvı gübre edinebilirsiniz. Sadece fotolardaki çınar bitkisindeyse sorun, uzun zaman budama yapmamışsanız bu da sebep olabilir sararmaya. Bu bitki düşük gereksinimli ve hızlı büyüyen bir türdür, zaman zaman keskin bir makasla dipte 15-20 cm gövde kalacak şekilde budama yapıp budadığınız dalı tekrar dikebilir veya bir süre su üstünde bırakabilirsiniz.
Sararma bitkilerdeki Fe (demir) eksikliğinin belirtisidir. Micro element ağırlıklı bir sıvı gübre edinebilirsiniz. Sadece fotolardaki çınar bitkisindeyse sorun, uzun zaman budama yapmamışsanız bu da sebep olabilir sararmaya. Bu bitki düşük gereksinimli ve hızlı büyüyen bir türdür, zaman zaman keskin bir makasla dipte 15-20 cm gövde kalacak şekilde budama yapıp budadığınız dalı tekrar dikebilir veya bir süre su üstünde bırakabilirsiniz.
Anabias çelikleme..
Rizom kendiliğinden bir süre sonra bir yerlerden patlak verecektir, bu kısım ayrılabilir. Bazen de uzayıp gider, çatallanmaz. Önemli olan 3-4 yapraklı bir rizom parçasını ana bitkiden rizomu zedelemeden ayırmaktır.
Rizom kendiliğinden bir süre sonra bir yerlerden patlak verecektir, bu kısım ayrılabilir. Bazen de uzayıp gider, çatallanmaz. Önemli olan 3-4 yapraklı bir rizom parçasını ana bitkiden rizomu zedelemeden ayırmaktır.
Ancak kişisel fikrim bu bitkinin bu şekilde ayrılmasına gerek yoktur. Çoğaltılması bu şekilde yapılacağına serbest bırakıp uzayıp gitmesi daha doğal oluyor. Ayrıca kesme yoluyla çoğaltılan diğer bitkiler gibi, hem ayrılan kısım hem de ana kök ayrı ayrı uzamaya devam etmiyor, budamadan sonra ana kökte gelişim uzunca bir süre duruyor. Yani şöyle anlatayım, kök sayınız fazlalaşsa da toplam yaprak adedinizde kayda değer bir artış olmayabiliyor.
Paludaryumumda 6-7 yıldır hiç ellemediğim bir kök anubiasım mevcut. Aşağıya foto ekliyorum, hatırladığım kadarı ile yıllardır hiçbir budama yapmadım.
Anabias çelikleme..
Hayır bu şekilde çoğaltamazsınız. En az 3-4 yapraklı bir kısmı rizomundan keskin bir makasla rizomu ezmeden çapraz şekilde keserek çoğaltabilirsiniz, ancak bu tavsiye edilen yöntem değildir. Doğrusu bir süre sonra rizom çatallanacaktır. Çatallanarak ana rizomdan ayrı bir dal oluşturan bu minik rizom ayrılarak çoğaltılmalıdır.
Hayır bu şekilde çoğaltamazsınız. En az 3-4 yapraklı bir kısmı rizomundan keskin bir makasla rizomu ezmeden çapraz şekilde keserek çoğaltabilirsiniz, ancak bu tavsiye edilen yöntem değildir. Doğrusu bir süre sonra rizom çatallanacaktır. Çatallanarak ana rizomdan ayrı bir dal oluşturan bu minik rizom ayrılarak çoğaltılmalıdır.
Bitkili Altın Balık Tankı
Hepinize ilginiz ve yorumlarınız için teşekkür ederim.
Hepinize ilginiz ve yorumlarınız için teşekkür ederim.
[QUOTE=adige42] Hakan abi balık sayısını azaltmakla çok iyi yaparsın,zira sayı oldukça fazla.Hengi balıkları çıkaracağını en iyi sen karar bilirsin tabiki ama formu kötü olanlardan başlarsan daha yerinde olur tabiki.Aslında bu tankta en fazla 10 tanebalık bırakacaksın ve turlerının en guzellerı olacak o sekılde daha hos olacaktır.Bırde dıger balıkları lepısteslerın yanına koymakla ıyı yapmamıssın,lepsıtesler japonların kuyruklarını dıdıkleyerek olumlerıne sebep olacaklardır.[/QUOTE]
[QUOTE=mcsavaskan] Kumunuzun rengi ve durumu, akvaryumun daha yeni oldugunu soyluyor. Bu da suyun dengesinin kolayca degisebilecegi ve azot dongusunde ani dalgalanmalar olabilecegine isaret eder. Dikkatle baliklari ve su kimyasini takip etmenizi oneririm.
[/QUOTE]
Bu boydayken bir süre daha idare edebileceğimi düşünüyorum, bir de iç filtre ilave ettim, balıklar büyük boya ulaştıklarında benim de hedefim 10 balık bırakmak. Lepistes uzun süre besledim, japonların kuyruklarını didikleyebileceklerini düşünmüyorum, erkekler sadece dişi peşindeler, dişiler de erkeklerden kaçmakla meşguller, evet birbirleri ile uyumsuz türler olduklarının farkındayım ancak şu ana kadar bir sorun yaşamadım, tam tersine lepistes yavrularında ciddi azalma var, sanırım japonlar beklediğimden daha iyi avlanıyorlar :) Yine de uyarıyı dikkate alıp balıkları izleyeceğim.
[QUOTE=mcsavaskan]Hakan abi, baliklariniz cok güzel, sahsen balon ve patlak gozleri tercih etmezdim. Cunku gozleri digerler tarafindan zarar gorebilir, cok hassas turler bunlar.
[/QUOTE]
Mehmet, bu bilgi her yerde var, ben de bu yüzden ilk başta bu türlerden uzak durdum. Ama şu birkaç aylık tecrübeme göre bu da bir forum efsanesine benziyor. Kesegözler çöpçü gibi bütün gün dipte dolaşıyorlar ve balonları taşlara sürtünüp duruyor, birçok kez kütüklerin sivri kısımlarına çarptıklarına şahit oldum, hiçbir sorun çıkmadı, balonların içi su dolu ve çok elastiki bir yapıları var, akvaryumcularda rastladığım balonları patlamış kesegözlerin bu hale taşıma - transfer veya tanktan tanka aktarma gibi durumlarda geldiğini düşünmeye başladım. Makus kabusum, yumurta döken dişinin 5-6 erkek tarafından kovalanırken bir yere sıkışması haricinde bir zarar geleceğini sanmıyorum.
Mehmet, bu bilgi her yerde var, ben de bu yüzden ilk başta bu türlerden uzak durdum. Ama şu birkaç aylık tecrübeme göre bu da bir forum efsanesine benziyor. Kesegözler çöpçü gibi bütün gün dipte dolaşıyorlar ve balonları taşlara sürtünüp duruyor, birçok kez kütüklerin sivri kısımlarına çarptıklarına şahit oldum, hiçbir sorun çıkmadı, balonların içi su dolu ve çok elastiki bir yapıları var, akvaryumcularda rastladığım balonları patlamış kesegözlerin bu hale taşıma - transfer veya tanktan tanka aktarma gibi durumlarda geldiğini düşünmeye başladım. Makus kabusum, yumurta döken dişinin 5-6 erkek tarafından kovalanırken bir yere sıkışması haricinde bir zarar geleceğini sanmıyorum.
[QUOTE=mcsavaskan] Kumunuzun rengi ve durumu, akvaryumun daha yeni oldugunu soyluyor. Bu da suyun dengesinin kolayca degisebilecegi ve azot dongusunde ani dalgalanmalar olabilecegine isaret eder. Dikkatle baliklari ve su kimyasini takip etmenizi oneririm.
[/QUOTE]
Böyle göründüğüne çok sevindim, demekki filtrasyon sistemim gayet iyi çalışıyor.
Akvaryum ve taban malzemesi yakında 7 mumlu bir doğum günü pastasını hak edecek. 7 yıldır yetiştirdiğim aerobik ve anaeorobik bakterilerimin böyle bir duruma izin vereceklerini sanmıyorum. 
Akvaryum ve taban malzemesi yakında 7 mumlu bir doğum günü pastasını hak edecek. 7 yıldır yetiştirdiğim aerobik ve anaeorobik bakterilerimin böyle bir duruma izin vereceklerini sanmıyorum. 
[QUOTE=mesutok]Akvaryumunuz 400-500 litre civarıysa hiçbirin vermenize gerek yok. Siz tecrübeli birisiniz, suyu temiz tuttuktan nitrat amonyaktan uzak tuttuktan, akvaryum suyunu ve filtrelerini olabildiğince organik maddelerden uzak tuttuktan sonra ben olsam gitti yere kadar beslerdim.[/QUOTE]
Tankım maalesef 200 litrelik, ancak ilk cümlenizi görmezden gelip, gerisi için ben de aynı fikirdeyim.
[QUOTE=cobani]Hakan bey akvaryumunuz maşallah cıvıl cıvıl. Balıklarınızın keyfine diyecek yok. Ben sadece tek kuyruk japonu ayırabildim. Birde komple turuncu olanı. Malesef hepsi canlı böyle ayırmak pek hoş değil ama madem ayıracaksınız sıradan olanları elemek gerekir diye düşünüyorum. Siyah tepegözler çok güzelmiş. Dekorunuzu biraz daha sade tutsanız balıklarınızın güzelliği daha öne çıkacaktır ve hareket alanları genişlemiş olur. Bu kovalama olayı bende hiç olmadı. Heralde benimkilerin hepsi erkek.
Sağlıklı balıklar dilerim..[/QUOTE]
Sağlıklı balıklar dilerim..[/QUOTE]
Becerebildiğim en sade dekor bu maalesef

Bitkili Altın Balık Tankı
Otuzu geçen balık sayısının takta sorun yarattığını hissettim. İlk hedefim olan 20 adetlik populasyona ulaşmaya karar verdim ve içim kan ağlasa da balıkların fazlasını bir kovaya topladım. Kaç kez vazgeçip kovadan geri tanka kaç balık attım bilmiyorum. Malumunuz birçoğu yukardan bakınca daha güzel görünüyor. Sonuçta 200 litrelik bu tankta 20 adet küçük boy altın balık kaldı.
Otuzu geçen balık sayısının takta sorun yarattığını hissettim. İlk hedefim olan 20 adetlik populasyona ulaşmaya karar verdim ve içim kan ağlasa da balıkların fazlasını bir kovaya topladım. Kaç kez vazgeçip kovadan geri tanka kaç balık attım bilmiyorum. Malumunuz birçoğu yukardan bakınca daha güzel görünüyor. Sonuçta 200 litrelik bu tankta 20 adet küçük boy altın balık kaldı.
Akvaryumcuya geri vermeye kıyamadığım 4 adedini birkaç lepistesin yaşadığı 70 litrelik diğer bitkili tankıma koydum, eğer bitkilerime ağır hasar vermezlerse burada kalacaklar.
Bir video ekleyeyim başlığı güncellemişken. Haşlanmış pazı yaprağının afiyetle yendiği bir video:
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=OXZWtJo8cXs[/VID]
Altın balık üstadlarından bir ricam var. Yüklediğim yüksek çözünürlüklü videoyu izleyip "ben olsam şu şu balıkları da geri verirdim çünkü ....... " gibisinden yanıt verirlerse çok memnun olurum, zira ben artık bunları bir türlü eleyemiyorum, ve anladım ki bir süre sonra bu balıklar da büyüyecek ve 20 adet bu akvaryuma fazla gelecek.
Bir de sormak istediğim bir konu daha var. Daha önce beslediğim balıklarda rastlamadığım bir durumu paylaşmak istiyorum, balıkların dışkısı dibe çökeceğine su yüzeyine çıkıyor, bazılarının içinde hava kabarcığı fark ediliyor, bu balıklarda bu durum normal midir yoksa bir olumsuzluk belirtisi mi?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




