ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Firatbasoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
123
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mayıs 2016 21:32
Son Ziyaret:
29 Ağustos 2023 23:27
Toplam Mesaj:
111 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fırat Başoğlu
Doğum Tarihi:
23 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Laborant
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fırat Başoğlu
SON 10 MESAJI
70x35x30 Reef
Selamlar. Akvaryum 3. Ayını doldurdu. Bu 3 ayda açıkçası çok üzerine düşemedim . 3 ayda en fazla 3 kez su değişimi yapmışımdır. Bir ara cyano problemi yaşadım sumpa çivi attım ps coştu ama 1 haftada sonuç alamayınca tatlı sudan tecrübe ettiğim eritromisin tedavisi uyguladım. 2 güne cyanodan eser kalmadı. İlk fotoğraflara ek olarak 2 snowflake palyaço 1 orangeback cüce angel mercan olarak madagaskar , leather, polyp çeşitleri ve zoa çeşitleri eklemesi yaptım. Akvaryum izlemesi gerçekten çok keyifli bir hale geldi. Zamanla akvaryumu hoşuma giden mercan çeşitleriyle tıka basa doldurmayı düşünüyorum. Buna ek olarak 1 firefish 1 yellowwatchman 1 bicolor blenny eklemesi yapmayı düşünüyorum.
Sıcaklık:25,5
Tuzluluk:25
Başka bir test vs yapmadım.
Aydınlatma : ecotech radion gen 1 20000k ayarında 44w günde 12 saat olmak üzere simülasyonda yanıyor. Şu anlık herşey yolunda. Görüş ve tavsiyelerinizi memnuniyetle değerlendiririm . Herkese keyifli hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190029301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031551.jpg[/IMG]
Selamlar. Akvaryum 3. Ayını doldurdu. Bu 3 ayda açıkçası çok üzerine düşemedim . 3 ayda en fazla 3 kez su değişimi yapmışımdır. Bir ara cyano problemi yaşadım sumpa çivi attım ps coştu ama 1 haftada sonuç alamayınca tatlı sudan tecrübe ettiğim eritromisin tedavisi uyguladım. 2 güne cyanodan eser kalmadı. İlk fotoğraflara ek olarak 2 snowflake palyaço 1 orangeback cüce angel mercan olarak madagaskar , leather, polyp çeşitleri ve zoa çeşitleri eklemesi yaptım. Akvaryum izlemesi gerçekten çok keyifli bir hale geldi. Zamanla akvaryumu hoşuma giden mercan çeşitleriyle tıka basa doldurmayı düşünüyorum. Buna ek olarak 1 firefish 1 yellowwatchman 1 bicolor blenny eklemesi yapmayı düşünüyorum.
Sıcaklık:25,5
Tuzluluk:25
Başka bir test vs yapmadım.
Aydınlatma : ecotech radion gen 1 20000k ayarında 44w günde 12 saat olmak üzere simülasyonda yanıyor. Şu anlık herşey yolunda. Görüş ve tavsiyelerinizi memnuniyetle değerlendiririm . Herkese keyifli hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190029301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031551.jpg[/IMG]
70x35x30 Reef
[QUOTE=gokberkgonenc]
Teşekkür ederim, açıkcası Gen1 yeterli gelmemişti o zaman bana. Hatta sonrasında T5 desteği yaptım da biraz o zaman toparladı. Ama ne zaman aquareef e geçtim o zaman çok çok büyük fark gördüm ki konu görsellerinde de farketmişsinizdir. Şahsi fikrim Ecotech Serisinde Gen3-4 olmadığı sürece aquareef kullanmayı daha mantıklı buluyorum. Hem maddi olarak hemde teknik destek olarak daha kullanışlı.
Sonuç olarak gen1 dediğiniz cihaz piyasaya çıkalı 10 yıl falan oldu. En iyi ihtimalle led teknolojisi değişti ki beyaz renkleri vs de çiğ renkler gen1de.[/QUOTE]
Ben de aquareef x30 yeni seri ile bunun arasında kalmıştım ama nede olsa ecotech diye tercih etmiştim şu anda da mercan olmadığı için olumlu olumsuz bir değerlendirme yapamıyorum ama dediğinizi dikkate alıcam . Teşekkür ederim.
[QUOTE=gokberkgonenc]
Teşekkür ederim, açıkcası Gen1 yeterli gelmemişti o zaman bana. Hatta sonrasında T5 desteği yaptım da biraz o zaman toparladı. Ama ne zaman aquareef e geçtim o zaman çok çok büyük fark gördüm ki konu görsellerinde de farketmişsinizdir. Şahsi fikrim Ecotech Serisinde Gen3-4 olmadığı sürece aquareef kullanmayı daha mantıklı buluyorum. Hem maddi olarak hemde teknik destek olarak daha kullanışlı.
Sonuç olarak gen1 dediğiniz cihaz piyasaya çıkalı 10 yıl falan oldu. En iyi ihtimalle led teknolojisi değişti ki beyaz renkleri vs de çiğ renkler gen1de.[/QUOTE]
Ben de aquareef x30 yeni seri ile bunun arasında kalmıştım ama nede olsa ecotech diye tercih etmiştim şu anda da mercan olmadığı için olumlu olumsuz bir değerlendirme yapamıyorum ama dediğinizi dikkate alıcam . Teşekkür ederim.
70x35x30 Reef
[QUOTE=tugi]
Hayır Fırat Bey benim ps normal dc değil. Tunze her türlü toplama yapıyor. Daha önce bubble magus qq kullanmıştım. Ona nispeten hem daha iyi topluyor hemde daha sessiz. Zaten askı tipler arasında en sessiz ve en iyisi tunze diye biliyorum. Canlı yükünüz arttıkça toplama artacaktır. Fakat toplama haznesinin 2-3 günde bir dolması inanın sinir bozucu olabiliyor. [:)]
Fırat Bey canlı olarak neler düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Benim de ilk tecrübem başka bir ps kullanmadığım için kıyaslayamam ama yorumları okuduğum kadarıyla bu litrelerde iyi iş çıkaran bir ps imiş. Canlı olarak şu anda 7 conch 1 tane de sarı kuyruklu damsel var . Ek olarak 2 palyaço 1 tane de bicolor blenny düşünüyorum artı mercan.
[QUOTE=gokberkgonenc]Yapılması gereken her şeyi çok güzel bir şekilde yapmışsınız. Ekipman da akvaryum da çok iyi. Canlıları beklemek var sırada. Favorilere aldım takipteyiz.
Tebrikler.[/QUOTE]
Sağolasın gökberk hocam bende senin konuyu başından beri takipteyim . Hatta konusu açılmışken senin gen 1 i neden değiştirdiğini çok merak etmiştim sormaya fırsatım olmamıştı. Bi memnuniyetsizliğin varmıydı aydınlatmadan yoksa değişiklik mi istemiştin?
[QUOTE=tugi]
Hayır Fırat Bey benim ps normal dc değil. Tunze her türlü toplama yapıyor. Daha önce bubble magus qq kullanmıştım. Ona nispeten hem daha iyi topluyor hemde daha sessiz. Zaten askı tipler arasında en sessiz ve en iyisi tunze diye biliyorum. Canlı yükünüz arttıkça toplama artacaktır. Fakat toplama haznesinin 2-3 günde bir dolması inanın sinir bozucu olabiliyor. [:)]
Fırat Bey canlı olarak neler düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Benim de ilk tecrübem başka bir ps kullanmadığım için kıyaslayamam ama yorumları okuduğum kadarıyla bu litrelerde iyi iş çıkaran bir ps imiş. Canlı olarak şu anda 7 conch 1 tane de sarı kuyruklu damsel var . Ek olarak 2 palyaço 1 tane de bicolor blenny düşünüyorum artı mercan.
[QUOTE=gokberkgonenc]Yapılması gereken her şeyi çok güzel bir şekilde yapmışsınız. Ekipman da akvaryum da çok iyi. Canlıları beklemek var sırada. Favorilere aldım takipteyiz.
Tebrikler.[/QUOTE]
Sağolasın gökberk hocam bende senin konuyu başından beri takipteyim . Hatta konusu açılmışken senin gen 1 i neden değiştirdiğini çok merak etmiştim sormaya fırsatım olmamıştı. Bi memnuniyetsizliğin varmıydı aydınlatmadan yoksa değişiklik mi istemiştin?
70x35x30 Reef
[QUOTE=tugi]Merhaba,
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Benim mevcut tankım vazgeçtiğiniz ölçülere çok yakın 45x41x30 10 cm arkadan sumplı. Şunu belirtmek isterim ki ilk zamanlar ölçüler insanın gözüne çok güzel geliyor küçük şirin bir nano diyorsun. Sonradan anlıyorsun ki balıklar için alan dar olduğu için sürtüşmeler çok fazla oluyor ve tür çeşitliliğinizide kısıtlıyor. Bende şuan sadece çift palyaço var. Şuanda kurmuş olduğunuz ölçülere çok yakın 85x35x30 yada 90x35x30 yandan sumplı akvaryum kurma düşüncem var. En azından tür çeşitliliği artmış olur balıklar içinde rahat olur düşüncesindeyim. Şuan sizin akvaryumunuz gözüme çok güzel görünüyor :). Aynı PS bende de mevcut ben siyah gövde 1-2 cm yukarıda kullanıyorum toplamasından memnunum. Ps konusunda şu uyarıda bulunayım canlı girişi yaptıkça haznesi çok çabuk dolacak bilginize. Umarım hobiyi keyifli bir şekilde devam ettirirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum ölçüleri konusunda doğru seçim yaptığımı düşünüyorum ben de hocam . Ps sizdeki de dc modelimi? Ben yaklaşık su seviye işaretinden 4 cm kadar yukarıya almama ramen en fazla %80 güç açabiliyorum kumandasından. Ama toplamasından memnunum. Yük arttıkça sürekli dolarsa biraz kısabilirim gücünü.
[QUOTE=tugi]Merhaba,
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Benim mevcut tankım vazgeçtiğiniz ölçülere çok yakın 45x41x30 10 cm arkadan sumplı. Şunu belirtmek isterim ki ilk zamanlar ölçüler insanın gözüne çok güzel geliyor küçük şirin bir nano diyorsun. Sonradan anlıyorsun ki balıklar için alan dar olduğu için sürtüşmeler çok fazla oluyor ve tür çeşitliliğinizide kısıtlıyor. Bende şuan sadece çift palyaço var. Şuanda kurmuş olduğunuz ölçülere çok yakın 85x35x30 yada 90x35x30 yandan sumplı akvaryum kurma düşüncem var. En azından tür çeşitliliği artmış olur balıklar içinde rahat olur düşüncesindeyim. Şuan sizin akvaryumunuz gözüme çok güzel görünüyor :). Aynı PS bende de mevcut ben siyah gövde 1-2 cm yukarıda kullanıyorum toplamasından memnunum. Ps konusunda şu uyarıda bulunayım canlı girişi yaptıkça haznesi çok çabuk dolacak bilginize. Umarım hobiyi keyifli bir şekilde devam ettirirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum ölçüleri konusunda doğru seçim yaptığımı düşünüyorum ben de hocam . Ps sizdeki de dc modelimi? Ben yaklaşık su seviye işaretinden 4 cm kadar yukarıya almama ramen en fazla %80 güç açabiliyorum kumandasından. Ama toplamasından memnunum. Yük arttıkça sürekli dolarsa biraz kısabilirim gücünü.
70x35x30 Reef
[QUOTE=IESER]Hayırlı olsun akvaryum çok güzel duruyor keşke bende büyük kursaydım diyorum ama kurduk bir kere şimdide bozmaya kıyamıyorum[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bende aslında 45x40x40 arkadan sumplu nano yaptırma niyetiyle gitmiştim ama Yener abi mümkünse daha büyük yaptırmamı tavsiye etti sağolsun iyiki dinlemişim .
[QUOTE=IESER]Hayırlı olsun akvaryum çok güzel duruyor keşke bende büyük kursaydım diyorum ama kurduk bir kere şimdide bozmaya kıyamıyorum[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bende aslında 45x40x40 arkadan sumplu nano yaptırma niyetiyle gitmiştim ama Yener abi mümkünse daha büyük yaptırmamı tavsiye etti sağolsun iyiki dinlemişim .
70x35x30 Reef
[QUOTE=Megline]Hayırlı Olsun Aydınlatma 27 watt çok az kalır en az 40 watt çıksın tunze 9001 seviyesi çok aşağıda biraz yukarı alın siyah kısım görünsün 3 cm kadar 8 saati geçmesin aydınlatma ufak hacimlerde yosun yapar .[/QUOTE]
Sağolsın üstat. Aydınlatma akvaryumu yeni kurduğum ve mercan olmadığı için bu kadar düşük yanıyor ileride artacak . Bismillah yosun problemiyle başlamamak için böyle bir yöntem uyguladım ben de. Deniz alvaryumunda ilk tecrübem. Ps önündeki su seviye çizgisinin yaklaşık 3 cm daha yukarısında duruyor suyun ve gücü kumandasından %50 de çalışıyor. Daha da yukarı çekmeyi düşünmüyor değilim gücü yükseltmek için ama su seviyesinin zaten 3cm üstünde olduğu için ikilemde kaldım. [EDIT]Firatbasoglu,2019-05-29 03:51:46[/EDIT]
[QUOTE=Megline]Hayırlı Olsun Aydınlatma 27 watt çok az kalır en az 40 watt çıksın tunze 9001 seviyesi çok aşağıda biraz yukarı alın siyah kısım görünsün 3 cm kadar 8 saati geçmesin aydınlatma ufak hacimlerde yosun yapar .[/QUOTE]
Sağolsın üstat. Aydınlatma akvaryumu yeni kurduğum ve mercan olmadığı için bu kadar düşük yanıyor ileride artacak . Bismillah yosun problemiyle başlamamak için böyle bir yöntem uyguladım ben de. Deniz alvaryumunda ilk tecrübem. Ps önündeki su seviye çizgisinin yaklaşık 3 cm daha yukarısında duruyor suyun ve gücü kumandasından %50 de çalışıyor. Daha da yukarı çekmeyi düşünmüyor değilim gücü yükseltmek için ama su seviyesinin zaten 3cm üstünde olduğu için ikilemde kaldım. [EDIT]Firatbasoglu,2019-05-29 03:51:46[/EDIT]
70x35x30 Reef
Herkese selamlar. Kurulumunu 27.05.2019 da yaptım. Diatom dan sonra canlıları girmeyi düşünüyorum. Kullandığım malzemeler:
Akvaryum: 70x35x30(h) 10cm yandan sump
Ps: Tunze 9001 dc
Aydınlatma: Ecotech Radion Gen1 Lensli (Simülasyonda max: 27 wat olmak üzere artıp azalıyor)
Kafa Motoru: Newa Jet 800
Su Tamamlama: Tunze Osmolator Nano
Tuz: Aquaforest Reef Salt
Tuzluluk:1024
Kum: Natures Ocean Samoa Pink#2
Kaya: Endonezya Kayası 3kg
Sıcaklık:25,5
Dalga motoru henüz yok sw-4 olabilir.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191736301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191832431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191834581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191835301.jpg[/IMG]
Herkese selamlar. Kurulumunu 27.05.2019 da yaptım. Diatom dan sonra canlıları girmeyi düşünüyorum. Kullandığım malzemeler:
Akvaryum: 70x35x30(h) 10cm yandan sump
Ps: Tunze 9001 dc
Aydınlatma: Ecotech Radion Gen1 Lensli (Simülasyonda max: 27 wat olmak üzere artıp azalıyor)
Kafa Motoru: Newa Jet 800
Su Tamamlama: Tunze Osmolator Nano
Tuz: Aquaforest Reef Salt
Tuzluluk:1024
Kum: Natures Ocean Samoa Pink#2
Kaya: Endonezya Kayası 3kg
Sıcaklık:25,5
Dalga motoru henüz yok sw-4 olabilir.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191736301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191832431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191834581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191835301.jpg[/IMG]
45x30x30 High-tech
[QUOTE=nightwalker2121]Arkadaşlar Fırat beyle bu gün tanışma fırsatım oldu. Nazik ve cömert bir arkadaşımız. Akvaryumu ise benim hayalim :) Çok emek verilmiş bir proje. Tebrik ederim[/QUOTE]
Teşekkürler Burak hocam . İnşallah sizde hayalinizdeki akvaryuma kavuşursunuz. Memnun oldum.
[QUOTE=nightwalker2121]Arkadaşlar Fırat beyle bu gün tanışma fırsatım oldu. Nazik ve cömert bir arkadaşımız. Akvaryumu ise benim hayalim :) Çok emek verilmiş bir proje. Tebrik ederim[/QUOTE]
Teşekkürler Burak hocam . İnşallah sizde hayalinizdeki akvaryuma kavuşursunuz. Memnun oldum.
Akvaryum Suyum 2 Haftadır Bulanık
Hocam akvaryumunuzu sıfır mı 2. El oturmuş olarak mı aldınız bilmiyorum. Ama 2. El oturmuş aldıysanız bile büyük ihtimal kurarken filtresine derinlemesine bir temizlik yapıp sıfıra yakın bir hale getirmişsinizdir ve suyunu yeni suyla değiştirmişsinizdir. Buraya kadar olan kısımı cebimize koyalım. Akvaryumda azot döngüsü zamanla oluşur. Filtrelerinizdeki yararlı bakteri kolonisi suyunuzdaki atık maddeleri dönüştürerek nispeten zararsız hale getirir. Ama sıfır alınmış veya tertemiz yapılmış bir filtrenin içinde yararlı bakteri kolonisi yoktur ve oluşması da zaman alacaktır. Sizin akvaryumunuzda da tahminime göre bu durum yaşanıyor. Suyun yeni oluşu, akvaryumun kalabalık oluşu, filtrede bakteri kolonisinin oluşmamış olması. Şu durumda yapabileceğiniz şey petshoptan bakteri kültürü alıp üzerinde yazan miktarda akvaryuma ekleyip 2 hafta gibi bir süre su değişimi yapmayın. Akvaryumunuzda dış filtre ve tepe filtreye ek yan camda bir iç filtre görünüyor. O filtreyi çıkarın . Burada amacımız akvaryumda biyolojik filtrasyonu oluşturmak için yüksek devirdaimli mekanik temizlikten vazgeçmek. Çünkü yüksek debili bir iç filtre şu anda içinde sünger olmasına ramen biyolojik filtrasyondan çok suyu mekanik olarak temizliyor. Buna ek tepe filtrenizin içindeki malzemeleri çıkarıp içine sadece sünger koyun. Birkaç haftaya suyunuz oturacaktır.
Bir diğer ihtimal , filtrelerinizdeki elyafların eski ve pislenmiş olmasından dolayı suya partikül salmalarıdır. Sorununuz buysa elyafları değiştirdiğinizde sorun ortada kalkacaktır . Ama bana göre birinci ihtimal sizin sorununuz. Kolay gelsin.
Hocam akvaryumunuzu sıfır mı 2. El oturmuş olarak mı aldınız bilmiyorum. Ama 2. El oturmuş aldıysanız bile büyük ihtimal kurarken filtresine derinlemesine bir temizlik yapıp sıfıra yakın bir hale getirmişsinizdir ve suyunu yeni suyla değiştirmişsinizdir. Buraya kadar olan kısımı cebimize koyalım. Akvaryumda azot döngüsü zamanla oluşur. Filtrelerinizdeki yararlı bakteri kolonisi suyunuzdaki atık maddeleri dönüştürerek nispeten zararsız hale getirir. Ama sıfır alınmış veya tertemiz yapılmış bir filtrenin içinde yararlı bakteri kolonisi yoktur ve oluşması da zaman alacaktır. Sizin akvaryumunuzda da tahminime göre bu durum yaşanıyor. Suyun yeni oluşu, akvaryumun kalabalık oluşu, filtrede bakteri kolonisinin oluşmamış olması. Şu durumda yapabileceğiniz şey petshoptan bakteri kültürü alıp üzerinde yazan miktarda akvaryuma ekleyip 2 hafta gibi bir süre su değişimi yapmayın. Akvaryumunuzda dış filtre ve tepe filtreye ek yan camda bir iç filtre görünüyor. O filtreyi çıkarın . Burada amacımız akvaryumda biyolojik filtrasyonu oluşturmak için yüksek devirdaimli mekanik temizlikten vazgeçmek. Çünkü yüksek debili bir iç filtre şu anda içinde sünger olmasına ramen biyolojik filtrasyondan çok suyu mekanik olarak temizliyor. Buna ek tepe filtrenizin içindeki malzemeleri çıkarıp içine sadece sünger koyun. Birkaç haftaya suyunuz oturacaktır.
Bir diğer ihtimal , filtrelerinizdeki elyafların eski ve pislenmiş olmasından dolayı suya partikül salmalarıdır. Sorununuz buysa elyafları değiştirdiğinizde sorun ortada kalkacaktır . Ama bana göre birinci ihtimal sizin sorununuz. Kolay gelsin.
45x30x30 High-tech
[QUOTE=sormaneden]Hocam masallah harika akvaryum yalnız su led armatürü kaca yaptırdıgınızı öğrenebilirmiyim :=)[/QUOTE]
Sağolasın hocam. 140 armatür + 130 power lede çevirme halinde 270 liraya maloldu.
[QUOTE=sormaneden]Hocam masallah harika akvaryum yalnız su led armatürü kaca yaptırdıgınızı öğrenebilirmiyim :=)[/QUOTE]
Sağolasın hocam. 140 armatür + 130 power lede çevirme halinde 270 liraya maloldu.
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
