ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cifi82
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ekim 2006 02:04
Son Ziyaret:
15 Şubat 2018 21:53
Toplam Mesaj:
111 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihan Fidan
Doğum Tarihi:
03 Şubat 1982
Yaş:
44
İl:
Antalya
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihan Fidan
200 lt Sarıprenses Koloni
260 lt Tropheus Maswa yavrucaklar
Tetratec Ex 1200,Lifetec 835...
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Dizayn Sorunu
Merhaba arkadaşlar, 540 lt tankım var 4 köşe kuşaklı fakat dış filtremin hem emiş hemde basış bastonlarını bu kuşaklar yüzünden yerleştiremiyorum, bana fikir verirmisiniz [:?]
Merhaba arkadaşlar, 540 lt tankım var 4 köşe kuşaklı fakat dış filtremin hem emiş hemde basış bastonlarını bu kuşaklar yüzünden yerleştiremiyorum, bana fikir verirmisiniz [:?]
Test Kitleri
Merhaba değerli arkadaşlar, akvaryumumdaki su değerlerini ölçmek için kullanabileceğim fazla karmaşık olmayan hangi test kitlerini önerebilirsiniz.? İlk defa test yapacağım için tecrübesizim...NOT:Amonyak,nitrat,ph gibi testler için... [:?]
Merhaba değerli arkadaşlar, akvaryumumdaki su değerlerini ölçmek için kullanabileceğim fazla karmaşık olmayan hangi test kitlerini önerebilirsiniz.? İlk defa test yapacağım için tecrübesizim...NOT:Amonyak,nitrat,ph gibi testler için... [:?]
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Ahanda kafalar ayni desem yeridir .[8)][:iyi:]
Bende bir tecrube asamasi oldugunda arastirmanin cirkini cikaranlardanim.
o kadar okumama ragmen leptasomadan kaynakli bload olmasada baslangici olan durumu yasayip atlattik diyebilirim suphesiz okumaninda faydasini en azindan belirti ve ne yapacagini bilebilmek guzel oluyor.
epsom okudugum kadariylasini belirttim tabiki tecrubemiz dayanismalarimiz oldukca cozecegimiz cok konu yasayacagiz .
Bende evhamdansa takintili bir yapim var konunun dibini bulurum[:)))]saygilar..[/QUOTE]
Zamanla geçiyormuş bu takıntı,tabi ki tecrübe kazandıkça,zamanla ve sabırla....Yaşayıp göreceğiz,saygılar bizden keyifli hobiler...
[QUOTE=renoibo]Ahanda kafalar ayni desem yeridir .[8)][:iyi:]
Bende bir tecrube asamasi oldugunda arastirmanin cirkini cikaranlardanim.
o kadar okumama ragmen leptasomadan kaynakli bload olmasada baslangici olan durumu yasayip atlattik diyebilirim suphesiz okumaninda faydasini en azindan belirti ve ne yapacagini bilebilmek guzel oluyor.
epsom okudugum kadariylasini belirttim tabiki tecrubemiz dayanismalarimiz oldukca cozecegimiz cok konu yasayacagiz .
Bende evhamdansa takintili bir yapim var konunun dibini bulurum[:)))]saygilar..[/QUOTE]
Zamanla geçiyormuş bu takıntı,tabi ki tecrübe kazandıkça,zamanla ve sabırla....Yaşayıp göreceğiz,saygılar bizden keyifli hobiler...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Epsom tuzu okudugum kadari ile bagirsak bosaltma gibi durumlar icin yni kabizlik sirasinda kullanilmasi gerekiyor diye okudum neden normal zamanda kullaniyorsinuz ? Dikkatli kullanilmasini okumustum.
nasil bir uygulama yapiyorsunuz?
[/QUOTE]
Normal zamanda demiyelim de balıklarım da şişlik vs görünce 100 lt/1 çorba kaşığı olacak şekilde oranlama yapıyordum,araştırdığım kadarıyla Su değişimlerinde kullanılması önlem maksadıyla oluyor fakat ben kimyasal kullanmama düşüncesinde olduğum için ıspanak konusunu dile getirmiştim...Bazen fazla evhamlı olabiliyorum ve çok fazla araştırma yapınca da kafam karışıyor...Ona bakarsak kaya tuzu için de kullan diyen var kullanma diyen de var,kısacası tecrübe edinerek bir sonuca varacağız...Şuan balıklarım mutlu önemli olan da bu benim için...Tropheuslar bloat denilen bir hastalık riskini sürekli taşıyorlar o yüzden bu illetle karşılaşmamak için balıklarımı sürekli takip ediyorum ve bir yandan da bu işin uzmanlarından gerek buradan gerek telefondan sürekli bilgi alıp tecrübe kazanmaya çalışıyorum...Yabancı forum sitelerini bile çeviriden faydalanarak inceliyorum....
Mesela elimdeki 260 lt lik tankımın bana yetmeyeceğinin de farkındayım onlar büyüyene kadar 2. ve daha büyük bir tank temin edeceğim ortalama 400-500 lt civarında...Yani aradaki zaman zarfında hazırlıklarımı tamamlayacağım hem ev içi konum hem de maddi anlamda...
[QUOTE=renoibo]Epsom tuzu okudugum kadari ile bagirsak bosaltma gibi durumlar icin yni kabizlik sirasinda kullanilmasi gerekiyor diye okudum neden normal zamanda kullaniyorsinuz ? Dikkatli kullanilmasini okumustum.
nasil bir uygulama yapiyorsunuz?
[/QUOTE]
Normal zamanda demiyelim de balıklarım da şişlik vs görünce 100 lt/1 çorba kaşığı olacak şekilde oranlama yapıyordum,araştırdığım kadarıyla Su değişimlerinde kullanılması önlem maksadıyla oluyor fakat ben kimyasal kullanmama düşüncesinde olduğum için ıspanak konusunu dile getirmiştim...Bazen fazla evhamlı olabiliyorum ve çok fazla araştırma yapınca da kafam karışıyor...Ona bakarsak kaya tuzu için de kullan diyen var kullanma diyen de var,kısacası tecrübe edinerek bir sonuca varacağız...Şuan balıklarım mutlu önemli olan da bu benim için...Tropheuslar bloat denilen bir hastalık riskini sürekli taşıyorlar o yüzden bu illetle karşılaşmamak için balıklarımı sürekli takip ediyorum ve bir yandan da bu işin uzmanlarından gerek buradan gerek telefondan sürekli bilgi alıp tecrübe kazanmaya çalışıyorum...Yabancı forum sitelerini bile çeviriden faydalanarak inceliyorum....
Mesela elimdeki 260 lt lik tankımın bana yetmeyeceğinin de farkındayım onlar büyüyene kadar 2. ve daha büyük bir tank temin edeceğim ortalama 400-500 lt civarında...Yani aradaki zaman zarfında hazırlıklarımı tamamlayacağım hem ev içi konum hem de maddi anlamda...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Tabiki kural degildirde ben aksam vermeyi tercih ettim sabah kahvaltida kim brokoli ister;))
Tecrubelendikce bende oyle olunca birkac ustadim sarimsak suyunu tropta eksik etmemeyi uyardilar .birkac tarif belirtildigi olsada basit halinde haftada 1kere birkac damla sarimsak suyu emdirdigim pul yemide veriyorum. Bilsenizde hatirlatma olsun [:iyi:][/QUOTE]
5-6 çeşit kaliteli yemle besliyorum,yaklaşık 2,5 ay oldu alalı,maşallah bir kaçı baya bir boylandı irileşmeye başladılar,sanırım o iri olanlar erkek olacak ileri de,iştahlarında hiç bir sıkıntı yok,tablet yem atıyorum mesela akvaryum içinde curcuna kopuyor vatozlarımı bile didikliyorlar kenara çekil ben yicem diye,epsom tuzu bile kullanıyorum bloat ile karşılaşmamak için,tek sorunum arada bir de olsa kuma sürtünmeleri o da geçecek inşallah sabırlı olmaya çalışıyorum,araştırıyorum,saygılarımla...
[QUOTE=renoibo]Tabiki kural degildirde ben aksam vermeyi tercih ettim sabah kahvaltida kim brokoli ister;))
Tecrubelendikce bende oyle olunca birkac ustadim sarimsak suyunu tropta eksik etmemeyi uyardilar .birkac tarif belirtildigi olsada basit halinde haftada 1kere birkac damla sarimsak suyu emdirdigim pul yemide veriyorum. Bilsenizde hatirlatma olsun [:iyi:][/QUOTE]
5-6 çeşit kaliteli yemle besliyorum,yaklaşık 2,5 ay oldu alalı,maşallah bir kaçı baya bir boylandı irileşmeye başladılar,sanırım o iri olanlar erkek olacak ileri de,iştahlarında hiç bir sıkıntı yok,tablet yem atıyorum mesela akvaryum içinde curcuna kopuyor vatozlarımı bile didikliyorlar kenara çekil ben yicem diye,epsom tuzu bile kullanıyorum bloat ile karşılaşmamak için,tek sorunum arada bir de olsa kuma sürtünmeleri o da geçecek inşallah sabırlı olmaya çalışıyorum,araştırıyorum,saygılarımla...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Enpati yaparsak brokoliyi cig yememiz gibi dusunun . Otcul beslenen bir ture belli sebzeleri haslayip vermek dogrusal olabilir .
malum trop turunde mide cok kucuk bagirsak sisteminde cozundurmesinden genel olarak ispanak bezelye hasnanip verilmekte.
marul salatalik denemedim ama onlari cig verdikleri hakkinda konular ve fotolar gordum.
ilk sefer gordukleri bi yemi tanimadiklarindan korkabilirler bile.
ispanagi 1yaprak baska gun yine deneyin .ince kiyin.
tabi gun icinde yem yada ispanak oncesi yem vermemistiniz umarim? Acken verildiginde tadini ogrenirler.yararlidir.[/QUOTE]
Güne başlarken yani sabah saatlerinde vermiştim.Artık tekrar deneyeceğim alıştırmak lazım sizin de değindiğinize göre,benim amacım bağırsaklarını çalıştırmak,canlı artemia da denemek istiyorum haftada bir fakat otçul oldukları için çekiniyorum...Artemia vermem de sakınca görmeyenler de var...
[QUOTE=renoibo]Enpati yaparsak brokoliyi cig yememiz gibi dusunun . Otcul beslenen bir ture belli sebzeleri haslayip vermek dogrusal olabilir .
malum trop turunde mide cok kucuk bagirsak sisteminde cozundurmesinden genel olarak ispanak bezelye hasnanip verilmekte.
marul salatalik denemedim ama onlari cig verdikleri hakkinda konular ve fotolar gordum.
ilk sefer gordukleri bi yemi tanimadiklarindan korkabilirler bile.
ispanagi 1yaprak baska gun yine deneyin .ince kiyin.
tabi gun icinde yem yada ispanak oncesi yem vermemistiniz umarim? Acken verildiginde tadini ogrenirler.yararlidir.[/QUOTE]
Güne başlarken yani sabah saatlerinde vermiştim.Artık tekrar deneyeceğim alıştırmak lazım sizin de değindiğinize göre,benim amacım bağırsaklarını çalıştırmak,canlı artemia da denemek istiyorum haftada bir fakat otçul oldukları için çekiniyorum...Artemia vermem de sakınca görmeyenler de var...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Bende maswa ile yavrudan buyutmeye basladigimdan 1ci seferde yemeyebilirler konumda yada blogumda videolarini gorebilirsiniz .ben hasladiktan sonra kalin damarli kisimi kesip yaprak kisimini ince dograyip parca parca vermekteyim 2ci seferden sonra tadini ogreniyorlar .[/QUOTE]
Denemek amaçlı 2 yaprak ıspanağı cezvede haşlayıp elimle bölüp verdim yenmeyince kepçeyle geri çıkartıp çöpe attım...Kısacası rabet görmedi...
[QUOTE=renoibo]Bende maswa ile yavrudan buyutmeye basladigimdan 1ci seferde yemeyebilirler konumda yada blogumda videolarini gorebilirsiniz .ben hasladiktan sonra kalin damarli kisimi kesip yaprak kisimini ince dograyip parca parca vermekteyim 2ci seferden sonra tadini ogreniyorlar .[/QUOTE]
Denemek amaçlı 2 yaprak ıspanağı cezvede haşlayıp elimle bölüp verdim yenmeyince kepçeyle geri çıkartıp çöpe attım...Kısacası rabet görmedi...
Maswa Ispanak
[QUOTE=mustafakles]
Ben ıspanak marul gibi şeyleri diri olarak veriyorum neredeyse artık kalmıyor çok güzel tüketiyorlar.[/QUOTE]
Tropheus türü mü besliyorsunuz ?
[QUOTE=mustafakles]
Ben ıspanak marul gibi şeyleri diri olarak veriyorum neredeyse artık kalmıyor çok güzel tüketiyorlar.[/QUOTE]
Tropheus türü mü besliyorsunuz ?
Maswa Ispanak
Merhaba,elimde 2-3 cm civarında duboisi maswalarım var ve sürekli kuru yem kullanmamak için ıspanak haşlayıp verdim fakat yanından bile geçmediler...Bu konuda fikirlerinizi almak isterim değerli arkadaşlar....[:cool:]
Merhaba,elimde 2-3 cm civarında duboisi maswalarım var ve sürekli kuru yem kullanmamak için ıspanak haşlayıp verdim fakat yanından bile geçmediler...Bu konuda fikirlerinizi almak isterim değerli arkadaşlar....[:cool:]
Duboisi Renk
Merhabalar, yaklaşık 2 aydır yavru olarak aldığım duboisi maswa besliyorum 35 adet...asıl merak ettiğim bazılarında özellikle iri olan yavrularımın bir kısmında (3 cm civarı) renkleri açık kurşuniye dönmüş durumunda daha küçükleri ise; koyu siyah renkte...iri olanlar renk değişimine mi uğruyor yoksa bir problem mi var... (ilk aldığımda siyah tonları koyu idi)...
Merhabalar, yaklaşık 2 aydır yavru olarak aldığım duboisi maswa besliyorum 35 adet...asıl merak ettiğim bazılarında özellikle iri olan yavrularımın bir kısmında (3 cm civarı) renkleri açık kurşuniye dönmüş durumunda daha küçükleri ise; koyu siyah renkte...iri olanlar renk değişimine mi uğruyor yoksa bir problem mi var... (ilk aldığımda siyah tonları koyu idi)...
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
