ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Blueman4560
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
70
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2013 12:27
Son Ziyaret:
11 Ekim 2022 18:49
Toplam Mesaj:
300 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Volkan Özdil
Doğum Tarihi:
16 Temmuz 1978
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/153853.jpg[/img]
120*60*60(h) F0 Tropheus Black Kiriza
120*45*50(h) F0 Tropheus Kasakalawe
SON 10 MESAJI
400 Lt Ye Eheim 2217 Mi Fluval 405 Veya 406 Mi
[QUOTE=osmny40]Herkese selamlar. 100 cm. Lik akvaryumumu 150x50x60 lik bir akvaryumla degistirdim suan eski akvaryumda kullandigim c1000 filtreyi kullaniyorum. Suan icin filtrede sikinti yok ama 2 ay sonra yetmez diye düaünüyorum ve bu sebeble 2.el bi filtre almayi düsünüyorum. Aklimda bulabilirsem temiz bi eheim 2217 var ama 1000 litre debisi var acaba 400 lt ye yetermi birde fluval 405 veya 406 bulursam alayim diyorum acaba 400 litreye 2217 mi fluval 405 veya 406 mi eheim sepetsiz olmasindan dolayi yeterli deniliyor. Acaba 2217 yi 400 500 litrede kullan varmi[/QUOTE]
Selamlar Osman,
Biliyorum kafan karışık ama biliyorsun ben de bir kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile diğer sepetli filtrelere göre çok daha verimli ve çok daha efektif bir filtredir.
Fluval 406 da kaliteli ve iyi bir filtredir ve debisi 2217 den yüksektir ama en önemlisi bilinenin aksine filtrasyonda herşey debi değildir. Hatta biyolojik medyadan çok yüksek debide su geçisi iyi birşey değildir, bakteri tutumunu zorlaştırır. Fluval 406 sepetli yapıya sahiptir, 4 sepeti vardır. Filtre hacminin neredeyse yarısı mekanik filtrasyon süngerlerine aittir ve alabileceği biyolojik medya miktarı 2217 nin yarısı kadar bile değildir.
2217 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Sana 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağın 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsin. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyarsın.
Bu şekilde 150*50*60 akvaryumunda mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsin.[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:46:15[/EDIT]
[QUOTE=osmny40]Herkese selamlar. 100 cm. Lik akvaryumumu 150x50x60 lik bir akvaryumla degistirdim suan eski akvaryumda kullandigim c1000 filtreyi kullaniyorum. Suan icin filtrede sikinti yok ama 2 ay sonra yetmez diye düaünüyorum ve bu sebeble 2.el bi filtre almayi düsünüyorum. Aklimda bulabilirsem temiz bi eheim 2217 var ama 1000 litre debisi var acaba 400 lt ye yetermi birde fluval 405 veya 406 bulursam alayim diyorum acaba 400 litreye 2217 mi fluval 405 veya 406 mi eheim sepetsiz olmasindan dolayi yeterli deniliyor. Acaba 2217 yi 400 500 litrede kullan varmi[/QUOTE]
Selamlar Osman,
Biliyorum kafan karışık ama biliyorsun ben de bir kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile diğer sepetli filtrelere göre çok daha verimli ve çok daha efektif bir filtredir.
Fluval 406 da kaliteli ve iyi bir filtredir ve debisi 2217 den yüksektir ama en önemlisi bilinenin aksine filtrasyonda herşey debi değildir. Hatta biyolojik medyadan çok yüksek debide su geçisi iyi birşey değildir, bakteri tutumunu zorlaştırır. Fluval 406 sepetli yapıya sahiptir, 4 sepeti vardır. Filtre hacminin neredeyse yarısı mekanik filtrasyon süngerlerine aittir ve alabileceği biyolojik medya miktarı 2217 nin yarısı kadar bile değildir.
2217 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Sana 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağın 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsin. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyarsın.
Bu şekilde 150*50*60 akvaryumunda mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsin.[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:46:15[/EDIT]
Eheim 2217 Kullananlar
[QUOTE=Aykut nouma]Merhabalar, biraz zaman gecmis ancak yine de sormak isterim. 2217 02 modeli gelince seramik, substrat ve mech mi almaliyiz? Saygilarimla ustalar cevaplarsa sevinirim[/QUOTE]
Ben de bir 2217 kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile sepetli filtrelere göre çok daha verimli efektif bir filtredir.
2217-02 modeli ve 2217-01 modeli olmak üzere iki model olarak satılır 01 modeli musluksuz ,02 modeli muslukludur. Ancak her iki model de içlerinde sadece 6 adet biyolojik sünger, 1 adet elyaf ped ve 1 adet de karbonlu ped ile gelir. Yani biyolojik filtrasyon açısından içi boşdur. Kullanım ve temizlik sırasındaki kolaylığı dolayısı ile musluklu modelini almanızı tavsiye ederim.
Bu filtre 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Size 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanızı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağınız 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsiniz. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyun. Bu şekilde mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsiniz.
[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:27:19[/EDIT]
[QUOTE=Aykut nouma]Merhabalar, biraz zaman gecmis ancak yine de sormak isterim. 2217 02 modeli gelince seramik, substrat ve mech mi almaliyiz? Saygilarimla ustalar cevaplarsa sevinirim[/QUOTE]
Ben de bir 2217 kullanıcısı olarak Eheim 2217 yi kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir bakteri yuvasıdır ve sepetsiz tasarımı ile suyu alttan alıp yukarı doğru kayıpsız bir şekilde tüm malzemelerden süzerek geçirerek akvaryuma geri basması nedeni ile sepetli filtrelere göre çok daha verimli efektif bir filtredir.
2217-02 modeli ve 2217-01 modeli olmak üzere iki model olarak satılır 01 modeli musluksuz ,02 modeli muslukludur. Ancak her iki model de içlerinde sadece 6 adet biyolojik sünger, 1 adet elyaf ped ve 1 adet de karbonlu ped ile gelir. Yani biyolojik filtrasyon açısından içi boşdur. Kullanım ve temizlik sırasındaki kolaylığı dolayısı ile musluklu modelini almanızı tavsiye ederim.
Bu filtre 4 litre substrat ve 1 litre seramik alır. Size 3 litre eheim substart pro ( tavsiyemdir ) yada sera siporax ve 1 litre de normal seramik ( illa eheim ehmi mech gerekli değildir ) almanızı öneririm.
Filtrenizde en alta yeşil plastik aparatını koyduktan sonra, üstüne alacağınız 1 litre seramiği, üstüne 1 adet süngerini, 1 adet elyaf pedini ( elyafı bu bölümde kullanıyoruz ki biyolojik medyamıza mümkün olduğunca kaba pislikleri arınmış olan su gitsin. Bazı arkadaşlar elyafı en üst bölüme koyarlar ama işin filtrasyon açısında en doğrusu bu bölümde olmasıdır ) , üstüne de alacağınız 3 litre substratını ( substrat pro yada sera siporax ), en üste de tekrar 1 adet süngerini ve onunda üstüne karbon pedini koyup üst plastik aparatını koyup filtrenizi kullanabilirsiniz. 30 gün sonra karbonlu pedi çıkarın ve yerine eğer imkanınız var ise seachem purigen ( 100 ml yeterli olacaktır ) koyun. Bu şekilde mükemmel bir biyolojik denge ve filtrasyon sağlayabilirsiniz.
[EDIT]Blueman4560,2017-03-27 12:27:19[/EDIT]
F0 Tropheus Black Kriza
[QUOTE=Kınayu]Selamlar
Çok güzel ve uyumlu bir koloniniz var gerçekten tebrikler güle güle bakın nice yavruları nasip olsun [:iyi:] [:nazar:] [:nazar:] [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkürler Erhan Bey sağolun. Oturma süreci biraz sancılı geçmişti ama çok şükür artık uyumlular
[QUOTE=Kınayu]Selamlar
Çok güzel ve uyumlu bir koloniniz var gerçekten tebrikler güle güle bakın nice yavruları nasip olsun [:iyi:] [:nazar:] [:nazar:] [:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkürler Erhan Bey sağolun. Oturma süreci biraz sancılı geçmişti ama çok şükür artık uyumlular
Tropheus Bemba
[QUOTE=safakarda]
Teşekkür ederim:) Su seviyesini yükseltince dış filtrenin çıkış borusu suyun içine giriyor şelale sistemiyle oksijen sağladığım için malesef daha fazla yükseltemiyorum :( Boru suyun içinde olduğunda yeterli oksijen verebilecek bir yöntem var mıdır acaba?[/QUOTE]
Siz su seviyesini yukarı çıkartın şelale aparatının deliklerini hafif yukarı su yüzeyine bakacak şekilde su yüzeyine doğru ayarlarsanız su yüzeyi dalagalanacaktır ve bu sayede balıklarınız için oksijen sağlamış olursunuz.
[QUOTE=safakarda]
Teşekkür ederim:) Su seviyesini yükseltince dış filtrenin çıkış borusu suyun içine giriyor şelale sistemiyle oksijen sağladığım için malesef daha fazla yükseltemiyorum :( Boru suyun içinde olduğunda yeterli oksijen verebilecek bir yöntem var mıdır acaba?[/QUOTE]
Siz su seviyesini yukarı çıkartın şelale aparatının deliklerini hafif yukarı su yüzeyine bakacak şekilde su yüzeyine doğru ayarlarsanız su yüzeyi dalagalanacaktır ve bu sayede balıklarınız için oksijen sağlamış olursunuz.
F0 Tropheus Black Kriza
İki dişinin ağzını daha dün doldurmuştu bugün de sabah sabah çekmiş kızı kenara hınzıra bak sen :)
[VID]https://youtu.be/uRPaY4Iah-I[/VID]
İki dişinin ağzını daha dün doldurmuştu bugün de sabah sabah çekmiş kızı kenara hınzıra bak sen :)
[VID]https://youtu.be/uRPaY4Iah-I[/VID]
Tropheus Bemba
Böyle çok güzel olmuş balıklarınızı sağlıklı büyütmenizi temenni ederim. Bence akvaryum su seviyenizi de biraz yükseltirseniz taç kapağın hizasının biraz üstüne çıkartırsanız su çizgisi de gözükmeyecek ve görsellik daha iyi olacaktır diye düşünüyorum
Böyle çok güzel olmuş balıklarınızı sağlıklı büyütmenizi temenni ederim. Bence akvaryum su seviyenizi de biraz yükseltirseniz taç kapağın hizasının biraz üstüne çıkartırsanız su çizgisi de gözükmeyecek ve görsellik daha iyi olacaktır diye düşünüyorum
Kumun Üstünde Kahverengi Yosun. Resimli
[QUOTE=akheron]Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?[/QUOTE]
Açıkçası silicatex fazla bir işe yaramadı. En son kumun üstünden 3-4 mm çekerek yeni kum eklemesi yaptım
[QUOTE=akheron]Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?[/QUOTE]
Açıkçası silicatex fazla bir işe yaramadı. En son kumun üstünden 3-4 mm çekerek yeni kum eklemesi yaptım
Resun Air 8000 Hava Motoru 4çıkışlı ( İncelemesi )
Emeğiniz ve detaylı incelemeniz için teşekkür ederim.
Emeğiniz ve detaylı incelemeniz için teşekkür ederim.
Tropheus Kasakalawe Ler Çalışıyor :)
[QUOTE=BiotopeDogan]
Balıklarınızın maşallahı var.Güzel bir
Tür bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler Doğan Bey, sağolun.
[QUOTE=BiotopeDogan]
Balıklarınızın maşallahı var.Güzel bir
Tür bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler Doğan Bey, sağolun.
Tropheus Kasakalawe Ler Çalışıyor :)
[QUOTE=SaitBaki]Maşallah[/QUOTE]
Teşekkürler Sait Bey
[QUOTE=osmny40]Masallah volkan abi makine gibiler. Bu arada senin yavrular 3 cme ulasti. Kavga bile ediyolar. [/QUOTE]
Sağolasın Osman, aman maşallah diyelim yavrulara. İnşallah yavrularını sağlıklı büyütüp yavrularını da alırsın
[QUOTE=SaitBaki]Maşallah[/QUOTE]
Teşekkürler Sait Bey
[QUOTE=osmny40]Masallah volkan abi makine gibiler. Bu arada senin yavrular 3 cme ulasti. Kavga bile ediyolar. [/QUOTE]
Sağolasın Osman, aman maşallah diyelim yavrulara. İnşallah yavrularını sağlıklı büyütüp yavrularını da alırsın
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
