ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ekim 2025 14:19
Son Ziyaret:
24 Aralık 2025 02:32
Toplam Mesaj:
8 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Anıl
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
-
SON 5 MESAJI
Akvaryumda Yeterli Nem Olmuyor
[QUOTE=İnci Kefali]Kumunuz kuru muydu kurarken? Aslında çok kolay oluşması gerekir [/QUOTE]
Su spreyleyip ektim bitkileri kuru değildi. Şu anda da her gün 1 dakika havalandırıp su sıkıyorum hocam. Aslında alttaki toprak nemli su dolu ama camda buhar olmuyor o yüzden aklıma takıldı.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O kadar küçük hacimde nemin yeterli olmama ihtimali sıfıra yakın. Siz nemin yeterli olmadığı kanısına nasıl vardınız? Nem ölçer ile ölçebilirsiniz ki bence gerek dahi yok. Ekstra masraf etmeyin derim. [/QUOTE]
Bence de, camda damlacık şeklinde buhar olmuyor oradan aklıma düştü acaba nem mi yetersiz diye. İnternette izliyorum herkesin acayip buhar oluyor camları damla damla. Acaba ben spreyledikten sonra camı sildiğim için mi öyle geliyor bana anlamadım. Toprak epeyce nemli zaten de camlar buhar olmuyor. Ekstra bir şey kullanmak istemiyorum hocam. Belki ileride bir ısıtıcı koyarım. Teşekkür ederim cevap için.
[QUOTE=Jotunheim] ultrasonik buhar makinesi isabet olur ancak bu sana extra maliyet getirir. onun yerine hırdavatçılarda bulabileceğin basit ve etkin bir çözüm önerebilirim; çengelli ufak kalorifer suluklarından alıp akvaryumun içine yan duvarlardan birine takarsan, bunun içindeki su özellikle aydınlatma açılıp ısı artmaya başladığında içerideki havayı sürekli nemli tutmaya yetecektir. (yeterli nemi sağlamazsa 2 tane koyabilirsin) yada ufak bir pet şişeyi ortadan ikiye kesip alt kısmına bir çengel takıp asarakta aynı işi görebilirsin:
[IMG]https://cdn03.ciceksepeti.com/cicek/kcm71300160-1/L/flora-kalorifer-sulugu-f376-kcm71300160-1-6b5a4a97ebbd4bdca9b37011a498534f.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam ama ekstra bir şey kullanmak istemiyorum. Sadece camlarda neden buhar olmadığı kafama takıldı. Ben mi bir şeyleri yanlış yapıyorum acaba diye yazdım. Çünkü internette gördüğüm her dsm akvaryum camları damla damla buhar oluyor. Eğer yanlış yaptığım bir şey varsa düzeltmek istedim. Aslında toprak gayet nemli ama camlar buhar olmuyor.
[QUOTE=İnci Kefali]Kumunuz kuru muydu kurarken? Aslında çok kolay oluşması gerekir [/QUOTE]
Su spreyleyip ektim bitkileri kuru değildi. Şu anda da her gün 1 dakika havalandırıp su sıkıyorum hocam. Aslında alttaki toprak nemli su dolu ama camda buhar olmuyor o yüzden aklıma takıldı.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]O kadar küçük hacimde nemin yeterli olmama ihtimali sıfıra yakın. Siz nemin yeterli olmadığı kanısına nasıl vardınız? Nem ölçer ile ölçebilirsiniz ki bence gerek dahi yok. Ekstra masraf etmeyin derim. [/QUOTE]
Bence de, camda damlacık şeklinde buhar olmuyor oradan aklıma düştü acaba nem mi yetersiz diye. İnternette izliyorum herkesin acayip buhar oluyor camları damla damla. Acaba ben spreyledikten sonra camı sildiğim için mi öyle geliyor bana anlamadım. Toprak epeyce nemli zaten de camlar buhar olmuyor. Ekstra bir şey kullanmak istemiyorum hocam. Belki ileride bir ısıtıcı koyarım. Teşekkür ederim cevap için.
[QUOTE=Jotunheim] ultrasonik buhar makinesi isabet olur ancak bu sana extra maliyet getirir. onun yerine hırdavatçılarda bulabileceğin basit ve etkin bir çözüm önerebilirim; çengelli ufak kalorifer suluklarından alıp akvaryumun içine yan duvarlardan birine takarsan, bunun içindeki su özellikle aydınlatma açılıp ısı artmaya başladığında içerideki havayı sürekli nemli tutmaya yetecektir. (yeterli nemi sağlamazsa 2 tane koyabilirsin) yada ufak bir pet şişeyi ortadan ikiye kesip alt kısmına bir çengel takıp asarakta aynı işi görebilirsin:
[IMG]https://cdn03.ciceksepeti.com/cicek/kcm71300160-1/L/flora-kalorifer-sulugu-f376-kcm71300160-1-6b5a4a97ebbd4bdca9b37011a498534f.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam ama ekstra bir şey kullanmak istemiyorum. Sadece camlarda neden buhar olmadığı kafama takıldı. Ben mi bir şeyleri yanlış yapıyorum acaba diye yazdım. Çünkü internette gördüğüm her dsm akvaryum camları damla damla buhar oluyor. Eğer yanlış yaptığım bir şey varsa düzeltmek istedim. Aslında toprak gayet nemli ama camlar buhar olmuyor.
Akvaryumda Yeterli Nem Olmuyor
Merhaba. Herkese iyi günler.
Bu benim ilk bitki akvaryumum. Kuru başlangıç yaparak ektiğim Monte Carlo bitki akvaryumumda uygun nem seviyesini yakalayamıyorum. Bugün 5. gün, her gün az miktar su spreyleyip saat 13:00-19:00 arasında ışık açıyorum. Ama uygun nem oranına gelmiyor. 3mm açıklık bulunan buhar camı kullanıyorum. İlk 3 gün streç filmle kapattım. Hiçbir şekilde nem buharı oluşmuyor. En fazla hafif bir buğu oluyor. Sizce normal mi, bir terslik mi var? Yardımcı olursanız sevinirim.
Işık: 10watt, 920 lümen. 4 mavi, 4 kırmızı, 4 yeşil. Toplam 64 led.
Tank: 28x28x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268359/301020250149121.jpg[/IMG][EDIT]jwict,2025-10-30 01:58:04[/EDIT]
Merhaba. Herkese iyi günler.
Bu benim ilk bitki akvaryumum. Kuru başlangıç yaparak ektiğim Monte Carlo bitki akvaryumumda uygun nem seviyesini yakalayamıyorum. Bugün 5. gün, her gün az miktar su spreyleyip saat 13:00-19:00 arasında ışık açıyorum. Ama uygun nem oranına gelmiyor. 3mm açıklık bulunan buhar camı kullanıyorum. İlk 3 gün streç filmle kapattım. Hiçbir şekilde nem buharı oluşmuyor. En fazla hafif bir buğu oluyor. Sizce normal mi, bir terslik mi var? Yardımcı olursanız sevinirim.
Işık: 10watt, 920 lümen. 4 mavi, 4 kırmızı, 4 yeşil. Toplam 64 led.
Tank: 28x28x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268359/301020250149121.jpg[/IMG][EDIT]jwict,2025-10-30 01:58:04[/EDIT]
Bitkili Betta Tankı İçin Tavsiye
[QUOTE=Cyber_Scout]Java Fern,
Java Moss,
Anubias,
Mossball,
Saz..
20lt akvaryum için soil 3 lt yeterli.
Tavsiye ettiğim bitkilerden saz kök saldığından arkaya ekilip arka yüksek ön ince şekilde kum serilebilir.
Işık için masa üstü mandallı lamba ve 6500k ışık sıcaklığındaki led ampül kafidir.
Oda ısısı gece gündüz sabit ise ısıtıcı gerekmez..[/QUOTE]
Çok teşekkürler. Mavi kırmızı gibi ledler olmadan sadece beyaz ışıkta bitkilerin büyümeyeceğini söylüyorlar. Bir de taban bitkisi ekmeli miyim sizce? Cuba hoşuma gidiyor.
Bir de bu ışığı önerir misiniz? Çok ışık fazla yosun yapar diyorlar.
https://www.armaturk.com.tr/armaturk-plant-nano25-led-armatur-plant-nano25-P186
[QUOTE=Cyber_Scout]Java Fern,
Java Moss,
Anubias,
Mossball,
Saz..
20lt akvaryum için soil 3 lt yeterli.
Tavsiye ettiğim bitkilerden saz kök saldığından arkaya ekilip arka yüksek ön ince şekilde kum serilebilir.
Işık için masa üstü mandallı lamba ve 6500k ışık sıcaklığındaki led ampül kafidir.
Oda ısısı gece gündüz sabit ise ısıtıcı gerekmez..[/QUOTE]
Çok teşekkürler. Mavi kırmızı gibi ledler olmadan sadece beyaz ışıkta bitkilerin büyümeyeceğini söylüyorlar. Bir de taban bitkisi ekmeli miyim sizce? Cuba hoşuma gidiyor.
Bir de bu ışığı önerir misiniz? Çok ışık fazla yosun yapar diyorlar.
https://www.armaturk.com.tr/armaturk-plant-nano25-led-armatur-plant-nano25-P186
Bitkili Betta Tankı İçin Tavsiye
[QUOTE=Samnastrp]Filtre?Fazla bitki ve normal ışık.Betaların göz kapağı yoktur.Gölge olursa sıkıntı olmaz.Acaba walstad demeye mi çalışıyorsunuz[/QUOTE]
Teşekkürler yorumunuz için.
Şelale filtre dahi kullanmayacağım. Suyun yüzeyinde frogbit tarzı bitkiler düşünüyorum gölge açısından. Ama ışığın dibe ulaşmasına engel olur mu? Cuba gibi taban bitkileri büyür mü?
Ayrıca şu ışık işini görür mü acaba? Başka bir öneriniz olur mu?
https://www.armaturk.com.tr/armaturk-plant-nano25-led-armatur-plant-nano25-P186
[QUOTE=koraykbl]
Bitkiler için ılık önemlidir. Ayrıca filtre mekanik temizlik ve biyolojik döngü için çok önemli. Kesinlikle 1 adet şelale filtre alın. Bitkiler için ışığınız 800lm yeterli olur ama içerisinde mor, kırmızı ve mavi gibi karışık renkler olsun. Çünki bitkilere fotosentez yaptırmak için bu renkler önemlidir. Co2 istemeyen bitki olarak eloeda, anubias ve moss türlerini öneririm. Co2 olmadan yaşarlar. [/QUOTE]
Teşekkürler yorumunuz için. Bu aydınlatma iş görür mü? Başka markalara mı yönelmeliyim?
https://www.armaturk.com.tr/armaturk-plant-nano25-led-armatur-plant-nano25-P186
[QUOTE=Samnastrp]Filtre?Fazla bitki ve normal ışık.Betaların göz kapağı yoktur.Gölge olursa sıkıntı olmaz.Acaba walstad demeye mi çalışıyorsunuz[/QUOTE]
Teşekkürler yorumunuz için.
Şelale filtre dahi kullanmayacağım. Suyun yüzeyinde frogbit tarzı bitkiler düşünüyorum gölge açısından. Ama ışığın dibe ulaşmasına engel olur mu? Cuba gibi taban bitkileri büyür mü?
Ayrıca şu ışık işini görür mü acaba? Başka bir öneriniz olur mu?
https://www.armaturk.com.tr/armaturk-plant-nano25-led-armatur-plant-nano25-P186
[QUOTE=koraykbl]
Bitkiler için ılık önemlidir. Ayrıca filtre mekanik temizlik ve biyolojik döngü için çok önemli. Kesinlikle 1 adet şelale filtre alın. Bitkiler için ışığınız 800lm yeterli olur ama içerisinde mor, kırmızı ve mavi gibi karışık renkler olsun. Çünki bitkilere fotosentez yaptırmak için bu renkler önemlidir. Co2 istemeyen bitki olarak eloeda, anubias ve moss türlerini öneririm. Co2 olmadan yaşarlar. [/QUOTE]
Teşekkürler yorumunuz için. Bu aydınlatma iş görür mü? Başka markalara mı yönelmeliyim?
https://www.armaturk.com.tr/armaturk-plant-nano25-led-armatur-plant-nano25-P186
Bitkili Betta Tankı İçin Tavsiye
Herkese iyi günler.
Bitkili bir betta, nerite salyangoz ve karides akvaryumu yapmak istiyorum. Tankımın ölçüleri 28x28x30cm. Sadece ısıtıcı ve ışık kullanmak istiyorum. Araştırdığım zaman betta ışığı sevmez diyorlar. Ama düşük ışıkta da bitki gelişmez diyorlar. Ne yapmalıyım? Hangi ısıtıcı, ışık ve bitki türlerini önerirsiniz? Timer ve dimmer olmalı mı ışıkta? Dry start başlamayı düşünüyorum. Sanki bitki gelişimi için daha iyi olur gibime geliyor.
Kum olarak Tropica Soil ve Tropice Soil Powder düşünüyorum. Co2 istemeyen ve çok budama istemeyen bitki türleri hangileridir?
Şimdiden herkese teşekkürler.[EDIT]jwict,2025-10-21 14:41:23[/EDIT]
Herkese iyi günler.
Bitkili bir betta, nerite salyangoz ve karides akvaryumu yapmak istiyorum. Tankımın ölçüleri 28x28x30cm. Sadece ısıtıcı ve ışık kullanmak istiyorum. Araştırdığım zaman betta ışığı sevmez diyorlar. Ama düşük ışıkta da bitki gelişmez diyorlar. Ne yapmalıyım? Hangi ısıtıcı, ışık ve bitki türlerini önerirsiniz? Timer ve dimmer olmalı mı ışıkta? Dry start başlamayı düşünüyorum. Sanki bitki gelişimi için daha iyi olur gibime geliyor.
Kum olarak Tropica Soil ve Tropice Soil Powder düşünüyorum. Co2 istemeyen ve çok budama istemeyen bitki türleri hangileridir?
Şimdiden herkese teşekkürler.[EDIT]jwict,2025-10-21 14:41:23[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
