ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
drowning
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
127
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2014 17:49
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2022 16:17
Toplam Mesaj:
150 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Ay
Doğum Tarihi:
11 Kasım 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Uluslar arası nakliye
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Ay
110.45.55
Canlılar : Electric Blue Jack Dempsey - Cryptoheros sajica
SON 10 MESAJI
Tanganyika Aquarium Hardscape
Taner nereden başlayacağımı bilemedim .
Her ne kadar fotoğrafı ilk görenlerden olsam ne zaman görsem yahu bu adam bunu nasıl yapmış diye kendi kendime soruyorum [:)))] Şaka bir yana gerçekten harika bir tasarım olmuş ellerine sağlık . Demek ki insan isteyince yapabiliyormuş her ne kadar senin önceki tasarımlarında kalmış olsam da mutlaka bu akvaryumdan bu dizayn dan bende istiyorum İstanbul a geldiğinde haberim olsun [:D] .
Tekrardan tebrik ederim .. [:iyi:]
Taner nereden başlayacağımı bilemedim .
Her ne kadar fotoğrafı ilk görenlerden olsam ne zaman görsem yahu bu adam bunu nasıl yapmış diye kendi kendime soruyorum [:)))] Şaka bir yana gerçekten harika bir tasarım olmuş ellerine sağlık . Demek ki insan isteyince yapabiliyormuş her ne kadar senin önceki tasarımlarında kalmış olsam da mutlaka bu akvaryumdan bu dizayn dan bende istiyorum İstanbul a geldiğinde haberim olsun [:D] .
Tekrardan tebrik ederim .. [:iyi:]
Karbonatlı 2 Kum Arasında Kaldım
[QUOTE=RAKICI]Bende aynı durumdayım hangi kuma karar verdiniz ve memnun musunuz?[/QUOTE]
Merhabalar
Öncelik le biraz geç cevap icin kusura bakmayın yeşil su Artemia büyütme ile kafayı sıyırtmış durumdayım [:D]
Gelelim kum olayında Benim tercihim Hagen Marine Kalsiyum ve Karbonatlı Kum oldu büyük boy olarak sipariş vermiştim yıkaması hariç bir sorun sıkıntım olmamıştı suan her ne kadar Sajica besliyor olsam bile hageni kullanmayan devam ediyorum [:iyi:]
[QUOTE=RAKICI]Bende aynı durumdayım hangi kuma karar verdiniz ve memnun musunuz?[/QUOTE]
Merhabalar
Öncelik le biraz geç cevap icin kusura bakmayın yeşil su Artemia büyütme ile kafayı sıyırtmış durumdayım [:D]
Gelelim kum olayında Benim tercihim Hagen Marine Kalsiyum ve Karbonatlı Kum oldu büyük boy olarak sipariş vermiştim yıkaması hariç bir sorun sıkıntım olmamıştı suan her ne kadar Sajica besliyor olsam bile hageni kullanmayan devam ediyorum [:iyi:]
Mavi Prenses Cinsiyet
[QUOTE=enisdemirhindi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181714071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181714111.jpg[/IMG][/QUOTE]
Erkek balık [:iyi:]
[QUOTE=enisdemirhindi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181714071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181714111.jpg[/IMG][/QUOTE]
Erkek balık [:iyi:]
Mavi Prenses Cinsiyet
[QUOTE=enisdemirhindi]RESİMLERDEKİ MAVİ PRENSESİN CİNSİYETİ NEDİR. ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181127041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181127331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Enis bey merhaba
Akvaryumda bir foto var ise yüzgeçlerinden anlaşılabilirdi . Fakat siz anüs vent kontrol için foto çekmişsiniz ne yazık ki açı çok kötü . Buradan dişi gibi görünüyor.
Anüs vent kontrolü ile kendin daha sağlıklı yapabilirsiniz aslında . Belki de foto dan az da olsa yanılma payı ( net olmayışı veya fotoğraf bakma açısı vs ) . .
Bu arada unutmadan :
Dişi : o 0
Erkek : o o
[QUOTE=enisdemirhindi]RESİMLERDEKİ MAVİ PRENSESİN CİNSİYETİ NEDİR. ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181127041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182852/270220181127331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Enis bey merhaba
Akvaryumda bir foto var ise yüzgeçlerinden anlaşılabilirdi . Fakat siz anüs vent kontrol için foto çekmişsiniz ne yazık ki açı çok kötü . Buradan dişi gibi görünüyor.
Anüs vent kontrolü ile kendin daha sağlıklı yapabilirsiniz aslında . Belki de foto dan az da olsa yanılma payı ( net olmayışı veya fotoğraf bakma açısı vs ) . .
Bu arada unutmadan :
Dişi : o 0
Erkek : o o
Yeni Akvaryumum İçin Dış Filtre Öneriniz
[QUOTE=Ches]
Önerdiğim Eheim ısıtıcıydı. Filtre konusunda kullanmadığım ürün için öneride bulunmak yanlış olur fakat şunu söyleyebilirim. Biri Mercedes diğeri Bmw yani ikisi de piyasanın en iyileri. Hangisini alırsan al pişman olmazsın bence. [/QUOTE]
[QUOTE=memo330]
Pardon ben yanlis okumusum filtreden devam edince ordakj 300w yazan yer gozumden kacmis acikcasi :)
Aralarindaki fiyat farki fazla.oldugu icin aslinda benim kafama takiliyor yoksa eheim 2217 de karar kildim ben fakat ayni ozelliklerde fluval var fiyat olarak daha uugun tek kafama tskilan bu cevabiniz icinde ayrica tesekkur ederim[/QUOTE]
Mehmet bey
Taner beyin kullandığı Fluval Fx6 yani 1000 Tl üzeri bir filtre yani normal bir filtre değil [:)))] ben şahsen form da almayı düşündüğünüz Fluval 406 için daha sonralarda bir çok kez ses sorunu vede youtube bir kaç yabancının ses sorunu ile karşılaştığına şahit olduğum için Eheim aldım iyi ki de almışım [:D]
[QUOTE=Ches]
Önerdiğim Eheim ısıtıcıydı. Filtre konusunda kullanmadığım ürün için öneride bulunmak yanlış olur fakat şunu söyleyebilirim. Biri Mercedes diğeri Bmw yani ikisi de piyasanın en iyileri. Hangisini alırsan al pişman olmazsın bence. [/QUOTE]
[QUOTE=memo330]
Pardon ben yanlis okumusum filtreden devam edince ordakj 300w yazan yer gozumden kacmis acikcasi :)
Aralarindaki fiyat farki fazla.oldugu icin aslinda benim kafama takiliyor yoksa eheim 2217 de karar kildim ben fakat ayni ozelliklerde fluval var fiyat olarak daha uugun tek kafama tskilan bu cevabiniz icinde ayrica tesekkur ederim[/QUOTE]
Mehmet bey
Taner beyin kullandığı Fluval Fx6 yani 1000 Tl üzeri bir filtre yani normal bir filtre değil [:)))] ben şahsen form da almayı düşündüğünüz Fluval 406 için daha sonralarda bir çok kez ses sorunu vede youtube bir kaç yabancının ses sorunu ile karşılaştığına şahit olduğum için Eheim aldım iyi ki de almışım [:D]
Eheim 2217 Vs Fluvar 406
[QUOTE=memo330]
Bende eheim 2217 alicam son kararim bu yonde olucak ucuza alabilecegim bir yer var mi bildiginiz acaba ortalama 600 tl civari dolusu sanirim[/QUOTE]
23 Ekim 2017 tarihinde açmıştım konuyu hatta sizinle de paylaşıcam bir gözden geçirmenizi isterim .
Bana özel indirimler ile ( Bonus puanlarım ) 415 tl ye Eheim 2217 02 modelini almıştım ( musluklu) .Filtre içeriğinde 6 adet biyoloji sünger (orijinal mavi sünger) + 1 adet elyaf + 1 adet karbonlu sünger standart olarak çıktı . Bunu ek olaraktan ;
- Eheim Substrat Pro 1Lt. : 50 TL
- Sera Siporax 1Lt : 30 TL
- Quik Seramik Filtre Malzemesi 500 Gr ( Elimde mevcuttu onu kullandım )
Filtre içerisinden çıkan 6 biyolojik süngerin 3 tanesini kullandım ve kalan tanesini yedekte tutuyorum . [:D] .
Bu arada konu başlık linklerini paylaşayım sizinle ; [:iyi:]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/eheim_2217_02_filtre_dizilimi_k911407.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_akvaryumum_icin_dis_filtre_oneriniz_k910644.asp[/URL]
[QUOTE=memo330]
Bende eheim 2217 alicam son kararim bu yonde olucak ucuza alabilecegim bir yer var mi bildiginiz acaba ortalama 600 tl civari dolusu sanirim[/QUOTE]
23 Ekim 2017 tarihinde açmıştım konuyu hatta sizinle de paylaşıcam bir gözden geçirmenizi isterim .
Bana özel indirimler ile ( Bonus puanlarım ) 415 tl ye Eheim 2217 02 modelini almıştım ( musluklu) .Filtre içeriğinde 6 adet biyoloji sünger (orijinal mavi sünger) + 1 adet elyaf + 1 adet karbonlu sünger standart olarak çıktı . Bunu ek olaraktan ;
- Eheim Substrat Pro 1Lt. : 50 TL
- Sera Siporax 1Lt : 30 TL
- Quik Seramik Filtre Malzemesi 500 Gr ( Elimde mevcuttu onu kullandım )
Filtre içerisinden çıkan 6 biyolojik süngerin 3 tanesini kullandım ve kalan tanesini yedekte tutuyorum . [:D] .
Bu arada konu başlık linklerini paylaşayım sizinle ; [:iyi:]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/eheim_2217_02_filtre_dizilimi_k911407.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_akvaryumum_icin_dis_filtre_oneriniz_k910644.asp[/URL]
Eheim 2217 Vs Fluvar 406
[QUOTE=memo330]Merhaba arkadaslar benim 200 lt bir tankim var ve iki filtr arasinda kaldim fiyat onemli oodugu kadar kalitede onemli sizce hangisi benim isimi daha iyi gorur[/QUOTE]
Merhaba .
İlk kurulum aşamasında bende filtre konusunda çok kararsız kalmış ve tercihim Eheim 2217 olmuştu . Gayet memnunum [:iyi:]
[QUOTE=memo330]Merhaba arkadaslar benim 200 lt bir tankim var ve iki filtr arasinda kaldim fiyat onemli oodugu kadar kalitede onemli sizce hangisi benim isimi daha iyi gorur[/QUOTE]
Merhaba .
İlk kurulum aşamasında bende filtre konusunda çok kararsız kalmış ve tercihim Eheim 2217 olmuştu . Gayet memnunum [:iyi:]
Sayika Kıtlığı
[QUOTE=STDRA]
Üreme gerçekleşirse benimkilerden yollarım hocam [:)] ilanları kovalıyorumda yok hocam galiba antalyada bakan yok bu türe anlayamadım aylardır bekliyorum uzak illerden almakta istemiyorum otogara çok uzağım kargo gönderimi yapanda varmı bilmiyorum 50 tl altı göndermediklerinden oda sıkıntı oluyor
[/QUOTE]
Allah razı olsun düşünmeniz yeter [:)]
Aslında bende kargo gönderimlerine nedense çok sıcak bakmıyorum. Bana 5 tane geldi EBJD fakat şuan 1 çiftini yaşatabildim çok hırpalanmıştı gelirken neyse ki kalan çiftim düzenli bakımlarla forma girdiler . Yanlarına aldığım 4-5 cm Sajica ile çok uyumlular eş tutan bir çifti ayırdıktan sonra mevcut olan 4 sajica yı sizinle paylaşabilirdim . Belki o zamana kadar sizin Ateş ağızlar da yavru vermiş olur güzel bir takas gerçekleştirebilirdik . [:D] [EDIT]drowning,2018-02-19 12:11:17[/EDIT]
[QUOTE=STDRA]
Üreme gerçekleşirse benimkilerden yollarım hocam [:)] ilanları kovalıyorumda yok hocam galiba antalyada bakan yok bu türe anlayamadım aylardır bekliyorum uzak illerden almakta istemiyorum otogara çok uzağım kargo gönderimi yapanda varmı bilmiyorum 50 tl altı göndermediklerinden oda sıkıntı oluyor
[/QUOTE]
Allah razı olsun düşünmeniz yeter [:)]
Aslında bende kargo gönderimlerine nedense çok sıcak bakmıyorum. Bana 5 tane geldi EBJD fakat şuan 1 çiftini yaşatabildim çok hırpalanmıştı gelirken neyse ki kalan çiftim düzenli bakımlarla forma girdiler . Yanlarına aldığım 4-5 cm Sajica ile çok uyumlular eş tutan bir çifti ayırdıktan sonra mevcut olan 4 sajica yı sizinle paylaşabilirdim . Belki o zamana kadar sizin Ateş ağızlar da yavru vermiş olur güzel bir takas gerçekleştirebilirdik . [:D] [EDIT]drowning,2018-02-19 12:11:17[/EDIT]
Sayika Kıtlığı
[QUOTE=STDRA]Arkadaşlar Antalyada ikamet etmekteyim Sayika ciklet arıyorum ancak piyasada bulamadım gören eden varsa bilgilendirebilir mi acaba? 2-3 aydır sormadığım yer kalmadı desem yeridir[/QUOTE]
Sedat bey
Bende zamanında çok aradım petshop dan temin etmektense burada ki ilanlardan takip ederek aldım gerçi istanbul da balık bulamamak gibi pek bir sıkıntı yok denilecek kadar az ama tavsiyem sitenin ilanlar bölümünü sıkça ziyaret etmeniz olacaktır . Bende yaklaşık 1 aydır ateşağız için bekliyorum ilan açılmasını [:D] .
[QUOTE=STDRA]Arkadaşlar Antalyada ikamet etmekteyim Sayika ciklet arıyorum ancak piyasada bulamadım gören eden varsa bilgilendirebilir mi acaba? 2-3 aydır sormadığım yer kalmadı desem yeridir[/QUOTE]
Sedat bey
Bende zamanında çok aradım petshop dan temin etmektense burada ki ilanlardan takip ederek aldım gerçi istanbul da balık bulamamak gibi pek bir sıkıntı yok denilecek kadar az ama tavsiyem sitenin ilanlar bölümünü sıkça ziyaret etmeniz olacaktır . Bende yaklaşık 1 aydır ateşağız için bekliyorum ilan açılmasını [:D] .
İlk Tankım Büyük Maceram
[QUOTE=yaldiz]Eline sağlık çok güzel olmuş[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Mehmet bey [:iyi:]
[QUOTE=yaldiz]Eline sağlık çok güzel olmuş[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Mehmet bey [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
