ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
biall
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
84
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2015 15:13
Son Ziyaret:
24 Ekim 2017 16:01
Toplam Mesaj:
74 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bilal TOpdağı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bilal T.
SON 10 MESAJI
Bu Balığı Nereden Bulabilirim ?
daha dün 5 tane aldım. tane fiyatı 65 dediler. pahalımı bilmiyorum tabi.
daha dün 5 tane aldım. tane fiyatı 65 dediler. pahalımı bilmiyorum tabi.
90x50x40
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=X29tuK2VtDA[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=X29tuK2VtDA[/VID]
90x50x40
[QUOTE=montana]Hayırlı olsun kurulumunuz. Deniz akvaryumu hobisinde en önemli şey sabırdır. Acele etmeyin.. Amonyak testi yaptınız mı, sıfırlanmış mı?
Diatom başladıysa temizlik ekibi ekleyin.. Sonra amonyak testi yapın. Sıfır değer ise 1-2 palyaço ekleyin. [/QUOTE]
Baktım 7 ay geçmiş. sudan atlayan 2 balığım hariç hiç zayiyat vermedim. teşekkürler.
[QUOTE=montana]Hayırlı olsun kurulumunuz. Deniz akvaryumu hobisinde en önemli şey sabırdır. Acele etmeyin.. Amonyak testi yaptınız mı, sıfırlanmış mı?
Diatom başladıysa temizlik ekibi ekleyin.. Sonra amonyak testi yapın. Sıfır değer ise 1-2 palyaço ekleyin. [/QUOTE]
Baktım 7 ay geçmiş. sudan atlayan 2 balığım hariç hiç zayiyat vermedim. teşekkürler.
90x50x40
[QUOTE=Bayramkurtulus]Oncelikle hayirli olsun x50 armaturden memnunmusunuz [/QUOTE]
bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
[QUOTE=Bayramkurtulus]Oncelikle hayirli olsun x50 armaturden memnunmusunuz [/QUOTE]
bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
Telefonlar İçin Akvaryum Simulatoru Planim
Arkadaşlar merhaba.
Bu hobiyi bir üstte taşımak için bi app yapma işine giristim. (Daha düşünce asamasinda)
Bir iki oyun yaptım basit uygulamalar deneme amacli.
Şimdi ise çok komplike bir akvaryum simülasyonu yapmak istiyorum.
Aklınızda canlandırmam için bir iki örnek sunayım sizlere.
Telefonunuzda bir uygulama dusunun. Içinde sanal bir akvaryum var. Tatli/tuzlu su olarak seciyoruz.
Akvaryum boyutu seçilecek örnek 200 lt.
Bundan sonra 3 boyutlu bir akvaryumumuz olacak. Gerçek hayatta olduğu gibi canlılar suyun değerinden etkilenicek. Es tutacak . Filtrasyon yapilacak. Yumurtlayacak. Hastalanacak , avcı av usulü diğer tür ile anlaşıp anlasamayacak. Isı etken olacak.
Yanı anlıyacağınız gerçek hayatta yapılanı sanal alemde yapacagiz.
Sizce nasıl olur ? Yâda önemli neler koymam lazim.diye bir sunmak istedim.
Önerilerinizi beklerim tabi anlattığım olay çok uzun bir serüven olacak ister istemez.
Arkadaşlar merhaba.
Bu hobiyi bir üstte taşımak için bi app yapma işine giristim. (Daha düşünce asamasinda)
Bir iki oyun yaptım basit uygulamalar deneme amacli.
Şimdi ise çok komplike bir akvaryum simülasyonu yapmak istiyorum.
Aklınızda canlandırmam için bir iki örnek sunayım sizlere.
Telefonunuzda bir uygulama dusunun. Içinde sanal bir akvaryum var. Tatli/tuzlu su olarak seciyoruz.
Akvaryum boyutu seçilecek örnek 200 lt.
Bundan sonra 3 boyutlu bir akvaryumumuz olacak. Gerçek hayatta olduğu gibi canlılar suyun değerinden etkilenicek. Es tutacak . Filtrasyon yapilacak. Yumurtlayacak. Hastalanacak , avcı av usulü diğer tür ile anlaşıp anlasamayacak. Isı etken olacak.
Yanı anlıyacağınız gerçek hayatta yapılanı sanal alemde yapacagiz.
Sizce nasıl olur ? Yâda önemli neler koymam lazim.diye bir sunmak istedim.
Önerilerinizi beklerim tabi anlattığım olay çok uzun bir serüven olacak ister istemez.
90x50x40
[QUOTE=Xhavien]Bilal bey akvaryumu kendiniz mi yapmıştınız? Ben hazır alıcam ama böyle bir sorun ile karşılaşırsam moralim çok bozulur geçmiş olsun[/QUOTE]
Ne yazıkki hazır aldım. 2 lira ucuz olsuna değilde sağlam olmasına özen göstermek gerekir alırken :). kulağıma küpe oldu bu olay
[QUOTE=Xhavien]Bilal bey akvaryumu kendiniz mi yapmıştınız? Ben hazır alıcam ama böyle bir sorun ile karşılaşırsam moralim çok bozulur geçmiş olsun[/QUOTE]
Ne yazıkki hazır aldım. 2 lira ucuz olsuna değilde sağlam olmasına özen göstermek gerekir alırken :). kulağıma küpe oldu bu olay
90x50x40
7. Gün artık resim çektim:)
diatom başladı ve bitmek üzere.
tasarım tamamen değişti kumda pislik bieikecek yer kalmadı. bir iki tasarım arattır artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180599/041120162321201.jpg[/IMG]
7. Gün artık resim çektim:)
diatom başladı ve bitmek üzere.
tasarım tamamen değişti kumda pislik bieikecek yer kalmadı. bir iki tasarım arattır artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180599/041120162321201.jpg[/IMG]
Anemon Budanır Mı ? :)
[QUOTE=emre kaya]Elimden geldiği kadar sadeleştirmeye çalışarak anlatayım. Mercan diye tabir ettiğimiz canlıların mercan diye bilinen kısmı aslında kalkerli iskelet yapıdır çoğu mercanda. Bu yapının sadece dışındaki kısımda bulunan polipler canlıdır içerisinde canlı hayvan barındırmaz. Evde mercan besleyenler ya da belgesellerden mercanların içinden çıkan küçük polipleri plankton yakalamaya çalışırken görürler. Bu polipler başlı başına ortak yaşamın koloninin bireyleridir. Deliklerden çıkıp tarak gibi bir şeyler sudan noktacıkları yakalamaya çalışan canlılardan bahsediyorum. Mikro bazda bunları ayrı bireyler olarak değerlendirebiliriz. Kısacası bir mercanı site gibi düşünebiliriz. Site kalabalıklaştıkça mercanlar kalsiyum üreterek uzayıp büyürler yani üste sağa sola neresi müsaitse oraya doğru kat çıkarlar. Sizin bi siteden bir blok alıp başka yere koymanız o canlıya zarar vermez hatta yoğun popülasyon olan resiflerde farklı mercan cinsleri birbirlerini öldürerek ( canlı canlı birbirlerini sindirmeye çalışarak) yer kavgası verirler. Kısacası mantıklı koşullar altında parçasını koparıp başka yere ekmek ( fraglamak ) zarardan çok fayda getirir. Bunun üstüne yapılan deneysel çalışmalar mevcuttur. Çeşitli sebeplerle mercanların çoğalamadığı bölgelerde su koşulları sabit olmasına rağmen poliplerin tutunacak katı zemin bulamamasından ötürü üreyemediği yerlere çeşitli zemin malzemesi beton blok, batık gemi, frag şamandırası gibi yöntemlerle o bölgelerde hem balık hem mercan popülasyonu oluşturulması da sağlanmaktadır. İkinci olarak ticari amaçla mercan satışı yapan ülkeler ve ya şirketler denizdeki dengenin satış için alınan mercanlarla bozulmasından endişe ettiklerinden ve sadece istedikleri talep gören mercanları üretmek istediklerinden mercan çiftliği tabir edilen sistemler kurarak doğal ortamlar altında az maliyetle mercanları çoğaltmaktadır.
İkinci kısma gelecek olursak anemonlar mercanlar gibi bir çok hayvanın bir araya gelmesiyle oluşan bir yapıya sahip değildir. Her ne kadar bitki gibi görünse de aslında gezip dolaşan ve balık avlayarak beslenen bir hayvandır. Sinir sistemi çok gelişmemiş olduğu için empati yapmak zor gelebilir. Bir kuzuyu ortadan ikiye bölüp çoğalmasını izlemekle anemonu izlemek arasında fark vardır elbetteki. Sonuçta anemon bağırmaz ağlamaz sızlamaz hatta kanamaz bu yüzden bölünmesi normal gelebilir. Anemonlar uygun olgunluğa geldiklerinde yeterli su şartları uygun mevsim gibi faktörlerden etkilenerek doğal olarak bölünürler. Özellikle simbiyotik ilişki içinde bulundukları balık türleri de bu kararlara etkendir. Fakat insan evladı bu koşulları yoka sayarak hmm ulan bu ele geliyor 300 gram vardır diyerek cart diye ikiye böler. Niye çünkü satacak para kazanacak. Bu durumda hayvan ya da hayvanlar diyebiliriz artık hayatta kalmak için eksik kısmını tamamlamaya uğraşır. Yani anemon güneş su bol vitamin yer de varmış buralarda bölüneyim de bi kankam olsun bari diyerek çoğalmaz. Ölmemek için iki tarafı da gerekli ortaklara sahipse savunmaya geçerek hayatta kalır. Bu kesme işlemi çok keskin bir bıçakla hatta neşterle hayvanı eşit olarak ikiye bölerek yapılır. Çok detay vermek istemiyorum epey kriter mevcut. Fakat tentakül denilen uzantıları beslenmesine savunmasına hayatta kalmasına herşeyine yardımcı olan organlarıdır. Yani anemonun tentakülünü kesmek evladım senin boyun çok uzadı ayakları bir kısaltalım basketçi mi olacaksın demek gibidir. Hayvanı çoğaltıp satmak için ikiye bölmeyi anlıyorum. Sonuçta ekmek parasıdır ben de ekmeğimi sudan çıkartıyorum. Hatta akvaryumda çok yer kaplıyor çok balık avlıyor ya da şu köşedeki mağaraya da yuva yapayım derseniz onun bile mantıklı yanı var. Fakat tentakül kesmek bu yazıyı okuduktan sonra hepinize saçma gelecektir inanıyorum.
Mesajı herkesin anlaması için bu şekilde yazdım lütfen literatüre göre eleştirilerde bulunmayınız.
Saygılar[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için teşekkürler :)
[QUOTE=emre kaya]Elimden geldiği kadar sadeleştirmeye çalışarak anlatayım. Mercan diye tabir ettiğimiz canlıların mercan diye bilinen kısmı aslında kalkerli iskelet yapıdır çoğu mercanda. Bu yapının sadece dışındaki kısımda bulunan polipler canlıdır içerisinde canlı hayvan barındırmaz. Evde mercan besleyenler ya da belgesellerden mercanların içinden çıkan küçük polipleri plankton yakalamaya çalışırken görürler. Bu polipler başlı başına ortak yaşamın koloninin bireyleridir. Deliklerden çıkıp tarak gibi bir şeyler sudan noktacıkları yakalamaya çalışan canlılardan bahsediyorum. Mikro bazda bunları ayrı bireyler olarak değerlendirebiliriz. Kısacası bir mercanı site gibi düşünebiliriz. Site kalabalıklaştıkça mercanlar kalsiyum üreterek uzayıp büyürler yani üste sağa sola neresi müsaitse oraya doğru kat çıkarlar. Sizin bi siteden bir blok alıp başka yere koymanız o canlıya zarar vermez hatta yoğun popülasyon olan resiflerde farklı mercan cinsleri birbirlerini öldürerek ( canlı canlı birbirlerini sindirmeye çalışarak) yer kavgası verirler. Kısacası mantıklı koşullar altında parçasını koparıp başka yere ekmek ( fraglamak ) zarardan çok fayda getirir. Bunun üstüne yapılan deneysel çalışmalar mevcuttur. Çeşitli sebeplerle mercanların çoğalamadığı bölgelerde su koşulları sabit olmasına rağmen poliplerin tutunacak katı zemin bulamamasından ötürü üreyemediği yerlere çeşitli zemin malzemesi beton blok, batık gemi, frag şamandırası gibi yöntemlerle o bölgelerde hem balık hem mercan popülasyonu oluşturulması da sağlanmaktadır. İkinci olarak ticari amaçla mercan satışı yapan ülkeler ve ya şirketler denizdeki dengenin satış için alınan mercanlarla bozulmasından endişe ettiklerinden ve sadece istedikleri talep gören mercanları üretmek istediklerinden mercan çiftliği tabir edilen sistemler kurarak doğal ortamlar altında az maliyetle mercanları çoğaltmaktadır.
İkinci kısma gelecek olursak anemonlar mercanlar gibi bir çok hayvanın bir araya gelmesiyle oluşan bir yapıya sahip değildir. Her ne kadar bitki gibi görünse de aslında gezip dolaşan ve balık avlayarak beslenen bir hayvandır. Sinir sistemi çok gelişmemiş olduğu için empati yapmak zor gelebilir. Bir kuzuyu ortadan ikiye bölüp çoğalmasını izlemekle anemonu izlemek arasında fark vardır elbetteki. Sonuçta anemon bağırmaz ağlamaz sızlamaz hatta kanamaz bu yüzden bölünmesi normal gelebilir. Anemonlar uygun olgunluğa geldiklerinde yeterli su şartları uygun mevsim gibi faktörlerden etkilenerek doğal olarak bölünürler. Özellikle simbiyotik ilişki içinde bulundukları balık türleri de bu kararlara etkendir. Fakat insan evladı bu koşulları yoka sayarak hmm ulan bu ele geliyor 300 gram vardır diyerek cart diye ikiye böler. Niye çünkü satacak para kazanacak. Bu durumda hayvan ya da hayvanlar diyebiliriz artık hayatta kalmak için eksik kısmını tamamlamaya uğraşır. Yani anemon güneş su bol vitamin yer de varmış buralarda bölüneyim de bi kankam olsun bari diyerek çoğalmaz. Ölmemek için iki tarafı da gerekli ortaklara sahipse savunmaya geçerek hayatta kalır. Bu kesme işlemi çok keskin bir bıçakla hatta neşterle hayvanı eşit olarak ikiye bölerek yapılır. Çok detay vermek istemiyorum epey kriter mevcut. Fakat tentakül denilen uzantıları beslenmesine savunmasına hayatta kalmasına herşeyine yardımcı olan organlarıdır. Yani anemonun tentakülünü kesmek evladım senin boyun çok uzadı ayakları bir kısaltalım basketçi mi olacaksın demek gibidir. Hayvanı çoğaltıp satmak için ikiye bölmeyi anlıyorum. Sonuçta ekmek parasıdır ben de ekmeğimi sudan çıkartıyorum. Hatta akvaryumda çok yer kaplıyor çok balık avlıyor ya da şu köşedeki mağaraya da yuva yapayım derseniz onun bile mantıklı yanı var. Fakat tentakül kesmek bu yazıyı okuduktan sonra hepinize saçma gelecektir inanıyorum.
Mesajı herkesin anlaması için bu şekilde yazdım lütfen literatüre göre eleştirilerde bulunmayınız.
Saygılar[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için teşekkürler :)
90x50x40
Akvaryum kuruldu ve 3. gün diatom patladı araştırdım. Toprak ve kaya eski olduğu için hemen olduğunu öğrendim. bilgiler gelecektir.
Akvaryum kuruldu ve 3. gün diatom patladı araştırdım. Toprak ve kaya eski olduğu için hemen olduğunu öğrendim. bilgiler gelecektir.
90x50x40
[QUOTE=Burakak123]Geçmiş olsun. [:(] Olabiliyor bazen böyle şeyler. [:(] En azından fazla kaybınız olmadı. İyi yanı bu. Bu sefer daha güzel ve kusursuz olur inşallah. Birde diatom evresi olana kadar canlı eklememenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
bu kurulumda canlı kaybım hiç olmamıştı elhamdurillah. diatomda patlamıştı zaten :).
şimdi tamir edebilirsem yine 1 aylık bi diatom olacak herhalde eski balıklarımı koymam için.
[QUOTE=Burakak123]Geçmiş olsun. [:(] Olabiliyor bazen böyle şeyler. [:(] En azından fazla kaybınız olmadı. İyi yanı bu. Bu sefer daha güzel ve kusursuz olur inşallah. Birde diatom evresi olana kadar canlı eklememenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
bu kurulumda canlı kaybım hiç olmamıştı elhamdurillah. diatomda patlamıştı zaten :).
şimdi tamir edebilirsem yine 1 aylık bi diatom olacak herhalde eski balıklarımı koymam için.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
