ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
pollemik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
94
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2015 21:40
Son Ziyaret:
29 Haziran 2025 02:39
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan
SON 10 MESAJI
Amtra 60 Litre Akvaryum Ve Co2 Cihazı
Co2 için bu cihazı parça parça aliexpressten aldım. Tek alınmıyor çünkü fiyat sınırlamasını geçiyor. Çok memnunum ve çok kullanışlı.
100 gr limon tuzu, 100gr. karbonat ve 150 gr su ekleyip kapağını kapatıyorsunuz anında Co2 ve bir aydan fazla gidiyor. Üzerinde selenoid valf olduğu için ışıklardan bir saat önce ve bir saat sonra otomatik kendi açıp kapanıyor. Tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252111241.jpg[/IMG][EDIT]pollemik,2025-05-30 21:13:50[/EDIT]
Co2 için bu cihazı parça parça aliexpressten aldım. Tek alınmıyor çünkü fiyat sınırlamasını geçiyor. Çok memnunum ve çok kullanışlı.
100 gr limon tuzu, 100gr. karbonat ve 150 gr su ekleyip kapağını kapatıyorsunuz anında Co2 ve bir aydan fazla gidiyor. Üzerinde selenoid valf olduğu için ışıklardan bir saat önce ve bir saat sonra otomatik kendi açıp kapanıyor. Tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252111241.jpg[/IMG][EDIT]pollemik,2025-05-30 21:13:50[/EDIT]
Amtra 60 Litre Akvaryum Ve Co2 Cihazı
Akvaryumu kuralı bir ay oldu. Bitkiler ve akvaryum yavaş yavaş oturdu. Aydınlatma 2x18w power led kendim yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252109561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110461.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı bir ay oldu. Bitkiler ve akvaryum yavaş yavaş oturdu. Aydınlatma 2x18w power led kendim yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252109561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/300520252110461.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar artık yapay zeka hayatımızda. Dolayısıyla bu konuyu yapay zekaya defalarca kombinasyonu sordum ve gerçekten çok iyi bilgiler elde ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234061.jpg[/IMG]
Arkadaşlar artık yapay zeka hayatımızda. Dolayısıyla bu konuyu yapay zekaya defalarca kombinasyonu sordum ve gerçekten çok iyi bilgiler elde ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/140520252234061.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar
38x38x43 cm 60 lt bir akvaryum kurdum. Power ledlerden bir aydınlatma yaptım ama beyaz dengesi az gibi geldi. Bir de power ledleri artırmayı düşünüyorum. Fotosentez nerdeyse hiç yok.
High tech için kaç tane hangisinden kullanmalıyım. Elimde 18x25 1w be 24x35 1w driver ve çok sayıda power led mevcut. Yardımlarınızı bekliyorum.
Halihazırda 8 adet 1w 6500 k beyaz
4 adet full spectrum 1w
3 adet deep red 1w
3 adet royal blue 1w
Mevcut bu. Buna 1 adet yeşil eklemek istiyorum ve ışık şiddetini artırmak istiyorum.
Hangisinden kaç tane eklemem lazım. Teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/080520252222071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/080520252222131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar belki bin kere sorulmuştur ama yardım edecek yok mu?
Konuyu en başından beri okuyorum ama tam ideal olanı çıkarmak istiyorum.
Yukarıdaki konuda 19w armatür 60 lt ye yetersiz olduğu için kaç wata çıkarayım bir de muhtemel grow ledlerden kaynaklı morluk bar ışıkta.
Elimde 1000k beyaz, deep red, royal blue , ve yeşil power led e 24-36 x1w led driver var. Renk ve adet sayısı tam olarak ne olmalı
[:?]
Merhabalar
38x38x43 cm 60 lt bir akvaryum kurdum. Power ledlerden bir aydınlatma yaptım ama beyaz dengesi az gibi geldi. Bir de power ledleri artırmayı düşünüyorum. Fotosentez nerdeyse hiç yok.
High tech için kaç tane hangisinden kullanmalıyım. Elimde 18x25 1w be 24x35 1w driver ve çok sayıda power led mevcut. Yardımlarınızı bekliyorum.
Halihazırda 8 adet 1w 6500 k beyaz
4 adet full spectrum 1w
3 adet deep red 1w
3 adet royal blue 1w
Mevcut bu. Buna 1 adet yeşil eklemek istiyorum ve ışık şiddetini artırmak istiyorum.
Hangisinden kaç tane eklemem lazım. Teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/080520252222071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/080520252222131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar belki bin kere sorulmuştur ama yardım edecek yok mu?
Konuyu en başından beri okuyorum ama tam ideal olanı çıkarmak istiyorum.
Yukarıdaki konuda 19w armatür 60 lt ye yetersiz olduğu için kaç wata çıkarayım bir de muhtemel grow ledlerden kaynaklı morluk bar ışıkta.
Elimde 1000k beyaz, deep red, royal blue , ve yeşil power led e 24-36 x1w led driver var. Renk ve adet sayısı tam olarak ne olmalı
[:?]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
10 yıl kadar önce üye olup bitkili akvaryum yaptığım bı foruma geri döndüm. Merhabalar
60 lt bir bitkili akvaryumla tekrar hobiye döndüm 😊[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/280420252023211.jpg[/IMG]
10 yıl kadar önce üye olup bitkili akvaryum yaptığım bı foruma geri döndüm. Merhabalar
60 lt bir bitkili akvaryumla tekrar hobiye döndüm 😊[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179715/280420252023211.jpg[/IMG]
40 cm Küp Akrilik
[QUOTE=onurlorin]maşallah. inanın aklımı okumuşsunuz :) hatta o yazdığınız mağazanın akrilik 40*40*40 akvaryumundan bakınıp duruyorum ne zamandır. acaba kargoyla gelirken sıkıntı olur mu ? Kayıt kuşaklı olanı da var ama ben de sizin gibi kayıt kuşaksızını seçmek istiyorum. Tavsiye eder misiniz ?[/QUOTE]
İyi bir şekilde kargolanıyor, ben 30 cm küp siparişi vermiştim küçük ve ince geldi geri gönderip 40 cm küp aldım dolayısıyla kargoda kontrol ederseniz hiçbir sıkıntı olmaz; tavsiye ederim, cama göre uzun ömürlü
2,5 litre pet şişeye 3 bardak şeker ekleyip boğuma kadar akvaryum suyu ekleyip şekeri eritiyorum. Üzerine küçük bir bardakta 1 çay kaşığı mayayı eritip döküyorum. 1 çay kaşığıda karbonat ekleyip çalkalıyorum 1 ay yeterli oluyor
[QUOTE=onurlorin]maşallah. inanın aklımı okumuşsunuz :) hatta o yazdığınız mağazanın akrilik 40*40*40 akvaryumundan bakınıp duruyorum ne zamandır. acaba kargoyla gelirken sıkıntı olur mu ? Kayıt kuşaklı olanı da var ama ben de sizin gibi kayıt kuşaksızını seçmek istiyorum. Tavsiye eder misiniz ?[/QUOTE]
İyi bir şekilde kargolanıyor, ben 30 cm küp siparişi vermiştim küçük ve ince geldi geri gönderip 40 cm küp aldım dolayısıyla kargoda kontrol ederseniz hiçbir sıkıntı olmaz; tavsiye ederim, cama göre uzun ömürlü
2,5 litre pet şişeye 3 bardak şeker ekleyip boğuma kadar akvaryum suyu ekleyip şekeri eritiyorum. Üzerine küçük bir bardakta 1 çay kaşığı mayayı eritip döküyorum. 1 çay kaşığıda karbonat ekleyip çalkalıyorum 1 ay yeterli oluyor
40 cm Küp Akrilik
Teşekkür ederim ; En büyük artısı kırılma, çatlama ya da silikon açıldı sıkıntısı yok.
Gübrelerin Diy yapan bir arkadaştan aldım. Micro element, nitrat, fosfat, demir, potasyum, magnezyum, kalsiyum gübrelerini kullanıyorum. Her su değişiminden sonra 1 ml micro element, 2 ml demir, geri kalanlardan da 3 ml kullanıyorum
Teşekkür ederim ; En büyük artısı kırılma, çatlama ya da silikon açıldı sıkıntısı yok.
Gübrelerin Diy yapan bir arkadaştan aldım. Micro element, nitrat, fosfat, demir, potasyum, magnezyum, kalsiyum gübrelerini kullanıyorum. Her su değişiminden sonra 1 ml micro element, 2 ml demir, geri kalanlardan da 3 ml kullanıyorum
40 cm Küp Akrilik
[QUOTE=emrekocak]Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Göze hoş geliyor. [:iyi:][:nazar:]
Zemin bitkisi olarak ne kullandınız?[/QUOTE]
Tşkler zeminde Monte Carlo var
[QUOTE=jokerxplusplus]Merhaba,
Harika bir akvaryum olmuş. Ben de benzer bir akvaryum kurmak istiyorum, o yüzden yardımınızı rica edeceğim. 40 cm küp 64 litre (yada 30 cm küp 27 litre) akrilik kutuyu nasıl nereden tedarik edebilirim. Akriliğin kalınlığı kaç mm olmalı? Bir de akrilik olmasının avantajları dezavantajları ne olur? Teşekkürler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Gittigidiyor üzerinden 1balık adlı petshop yapıyor sadece akrilik akvaryumu internette. 40 cm küp olan 5.4 mm kalınlığında.
En büyük avantajı cam çatladı, kırıldı evi su bastı derdi yok. Kayıt kuşak vs ihtiyacı yok dolayısıyla daha göze hoş geliyor. Silikon çıktı derdi yok çünkü özel olarak yapıştırılıyor silikon kullanılmıyor. Extra clear gibi beyaz bir görünümü var.
Twk dez avantaj silerken uygun bir bezle silmek aksi halde cama göre daha çabuk çizilebilir
[QUOTE=emrekocak]Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Göze hoş geliyor. [:iyi:][:nazar:]
Zemin bitkisi olarak ne kullandınız?[/QUOTE]
Tşkler zeminde Monte Carlo var
[QUOTE=jokerxplusplus]Merhaba,
Harika bir akvaryum olmuş. Ben de benzer bir akvaryum kurmak istiyorum, o yüzden yardımınızı rica edeceğim. 40 cm küp 64 litre (yada 30 cm küp 27 litre) akrilik kutuyu nasıl nereden tedarik edebilirim. Akriliğin kalınlığı kaç mm olmalı? Bir de akrilik olmasının avantajları dezavantajları ne olur? Teşekkürler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Gittigidiyor üzerinden 1balık adlı petshop yapıyor sadece akrilik akvaryumu internette. 40 cm küp olan 5.4 mm kalınlığında.
En büyük avantajı cam çatladı, kırıldı evi su bastı derdi yok. Kayıt kuşak vs ihtiyacı yok dolayısıyla daha göze hoş geliyor. Silikon çıktı derdi yok çünkü özel olarak yapıştırılıyor silikon kullanılmıyor. Extra clear gibi beyaz bir görünümü var.
Twk dez avantaj silerken uygun bir bezle silmek aksi halde cama göre daha çabuk çizilebilir
36x22x26 Iwagumi
[QUOTE=ozer57]Maşallah akvaryumunuz çok güzel olmuş. Akvaryumunuzun markası nedir? Bende almak istiyorum [/QUOTE]
Enast akvaryuma yaptırdım, internetten araştırabilirsiniz
[QUOTE=ozer57]Maşallah akvaryumunuz çok güzel olmuş. Akvaryumunuzun markası nedir? Bende almak istiyorum [/QUOTE]
Enast akvaryuma yaptırdım, internetten araştırabilirsiniz
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
