ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alprbck
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
99
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mart 2015 23:53
Son Ziyaret:
03 Şubat 2024 14:27
Toplam Mesaj:
116 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
alper bacak
Doğum Tarihi:
28 Ağustos 1983
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Güncel 200LT Malawi Mbuna
Deneyimlerim
200 LT Bitkili Canlı Doğuran
"Viperidae" Engerek Yılanı / Gecko / Su yılanı
La vittoria sara nostra!!
SON 10 MESAJI
Akvaryum Bitki Tohumu
[QUOTE=noktacom]Selamlar, ben de çinden glossostigma tohumu sipariş vermiştim, geçici olduğunu bildiğim halde denemek istemiştim. Lakin o gelene kadar bir arkadaşımın ısrarıyla eurostar markasının glossostigma tohumunu aldık bir petshoptan. 2,5 aydır gözlemliyorum, ben de küçük yapraklı beklerken boyut sizinkilere doğru evriliyor. Sizinkilerden biraz daha ince yapılı, uzunlukları 4 cm kadar oldu yaprakların. Tohum bitkisi olduğu için budama yapmaya çekiniyorum sizce yapmalı mıyım? Karideslerimin yavruları için çok güzel saklanma alanı oluşturdular karideslerim içlerinde dolaşıyor 😂 Ama altta kalanlar çürür diye bir yandan da budama yapmak istiyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim. Yaprakların akvaryumunuzun dışına çıkmasına şaşırdım en az bi 15 cm olmuş olmalı boyları?! [:O][/QUOTE]
Selamlar.. Ben ilk olarak budamayı sadece akvaryum dışına çıkanlara yaptım, herhangi bir sıkıntı olmadı. Haklısın o kadar sık oldu ki benim de altta kalan bitkilerde çürümeler oldu. Ürün resmindeki gibi değil, küçük yapraklı olacak diye sık ekim yapmıştım ama geniş yapraklı çıkınca balta girmemiş orman gibi oldu, aslında bir yandan güzel ama sadece birkaç ay! daha sonra altta kalanlar çürüyor ve bakım zorlaşıyor. Sana tavsiyem budama yap zaten yapmazsan çirkin olacak. En son söker yeni dikim yaparsın. Bence en mantıklısı tohum yerine akvaryumcular dan hazır bitki almak. tohum riskli işmiş.[EDIT]alprbck,2019-04-14 16:53:05[/EDIT]
[QUOTE=noktacom]Selamlar, ben de çinden glossostigma tohumu sipariş vermiştim, geçici olduğunu bildiğim halde denemek istemiştim. Lakin o gelene kadar bir arkadaşımın ısrarıyla eurostar markasının glossostigma tohumunu aldık bir petshoptan. 2,5 aydır gözlemliyorum, ben de küçük yapraklı beklerken boyut sizinkilere doğru evriliyor. Sizinkilerden biraz daha ince yapılı, uzunlukları 4 cm kadar oldu yaprakların. Tohum bitkisi olduğu için budama yapmaya çekiniyorum sizce yapmalı mıyım? Karideslerimin yavruları için çok güzel saklanma alanı oluşturdular karideslerim içlerinde dolaşıyor 😂 Ama altta kalanlar çürür diye bir yandan da budama yapmak istiyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim. Yaprakların akvaryumunuzun dışına çıkmasına şaşırdım en az bi 15 cm olmuş olmalı boyları?! [:O][/QUOTE]
Selamlar.. Ben ilk olarak budamayı sadece akvaryum dışına çıkanlara yaptım, herhangi bir sıkıntı olmadı. Haklısın o kadar sık oldu ki benim de altta kalan bitkilerde çürümeler oldu. Ürün resmindeki gibi değil, küçük yapraklı olacak diye sık ekim yapmıştım ama geniş yapraklı çıkınca balta girmemiş orman gibi oldu, aslında bir yandan güzel ama sadece birkaç ay! daha sonra altta kalanlar çürüyor ve bakım zorlaşıyor. Sana tavsiyem budama yap zaten yapmazsan çirkin olacak. En son söker yeni dikim yaparsın. Bence en mantıklısı tohum yerine akvaryumcular dan hazır bitki almak. tohum riskli işmiş.[EDIT]alprbck,2019-04-14 16:53:05[/EDIT]
Akvaryum Bitki Tohumu
[QUOTE=jaws78]Aynı durumu ben geçen sene yapmıştım ve 40 50 cm boyuna varmışlardı aynı tohumlardan çıkan bitkiler. Sonra vatozlara yem oldular bir kısmı, kalanı da mayanın geri tepmesi sonunda çürümüştü ve 6 7 aylık emeğim heba olmuştu. Başarılar dilerim inşallah muvaffak olursunuz. [/QUOTE]
Üzüldüm gerçekten 6-7 aylık emeğin bir anda gitmesi siniz bozucu. Umarım şuan her şey yolundadır. Tekrar boz ve düzenle zor işler.
[QUOTE=koagulant]Aynı bitkiyi bende denemiştim. Glossostigma veya zemin bitkisi değil. Büyüdükçe çirkinleşiyor o yüzden söktüm hepsini. [/QUOTE]
Ben çılgın gibi budama yapıyorum durmuyor bu bitkiler. Balıkları verdim, artık sadece bitki bakmaya başladım. Ama sanırım ben de sonlandıracağım. Glossostigma elatinoides olduğunu düşünerek aldım başka bir bitki çıktı ve sizin söylediğiniz gibi maalesef hoş bir bitki değil baya arsız büyük yapraklı bir bitki.
[QUOTE=jaws78]Aynı durumu ben geçen sene yapmıştım ve 40 50 cm boyuna varmışlardı aynı tohumlardan çıkan bitkiler. Sonra vatozlara yem oldular bir kısmı, kalanı da mayanın geri tepmesi sonunda çürümüştü ve 6 7 aylık emeğim heba olmuştu. Başarılar dilerim inşallah muvaffak olursunuz. [/QUOTE]
Üzüldüm gerçekten 6-7 aylık emeğin bir anda gitmesi siniz bozucu. Umarım şuan her şey yolundadır. Tekrar boz ve düzenle zor işler.
[QUOTE=koagulant]Aynı bitkiyi bende denemiştim. Glossostigma veya zemin bitkisi değil. Büyüdükçe çirkinleşiyor o yüzden söktüm hepsini. [/QUOTE]
Ben çılgın gibi budama yapıyorum durmuyor bu bitkiler. Balıkları verdim, artık sadece bitki bakmaya başladım. Ama sanırım ben de sonlandıracağım. Glossostigma elatinoides olduğunu düşünerek aldım başka bir bitki çıktı ve sizin söylediğiniz gibi maalesef hoş bir bitki değil baya arsız büyük yapraklı bir bitki.
Akvaryum Bitki Tohumu
Şahsen ben düşük watt ve ucuz olsun diye daha özel ölçü kestirdim. Yükseldikçe güç artırmak lazım dolayısıyla fiyatlarda artıyor. senin birde bir metre boy olacak. Işık için daha tecrübeli arkadaşlardan tüyo alsan sanırım daha uygun olacak. ben 25cm yükseklik yaptım ve 12watt yeterli oldu bu arada hala iyi durumdalar. Başka bir sorun olursa yanıtlamaya çalışırım. Sağlıklı hobiler dilerim
Şahsen ben düşük watt ve ucuz olsun diye daha özel ölçü kestirdim. Yükseldikçe güç artırmak lazım dolayısıyla fiyatlarda artıyor. senin birde bir metre boy olacak. Işık için daha tecrübeli arkadaşlardan tüyo alsan sanırım daha uygun olacak. ben 25cm yükseklik yaptım ve 12watt yeterli oldu bu arada hala iyi durumdalar. Başka bir sorun olursa yanıtlamaya çalışırım. Sağlıklı hobiler dilerim
Akvaryum Bitki Tohumu
[QUOTE=vicious]Tebrikler güzel olmuş, emeğinize sağlık. Aliexpress ten tohum siparişleri verdim,bende bir deneme yapacağım bakalım heyecanla bekliyorum. Tohumu ektikten sonra her gün mü ıslattınız ? ne sıklıkla yapacağız bu işlemi?
[/QUOTE]
Kumu serdikten sonra biraz ıslatıp tohumları serdim, sonra bir kere daha spreyledim. Daha sonra ise her gün streçi açıp sabah akşam olmak üzere günde iki sefer spreyledim. Fazla abartmadan ama :). İnşallah başarılı olursunuz, çok zor değil sadece biraz sabır gerektiriyor. Sağlıklı hobiler dilerim..
[QUOTE=vicious]Tebrikler güzel olmuş, emeğinize sağlık. Aliexpress ten tohum siparişleri verdim,bende bir deneme yapacağım bakalım heyecanla bekliyorum. Tohumu ektikten sonra her gün mü ıslattınız ? ne sıklıkla yapacağız bu işlemi?
[/QUOTE]
Kumu serdikten sonra biraz ıslatıp tohumları serdim, sonra bir kere daha spreyledim. Daha sonra ise her gün streçi açıp sabah akşam olmak üzere günde iki sefer spreyledim. Fazla abartmadan ama :). İnşallah başarılı olursunuz, çok zor değil sadece biraz sabır gerektiriyor. Sağlıklı hobiler dilerim..
Akvaryum Bitki Tohumu
[QUOTE=Beta_balik]O kadar büyütürse tabikide müdahale edilmeli. Ama bence son fotoğrafta ki durumu çok güzel. [:)][/QUOTE]
Teşekkürler, zemin bitkisinde ilk defa başarılı oldum sanırım yüksekliğin 25 cm olmasının avantajı oldu. her geçen gün bir şeyler öğreniyoruz :)
[QUOTE=Beta_balik]O kadar büyütürse tabikide müdahale edilmeli. Ama bence son fotoğrafta ki durumu çok güzel. [:)][/QUOTE]
Teşekkürler, zemin bitkisinde ilk defa başarılı oldum sanırım yüksekliğin 25 cm olmasının avantajı oldu. her geçen gün bir şeyler öğreniyoruz :)
Dış Filtre İçerik Kullanımı Hakkında.
[QUOTE=Rstokms]
Girişte çıkışta üst taraftan. Dolayısıyla sanırım suyla ilk temas karbonla oluyor yani filtrenin işleyişini bilmiyorum henüz 2 hafta oldu. Sizden ricam bakıp yardımcı olma şansınız varmı?[/QUOTE]
"jumbokılıç" Arkadaş yeterli açıklama yapmış hocam üzerine söyleyeceğim yok. sağlıklı hobiler diliyorum. [:nazar:]
[QUOTE=Rstokms]
Girişte çıkışta üst taraftan. Dolayısıyla sanırım suyla ilk temas karbonla oluyor yani filtrenin işleyişini bilmiyorum henüz 2 hafta oldu. Sizden ricam bakıp yardımcı olma şansınız varmı?[/QUOTE]
"jumbokılıç" Arkadaş yeterli açıklama yapmış hocam üzerine söyleyeceğim yok. sağlıklı hobiler diliyorum. [:nazar:]
Dış Filtre İçerik Kullanımı Hakkında.
Merhaba, benim sıralamam şu şekilde oluyor.
1-Büyük pisliklerin en alt tabakada kalması için ben seramik en alta,
2-Orta kısıma biyolojik sünger, oluşması gereken bakteriler için gerekli,
3-En üste ise substrat koyarım bunlar ufak taşlar olduğu için üzerine de 1 kat elyaf koyuyorum içeriye taş kaçmasın mekanizmayı bozmaması için. biyolojik döngü için gerekli.
bu şekilde 4-5 yıldır güzel sonuçlar aldım.
Bu arada kirli suyun ilk temas ettiği sepet konusu da önemli. alttan mı giriş yapıyor? üstten mi?
Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba, benim sıralamam şu şekilde oluyor.
1-Büyük pisliklerin en alt tabakada kalması için ben seramik en alta,
2-Orta kısıma biyolojik sünger, oluşması gereken bakteriler için gerekli,
3-En üste ise substrat koyarım bunlar ufak taşlar olduğu için üzerine de 1 kat elyaf koyuyorum içeriye taş kaçmasın mekanizmayı bozmaması için. biyolojik döngü için gerekli.
bu şekilde 4-5 yıldır güzel sonuçlar aldım.
Bu arada kirli suyun ilk temas ettiği sepet konusu da önemli. alttan mı giriş yapıyor? üstten mi?
Sağlıklı hobiler dilerim.
Akvaryum Bitki Tohumu
[QUOTE=Beta_balik]O haliyle gerçekten çok güzel ve huzurlu bir akvaryum olmuş. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. Evet bende güzel görüntüsünden sonra budama yapmadım, bilerek akvaryumu yüksek kestirmedim sadece 25 cm yükseklik dolayısıyla ışık yeterli olunca bitkiler coştu. Fakat şuan 5.ay ve ortada ki büyük bitki sudan çıktı müdahale etmek şart oldu :).[EDIT]alprbck,2019-03-06 10:12:29[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]O haliyle gerçekten çok güzel ve huzurlu bir akvaryum olmuş. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. Evet bende güzel görüntüsünden sonra budama yapmadım, bilerek akvaryumu yüksek kestirmedim sadece 25 cm yükseklik dolayısıyla ışık yeterli olunca bitkiler coştu. Fakat şuan 5.ay ve ortada ki büyük bitki sudan çıktı müdahale etmek şart oldu :).[EDIT]alprbck,2019-03-06 10:12:29[/EDIT]
Akvaryum Bitki Tohumu
Herkese Merhaba, son zamanlarda merak sardığım bitki tohumu üzerine özel kestirdiğim cama cam akvaryumum da bir deneme yaptım. Forumlarda çürüdüğüne dair yazılar okudum ve en iyisi deneyerek görmek istedim. Sonuç olarak 4.ayda herhangi bir çürüme olmadı ama aldığım tohum glossostigma elatinoides iken acayip büyük yapraklı sanırım başka bir bitki çıktı, varsa anlayan yazsın lütfen. Ama ben gayet memnunum, ayrıca bir defa budama yapmıştım sonra dokunmadım,şuan baya ormanlık alan oldu. Size verebileceğim cevap, arkadaşlar 4 ayda çürümüyor. Bu aralar bir budama daha yapacağım ve gelişmeleri merak edenler için paylaşacağım.
Herkese sağlıklı hobiler diliyorum.
youtube'a yüklediğim videolarda yapım ve gelişim evrelerini paylaştım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mWpsoX1NwQk[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=vnfhJqnkNRo[/VID]
Ölçüler: 50x25x25
Canlı Türleri:Neon Tetra & Karides
Bitki Türleri: Glossostigma Elatinoides
Tankın Yaşı: 4 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12 w LED Gün Işığı
Tasarım ve Dekorasyon: Gnays Kaya
2. Ay
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173013/050320192213201.jpg[/IMG]
3. Ay
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173013/050320192216371.jpg[/IMG]
Herkese Merhaba, son zamanlarda merak sardığım bitki tohumu üzerine özel kestirdiğim cama cam akvaryumum da bir deneme yaptım. Forumlarda çürüdüğüne dair yazılar okudum ve en iyisi deneyerek görmek istedim. Sonuç olarak 4.ayda herhangi bir çürüme olmadı ama aldığım tohum glossostigma elatinoides iken acayip büyük yapraklı sanırım başka bir bitki çıktı, varsa anlayan yazsın lütfen. Ama ben gayet memnunum, ayrıca bir defa budama yapmıştım sonra dokunmadım,şuan baya ormanlık alan oldu. Size verebileceğim cevap, arkadaşlar 4 ayda çürümüyor. Bu aralar bir budama daha yapacağım ve gelişmeleri merak edenler için paylaşacağım.
Herkese sağlıklı hobiler diliyorum.
youtube'a yüklediğim videolarda yapım ve gelişim evrelerini paylaştım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mWpsoX1NwQk[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=vnfhJqnkNRo[/VID]
Ölçüler: 50x25x25
Canlı Türleri:Neon Tetra & Karides
Bitki Türleri: Glossostigma Elatinoides
Tankın Yaşı: 4 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12 w LED Gün Işığı
Tasarım ve Dekorasyon: Gnays Kaya
2. Ay
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173013/050320192213201.jpg[/IMG]
3. Ay
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173013/050320192216371.jpg[/IMG]
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Emeği geçen herkesin eline sağlık, teşekkürler...
Emeği geçen herkesin eline sağlık, teşekkürler...
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
ezzalisi,
Kınayu,
ternapi,
altuntasseref,
0rnn,
zen666,
Jenerator,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
omererbas,
Jeveux,
EKAR,
osmandbnl,
riderfish,
GETS34,
syerli,
DigitalPen,
Mithrandirr,
Hoppala,
ciways,
sina cen,
Tuby,
tukabu,
kocoglu,
tuncaysargin,
yeekim,
ozherele_zwoi,
Muhammet memiş,
Cz08,
MuratOzdemir,
scorpion26,
ozherele_xpPa,
Taha⚡,
alecozan,
Hiko,
KadirEmre,
Aguamentist,
Hsrt,
Oğul Hüseyin,
Feanor,
oguzsel,
djally,
BarışSavaş,
Mesaquarium,
Phos,
Umt61,
Ozzgur,
wtreals,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
