ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sajica59
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Temmuz 2014 04:43
Son Ziyaret:
31 Ağustos 2018 16:34
Toplam Mesaj:
74 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Utku Gündoğdu
Doğum Tarihi:
25 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Çin Tohumları
Arkadaşlar merhaba, biraz geç oldu kusura bakmayın. 1 haftalığına şehir dışına çıkmam gerekti o yüzden kabı komple su doldurup güneş gören bir yere koymuştum sürekli ışığı açık bırakamayacağım için. Ancak bitkilerin %99 u kurumuş kabın içindeki su tamamen bitmiş güneşte de kalınca susuz halde dayanamamışlar birkaç kök ve glosso dayanabilmiş yani anlayacağınız :) bu kadar kısa sürede suyun biteceğini tahmin etmemiştim açıkçası.
Son durumları böyleydi :D.Tekrar denemeyi düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/110620161937501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, biraz geç oldu kusura bakmayın. 1 haftalığına şehir dışına çıkmam gerekti o yüzden kabı komple su doldurup güneş gören bir yere koymuştum sürekli ışığı açık bırakamayacağım için. Ancak bitkilerin %99 u kurumuş kabın içindeki su tamamen bitmiş güneşte de kalınca susuz halde dayanamamışlar birkaç kök ve glosso dayanabilmiş yani anlayacağınız :) bu kadar kısa sürede suyun biteceğini tahmin etmemiştim açıkçası.
Son durumları böyleydi :D.Tekrar denemeyi düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/110620161937501.jpg[/IMG]
Çin Tohumları
Son durum bu şekilde büyümeye devam ediyorlar. Boyları uzadığı için su içinde suyun kaldırma gücünden yararlanamadıkları için yapraklar yana doğru eğilimdeler yavaş yavaş suyu yükselticem 1 hafta sonrada tahminen akvaryuma ekip deneyeceğim. Kabın köşesinede 3 5 glosso tohum atmıştım onlarda çıktı :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/250520161357261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/250520161358161.jpg[/IMG][QUOTE=Sewder]
Son durum nedir[/QUOTE][EDIT]Sajica59,2016-05-25 16:02:36[/EDIT]
Son durum bu şekilde büyümeye devam ediyorlar. Boyları uzadığı için su içinde suyun kaldırma gücünden yararlanamadıkları için yapraklar yana doğru eğilimdeler yavaş yavaş suyu yükselticem 1 hafta sonrada tahminen akvaryuma ekip deneyeceğim. Kabın köşesinede 3 5 glosso tohum atmıştım onlarda çıktı :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/250520161357261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/250520161358161.jpg[/IMG][QUOTE=Sewder]
Son durum nedir[/QUOTE][EDIT]Sajica59,2016-05-25 16:02:36[/EDIT]
Co2 Tüpüne Mayalı Sistem?
Selenoid valf bilindiği üzere çok ısınıyor 24 saat açık bırakmak bir sorun teşkil etmez mi veya bu selenoid valf sökülüp normal şekilde kullanılabiliyor mu?
Selenoid valf bilindiği üzere çok ısınıyor 24 saat açık bırakmak bir sorun teşkil etmez mi veya bu selenoid valf sökülüp normal şekilde kullanılabiliyor mu?
Co2 Tüpüne Mayalı Sistem?
[QUOTE=Kromatit]Klima motoruna mayalı yapan bir üye vardı. Yapılıyor yani. Ancak 1 litrelik hacimde mayalı en fazla 1 hafta gider. Size faydası sadece kontrollü basınç olur.
Bir de 10 kg CO2 harcamazlar. Çok fazla bir miktar eder. Gaz bu sonuçta.[/QUOTE]
1 lt lik pet şişeye mayalı sistem yapınca 2 3 hafta kullanıyorduk bunda 14 saatte kapalı olacağı için daha uzun sürmez mi mantıken?
10 kg co2 harcamışlardan kastım dolduramamışlar yani dışarı çıkan co2 miktarı o.
[QUOTE=Kromatit]Klima motoruna mayalı yapan bir üye vardı. Yapılıyor yani. Ancak 1 litrelik hacimde mayalı en fazla 1 hafta gider. Size faydası sadece kontrollü basınç olur.
Bir de 10 kg CO2 harcamazlar. Çok fazla bir miktar eder. Gaz bu sonuçta.[/QUOTE]
1 lt lik pet şişeye mayalı sistem yapınca 2 3 hafta kullanıyorduk bunda 14 saatte kapalı olacağı için daha uzun sürmez mi mantıken?
10 kg co2 harcamışlardan kastım dolduramamışlar yani dışarı çıkan co2 miktarı o.
Co2 Tüpüne Mayalı Sistem?
Anlaşılan kimse denememiş böyle bir şey.
Anlaşılan kimse denememiş böyle bir şey.
Çin Tohumları
5. günde ki durumları. Filizler gayet iyi daha kök salmaya başlayanlarda var bi bu kadar daha filiz çıkacak heralde. Boyları kabın boyuna yaklaştıklarında akvaryuma ekicem.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/180520162323261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/180520162323151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/180520162323181.jpg[/IMG]
5. günde ki durumları. Filizler gayet iyi daha kök salmaya başlayanlarda var bi bu kadar daha filiz çıkacak heralde. Boyları kabın boyuna yaklaştıklarında akvaryuma ekicem.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/180520162323261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/180520162323151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/180520162323181.jpg[/IMG]
Çin Tohumları
Ürünler bugün elime ulaştı ve denemeye başladım. 10 adet Eleocharis Acicularis 2 adet Glossostigma Elatinoides almıştım. Akvaryumum kurulu olduğu için akvaryumda deneme şansım olmadığı için emers olarak deneyeceğim. İlk olarak hazırladığım kaba 1 adet Eleocharis Acicularis 30x20 ölçülerinde ki kaba serptim rahatlıkla yetti. Tohumlar kesinlikle gömülmedi üstüne serpildi yani. Daha sonra su seviyesi tohumlara gelene kadar ıslattım. Üzerini de streç filmle kapatıp birkaç delik açtım. Şimdi beklemedeyiz :). Köklenme başladıktan sonra 3 5 gün sonra filizlenme oluyor gördüğüm kadarıyla. Filizler 1 cm boya ulaştığında tamamen suya gömüp ışıklandırma sağlayacağım. İlk kurulum akvaryumlarda akvaryum içerisinde bunu yapıp tohumlar serpildikten 10 gün sonra tamamen akvaryum su ile doldurulup co2 ve ışık takviyesi yapanlar var. Ben belli bir boya yani akvaryuma ekilecek kıvama geldiğinde akvaryuma ekeceğim sonuçları paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161714451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161718091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161719501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161721091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161722281.jpg[/IMG]
Ürünler bugün elime ulaştı ve denemeye başladım. 10 adet Eleocharis Acicularis 2 adet Glossostigma Elatinoides almıştım. Akvaryumum kurulu olduğu için akvaryumda deneme şansım olmadığı için emers olarak deneyeceğim. İlk olarak hazırladığım kaba 1 adet Eleocharis Acicularis 30x20 ölçülerinde ki kaba serptim rahatlıkla yetti. Tohumlar kesinlikle gömülmedi üstüne serpildi yani. Daha sonra su seviyesi tohumlara gelene kadar ıslattım. Üzerini de streç filmle kapatıp birkaç delik açtım. Şimdi beklemedeyiz :). Köklenme başladıktan sonra 3 5 gün sonra filizlenme oluyor gördüğüm kadarıyla. Filizler 1 cm boya ulaştığında tamamen suya gömüp ışıklandırma sağlayacağım. İlk kurulum akvaryumlarda akvaryum içerisinde bunu yapıp tohumlar serpildikten 10 gün sonra tamamen akvaryum su ile doldurulup co2 ve ışık takviyesi yapanlar var. Ben belli bir boya yani akvaryuma ekilecek kıvama geldiğinde akvaryuma ekeceğim sonuçları paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161714451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161718091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161719501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161721091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164197/130520161722281.jpg[/IMG]
Co2 Tüpüne Mayalı Sistem?
Arkadaşlar merhaba, benim elimde 3 lt ista marka co2 tüpü ve ista marka selenoid valfli regülatör mevcut ben bunu doldurmada sorun yaşıyorum bulunduğum yerde dolduran yer yok en son 2 ay önce doldurmak için 2 hafta dolaştım durdum en sonunda çorluda Trakya habaş bayine gittim tüpü bıraktım 1 hafta sonra tekrar gittiğimde anca 700 gr doldurabilmişlerdi.Doldurmak için 10 kg a yakın co2 harcamışlar söylediklerine göre :) Tüpün bitmesi yakındır tekrar uğraşcaklarınıda sanmıyorum zaten küçük diye zoruna ikna ettik onuda beceremediler :)
Sorum şu; ben bu tüpe mayalı sistem yapsam veya sitrik asitli bir sistem yapsam co2 depolayabilir miyim? Tüp 3 lt 2,4 kg kapasitesi var.Bunun içine 1 lt civarı mayalı sistem veya sitrik asitli sistem yapsam sorun yaşar mıyım regülatörü bozar mı ? Hem tüpte hemde regülatörde emniyet valfi mevcut yanlış hatırlamıyorsam 190 bar da açılıyordu sanırım. 1 lt mayalı sistem ne kadar basınç oluşturur bana? Tüp doluyken 70 bar civarı gösteriyor tüp iç basıncı. Günde 10 saat co2 veriyorum 14 saat kapalı kalacak yani. Yanlış hatırlamıyorsam mayalı sistemde basınç belli bir düzeye oluşunca co2 üretimi duruyordu. Max 1 lt lik mayalı sistemde taşma yaşar mıyım? Taşma ihtimaline karşı yedek şişeye gazı aktarıp ordan akvaryuma aktarabilirim o sorun değil. Tüpü ve regülatörü gözden çıkardım artık tekrar doldurmakla uğraşmak istemiyorum. Sizce böyle bir şey yapsam olur mu? Sistemi sabah erkenden yapıp geceye kadar kapalı tutup basıncı vs gözlemleyebilirim içindeki co2 bittiğinde ne olur ne olmaz diye :D Depolamayala birlikte bana 3 4 hafta gitse bile yeter yenilemesi sorun değil yeter ki olsun :). Taşma yaparsa büyük ihtimal regülatörü tıkama ihtimalide var. 1 litre yerine 500 ml ile denenip ilk basınç vs gözlenebilir duruma göre arttırılabilir. Görüşleriniz nedir varmı böyle bir sistem yapan?
Arkadaşlar merhaba, benim elimde 3 lt ista marka co2 tüpü ve ista marka selenoid valfli regülatör mevcut ben bunu doldurmada sorun yaşıyorum bulunduğum yerde dolduran yer yok en son 2 ay önce doldurmak için 2 hafta dolaştım durdum en sonunda çorluda Trakya habaş bayine gittim tüpü bıraktım 1 hafta sonra tekrar gittiğimde anca 700 gr doldurabilmişlerdi.Doldurmak için 10 kg a yakın co2 harcamışlar söylediklerine göre :) Tüpün bitmesi yakındır tekrar uğraşcaklarınıda sanmıyorum zaten küçük diye zoruna ikna ettik onuda beceremediler :)
Sorum şu; ben bu tüpe mayalı sistem yapsam veya sitrik asitli bir sistem yapsam co2 depolayabilir miyim? Tüp 3 lt 2,4 kg kapasitesi var.Bunun içine 1 lt civarı mayalı sistem veya sitrik asitli sistem yapsam sorun yaşar mıyım regülatörü bozar mı ? Hem tüpte hemde regülatörde emniyet valfi mevcut yanlış hatırlamıyorsam 190 bar da açılıyordu sanırım. 1 lt mayalı sistem ne kadar basınç oluşturur bana? Tüp doluyken 70 bar civarı gösteriyor tüp iç basıncı. Günde 10 saat co2 veriyorum 14 saat kapalı kalacak yani. Yanlış hatırlamıyorsam mayalı sistemde basınç belli bir düzeye oluşunca co2 üretimi duruyordu. Max 1 lt lik mayalı sistemde taşma yaşar mıyım? Taşma ihtimaline karşı yedek şişeye gazı aktarıp ordan akvaryuma aktarabilirim o sorun değil. Tüpü ve regülatörü gözden çıkardım artık tekrar doldurmakla uğraşmak istemiyorum. Sizce böyle bir şey yapsam olur mu? Sistemi sabah erkenden yapıp geceye kadar kapalı tutup basıncı vs gözlemleyebilirim içindeki co2 bittiğinde ne olur ne olmaz diye :D Depolamayala birlikte bana 3 4 hafta gitse bile yeter yenilemesi sorun değil yeter ki olsun :). Taşma yaparsa büyük ihtimal regülatörü tıkama ihtimalide var. 1 litre yerine 500 ml ile denenip ilk basınç vs gözlenebilir duruma göre arttırılabilir. Görüşleriniz nedir varmı böyle bir sistem yapan?
Zemin Bitkisi
Standart ölçülerde yani sizinle aynı ölçülerde akvaryum bendede mevcut 6x39w t5 armatür veya power led armatür yapın derim bundan aşağısı kurtarmıyor emin olun helede zemin bitkisi düşünüyorsan. 4x39 watt ile bile verim alamadım çok zemin bitkilerinde bende zemin bitkisi olarak parvula olduğu halde. Gelişmiyor değil gelişiyor ama 4x39 watt ile atıyorum zemin bitkilerin güçlü ışıklı akvaryumda 3 ayda kaplıyorsa sende 5 6 ay sürecek en az ve fotosentez zemin bitkilerinde görmen çok çok zor ama diğer bitkilerde sıkıntı olmaz gerçi zemin bitkilerinde de sıkıntı yaratmıyor ama ışık dibe çok etkili vurmadığı için sürgünler yavaş oluyor çoğunluklada boy atmaya çalışıyor. Tabanı 20 25 cm yüksekli ön kısmıda minimum 10 cm yaparsan 4x39 watt ilede olur ama kesinlikle t8 e bulaşma derim ama yapabilirsen power led aydınlatma çok iyi olur.
Zemin bitkisi olarak parvula olabilir ancak bu bitki co2 olduğunda daha hızlı gelişiyor. Co2 siz de gelişiyor ama yavaş oluyor. Tablet co2 yerine mayalı co2 daha verimli olur senin için. Başlangıç için zeminini zengin tut derim Prodac Fertil Peat Plants , Prodac humus, Prodac humu plus alıp en alt katmana serersen kök gelişimin daha iyi olacaktır 50 60 tl civarı tutar max bu ürünler tahminimce. Fertil peat plantsı ıslatıp parçalayıp tabana serersen daha iyi olur.[EDIT]Sajica59,2016-05-06 02:41:19[/EDIT]
Standart ölçülerde yani sizinle aynı ölçülerde akvaryum bendede mevcut 6x39w t5 armatür veya power led armatür yapın derim bundan aşağısı kurtarmıyor emin olun helede zemin bitkisi düşünüyorsan. 4x39 watt ile bile verim alamadım çok zemin bitkilerinde bende zemin bitkisi olarak parvula olduğu halde. Gelişmiyor değil gelişiyor ama 4x39 watt ile atıyorum zemin bitkilerin güçlü ışıklı akvaryumda 3 ayda kaplıyorsa sende 5 6 ay sürecek en az ve fotosentez zemin bitkilerinde görmen çok çok zor ama diğer bitkilerde sıkıntı olmaz gerçi zemin bitkilerinde de sıkıntı yaratmıyor ama ışık dibe çok etkili vurmadığı için sürgünler yavaş oluyor çoğunluklada boy atmaya çalışıyor. Tabanı 20 25 cm yüksekli ön kısmıda minimum 10 cm yaparsan 4x39 watt ilede olur ama kesinlikle t8 e bulaşma derim ama yapabilirsen power led aydınlatma çok iyi olur.
Zemin bitkisi olarak parvula olabilir ancak bu bitki co2 olduğunda daha hızlı gelişiyor. Co2 siz de gelişiyor ama yavaş oluyor. Tablet co2 yerine mayalı co2 daha verimli olur senin için. Başlangıç için zeminini zengin tut derim Prodac Fertil Peat Plants , Prodac humus, Prodac humu plus alıp en alt katmana serersen kök gelişimin daha iyi olacaktır 50 60 tl civarı tutar max bu ürünler tahminimce. Fertil peat plantsı ıslatıp parçalayıp tabana serersen daha iyi olur.[EDIT]Sajica59,2016-05-06 02:41:19[/EDIT]
PH İndikatörleri
Benim sormak istediğim bu kimyasalları co2 göstergesi olarak kullanabilir miyiz yanlış anlaşıldım sanırım :) yani akvaryumdaki co2 kabına koyduğumda bana ortalama co2 nin yeterli olduğuna dair bilgi verebilir mi?
Lahana olayıda ilginçmiş gerçekten ilk kez duydum denemek lazım. Bu lahana suyuyla aynı durum söz konusu olabilir mi peki?
Amacım ph ölçmek değilde co2 göstergesi olarak kullanmak. Ama lahana suyu ile ph ölçmekde aklımda bulunsun ortalama bir bilgi verebilir ph hakkında bize.
Lahana suyunu kağıda döküp daha sonra kurutup ph test kağıdı olarakta kullananlar varmış :)[EDIT]Sajica59,2016-05-02 03:29:34[/EDIT]
Benim sormak istediğim bu kimyasalları co2 göstergesi olarak kullanabilir miyiz yanlış anlaşıldım sanırım :) yani akvaryumdaki co2 kabına koyduğumda bana ortalama co2 nin yeterli olduğuna dair bilgi verebilir mi?
Lahana olayıda ilginçmiş gerçekten ilk kez duydum denemek lazım. Bu lahana suyuyla aynı durum söz konusu olabilir mi peki?
Amacım ph ölçmek değilde co2 göstergesi olarak kullanmak. Ama lahana suyu ile ph ölçmekde aklımda bulunsun ortalama bir bilgi verebilir ph hakkında bize.
Lahana suyunu kağıda döküp daha sonra kurutup ph test kağıdı olarakta kullananlar varmış :)[EDIT]Sajica59,2016-05-02 03:29:34[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
