ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fishbone
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2006 22:49
Son Ziyaret:
25 Haziran 2026 12:30
Toplam Mesaj:
158 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İzzet
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hiç takdir etmemiş birinin eleştirisini önemsemem.
SON 10 MESAJI
Taymur Akvaryum Kapandı Mı? Taşındı Mı?
Taymur'un olayı duyduğuma göre isim hakkıyla ilgiliymiş. Taymur'da çalışan ustalar Taymur'un adını ve yerini kullandıkları için satışlarda birilerine belli bir ücret ödüyormuş. Artık bu ücret fazla gelmeye başlayınca, isim ve yer sahibi de indirime gitmeyince malesef ustalar dağılmış.
Taymur isim hakkı kimde bilmiyorum ama şimdi elinde kocaman bir sıfır kaldığı da kesin.
Taymur'un olayı duyduğuma göre isim hakkıyla ilgiliymiş. Taymur'da çalışan ustalar Taymur'un adını ve yerini kullandıkları için satışlarda birilerine belli bir ücret ödüyormuş. Artık bu ücret fazla gelmeye başlayınca, isim ve yer sahibi de indirime gitmeyince malesef ustalar dağılmış.
Taymur isim hakkı kimde bilmiyorum ama şimdi elinde kocaman bir sıfır kaldığı da kesin.
Yavrularıma Günde Ne Kadar Yem Atmalıyım
Yavrularınız keseden kurtulmuş mu? Kurtulana kadar vermeyin. Kurtulduysa kaç tane? Kısa aralıklarla günde 3-5 kere verirseniz daha iyi olur.
Yavrularınız keseden kurtulmuş mu? Kurtulana kadar vermeyin. Kurtulduysa kaç tane? Kısa aralıklarla günde 3-5 kere verirseniz daha iyi olur.
Çöpçü Balığı Beslenmesi Hakkında
Çöpçüler için ekstra bir şey yapmanıza gerek yok. Ama yanlış bilinen bir şeyi de açıklayayım çöpçüler diğer balıkların dışkılarıyla beslenmez. Yani şöyle düşünün akvaryumunuza 2 balık daha eklediniz. Attığınız yemi biraz çoğaltın. Lepistesler tüm yemi aşağı inmeden bitiriyorsa biraz daha ufalayarak atın o zaman hepsini toplayamazlar.
Çöpçüler için ekstra bir şey yapmanıza gerek yok. Ama yanlış bilinen bir şeyi de açıklayayım çöpçüler diğer balıkların dışkılarıyla beslenmez. Yani şöyle düşünün akvaryumunuza 2 balık daha eklediniz. Attığınız yemi biraz çoğaltın. Lepistesler tüm yemi aşağı inmeden bitiriyorsa biraz daha ufalayarak atın o zaman hepsini toplayamazlar.
İç Ve Dış Filtre, Hava Motoru Ömürleri
Arkadaşlar merhaba,
Kullandığınız iç ve dış filtre ayrıca hava motorlarının ömürleri ortalama ne kadar oluyor? Ürünlerin üzerinde debisi, kaç watt olduğu gibi bilgiler yazsa da bence bu da önemli bir bilgi ama kimse de ürünüm 3 yıl gider garantilidir demiyor. Tecrübelerimizi burada paylaşırsak ileriye dönük alacağımız ürünler hakkında bilgilenmiş de oluruz.
Ve tabi ki aynı ürün birinde 1 yıl çalışırken başka birinde 5 yıl da çalışabilir. Biz genel olarak yorumlayacağız.
Benim kullandığım iç filtreler genelde heilea ve resun olmuştur. Resunlar 2 yıl sonra genelde bozuluyor. Heilea ları 3 yıldır kullanmama rağmen bozulma olmadı. Ama debisinde düşüş oldu. Yani yeni ürün eski ürüne göre çok daha hızlı çalışıyor bunu fark ettim.
Dış filtre olarak bozulan bir filtrem olmadı. E-Jet diye bir filtreyi 5 yıl kadar kullandım. Akvaryumu küçülttüğüm için de başkasına verdim. Hala çalışıyordu yani. Şimdi de fluval 206 kullanıyorum. Bunu da 3 yıldır sorunsuz şekilde kullanıyorum.
Hava motorlarına gelecek olursak. Heilea lar genelde sessiz ama çabuk bozuluyor. Bozulmadan önce de debisi yavaş yavaş azalıyor. Sobo ise çok ses çıkarıyor. Ama heilea lardan daha randımanlı çalışıyor.
Evet tecrübeleriniz? [:)]
Arkadaşlar merhaba,
Kullandığınız iç ve dış filtre ayrıca hava motorlarının ömürleri ortalama ne kadar oluyor? Ürünlerin üzerinde debisi, kaç watt olduğu gibi bilgiler yazsa da bence bu da önemli bir bilgi ama kimse de ürünüm 3 yıl gider garantilidir demiyor. Tecrübelerimizi burada paylaşırsak ileriye dönük alacağımız ürünler hakkında bilgilenmiş de oluruz.
Ve tabi ki aynı ürün birinde 1 yıl çalışırken başka birinde 5 yıl da çalışabilir. Biz genel olarak yorumlayacağız.
Benim kullandığım iç filtreler genelde heilea ve resun olmuştur. Resunlar 2 yıl sonra genelde bozuluyor. Heilea ları 3 yıldır kullanmama rağmen bozulma olmadı. Ama debisinde düşüş oldu. Yani yeni ürün eski ürüne göre çok daha hızlı çalışıyor bunu fark ettim.
Dış filtre olarak bozulan bir filtrem olmadı. E-Jet diye bir filtreyi 5 yıl kadar kullandım. Akvaryumu küçülttüğüm için de başkasına verdim. Hala çalışıyordu yani. Şimdi de fluval 206 kullanıyorum. Bunu da 3 yıldır sorunsuz şekilde kullanıyorum.
Hava motorlarına gelecek olursak. Heilea lar genelde sessiz ama çabuk bozuluyor. Bozulmadan önce de debisi yavaş yavaş azalıyor. Sobo ise çok ses çıkarıyor. Ama heilea lardan daha randımanlı çalışıyor.
Evet tecrübeleriniz? [:)]
Temaks Akvaryum Yordu Beni
Konuyu baştan sona okudum ve ağzımdan tek bir söz çıktı '' şansıma tüküreyim ''
Neden mi böyle dedim? 37 yaşındayım ve 12 yaşımdan beri bu hobinin içindeyim. Yani 25 yıldır beslemediğim tür, görmediğim balık çok azdır. Tahmin edeceğiniz üzere küçükken zaten evde büyük akvaryum kuracak kadar sözümüz geçmiyordu. Büyüyüp evi ayırdıktan sonra da kiracı biri olarak büyük akvaryum kuramadım. Yıllarca büyük akvaryum kuramadım ama büyük bir akvaryum hayalini çok kurdum. Yıllar yıllar böyle geçti kurabildiğim akvaryum 1 metrelik standart akvaryumun ötesine geçemedi.
Neyse ki geçen sene güzel bir ev aldım ve artık büyük akvaryum kurabilirim demeye başladım. Kurabilirim ama kocaman akvaryum riskli bir durumdu. Hemen araştırmalara başladım. Taymur kapanmış, Ali Kuştepe bırakmış, ithal akvaryuma o kadar para verilir mi diye düşünürken Temel Usta'nın namını duydum. Kullanan arkadaşlar memnundu. Tamam dedim akvaryumu yaptıracağım ustayı buldum. Derken bu yazıyı gördüm ve '' yok canım kesin problemli bir tiptir yoksa Temel Usta iyidir '' derken Temel Usta'nın '' 40 tl borcunu öde '' yazısını okudum.
Yahu arkadaş bu işler bu kadar mı lakayıt oldu. Adam seninle olan problemini anlatıyor sen onu çözmen gerekirken birde üste çıkıp ne ara 40 tl istedin? Bu kadar insanın içinde onu rencide edeceğini mi sandın?
İşte şansıma tüküreyim dediğim kısım da tam burası oldu. Ben bu ustaya akvaryum falan yaptırmam arkadaş. Diğer ithal alırım ama böyle tiplerle gerçekten uğraşmam.
Temel Usta, sen bu işte haksızsın. Arkadaşla renk konusunda anlaşmadan, boyut konusunda anlaşmadan, zaman konusunda anlaşmadan bu işe başlamamalıydın. Eğer ki başladıysan sorunları da çözmek senin görevin.
Konuyu baştan sona okudum ve ağzımdan tek bir söz çıktı '' şansıma tüküreyim ''
Neden mi böyle dedim? 37 yaşındayım ve 12 yaşımdan beri bu hobinin içindeyim. Yani 25 yıldır beslemediğim tür, görmediğim balık çok azdır. Tahmin edeceğiniz üzere küçükken zaten evde büyük akvaryum kuracak kadar sözümüz geçmiyordu. Büyüyüp evi ayırdıktan sonra da kiracı biri olarak büyük akvaryum kuramadım. Yıllarca büyük akvaryum kuramadım ama büyük bir akvaryum hayalini çok kurdum. Yıllar yıllar böyle geçti kurabildiğim akvaryum 1 metrelik standart akvaryumun ötesine geçemedi.
Neyse ki geçen sene güzel bir ev aldım ve artık büyük akvaryum kurabilirim demeye başladım. Kurabilirim ama kocaman akvaryum riskli bir durumdu. Hemen araştırmalara başladım. Taymur kapanmış, Ali Kuştepe bırakmış, ithal akvaryuma o kadar para verilir mi diye düşünürken Temel Usta'nın namını duydum. Kullanan arkadaşlar memnundu. Tamam dedim akvaryumu yaptıracağım ustayı buldum. Derken bu yazıyı gördüm ve '' yok canım kesin problemli bir tiptir yoksa Temel Usta iyidir '' derken Temel Usta'nın '' 40 tl borcunu öde '' yazısını okudum.
Yahu arkadaş bu işler bu kadar mı lakayıt oldu. Adam seninle olan problemini anlatıyor sen onu çözmen gerekirken birde üste çıkıp ne ara 40 tl istedin? Bu kadar insanın içinde onu rencide edeceğini mi sandın?
İşte şansıma tüküreyim dediğim kısım da tam burası oldu. Ben bu ustaya akvaryum falan yaptırmam arkadaş. Diğer ithal alırım ama böyle tiplerle gerçekten uğraşmam.
Temel Usta, sen bu işte haksızsın. Arkadaşla renk konusunda anlaşmadan, boyut konusunda anlaşmadan, zaman konusunda anlaşmadan bu işe başlamamalıydın. Eğer ki başladıysan sorunları da çözmek senin görevin.
Özelyem.com
Kendisini övdüğümüz kadar eleştirimizi de yapalım.
En son birkaç ay önce bitki kumu sormak için aradığımda fiyatlardan da konu açılmıştı. Doların 7 tl olduğu zamanlara denk geliyordu bu konuşma. Fiyatların çok artmasının sebebinin ithal mallar olduğundan bahsetti. Buna kısmen katılıyorum aslında. Çünkü malzemeler yabancı ürünlerden oluşuyordu.
Dolarla birlikte anında artan fiyatlar nedense doların düşmesiyle değişmedi.
Alperen kardeşim, dolar çıkarken gösterdiğin atikliği inerken de göstermeni bekliyoruz. [EDIT]Fishbone,2018-11-12 21:23:16[/EDIT]
Kendisini övdüğümüz kadar eleştirimizi de yapalım.
En son birkaç ay önce bitki kumu sormak için aradığımda fiyatlardan da konu açılmıştı. Doların 7 tl olduğu zamanlara denk geliyordu bu konuşma. Fiyatların çok artmasının sebebinin ithal mallar olduğundan bahsetti. Buna kısmen katılıyorum aslında. Çünkü malzemeler yabancı ürünlerden oluşuyordu.
Dolarla birlikte anında artan fiyatlar nedense doların düşmesiyle değişmedi.
Alperen kardeşim, dolar çıkarken gösterdiğin atikliği inerken de göstermeni bekliyoruz. [EDIT]Fishbone,2018-11-12 21:23:16[/EDIT]
Amazon Bitkisi Gübreleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/18020/260720181343551.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, böyle bir akvaryumum var. Amazonları geçen ay aldığımda yapraklarında sararma ve yosun problemi olduğu için 1 hafta önce sorunlu yaprakları biraz budamak zorunda kaldım. Kalan 1-2 yaprak yeni çıkan yapraklar ama onlara da yosun bulaştığı için dıy excel aldım. Artık günlük 2-3 ml excel kullanıp kurtulmayı düşünüyorum.
Soruma gelecek olursak;
Akvaryum 200 lt. İçinde 70 tetra var. Amazon sayısı da irili ufaklı 25. Amazonların dibinde jbl misket gübre var.
Elimde test kitleri yok malesef. Bu tabloya bakarak haftalık potasyum, nitrat, fosfat ve demir gübre kullanım oranları ortalama kaç ml olmalı? Ayrıca amazonlar birkaç ay sonra büyüdüklerinde ölçüde nasıl bir değişiklik yapmalıyım.
Gübrelemeyle ilgili yazıları okudum ama hesaplamalar hep yoğun ve küçük bitkili akvaryumlar için yapılmış. Üstelik o akvaryumlarda 3-5 balık var ve bitkiler amazon gibi değil çok hassas. Yani benim akvaryumda nitrat zaten biraz var.
Tecrübeli arkadaşlar akvaryuma günlük vakit ayıramadığım için haftalık nasıl bir gübreleme yapmamı önerirler?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/18020/260720181343551.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, böyle bir akvaryumum var. Amazonları geçen ay aldığımda yapraklarında sararma ve yosun problemi olduğu için 1 hafta önce sorunlu yaprakları biraz budamak zorunda kaldım. Kalan 1-2 yaprak yeni çıkan yapraklar ama onlara da yosun bulaştığı için dıy excel aldım. Artık günlük 2-3 ml excel kullanıp kurtulmayı düşünüyorum.
Soruma gelecek olursak;
Akvaryum 200 lt. İçinde 70 tetra var. Amazon sayısı da irili ufaklı 25. Amazonların dibinde jbl misket gübre var.
Elimde test kitleri yok malesef. Bu tabloya bakarak haftalık potasyum, nitrat, fosfat ve demir gübre kullanım oranları ortalama kaç ml olmalı? Ayrıca amazonlar birkaç ay sonra büyüdüklerinde ölçüde nasıl bir değişiklik yapmalıyım.
Gübrelemeyle ilgili yazıları okudum ama hesaplamalar hep yoğun ve küçük bitkili akvaryumlar için yapılmış. Üstelik o akvaryumlarda 3-5 balık var ve bitkiler amazon gibi değil çok hassas. Yani benim akvaryumda nitrat zaten biraz var.
Tecrübeli arkadaşlar akvaryuma günlük vakit ayıramadığım için haftalık nasıl bir gübreleme yapmamı önerirler?
Balığın Türü Nedir?
Nerden aldınız ve fiyatı nedir?
Nerden aldınız ve fiyatı nedir?
Su Maymunundan Misket Gübre Yapımı
Deneyi su dolu bardakta yaparsak evet öyle olabilir. Ama su maymunlarını kumun altına gömerek yaparsak farklı olabilir. Sonuçta kum bir basınç uygulayacak ve su maymunları sonsuza dek şişemeyecek, elbet bir yerde sıkışıp kalacak. Yani bu bir bomba değil ki kumun altında patlayıp etrafa dağılsın. Böylece iyi bir şey olmuş olur, kum boşluklarında suda olan sirkülasyon olmadığı için boşluklar da gübreyle dolar, su maymunu zamanla dağılıp gider gübreler baki kalır [:lol:]
Su maymununun suya vereceği kimyasal zarar bence de tartışma konusu.
Deneyi su dolu bardakta yaparsak evet öyle olabilir. Ama su maymunlarını kumun altına gömerek yaparsak farklı olabilir. Sonuçta kum bir basınç uygulayacak ve su maymunları sonsuza dek şişemeyecek, elbet bir yerde sıkışıp kalacak. Yani bu bir bomba değil ki kumun altında patlayıp etrafa dağılsın. Böylece iyi bir şey olmuş olur, kum boşluklarında suda olan sirkülasyon olmadığı için boşluklar da gübreyle dolar, su maymunu zamanla dağılıp gider gübreler baki kalır [:lol:]
Su maymununun suya vereceği kimyasal zarar bence de tartışma konusu.
Balığın Türü Nedir?
Siyahı veya başka rengi de var mıydı? [EDIT]Fishbone,2018-07-21 02:44:49[/EDIT]
Siyahı veya başka rengi de var mıydı? [EDIT]Fishbone,2018-07-21 02:44:49[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
