ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batu.05
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Şubat 2014 08:17
Son Ziyaret:
06 Mayıs 2018 14:02
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
batuhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[QUOTE=burakksk]Test kitli milimetrik dozlama kafasıda yaşadım, gözlem uslü de denedim. En kolay ve sağlıklısı, EI metodu arkadaşlar, lütfen EI'yi araştırın.. Gübre eklemekten korkmayın.. [B]Fazlasının, başka bir zincir eksik kalmadığı sürece[/B][U][/U][K][/K] zararı yok. Tankta en çok kullanılan 4 element N-P-K ve FE'dir.. Mikrolar eser miktarda da olsa olur..
Co2'yi, Co2 çalışmaya başlamadan önceki PH'ı 1 derece düşürecek şekilde ayarlayın ve ışıklar açılmadan 2 saat önce başlasın çalışmaya, yarım saat önce kapanabilir.
Aydınlatmayı suyun dibine çok sokmayın, 1w/lt dengesinde 15-20cm azamidir, elinizdeki bitkiler aşırı ışık ihtiyacı olan bitkiler değil - buna HC "Cuba" da dahil.. Şunu unutmayın, her zaman yavaş gelişsin ama sağlıklı gelişsin.. Işığı çok basınca aynı oranda bitkilerdeki emilim de arttığı için tankın dengeleri çok çabuk değişir.
Başta su değişimini en az haftada 2 kere yapın, ve öyle %10-15 değil en az %40-50, hacminiz buna müsait.. Ben 100lt tanka haftada 2 kere (3. ayın sonuna geldim) halen %50 su değişimi yapıyorum ve hiç bir canlı "ühü ühü" modunda değil..
Aydınlatma da da sorun var, kesik aydınlatmanın hiç bir yararı yok.. Tam bitkiler gazını alıyor adam gibi fotosenteze başlıyorlar, 4 saat karanlık.. Bunu hep diyorum, biz doğayı taklit etmeye çalışıyoruz, günün ortasında 4 saat güneş kayboluyor mu doğada?
Daha yazılacak çok şey var..
Tanka öneri olarakta; ilk mesajınıza baktım kurulumun üzerinden zaman geçmiş söylemeyim dedim, ama hazır arındırmışsınız boşalmış tank; ön tarafta cama doğru (iç bükey) kavis yapan taş bloğunu tam tersi arkaya doğru kavis yapacak şekilde bir "ADA" tasarımı yaparsanız çok daha keyif alacaksınız görüntüden :)
Sevgiler[/QUOTE]
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim... öneriniz deniycem esasın da ilk kez prof bi kurulum yaptım malzemeler vs iyi para gitti ama tabi tecrübe olmayın aksi giden ne oldu çözemedim sonu hüsran oldu. Dediğiniz deniycem biraz daha arkaya doğru yatirmaya çalışıncam. Ön tarafta cubalarda kuruma basladı taparlar diye umuyorum 3 çeşit bitki ekledim ilk kurduğumda kafama göre göbre ekledim sonu hüsran oldu malesef... Bu sefer aynı hataları yapmadan devam ediyorum inşallah kazasız devam edicem.[:)]
[QUOTE=burakksk]Test kitli milimetrik dozlama kafasıda yaşadım, gözlem uslü de denedim. En kolay ve sağlıklısı, EI metodu arkadaşlar, lütfen EI'yi araştırın.. Gübre eklemekten korkmayın.. [B]Fazlasının, başka bir zincir eksik kalmadığı sürece[/B][U][/U][K][/K] zararı yok. Tankta en çok kullanılan 4 element N-P-K ve FE'dir.. Mikrolar eser miktarda da olsa olur..
Co2'yi, Co2 çalışmaya başlamadan önceki PH'ı 1 derece düşürecek şekilde ayarlayın ve ışıklar açılmadan 2 saat önce başlasın çalışmaya, yarım saat önce kapanabilir.
Aydınlatmayı suyun dibine çok sokmayın, 1w/lt dengesinde 15-20cm azamidir, elinizdeki bitkiler aşırı ışık ihtiyacı olan bitkiler değil - buna HC "Cuba" da dahil.. Şunu unutmayın, her zaman yavaş gelişsin ama sağlıklı gelişsin.. Işığı çok basınca aynı oranda bitkilerdeki emilim de arttığı için tankın dengeleri çok çabuk değişir.
Başta su değişimini en az haftada 2 kere yapın, ve öyle %10-15 değil en az %40-50, hacminiz buna müsait.. Ben 100lt tanka haftada 2 kere (3. ayın sonuna geldim) halen %50 su değişimi yapıyorum ve hiç bir canlı "ühü ühü" modunda değil..
Aydınlatma da da sorun var, kesik aydınlatmanın hiç bir yararı yok.. Tam bitkiler gazını alıyor adam gibi fotosenteze başlıyorlar, 4 saat karanlık.. Bunu hep diyorum, biz doğayı taklit etmeye çalışıyoruz, günün ortasında 4 saat güneş kayboluyor mu doğada?
Daha yazılacak çok şey var..
Tanka öneri olarakta; ilk mesajınıza baktım kurulumun üzerinden zaman geçmiş söylemeyim dedim, ama hazır arındırmışsınız boşalmış tank; ön tarafta cama doğru (iç bükey) kavis yapan taş bloğunu tam tersi arkaya doğru kavis yapacak şekilde bir "ADA" tasarımı yaparsanız çok daha keyif alacaksınız görüntüden :)
Sevgiler[/QUOTE]
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim... öneriniz deniycem esasın da ilk kez prof bi kurulum yaptım malzemeler vs iyi para gitti ama tabi tecrübe olmayın aksi giden ne oldu çözemedim sonu hüsran oldu. Dediğiniz deniycem biraz daha arkaya doğru yatirmaya çalışıncam. Ön tarafta cubalarda kuruma basladı taparlar diye umuyorum 3 çeşit bitki ekledim ilk kurduğumda kafama göre göbre ekledim sonu hüsran oldu malesef... Bu sefer aynı hataları yapmadan devam ediyorum inşallah kazasız devam edicem.[:)]
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[QUOTE=omerfarukgunes]Cok güzel bir tasarım basit hatalar yüzünden heba olmuş . Cok üzüldüm gerçekten . Bence makra ve mikro gübreleme hakkında biraz arastırma yapıp tekrar deneme yapın . Yanlış gübreleme ve yanlış aydınlatma sorununuz olmuş çünkü [/QUOTE]
Aynen öyle oldu malesef aydinlatma da sorun oldugunu sanmıyorum 4 acik 4 kapali 4 acik seklinde gittim. Tabi gubreyi biraz çorba edince sonuç hüsran oldu şuan yeniden başladım potasyum ekledim tek birde demir onuda yazanin çok altında.
[QUOTE=omerfarukgunes]Cok güzel bir tasarım basit hatalar yüzünden heba olmuş . Cok üzüldüm gerçekten . Bence makra ve mikro gübreleme hakkında biraz arastırma yapıp tekrar deneme yapın . Yanlış gübreleme ve yanlış aydınlatma sorununuz olmuş çünkü [/QUOTE]
Aynen öyle oldu malesef aydinlatma da sorun oldugunu sanmıyorum 4 acik 4 kapali 4 acik seklinde gittim. Tabi gubreyi biraz çorba edince sonuç hüsran oldu şuan yeniden başladım potasyum ekledim tek birde demir onuda yazanin çok altında.
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[QUOTE=fikretbavuk]Maşallah çok güzel olmuş. İlerde yapmak istediğim hi-tech ancak yeterli tecrübeyi edindikten sonra. Sorunlar ve gözlemelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.[/QUOTE]
Şuan o bitkilerin hic biri kalmadı malesef...
[QUOTE=ozganridvan]Son durum ne acaba [:)][/QUOTE]
Son durum üstad patates oldu geyik boynuzu diye bi alg hortladi kurtaramadim bitkileri heryeri sardi çok uğraştım ama malesef . Kök de dış filitre borulari vs heryeri sardı sonunda bitkileri cikarip oksijenli su bastim suan da sadece ondeki cubay la diyer bitki kaldi . Yeni ekledigim 3 bitki var biraz geliştiği de paylaşim yapicam yeni aldim [:'(][:'(] bi tane fotoğraf atayım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/160520172308181.jpg[/IMG][EDIT]vuslat,2017-05-17 15:18:48[/EDIT]
[QUOTE=fikretbavuk]Maşallah çok güzel olmuş. İlerde yapmak istediğim hi-tech ancak yeterli tecrübeyi edindikten sonra. Sorunlar ve gözlemelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.[/QUOTE]
Şuan o bitkilerin hic biri kalmadı malesef...
[QUOTE=ozganridvan]Son durum ne acaba [:)][/QUOTE]
Son durum üstad patates oldu geyik boynuzu diye bi alg hortladi kurtaramadim bitkileri heryeri sardi çok uğraştım ama malesef . Kök de dış filitre borulari vs heryeri sardı sonunda bitkileri cikarip oksijenli su bastim suan da sadece ondeki cubay la diyer bitki kaldi . Yeni ekledigim 3 bitki var biraz geliştiği de paylaşim yapicam yeni aldim [:'(][:'(] bi tane fotoğraf atayım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/160520172308181.jpg[/IMG][EDIT]vuslat,2017-05-17 15:18:48[/EDIT]
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[QUOTE=ozganridvan]
Maşallah çok güzel. Sağ üst arka taraftaki yavruluk mu biraz doğallığı bozmuş. Kırmızı bitki ekmeyi düşünmez misiniz? Zevkler ve renkler tartışılmaz ama kırmızı bitkilerle renk ve heyecan katılır bence akvaryuma [:D][/QUOTE]
Baligim gitti gidici de ondan onun icine koydum üstat esasında ektim ince yapraklı hafiften uçları kizarmaya basladi kayalarin arkasında demir gubreside kullaniyorum ama kizarmadi daha yoksa bende seviyorum hepsi aynı renk olunca fark lağzım[:D]
[QUOTE=ozganridvan]
Maşallah çok güzel. Sağ üst arka taraftaki yavruluk mu biraz doğallığı bozmuş. Kırmızı bitki ekmeyi düşünmez misiniz? Zevkler ve renkler tartışılmaz ama kırmızı bitkilerle renk ve heyecan katılır bence akvaryuma [:D][/QUOTE]
Baligim gitti gidici de ondan onun icine koydum üstat esasında ektim ince yapraklı hafiften uçları kizarmaya basladi kayalarin arkasında demir gubreside kullaniyorum ama kizarmadi daha yoksa bende seviyorum hepsi aynı renk olunca fark lağzım[:D]
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[QUOTE=ozganridvan]Nerite güzel iş görecektir konuyu takipte olacağım bol şans [:)][/QUOTE]
Teşekkür üstat hayırlısı bakalım, buda son hali...[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/260420170931241.jpg[/IMG]
[QUOTE=ozganridvan]Nerite güzel iş görecektir konuyu takipte olacağım bol şans [:)][/QUOTE]
Teşekkür üstat hayırlısı bakalım, buda son hali...[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/260420170931241.jpg[/IMG]
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[QUOTE=ozganridvan]
Dış filtre kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız içinde aktif karbon varsa onu da çıkarın. Nerite salyangozu bu algleri güzel tüketiyor 3 5 tane temin edip akvaryuma bırakırsanız iyi olur. Akvaryumda yetersiz filtreleme düzensiz co2 ve su değişimini aksatılması da bu alge sebebiyet verebilir. Umarım bir an önce kurtulursunuz bol şans [:)][/QUOTE]
Tabi dis filitre kullaniyorum bu 2.bitkili akvaryum ama bu kadar prof yapmaya calismadim malzeme olarak ustat icinde carbon yok [:)]
Co2 duzenli veriyorum su degisimi vs aksatmadan devam birtek narite ve otto almam lagzim galiba . Eheim 2217 dis filitrem inşallah kurtulurumda bukadar emek bosa gitmez [:D]
[QUOTE=ozganridvan]
Dış filtre kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız içinde aktif karbon varsa onu da çıkarın. Nerite salyangozu bu algleri güzel tüketiyor 3 5 tane temin edip akvaryuma bırakırsanız iyi olur. Akvaryumda yetersiz filtreleme düzensiz co2 ve su değişimini aksatılması da bu alge sebebiyet verebilir. Umarım bir an önce kurtulursunuz bol şans [:)][/QUOTE]
Tabi dis filitre kullaniyorum bu 2.bitkili akvaryum ama bu kadar prof yapmaya calismadim malzeme olarak ustat icinde carbon yok [:)]
Co2 duzenli veriyorum su degisimi vs aksatmadan devam birtek narite ve otto almam lagzim galiba . Eheim 2217 dis filitrem inşallah kurtulurumda bukadar emek bosa gitmez [:D]
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[QUOTE=ozganridvan]Yeşil nokta yosunu gibi görünüyor. Sebebi fosfat eksikliği olabilir.[/QUOTE]
Eyvallahh ustat galiba fosfattan oluyor ben eklemedim hic çünkü dün su değişimi yaptim ekledim inaallah 1.2 haftaya toparlar baska yapmam gereken bir sey varmi acaba potasyum ekliyorum mesela .
[QUOTE=ozganridvan]Yeşil nokta yosunu gibi görünüyor. Sebebi fosfat eksikliği olabilir.[/QUOTE]
Eyvallahh ustat galiba fosfattan oluyor ben eklemedim hic çünkü dün su değişimi yaptim ekledim inaallah 1.2 haftaya toparlar baska yapmam gereken bir sey varmi acaba potasyum ekliyorum mesela .
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
Bitkilerin dipleri şuan hep bu şekil arkadaslar ne yapmam lağzım lütfen yardimci olun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/250420172201091.jpg[/IMG]
Bitkilerin dipleri şuan hep bu şekil arkadaslar ne yapmam lağzım lütfen yardimci olun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/250420172201091.jpg[/IMG]
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/120420171622561.jpg[/IMG][QUOTE=CNYTYLMZ]Cubalar on tarafı kapayıncaya harika durucaktir [/QUOTE]
Son hali bu şekilde cubalar biraz başladı gelişmeye. Teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158318/120420171622561.jpg[/IMG][QUOTE=CNYTYLMZ]Cubalar on tarafı kapayıncaya harika durucaktir [/QUOTE]
Son hali bu şekilde cubalar biraz başladı gelişmeye. Teşekkür ederim
High Tech Tanķım 1. Ayı Yardım Lütfen ?
Reeflowers all inclusive ve demir
Birde tropica var dı elimde. Dün potasyum aldim ekleme yaptım.
Reeflowers all inclusive ve demir
Birde tropica var dı elimde. Dün potasyum aldim ekleme yaptım.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
