ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tunahan_
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
261
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2016 20:04
Son Ziyaret:
25 Mayıs 2026 09:57
Toplam Mesaj:
595 [0.16 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tunahan
Doğum Tarihi:
16 Şubat 1994
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/diy_dis_filtre_yapimi__bol_resimli__k890843.asp ] Dış Filtre Yapımı [/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/291220170136011.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryumda Kapalı Yan Sump Olur Mu?
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, evet bu konu daha önce tartışıldı ve co2 verilen hi-tech tanklarda sump olayı uygun görülmedi, ancak aklıma şöyle bir proje geldi, yandan sump yapsak ve sump bölümünün üstüne tam oturacak bir cam ve silikonla kapatsak ve hava ile temasını kessek nasıl olur. Filtre temizliği sırasında tabi ki o bölmeyi açıp sonrasında tekrar silikonlamak gerecek ancak aklımdaki akvaryum ölçüleri 35x35x35 yani küçük bir alan, 2 ayda bir filtre temizliği olsa çok uğraştıracağını düşünmüyorum. sump su girişi sağ alttın tanka geri dönüşü ise sol yukarıdan olacak direk suyun içine.
Değerli hobidaşlarım yorumlarını bekliyorum.
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, evet bu konu daha önce tartışıldı ve co2 verilen hi-tech tanklarda sump olayı uygun görülmedi, ancak aklıma şöyle bir proje geldi, yandan sump yapsak ve sump bölümünün üstüne tam oturacak bir cam ve silikonla kapatsak ve hava ile temasını kessek nasıl olur. Filtre temizliği sırasında tabi ki o bölmeyi açıp sonrasında tekrar silikonlamak gerecek ancak aklımdaki akvaryum ölçüleri 35x35x35 yani küçük bir alan, 2 ayda bir filtre temizliği olsa çok uğraştıracağını düşünmüyorum. sump su girişi sağ alttın tanka geri dönüşü ise sol yukarıdan olacak direk suyun içine.
Değerli hobidaşlarım yorumlarını bekliyorum.
Dış Filitre Kulanmamak İçin En Fazla Kaç Lt Olmalı
Ne kadar organik atık ve amonyak o kadar filtre yüzey alanı ihtiyacı. yanı kısaca balık sayınız ve yemleme miktarınız bunu belirler. diğer parametreleri bilmeden bu soruyu yanıtlamak biraz zor.
Ne kadar organik atık ve amonyak o kadar filtre yüzey alanı ihtiyacı. yanı kısaca balık sayınız ve yemleme miktarınız bunu belirler. diğer parametreleri bilmeden bu soruyu yanıtlamak biraz zor.
Ilk Bitkili Akvaryumum (60x40x40 Hi-tech)
[QUOTE=Arkun]Emrah Bey merhaba,
Öncelikle deneyimlerinizi bu kadar açık bir şekilde paylaşmanız gerçekten saygıdeğer bir davranış. Bu sebeple çok teşekkür ediyorum bende herkes gibi. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Elimden geldiğince paylaşımlarınızı, konularınızı ve yazdıklarınızı okudum ama birkaç konuda benim de tam çözemediğim noktalar oldu. Bu noktalarda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Öncelikle mevcut tankım hakkında bilgi vereyim.
Tank: 80x40x50h HT
*Aydınlatma: 24x2 pcb=48 watt power led (darkaura nickli arkadaşımızın tarif ettiği oranlarda) (%60 soğuk beyaz %20-25 deep red % 10 royal blue ve %5 uv renk 1 watt power ledler) Zemin bitkileri üzerindeki pcb de 90 derece lens kullanımı. Arkada stem bitkiler olacağı için lens kullanmadım.
*Substrat: Hagen + Seachem Nitrution Tabs + JBL Balls
*CO2: Ista 1 lt Co2 Tube + Mufan Regulator with Selenoid Valve + Ista 3in1 Cmpact V Diffuser (5+3+5 saat aydınlatma gece CO2 kapalı ışıklar yanmadan 2 saat önce açık)
*Gübreleme: Seachem sıvı gübreleri (EI metoduna göre pazar %50 su değişimi + NPK salı Trace+FE Çrş NPK... ) - Elimde bu gübreler olduğu için şimdilik bunlarla EI uygulamaya çalışıyorum bittiğinde DIY olarak gübre yapacağım. (Bu uygulamaya başlayalı henüz 1 hafta oldu. Öncesinde haftada 2 ke gübreleme yapıyordum ve monte carlolarda ilerleme zayıf üstlerinde saç yosunu sarmıştı.)
*Bitki: Monte carlo, marsilea hirsuta, alternanthera reineckii, rotala rotundifolia, rotala sp. bonsai, moss türleri.
Sorularım şöyle;
1. Zemin bitkileri ve kırmızı bitkiler dikkate alındığında mevcut aydınlatmam yeterli midir artıları eksileri nedir? Yüksekliğim 50 cm olduğu için endişeliyim. Mustafa Bey'in belirttiği şekilde 0.3 oranı yeterli midir? Özellikle monte carlo ve cuba için? Yoksa sizin çalışma yapmış olduğunuz gibi sadece 6500 k soğuk beyaz mı kullanmak gereklidir? Veya oranı 0.4 lere çekmek gerekir mi?
2. Okuduğum kadarıyla son durumda KNO3 yani Potasyum Nitrat ve KH2PO4 yani MKP olarak geçen Mono Potasyum Fosfat gübreleri N P ve K için yeterli olarak anladım. Ppm değerleri de günlük dozlamada KNO3 için 7.5 ppm ve KH2PO4 için 1.3 ppm şeklinde anladım. Aynı zamanda bu iki gübrenin tanka verilmesi tankın potasyum ihtiyacını da karşıladığını ve ilave Potasyum Sulfat verilmesi gerekmediğini okudum. Ama Rotala Butteryfly sitesinde değerleri yazdığımda KNO3 tanka 4.73 ppm kadar K katıyor olup KH2PO4 ise 0.54 ppm kadar K katıyor yani günlük dozlama da toplam 5.27 ppm K tanka girmiş oluyor. Anlamadığım nokta EI metoduna göre günlük N ve K 7.5 ppm ve P de 1.3 ppm girmesi gerektiği. Ama bu durumda tanka 5.27 ppm K giriyor. Bu söylediklerim de bir yanlış var mı? Bu 5.27 ppm K yeterli mi günlük dozlama için? Haftalık 3 er kez NPK 2 veya 3 kez de Micro+Fe vermeyi planlıyorum.
3. Tankımda sakal yosunu ve saç yosunu sıkıntıları da yaşıyorum ancak bu konularda da mücadeleye devam ediyorum.
Belki soruların cevabı bu konu başlığı altında da mevcut ve defalarca da sorduk size bunları kusura bakmayın tekrardan bu durum için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkun bey Mustafa bey 0.3 u power ledler icin soyluyor. Ama siz floresan kullaniyorsunuz. O yuzden farkli bi hesap yapmak gerekebilir. Her tip isigin lumen degeri farkli oldugu icin watt degeri cok bi anlam ifade etmiyor.
[QUOTE=Arkun]Emrah Bey merhaba,
Öncelikle deneyimlerinizi bu kadar açık bir şekilde paylaşmanız gerçekten saygıdeğer bir davranış. Bu sebeple çok teşekkür ediyorum bende herkes gibi. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Elimden geldiğince paylaşımlarınızı, konularınızı ve yazdıklarınızı okudum ama birkaç konuda benim de tam çözemediğim noktalar oldu. Bu noktalarda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Öncelikle mevcut tankım hakkında bilgi vereyim.
Tank: 80x40x50h HT
*Aydınlatma: 24x2 pcb=48 watt power led (darkaura nickli arkadaşımızın tarif ettiği oranlarda) (%60 soğuk beyaz %20-25 deep red % 10 royal blue ve %5 uv renk 1 watt power ledler) Zemin bitkileri üzerindeki pcb de 90 derece lens kullanımı. Arkada stem bitkiler olacağı için lens kullanmadım.
*Substrat: Hagen + Seachem Nitrution Tabs + JBL Balls
*CO2: Ista 1 lt Co2 Tube + Mufan Regulator with Selenoid Valve + Ista 3in1 Cmpact V Diffuser (5+3+5 saat aydınlatma gece CO2 kapalı ışıklar yanmadan 2 saat önce açık)
*Gübreleme: Seachem sıvı gübreleri (EI metoduna göre pazar %50 su değişimi + NPK salı Trace+FE Çrş NPK... ) - Elimde bu gübreler olduğu için şimdilik bunlarla EI uygulamaya çalışıyorum bittiğinde DIY olarak gübre yapacağım. (Bu uygulamaya başlayalı henüz 1 hafta oldu. Öncesinde haftada 2 ke gübreleme yapıyordum ve monte carlolarda ilerleme zayıf üstlerinde saç yosunu sarmıştı.)
*Bitki: Monte carlo, marsilea hirsuta, alternanthera reineckii, rotala rotundifolia, rotala sp. bonsai, moss türleri.
Sorularım şöyle;
1. Zemin bitkileri ve kırmızı bitkiler dikkate alındığında mevcut aydınlatmam yeterli midir artıları eksileri nedir? Yüksekliğim 50 cm olduğu için endişeliyim. Mustafa Bey'in belirttiği şekilde 0.3 oranı yeterli midir? Özellikle monte carlo ve cuba için? Yoksa sizin çalışma yapmış olduğunuz gibi sadece 6500 k soğuk beyaz mı kullanmak gereklidir? Veya oranı 0.4 lere çekmek gerekir mi?
2. Okuduğum kadarıyla son durumda KNO3 yani Potasyum Nitrat ve KH2PO4 yani MKP olarak geçen Mono Potasyum Fosfat gübreleri N P ve K için yeterli olarak anladım. Ppm değerleri de günlük dozlamada KNO3 için 7.5 ppm ve KH2PO4 için 1.3 ppm şeklinde anladım. Aynı zamanda bu iki gübrenin tanka verilmesi tankın potasyum ihtiyacını da karşıladığını ve ilave Potasyum Sulfat verilmesi gerekmediğini okudum. Ama Rotala Butteryfly sitesinde değerleri yazdığımda KNO3 tanka 4.73 ppm kadar K katıyor olup KH2PO4 ise 0.54 ppm kadar K katıyor yani günlük dozlama da toplam 5.27 ppm K tanka girmiş oluyor. Anlamadığım nokta EI metoduna göre günlük N ve K 7.5 ppm ve P de 1.3 ppm girmesi gerektiği. Ama bu durumda tanka 5.27 ppm K giriyor. Bu söylediklerim de bir yanlış var mı? Bu 5.27 ppm K yeterli mi günlük dozlama için? Haftalık 3 er kez NPK 2 veya 3 kez de Micro+Fe vermeyi planlıyorum.
3. Tankımda sakal yosunu ve saç yosunu sıkıntıları da yaşıyorum ancak bu konularda da mücadeleye devam ediyorum.
Belki soruların cevabı bu konu başlığı altında da mevcut ve defalarca da sorduk size bunları kusura bakmayın tekrardan bu durum için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113544/280220190837461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkun bey Mustafa bey 0.3 u power ledler icin soyluyor. Ama siz floresan kullaniyorsunuz. O yuzden farkli bi hesap yapmak gerekebilir. Her tip isigin lumen degeri farkli oldugu icin watt degeri cok bi anlam ifade etmiyor.
Karides Yavrusu İçin Filre Süzgeci Kaç Mm Olmalı ?
Arkadaşlar herkese merhaba,
Yandan sumplı yeni tank kurdum 60x40x40 ölçülerinde. fakat sump su giriş tarafına kadın çorabı koyduğum için su girişi cok yavaş kalıyor. bu yüzden sump haznesindeki tüm su akvaryuma gidiyor ve kafa motoru susuz kalıyor. acaba bu kısma kaç milimetre elek teli koymalıyım ki karides yavruları içinden geçemesin. elimde 1 milimetre delik boyutunda file vs var ama 1 mm delikten karides yavruları geçer gibime geliyor.
0,8 mm çelik süzgeç buldum. acaba 0,8 mm dilekten karides yavrusu geçebilir mi ?
[EDIT]Tunahan_,2019-02-27 19:53:11[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba,
Yandan sumplı yeni tank kurdum 60x40x40 ölçülerinde. fakat sump su giriş tarafına kadın çorabı koyduğum için su girişi cok yavaş kalıyor. bu yüzden sump haznesindeki tüm su akvaryuma gidiyor ve kafa motoru susuz kalıyor. acaba bu kısma kaç milimetre elek teli koymalıyım ki karides yavruları içinden geçemesin. elimde 1 milimetre delik boyutunda file vs var ama 1 mm delikten karides yavruları geçer gibime geliyor.
0,8 mm çelik süzgeç buldum. acaba 0,8 mm dilekten karides yavrusu geçebilir mi ?
[EDIT]Tunahan_,2019-02-27 19:53:11[/EDIT]
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
[QUOTE=cafermutlu]Hygrophila costata [/QUOTE]
Cafer hocam çok teşekkur ederim uzun süre araştırdım bitkiyi buldum.
tam olarak adı
pogostemon stellatus octopus yada pogostemon octopus
[QUOTE=cafermutlu]Hygrophila costata [/QUOTE]
Cafer hocam çok teşekkur ederim uzun süre araştırdım bitkiyi buldum.
tam olarak adı
pogostemon stellatus octopus yada pogostemon octopus
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
[QUOTE=cafermutlu]Guppy Grass benzettim[/QUOTE]
benziyor ama guppy grass in govdesi ince bendekinin gövdesi kalındı birde guppy grasın yaprakları daha kısa, arıyorum ama bir türlü bulamıyorum.
[QUOTE=cafermutlu]Guppy Grass benzettim[/QUOTE]
benziyor ama guppy grass in govdesi ince bendekinin gövdesi kalındı birde guppy grasın yaprakları daha kısa, arıyorum ama bir türlü bulamıyorum.
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
[QUOTE=Rainrain]Elodea [/QUOTE]
Pardon yanlış yazmışım yağmur hanım sol arkadakini soracaktım. [:)))]
[QUOTE=Rainrain]Elodea [/QUOTE]
Pardon yanlış yazmışım yağmur hanım sol arkadakini soracaktım. [:)))]
Bu Bitkinin Adı Nedir ?
Merhabalar,
Hobiye ilk başladığımda fotoğrafta bulunan sol arkadaki bitkiden vardı bende. şuanda ismini bilmediğim için bulamıyorum. bilen arkadaşlar ismini yazarsa sevinirim.
[B]sol arka taraftaki, gövdesi dal gibi yaprakları ince olan[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951291.jpg[/IMG][EDIT]Tunahan_,2019-02-21 21:24:24[/EDIT]
Merhabalar,
Hobiye ilk başladığımda fotoğrafta bulunan sol arkadaki bitkiden vardı bende. şuanda ismini bilmediğim için bulamıyorum. bilen arkadaşlar ismini yazarsa sevinirim.
[B]sol arka taraftaki, gövdesi dal gibi yaprakları ince olan[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/210220191951291.jpg[/IMG][EDIT]Tunahan_,2019-02-21 21:24:24[/EDIT]
Seachem Purigen Bitkilide Kullanılabilir Mi ?
[QUOTE=cafermutlu]
Organik ve inorganik kavramları karışıyor biraz [:)))]. Anladığını düşünüyorum. Purigen tarafından KNO3 ve PO4 gibi inorganik maddeler tutulmayacağından bitkili akvaryumlarda kullanabilirsin.[/QUOTE]
Anladım Cafer bey, Teşekkür. [:D]
[QUOTE=cafermutlu]
Organik ve inorganik kavramları karışıyor biraz [:)))]. Anladığını düşünüyorum. Purigen tarafından KNO3 ve PO4 gibi inorganik maddeler tutulmayacağından bitkili akvaryumlarda kullanabilirsin.[/QUOTE]
Anladım Cafer bey, Teşekkür. [:D]
Seachem Purigen Bitkilide Kullanılabilir Mi ?
[QUOTE=Mete Duru][URL]https://www.akvaryum.com/forum/seachem_purigen_bitkili_akvaryum_k888879.asp[/URL]
Farklı bir kaç konu daha var forumda. High tech mi tank low tech mi ?[/QUOTE]
[QUOTE=sinan m.d]Kullanabilirsiniz. Çok ta iyi olur.[/QUOTE]
[QUOTE=cafermutlu]
Purigen organik atıkları temizleyen bir reçinedir, çözünmüş organik maddeleri (bitki döküntüleri, balık atıklarından gelen) toplayarak azot döngüsüne girmelerini önler. Bu şekilde amonyak, nitrat ve fosfatın oluşmasını engeller. İnorganik maddeleri ise KNO3 gibi tutmayacaktır. Purigenin organik atıkları tutması yosunun oluşmamasında çok önemli bir role sahip olduğunu gösterir. Aynı mantıkla bazı yabancı profesyonel akvaristler 1,5 mikron polyester filtre malzemeleri kullanır. Bu filtreler gözle görülmeyen organik partikülleri tutarak yosunun engellemesinde çok etkin olduğundan bahsedilmektedir.
Purigen =Düşük organik atık= Temiz su=Yosunsuz akvaryum[/QUOTE]
Arkadaşlar çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız.
Cafer bey anladığım kadarı ile purigen, fosfat ve nitrat oluşumunu sağlayan inorganik atıkları bağlıyor. fakat akvaryuma gübre olarak eklediğimiz fosfat ve nitrata bir etkisi olmuyor yanlış mıyım ?
[QUOTE=Mete Duru][URL]https://www.akvaryum.com/forum/seachem_purigen_bitkili_akvaryum_k888879.asp[/URL]
Farklı bir kaç konu daha var forumda. High tech mi tank low tech mi ?[/QUOTE]
[QUOTE=sinan m.d]Kullanabilirsiniz. Çok ta iyi olur.[/QUOTE]
[QUOTE=cafermutlu]
Purigen organik atıkları temizleyen bir reçinedir, çözünmüş organik maddeleri (bitki döküntüleri, balık atıklarından gelen) toplayarak azot döngüsüne girmelerini önler. Bu şekilde amonyak, nitrat ve fosfatın oluşmasını engeller. İnorganik maddeleri ise KNO3 gibi tutmayacaktır. Purigenin organik atıkları tutması yosunun oluşmamasında çok önemli bir role sahip olduğunu gösterir. Aynı mantıkla bazı yabancı profesyonel akvaristler 1,5 mikron polyester filtre malzemeleri kullanır. Bu filtreler gözle görülmeyen organik partikülleri tutarak yosunun engellemesinde çok etkin olduğundan bahsedilmektedir.
Purigen =Düşük organik atık= Temiz su=Yosunsuz akvaryum[/QUOTE]
Arkadaşlar çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız.
Cafer bey anladığım kadarı ile purigen, fosfat ve nitrat oluşumunu sağlayan inorganik atıkları bağlıyor. fakat akvaryuma gübre olarak eklediğimiz fosfat ve nitrata bir etkisi olmuyor yanlış mıyım ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
