ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nonstop
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
90
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Eylül 2014 22:58
Son Ziyaret:
23 Aralık 2018 22:00
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih ÇINKIR
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih ÇINKIR
SON 10 MESAJI
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
[QUOTE=kelaynak33]Selamlar,
Bu sistemde niçin şişeleri üst üst üste koymuyoruz? Damlayı ayarlaması daha kolay ve istediğimiz zaman aç kapa şansımız olur. Bunun olmaması için teknik bir açıklaması var mı ?
Anlatmak istediğimi şöyle çizmeye çalıştım ;
[IMG]http://i.hizliresim.com/g68Q5L.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
İmkânınız varsa deneyip buraya yazabilirsiniz. Bence çıkabilecek sorunlar her damlada birden bire CO2 çıkışı olup diğer damlaya kadar çıkışın durması olabilir.
Diğer sorun da sitrik asit veya karbonatlı suyun vanayı bozması olabilir ama vana takmak zorunda değilsiniz. Serumlarda hortumu sıkıştıran parça gayet ideal. Belki damla vanası diye onu kasdettiniz.
[QUOTE=Oguztastan]Şimdi benim sormak istediğim bir şey var karışımın ölçüleri hakkında pek çok görüş var bunun ideali nedir ? Herkes farklı bir ölçü kullanmış, hatta youtubeda 5er litrelik bidonlara 1er kilo sitrik asit ve karbonattan yapan var. Bir kaç gün sonra deneyeceğim kuracağım bu sistemi, şu ölçü idealdir diyen var mı ?[/QUOTE]
Şişe büyüklüğü ne olursa olsun onlarda malzemeyi bizim gibi bire bir kullanmış. 5 litre basınca dayanıklı şişe bulamayacağımız için 2.5 lt şişe kullanıyoruz.
[QUOTE=kelaynak33]Selamlar,
Bu sistemde niçin şişeleri üst üst üste koymuyoruz? Damlayı ayarlaması daha kolay ve istediğimiz zaman aç kapa şansımız olur. Bunun olmaması için teknik bir açıklaması var mı ?
Anlatmak istediğimi şöyle çizmeye çalıştım ;
[IMG]http://i.hizliresim.com/g68Q5L.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
İmkânınız varsa deneyip buraya yazabilirsiniz. Bence çıkabilecek sorunlar her damlada birden bire CO2 çıkışı olup diğer damlaya kadar çıkışın durması olabilir.
Diğer sorun da sitrik asit veya karbonatlı suyun vanayı bozması olabilir ama vana takmak zorunda değilsiniz. Serumlarda hortumu sıkıştıran parça gayet ideal. Belki damla vanası diye onu kasdettiniz.
[QUOTE=Oguztastan]Şimdi benim sormak istediğim bir şey var karışımın ölçüleri hakkında pek çok görüş var bunun ideali nedir ? Herkes farklı bir ölçü kullanmış, hatta youtubeda 5er litrelik bidonlara 1er kilo sitrik asit ve karbonattan yapan var. Bir kaç gün sonra deneyeceğim kuracağım bu sistemi, şu ölçü idealdir diyen var mı ?[/QUOTE]
Şişe büyüklüğü ne olursa olsun onlarda malzemeyi bizim gibi bire bir kullanmış. 5 litre basınca dayanıklı şişe bulamayacağımız için 2.5 lt şişe kullanıyoruz.
Kribensis Akvaryuma Aktarma (yumurtalı)
Bence yavrular yumurtadan çıkar çıkmaz aktarın. Kribensisde, anne akvaryum değişse bile yavruyu bırakmaz ama yumurta için bir şey söyleyemem.
Bence yavrular yumurtadan çıkar çıkmaz aktarın. Kribensisde, anne akvaryum değişse bile yavruyu bırakmaz ama yumurta için bir şey söyleyemem.
Mersin (İçel) Akvaristler
[QUOTE=nonstop]Elinde tds metresi olup, Silifke merkezinde oturan bir arkadaş musluk suyunun iletkenliğini ölçüp buraya yazabilir mi? [/QUOTE]
Arkadaşlar konu boyunca genel olarak bölgedeki akvaryumculara yetersizliklerinden dolayı kızgınsınız. Akvaryumcuların çeşit eksikliği veya bilgisizliği konusunda haklı olabilirsiniz. Akvaryumcuları aradım tds metrenin ne olduğunu bilen yok.
Sağolsun biri iletkenlik diye musluk suyunun sıcaklığını ölçtü derece ile :) üstelik büyük çaplı açık alan üretimhanelerinin olduğu bir bölge.
Allah aşkına koca ilçede akuaristler içinde bir kişide tds metre olmaz mı? Ya da orada yaşamış, ölçmüş biri çıkmaz mı? Belediyeyi arayıp öğrendim en sonunda, son ölçümde 426 microsiemens çıkmış. Yani oraya geldiğimde benim Güney Amerika cüceleri musluk suyunda yaşamayacak. Sağlık olsun.
[QUOTE=nonstop]Elinde tds metresi olup, Silifke merkezinde oturan bir arkadaş musluk suyunun iletkenliğini ölçüp buraya yazabilir mi? [/QUOTE]
Arkadaşlar konu boyunca genel olarak bölgedeki akvaryumculara yetersizliklerinden dolayı kızgınsınız. Akvaryumcuların çeşit eksikliği veya bilgisizliği konusunda haklı olabilirsiniz. Akvaryumcuları aradım tds metrenin ne olduğunu bilen yok.
Sağolsun biri iletkenlik diye musluk suyunun sıcaklığını ölçtü derece ile :) üstelik büyük çaplı açık alan üretimhanelerinin olduğu bir bölge.
Allah aşkına koca ilçede akuaristler içinde bir kişide tds metre olmaz mı? Ya da orada yaşamış, ölçmüş biri çıkmaz mı? Belediyeyi arayıp öğrendim en sonunda, son ölçümde 426 microsiemens çıkmış. Yani oraya geldiğimde benim Güney Amerika cüceleri musluk suyunda yaşamayacak. Sağlık olsun.
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
Ben bir ara ışıklandırma yapmadan günde bir kaç saat güneş alan bir yere akvaryum yerleştirip Co2 de eklemiştim. İlk zamanlar bitkiler çok güzel gelişti ama sonradan yosun problemi oldu.
Bu arada dondurma kabında olan su üstü bitkileri cam önünde ara sıra su değişimi yapmak kaydıyla akvaryumdan daha iyi gelişim gösterdi.
Ben bir ara ışıklandırma yapmadan günde bir kaç saat güneş alan bir yere akvaryum yerleştirip Co2 de eklemiştim. İlk zamanlar bitkiler çok güzel gelişti ama sonradan yosun problemi oldu.
Bu arada dondurma kabında olan su üstü bitkileri cam önünde ara sıra su değişimi yapmak kaydıyla akvaryumdan daha iyi gelişim gösterdi.
Sarjlı Hava Motoru Tavsiye
Lityum piller tam dolu olarak uzun süre tutulunca bozulur. Cihazın içerisinde lityum pil varsa sürekli şarjda tutamazsınız. Cihaz sizin amacınıza uygun değil. Bu cihaz daha çok bir yerden bir yere balık taşıyanları pil satın alma zahmetinden kurtarmak için tasarlanmış gibi.
Lityum piller tam dolu olarak uzun süre tutulunca bozulur. Cihazın içerisinde lityum pil varsa sürekli şarjda tutamazsınız. Cihaz sizin amacınıza uygun değil. Bu cihaz daha çok bir yerden bir yere balık taşıyanları pil satın alma zahmetinden kurtarmak için tasarlanmış gibi.
Yandan Sump
Sırayla zeolit, sünger ve en sona elyaf koyup deneyin bakalım, ben öyle kullanıyorum. Bu şekilde öğrendik.
Sırayla zeolit, sünger ve en sona elyaf koyup deneyin bakalım, ben öyle kullanıyorum. Bu şekilde öğrendik.
Kakdu Ramirezi Tavsiye
Ramirezi hayranı biri olarak yazıyorum. Ramirezi zor bir balıktır. Su değerlerinin değişmesine ve yüksek iletkenliğe karşı hassastır. 27 yıllık akvaryum tecrübem var ve ramireziye nasıl bakılamazın kitabını yazdım diyebilirim. Bu arada defalarca o kadar ramireziyi öldürdükten sonra bakımsız, ışıksız, ısıtıcısız, filtresiz ve yemsiz, üstelik suyu kapkara olmuş halde, içi meşe ve çınar yaprağı dolu olarak terk ettiğim akvaryumun içindeki ramirezinin bir ay sonra eve döndüğümde sapasağlam olduğunu da görmüş biriyim. Sanırım balıkların üstüne çok düşüp ben öldürüyorum. İletkenlik yüksek değilse su ile oynanmasa ramireziye bakılır belki ama ben ne zaman akvaryuma ramirezi koysam iletkenlik, ph vs. çok zıpladım. Diğer balıklarda bunu yapmıyorum nedense.
Şu anda 2 akvaryum var. 50 litrede kakadu, 330 litrede kribensisler mutlu mesut yaşıyor. Kakadularımın dedeleri öldü, anne babalarıda öldü. Şu anda torunlar damızlık altı. Arada sırada artemia çıkarmak ve eğer bulursam akvaryuma küçük toprak solucanı atmak, haftalık dinlenmiş %10-20 su değişimi dışında özel hiç bir şey yapmıyorum. Hatta kribensislerin yavrusunu ayırma konusunda bile acele etmiyorum. Nasıl olsa kendileri bakıyor. Kakadu dişisi üreme döneminde çok agresif olur, diğer balıklara saldırmayı bırakın, ağzını kopardığına şahit oldum. Eğer başka balık eklemeyi düşünürseniz bunu hesaba katın.
Bu arada benim akvaryumda da aquaclay kum ve bir miktar bitki var. Kribensis tabanına ileride dere kumu koymayı düşünüyorum. 50 litre akvaryumda dolphin sfp34 filtre var yeterli oluyor. Dış filtre olarak da sunsun küçük dış filtre yeter sanırım, bende var ama su değişimini aksatmadığımdan takmadım.[EDIT]nonstop,2018-10-29 16:25:29[/EDIT]
Ramirezi hayranı biri olarak yazıyorum. Ramirezi zor bir balıktır. Su değerlerinin değişmesine ve yüksek iletkenliğe karşı hassastır. 27 yıllık akvaryum tecrübem var ve ramireziye nasıl bakılamazın kitabını yazdım diyebilirim. Bu arada defalarca o kadar ramireziyi öldürdükten sonra bakımsız, ışıksız, ısıtıcısız, filtresiz ve yemsiz, üstelik suyu kapkara olmuş halde, içi meşe ve çınar yaprağı dolu olarak terk ettiğim akvaryumun içindeki ramirezinin bir ay sonra eve döndüğümde sapasağlam olduğunu da görmüş biriyim. Sanırım balıkların üstüne çok düşüp ben öldürüyorum. İletkenlik yüksek değilse su ile oynanmasa ramireziye bakılır belki ama ben ne zaman akvaryuma ramirezi koysam iletkenlik, ph vs. çok zıpladım. Diğer balıklarda bunu yapmıyorum nedense.
Şu anda 2 akvaryum var. 50 litrede kakadu, 330 litrede kribensisler mutlu mesut yaşıyor. Kakadularımın dedeleri öldü, anne babalarıda öldü. Şu anda torunlar damızlık altı. Arada sırada artemia çıkarmak ve eğer bulursam akvaryuma küçük toprak solucanı atmak, haftalık dinlenmiş %10-20 su değişimi dışında özel hiç bir şey yapmıyorum. Hatta kribensislerin yavrusunu ayırma konusunda bile acele etmiyorum. Nasıl olsa kendileri bakıyor. Kakadu dişisi üreme döneminde çok agresif olur, diğer balıklara saldırmayı bırakın, ağzını kopardığına şahit oldum. Eğer başka balık eklemeyi düşünürseniz bunu hesaba katın.
Bu arada benim akvaryumda da aquaclay kum ve bir miktar bitki var. Kribensis tabanına ileride dere kumu koymayı düşünüyorum. 50 litre akvaryumda dolphin sfp34 filtre var yeterli oluyor. Dış filtre olarak da sunsun küçük dış filtre yeter sanırım, bende var ama su değişimini aksatmadığımdan takmadım.[EDIT]nonstop,2018-10-29 16:25:29[/EDIT]
Mersin (İçel) Akvaristler
Elinde tds metresi olup, Silifke merkezinde oturan bir arkadaş musluk suyunun iletkenliğini ölçüp buraya yazabilir mi?
Elinde tds metresi olup, Silifke merkezinde oturan bir arkadaş musluk suyunun iletkenliğini ölçüp buraya yazabilir mi?
Isıtıcı Gücü Düşürme Uygulaması
[QUOTE=pezuk]Uygulayi yapacak arkadaslar 1N4001 kullanmayin cünkü 1N4001 calisma gerilimi max 50 volt dur 50 v üstü üzerine düsen gerilimlerde direk olarak arizalanacaktir 1N4002=100v 1N4003=150v seklinde gider 1N4005 ve üzerini kullanin [:iyi:][/QUOTE]
Sayın pezuk uyarı için teşekkürler. Ben ilk elime gelen 1N4007 nin voltajına baktım sadece. İlk mesajımı editliyorum.
[QUOTE=pezuk]Uygulayi yapacak arkadaslar 1N4001 kullanmayin cünkü 1N4001 calisma gerilimi max 50 volt dur 50 v üstü üzerine düsen gerilimlerde direk olarak arizalanacaktir 1N4002=100v 1N4003=150v seklinde gider 1N4005 ve üzerini kullanin [:iyi:][/QUOTE]
Sayın pezuk uyarı için teşekkürler. Ben ilk elime gelen 1N4007 nin voltajına baktım sadece. İlk mesajımı editliyorum.
Ramirezi Akvaryumum
Ölçüler: 65*40*25
Canlı Türleri: 1E 2D ramirezi, 2E 3D endler, 2 albino çöpçü
Bitki Türleri: birazcık javamoss, bacopa, 1 kök java fern, saz, ne olduğunu bilmediğim bir tutam yosun benzeri bitki, elodeo
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: motorlu pipo filtre, 5 watt beyaz led, 3 watt 660nm kırmızı, 1 watt 440nm mavi led
Tasarım ve Dekorasyon: 1 adet yati kökü, birazcık meşe dalı ve yaprağı, tabanda aqua clay kum, ten çorap içinde 1 su bardağı torf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166431/020220172250261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/z6MTmgKTt8s[/VID]
Akvaryumun içinde bir kaç küçük taş ve 2 adet yumruktan küçükçe dere taşı var. Büyük taşlardan biri yati kökünün üstünde, ileride o çıkartılacak. Önde duran büyük taş mecburen kalacak. Çünkü yati kökünün sağına kum geçsin istemiyorum. Yemlemeyi sağdan yapıyorum, camın üstünde kalan yemlerin tamamı tüketiliyor, böylece iri taneli kumun içine yem kaçmamış oluyor. Bu haliyle birazcık çirkin dursa da çok islevsel oldu. Nede olsa evde 330 litre bitkili akvaryumum var, bu da böyle olsun [:)]
ph 7.1
gh 10
kh 3
TDS 160
Tank henüz yeni. %70 çeşme suyu, %30 reverse osmoz suyu ve 2 şişe maden suyu ile kurulumu yaptım. Suya hiç bir kimyasal eklemedim. Aslında maden suyunu da eklemeyecektim ama bir kere eklemiş bulundum. Yem olarak tetra pro, jbl grana, mikro kurt ve donmuş canlı yemi dönüşümlü veriyorum. Ramireziler kuru yemlere pek istekli değiller. Zaman içinde haftalık su değişimlerinde RO suyu ile suyu bir miktar daha yumuşatıp TDS 90-120 arasında tutmayı düşünüyorum. O kadar yumuşak suda bitkiler nasıl olacak bakalım. Tankın amacı bitki yetiştirmek olmadığından tek çeşit bitki tutsa yeterli. Arkadaşlar çok yumuşak suda gübresiz yetişebilecek bitki tavsiyesinde bulunursa sevinirim. Balıklar 20 gündür elimde ve ben üçüncü defa ramirezi beslemeye kalkıştım. Daha önceki iki defasında (10-15 yıl önce) büyük hatalar yaptığım için başarılı olamadım. Bu defasında da ph düşürme hevesiyle tanka bir sürü kimyasal ekleme hatasında bulundum fakat hatamı görüp bir hafta önce tankı sıfırdan tekrar kurdum. Bu arada balıkları biraz yıprattım ama şimdi iyiler. Zamanla su yumuşadıkça torf sayesinde ph'ın biraz daha düşeceğine inanıyorum. Küçük ebatlı bir dış filtre eklemeyi düşünüyorum.
Ölçüler: 65*40*25
Canlı Türleri: 1E 2D ramirezi, 2E 3D endler, 2 albino çöpçü
Bitki Türleri: birazcık javamoss, bacopa, 1 kök java fern, saz, ne olduğunu bilmediğim bir tutam yosun benzeri bitki, elodeo
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: motorlu pipo filtre, 5 watt beyaz led, 3 watt 660nm kırmızı, 1 watt 440nm mavi led
Tasarım ve Dekorasyon: 1 adet yati kökü, birazcık meşe dalı ve yaprağı, tabanda aqua clay kum, ten çorap içinde 1 su bardağı torf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166431/020220172250261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/z6MTmgKTt8s[/VID]
Akvaryumun içinde bir kaç küçük taş ve 2 adet yumruktan küçükçe dere taşı var. Büyük taşlardan biri yati kökünün üstünde, ileride o çıkartılacak. Önde duran büyük taş mecburen kalacak. Çünkü yati kökünün sağına kum geçsin istemiyorum. Yemlemeyi sağdan yapıyorum, camın üstünde kalan yemlerin tamamı tüketiliyor, böylece iri taneli kumun içine yem kaçmamış oluyor. Bu haliyle birazcık çirkin dursa da çok islevsel oldu. Nede olsa evde 330 litre bitkili akvaryumum var, bu da böyle olsun [:)]
ph 7.1
gh 10
kh 3
TDS 160
Tank henüz yeni. %70 çeşme suyu, %30 reverse osmoz suyu ve 2 şişe maden suyu ile kurulumu yaptım. Suya hiç bir kimyasal eklemedim. Aslında maden suyunu da eklemeyecektim ama bir kere eklemiş bulundum. Yem olarak tetra pro, jbl grana, mikro kurt ve donmuş canlı yemi dönüşümlü veriyorum. Ramireziler kuru yemlere pek istekli değiller. Zaman içinde haftalık su değişimlerinde RO suyu ile suyu bir miktar daha yumuşatıp TDS 90-120 arasında tutmayı düşünüyorum. O kadar yumuşak suda bitkiler nasıl olacak bakalım. Tankın amacı bitki yetiştirmek olmadığından tek çeşit bitki tutsa yeterli. Arkadaşlar çok yumuşak suda gübresiz yetişebilecek bitki tavsiyesinde bulunursa sevinirim. Balıklar 20 gündür elimde ve ben üçüncü defa ramirezi beslemeye kalkıştım. Daha önceki iki defasında (10-15 yıl önce) büyük hatalar yaptığım için başarılı olamadım. Bu defasında da ph düşürme hevesiyle tanka bir sürü kimyasal ekleme hatasında bulundum fakat hatamı görüp bir hafta önce tankı sıfırdan tekrar kurdum. Bu arada balıkları biraz yıprattım ama şimdi iyiler. Zamanla su yumuşadıkça torf sayesinde ph'ın biraz daha düşeceğine inanıyorum. Küçük ebatlı bir dış filtre eklemeyi düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Esatzn, 17:55
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
