ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kuzgun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2014 22:48
Son Ziyaret:
08 Mart 2022 07:32
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ömer şahin
Doğum Tarihi:
06 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Juwel lido 120 bitkili beta akvaryumu
Halfmoon beta 1e 5d
Albino cüce vatoz 1e 1d
Kardinal tetra 11
SON 10 MESAJI
Betaya Yeni Yuva
[QUOTE=humeyra]Merhaba, akvaryumunuz çok güzel olmuş eminim balığınız burada çok daha mutlu olacaktır. En son fotoda ısıtıcının bir kısmının suyun dışında kaldığını görüyorum, cam kısmının tamamen suyun içinde olması gerekiyor uyarmak istedim [:)][/QUOTE]
Hümeyra Hanim merhaba,Teşekkür ederim.Dediğiniz gibi betam bu tankta daha huzurlu.
Haklisiniz, neyseki oda sicakliği yeterli olduğu için ısıticim çalişmiyordu ve bir aksilik meydana gelmedi.Isiticinin konumunu değiştirdim. 🙂
[QUOTE=humeyra]Merhaba, akvaryumunuz çok güzel olmuş eminim balığınız burada çok daha mutlu olacaktır. En son fotoda ısıtıcının bir kısmının suyun dışında kaldığını görüyorum, cam kısmının tamamen suyun içinde olması gerekiyor uyarmak istedim [:)][/QUOTE]
Hümeyra Hanim merhaba,Teşekkür ederim.Dediğiniz gibi betam bu tankta daha huzurlu.
Haklisiniz, neyseki oda sicakliği yeterli olduğu için ısıticim çalişmiyordu ve bir aksilik meydana gelmedi.Isiticinin konumunu değiştirdim. 🙂
Betaya Yeni Yuva
Adaptasyon süreci başladı :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910451.jpg[/IMG]
Adaptasyon süreci başladı :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/110220221910451.jpg[/IMG]
Betaya Yeni Yuva
[QUOTE=soner322]Kurulumunuz hayırlı olsun. Sağlam gibi görünüyor ama tankın ağırlığı o rafa fazla gelmez umarım.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Raf ayaklarının 40 kiloya kadar uygun olduğu yaziyordu.Bende ona güvenerek kurdum.Umarim bir problem olmaz 🙂
[QUOTE=soner322]Kurulumunuz hayırlı olsun. Sağlam gibi görünüyor ama tankın ağırlığı o rafa fazla gelmez umarım.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Raf ayaklarının 40 kiloya kadar uygun olduğu yaziyordu.Bende ona güvenerek kurdum.Umarim bir problem olmaz 🙂
Betaya Yeni Yuva
Ölçüler: 40*25*24h
Canlı Türleri:Beta Halfmoon
Bitki Türleri:Limnophila Sessiliflora,juncus repens,Salvinia auriculata
Tankın Yaşı:Bendeki ilk günü
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2013 8 w ve NICREW ClassicLED G2
Tasarım ve Dekorasyon: Zeminde JBL Aqua basis plus ve üst katmanda Aqua Monado Dark
Uzun zamandir Betami ana tankimdan alip,daha huzurlu olacağını düşündüğüm,ona ait ufak bir akvaryum kurmak istiyordum.Son bir kaç gündür baliğimin fazla stresli olduğunu farkettim ve bugün kollari bu iş için sıvadim.
İki gün önce internetten, ısıtici ve aydinlatma siparişi vermiştim.Bugün ilk olarak yapi marketinden akvaryumu,Filtre ekipmanlarini(Filtrenin kendisini ikinci el aldim) ve raf yapabilmek için gerekli bir kaç malzeme satin aldim.İhtiyacim olan bir çok şey elimde mevcuttu.
Bitki konusunda çok kararsizim arkadaslar elimde olanlari kullandim ama ekleme yapabilirim.Tavsiyelere her zaman açiğim.İlerleyen günlerde bir kaç kök eklemesi de yapmayi düşünüyorum.
Akvaryum kurulumunu tamamladiktan sonra bir miktar Jbl cylnol eklemesi yaptim.Yarin baliğimi yuvasina koymuş olurum.Ekleme yaptikça yeni fotoğraflar da paylaşirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220012271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220014401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220015001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220015231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220015471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220018171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220018321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220018471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220019041.jpg[/IMG]
Ölçüler: 40*25*24h
Canlı Türleri:Beta Halfmoon
Bitki Türleri:Limnophila Sessiliflora,juncus repens,Salvinia auriculata
Tankın Yaşı:Bendeki ilk günü
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2013 8 w ve NICREW ClassicLED G2
Tasarım ve Dekorasyon: Zeminde JBL Aqua basis plus ve üst katmanda Aqua Monado Dark
Uzun zamandir Betami ana tankimdan alip,daha huzurlu olacağını düşündüğüm,ona ait ufak bir akvaryum kurmak istiyordum.Son bir kaç gündür baliğimin fazla stresli olduğunu farkettim ve bugün kollari bu iş için sıvadim.
İki gün önce internetten, ısıtici ve aydinlatma siparişi vermiştim.Bugün ilk olarak yapi marketinden akvaryumu,Filtre ekipmanlarini(Filtrenin kendisini ikinci el aldim) ve raf yapabilmek için gerekli bir kaç malzeme satin aldim.İhtiyacim olan bir çok şey elimde mevcuttu.
Bitki konusunda çok kararsizim arkadaslar elimde olanlari kullandim ama ekleme yapabilirim.Tavsiyelere her zaman açiğim.İlerleyen günlerde bir kaç kök eklemesi de yapmayi düşünüyorum.
Akvaryum kurulumunu tamamladiktan sonra bir miktar Jbl cylnol eklemesi yaptim.Yarin baliğimi yuvasina koymuş olurum.Ekleme yaptikça yeni fotoğraflar da paylaşirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220012271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220014401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220015001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220015231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220015471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220016511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220017501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220018171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220018321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220018471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/090220220019041.jpg[/IMG]
Dişi Betalarin Yanina Farkli Bir Tür
[QUOTE=BeyzPl]Erkeği çıkartmanız, başka tür eklemeseniz dahi isabetli olur. Hacim dolayısıyla da ekleyecekseniz melek değil gurami türlerine yönelin. [/QUOTE]
Eger erkegi cikarmami bölgeci ve saldirgan tutumundan dolayi tavsiye ediyorsaniz,öyle bir problemim yok.Erkek betam oldukca sosyal cikti dişilere ve tetralara karşı bir saldirganligi yok (3 haftalik gözlemim).Sadece yem saatlerinde ufak kovalamacalar yaşansada sıkınti olmuyor.Hatta yavru almak için bile küçük tanka aldiğimda baliklarimi,araya bölme koymadim.Gayet medeni bir şekilde ikiside birbirini hirpalamadan yavrulama işlemini gerçekleştirdiler 🙂
Yavru tankinin resmini paylaşıyorum;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/300120221841531.jpg[/IMG]
250-300 arasi yavru (yavrulama işlemini yarida biraktirdim)aldim.Yerim olmadigi için,25 adet kendime ayirdim gerisini sahiplendirdim.
[EDIT]Kuzgun,2022-01-30 18:44:41[/EDIT]
[QUOTE=BeyzPl]Erkeği çıkartmanız, başka tür eklemeseniz dahi isabetli olur. Hacim dolayısıyla da ekleyecekseniz melek değil gurami türlerine yönelin. [/QUOTE]
Eger erkegi cikarmami bölgeci ve saldirgan tutumundan dolayi tavsiye ediyorsaniz,öyle bir problemim yok.Erkek betam oldukca sosyal cikti dişilere ve tetralara karşı bir saldirganligi yok (3 haftalik gözlemim).Sadece yem saatlerinde ufak kovalamacalar yaşansada sıkınti olmuyor.Hatta yavru almak için bile küçük tanka aldiğimda baliklarimi,araya bölme koymadim.Gayet medeni bir şekilde ikiside birbirini hirpalamadan yavrulama işlemini gerçekleştirdiler 🙂
Yavru tankinin resmini paylaşıyorum;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/300120221841531.jpg[/IMG]
250-300 arasi yavru (yavrulama işlemini yarida biraktirdim)aldim.Yerim olmadigi için,25 adet kendime ayirdim gerisini sahiplendirdim.
[EDIT]Kuzgun,2022-01-30 18:44:41[/EDIT]
Dişi Betalarin Yanina Farkli Bir Tür
Arkadaslar akvaryumum 120 litre ve bolca bitki ile büyük bir mangrov köküm var
Resmini buraya birakiyorum;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/290120221831511.jpg[/IMG]
Erkek betami nano tanka alsam,dişi betalarim ile melek veya gurami bakabilirmiyim?
Arkadaslar akvaryumum 120 litre ve bolca bitki ile büyük bir mangrov köküm var
Resmini buraya birakiyorum;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/290120221831511.jpg[/IMG]
Erkek betami nano tanka alsam,dişi betalarim ile melek veya gurami bakabilirmiyim?
Akvaryum Dengesimi Bozuldu
3 gün önce bende filtre degistirdim.Eski filtremin icerisindeki bio sünger ve seramiklerimi akvaryum suyunda yikayip o suyu yeni filtreme doldurmama ragmen (eski seramiklerimide ekledim yeni filtreye).Daha da fazlasi,kum ekledim, bitki diktim, kök ekledim.Benimde akvaryumumda döngü bozuldu.Sizin akvaryumunuza kiyasla,benimkinde göz gözü görmüyordu.Sizdeki amonyak fazlaligi cok asiri degil gibi.Amonyagi nitrite dönüstürücek bakterileriniz fazlalastikca, döngü zamanla oturucaktir.
Ben bakteri kültürü ve su berraklastirici ekledim degisimden sonra.Yaklasik 32-35 saat sonra döngü oturdu diyebilirim.
3 gün önce bende filtre degistirdim.Eski filtremin icerisindeki bio sünger ve seramiklerimi akvaryum suyunda yikayip o suyu yeni filtreme doldurmama ragmen (eski seramiklerimide ekledim yeni filtreye).Daha da fazlasi,kum ekledim, bitki diktim, kök ekledim.Benimde akvaryumumda döngü bozuldu.Sizin akvaryumunuza kiyasla,benimkinde göz gözü görmüyordu.Sizdeki amonyak fazlaligi cok asiri degil gibi.Amonyagi nitrite dönüstürücek bakterileriniz fazlalastikca, döngü zamanla oturucaktir.
Ben bakteri kültürü ve su berraklastirici ekledim degisimden sonra.Yaklasik 32-35 saat sonra döngü oturdu diyebilirim.
Jbl Cylnol
[QUOTE=Ahmet_]Merhaba genel olarak su berraklaştırıcılar önce bir bulutlanma yaratır ( bulanıklılık ) dumanımsı bu bulanıklık işlevini yerine getirdiğine işarettir ve küçük partikülleri toplayıp mekanik filtrasyona uğrayacak hale getirir. Buraya kadar sorun yok yalnız bulanıklılığın bir tek bundan kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Gerek kum gerek kurulumun yeni olması ve döngünün tam anlamıyla oturamamış olması bulanıklılığa sebebiyet verecektir. Kökün de salınım yapacağını düşünürsek ; Yapmanız gereken sık su değişimi yapmak ve beklemek. Filtrenizde purigen vs kullanıyor musunuz veya sera crystal clear ? Bu ürünler de suyu berraklaştırma konusunda çok başarılı. Eğer bulanıklılık zamanla geçmezse bu ürünlere de yönelebilirsiniz ama zamanla geçeceğini düşünüyorum. Uzun lafın kısası yerinizde olsam su berraklaştırıcıyı boşa harcamazdım çünkü bakteri döngüsü oturmayan tanktaki bulanıklılığa hiçbir faydası olmuyor. Bunu bizzat ben de deneyimledim ama ben clarity kullanmıştım o da eklendiği andan itibaren suyu sarı yapıp 1 gün içerisinde hatta daha az sürede etkisi kaybediyordu ve suyu berraklaştırıyordu. Sizin yapmanız gereken bence sadece bakteri döngüsünün oturmasını beklemek ve bu süreçte dinlenmiş su ile ( çeşme suyu kesinlikle kullanmayın ) su değişimi yapmak. Dış filtreniz iyi , mazemeler de iyiyse zaten döngü oturduktan sonra berraklaştırıcıya vs kesinlikle gerek duymazsınız.[:iyi:][/QUOTE]
Evet purigen kullaniyorum.
Filtrem 3 bölüm.Suyun filtreye ilk girdigi kisim; seramik ve biotoplara benzer ufak plastik parcalar
ikinci kisimda substrat ve elyaf var elyafin üzerinede purigeni koydum(purigen hacim olarak kücük bölmenin tam ortasina koydum)
Son kisimda ise bio süngerim var.
Bulaniklik bayagi azalmis.Sadece kökten kaynakli oldugunu düsündügüm hafif bir sarilasma var suda [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/270120222052321.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ahmet_]Merhaba genel olarak su berraklaştırıcılar önce bir bulutlanma yaratır ( bulanıklılık ) dumanımsı bu bulanıklık işlevini yerine getirdiğine işarettir ve küçük partikülleri toplayıp mekanik filtrasyona uğrayacak hale getirir. Buraya kadar sorun yok yalnız bulanıklılığın bir tek bundan kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Gerek kum gerek kurulumun yeni olması ve döngünün tam anlamıyla oturamamış olması bulanıklılığa sebebiyet verecektir. Kökün de salınım yapacağını düşünürsek ; Yapmanız gereken sık su değişimi yapmak ve beklemek. Filtrenizde purigen vs kullanıyor musunuz veya sera crystal clear ? Bu ürünler de suyu berraklaştırma konusunda çok başarılı. Eğer bulanıklılık zamanla geçmezse bu ürünlere de yönelebilirsiniz ama zamanla geçeceğini düşünüyorum. Uzun lafın kısası yerinizde olsam su berraklaştırıcıyı boşa harcamazdım çünkü bakteri döngüsü oturmayan tanktaki bulanıklılığa hiçbir faydası olmuyor. Bunu bizzat ben de deneyimledim ama ben clarity kullanmıştım o da eklendiği andan itibaren suyu sarı yapıp 1 gün içerisinde hatta daha az sürede etkisi kaybediyordu ve suyu berraklaştırıyordu. Sizin yapmanız gereken bence sadece bakteri döngüsünün oturmasını beklemek ve bu süreçte dinlenmiş su ile ( çeşme suyu kesinlikle kullanmayın ) su değişimi yapmak. Dış filtreniz iyi , mazemeler de iyiyse zaten döngü oturduktan sonra berraklaştırıcıya vs kesinlikle gerek duymazsınız.[:iyi:][/QUOTE]
Evet purigen kullaniyorum.
Filtrem 3 bölüm.Suyun filtreye ilk girdigi kisim; seramik ve biotoplara benzer ufak plastik parcalar
ikinci kisimda substrat ve elyaf var elyafin üzerinede purigeni koydum(purigen hacim olarak kücük bölmenin tam ortasina koydum)
Son kisimda ise bio süngerim var.
Bulaniklik bayagi azalmis.Sadece kökten kaynakli oldugunu düsündügüm hafif bir sarilasma var suda [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/270120222052321.jpg[/IMG]
Jbl Cylnol
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/260120222311051.jpg[/IMG]
Arkadaslar akvaryuma yeniden dekor yaptim.Kum ekledim,bitki diktim,kök ekledim v.s. %30 civari musluktan (dinlenmis suyum yoktu) su ekledim.Ayrica filtremi degistirdim.Ic filtremi cikarip yerine dis filtre kurdum.Dis filtrenin icini akvaryumdan aldigim ve eski filtremdeki bio süngerleri yikadigim suyu doldurdum.Tüm bunlarin sonucunda suyum oldukca bulandi ve sisli bir görüntü olustu.
Su dolumundan sonra;Jbl biotopol,Jbl denitrol,jbl Ferrapol sivi gübre ve ilk kez kullandigim Jbl clynol su berraklastiriciyi (sirasiyla birer saat ara ile ve su degisimi sonrasi tavsiye edilen ölceklerde) kullandim.
Benim sorum ise arkadaslar; Bu clynol,suyu öyle bir bulandirdiki 27 saat gecmesine(2-24 saat arasi etkisini gösterdigi yaziyo üzerinde) ragmen suyum hala cok bulanik.Aranizda bunu kullanan varmi? Gercekten suyu berraklastiriyormu?
Akvaryum :120 litre
Filtre: Eheim 4+ 250
Canlilar : 6 Beta sp. 5disi 1 erkek
8 kardinal tetra
2 Albino vatoz
Hemianthus callitrichoides "Cuba
Pogostemon Erectus,Ludwigia palustris,Rotala,Rotala macrandra vs.
Yazim hatalari icin kusura bakmayin.Telefondan yaziyorum.
Tesekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/260120222311051.jpg[/IMG]
Arkadaslar akvaryuma yeniden dekor yaptim.Kum ekledim,bitki diktim,kök ekledim v.s. %30 civari musluktan (dinlenmis suyum yoktu) su ekledim.Ayrica filtremi degistirdim.Ic filtremi cikarip yerine dis filtre kurdum.Dis filtrenin icini akvaryumdan aldigim ve eski filtremdeki bio süngerleri yikadigim suyu doldurdum.Tüm bunlarin sonucunda suyum oldukca bulandi ve sisli bir görüntü olustu.
Su dolumundan sonra;Jbl biotopol,Jbl denitrol,jbl Ferrapol sivi gübre ve ilk kez kullandigim Jbl clynol su berraklastiriciyi (sirasiyla birer saat ara ile ve su degisimi sonrasi tavsiye edilen ölceklerde) kullandim.
Benim sorum ise arkadaslar; Bu clynol,suyu öyle bir bulandirdiki 27 saat gecmesine(2-24 saat arasi etkisini gösterdigi yaziyo üzerinde) ragmen suyum hala cok bulanik.Aranizda bunu kullanan varmi? Gercekten suyu berraklastiriyormu?
Akvaryum :120 litre
Filtre: Eheim 4+ 250
Canlilar : 6 Beta sp. 5disi 1 erkek
8 kardinal tetra
2 Albino vatoz
Hemianthus callitrichoides "Cuba
Pogostemon Erectus,Ludwigia palustris,Rotala,Rotala macrandra vs.
Yazim hatalari icin kusura bakmayin.Telefondan yaziyorum.
Tesekkürler.
Jbl Aquabasis Mi Dennerle Nutribasis Mi
Ben Jbl Aquabasis kullaniyorum.Üst kisimda ise Jbl sansibar dark serili. Gayette memnunum.Akvaryumum henüz yeni döngü tam oturmadi ama bitki gelisimim oldukca iyi durumda.Bende tavsiye üzerine almistim memnun kaldim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/180120220001391.jpg[/IMG]
Ben Jbl Aquabasis kullaniyorum.Üst kisimda ise Jbl sansibar dark serili. Gayette memnunum.Akvaryumum henüz yeni döngü tam oturmadi ama bitki gelisimim oldukca iyi durumda.Bende tavsiye üzerine almistim memnun kaldim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169508/180120220001391.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
