ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
caglangt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ocak 2014 21:03
Son Ziyaret:
29 Mart 2020 02:05
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tımucın Caglan Gulcan
Doğum Tarihi:
05 Kasım 1985
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
T.Çağlan Gülcan
SON 10 MESAJI
5630 Smd Led Bar Tecrubem
Merhaba,
Yaklaşık beş yıllık akvaryumumda t5 aydınlatma sistemi kullanıyorum.
Bu sene t5 lerin de eskimesi ile led sistemine geçiş yapmak istiyorum.
Konu hakkında birçok yazı okuyup video izledim. Anladığım kadarıyla led aydınlatmalar ile başarı sağlayanlar var ancak bu işin her akvaryuma uygun
bir formülü bulunmuyor. Bu nedenle mevcut fikrimi ve sorularımı yazıp,
bu konuda siz değerli akvaristlerin yardımını rica ediyorum.
Şu an aklımda mevcut kullandığım Hopar armatürdeki t5 leri söküp modul ledler ile bir dizilim yapmak var.
Burada üç temel sorum var:
1- Mevcut armatüre bu uygulamayı yaptığımda sıcaklık vs gibi bir sorun yaşar mıyım?
(armatürün altı t5 sistemde olduğu gibi plexi ile kapalı olacak)
2- Tabandan 50cm yükseklik olan bu akvaryumda aşağıdaki led sayısı ve dizilimi sizce ideal mi?
[U]https://urun.n11.com/led-aydinlatmalar/15-watt-samsung-mercekli-modul-led-20-adet-P246220151[/U] Beyaz x 20
[U]https://urun.n11.com/led-aydinlatmalar/15-watt-samsung-mercekli-modul-led-20-adet-P246220151[/U] Günışığı x 20
[U]https://urun.n11.com/led-aydinlatmalar/kirmizi-uc-cipli-mercekli-modul-led-2835-15w-1-adet-P206549022[/U]
5 x Kırmızı
3 x Mavi
2 x Yeşil
3- Modul led yerine sizce daha iyi olan bir alternatife yönelmeli miyim?
Aşağıda akvaryumun fotoğraflarını bulabilirsiniz.
Yetiştirdiğim bitkiler şu an akvaryumdakiler. Akvaryumda CO2 desteği bulunmuyor ama ileriki aşamada yüksek destekli bir akvaryum yapmayı planlamasam da
co2 desteği eklemeyi düşünüyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191558071.jpg[/IMG][EDIT]caglangt,2019-04-02 08:05:05[/EDIT]
Merhaba,
Yaklaşık beş yıllık akvaryumumda t5 aydınlatma sistemi kullanıyorum.
Bu sene t5 lerin de eskimesi ile led sistemine geçiş yapmak istiyorum.
Konu hakkında birçok yazı okuyup video izledim. Anladığım kadarıyla led aydınlatmalar ile başarı sağlayanlar var ancak bu işin her akvaryuma uygun
bir formülü bulunmuyor. Bu nedenle mevcut fikrimi ve sorularımı yazıp,
bu konuda siz değerli akvaristlerin yardımını rica ediyorum.
Şu an aklımda mevcut kullandığım Hopar armatürdeki t5 leri söküp modul ledler ile bir dizilim yapmak var.
Burada üç temel sorum var:
1- Mevcut armatüre bu uygulamayı yaptığımda sıcaklık vs gibi bir sorun yaşar mıyım?
(armatürün altı t5 sistemde olduğu gibi plexi ile kapalı olacak)
2- Tabandan 50cm yükseklik olan bu akvaryumda aşağıdaki led sayısı ve dizilimi sizce ideal mi?
[U]https://urun.n11.com/led-aydinlatmalar/15-watt-samsung-mercekli-modul-led-20-adet-P246220151[/U] Beyaz x 20
[U]https://urun.n11.com/led-aydinlatmalar/15-watt-samsung-mercekli-modul-led-20-adet-P246220151[/U] Günışığı x 20
[U]https://urun.n11.com/led-aydinlatmalar/kirmizi-uc-cipli-mercekli-modul-led-2835-15w-1-adet-P206549022[/U]
5 x Kırmızı
3 x Mavi
2 x Yeşil
3- Modul led yerine sizce daha iyi olan bir alternatife yönelmeli miyim?
Aşağıda akvaryumun fotoğraflarını bulabilirsiniz.
Yetiştirdiğim bitkiler şu an akvaryumdakiler. Akvaryumda CO2 desteği bulunmuyor ama ileriki aşamada yüksek destekli bir akvaryum yapmayı planlamasam da
co2 desteği eklemeyi düşünüyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191558071.jpg[/IMG][EDIT]caglangt,2019-04-02 08:05:05[/EDIT]
120 X 55 X 45 Mevcut Armatür İle Led - Tavsiye
Merhaba,
Yaklaşık beş yıllık akvaryumumda t5 aydınlatma sistemi kullanıyorum.
Bu sene t5 lerin de eskimesi ile led sistemine geçiş yapmak istiyorum.
Konu hakkında birçok yazı okuyup video izledim. Anladığım kadarıyla led aydınlatmalar ile başarı sağlayanlar var ancak bu işin her akvaryuma uygun
bir formülü bulunmuyor. Bu nedenle mevcut fikrimi ve sorularımı yazıp,
bu konuda siz değerli akvaristlerin yardımını rica ediyorum.
Şu an aklımda mevcut kullandığım Hopar armatürdeki t5 leri söküp modul ledler ile bir dizilim yapmak var.
Örn ürün : [URL]https://urun.n11.com/serit-led/mercekli-modul-led-15w-tum-renkler-P179453032[/URL]
Burada üç temel sorum var:
1- Mevcut armatüre bu uygulamayı yaptığımda sıcaklık vs gibi bir sorun yaşar mıyım?
(armatürün altı t5 sistemde olduğu gibi plexi ile kapalı olacak)
2- Tabandan 50cm yükseklik olan bu akvaryumda nasıl bir led sayısı ve dizilimi kullanırdınız?
3- Modul led yerine sizce daha iyi olan bir alternatife yönelmeli miyim?
Aşağıda akvaryumun fotoğraflarını bulabilirsiniz.
Yetiştirdiğim bitkiler şu an akvaryumdakiler. Akvaryumda CO2 desteği bulunmuyor ama ileriki aşamada yüksek destekli bir akvaryum yapmayı planlamasam da
co2 desteği eklemeyi düşünüyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191558071.jpg[/IMG][EDIT]caglangt,2019-03-31 16:25:30[/EDIT]
Merhaba,
Yaklaşık beş yıllık akvaryumumda t5 aydınlatma sistemi kullanıyorum.
Bu sene t5 lerin de eskimesi ile led sistemine geçiş yapmak istiyorum.
Konu hakkında birçok yazı okuyup video izledim. Anladığım kadarıyla led aydınlatmalar ile başarı sağlayanlar var ancak bu işin her akvaryuma uygun
bir formülü bulunmuyor. Bu nedenle mevcut fikrimi ve sorularımı yazıp,
bu konuda siz değerli akvaristlerin yardımını rica ediyorum.
Şu an aklımda mevcut kullandığım Hopar armatürdeki t5 leri söküp modul ledler ile bir dizilim yapmak var.
Örn ürün : [URL]https://urun.n11.com/serit-led/mercekli-modul-led-15w-tum-renkler-P179453032[/URL]
Burada üç temel sorum var:
1- Mevcut armatüre bu uygulamayı yaptığımda sıcaklık vs gibi bir sorun yaşar mıyım?
(armatürün altı t5 sistemde olduğu gibi plexi ile kapalı olacak)
2- Tabandan 50cm yükseklik olan bu akvaryumda nasıl bir led sayısı ve dizilimi kullanırdınız?
3- Modul led yerine sizce daha iyi olan bir alternatife yönelmeli miyim?
Aşağıda akvaryumun fotoğraflarını bulabilirsiniz.
Yetiştirdiğim bitkiler şu an akvaryumdakiler. Akvaryumda CO2 desteği bulunmuyor ama ileriki aşamada yüksek destekli bir akvaryum yapmayı planlamasam da
co2 desteği eklemeyi düşünüyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191557521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156126/310320191558071.jpg[/IMG][EDIT]caglangt,2019-03-31 16:25:30[/EDIT]
Neon çenedeki şişkinlik
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: çene altında yumru gibi şişkinlik
Akvaryum Kapasitesi (litre):250
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra karışık
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: iç dış
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftalık/iki haftalık su değişimi
Merhaba
neon tetranın cene kısmında yumru gıbı bır sıskınlık oldugunu farkettım.
Bu bır tur parazıt olabılır mı?
Canlıdaki Belirtiler: çene altında yumru gibi şişkinlik
Akvaryum Kapasitesi (litre):250
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra karışık
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: iç dış
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftalık/iki haftalık su değişimi
Bitkili-Tetra Karışık 270 LT
[QUOTE=samcoin]Akvaryum güzel, acilen bitkilerin büyümesi veya bitkilendirilmesi gerekiyor gibi.. Bir tetracı olarak rainbow ların orjinalliğini merak ettim. Boyandığını görmüştüm de.[/QUOTE]
[QUOTE=roboken]Elinize sağlık hocam güzel bir kurulum olmuş. Böyle bir akvaryumun seyrine doyulmuyor.
[/QUOTE]
caglangt 2014-03-16 20:34:09
[QUOTE=samcoin]Akvaryum güzel, acilen bitkilerin büyümesi veya bitkilendirilmesi gerekiyor gibi.. Bir tetracı olarak rainbow ların orjinalliğini merak ettim. Boyandığını görmüştüm de.[/QUOTE]
Rainbowlar aldığım gibiler çok fazla renk göstermiyorlar. Bunların bilgilerinde gerçek renkleri sadece güneş ışığında ortaya çıkar yazıyor ama ne kadar bir renk gösteriyorlar bilemiyorum.
bunları nasıl boyuyorlar?
[QUOTE=roboken]Elinize sağlık hocam güzel bir kurulum olmuş. Böyle bir akvaryumun seyrine doyulmuyor.
Ben size betalar hakkında bir soru sormak istiyorum. Her okuduğum yazı ve makalede betalardan canavar gibi bahsediyorlar, fakat bir çok karma akvaryumda da görüyorum ve sıkıntı çıkarsa insanlar ayırırlar herhalde diyorum. Sizin betaların akvaryumda ki davranışları nasıl acaba öğrenebilir miyim.
Benimde 210lt lik bitkili ağırlıklı canlı doğuran bir tankım var. (lepistes, kılıç kuyruk, moly, plati, zebra, neon tetra, çöpçü, vatoz, salyangoz, midye) Bende bir beta eklesem, bir betayı da bardaktan ben kurtarsam diyorum.
Bu konuda sizin değerli izlenim ve görüşlerinizi alabilirmiyim
Merhaba,
ben de karma akvaryumlarda betalar görüp koyup koymamakta kararsız kalmıştım.
Karma akvaryumlarda betalardan korkmayın, esas korunması gereken balıklar onlar:)
Daha önce 2 beta kaybettim. Akvaryuma koyacağınız betanın gücünün yerinde olması ve çok ürkek olmaması gerekiyor. Aksi halde garip bir şekilde kendi kendine birkaç gün içinde ölüyorlar(stres kaynaklı diye düşünüyorum)
şu anda 1 erkek 3 dişi beta var akvaryumda. Erkek ve dişiler akvaryumcuya yeni gelmişti aldığımda.
Şu an hepsi aktif olarak geziyorlar ve 2 aydır hiçbir sorun yaşamadım. Yüzgeçleri iyice büyüdü ve şekillendi.
Leporinus fasciatus
Evet uzun süren sessizlikten sonra biraz önce eve geldiğimde
Evet uzun süren sessizlikten sonra biraz önce eve geldiğimde
serpae tetralardan birinin gözünün yenmiş oldugunu gördüm.
Şu an tek fail var.
Leporinus fasciatus
Ilgınc. Bunun gibi birkaç forumda balığa sahip olanların yazdıkları ile burda çizilen profil farklı.
Birçok kişi akvaryumdaki diğer balıkları öldürdüğünü yazmış.
http://freshaquarium.about.com/u/ua/tetras/leporinusowner.htm
http://reviews.petsmart.com/4830/3956845/leporinus-fasciatus-reviews/reviews.htm
Profillerden birtanesinde aşağıdaki not dikkat çekiyor belki balığın davranışında etkili olabilir.
OTHER NOTES- This fish requires hiding places to feel secure. Given hiding places like rock caves or rootballs, the fish will be a peaceful member of a carefully planned community. Without hiding places it becomes very hostile.
Ayrıca iki türü var birbiri ile karıştırılan
Leporinus affinis ve Leporinus fasciatus
bendekinin hangisi olduğunu ayırt edip paylaşacağım
Şimdilik balıklardan kayıp yok ama beslenmesine dikkat etmek gerekiyor.
Leporinus fasciatus
Merhaba,
Merhaba,
Akvaryumcuda son 2 aydır tetraların bulunduğu 30-40 litrelik bir akvaryumda tek başına duran
Leporinusu, bana balık veren çocuğun keyif için hırpalamasını da görünce alıp eve getirdim.
Tetralarla beraber durdugu ve çok da agrasif olmayan görüntüsü sebebiyle çok sorgulamadım bu balığı.
Tetra türlerinin bulundugu 250 lt bitkili akvaryuma koydum ve yaklaşık 10 gündür sorunsuz ve kayıpsız (ramshorn salyangozların hepsını yemesı harıcınde) bır zararını gormedım.
Yabancı forumlarda okudugum bırcok kaynakta bu balıkların en sert cichlid lerle bıle kavgaya tutusan ve tanktakı herseyı olduren bir profili var:)
Şimdilik çok barışçıl bir profil çizse de, akvaryumda sorun yaratmaya başlarsa balıgı uygun bırısıne vermeyı planlıyorum.
Bu balığı besleyen var mı? Ne tür canlılarla bakıyorsunuz?
Bitki Kökünden Çıkan Kırmızı Solucan
serpae ler bır kaç parçaya bölüp yuttular :)
serpae ler bır kaç parçaya bölüp yuttular :)
Bitki Kökünden Çıkan Kırmızı Solucan
Merhaba,
Merhaba,
Yer değişimi yaparken bitkilerin birinin köküne sarılmış olarak resimdeki solucan çıktı.
Bitkili ve Karışık tetraların bulundugu bir akvaryumum var.
Balıkları Tubifex ile hiç beslemedim.
Bu solucan Tubifex midir?
Akvaryumda bulunmasının bir zararı olur mu?
Teşekkürler
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

