ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
msimsek112
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mart 2016 12:49
Son Ziyaret:
23 Şubat 2020 16:22
Toplam Mesaj:
116 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mevlüt
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mevlüt
SON 10 MESAJI
Oksijen Tüpüne Co2 Sistem
O2 ve Co2 tüpleri ortalama 250-300 bar basınçla test edilir. ama içlerine 150 bar kadar basılır. yani güvenlik açısından testlerde dayandığının neredeyse yarısı kadar. basınç açısından Co2 veya O2 tüpü fark etmez. ama dolum konusunda sıkıntı yaşar mısınız bilmiyorum.
O2 ve Co2 tüpleri ortalama 250-300 bar basınçla test edilir. ama içlerine 150 bar kadar basılır. yani güvenlik açısından testlerde dayandığının neredeyse yarısı kadar. basınç açısından Co2 veya O2 tüpü fark etmez. ama dolum konusunda sıkıntı yaşar mısınız bilmiyorum.
Lepistesim Dik Vaziyette Duruyor...
Muhtmelen kabiz olmustur. Gecen hafta 1 lepistesim ayni sekildeydi 2 gun dayandi ugrastm ama duzelmedi sonra öldu.
Muhtmelen kabiz olmustur. Gecen hafta 1 lepistesim ayni sekildeydi 2 gun dayandi ugrastm ama duzelmedi sonra öldu.
Yeni Aldıgim Muhabbet Kusu Hic Hareket Etmiyor
[QUOTE=Buraktalha7]Muhabbet kusumu alali 2 gun oldu hic hareket etmiyor su icmiyor yem yemiyor. Yemini sadece elimle agzinin dibine goturdugumde istahli yiyor. Ayriyetten hic otmuyor. Bi kac kez disari cikardim konmayi bilmediginden sanirim duvarlara carpiyor. Sabah evden cikarken kafesin solundaydi aksam geldim hala aybi yerde. Hasta oldugunu dusunuyorun yardimci olun lutfen.. bu arada bugun vitamin aldim su icmediginden icemedi vitaminini ne yapabilirim. Bazen durdugu yerde agzindan cit cit ses geliyor yem yermis gibi. Son olarak kendisi 3 ayliktir.[/QUOTE]
yıllardar muhabbet kuşu beslerim tecrübelerime dayanarak yazıyorum;
İlk eve geldiğinde 24 saat kuşla ilgilenmemeniz rahatsız etmemniz gerekir. ortama alışması için. bi yerlere tüneyip yada kafesin dibine inip bekleyebilir.
ilk 10 gün en azından hiç kafesten çıkarılmamalı daha size alışmadığı için kaçmaya çalışacak ve sağa sola çarparak kendine zarar verecektir.
elinizden yem yemesi iyi bişey günde 3-4 kere elinizle besleyerek elinize ve size alışmasını sağlamalısınız.bi kaç gün sonra elinizi biraz daha ayaklarına yaklaştırırsınız elinize çıkar.
daha eve yeni geldiği için ve stresli olduğu için ötmeyecektir. size alışması ortamına alışması lazım. kuşun yaşı da önemli.
özellikle yeni alınan kuşun su içtiğini yem yediğini kolay göremezsiniz çünki siz varken kendini güvende hissetmediğinden kimse yokken suyunu içer. bende ilk aldığımda çok takıyordum ama o kendisi hallediyor merak etme.
[QUOTE=Buraktalha7]Muhabbet kusumu alali 2 gun oldu hic hareket etmiyor su icmiyor yem yemiyor. Yemini sadece elimle agzinin dibine goturdugumde istahli yiyor. Ayriyetten hic otmuyor. Bi kac kez disari cikardim konmayi bilmediginden sanirim duvarlara carpiyor. Sabah evden cikarken kafesin solundaydi aksam geldim hala aybi yerde. Hasta oldugunu dusunuyorun yardimci olun lutfen.. bu arada bugun vitamin aldim su icmediginden icemedi vitaminini ne yapabilirim. Bazen durdugu yerde agzindan cit cit ses geliyor yem yermis gibi. Son olarak kendisi 3 ayliktir.[/QUOTE]
yıllardar muhabbet kuşu beslerim tecrübelerime dayanarak yazıyorum;
İlk eve geldiğinde 24 saat kuşla ilgilenmemeniz rahatsız etmemniz gerekir. ortama alışması için. bi yerlere tüneyip yada kafesin dibine inip bekleyebilir.
ilk 10 gün en azından hiç kafesten çıkarılmamalı daha size alışmadığı için kaçmaya çalışacak ve sağa sola çarparak kendine zarar verecektir.
elinizden yem yemesi iyi bişey günde 3-4 kere elinizle besleyerek elinize ve size alışmasını sağlamalısınız.bi kaç gün sonra elinizi biraz daha ayaklarına yaklaştırırsınız elinize çıkar.
daha eve yeni geldiği için ve stresli olduğu için ötmeyecektir. size alışması ortamına alışması lazım. kuşun yaşı da önemli.
özellikle yeni alınan kuşun su içtiğini yem yediğini kolay göremezsiniz çünki siz varken kendini güvende hissetmediğinden kimse yokken suyunu içer. bende ilk aldığımda çok takıyordum ama o kendisi hallediyor merak etme.
20lt Glossotigma Tankım (moscow Blue)
[QUOTE=gururcann]
Aliexpressten 1 yıl önce temin etmiştim fakat şuan yarı fiyatında bir paket daha aldım onu deneyemedim. Moss dahil herşeyin tohumunu alabilirsiniz yorumlara dayanarak benim yolda olan bazi tohumlarimda mevcut gelsin deneyeceğim onlarida. Sevgiler[/QUOTE]
ailexpresten satıcı link paylaşabilirmisiniz. genelde satıcılar kuş yemi tarzında tohumlar gönderiyolar da [:D]
[QUOTE=gururcann]
Aliexpressten 1 yıl önce temin etmiştim fakat şuan yarı fiyatında bir paket daha aldım onu deneyemedim. Moss dahil herşeyin tohumunu alabilirsiniz yorumlara dayanarak benim yolda olan bazi tohumlarimda mevcut gelsin deneyeceğim onlarida. Sevgiler[/QUOTE]
ailexpresten satıcı link paylaşabilirmisiniz. genelde satıcılar kuş yemi tarzında tohumlar gönderiyolar da [:D]
Akvaryum Bitkisi
[QUOTE=emokaan82]Yapay bitkiyi kimse önermeyecektir hocam. Biraz kum alıp (hagen-siyah quartz yada başka bitki kumu) gereksinimleri düşük olan anubias yada elodea tarzı bir bitki koysan çok daha güzel olur.[/QUOTE]
anubias ve elodea kuma ihtiyaç duymaz [:)]
[QUOTE=emokaan82]Yapay bitkiyi kimse önermeyecektir hocam. Biraz kum alıp (hagen-siyah quartz yada başka bitki kumu) gereksinimleri düşük olan anubias yada elodea tarzı bir bitki koysan çok daha güzel olur.[/QUOTE]
anubias ve elodea kuma ihtiyaç duymaz [:)]
Doğuma Ne Kadar Var ? Balığımi Ayirdim ?
10 - 15 gün daha var. balık patlayacak hale gelir doğum yaklaşında
10 - 15 gün daha var. balık patlayacak hale gelir doğum yaklaşında
Flower Horn Yavrusu
[QUOTE=ocubaba]
İki taraftanda kaynaklı bir yanlış anlaşılma olmuş. Şimdi soruyu tekrar okudum anladığım şey şu aslında 200-250 lt de bakılması gerekiyor fakat 50-60cm bir akvaryumda baksak olurmu biz soruyu böyle anladık doğal olarakta bu akvaryumda bu balığı bakacağınızı düşündük. Ve size o boy bir akvaryumda balığın bakılmayacağını söyledik. Burda sizin soruyu daha açık yazmamanız bir yanlış anlaşılmaya sebep olmuş. Bizimde soruyu biraz dikkatsiz okumamız.
Cevabıda şu şekilde tekrar vereyim ilk başlarda belli bir boya ulaşana kadar rahatça gelişimini sergilesede ilerleyen zamanda hem obur bir balık olması hemde büyük boylara ulaşması neticesinde 50-60 cm lik bir akvaryumu aşırı kirletecek akvaryum balığa dar gelecek strese girecek ve bunun sonucunda da hastalık vs. Gibi sorunlar ortaya çıkacaktır. İlerleyen zamanlarda da başka bir akvaryuma taşınması şart olacaktır.[/QUOTE]
hah sonunda anlaştık. cevabınız için teşekkür ederim :) benden kaynaklı yanlışlık için de özür dilerim [:iyi:]
[QUOTE=ocubaba]
İki taraftanda kaynaklı bir yanlış anlaşılma olmuş. Şimdi soruyu tekrar okudum anladığım şey şu aslında 200-250 lt de bakılması gerekiyor fakat 50-60cm bir akvaryumda baksak olurmu biz soruyu böyle anladık doğal olarakta bu akvaryumda bu balığı bakacağınızı düşündük. Ve size o boy bir akvaryumda balığın bakılmayacağını söyledik. Burda sizin soruyu daha açık yazmamanız bir yanlış anlaşılmaya sebep olmuş. Bizimde soruyu biraz dikkatsiz okumamız.
Cevabıda şu şekilde tekrar vereyim ilk başlarda belli bir boya ulaşana kadar rahatça gelişimini sergilesede ilerleyen zamanda hem obur bir balık olması hemde büyük boylara ulaşması neticesinde 50-60 cm lik bir akvaryumu aşırı kirletecek akvaryum balığa dar gelecek strese girecek ve bunun sonucunda da hastalık vs. Gibi sorunlar ortaya çıkacaktır. İlerleyen zamanlarda da başka bir akvaryuma taşınması şart olacaktır.[/QUOTE]
hah sonunda anlaştık. cevabınız için teşekkür ederim :) benden kaynaklı yanlışlık için de özür dilerim [:iyi:]
Flower Horn Yavrusu
[QUOTE=ocubaba]
Sizin istediğiniz herkezin sizin istediğiniz cevabı vermesi istediğiniz cevap verilmezse karşı çıkmak mı ? Musa abi gereken bütün cevabı vermiş zaten fakat kime sorarsanız sorun o balığı o akvaryumda bakmamanız gerektiğini söyler biz bu cevapları verirken sizi kırmak veya bu işten soğutmayı amaçlamıyoruz. Sadece doğru olanı söylüyoruz.[/QUOTE]
Takıldığımız yer benim istediğim cevabın verilmesi değil benim sorduğum sorunun cevabı verilmesi. birçok konuda buna rastlıyoruz. zaten büyük tankda bakılması gerektiğini bildiğimi yazmıştım en başta.
ne kadar büyür , hayatını devam ettirir mi gibi özellikle bu soruları sordum ki sorduğum soruya mı akvaryum boyuna mı takılacaklar diye.
mesela birisi yazıyor ""birisi beta verdi. akvaryum alamadım ama alacağım bikaç gün içinde. şuan fanusda duruyor ama yem yemiyor" soru basit. çocuk hevesli ve heyecanlı. balığım neden yem yemiyor diye dert etmiş. gelen geçen fanusda olmaz fanus da şöyle böyle. çocuk demiş alacağım diye ama olmaz fanus da fanus. insanın sorduğu soruya odaklanan yok. abicim yer değişikliğindendir alışınca yer. hangi yemden verdin belki yemdendir vs. diyen yok. yani bu işte bi terslik varmış gibi gelmiyor mu bu şekilde mi davranılması lazım bana mı yanlış geliyor anlamış değilim.
[QUOTE=ocubaba]
Sizin istediğiniz herkezin sizin istediğiniz cevabı vermesi istediğiniz cevap verilmezse karşı çıkmak mı ? Musa abi gereken bütün cevabı vermiş zaten fakat kime sorarsanız sorun o balığı o akvaryumda bakmamanız gerektiğini söyler biz bu cevapları verirken sizi kırmak veya bu işten soğutmayı amaçlamıyoruz. Sadece doğru olanı söylüyoruz.[/QUOTE]
Takıldığımız yer benim istediğim cevabın verilmesi değil benim sorduğum sorunun cevabı verilmesi. birçok konuda buna rastlıyoruz. zaten büyük tankda bakılması gerektiğini bildiğimi yazmıştım en başta.
ne kadar büyür , hayatını devam ettirir mi gibi özellikle bu soruları sordum ki sorduğum soruya mı akvaryum boyuna mı takılacaklar diye.
mesela birisi yazıyor ""birisi beta verdi. akvaryum alamadım ama alacağım bikaç gün içinde. şuan fanusda duruyor ama yem yemiyor" soru basit. çocuk hevesli ve heyecanlı. balığım neden yem yemiyor diye dert etmiş. gelen geçen fanusda olmaz fanus da şöyle böyle. çocuk demiş alacağım diye ama olmaz fanus da fanus. insanın sorduğu soruya odaklanan yok. abicim yer değişikliğindendir alışınca yer. hangi yemden verdin belki yemdendir vs. diyen yok. yani bu işte bi terslik varmış gibi gelmiyor mu bu şekilde mi davranılması lazım bana mı yanlış geliyor anlamış değilim.
Flower Horn Yavrusu
[QUOTE=BerkayYilmaz] En fazla 10 cm büyür ama çok uzun zaman alır tabiki normal hızda buyumez. Haftada 3 4 dip cekimi yaparsanız ve şık yemlerseniz süreyi kisaltirsiniz[/QUOTE]
berkay arkadaşım seni tebrik ediyorum. bu sorunun cevabı bu kadar basitti. [:iyi:]
[QUOTE=BerkayYilmaz] En fazla 10 cm büyür ama çok uzun zaman alır tabiki normal hızda buyumez. Haftada 3 4 dip cekimi yaparsanız ve şık yemlerseniz süreyi kisaltirsiniz[/QUOTE]
berkay arkadaşım seni tebrik ediyorum. bu sorunun cevabı bu kadar basitti. [:iyi:]
Flower Horn Yavrusu
[QUOTE=ocubaba]
Evet sağlıksız ve mutsuz olduğu anlamına gelir. O akvaryumda sağlıklı olsa zaten 10 cm değil 20 cm büyürdü bir hayvanın bir ortama uyum sağlaması ve adaptasyona uğramasıda çok kolay birşey değil öyle olsaydı zaten musa abinin dediği gibi pet bardakta bakılan betada aynı uyumu gösterir 100 lt de bakılan beta da aynı uyumu gösterirdi. FH gibi bir balığı oraya tıkıpta bakmanızında bir mantığı yok zaten büyümeyecek ve ihtişamını sergileyemeyecekse herşeyden önce balığın güzelliğine yazık yapmayın ![/QUOTE]
[QUOTE=msyryn2907]
Hayır eziyet ettiğiniz anlamına gelir.Hep aynı şeyi söylüyoruz ozaman pet bardakta betta besleyin.Ölürmü? hayır.Ama sonuç olarak eziyet etmiş olursunuz.Sorduğunuz sorunun cvbı benim verdiğim şekilde ve birçok tecrübeli akvarist arkadaşta aynı düşünceyi belirteceklerdir.Burada amaç canlının sizin sağladığınız ortama ayak uydurması değil,sizin canlının doğasına uygun ortam hazırlamanızdır.Gerisi dediğim gibi eziyete girer.Ha ben eziyet ederim arkadaş diyorsanız zaten buraya böyle bir konu açıp sormanıza gerek yok.açıp sorduysanızda verilen cvbı hazmetmeniz gerekir.Doğru tektir unutmayın[/QUOTE]
Ozaman hayvanları doğalarından alıp 500 litre de olsa kendi doğalarına ölçekler binlerce kez daha küçük yere tıkmamamız lazım. 500 litre de büyümesi ve yavrulaması sadece hayatını ve neslini devam ettirmek istemesinden dolayıdır. doğanın gerçek döngüsünü sağlayamazsınız. Neden sizin zevkiniz için hayvanlar mutsuz veya sizin dediğiniz şekilde eziyet çekiyor.
FH ler kırma bir ırk ve bunu insanlar kendi zorlamasıyla hayvanlara yaptı. hayvan kendi doğasında kendi ırkıyla yavrularken içgüdüsel olarak başka bir ırkla yavrulamak zorunda bırakıldı ve bu denemelerde binlerce sakat balık doğdu ve öldü. belki hayvanların ömrü kısaldı. belki genetik hastalıklar ortaya çıktı. buda bir eziyettir.
ha olayın hazımsızlıkla alakalı bişey yok. bu konuyu açmamızın sebebi forumda herkese bu şekilde kalıp cevaplar verilmesinden dolayıydı. herkes aynı şeyi yazıyor insanların sorduğu soruya bile cevap verilmiyor.
DEDİĞİNİZ GİBİ DOĞRU TEKTİR; HAYVANLAR KENDİ DOĞASINDA , ÇİÇEKLER DE DALINDA GÜZELDİR.
daha yapıcı yorumlarla insanlara destek olmanız, onları irrite etmemeye çalışmanız, balığa verdiğiniz değerin daha fazlasını insana ve onları kırmamaya, onlara destek olmaya harcamanız dileğiyle. Unutmayın her şey insanlar için.
[QUOTE=ocubaba]
Evet sağlıksız ve mutsuz olduğu anlamına gelir. O akvaryumda sağlıklı olsa zaten 10 cm değil 20 cm büyürdü bir hayvanın bir ortama uyum sağlaması ve adaptasyona uğramasıda çok kolay birşey değil öyle olsaydı zaten musa abinin dediği gibi pet bardakta bakılan betada aynı uyumu gösterir 100 lt de bakılan beta da aynı uyumu gösterirdi. FH gibi bir balığı oraya tıkıpta bakmanızında bir mantığı yok zaten büyümeyecek ve ihtişamını sergileyemeyecekse herşeyden önce balığın güzelliğine yazık yapmayın ![/QUOTE]
[QUOTE=msyryn2907]
Hayır eziyet ettiğiniz anlamına gelir.Hep aynı şeyi söylüyoruz ozaman pet bardakta betta besleyin.Ölürmü? hayır.Ama sonuç olarak eziyet etmiş olursunuz.Sorduğunuz sorunun cvbı benim verdiğim şekilde ve birçok tecrübeli akvarist arkadaşta aynı düşünceyi belirteceklerdir.Burada amaç canlının sizin sağladığınız ortama ayak uydurması değil,sizin canlının doğasına uygun ortam hazırlamanızdır.Gerisi dediğim gibi eziyete girer.Ha ben eziyet ederim arkadaş diyorsanız zaten buraya böyle bir konu açıp sormanıza gerek yok.açıp sorduysanızda verilen cvbı hazmetmeniz gerekir.Doğru tektir unutmayın[/QUOTE]
Ozaman hayvanları doğalarından alıp 500 litre de olsa kendi doğalarına ölçekler binlerce kez daha küçük yere tıkmamamız lazım. 500 litre de büyümesi ve yavrulaması sadece hayatını ve neslini devam ettirmek istemesinden dolayıdır. doğanın gerçek döngüsünü sağlayamazsınız. Neden sizin zevkiniz için hayvanlar mutsuz veya sizin dediğiniz şekilde eziyet çekiyor.
FH ler kırma bir ırk ve bunu insanlar kendi zorlamasıyla hayvanlara yaptı. hayvan kendi doğasında kendi ırkıyla yavrularken içgüdüsel olarak başka bir ırkla yavrulamak zorunda bırakıldı ve bu denemelerde binlerce sakat balık doğdu ve öldü. belki hayvanların ömrü kısaldı. belki genetik hastalıklar ortaya çıktı. buda bir eziyettir.
ha olayın hazımsızlıkla alakalı bişey yok. bu konuyu açmamızın sebebi forumda herkese bu şekilde kalıp cevaplar verilmesinden dolayıydı. herkes aynı şeyi yazıyor insanların sorduğu soruya bile cevap verilmiyor.
DEDİĞİNİZ GİBİ DOĞRU TEKTİR; HAYVANLAR KENDİ DOĞASINDA , ÇİÇEKLER DE DALINDA GÜZELDİR.
daha yapıcı yorumlarla insanlara destek olmanız, onları irrite etmemeye çalışmanız, balığa verdiğiniz değerin daha fazlasını insana ve onları kırmamaya, onlara destek olmaya harcamanız dileğiyle. Unutmayın her şey insanlar için.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
