ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
amras_tasartir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2006 22:01
Son Ziyaret:
06 Ağustos 2010 23:56
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orkun Kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Orkun Kaya
Istanbul/Maltepe
1)110x50x60h Tuzlu Su
2)77x35x50h Sadece Bitki
3)79x19x29h Kerevit&Salyangoz
Istanbul/Maltepe
1)110x50x60h Tuzlu Su
2)77x35x50h Sadece Bitki
3)79x19x29h Kerevit&Salyangoz
SON 10 MESAJI
Akıntı motoru seçimi
Ama sweep baslik bir zoomed'ler var, uygun olarak.
Neyse su anda zoomed'den de vazgectim sanirim. Idareten alacagim ya da iki tane iyi alirim sonra da kullanirim
Belki Tunze'nin modellerine bakarim.
Ama sweep baslik bir zoomed'ler var, uygun olarak.
Neyse su anda zoomed'den de vazgectim sanirim. Idareten alacagim ya da iki tane iyi alirim sonra da kullanirim
Belki Tunze'nin modellerine bakarim.
Akıntı motoru seçimi
ZooMed Sweep motorlarım gelene kadar kullanmam gereken akıntı motoru olarak ya 3 tane Resun SP-3800 ya da Boyu SP-2500 alacagım.
ZooMed Sweep motorlarım gelene kadar kullanmam gereken akıntı motoru olarak ya 3 tane Resun SP-3800 ya da Boyu SP-2500 alacagım.
Aradaki fiyat farkı iki katı kadar.
Boyudan bu modeli kullanan oldumu acaba?
Geçici olarak alacağım için 14 liraya Boyu'mu alsam diyorum. Gerçi arada debifarkı var ama fiyat iki katı, benim için ses daha önemlidir. Eğer Boyu gerçekten çok sesli ise Resun alacağım.
Fikirler için teşekkür ederim.
Boyudan bu modeli kullanan oldumu acaba?
Geçici olarak alacağım için 14 liraya Boyu'mu alsam diyorum. Gerçi arada debifarkı var ama fiyat iki katı, benim için ses daha önemlidir. Eğer Boyu gerçekten çok sesli ise Resun alacağım.
Fikirler için teşekkür ederim.
Deniz akvaryumu dönüşümü
Ben daha yeni yaptığım için biliyorum, güzel bir şey için en az 1000 ila 1300 ytl arası masraf gerekiyor.
Ben daha yeni yaptığım için biliyorum, güzel bir şey için en az 1000 ila 1300 ytl arası masraf gerekiyor.
CO2 Reaktör-Çözücü
akvaryumda bitki yoksa tabii ki gereksiz hatta zararlı balıklara eğer kontrolsüz verilirse çünkü karbondioksit ph'ı düşürür.
Kendi CO2 yöntemim(6-8 hafta)
Balıklarla yararından çok zararı olur eğer kontrolsüz verilirse çünkü ph'ı düşürecektir.
Biliyorsunuz bitkiler fotosentez için CO2'ye ve Işığa ihtiyaç duyarlar. İkisini sağlarsanız çoşarlar ve çok hızlı büyür ve çoğalırlar.
Bitkiler için bir CO2 reaktörü ile kullanılabilir. Ben balıksız olan bitki akvaryumunda kullanıyorum ama balık olan akvaryumda da kontrol edildiği halde kullanılabilir. Ama dikkatli olun eğer denerseniz.
CO2 Reaktör-Çözücü
Bitki akvaryumlarinda suya verilen Co2'nin hemen yuzeye yukselip hic cozulemeden ziyan olmasini engeller.
Icindeki bioball'lara takilan kabarciklarin suda daha fazla zaman donup cok daha iyi cozunmesi dusunulmustur.
Daha cok filtre degilde diffuser ya da reaktor diye anilir.
amras_tasartir 2007-1-4 20:42:36
Bitki akvaryumlarinda suya verilen Co2'nin hemen yuzeye yukselip hic cozulemeden ziyan olmasini engeller.
Icindeki bioball'lara takilan kabarciklarin suda daha fazla zaman donup cok daha iyi cozunmesi dusunulmustur.
Daha cok filtre degilde diffuser ya da reaktor diye anilir.
CO2 Reaktör-Çözücü
Gereken Malzemeler;
pimaşlar istenilen kalınlıkta olabilir.
1x pimaş son ek borusu
1x birleştirici
2x kapak
dolduracak kadar bioball
1x yarım dirsek
1x tam dirsek
1x hortum bağlantısı
2x askı
yeterli hortum ve vana
1 metre kalın hortum
1x akışı duzenlemek için musluk
1x çok güçlü olmayan fakat suyu reaktörün içine basabilecek bir kafamotoru
Motor baglantı elemenları
1x check valf
ekipman;
Isı kaynağı, pürmüz mesela ama ocakta olabilir.
Tornavida
Bistüri
Makas
maliyet silikon ve kafa motoru hariç 10 YTL'yi geçmemesi lazım.
Tüm gereçler,

Silikonsuz, kuru denemeler yaparken malzeme ile. Askı yerime takılmış.

Alt kısım ile üst kısımın birleştirilmiş hali,

Üst kapağın ve alt parçanın dirsekler ile montajı plastik kısımlar ısı kaynağı ile eritilerek ve halen eriyik halde iken montaj yapılması dahilinde bitirilir. Dirseklerin çapından küçük bir delik açılıp parça çıkartılır ve dirseğin deliğe girecek kısmı ısıtılıp hafiften yumuşayınca içeri kuvvetle bastırmak sureti ile hem plastik sertleşince sabitleme ve izolasyon sağlanır.

Alt iç kısım

Sonrasında kaçırmazlıktan emin olmak için bağlantı yerlerine(iç ve dış) akvaryum silikonu çekilir.


Prototip olarak denenmeden önce

Kafa motoru gereğinden fazla güçlü geldiği için küçük boy kullandım.
Ve çıkışa silikon tabancası ile bir parça hortum bağladım.
Akvaryumda çalışır hali;


ve balon sayacı ile 1 yılı aşkın süredir sadece 6-8 hafta bir içeriğini yenilerek kullandığım CO2 sistemim(eskiden hava taşı ile dipte çözmeye çalışıyordum CO2'yi)

Yapılışı ile ilgili varsa sorularınızı bekliyorum.
Saygılar.
Düzeltme: İmla hatası ve fotoğraf kayması
amras_tasartir 2007-1-4 19:13:5
Gereken Malzemeler;
pimaşlar istenilen kalınlıkta olabilir.
1x pimaş son ek borusu
1x birleştirici
2x kapak
dolduracak kadar bioball
1x yarım dirsek
1x tam dirsek
1x hortum bağlantısı
2x askı
yeterli hortum ve vana
1 metre kalın hortum
1x akışı duzenlemek için musluk
1x çok güçlü olmayan fakat suyu reaktörün içine basabilecek bir kafamotoru
Motor baglantı elemenları
1x check valf
ekipman;
Isı kaynağı, pürmüz mesela ama ocakta olabilir.
Tornavida
Bistüri
Makas
maliyet silikon ve kafa motoru hariç 10 YTL'yi geçmemesi lazım.
Tüm gereçler,

Silikonsuz, kuru denemeler yaparken malzeme ile. Askı yerime takılmış.

Alt kısım ile üst kısımın birleştirilmiş hali,

Üst kapağın ve alt parçanın dirsekler ile montajı plastik kısımlar ısı kaynağı ile eritilerek ve halen eriyik halde iken montaj yapılması dahilinde bitirilir. Dirseklerin çapından küçük bir delik açılıp parça çıkartılır ve dirseğin deliğe girecek kısmı ısıtılıp hafiften yumuşayınca içeri kuvvetle bastırmak sureti ile hem plastik sertleşince sabitleme ve izolasyon sağlanır.

Alt iç kısım

Sonrasında kaçırmazlıktan emin olmak için bağlantı yerlerine(iç ve dış) akvaryum silikonu çekilir.


Prototip olarak denenmeden önce

Kafa motoru gereğinden fazla güçlü geldiği için küçük boy kullandım.
Ve çıkışa silikon tabancası ile bir parça hortum bağladım.
Akvaryumda çalışır hali;


ve balon sayacı ile 1 yılı aşkın süredir sadece 6-8 hafta bir içeriğini yenilerek kullandığım CO2 sistemim(eskiden hava taşı ile dipte çözmeye çalışıyordum CO2'yi)

Yapılışı ile ilgili varsa sorularınızı bekliyorum.
Saygılar.
Düzeltme: İmla hatası ve fotoğraf kayması
Kendi CO2 yöntemim(6-8 hafta)
Ben öncelikle şişeleri ve kapakları el yakacak fakat bir insanın dayanabileceği su ile yıkıyorum, bir nevi bakteriler için steril bir ortam yaratmak için. Bunu yaparken dikkatli olun eğer çok sıcak su koyarsanız şişeler şekilden şekile giriyor, hatta elinizi yakıyorsunuz.
İki buçuk litre şişeye 400 gr şeker ve 4 çay kaşığı kuru pakmaya kullanıyorum. Şişeyi kapaktan 10-13 cm kalana kadar ılık-hafif sıcak su ile doldurup şekeri ilave edip eritiyorum sonra onu oda sıcaklığına gelene kadar rahat bırakıyorum. Orada unutmamak ve kısa aralıklarla ısısını kontrol etmek sureti ile buzluğa koyarak da bu sureyi çok kısaltabilirsiniz. Bütün bunlar olurken 50 ml hafif ılık suda(30-32 derece, sıcak olmayacak) 4 çay kaşığı kuru mayayı köpürene kadar hızlıca çırpın sonra 2 ya da 3 tutam(çok değil) şeker katarak tekrar çok havalandırarak çırpın. Bu bakterileri hem hava ile buluşturur hem de hızlıca aktif olmalarını sağlar. Bu karışım işlem sonunda krem rengi ve güneş yağı kıvamında olmalıdır.
Şimdi bu karışımı 15 dakika bırakın kendi haline. Bu arada eğer buzluğa koyduysanız şekerli su olan 2.5 lt'lik şişeyi unutmayın.
15 dakika sonra bayağı köpürdüğünü göreceğiniz maya karışımını oda sıcaklığındaki şekerli suya döküp, kapağı sıkıca kapatıp bekleyin.
Donanım hakkında bilgi vermedim nasılsa forumda bir sürü konu var bununla ilgili.
Ben bu yöntemi kullanarak 6-7 senedir her seferinde aynı sonucu aldım ve bu karışım doğru yapılırsa 6-8 hafta idare etmektedir.
Genellikle bir-bir buçuk saat içinde ilk kabarcıkları görmekteyim.
Saygılar.
düzeltme: mayanın ne kaşığı olduğunu yazmamışım.
amras_tasartir 2007-1-4 18:17:53
Ben öncelikle şişeleri ve kapakları el yakacak fakat bir insanın dayanabileceği su ile yıkıyorum, bir nevi bakteriler için steril bir ortam yaratmak için. Bunu yaparken dikkatli olun eğer çok sıcak su koyarsanız şişeler şekilden şekile giriyor, hatta elinizi yakıyorsunuz.
İki buçuk litre şişeye 400 gr şeker ve 4 çay kaşığı kuru pakmaya kullanıyorum. Şişeyi kapaktan 10-13 cm kalana kadar ılık-hafif sıcak su ile doldurup şekeri ilave edip eritiyorum sonra onu oda sıcaklığına gelene kadar rahat bırakıyorum. Orada unutmamak ve kısa aralıklarla ısısını kontrol etmek sureti ile buzluğa koyarak da bu sureyi çok kısaltabilirsiniz. Bütün bunlar olurken 50 ml hafif ılık suda(30-32 derece, sıcak olmayacak) 4 çay kaşığı kuru mayayı köpürene kadar hızlıca çırpın sonra 2 ya da 3 tutam(çok değil) şeker katarak tekrar çok havalandırarak çırpın. Bu bakterileri hem hava ile buluşturur hem de hızlıca aktif olmalarını sağlar. Bu karışım işlem sonunda krem rengi ve güneş yağı kıvamında olmalıdır.
Şimdi bu karışımı 15 dakika bırakın kendi haline. Bu arada eğer buzluğa koyduysanız şekerli su olan 2.5 lt'lik şişeyi unutmayın.
15 dakika sonra bayağı köpürdüğünü göreceğiniz maya karışımını oda sıcaklığındaki şekerli suya döküp, kapağı sıkıca kapatıp bekleyin.
Donanım hakkında bilgi vermedim nasılsa forumda bir sürü konu var bununla ilgili.
Ben bu yöntemi kullanarak 6-7 senedir her seferinde aynı sonucu aldım ve bu karışım doğru yapılırsa 6-8 hafta idare etmektedir.
Genellikle bir-bir buçuk saat içinde ilk kabarcıkları görmekteyim.
Saygılar.
düzeltme: mayanın ne kaşığı olduğunu yazmamışım.
co2 baloncuğu çıkmıyor!
Ben öncelikle şişeleri ve kapakları el yakacak fakat bir insanın dayanabileceği su ile yıkıyorum, bir nevi bakteriler için steril bir ortam yaratmak için. Bunu yaparken dikkatli olun eğer çok sıcak su koyarsanız şişeler şekilden şekile giriyor, hatta elinizi yakıyorsunuz.
İki buçuk litre şişeye 400 gr şeker ve 4 çay kaşığı kuru pakmaya kullanıyorum. Şişeyi kapaktan 10-13 cm kalana kadar ılık-hafif sıcak su ile doldurup şekeri ilave edip eritiyorum sonra onu oda sıcaklığına gelene kadar rahat bırakıyorum. Orada unutmamak ve kısa aralıklarla ısısını kontrol etmek sureti ile buzluğa koyarak da bu sureyi çok kısaltabilirsiniz. Bütün bunlar olurken 50 ml hafif ılık suda(30-32 derece, sıcak olmayacak) 4 çay kaşığı kuru mayayı köpürene kadar hızlıca çırpın sonra 2 ya da 3 tutam(çok değil) şeker katarak tekrar çok havalandırarak çırpın. Bu bakterileri hem hava ile buluşturur hem de hızlıca aktif olmalarını sağlar. Bu karışım işlem sonunda krem rengi ve güneş yağı kıvamında olmalıdır.
Şimdi bu karışımı 15 dakika bırakın kendi haline. Bu arada eğer buzluğa koyduysanız şekerli su olan 2.5 lt'lik şişeyi unutmayın.
15 dakika sonra bayağı köpürdüğünü göreceğiniz maya karışımını oda sıcaklığındaki şekerli suya döküp, kapağı sıkıca kapatıp bekleyin.
Donanım hakkında bilgi vermedim nasılsa forumda bir sürü konu var bununla ilgili.
Ben bu yöntemi kullanarak 6-7 senedir her seferinde aynı sonucu aldım ve bu karışım doğru yapılırsa 6-8 hafta idare etmektedir.
Saygılar.
amras_tasartir 2007-1-4 18:18:19
Ben öncelikle şişeleri ve kapakları el yakacak fakat bir insanın dayanabileceği su ile yıkıyorum, bir nevi bakteriler için steril bir ortam yaratmak için. Bunu yaparken dikkatli olun eğer çok sıcak su koyarsanız şişeler şekilden şekile giriyor, hatta elinizi yakıyorsunuz.
İki buçuk litre şişeye 400 gr şeker ve 4 çay kaşığı kuru pakmaya kullanıyorum. Şişeyi kapaktan 10-13 cm kalana kadar ılık-hafif sıcak su ile doldurup şekeri ilave edip eritiyorum sonra onu oda sıcaklığına gelene kadar rahat bırakıyorum. Orada unutmamak ve kısa aralıklarla ısısını kontrol etmek sureti ile buzluğa koyarak da bu sureyi çok kısaltabilirsiniz. Bütün bunlar olurken 50 ml hafif ılık suda(30-32 derece, sıcak olmayacak) 4 çay kaşığı kuru mayayı köpürene kadar hızlıca çırpın sonra 2 ya da 3 tutam(çok değil) şeker katarak tekrar çok havalandırarak çırpın. Bu bakterileri hem hava ile buluşturur hem de hızlıca aktif olmalarını sağlar. Bu karışım işlem sonunda krem rengi ve güneş yağı kıvamında olmalıdır.
Şimdi bu karışımı 15 dakika bırakın kendi haline. Bu arada eğer buzluğa koyduysanız şekerli su olan 2.5 lt'lik şişeyi unutmayın.
15 dakika sonra bayağı köpürdüğünü göreceğiniz maya karışımını oda sıcaklığındaki şekerli suya döküp, kapağı sıkıca kapatıp bekleyin.
Donanım hakkında bilgi vermedim nasılsa forumda bir sürü konu var bununla ilgili.
Ben bu yöntemi kullanarak 6-7 senedir her seferinde aynı sonucu aldım ve bu karışım doğru yapılırsa 6-8 hafta idare etmektedir.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
