ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
proaktif
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2015 12:12
Son Ziyaret:
06 Şubat 2015 20:11
Toplam Mesaj:
95 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bahadır Çakmak
Doğum Tarihi:
23 Haziran 1972
Yaş:
54
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
80L Canlı Doğuran Akvaryum
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp
Masa Tasir mi?
Guvenmeyın derim. Bu masayı imal edenler üzerinde 250 kg bir agırlık olarak yapmamıstır. Yemek yenecek , catal kasık bardak vs.. olacak dıye fazla bır caba sarfetmemıslerdır.
Guvenmeyın derim. Bu masayı imal edenler üzerinde 250 kg bir agırlık olarak yapmamıstır. Yemek yenecek , catal kasık bardak vs.. olacak dıye fazla bır caba sarfetmemıslerdır.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
[QUOTE=Nuada] Ben sumpta ve dış filtrede bakteri için karanlık ortam olması gerektiğini biliyorum. Fakat siz ışık sayesinde oluşan bakteriler demişsiniz. O kısım kafamı karıştırdı..
[/QUOTE]
Sevgili arkadaşım , bakteriler sadece oksijenle solunum yapan bu faydalı bakteriler sadece karanlık yerde de değil aydınlık yerde de koloni oluşturuyor. Yüzey bilindik malzemelere göre az olsa da tabandaki kum ve biraz daha kalın taneli kumlarda da yerleşip yaşıyor. Olmazsa olmazı oksijen. İster karanlık , ister aydınlık ama muhakkak oksije.. Malzemeleri tercih etmemizin sebebi akvaryum tabanındaki yüzeyden daha fazla yüzey olaması ve bakterilerin yasamasına elverişli olması..
Kolay gelsin
[QUOTE=Nuada] Ben sumpta ve dış filtrede bakteri için karanlık ortam olması gerektiğini biliyorum. Fakat siz ışık sayesinde oluşan bakteriler demişsiniz. O kısım kafamı karıştırdı..
Sevgili arkadaşım , bakteriler sadece oksijenle solunum yapan bu faydalı bakteriler sadece karanlık yerde de değil aydınlık yerde de koloni oluşturuyor. Yüzey bilindik malzemelere göre az olsa da tabandaki kum ve biraz daha kalın taneli kumlarda da yerleşip yaşıyor. Olmazsa olmazı oksijen. İster karanlık , ister aydınlık ama muhakkak oksije.. Malzemeleri tercih etmemizin sebebi akvaryum tabanındaki yüzeyden daha fazla yüzey olaması ve bakterilerin yasamasına elverişli olması..
Kolay gelsin
Bir Hevesle Aldığım Akvaryumuma Tavsiyeler.
3 Erkek lepistes + bırkac salyangoz.. Bırkac bıtkı ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - A ŞIKKI
1 Erkek + 3 Dişi Lepistes ... Birkaç bitki ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - B ŞIKKI
- Aradaki fark şu ; yavrulama baslayınca ailen etkilenecek ve şaşıracak. Senın bu ısın üstesinden geldiğini anlayacak. Ve sana guven duyacaklar.
- Etkilenmezlerse , daha buyuk bır akvaryumun olması gereklılıgıne ınandıracaksın. Cunku canlıların akvaryuma sıgmayacagını , olmelerın baslayabılecegını ve endıse duydugunu dıle getıreceksın. ( Gunah benden gider dıyebılırsın ) Ben B şıkkından gitmiş , 4-5 LT lik turşu kavanozundan önce 40, sonra 80 sonra 240 lt sevıyelerıne ulasmıstım . 80 li yıllarda cocukluk gecırmek afacanlık gerektırırdı. Ve maceram basladıgında 13 yaslardaydım :)
- Etkilenmezler. Ve kaldır bunu burdan derler.
3 tane yol var. Sec bırısını.. :)
3 Erkek lepistes + bırkac salyangoz.. Bırkac bıtkı ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - A ŞIKKI
1 Erkek + 3 Dişi Lepistes ... Birkaç bitki ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - B ŞIKKI
- Aradaki fark şu ; yavrulama baslayınca ailen etkilenecek ve şaşıracak. Senın bu ısın üstesinden geldiğini anlayacak. Ve sana guven duyacaklar.
- Etkilenmezlerse , daha buyuk bır akvaryumun olması gereklılıgıne ınandıracaksın. Cunku canlıların akvaryuma sıgmayacagını , olmelerın baslayabılecegını ve endıse duydugunu dıle getıreceksın. ( Gunah benden gider dıyebılırsın ) Ben B şıkkından gitmiş , 4-5 LT lik turşu kavanozundan önce 40, sonra 80 sonra 240 lt sevıyelerıne ulasmıstım . 80 li yıllarda cocukluk gecırmek afacanlık gerektırırdı. Ve maceram basladıgında 13 yaslardaydım :)
- Etkilenmezler. Ve kaldır bunu burdan derler.
3 tane yol var. Sec bırısını.. :)
ısıtıcı
YENİ BİR SAYFA AÇ, AMA BÖYLE OLSUN
YENİ BİR SAYFA AÇ, AMA BÖYLE OLSUN
- Bir kenarda akvaryumuna koyabılecegın en azından 1-2 damacana su
ayır. ( Asagıdakı hazırlıkları bıtırdıkten sonra lazım olacak. )
- Akvaryumunun ıcını , kenarlarını , ayrıtlarını tuzlu su ıle yıka. Sonra durula.
- Kullanacaksan eger iç filtre malzemelerinin sokulmus halı ıle , akvaryum ıcınde kullanılacak vantuz ,ısıtıcı , hava tası,taş , kaya vs..tuzlu suda 1 saat beklet. ( Sunger, elyaf, biyolojık malzeme harıc)
- Sonra ıyıce yıka
- Deterjan ve kımyasal ıle yıkama. Daha önce deterjan bulasmıs bez veya sunger de kullanma
- Kumunu ıyıce yıka. Tas, çakıl , kaya vs..
- Kutuk koyacaksan kaynat. Sonra temız bır dısfırcası ıle tazyıklı suda cesme altında yıka. Keza kaya ve taş için de aynı ıslemi yap.
- bıtkılerı ucuz bır dezenfektan ıle suda belırlenmıs suresı ıcınde beklet ve durula
- Mevcut sünger cok kucuk ( Cok fazla balık besleyeceksen mını bır dıs fıltre almalısın . Fazla balık beslemeyeceksen o sungerı daha buyuk bır sunger ıle degıstırmelısın. Daha uzunu al ve kendıne gore kes. Elin yatkın ise yutubda kendı basına yap dıs fıltre uygulamaları var. Kı kesın bır denemelısın derım. Cok faydasını gorursun)
- Isıtıcıyı dik degil egerek yerlesteir. tam altına gelecek sekılde hava tasını koy. Pıpo fıltre ıla tam karsı camlarda yada koselerde olsun ısıtıcı.. Yanyana olmasın.
- 250 gr ehfimech, sporaks yada muadılı. Yoksa sungerden kesılmıs kup parcalarını bır tülbentten keseye koy.
Tüm hazırlanmıs malzemelerın durulamasını ,yerlesımını akvaryumunda yap. Bıtkılerını ekle.
- Beklettıgın suyu akvaryuma yavas yavas ekle koy. 1 damacana da mumkunse hazır sulardan koy. Kalana cesme suyu ekle..
- Motoru calıstır.
- Isıtıcıyı ayarlayın . Sure boyunca iniş cıkısları kontrol edın.
- 3 gun sonra Nitrivec yada muadılı ürünü suya kullan ( Süngerin buyuklugu olmazsa olmaz. Buyuk olması lazım. Bu son derece hayatı. Bu malzemelerle yola devam edılecekse eger. Baska kımyasal kullanmayın su hazırlayıcı gıbı.. Suyu zaten dogal olarak hazırladık. )
- Bu arada co2 yı falan unutun. Daha o kademelere zaman oldugunu dusunuyorum.
- 7 gün sonra 1 balıgınızı olması gerektıgı gıbı ekleyın. Gozlemleyın.
- 3 gun sonra hersey normal seyrınde ıse dıger balıklarınızı ekleyın.
Bakalım bu aşamaları ızledıgınızde balıgınızı kaybedecek mısınız ?
Bu kosullarda balıgınızı asgarı hatalardan dolayı kaybedersınız ancak. ( Fazla balık yükü, yanlıs beslenme, hastalıklı balık alma vs.. )
Cok deneyımlı arkadaslar bılırler. Asamalar ıcerısınde farklı önlemler ve adımlar da var. ( Karantına , balık dezenfeksiyonu. Balıkla gelen suyun bertarafı. vs.. Ben de oturmus bır sısteme akvaryumdan aldıgım balıgı suyu ıle dırekt koymaya karsıyım. Fakat burada yenı baslayan arkadasın gozu korkmasın dıye temel duzeyde bır orneklendırme olsun ıstedım. )
- Akvaryumunun ıcını , kenarlarını , ayrıtlarını tuzlu su ıle yıka. Sonra durula.
- Kullanacaksan eger iç filtre malzemelerinin sokulmus halı ıle , akvaryum ıcınde kullanılacak vantuz ,ısıtıcı , hava tası,taş , kaya vs..tuzlu suda 1 saat beklet. ( Sunger, elyaf, biyolojık malzeme harıc)
- Sonra ıyıce yıka
- Deterjan ve kımyasal ıle yıkama. Daha önce deterjan bulasmıs bez veya sunger de kullanma
- Kumunu ıyıce yıka. Tas, çakıl , kaya vs..
- Kutuk koyacaksan kaynat. Sonra temız bır dısfırcası ıle tazyıklı suda cesme altında yıka. Keza kaya ve taş için de aynı ıslemi yap.
- bıtkılerı ucuz bır dezenfektan ıle suda belırlenmıs suresı ıcınde beklet ve durula
- Mevcut sünger cok kucuk ( Cok fazla balık besleyeceksen mını bır dıs fıltre almalısın . Fazla balık beslemeyeceksen o sungerı daha buyuk bır sunger ıle degıstırmelısın. Daha uzunu al ve kendıne gore kes. Elin yatkın ise yutubda kendı basına yap dıs fıltre uygulamaları var. Kı kesın bır denemelısın derım. Cok faydasını gorursun)
- Isıtıcıyı dik degil egerek yerlesteir. tam altına gelecek sekılde hava tasını koy. Pıpo fıltre ıla tam karsı camlarda yada koselerde olsun ısıtıcı.. Yanyana olmasın.
- 250 gr ehfimech, sporaks yada muadılı. Yoksa sungerden kesılmıs kup parcalarını bır tülbentten keseye koy.
Tüm hazırlanmıs malzemelerın durulamasını ,yerlesımını akvaryumunda yap. Bıtkılerını ekle.
- Beklettıgın suyu akvaryuma yavas yavas ekle koy. 1 damacana da mumkunse hazır sulardan koy. Kalana cesme suyu ekle..
- Motoru calıstır.
- Isıtıcıyı ayarlayın . Sure boyunca iniş cıkısları kontrol edın.
- 3 gun sonra Nitrivec yada muadılı ürünü suya kullan ( Süngerin buyuklugu olmazsa olmaz. Buyuk olması lazım. Bu son derece hayatı. Bu malzemelerle yola devam edılecekse eger. Baska kımyasal kullanmayın su hazırlayıcı gıbı.. Suyu zaten dogal olarak hazırladık. )
- Bu arada co2 yı falan unutun. Daha o kademelere zaman oldugunu dusunuyorum.
- 7 gün sonra 1 balıgınızı olması gerektıgı gıbı ekleyın. Gozlemleyın.
- 3 gun sonra hersey normal seyrınde ıse dıger balıklarınızı ekleyın.
Bakalım bu aşamaları ızledıgınızde balıgınızı kaybedecek mısınız ?
Bu kosullarda balıgınızı asgarı hatalardan dolayı kaybedersınız ancak. ( Fazla balık yükü, yanlıs beslenme, hastalıklı balık alma vs.. )
Cok deneyımlı arkadaslar bılırler. Asamalar ıcerısınde farklı önlemler ve adımlar da var. ( Karantına , balık dezenfeksiyonu. Balıkla gelen suyun bertarafı. vs.. Ben de oturmus bır sısteme akvaryumdan aldıgım balıgı suyu ıle dırekt koymaya karsıyım. Fakat burada yenı baslayan arkadasın gozu korkmasın dıye temel duzeyde bır orneklendırme olsun ıstedım. )
Bitkili Tankım Fotosentez Sorunu ve Tavsiyeleriniz
" Bakır takviyesi yapayım ozaman haftalık ne kadar vermemi önerirsiniz ?"
Yapmayın. DIY sıvı gübrenın ıcınde zaten olması gerekıyor. Var oldugunu varsayıyorum.
AŞırı bır yosunlanma oldugunu ben fotodan farkedemedım. Kı o kadar detayda bunu bır sorun olarak dıle getırırdınız zaten dıye dusundum. Bıtkılerın kullanamadıgı besının fazlasını yosun kullanıyor hukmundeyım. Ikısı arasında bır rekabet su an yosunlar lehıne gorunuyor. Yosunları gıdermıs olmanız , sorunu ortadan kaldırmıs oldugu anlamına gelmeyecek. Rekabette bıtkılere kolaylık saglamıs olacaksınız. Sisteminizde eksiltme ve azaltmalar ıle dengeyı bulacaksınız. Oyle görünüyor. KAgıt uzerınde aman aman buyuk bır dengesızlık yok. Fakat ince ayar noktasına gelmıssınız artık.
Yosun hızını kestıkten sonra gelısmelerınızı en ıyı sız takıp edeceksınız. Ancak o zaman cok daha kalıtelı bır netıceye varacagız anladıgım kadarı ıle.
" Bakır takviyesi yapayım ozaman haftalık ne kadar vermemi önerirsiniz ?"
Yapmayın. DIY sıvı gübrenın ıcınde zaten olması gerekıyor. Var oldugunu varsayıyorum.
AŞırı bır yosunlanma oldugunu ben fotodan farkedemedım. Kı o kadar detayda bunu bır sorun olarak dıle getırırdınız zaten dıye dusundum. Bıtkılerın kullanamadıgı besının fazlasını yosun kullanıyor hukmundeyım. Ikısı arasında bır rekabet su an yosunlar lehıne gorunuyor. Yosunları gıdermıs olmanız , sorunu ortadan kaldırmıs oldugu anlamına gelmeyecek. Rekabette bıtkılere kolaylık saglamıs olacaksınız. Sisteminizde eksiltme ve azaltmalar ıle dengeyı bulacaksınız. Oyle görünüyor. KAgıt uzerınde aman aman buyuk bır dengesızlık yok. Fakat ince ayar noktasına gelmıssınız artık.
Yosun hızını kestıkten sonra gelısmelerınızı en ıyı sız takıp edeceksınız. Ancak o zaman cok daha kalıtelı bır netıceye varacagız anladıgım kadarı ıle.
Hamile Lepistes
[QUOTE=KartalAres]....... bitkili akvaryumum var orada rahatça geziyor son 2 saattir epey asagida bitkilerin arasında dolanıyor [/QUOTE]
Halleri değişmeye başladıysa her an da bekleyebilirsiniz... Bu hayvanların karınlarında sayaç yok sonucta. Uygun ortam ve kosulda gerekenı onlar bılıyor..
[QUOTE=KartalAres]....... bitkili akvaryumum var orada rahatça geziyor son 2 saattir epey asagida bitkilerin arasında dolanıyor [/QUOTE]
Halleri değişmeye başladıysa her an da bekleyebilirsiniz... Bu hayvanların karınlarında sayaç yok sonucta. Uygun ortam ve kosulda gerekenı onlar bılıyor..
80 Litre çok kararsızım
[QUOTE=Sergen][QUOTE=proaktif]Canlı doğuranlar farklı bir heyecan verecektir , emin olun. Pişman olmayacaksınız...
HEr balık hassastır fakat bu grup neredeyse en zahmetsizler sınıfında...
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Bugune kadar besledıklerinizin dısındakı en temel formdan bahsediyoruz. Deneyımlı bır ınsan oldugunuzdan hıcbır zorluk yasamayacagınızı dusunuyorum. Sistem, saglıklı kurulum , temel su kosulları ve temel bakım prensıplerıne sahıpsınız.
[QUOTE=Sergen][QUOTE=proaktif]Canlı doğuranlar farklı bir heyecan verecektir , emin olun. Pişman olmayacaksınız...
HEr balık hassastır fakat bu grup neredeyse en zahmetsizler sınıfında...
[/QUOTE]
Çok aşırı hassas diyorlar. E yıllardır sert türlerle uğraştım, Nattereri tankımda mevcuttu 750 Litre sumplu bir sistemim vardı evdekiler biraz ürktükleri için elden çıkarmak zorunda kaldım. Kıyaslama yaparsak canlı doguran sanırım bana aşırı hassas kaçacak fakat denemekte fayda var.
[/QUOTE]
Bugune kadar besledıklerinizin dısındakı en temel formdan bahsediyoruz. Deneyımlı bır ınsan oldugunuzdan hıcbır zorluk yasamayacagınızı dusunuyorum. Sistem, saglıklı kurulum , temel su kosulları ve temel bakım prensıplerıne sahıpsınız.
Gökkuşağı Ailesi'nin Bitkili Yeni Evi
[QUOTE=ozgurcee]İyi dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim Bahadır Bey. Saz konusunda size katılıyorum ancak akvaryumun ısısı minimum 26-27 derecelerde genelde de 28 derece ve üstünde oluyor. Bu yüzden sazlar pek sağlıklı değiller. Bunun önüne geçtiğimde görmek istediğimiz manzaralar daha ulaşılabilir olacak sanırım.
[/QUOTE]
Hastalık zamanları harıc akvaryum su ısısını hıcbır zaman 26 derecenın uzerıne cıkarmadım. ( 22-23-24-25 lerde tuttugum da oldu) Ve cok da guzel netıceler elde ettım. Pişman olmayacaksınız. Emin olun.. Hatta ilerleyen zamanda CO2 takvıyesı yapmasanız dahi hos bir görüntü sizi bekliyor olacak...
Saygılar.
[QUOTE=ozgurcee]İyi dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim Bahadır Bey. Saz konusunda size katılıyorum ancak akvaryumun ısısı minimum 26-27 derecelerde genelde de 28 derece ve üstünde oluyor. Bu yüzden sazlar pek sağlıklı değiller. Bunun önüne geçtiğimde görmek istediğimiz manzaralar daha ulaşılabilir olacak sanırım.
Saygılarımla..
[/QUOTE]
Hastalık zamanları harıc akvaryum su ısısını hıcbır zaman 26 derecenın uzerıne cıkarmadım. ( 22-23-24-25 lerde tuttugum da oldu) Ve cok da guzel netıceler elde ettım. Pişman olmayacaksınız. Emin olun.. Hatta ilerleyen zamanda CO2 takvıyesı yapmasanız dahi hos bir görüntü sizi bekliyor olacak...
Saygılar.
MELEK ÜRETİMİ
Olmazsa olmaz değil , ama olursa çok iyi olur.
30 sene önce sukurdu verıyorduk. Sonra su piresi cıktı.. Zamanla artan bilgi ve taleplerle bugün bir sürü alternatif...
Vebâl konusuna gelince.. Yaşam döngüsünü düşünürsen bir sonuca bır dengeye ulasman gerektıgını anlayacaksın genc arkadasım. Sağlık sözkonusu oldugunda hakkaniyetli besin zincirini düşünmelisin.
Köfte , Tavuk , yumurta , balık vs.. yiyip yemediğini bilmiyorum. Fakat yiyorsan eğer neden yemen gerektiğini düşünmelisin. Ve neden yediğini.. Eger yıyorsan o gıdaları ureten ve gıdaları alıp getirip sana yedıren anne-babanın durumunu dusunmelısın. Bunu zevk ve canlıları katletmek ıcın mı yoksa bır bedenının ve zihninin saglıgını ( senın saglıgını ) korumak ıcın mı yaptıklarını dusunmelısın.
Bir anne çocuguna et ürünleri ( köfte , Tavuk , yumurta , balık) yedirmez ise asıl o zaman cocuguna saglıklı bakmama vebâlini üstlenir.
Doktorlar ınsanlara "Zeka gelişimi için Çinko tüketmelisiniz "der. Şimdi bu doktorlar balıkçıları suça ve günaha mı tesvık etmıs olurlar. Bizleri o av urunlerını yemek ıle vebâl altına mı sokmus olurlar...
Farklı bır bakıs acısı ıle senın ve dıger genc arkadasların bu konuyu tekrar degerlendırmesı dılegı ıle..
Kolay gelsın.
Olmazsa olmaz değil , ama olursa çok iyi olur.
30 sene önce sukurdu verıyorduk. Sonra su piresi cıktı.. Zamanla artan bilgi ve taleplerle bugün bir sürü alternatif...
Vebâl konusuna gelince.. Yaşam döngüsünü düşünürsen bir sonuca bır dengeye ulasman gerektıgını anlayacaksın genc arkadasım. Sağlık sözkonusu oldugunda hakkaniyetli besin zincirini düşünmelisin.
Köfte , Tavuk , yumurta , balık vs.. yiyip yemediğini bilmiyorum. Fakat yiyorsan eğer neden yemen gerektiğini düşünmelisin. Ve neden yediğini.. Eger yıyorsan o gıdaları ureten ve gıdaları alıp getirip sana yedıren anne-babanın durumunu dusunmelısın. Bunu zevk ve canlıları katletmek ıcın mı yoksa bır bedenının ve zihninin saglıgını ( senın saglıgını ) korumak ıcın mı yaptıklarını dusunmelısın.
Bir anne çocuguna et ürünleri ( köfte , Tavuk , yumurta , balık) yedirmez ise asıl o zaman cocuguna saglıklı bakmama vebâlini üstlenir.
Doktorlar ınsanlara "Zeka gelişimi için Çinko tüketmelisiniz "der. Şimdi bu doktorlar balıkçıları suça ve günaha mı tesvık etmıs olurlar. Bizleri o av urunlerını yemek ıle vebâl altına mı sokmus olurlar...
Farklı bır bakıs acısı ıle senın ve dıger genc arkadasların bu konuyu tekrar degerlendırmesı dılegı ıle..
Kolay gelsın.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
