ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Detay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
468
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Eylül 2014 22:55
Son Ziyaret:
23 Haziran 2026 16:08
Toplam Mesaj:
311 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Simavi Can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mugla
Meslek:
Elektronik, Bilgi Teknolojileri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Simavi CAN
SON 10 MESAJI
35x40x45 İç Sump Ve Taban Filtreli Tank Çalışmam
[QUOTE=SelcukEren]Filtreleme kısmını biraz açabilir misiniz, ızgaraları, üst kısmı, bölmeler nasıl oluşturdunuz?[/QUOTE]
Pardon sorunuzu farketmemişim [:(]
Tüm çizimleri corel de hazırlayıp laser ile kestirdim. Parçaların hepsi 5mm pleksiglas, birbirlerine kloform ile yapıştırdım, işlem bitince akvaryuma silikon ile yapıştırdım. Üst kısımdakileri yine pleksi ve polikarbon kullanarak yaptım.
[EDIT]Detay,2016-04-22 19:32:17[/EDIT]
[QUOTE=SelcukEren]Filtreleme kısmını biraz açabilir misiniz, ızgaraları, üst kısmı, bölmeler nasıl oluşturdunuz?[/QUOTE]
Pardon sorunuzu farketmemişim [:(]
Tüm çizimleri corel de hazırlayıp laser ile kestirdim. Parçaların hepsi 5mm pleksiglas, birbirlerine kloform ile yapıştırdım, işlem bitince akvaryuma silikon ile yapıştırdım. Üst kısımdakileri yine pleksi ve polikarbon kullanarak yaptım.
[EDIT]Detay,2016-04-22 19:32:17[/EDIT]
35x40x45 İç Sump Ve Taban Filtreli Tank Çalışmam
Armatür kendi üretimim, taklitlerinden sakınınız [;)]
Armatür kendi üretimim, taklitlerinden sakınınız [;)]
Akvaryumda Ledin Zararları Nedir ?
Günaydın. Arkadaş üslub hatası yapmış, söylemek istediklerini anladım ama gerçekten okurken azar işitiyormuş gibi bir hisse kapıldım. Ben de inandığım ve kendimce kanıtladığım doğrularımı savunurken zaman zaman böyle çıkışlarda bulunurum fakat yüzyüze toplantılarda son hadde de böyle üslup kullanırım. Arkadaş sanırım forumun samimiyetinden dolayı böyle bir çıkışta bulundu. Gönül almak yüce bir erdemdir, bir telafi mesajı ile konuyu tatlıya bağlayacağına inanıyorum.
Yaşadığımız güzel ülkemizde o kadar çok sorunlarla boğuşuyoruz ki, morale desteğe saygı ve sevgiye çok ihtiyacımız var. Lütfen bunu hiç kaybetmeyelim.
Sağlıcakla kalınız.
Günaydın. Arkadaş üslub hatası yapmış, söylemek istediklerini anladım ama gerçekten okurken azar işitiyormuş gibi bir hisse kapıldım. Ben de inandığım ve kendimce kanıtladığım doğrularımı savunurken zaman zaman böyle çıkışlarda bulunurum fakat yüzyüze toplantılarda son hadde de böyle üslup kullanırım. Arkadaş sanırım forumun samimiyetinden dolayı böyle bir çıkışta bulundu. Gönül almak yüce bir erdemdir, bir telafi mesajı ile konuyu tatlıya bağlayacağına inanıyorum.
Yaşadığımız güzel ülkemizde o kadar çok sorunlarla boğuşuyoruz ki, morale desteğe saygı ve sevgiye çok ihtiyacımız var. Lütfen bunu hiç kaybetmeyelim.
Sağlıcakla kalınız.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar.
[QUOTE=crunch]Volt hesabi yapmayin watt hesabi yapin. Sadece watta bakin. 93 led lazimsa tek 100watt lik adaptor kullanin. 36 led varsa tek 40watt lik adaptor kullanin. Ledleri tam kapasite calistirmak istiyorsaniz her zaman biraz daha guclu adaptor kullanin. Adaptorum cok guclu olmasi ledlere zarar vermez. Atiyorum 36 led lazimsa 100w lik adaptor kullanabilirsiniz 100wattin 36watti kullanilir. Ama 24 wattlik adaptor kullanirsaniz ledler yine yanar fakat 36led ancak 24watti kullanabilir. Yani 36led, 24 tane 1wattlik ledin aydinlatmasina esit gibi olur. Mobildeyim umarim anlatabilmisimdir.[/QUOTE]
[QUOTE=crunch]Konu tasarruf ise 3 tane driver almaniz ayni paraya denk gelir hatta daha bile pahali tutabilir. Temiz iscilik icin tek driver kullanip ledler kaca bolunecekse switch(anahtar) kullanmak daha mantikli olacaktir.[/QUOTE]
Önerileriniz dikkatimi çekti, lütfen vaktiniz olduğunda bahsettiğiniz driver ın özellikleri hakkında bilgi paylaşı mısınız? Nerede satılıyor, mesela 100 watt adaptörün çıkış voltaj aralığı nedir? Mesela 93 adet 1 wattlık power LED de hangi modeli önerirsiniz?
Tek driver kullanıp nasıl anahtar yardımı ile LED ler nasıl bölünür onu hiç anlamadım, kabaca şema çizerseniz memnun olurum. İyi günler.
Merhabalar.
[QUOTE=crunch]Volt hesabi yapmayin watt hesabi yapin. Sadece watta bakin. 93 led lazimsa tek 100watt lik adaptor kullanin. 36 led varsa tek 40watt lik adaptor kullanin. Ledleri tam kapasite calistirmak istiyorsaniz her zaman biraz daha guclu adaptor kullanin. Adaptorum cok guclu olmasi ledlere zarar vermez. Atiyorum 36 led lazimsa 100w lik adaptor kullanabilirsiniz 100wattin 36watti kullanilir. Ama 24 wattlik adaptor kullanirsaniz ledler yine yanar fakat 36led ancak 24watti kullanabilir. Yani 36led, 24 tane 1wattlik ledin aydinlatmasina esit gibi olur. Mobildeyim umarim anlatabilmisimdir.[/QUOTE]
[QUOTE=crunch]Konu tasarruf ise 3 tane driver almaniz ayni paraya denk gelir hatta daha bile pahali tutabilir. Temiz iscilik icin tek driver kullanip ledler kaca bolunecekse switch(anahtar) kullanmak daha mantikli olacaktir.[/QUOTE]
Önerileriniz dikkatimi çekti, lütfen vaktiniz olduğunda bahsettiğiniz driver ın özellikleri hakkında bilgi paylaşı mısınız? Nerede satılıyor, mesela 100 watt adaptörün çıkış voltaj aralığı nedir? Mesela 93 adet 1 wattlık power LED de hangi modeli önerirsiniz?
Tek driver kullanıp nasıl anahtar yardımı ile LED ler nasıl bölünür onu hiç anlamadım, kabaca şema çizerseniz memnun olurum. İyi günler.
20 Watt Led Armatür (led Bar & Power Led)
Düldül 4x4 Tiguan TSI hocam, dünyanın en pahalı yakıtı ile çalışıyor [:P] Bu arada ciddi ciddi 1970-1980 arası şöyle bir alet arıyorum.
[IMG]https://s19.postimg.org/biesmpntf/custom-black-jeep-cj5_1826.jpg[/IMG]
Düldül 4x4 Tiguan TSI hocam, dünyanın en pahalı yakıtı ile çalışıyor [:P] Bu arada ciddi ciddi 1970-1980 arası şöyle bir alet arıyorum.
[IMG]https://s19.postimg.org/biesmpntf/custom-black-jeep-cj5_1826.jpg[/IMG]
20 Watt Led Armatür (led Bar & Power Led)
Hep akvaryuma çalışmak olmaz, buda düldüle [:D]
0 ila 9 watt ayarlı, max. 1170 lümen soğuk beyaz. Arkasındaki siyah bandın altında 4 adet 40x10x5mm lik neodyum mıknatıslarla sabitleme yapılıyor. Çok düşük akım çektiğinden günlerce tam güçte çalıştırılabilir.
[IMG]https://s19.postimg.org/o4p7jjqab/20160413_133152.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/4o4hx0v6b/20160413_133207.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/htk034p1v/20160413_133218.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/aeuoar36b/20160413_133304.jpg[/IMG][EDIT]Detay,2016-04-13 13:46:11[/EDIT]
Hep akvaryuma çalışmak olmaz, buda düldüle [:D]
0 ila 9 watt ayarlı, max. 1170 lümen soğuk beyaz. Arkasındaki siyah bandın altında 4 adet 40x10x5mm lik neodyum mıknatıslarla sabitleme yapılıyor. Çok düşük akım çektiğinden günlerce tam güçte çalıştırılabilir.
[IMG]https://s19.postimg.org/o4p7jjqab/20160413_133152.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/4o4hx0v6b/20160413_133207.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/htk034p1v/20160413_133218.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/aeuoar36b/20160413_133304.jpg[/IMG][EDIT]Detay,2016-04-13 13:46:11[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Ben tankı tamamen boşalltım ve atmaya kıyamadığım az mitarda moss u cam fanusun içine yerleştirdim, üstten çalışma lambamın ışığını veriyorum, 6500K ledler. 2 günde bir yarı suyunu çeşme suyu ile değiştiriyorrum, alg olmasın diye de kafama göre çok az miktarda excel ilavesi yapıyorum. Java lardan inanılmaz kabarcık çıkışı gözlemliyorum. Tanka yeni su doldurulduğunda camın ve diğer nesnelerin üzerine yapışan kabarcıklar değil, resmen hava taşı gibi su üzerine doğru yükselen ve sürekli olan kabarcıklar.
[IMG]https://s19.postimg.org/oenjbeq4z/20160412_132953.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/z2raa9043/20160412_133321.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/6rabqy5lf/20160412_133330.jpg [/IMG]
Fotosentez gözlemleyemiyorsanız bunun nedenini sadece kullanılan ışık kaynağında aramayın. Su değerleri yeterli değilse buna ışık ne yapsın, bitki ne yapsın.[EDIT]Detay,2016-04-12 13:45:17[/EDIT]
Ben tankı tamamen boşalltım ve atmaya kıyamadığım az mitarda moss u cam fanusun içine yerleştirdim, üstten çalışma lambamın ışığını veriyorum, 6500K ledler. 2 günde bir yarı suyunu çeşme suyu ile değiştiriyorrum, alg olmasın diye de kafama göre çok az miktarda excel ilavesi yapıyorum. Java lardan inanılmaz kabarcık çıkışı gözlemliyorum. Tanka yeni su doldurulduğunda camın ve diğer nesnelerin üzerine yapışan kabarcıklar değil, resmen hava taşı gibi su üzerine doğru yükselen ve sürekli olan kabarcıklar.
[IMG]https://s19.postimg.org/oenjbeq4z/20160412_132953.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/z2raa9043/20160412_133321.jpg[/IMG]
[IMG]https://s19.postimg.org/6rabqy5lf/20160412_133330.jpg [/IMG]
Fotosentez gözlemleyemiyorsanız bunun nedenini sadece kullanılan ışık kaynağında aramayın. Su değerleri yeterli değilse buna ışık ne yapsın, bitki ne yapsın.[EDIT]Detay,2016-04-12 13:45:17[/EDIT]
35x40x45 İç Sump Ve Taban Filtreli Tank Çalışmam
Diğer 150 litrelik 10mm clear camlı akvaryuma aynı sistemi hazırlıyorum ama tankları kurmayacağım. Sanırım bendeki mükemmelliyetçilik hastalığı tanka çok müdehale etmeme neden oluyor. Sabretmesini öğreninceye ve taşınıp yerleşinceye kadar kurulum yapmayacağım. Elimde dükkan açacak kadar akvaryum malzemesi birikti bunları eritmem lazım [8)]
Diğer 150 litrelik 10mm clear camlı akvaryuma aynı sistemi hazırlıyorum ama tankları kurmayacağım. Sanırım bendeki mükemmelliyetçilik hastalığı tanka çok müdehale etmeme neden oluyor. Sabretmesini öğreninceye ve taşınıp yerleşinceye kadar kurulum yapmayacağım. Elimde dükkan açacak kadar akvaryum malzemesi birikti bunları eritmem lazım [8)]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Spectra sitesine girdiğinizde LED leri seçmeden önce sayfanın sağ üst köşesindeki SETUP a tıklayıp açılan ufak sayfadaki GRAPH sekmesinden FRESH i seçerseniz tatlısuya göre hesaplama yapılır. Mustafa beye katılıyorum, istediğiniz grafiği yakalayabilmek için orada kullanılan LED leri bulmak zor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166198/1_Ekran_Al196177nt196177s196177.JPG[/IMG]
Spectra sitesine girdiğinizde LED leri seçmeden önce sayfanın sağ üst köşesindeki SETUP a tıklayıp açılan ufak sayfadaki GRAPH sekmesinden FRESH i seçerseniz tatlısuya göre hesaplama yapılır. Mustafa beye katılıyorum, istediğiniz grafiği yakalayabilmek için orada kullanılan LED leri bulmak zor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166198/1_Ekran_Al196177nt196177s196177.JPG[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=ertannatre]2 satir makale yazdiniz diye boyle havalara girmenize gerek yok. Madem yardimci olmak icin o kadar makale okudun testler yaptin burda da zoruna gitmeyecek 2 soruya cevap vermen. 140 sayfa konuyu okusamda herkesin olayi farkli sorusu farkli diyorum. Madem yardimci olmayacaksiniz burda da kinu acmayacaksin. Senden cok kafa yoruyorum ben bazi konularda emin ol. Bu cok bilmis ukala tavirlariniz yuzunden foruma girmez oldu millet. Bisey saniyosunuz kendinizi iki soru sorulunca. Ustune de ukalalik yapiyosun gelip ben kuruyum akvaryumunu da diye. Gelebiliyorsan gel buyur bekliyorum. [/QUOTE]
Amacım bir tartışmayı alevlendirmek değil ama yukarıdaki cümlelere söylenecek birkaç sözüm var, söylemezsem en azından kendime haksızlık etmiş olurum. Durumu, pozisyonu, yaşı, etiketi ne olursa olsun ukalalığa taviz veremem.
Bu cümleler sizin çıkarlarınıza uymayan durumlarda ne kadar saygısız ve düşüncesiz olabildiğinizin göstergesi. Normal bir insan şunu yazabilir mi? [B]"Madem yardimci olmayacaksiniz burda da kinu acmayacaksin."[/B] Mustafa Bey in sabrına ve alçak gönüllüğüne hayran kaldım, ben olsam forum yönetimine mesajınızı şikayet eder, silinmesini isterdim. Siz tek değilsiniz, kafasında soru olan bir çok kullanıcı arama motorunu kullanmaya gerek duymadan yeni konu açıp soru soruyor, cevap alamayınca da kafasınca protesto içeren kelimeler sarfediyor. Burada kimse kimsenin paralı işçisi, memuru değil! Bu asla akıldan çıkarılmamalı. Nezaket kuralları çerçevesinde sorunuzu sorarsınız, cevap alırsınız alamazsınız, sizi tatmin etmez, beğenmezsiniz olabilir ama o sizin sorununuzdur. [B]"Madem yardimci olmayacaksiniz burda da kinu acmayacaksin."[/B] Yani cidden çok kafama takıldı bu sözleriniz, kendinizi ne sanıyorsunuz siz? Celallenmenize engel olamıyorsanız klavyeden uzak durun ki insanlar paylaşımda bulunmaktan nefret etmesin.
[QUOTE=ertannatre]2 satir makale yazdiniz diye boyle havalara girmenize gerek yok. Madem yardimci olmak icin o kadar makale okudun testler yaptin burda da zoruna gitmeyecek 2 soruya cevap vermen. 140 sayfa konuyu okusamda herkesin olayi farkli sorusu farkli diyorum. Madem yardimci olmayacaksiniz burda da kinu acmayacaksin. Senden cok kafa yoruyorum ben bazi konularda emin ol. Bu cok bilmis ukala tavirlariniz yuzunden foruma girmez oldu millet. Bisey saniyosunuz kendinizi iki soru sorulunca. Ustune de ukalalik yapiyosun gelip ben kuruyum akvaryumunu da diye. Gelebiliyorsan gel buyur bekliyorum. [/QUOTE]
Amacım bir tartışmayı alevlendirmek değil ama yukarıdaki cümlelere söylenecek birkaç sözüm var, söylemezsem en azından kendime haksızlık etmiş olurum. Durumu, pozisyonu, yaşı, etiketi ne olursa olsun ukalalığa taviz veremem.
Bu cümleler sizin çıkarlarınıza uymayan durumlarda ne kadar saygısız ve düşüncesiz olabildiğinizin göstergesi. Normal bir insan şunu yazabilir mi? [B]"Madem yardimci olmayacaksiniz burda da kinu acmayacaksin."[/B] Mustafa Bey in sabrına ve alçak gönüllüğüne hayran kaldım, ben olsam forum yönetimine mesajınızı şikayet eder, silinmesini isterdim. Siz tek değilsiniz, kafasında soru olan bir çok kullanıcı arama motorunu kullanmaya gerek duymadan yeni konu açıp soru soruyor, cevap alamayınca da kafasınca protesto içeren kelimeler sarfediyor. Burada kimse kimsenin paralı işçisi, memuru değil! Bu asla akıldan çıkarılmamalı. Nezaket kuralları çerçevesinde sorunuzu sorarsınız, cevap alırsınız alamazsınız, sizi tatmin etmez, beğenmezsiniz olabilir ama o sizin sorununuzdur. [B]"Madem yardimci olmayacaksiniz burda da kinu acmayacaksin."[/B] Yani cidden çok kafama takıldı bu sözleriniz, kendinizi ne sanıyorsunuz siz? Celallenmenize engel olamıyorsanız klavyeden uzak durun ki insanlar paylaşımda bulunmaktan nefret etmesin.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
