ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mert89
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2015 12:07
Son Ziyaret:
13 Mart 2017 14:21
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Tezelli
Doğum Tarihi:
24 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100*40*50 (h) - 200 l bitkili canlı doğuran
SON 10 MESAJI
Lepistes İç Parazit Tedavim
Lepistesler tam olarak iyileşti, ana tanka geri aldım. İştahları açık,hareketliler ve renkleri de yavaş yavaş yerine geliyor. Bu arada onlara arkadaş geldi 1e3d beyaz ay kuyruk molly. Mollyler dört gündür lepisteslerle birlikte ana tankta, onlar da gayet sağlıklı şu an için.
Mesutok, bence de lepistesler geldiğinde de hastaydı. Aslında aldığım yeri arayıp onlardaki diğer lepisteslerde bir sorun var mı diye sordum ama yok dediler (hiç şaırmadım).
Lepistesler tam olarak iyileşti, ana tanka geri aldım. İştahları açık,hareketliler ve renkleri de yavaş yavaş yerine geliyor. Bu arada onlara arkadaş geldi 1e3d beyaz ay kuyruk molly. Mollyler dört gündür lepisteslerle birlikte ana tankta, onlar da gayet sağlıklı şu an için.
Mesutok, bence de lepistesler geldiğinde de hastaydı. Aslında aldığım yeri arayıp onlardaki diğer lepisteslerde bir sorun var mı diye sordum ama yok dediler (hiç şaırmadım).
Lepistes İç Parazit Tedavim
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum akvaryumuma aldığım ilk balıklar olan dört lepistes sanırım iç parazit sıkıntısı çekiyorlardı. Balıklar yem yemiyor sadece ağızlarına alıp tükürüyordu, dışkıları beyazımsı saydamdı, su yüzeyine yakın sabit duruyorlardı ve renkleri biraz solmuştu.
İki gün önce durumu fark ettiğimde sarımsaklı yem yapıp verdim ama yemediler. O sırada elimde ilaç olmadığından ben de son çare olarak bir baş sarımsağı doğrayıp bez içinde sıkarak suyunu çıkarıp direk akvaryuma döktüm. Tabii ki suda çok yoğun bir koku oldu :).
İki gün sonra balıklar daha canlıydı. Hareketleri artmıştı ve az da olsa yem yediler. Bu arada ben de bir karantina tankı edindim. Akvaryumcunun tavsiyesiyle Mikrofish ilacından üzerinde yazan dozda bu tanka ekleyip lepistesleri oraya aldım. Şu anda durumları iyi gibi. İlaçlı tankta üç gün kalacaklar.
Gelişmeleri buradan yazmaya devam ederim. Bu arada bir öneriniz olursa lütfen buradan paylaşın.
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum akvaryumuma aldığım ilk balıklar olan dört lepistes sanırım iç parazit sıkıntısı çekiyorlardı. Balıklar yem yemiyor sadece ağızlarına alıp tükürüyordu, dışkıları beyazımsı saydamdı, su yüzeyine yakın sabit duruyorlardı ve renkleri biraz solmuştu.
İki gün önce durumu fark ettiğimde sarımsaklı yem yapıp verdim ama yemediler. O sırada elimde ilaç olmadığından ben de son çare olarak bir baş sarımsağı doğrayıp bez içinde sıkarak suyunu çıkarıp direk akvaryuma döktüm. Tabii ki suda çok yoğun bir koku oldu :).
İki gün sonra balıklar daha canlıydı. Hareketleri artmıştı ve az da olsa yem yediler. Bu arada ben de bir karantina tankı edindim. Akvaryumcunun tavsiyesiyle Mikrofish ilacından üzerinde yazan dozda bu tanka ekleyip lepistesleri oraya aldım. Şu anda durumları iyi gibi. İlaçlı tankta üç gün kalacaklar.
Gelişmeleri buradan yazmaya devam ederim. Bu arada bir öneriniz olursa lütfen buradan paylaşın.
Profil Düzenleme Sorunu
Üye olduktan sonra yedi gün geçinde ilanlar bölümünde ilan ver butonuna basınca telefon no eklemek için bir alan açıldı. SMS ile gelen onay kodunu girerek telefon numaramı kaydedebildim.
Üye olduktan sonra yedi gün geçinde ilanlar bölümünde ilan ver butonuna basınca telefon no eklemek için bir alan açıldı. SMS ile gelen onay kodunu girerek telefon numaramı kaydedebildim.
200 L - Bitkili Tropik Akvaryumum
Teşekkürler. Ankara'da Pet Aura'dan aldım.
Teşekkürler. Ankara'da Pet Aura'dan aldım.
Ankara Şebeke Suyu Değerleri
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni aldığın Sera Quicktest test şeritleri ile Ankara'nın şebeke suyunu test ettim. Test malzemesi olmayan arkadaşlara fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Ankara'nın batısında oturuyorum ve şebeke suyu değerleri şöyle:
Nitrat: 0 mg/l
Nitrit: 0 mg/l
GH: 6 d
KH: 6 d
pH: 7,2
Bu sonuçlar gösteriyor ki yaygın inanışın aksine Ankara'nın suyu sert değil yumuşak kategorisinde (4 - 8 d).
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni aldığın Sera Quicktest test şeritleri ile Ankara'nın şebeke suyunu test ettim. Test malzemesi olmayan arkadaşlara fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Ankara'nın batısında oturuyorum ve şebeke suyu değerleri şöyle:
Nitrat: 0 mg/l
Nitrit: 0 mg/l
GH: 6 d
KH: 6 d
pH: 7,2
Bu sonuçlar gösteriyor ki yaygın inanışın aksine Ankara'nın suyu sert değil yumuşak kategorisinde (4 - 8 d).
Profil Düzenleme Sorunu
Arkadaşlar, cep numarası eklemek için ayarlara gidip numaramı yazıp profili değiştir düğmesine basınca, çıkış yapıyor ve geri giriş yaptığımda cep no bölümü yine boş oluyor.
Daha önce başka bir alanı değiştirirken de aynısı olmuştu ama bir şekilde halletmiştim (nasıl oldu anlamadım).
Profildeki değişikliklerin kaybolmaması için ne yapmam lazım?
Arkadaşlar, cep numarası eklemek için ayarlara gidip numaramı yazıp profili değiştir düğmesine basınca, çıkış yapıyor ve geri giriş yaptığımda cep no bölümü yine boş oluyor.
Daha önce başka bir alanı değiştirirken de aynısı olmuştu ama bir şekilde halletmiştim (nasıl oldu anlamadım).
Profildeki değişikliklerin kaybolmaması için ne yapmam lazım?
200 L - Bitkili Tropik Akvaryumum
Taban lav taşı olarak geçiyor. Hiç o kadar çok gibi görünmese de 30 l kullandım.
Taban lav taşı olarak geçiyor. Hiç o kadar çok gibi görünmese de 30 l kullandım.
200 L - Bitkili Tropik Akvaryumum
Merhaba Arkadaşlar,
Lise yıllarında 40 l hacminde bir akvaryumum vardı ancak o zamanlar biraz bilinçsiz olduğumdan çok sağlıklı değildi. Şimdi hem daha bilinçli olarak hem de kendi evimde yaşadığımdan daha özgür olarak hobiye layıkıyla devam etmek istiyorum. Bunun için 200 l bir bitkili akvaryum kurdum.
Amacım başlangıçta basit canlılar ve bitkiler besleyerek güzel sağlıklı bir akvaryumu devam ettirmek.
Akvaryum Ölçüleri: 100*40*50(h)
Ekipmnanlar: Tetra 800 Plus Dış Filtre, Eheim 200 W ısıtıcı
Aydınlatma: 2x39 W T5 (849 mm) - 10000 K beyaz ve Grolux (Grolux'ü henüz alma aşamasındayım)
CO2: Yok
Bitkiler: Echinodorus, subulata, çınar, tilki kuyruğu, java moss
Hayvanlar: 1e3d lepistes, tank oturduktan sonra kiraz karidesler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0162.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0128.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0158.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0148.JPG[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Lise yıllarında 40 l hacminde bir akvaryumum vardı ancak o zamanlar biraz bilinçsiz olduğumdan çok sağlıklı değildi. Şimdi hem daha bilinçli olarak hem de kendi evimde yaşadığımdan daha özgür olarak hobiye layıkıyla devam etmek istiyorum. Bunun için 200 l bir bitkili akvaryum kurdum.
Amacım başlangıçta basit canlılar ve bitkiler besleyerek güzel sağlıklı bir akvaryumu devam ettirmek.
Akvaryum Ölçüleri: 100*40*50(h)
Ekipmnanlar: Tetra 800 Plus Dış Filtre, Eheim 200 W ısıtıcı
Aydınlatma: 2x39 W T5 (849 mm) - 10000 K beyaz ve Grolux (Grolux'ü henüz alma aşamasındayım)
CO2: Yok
Bitkiler: Echinodorus, subulata, çınar, tilki kuyruğu, java moss
Hayvanlar: 1e3d lepistes, tank oturduktan sonra kiraz karidesler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0162.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0128.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0158.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/1_IMG_0148.JPG[/IMG]
Dıy Aydınlatma Isınma Sorunu (foto'lu)
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. Akvaryumda termometre var tabii ki, sıcaklık oda sıcaklığıyla aynı oluyordu, yani 27 derece. Soğutma sistemim yok. Sanırım üst kapağı kapatmadığım için, bütün sıcak hava yükseldiğinden su sıcaklığı etkilenmiyordu.
Bu aydınlatma konusu sadece floresanlarla bile zaten yeterince karışık o nedenle power led olayına girmek istemedim. Onun yerine Hopar 2x39 W T5 armatür aldım. Akvaryumun kapağındaki aydınlatma için düşünülmüş camlı kısmı maket bıçağıyla kesip çıkardım. Böyle olunca armatür kapağın altına sığdı.
Armatür içinde bir 10000 K beyaz, bir de mavi floresanla geliyor. Mavi olan tatlı suya uygun olmadığı için çıkardım (hem de akvaryumu çok sevimsiz gösteriyor). İlk fırsatta onun yerine grolüx takacağım. Yosun problemi yaşarsam ileride beyazı da grolüx ile değiştiririm.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_0163.JPG[/IMG]
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. Akvaryumda termometre var tabii ki, sıcaklık oda sıcaklığıyla aynı oluyordu, yani 27 derece. Soğutma sistemim yok. Sanırım üst kapağı kapatmadığım için, bütün sıcak hava yükseldiğinden su sıcaklığı etkilenmiyordu.
Bu aydınlatma konusu sadece floresanlarla bile zaten yeterince karışık o nedenle power led olayına girmek istemedim. Onun yerine Hopar 2x39 W T5 armatür aldım. Akvaryumun kapağındaki aydınlatma için düşünülmüş camlı kısmı maket bıçağıyla kesip çıkardım. Böyle olunca armatür kapağın altına sığdı.
Armatür içinde bir 10000 K beyaz, bir de mavi floresanla geliyor. Mavi olan tatlı suya uygun olmadığı için çıkardım (hem de akvaryumu çok sevimsiz gösteriyor). İlk fırsatta onun yerine grolüx takacağım. Yosun problemi yaşarsam ileride beyazı da grolüx ile değiştiririm.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_0163.JPG[/IMG]
Dıy Aydınlatma Isınma Sorunu (foto'lu)
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum kolay bitkili akvaryumum için kendim yaptığım aydınlatma sisteminde ısınma sorunu yaşıyorum.
Tropica'nın sitesinde kolay bitkiler için litre başına 15-25 lümen arası ışık olması gerektiği yazıyordu. Yani 200 l akvaryumun için en az 3000 lümen... Bende tanesi 1120 lümen veren 6500 K tasarruflu ampullerden üç tane kullanarak 3360 lümen verecek düzenlemeyi yaptım.
Ancak sorun şu ki akvaryumum standart plastik kapaklı ve lamba bölmesinin kapağını kapatırsam ampuller aşırı ısınıyor. 2 saat kapalı kaldıktan sonra ampullerin plastik kısmı sararmaya başladı ve koku yükseldi, kapak hafifçe eridi. Kapağı kapatmak istiyorum çünkü açık olunca ışığın çoğu tavana gidiyor.
Sizce bu ısınma sorununa nasıl bir çözüm bulabilirim? (Resimler ekledim)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2048.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2049.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2050.JPG[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni kurduğum kolay bitkili akvaryumum için kendim yaptığım aydınlatma sisteminde ısınma sorunu yaşıyorum.
Tropica'nın sitesinde kolay bitkiler için litre başına 15-25 lümen arası ışık olması gerektiği yazıyordu. Yani 200 l akvaryumun için en az 3000 lümen... Bende tanesi 1120 lümen veren 6500 K tasarruflu ampullerden üç tane kullanarak 3360 lümen verecek düzenlemeyi yaptım.
Ancak sorun şu ki akvaryumum standart plastik kapaklı ve lamba bölmesinin kapağını kapatırsam ampuller aşırı ısınıyor. 2 saat kapalı kaldıktan sonra ampullerin plastik kısmı sararmaya başladı ve koku yükseldi, kapak hafifçe eridi. Kapağı kapatmak istiyorum çünkü açık olunca ışığın çoğu tavana gidiyor.
Sizce bu ısınma sorununa nasıl bir çözüm bulabilirim? (Resimler ekledim)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2048.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2049.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/176617/IMG_2050.JPG[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
