ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yusufdemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
58
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Şubat 2016 15:50
Son Ziyaret:
27 Ocak 2026 17:19
Toplam Mesaj:
307 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf demir
Doğum Tarihi:
21 Ocak 1999
Yaş:
27
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf Demir.
70 lt. Low-tech.
Cüce - leopar vatoz.
Bronz - komando çöpçü.
Zebra danio.
SON 10 MESAJI
Hangi Tür Salyangoz?
[QUOTE=erdalakçay]Theodoxus anatolicus olabilir ...[/QUOTE]
Minik kaçak misafir diyelim [:D]
[QUOTE=erdalakçay]Theodoxus anatolicus olabilir ...[/QUOTE]
Minik kaçak misafir diyelim [:D]
Ne Vermeliyim
[QUOTE=muammeraygun1]22 litre betta tankımda fotoğraftaki yemi sabah 4 akşam 3 adet olmak üzere veriyorum pazar günleri yem vermiyorum evde ne verebilirim hazırlayıp ve ne sıklıkla verebilirim çeşit olsun diye sanırsam benim yemim et ağırlıklı sebze vs ne yapabilirim hiçbir yerde bulamadım
(Zemine komple christimas moss sereceğim aralara da moss ball koyacağım 2-3 adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227636/201120202144091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227636/201120202144421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227636/201120202147161.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu yemi benim bettam da afiyetle yiyor. Yanında haftada en azından 2 defa rotifish kabuksuz artemia veya dondurulmuş kan kurdu da veriyorum. Rengini ve formunu iyi koruyor. Akvaryumunuz betta için çok iyi. Bi kaç mossla daha da güzel olacaktır[:iyi:]
[QUOTE=muammeraygun1]22 litre betta tankımda fotoğraftaki yemi sabah 4 akşam 3 adet olmak üzere veriyorum pazar günleri yem vermiyorum evde ne verebilirim hazırlayıp ve ne sıklıkla verebilirim çeşit olsun diye sanırsam benim yemim et ağırlıklı sebze vs ne yapabilirim hiçbir yerde bulamadım
(Zemine komple christimas moss sereceğim aralara da moss ball koyacağım 2-3 adet
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227636/201120202144091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227636/201120202144421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227636/201120202147161.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu yemi benim bettam da afiyetle yiyor. Yanında haftada en azından 2 defa rotifish kabuksuz artemia veya dondurulmuş kan kurdu da veriyorum. Rengini ve formunu iyi koruyor. Akvaryumunuz betta için çok iyi. Bi kaç mossla daha da güzel olacaktır[:iyi:]
Hangi Tür Salyangoz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/211120200202341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/211120200202571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/211120200202341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/211120200202571.jpg[/IMG]
Dajana Yem
[QUOTE=ternapi]
Ülke pazarına gireli çok olmadı, sanırım bir ya da iki yıl...
İlk geldiği dönem lansman çalışmaları sayesinde tanıştım bu markayla ve dajana betta pellets, o vakitten beri bizim bütün balıklar (betta, medaka, lampeye killi) tarafından kapış kapış tüketiliyor.
Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Hocam merhabalar. Diğer bildiğimiz markalarla pek fiyat farkı yok gibi. Bende bi düşündüm yeni yol arayışına girmek iyi midir bilemedim
[QUOTE=ternapi]
Ülke pazarına gireli çok olmadı, sanırım bir ya da iki yıl...
İlk geldiği dönem lansman çalışmaları sayesinde tanıştım bu markayla ve dajana betta pellets, o vakitten beri bizim bütün balıklar (betta, medaka, lampeye killi) tarafından kapış kapış tüketiliyor.
Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Hocam merhabalar. Diğer bildiğimiz markalarla pek fiyat farkı yok gibi. Bende bi düşündüm yeni yol arayışına girmek iyi midir bilemedim
Filtrem Fazla Yoruyor
Teşekkür ederim Erhan abi yorumun için. İmza ya ekleme yapamadım bu da yeni küçük bi akvaryum. Eurostar 280 di galiba. Adamlar Akvaryumun yaninda bunuda veriyolar eurostar gp203 filtre ismi. Akvaryum 10lt imiş kumla beraber 7 ye indi büyük ihtimalle. O ağız kısmına sünger parçasını sıkıştırdım. Sonra ise o şelale kısmına yani suyu veren kısmına da sunger ekledim akinti azaldı.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Öncelikle güle güle kullan kardeşim akvaryumunu [:nazar:] Yanlız akvaryum litresi imzan da 45 LT litre yazıyor ibaresi var [:?] Birde bu arkadaşın dediği 7 LT çıkı tam ölçüleri ne kaç LT akvaryum ?
Yanlız şuda var akvaryumunuz tam kaç litre bilmesekte yılların vermiş olduğu tecrübe ile diye bilirim ki bu iç filtre bu akvaryuma oldukca büyük [:(] Bunun yorması veya fazla hava vermesi akıntı sirkülasyon yapması devir daim etmesine bence en güzel çare formumuz ilanlar bölümünde araştırıp bakıp daha büyük filtre arayan biriyle daha küçük sizin akvaryumunuza uygun daha küçük derken hem litre sel olarak hemde hacimsel görüntü olarak uygununu almanız lazım buda ya takasla yada yeni sıfırını alarak çözülecek bir durum .
Yani bunun akıntı yorması çok hava vermesini çözseniz bir çare bulsanız da örnek akvaryum metre kare alanı neyse baya yer hacim kaplamış durumda [:((][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/100620201847511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/100620201849211.jpg[/IMG]
Teşekkür ederim Erhan abi yorumun için. İmza ya ekleme yapamadım bu da yeni küçük bi akvaryum. Eurostar 280 di galiba. Adamlar Akvaryumun yaninda bunuda veriyolar eurostar gp203 filtre ismi. Akvaryum 10lt imiş kumla beraber 7 ye indi büyük ihtimalle. O ağız kısmına sünger parçasını sıkıştırdım. Sonra ise o şelale kısmına yani suyu veren kısmına da sunger ekledim akinti azaldı.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Öncelikle güle güle kullan kardeşim akvaryumunu [:nazar:] Yanlız akvaryum litresi imzan da 45 LT litre yazıyor ibaresi var [:?] Birde bu arkadaşın dediği 7 LT çıkı tam ölçüleri ne kaç LT akvaryum ?
Yanlız şuda var akvaryumunuz tam kaç litre bilmesekte yılların vermiş olduğu tecrübe ile diye bilirim ki bu iç filtre bu akvaryuma oldukca büyük [:(] Bunun yorması veya fazla hava vermesi akıntı sirkülasyon yapması devir daim etmesine bence en güzel çare formumuz ilanlar bölümünde araştırıp bakıp daha büyük filtre arayan biriyle daha küçük sizin akvaryumunuza uygun daha küçük derken hem litre sel olarak hemde hacimsel görüntü olarak uygununu almanız lazım buda ya takasla yada yeni sıfırını alarak çözülecek bir durum .
Yani bunun akıntı yorması çok hava vermesini çözseniz bir çare bulsanız da örnek akvaryum metre kare alanı neyse baya yer hacim kaplamış durumda [:((][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/100620201847511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/100620201849211.jpg[/IMG]
Filtre Ve Akıntı Hk
Merhabalar. Aynı sorun bende de var. Orayı kapattığınızda herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı
[QUOTE=Modified]
Teşekkürler. Elimle orayı deneme amaçlı kapadigimda ustten akan suyun debisi artiyor. Oraya uygun bi malzeme bulursam yukarı yonlendiririm.[/QUOTE]
Merhabalar. Aynı sorun bende de var. Orayı kapattığınızda herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı
[QUOTE=Modified]
Teşekkürler. Elimle orayı deneme amaçlı kapadigimda ustten akan suyun debisi artiyor. Oraya uygun bi malzeme bulursam yukarı yonlendiririm.[/QUOTE]
Filtrem Fazla Yoruyor
5 dk ya ölcecegim[:)] lakin sıkıntım şelale den akan suda değil [:D] şu ağız olan yer var oradan çok veriyo havayı. Hava hortumunu kapattım devam ediyo dediklerinizi yapmaya calisicam bakalım. Peki tür tavsiyesi verebilir misiniz
[QUOTE=Beta_balik]Şimdi fark ettim orayı. Dediğim gibi içine bir miktar elyaf koyun. Suyun bırakıldığı ve suya değdiği yere sünger sabitleyebilirseniz akıntı kalmaz aslında. Ben 8 litrede betayı, bu yöntem ile 280 L/h debili şelale filtre ile besledim. :)
Akvaryumunuzun ölçüleri nedir?[/QUOTE]
22x15x22h ölçüleri akvaryumun
5 dk ya ölcecegim[:)] lakin sıkıntım şelale den akan suda değil [:D] şu ağız olan yer var oradan çok veriyo havayı. Hava hortumunu kapattım devam ediyo dediklerinizi yapmaya calisicam bakalım. Peki tür tavsiyesi verebilir misiniz
[QUOTE=Beta_balik]Şimdi fark ettim orayı. Dediğim gibi içine bir miktar elyaf koyun. Suyun bırakıldığı ve suya değdiği yere sünger sabitleyebilirseniz akıntı kalmaz aslında. Ben 8 litrede betayı, bu yöntem ile 280 L/h debili şelale filtre ile besledim. :)
Akvaryumunuzun ölçüleri nedir?[/QUOTE]
22x15x22h ölçüleri akvaryumun
Filtrem Fazla Yoruyor
[QUOTE=Beta_balik]Filtrenin su çıkış ucuna şelale aparatı takip suyu cama verirseniz büyük ölçüde azalır. İçine de bir miktar elyaf koyabilirsiniz.
Akvaryumunuzun hacmi nedir? Lepsitesler dişi erkek ise büyüdükleri vakit üreme olacaktır. Bu nedenle o zaman onları ayırmanız iyi olur.
Tetralar kesinlikle sürü olmayacak şekilde bakılmalı. En az 6 tane olmalılar, yoksa strese girerler.
Komando çöpçü de aynı şekilde sürü balığıdır. Ayrıca geniş hacim isteyen birr tür, akvaryumunuz yeterli gözükmüyor. [/QUOTE]
Filtrenin ucu zaten yukaridan veriyo suyu şelale şeklinde fotoğrafta mevcut. Havayıda şu agiz tarafindan veriyo kapatmama rağmen hala debisi yüksek. O zaman tür değişikliği yapsam nasıl olur
[QUOTE=Beta_balik]Filtrenin su çıkış ucuna şelale aparatı takip suyu cama verirseniz büyük ölçüde azalır. İçine de bir miktar elyaf koyabilirsiniz.
Akvaryumunuzun hacmi nedir? Lepsitesler dişi erkek ise büyüdükleri vakit üreme olacaktır. Bu nedenle o zaman onları ayırmanız iyi olur.
Tetralar kesinlikle sürü olmayacak şekilde bakılmalı. En az 6 tane olmalılar, yoksa strese girerler.
Komando çöpçü de aynı şekilde sürü balığıdır. Ayrıca geniş hacim isteyen birr tür, akvaryumunuz yeterli gözükmüyor. [/QUOTE]
Filtrenin ucu zaten yukaridan veriyo suyu şelale şeklinde fotoğrafta mevcut. Havayıda şu agiz tarafindan veriyo kapatmama rağmen hala debisi yüksek. O zaman tür değişikliği yapsam nasıl olur
Filtrem Fazla Yoruyor
Merhabalar. Bugün almış olduğum akvaryuma geçiş yaptım. Akvaryumda ışıklar filtreleme vs hepsi içinde geldi takım halinde. Fakat filtre balıkları çok yoruyo, akıntısı fazla debiyi azaltamadim. 2 lepistrs yavrusu, 2 tetra, 2 komando çöpçüm var. Debiyi azaltmak için ne yapmalıyım buna çözüm bulamazsam akıntılı suları seven hangi türe geçmeliyim [:)] teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/090620202129431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/090620202130021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/090620202130211.jpg[/IMG]
Merhabalar. Bugün almış olduğum akvaryuma geçiş yaptım. Akvaryumda ışıklar filtreleme vs hepsi içinde geldi takım halinde. Fakat filtre balıkları çok yoruyo, akıntısı fazla debiyi azaltamadim. 2 lepistrs yavrusu, 2 tetra, 2 komando çöpçüm var. Debiyi azaltmak için ne yapmalıyım buna çözüm bulamazsam akıntılı suları seven hangi türe geçmeliyim [:)] teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/090620202129431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/090620202130021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183321/090620202130211.jpg[/IMG]
Bitkili Nano Betta Tankı
Merhabalar. Tankı camcıda yaptiracaksiniz sanırım. Fiyat hakkında buraya bilgilendirme yapabilir misiniz
[QUOTE=wordan]Öncelikle Merhaba,
35x35x35 ultra clear içten sump bitkili betta tankı kurmayı planlıyorum.
Malzemeleri tedarik aşamasındayım.
Uzun süredir uzağım hobiden.
Sump ta ne tür filtrasyon malzemeleri gerekli, neler kullanmalıyım, ne marka kullanmalıyım(su kalitesinin ve görüntüsünün çok iyi olmasını istiyorum) ve sıralaması hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum.
Aynı zamanda zeminde neler kullanmalıyım.
En iyi malzemelerle kurmayı düşünüyorum.
Ne gerekiyorsa yapacağım bu tank için masraftan kaçınmayacağım
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
Merhabalar. Tankı camcıda yaptiracaksiniz sanırım. Fiyat hakkında buraya bilgilendirme yapabilir misiniz
[QUOTE=wordan]Öncelikle Merhaba,
35x35x35 ultra clear içten sump bitkili betta tankı kurmayı planlıyorum.
Malzemeleri tedarik aşamasındayım.
Uzun süredir uzağım hobiden.
Sump ta ne tür filtrasyon malzemeleri gerekli, neler kullanmalıyım, ne marka kullanmalıyım(su kalitesinin ve görüntüsünün çok iyi olmasını istiyorum) ve sıralaması hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum.
Aynı zamanda zeminde neler kullanmalıyım.
En iyi malzemelerle kurmayı düşünüyorum.
Ne gerekiyorsa yapacağım bu tank için masraftan kaçınmayacağım
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
