ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tufansezgin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2015 15:49
Son Ziyaret:
06 Şubat 2018 17:38
Toplam Mesaj:
75 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
TUFAN SEZGİN
Doğum Tarihi:
19 Ağustos 1984
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Avukat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
TUFAN SEZGİN
SON 10 MESAJI
Akvaryum / Mango Kökü Pamuksu Hastalık
Arkadaşlar merhabalar,
15 lt. bir akvaryumum var. içinde betta besliyorum. içine yaklaşık 1 ay önce mango kökü koydum. Mango kökü koymadan önce iyice yıkayıp, dinlendirip öyle koydum. Son 10 gündür mango kökünde beyaz pamuksu şeyler türemeye başladı. Sıkıntının ne olduğu ve çözüm önerisinde bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/310320171405291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/310320171405481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/310320171405501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhabalar,
15 lt. bir akvaryumum var. içinde betta besliyorum. içine yaklaşık 1 ay önce mango kökü koydum. Mango kökü koymadan önce iyice yıkayıp, dinlendirip öyle koydum. Son 10 gündür mango kökünde beyaz pamuksu şeyler türemeye başladı. Sıkıntının ne olduğu ve çözüm önerisinde bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/310320171405291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/310320171405481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/310320171405501.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Yosun Sorunu
[QUOTE=MSA]Yeni kurulumlarda sık görülen diatom alg sizde de başlamış. Bu konu hakkında forumda bir çok konu bulunmakta. En hızlı sonuç için jbl silicatex kullanabilirsiniz.[/QUOTE] İlginiz için teşekkürler. Forumda bu konuda çok fazla yorum var ve çoğunu okudum. Nedenleri ve çözümü konusunda çok fazla görüş olduğu için kafam karıştı. Güncel yorumları görmek için konuyu açtım. Eğer konuyu gereksiz yere açtığımı düşünüyorsanız kusuruma bakmayın. Keyifli hobiler.
[QUOTE=MSA]Yeni kurulumlarda sık görülen diatom alg sizde de başlamış. Bu konu hakkında forumda bir çok konu bulunmakta. En hızlı sonuç için jbl silicatex kullanabilirsiniz.[/QUOTE] İlginiz için teşekkürler. Forumda bu konuda çok fazla yorum var ve çoğunu okudum. Nedenleri ve çözümü konusunda çok fazla görüş olduğu için kafam karıştı. Güncel yorumları görmek için konuyu açtım. Eğer konuyu gereksiz yere açtığımı düşünüyorsanız kusuruma bakmayın. Keyifli hobiler.
Bitkili Akvaryum Yosun Sorunu
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_23297-DSC_0082_11597702630.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_23297-DSC_0085_1846981952.JPG[/IMG]
Arkadaşlar Merhaba. 25 litre bitkili tankım. Taşlar lav kayası. Haftalık %30 su değişimi yapıyorum. 2 adet t4 grolux toplam 16w ve 6 watt beyaz ışık kullanıyorum. Günlük ortalama 6 saat yanıyor. Akvaryum 3 aylık. 3 starbei çöpçüm ve 3 adet sae var. 2 haftadır taşlarda ve bitkilerde yosunlanma var. Kahverengi renkte. Gün geçtikçe artıyor. Bu yosunlaşmayı nasıl engellerim ve bitiririm? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
İlginiz için şimdiden teşekkürler. Keyifli hobiler. [IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_23297-DSC_0083_11587298402.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_23297-DSC_0082_11597702630.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_23297-DSC_0085_1846981952.JPG[/IMG]
Arkadaşlar Merhaba. 25 litre bitkili tankım. Taşlar lav kayası. Haftalık %30 su değişimi yapıyorum. 2 adet t4 grolux toplam 16w ve 6 watt beyaz ışık kullanıyorum. Günlük ortalama 6 saat yanıyor. Akvaryum 3 aylık. 3 starbei çöpçüm ve 3 adet sae var. 2 haftadır taşlarda ve bitkilerde yosunlanma var. Kahverengi renkte. Gün geçtikçe artıyor. Bu yosunlaşmayı nasıl engellerim ve bitiririm? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
İlginiz için şimdiden teşekkürler. Keyifli hobiler. [IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_23297-DSC_0083_11587298402.JPG[/IMG]
25 Litre Gereken Işık Tavsiye
[QUOTE=UĞUR][QUOTE=tufansezgin][QUOTE=UĞUR][QUOTE=tufansezgin][QUOTE=UĞUR]Akvaryum ölçülerini ve ne tür bitki besleyeceğini yazarsan yardımcı olayım (low tech veya high tech) hangisini düşünüyorsun. [/QUOTE]
Lo tech akvaryum. 25 litre(50x25x25). Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, anubias, tütün, çınar vs.
Şu anda roxin 6w beyaz 30cm ve 6w pembe 30cm var. Ancak yetersiz geliyor. Yanına mavi renkte mi almalıyım?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_11472-DSC_03461191347784.JPG[/IMG][/QUOTE]
Bence [QUOTE]http://www.sylvania-tr.com/SYLVANIA,GROLUX,T8/sylvania-grolux-t8-15w[/QUOTE] bu ürünü kullanabilirsin.[/QUOTE]
bunun boyutu 44 cm ve armatürsüz. Armatürü ile birlikte benim kapakta sığmada sıkıntı yaratabilir. başka bir öneriniz olabilir mi?[/QUOTE]
Buna armatür eklenmiyecek zaten direk kapak üzerine monte edilecek yok yine olmaz dersen
[URL]http://www.sylvania-tr.com/SYLVANIA,GROLUX,T8/sylvania-grolux-t8-14w[/URL]
Bu ürüne bak 36,1cm bu rahatlıkla olur.[/QUOTE]
Siteyi inceledim ve iletişime geçtim. Mustafa bey yetkilisi. Bu kadar dürüst ve her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatan bir satıcı daha tanımadım. t5 30 cm grolux x 2 adet satın aldım. işimi göreceğini düşünüyorum. ilginiz için teşekkürler arkadaşlar.
[QUOTE=UĞUR][QUOTE=tufansezgin][QUOTE=UĞUR][QUOTE=tufansezgin][QUOTE=UĞUR]Akvaryum ölçülerini ve ne tür bitki besleyeceğini yazarsan yardımcı olayım (low tech veya high tech) hangisini düşünüyorsun. [/QUOTE]
Lo tech akvaryum. 25 litre(50x25x25). Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, anubias, tütün, çınar vs.
Şu anda roxin 6w beyaz 30cm ve 6w pembe 30cm var. Ancak yetersiz geliyor. Yanına mavi renkte mi almalıyım?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_11472-DSC_03461191347784.JPG[/IMG][/QUOTE]
Bence [QUOTE]http://www.sylvania-tr.com/SYLVANIA,GROLUX,T8/sylvania-grolux-t8-15w[/QUOTE] bu ürünü kullanabilirsin.[/QUOTE]
bunun boyutu 44 cm ve armatürsüz. Armatürü ile birlikte benim kapakta sığmada sıkıntı yaratabilir. başka bir öneriniz olabilir mi?[/QUOTE]
Buna armatür eklenmiyecek zaten direk kapak üzerine monte edilecek yok yine olmaz dersen
[URL]http://www.sylvania-tr.com/SYLVANIA,GROLUX,T8/sylvania-grolux-t8-14w[/URL]
Bu ürüne bak 36,1cm bu rahatlıkla olur.[/QUOTE]
Siteyi inceledim ve iletişime geçtim. Mustafa bey yetkilisi. Bu kadar dürüst ve her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatan bir satıcı daha tanımadım. t5 30 cm grolux x 2 adet satın aldım. işimi göreceğini düşünüyorum. ilginiz için teşekkürler arkadaşlar.
25 Litre Gereken Işık Tavsiye
[QUOTE=UĞUR][QUOTE=tufansezgin][QUOTE=UĞUR]Akvaryum ölçülerini ve ne tür bitki besleyeceğini yazarsan yardımcı olayım (low tech veya high tech) hangisini düşünüyorsun. [/QUOTE]
Lo tech akvaryum. 25 litre(50x25x25). Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, anubias, tütün, çınar vs.
Şu anda roxin 6w beyaz 30cm ve 6w pembe 30cm var. Ancak yetersiz geliyor. Yanına mavi renkte mi almalıyım?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_11472-DSC_03461191347784.JPG[/IMG][/QUOTE]
Bence http://www.sylvania-tr.com/SYLVANIA,GROLUX,T8/sylvania-grolux-t8-15w bu ürünü kullanabilirsin.[/QUOTE]
bunun boyutu 44 cm ve armatürsüz. Armatürü ile birlikte benim kapakta sığmada sıkıntı yaratabilir. başka bir öneriniz olabilir mi?
[QUOTE=UĞUR][QUOTE=tufansezgin][QUOTE=UĞUR]Akvaryum ölçülerini ve ne tür bitki besleyeceğini yazarsan yardımcı olayım (low tech veya high tech) hangisini düşünüyorsun. [/QUOTE]
Lo tech akvaryum. 25 litre(50x25x25). Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, anubias, tütün, çınar vs.
Şu anda roxin 6w beyaz 30cm ve 6w pembe 30cm var. Ancak yetersiz geliyor. Yanına mavi renkte mi almalıyım?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_11472-DSC_03461191347784.JPG[/IMG][/QUOTE]
Bence http://www.sylvania-tr.com/SYLVANIA,GROLUX,T8/sylvania-grolux-t8-15w bu ürünü kullanabilirsin.[/QUOTE]
bunun boyutu 44 cm ve armatürsüz. Armatürü ile birlikte benim kapakta sığmada sıkıntı yaratabilir. başka bir öneriniz olabilir mi?
25 Litre Gereken Işık Tavsiye
[QUOTE=UĞUR]Akvaryum ölçülerini ve ne tür bitki besleyeceğini yazarsan yardımcı olayım (low tech veya high tech) hangisini düşünüyorsun. [/QUOTE]
Lo tech akvaryum. 25 litre(50x25x25). Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, anubias, tütün, çınar vs.
Şu anda roxin 6w beyaz 30cm ve 6w pembe 30cm var. Ancak yetersiz geliyor. Yanına mavi renkte mi almalıyım?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_11472-DSC_03461191347784.JPG[/IMG][EDIT]tufansezgin,2015-10-22 14:08:52[/EDIT]
[QUOTE=UĞUR]Akvaryum ölçülerini ve ne tür bitki besleyeceğini yazarsan yardımcı olayım (low tech veya high tech) hangisini düşünüyorsun. [/QUOTE]
Lo tech akvaryum. 25 litre(50x25x25). Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, anubias, tütün, çınar vs.
Şu anda roxin 6w beyaz 30cm ve 6w pembe 30cm var. Ancak yetersiz geliyor. Yanına mavi renkte mi almalıyım?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/tmp_11472-DSC_03461191347784.JPG[/IMG][EDIT]tufansezgin,2015-10-22 14:08:52[/EDIT]
25 Litre Gereken Işık Tavsiye
Arkadaşlar 25 litre bitkili akvaryum için gereken ışık miktarı ( kaç adet, kaç watt ) ve hangi renkler olacağı konusunda bilgi verirseniz sevinirim.
Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, tütün, çınar vs.
Arkadaşlar 25 litre bitkili akvaryum için gereken ışık miktarı ( kaç adet, kaç watt ) ve hangi renkler olacağı konusunda bilgi verirseniz sevinirim.
Bitkilerim bakımı kolay dayanıklı olan ; gül, tütün, çınar vs.
Magunga Dişilerindeki Akıl Almaz Yeşillenme
Arkadaşlar kafadaki yeşillenme sadece yemle alakalı. Bende de aynı sorun oluşmuştu, vücudun bazı yerlerinde renk değişimi. Yemi değiştirdim. Belli süre sonra gerçek formlarına kavuştular. Ki benimkiler damızlık altı. 1 cm likten beri besliyorum.[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/DSC_0045.JPG[/IMG]
Arkadaşlar kafadaki yeşillenme sadece yemle alakalı. Bende de aynı sorun oluşmuştu, vücudun bazı yerlerinde renk değişimi. Yemi değiştirdim. Belli süre sonra gerçek formlarına kavuştular. Ki benimkiler damızlık altı. 1 cm likten beri besliyorum.[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/170511/DSC_0045.JPG[/IMG]
Tetratec Ex-1200 Ex Çalışma Sorunu - Acil
[QUOTE=loving]Söktüm taktım hiç problem yok gibi
[IMG]http://i.hizliresim.com/d03P8Z.jpg[/IMG]
[QUOTE=ssozdemirr][QUOTE=loving][QUOTE=dogangunesk]Filtrenin kafası içerisinde pervane var o çalışıyor mu demiş arkadaş. Pervane dönüyor mu yatağı temiz mi seramik mil sağlam mı bir test edin.
Emiş borusunun olduğu kovayı yüksek yere koyun. İlk çalışmada filtre içinde hava kalmamasına ve muslukların açık olduğuna emin olun. Filtre borularında IN yazan emiş Out yazan çıkış borusudur.[/QUOTE]
baktım çalışıyor ve temiz hocam mavi bir pervane var ama ses var hiç bi şekilde suyu çekmiyor[/QUOTE]
Sepetleri deliklere tam oturturdunuz mu?[/QUOTE]
Evet hocam tam oturmasa kapak kapanmaz zaten sanırım ?[/QUOTE]
Sepetlerin bitim hizasına kadar su doldurun. Sonrasında kapatın. prize takın. pompayla ya da ağız yoluyla suyu devirdaim edene kadar çekin. Vanalarınız açıktır sanıyorum. Başka bir sıkıntınız görünmüyor. [EDIT]tufansezgin,2015-10-20 17:36:46[/EDIT]
[QUOTE=loving]Söktüm taktım hiç problem yok gibi
[IMG]http://i.hizliresim.com/d03P8Z.jpg[/IMG]
[QUOTE=ssozdemirr][QUOTE=loving][QUOTE=dogangunesk]Filtrenin kafası içerisinde pervane var o çalışıyor mu demiş arkadaş. Pervane dönüyor mu yatağı temiz mi seramik mil sağlam mı bir test edin.
Emiş borusunun olduğu kovayı yüksek yere koyun. İlk çalışmada filtre içinde hava kalmamasına ve muslukların açık olduğuna emin olun. Filtre borularında IN yazan emiş Out yazan çıkış borusudur.[/QUOTE]
baktım çalışıyor ve temiz hocam mavi bir pervane var ama ses var hiç bi şekilde suyu çekmiyor[/QUOTE]
Sepetleri deliklere tam oturturdunuz mu?[/QUOTE]
Evet hocam tam oturmasa kapak kapanmaz zaten sanırım ?[/QUOTE]
Sepetlerin bitim hizasına kadar su doldurun. Sonrasında kapatın. prize takın. pompayla ya da ağız yoluyla suyu devirdaim edene kadar çekin. Vanalarınız açıktır sanıyorum. Başka bir sıkıntınız görünmüyor. [EDIT]tufansezgin,2015-10-20 17:36:46[/EDIT]
Tetratec Ex-1200 Ex Çalışma Sorunu - Acil
[QUOTE=loving]Çok sağol banyoda deniyorum su sızdırsa anlıycamda hiç su basmıyor şimdi sallamayı deniycem hemen
[IMG]http://i.hizliresim.com/0LnlAR.jpg[/IMG]
salladım aynı ses çoğaldı saddece
başlıktaki devirdaim pervanesinin çalıştığına emin misiniz? bunu anlamadım hocam ?[/QUOTE]
Başlık kısmındaki vanaları çıkardıktan sonra, kapağını çıkarıyorsunuz. Kapağın altında tam ortada açılabilen bir kapak vardır. onun çevirip açtığında içinde dönen pervane vardır. aynı zamanda devir daimi gerçekleştiren. Onu çıkarıp bir güzel temizleyin ve yerine tekrar oturtun. filtreyi kapatmadan sadece başlıkla onun dönüp dönmediğini bir kontrol edin.
Bir de hortumları doğru vanalara takıldığından da emin olun.
teknik terimlerini bilmediğim için tarzanca anlatıyorum kusura bakmayın.[EDIT]tufansezgin,2015-10-20 17:13:46[/EDIT]
[QUOTE=loving]Çok sağol banyoda deniyorum su sızdırsa anlıycamda hiç su basmıyor şimdi sallamayı deniycem hemen
[IMG]http://i.hizliresim.com/0LnlAR.jpg[/IMG]
salladım aynı ses çoğaldı saddece
başlıktaki devirdaim pervanesinin çalıştığına emin misiniz? bunu anlamadım hocam ?[/QUOTE]
Başlık kısmındaki vanaları çıkardıktan sonra, kapağını çıkarıyorsunuz. Kapağın altında tam ortada açılabilen bir kapak vardır. onun çevirip açtığında içinde dönen pervane vardır. aynı zamanda devir daimi gerçekleştiren. Onu çıkarıp bir güzel temizleyin ve yerine tekrar oturtun. filtreyi kapatmadan sadece başlıkla onun dönüp dönmediğini bir kontrol edin.
Bir de hortumları doğru vanalara takıldığından da emin olun.
teknik terimlerini bilmediğim için tarzanca anlatıyorum kusura bakmayın.[EDIT]tufansezgin,2015-10-20 17:13:46[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
