ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kengil
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Temmuz 2014 12:21
Son Ziyaret:
06 Mayıs 2024 10:52
Toplam Mesaj:
68 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Kengil
Doğum Tarihi:
23 Mayıs 1989
Yaş:
37
İl:
Amasya
Meslek:
Yazılım Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Kengil
SON 10 MESAJI
Lepistes Doğum
Teşekkürler ayırmak lazım ozaman kurtarabildiğim kadar yavru kurtarıp diğer tankta besleyip büyütmek istiyorum. Daha önce Demasoni besliyordum öyle bir ortam oluşturdum ki sürekli yavru veriyordu. İlk bitkili canlı doğuran deneyimim oldu. İstemeye istemeye transgenetic tetraları sahiplenmek durumunda kaldım :)
Teşekkürler ayırmak lazım ozaman kurtarabildiğim kadar yavru kurtarıp diğer tankta besleyip büyütmek istiyorum. Daha önce Demasoni besliyordum öyle bir ortam oluşturdum ki sürekli yavru veriyordu. İlk bitkili canlı doğuran deneyimim oldu. İstemeye istemeye transgenetic tetraları sahiplenmek durumunda kaldım :)
Lepistes Doğum
Bir heves balık alıp bakamayan eşin dostun balıklarını da aldığım için nüfus kalabalık. Akvaryum 50 litre kadar, dikine derin bir akvaryum.
Doğum zamanları yakın mı acaba sorum aslında buydu?
Bir heves balık alıp bakamayan eşin dostun balıklarını da aldığım için nüfus kalabalık. Akvaryum 50 litre kadar, dikine derin bir akvaryum.
Doğum zamanları yakın mı acaba sorum aslında buydu?
Lepistes Doğum
Aşağıda fotoğraftaki 2 Adet dişi lepistesim var ikisinin de hamile olduğunu düşünüyorum. Sonradan tanka eklendiği için hamilelik ne zaman başladı bilemiyorum. Çok araştırma yapmama rağmen bir türlü anlamadım. 2 gün ayrı bir yere aldım doğum yaparsa diye ama yapmadılar geri ekledim tanka. 2 Dişi 1 erkek lepistes ve birkaç tane tetra balığım var tankta. Elodea bitkisi ve kökler var. Fotoğrafta bitkileri temizlik için çıkardığımdan ötürü tank boş duruyor normalde bitki yeteri kadar var. Tanka rafya yapıp anneleri hiç almasam yavru alır mıyım? Olmazsa ne zaman ayırayım anneleri? Bu arada bir tanesi özellikle daha şiş ve daha hareketsiz kıyıda öyle duruyor.Erkek sürekli kovalıyor ikisini de.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211742151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211742501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211746191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211748091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211748221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211748321.jpg[/IMG]
Aşağıda fotoğraftaki 2 Adet dişi lepistesim var ikisinin de hamile olduğunu düşünüyorum. Sonradan tanka eklendiği için hamilelik ne zaman başladı bilemiyorum. Çok araştırma yapmama rağmen bir türlü anlamadım. 2 gün ayrı bir yere aldım doğum yaparsa diye ama yapmadılar geri ekledim tanka. 2 Dişi 1 erkek lepistes ve birkaç tane tetra balığım var tankta. Elodea bitkisi ve kökler var. Fotoğrafta bitkileri temizlik için çıkardığımdan ötürü tank boş duruyor normalde bitki yeteri kadar var. Tanka rafya yapıp anneleri hiç almasam yavru alır mıyım? Olmazsa ne zaman ayırayım anneleri? Bu arada bir tanesi özellikle daha şiş ve daha hareketsiz kıyıda öyle duruyor.Erkek sürekli kovalıyor ikisini de.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211742151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211742501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211746191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211747591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211748091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211748221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/230420211748321.jpg[/IMG]
İlginç Balık Hangi Tür?
Merhabalar. Transgenetik akvaryumuma yine transgenetik türü diye bir yeşil bir kırmızı şeklinde aldım fakat geldiğimde gördüm ki ikisi de çok farklı.Hem daha iriler hem de gözleri dahi vücut renkleri ile aynı. Diğer balıklarımdan daha agresifler, ilk zamanlar bölgeci tavırlar sergilediler. Şuan daha uyumlular. Transgenetiğin bir türü mü yoksa başka bir tür mü aydınlatırsanız sevinirim. Uyumlu olmayacak bir tür ise elden çıkaracağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333091.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333121.jpg[/IMG]
Siyah tetraların transgenetik haliymiş arkadaşlar. Uzun uzun araştırarak buldum.
Merhabalar. Transgenetik akvaryumuma yine transgenetik türü diye bir yeşil bir kırmızı şeklinde aldım fakat geldiğimde gördüm ki ikisi de çok farklı.Hem daha iriler hem de gözleri dahi vücut renkleri ile aynı. Diğer balıklarımdan daha agresifler, ilk zamanlar bölgeci tavırlar sergilediler. Şuan daha uyumlular. Transgenetiğin bir türü mü yoksa başka bir tür mü aydınlatırsanız sevinirim. Uyumlu olmayacak bir tür ise elden çıkaracağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333091.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/220220211333121.jpg[/IMG]
Siyah tetraların transgenetik haliymiş arkadaşlar. Uzun uzun araştırarak buldum.
Davetsiz Misafir Salyangoz Adi Mi? Elma Mı?
[QUOTE=ternapi]
Tek de olsa üreyebiliyorlar. Ben bir salyangoz sever olarak öneride bulunursam, "faydası çok-zararı yok, tankınızda dursun" derim.
[/QUOTE]
Dursun bakalım madem öyle, kontrolden çıkacak gibi olursalar o zaman düşünürüz :)
[QUOTE=ternapi]
Tek de olsa üreyebiliyorlar. Ben bir salyangoz sever olarak öneride bulunursam, "faydası çok-zararı yok, tankınızda dursun" derim.
[/QUOTE]
Dursun bakalım madem öyle, kontrolden çıkacak gibi olursalar o zaman düşünürüz :)
Davetsiz Misafir Salyangoz Adi Mi? Elma Mı?
[QUOTE=mrtcngltkn]
Adi salyangoz ama renkleri güzel.Ben de de bu renklerde var ramshornlarla çiftleşe çiftleşe bu renkte doğmaya başladılar.Ayırmıyorum akvaryumdan.Bazen orjinal adi salyangozlar çıkıyor onları öldürüyorum.Ama bunlar ayrı bi hava katıyor
[/QUOTE]
Sadece 1 adet var kesin olarak. Tek başına çoğalır mı ? Akvaryumdan uzaklaştırmalı mıyım sizce ? Aldığım boş kabukla yavrunun kabuğu çok benzer onun da fotoğrafını ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/210220210258381.jpg[/IMG]
[QUOTE=ternapi]
Physa salyangozu.[/QUOTE]
Tek 1 adet var , sizce uzaklaştırmalı mıyım?
[QUOTE=mrtcngltkn]
Adi salyangoz ama renkleri güzel.Ben de de bu renklerde var ramshornlarla çiftleşe çiftleşe bu renkte doğmaya başladılar.Ayırmıyorum akvaryumdan.Bazen orjinal adi salyangozlar çıkıyor onları öldürüyorum.Ama bunlar ayrı bi hava katıyor
[/QUOTE]
Sadece 1 adet var kesin olarak. Tek başına çoğalır mı ? Akvaryumdan uzaklaştırmalı mıyım sizce ? Aldığım boş kabukla yavrunun kabuğu çok benzer onun da fotoğrafını ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/210220210258381.jpg[/IMG]
[QUOTE=ternapi]
Physa salyangozu.[/QUOTE]
Tek 1 adet var , sizce uzaklaştırmalı mıyım?
Davetsiz Misafir Salyangoz Adi Mi? Elma Mı?
Herkese merhabalar;
Daha önce Demasoni akvaryumu ile bıraktığım hobiye ufak çaplı bir trans genetik tetra az bitkili bir akvaryumla tekrar başladım. Yaklaşık 1 ay kadar oldu. Bu süreçte akvaryuma dışardan sadece boş bir elma salyangozu kabuğu ekledim dekor olarak. Normalde salyangoz alacaktım fakat petshop sahibi kalmadığını, birinin gelip yumurtalarıyla beraber aldığını, istersem dekor olarak kabuk olduğunu söyledi ben de aldım akvaryuma koydum. Geçen haftalarda camda yapışık bir şey gördüm. Başlangıçta cama bulaşan bir artık vs. sandım ama detaylı bakınca yumurtaya benzediği için dokunmadım. Dün itibariyle ise kabuğu net olarak görünen bir yavru salyangoz olduğunu farkettim. Daha önce salyangoz beslemediğim için bunun adi mi yoksa elma salyangozu mu olduğunu çözemedim. Kabuğu sarı açık renkte. Sizce hangisi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/210220210242041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/210220210242061.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar;
Daha önce Demasoni akvaryumu ile bıraktığım hobiye ufak çaplı bir trans genetik tetra az bitkili bir akvaryumla tekrar başladım. Yaklaşık 1 ay kadar oldu. Bu süreçte akvaryuma dışardan sadece boş bir elma salyangozu kabuğu ekledim dekor olarak. Normalde salyangoz alacaktım fakat petshop sahibi kalmadığını, birinin gelip yumurtalarıyla beraber aldığını, istersem dekor olarak kabuk olduğunu söyledi ben de aldım akvaryuma koydum. Geçen haftalarda camda yapışık bir şey gördüm. Başlangıçta cama bulaşan bir artık vs. sandım ama detaylı bakınca yumurtaya benzediği için dokunmadım. Dün itibariyle ise kabuğu net olarak görünen bir yavru salyangoz olduğunu farkettim. Daha önce salyangoz beslemediğim için bunun adi mi yoksa elma salyangozu mu olduğunu çözemedim. Kabuğu sarı açık renkte. Sizce hangisi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/210220210242041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163978/210220210242061.jpg[/IMG]
Bitkili Nano Kurulum - Güncellendi !
[QUOTE=recrec]Değişik ama güzel bir dizayn[/QUOTE]
[QUOTE=recrec]Değişik ama güzel bir dizayn[/QUOTE]
Teşekkürler, henüz acemice bir başlangıç yaptık bakalım 

Bitkili Nano Kurulum - Güncellendi !
[QUOTE=senolerdivan]8 wattır umarım bitki gelişimini anca karşılar çünkü :) gelişmeleri takip edeceğim ..[/QUOTE]
[QUOTE=senolerdivan]8 wattır umarım bitki gelişimini anca karşılar çünkü :) gelişmeleri takip edeceğim ..[/QUOTE]
8 Wattmış sımdılık yeterlı oluyor gıbı bakalım.Teşekkürler

Nano Bitkili İçin Tür Tavsiyesi - Fotoğraflı
[QUOTE=cheki]Merhaba,
[QUOTE=cheki]Merhaba,
Kum bence de çok. Ne kadar çok kum o kadar az su :) Tabandan ortalama 5cm olarak kalınlıkta idealdir. Kumu akvaryumun az görünen arka tarafına doğru meyilli dağıtmanı öneririm. Ya da bir dereyatağı vari iki yana açabilirsin kumu.
Aquaclay kum almışsın. Bitkiler için genellikle bu kumu önermezler. Çok iri taneli. Özellikle taban bitkilerinin tutunmasında büyük problem çıkaracaktır. Bunun yerine jbl manado olsa çok daha iyi olurdu.
Taban bitkisi istiyorsan kumu değiştirmelisin, salyangozu unutmalısın ve kolay taban bitkilerinden seçmelisin. Benim taban bitkisi olarak önerim monte carlo olur. Diğer taban bitkilerine göre daha az gereksinim duyarlar (ışık ve CO2).
Salyangozu unutmalısın dedim çünkü salyangozlar sürekli kuma girip çıkacaklarından taban bitkilerinden verim alamayacaksın. Ben bu hataya düşmüştüm. Katil salyangozları diğer akvaryuma aktarmak zorunda kaldım. Bildiğim kadarı ile sadece Tavşan salyangozun (rabbit snail) kumla işi olmuyor. Ben bulabilirsem nanom için alacağım.
Bitki seçimin de bence yanlış. Bodur tip bitkileri tercih etmeni öneririm. Cüce anubias, cryptocorine, lobelia cardinalis benim kullandıklarım. Ayrıca pogestemon helferi de öneririm. Tabanda cuba yetiştiriyorum ben.
Canlı konusuna gelirsek nano akvaryumla, birbirleriyle ve bitkilerle uyumu canlılar seçmelisin. Bir arkadaşımız rasbora demiş ama rasboralar nanodan atlayacaktır :) Bakımı kolay karidesler (kiraz, sakura vb.) meksika cüce kereviti ve küçük boy orta seviye bitki seven balıklar. Normal neon yada kardinal neon uygun olur. Karideslerle pek işleri olmaz.
[/QUOTE]
-Kum evet biraz fazla onun icabına bakacagım ama kum türü konusunda yanılıyorsunuz
Alt kısımda Easy Aqua Black a kalite bitki kumu var ithal ince taneli biraz pahalı bir kum 2 kg kapalı paket, üstteki kum da aquaclay değil 101 Fish'in yine ince taneli güçlendirilmiş bitki kumu.İkisi de 1-3 mm kalınlığında, fotoğraftan iri görünmüş olabilir.Kumun dekorasyonunda ufak rötüşlar yapacağım bunu yaparken de biraz azaltacağım.
Alt kısımda Easy Aqua Black a kalite bitki kumu var ithal ince taneli biraz pahalı bir kum 2 kg kapalı paket, üstteki kum da aquaclay değil 101 Fish'in yine ince taneli güçlendirilmiş bitki kumu.İkisi de 1-3 mm kalınlığında, fotoğraftan iri görünmüş olabilir.Kumun dekorasyonunda ufak rötüşlar yapacağım bunu yaparken de biraz azaltacağım.-Bitkileri bodur ve normal olarak karışık seçtim, tek ortak yanları fazla co2 ihtiyacı hissetmemeleri.Taban bitkisi konusunda çekinceliyim zaten daha öncesinde dediğim gibi cüce pervulalar olmadı.Fakat bunlar dısında yine cuce anubıas ve moss topları ekleyecegım.
-Salyangoz orange poso, mavı ve kırmızı ramshorn , nerite ve elma salyangoz olarak ekleyecegım hepsini buldum.
-Suan 2 adet vantuzlu copcu ve 2e 3 dişi red lace snakeskin lepistes var onlar kalacak.Şimdilik başka balık eklemeyecegım.Ayrıca daha once forumda defalarca sorulmus, neon ıcın olmazmıs bu tank hacım olarak.Bir de bol bıtkı hale getırecegım ıcın lepisteslere daha uygun olacak gıbı.
-Karides konusunda da kararsızım ama kardinal karides diye dusunuyorum suanda.
Son olarak tavsıyelerınız ıcın tesekkurler , sağolun 

SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi merutay, 22:05
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
