ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Wormanizer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2013 12:31
Son Ziyaret:
02 Kasım 2020 02:15
Toplam Mesaj:
77 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ragnar ragnar
Doğum Tarihi:
05 Eylül 2000
Yaş:
25
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
D201 Diy Co2 Sistemi
Dün kurmuş olduğum sistem şuan stabil olarak çalışmakta. Basınç yeşil alanın üzerine çıkmaya başlayınca limon tuzunun olduğu şişedeki hortumun ucunu mıknatıs yardımıyla suyun dışına çıkardım ve basınç tekrar yeşil alanın ortasına geriledi . Ortalama saniyede 1 baloncuk olacak şekilde CO2 çıkışı sağlıyor şuan. Bakalım kaç gün dayanacak[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201721541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201722331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201723211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201724191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201725151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201726071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201727131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201727551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201728431.jpg[/IMG]
Dün kurmuş olduğum sistem şuan stabil olarak çalışmakta. Basınç yeşil alanın üzerine çıkmaya başlayınca limon tuzunun olduğu şişedeki hortumun ucunu mıknatıs yardımıyla suyun dışına çıkardım ve basınç tekrar yeşil alanın ortasına geriledi . Ortalama saniyede 1 baloncuk olacak şekilde CO2 çıkışı sağlıyor şuan. Bakalım kaç gün dayanacak[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201721541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201722331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201723211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201724191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201725151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201726071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201727131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201727551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/220120201728431.jpg[/IMG]
Low Tech Bitkili (bol Görselli)
[QUOTE=Nursun]Çok canlı ve güzel bir tasarım olmuş tebrik ederim , parvula yerine subulata yada echinodorus tenellus bitkilerini deniyebilirsiniz nispeten daha kolay bitkiler . Birde aydınlatmayı siz mi yaptınız ? [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Parvula seçmenin nedeni görüntüsünün çok hoşuma gitmesi ve çim gibi görünmesi . Gelişimi yavaş olduğu için diy CO2 ekleyeceğim yakın zamanda. Işığı ise kendim yapmadım Aliexpress üzerinden satın aldım.
[QUOTE=Nursun]Çok canlı ve güzel bir tasarım olmuş tebrik ederim , parvula yerine subulata yada echinodorus tenellus bitkilerini deniyebilirsiniz nispeten daha kolay bitkiler . Birde aydınlatmayı siz mi yaptınız ? [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Parvula seçmenin nedeni görüntüsünün çok hoşuma gitmesi ve çim gibi görünmesi . Gelişimi yavaş olduğu için diy CO2 ekleyeceğim yakın zamanda. Işığı ise kendim yapmadım Aliexpress üzerinden satın aldım.
Low Tech Bitkili (bol Görselli)
[QUOTE=Selçuks]Akvaryum bitkilerinden en çabuk çoğalan çok da gösterişli olamayan belki de en ucuz bitkilerinden saz kullanılarak böyle güzel görünen bir akvaryum tasarımı oluşturmak da kolay değil bence. elinize sağlık. çok güzel görünüyor.[/QUOTE]
Çok teşekkürler. Saz cidden çok hızlı çoğalıyor biraz da kötü bu yönü sürekli müdahale etmek zorunda kalıyorum[:)]
[QUOTE=Selçuks]Akvaryum bitkilerinden en çabuk çoğalan çok da gösterişli olamayan belki de en ucuz bitkilerinden saz kullanılarak böyle güzel görünen bir akvaryum tasarımı oluşturmak da kolay değil bence. elinize sağlık. çok güzel görünüyor.[/QUOTE]
Çok teşekkürler. Saz cidden çok hızlı çoğalıyor biraz da kötü bu yönü sürekli müdahale etmek zorunda kalıyorum[:)]
Low Tech Bitkili (bol Görselli)
Ölçüler:60-22-30
Canlı Türleri:Full red Lepistes,sae,nerite,albino vatoz, cae,kiraz karides.
Bitki Türleri:Parvula ve Saz
Tankın Yaşı:2.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 603b .
Tasarım ve Dekorasyon: Vitasand kum ve gnays kaya.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202133571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202134141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202134401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202135041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202135281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202135501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202136131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202136321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202136551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202137151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202137391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202137571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202138131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202138331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202138511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202139111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202139361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202139581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202140161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202140361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202140571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202141141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202141341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202141541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202142111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202142291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202142471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202144151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202144311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202144521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202145301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202145501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202147091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202147281.jpg[/IMG]
Sazlar hızlı bir şekilde uzasa da CO2 olmadığı için öndeki parvulalar istediğim şekilde tabanı kaplamadı bu yüzden hala tam olarak istediğim görüntüye ulaştım sayılmaz fakat bu halini bile seyretmeyi çok seviyorum . Elimden geldiğince bir bitkili akvaryum kurmaya çalıştım . Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.[:D]
Ölçüler:60-22-30
Canlı Türleri:Full red Lepistes,sae,nerite,albino vatoz, cae,kiraz karides.
Bitki Türleri:Parvula ve Saz
Tankın Yaşı:2.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 603b .
Tasarım ve Dekorasyon: Vitasand kum ve gnays kaya.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202133571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202134141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202134401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202135041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202135281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202135501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202136131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202136321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202136551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202137151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202137391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202137571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202138131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202138331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202138511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202139111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202139361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202139581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202140161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202140361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202140571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202141141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202141341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202141541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202142111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202142291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202142471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202143531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202144151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202144311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202144521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202145301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202145501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202146491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202147091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/100120202147281.jpg[/IMG]
Sazlar hızlı bir şekilde uzasa da CO2 olmadığı için öndeki parvulalar istediğim şekilde tabanı kaplamadı bu yüzden hala tam olarak istediğim görüntüye ulaştım sayılmaz fakat bu halini bile seyretmeyi çok seviyorum . Elimden geldiğince bir bitkili akvaryum kurmaya çalıştım . Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.[:D]
45 Litre Bitkili
Ölçüler:60-22-30
Canlı Türleri: Kiraz karides, boynuzlu nerite, tiger nerite, albino vatoz.(Full red eklenecek)
Bitki Türleri:Saz ve parvula
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:Sunsun 603b
Tasarım ve Dekorasyon: Vitasand siyah kum, gnays kayalar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730541.jpg[/IMG] IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191733301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191728031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191728311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191731121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191733461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191733571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191734011.jpg[/IMG][EDIT]Kazim.k,2019-12-09 17:39:42[/EDIT]
Ölçüler:60-22-30
Canlı Türleri: Kiraz karides, boynuzlu nerite, tiger nerite, albino vatoz.(Full red eklenecek)
Bitki Türleri:Saz ve parvula
Tankın Yaşı: 1.5 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:Sunsun 603b
Tasarım ve Dekorasyon: Vitasand siyah kum, gnays kayalar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730541.jpg[/IMG] IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191733301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191728031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191728311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191729551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191730381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191731121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191733461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191733571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/091220191734011.jpg[/IMG][EDIT]Kazim.k,2019-12-09 17:39:42[/EDIT]
Co2 Siz Taban Bitkisi Önerisi
[QUOTE=bitkigubremarket]
Çim tarzı mini parvula olabilir. Ama oda CO2 olursa çok daha kaliteli olur. [/QUOTE][QUOTE=capo di capi]Glossotigma en zorudur.. co2 yi geçtim yüksek ışık ister. Düzenli co2 olmayan akvaryumda da sadece yüksek ışıkla ancak alg patlaması yaşanır..
Starougyne Repens(videodaki bitki) kolay bitkidir ama tabanda halı gibi yayılması 2 yılı bulur.
Sizin yuvarlak içine aldığınız bitki H. Cuba . O da glossotigma kadar girdi ister.
Böyle bir konu açmışsanız ve taban bitkileri hakkında hiç bir bilginiz yoksa, yeni başladıysanız ve co2 sağlamayacaksanız sizin yönelmeniz gereken tek bitki var o da hydrocotyle sp japan (tripartia)'dır. Başka bir taban bitkisi sizi şuanda üzer.
[/QUOTE][QUOTE=totaku]Işığınız kuvvetliyse sp japan önerebilirim. Ben sitrik asit co2 vermiştim tabanı çok hızlı şekilde kapladı. Şu an küçük tankımda co2 olmadan bakıyorum nispeten yavaş olmakla birlikte gelişimlerini sürdürüyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192424/210820192205121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim öncelikle. Son olarak sp japan ve parvula arasında kaldım . Özellikle parvula görünüş olarak gnays kayalar ve siyah kum ile tam istediğim görüntüyü oluşturmamı sağlayacak gibi duruyor. Bu iki bitki arasından (sp japan, parvula) hangisini önerirsiniz bana, bakım, büyüme ,budama sıklığı, gereksinimler vs gibi konulardaki farkları nedir bu iki bitkinin ? Şimdiden teşekkürler .
[QUOTE=bitkigubremarket]
Çim tarzı mini parvula olabilir. Ama oda CO2 olursa çok daha kaliteli olur. [/QUOTE][QUOTE=capo di capi]Glossotigma en zorudur.. co2 yi geçtim yüksek ışık ister. Düzenli co2 olmayan akvaryumda da sadece yüksek ışıkla ancak alg patlaması yaşanır..
Starougyne Repens(videodaki bitki) kolay bitkidir ama tabanda halı gibi yayılması 2 yılı bulur.
Sizin yuvarlak içine aldığınız bitki H. Cuba . O da glossotigma kadar girdi ister.
Böyle bir konu açmışsanız ve taban bitkileri hakkında hiç bir bilginiz yoksa, yeni başladıysanız ve co2 sağlamayacaksanız sizin yönelmeniz gereken tek bitki var o da hydrocotyle sp japan (tripartia)'dır. Başka bir taban bitkisi sizi şuanda üzer.
[/QUOTE][QUOTE=totaku]Işığınız kuvvetliyse sp japan önerebilirim. Ben sitrik asit co2 vermiştim tabanı çok hızlı şekilde kapladı. Şu an küçük tankımda co2 olmadan bakıyorum nispeten yavaş olmakla birlikte gelişimlerini sürdürüyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192424/210820192205121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim öncelikle. Son olarak sp japan ve parvula arasında kaldım . Özellikle parvula görünüş olarak gnays kayalar ve siyah kum ile tam istediğim görüntüyü oluşturmamı sağlayacak gibi duruyor. Bu iki bitki arasından (sp japan, parvula) hangisini önerirsiniz bana, bakım, büyüme ,budama sıklığı, gereksinimler vs gibi konulardaki farkları nedir bu iki bitkinin ? Şimdiden teşekkürler .
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[QUOTE=CGDSNLR]Sevgili Kazım KARAKAŞ ve Gökhan EVCİ kardeşim selam,
Öncelikle yazımı gözlerin korksun diye yazmadım , sadece daha önce deneyimlenen ve sonu hüsranla biten ve sizinde bu hobiden , bu saçma sapan sebep yüzünden soğumayasınız ve bunun yerine o maddi kaynakla ileride daha lazım ihtiyaçlar için harcarsınız diye yazdım , tabiii bunca PETSHOP ve AKVARYUMCU tabi ki geri zekalı değil tohumu ucuzdan satıp daha kolay ve zahmetsiz para kazanmak varken ,özellikle yetiştirilmiş ve çürüme para kaybetme riski olan köklü bitkileri satsınlar ..... elbette o zaman akıl edemedim işte neyse zevk, zaman ve maddi durum meselesi gerisi size kalmış....
Birde ben siyah quartz ( HAGEN deniyor ya burada da müthiş oyunlar var bu arada neyse ) midye kırığı ve Aquaclay diye bilinen bitki toprağı birlikte kullanmıştım , yani karıştırmadım ama farklı farklı alanlar dekore ettiğim için kayaların altına kartonla ayırarak midye kırığı , dekorlar ve driftwoodların altına siyah quartz ve bitkilerin altına Aquaclay yani biraz fazla japon akvarist TAKASHI AMANO takip ettiğim için fantezi yani anlayacağınız.
Tabi bu çamurlaşma ve bozulma olunca sinirim bozuldu ve bütün akvaryum sil baştan tabiii benim muhteşem topraklarda haliyle birbirine karıştı doğal olarak yoksa tabi ki toprak yıkanıp temizlendikten sonta tek çeşit olsaydı pek ala kullanılabilirdi elbette o yüzden dedim yani....[:(][/QUOTE]
Abi yazın için teşekkürler öncelikle. Tohum işini hiç araştırmamıştım zaten internette rastgele denk geldi fiyatı da ucuz oluncane kaybedebilirim ki diyerekten sipariş vermiştim biraz araştırınca anladım zaten pek uzun ömürlü olmadığını . Yeni bir akvaryum kuracağım fakat en öncelikli konu taban bitkisi benim için şuan . Dibi tamamen kaplayacak çim veya yonca tarzında co2 olmasa da yetişir diyebileceğimiz bir bitki türü arıyorum , bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz rica etsem . [:?][EDIT]Kazim.k,2019-11-01 20:58:20[/EDIT]
[QUOTE=CGDSNLR]Sevgili Kazım KARAKAŞ ve Gökhan EVCİ kardeşim selam,
Öncelikle yazımı gözlerin korksun diye yazmadım , sadece daha önce deneyimlenen ve sonu hüsranla biten ve sizinde bu hobiden , bu saçma sapan sebep yüzünden soğumayasınız ve bunun yerine o maddi kaynakla ileride daha lazım ihtiyaçlar için harcarsınız diye yazdım , tabiii bunca PETSHOP ve AKVARYUMCU tabi ki geri zekalı değil tohumu ucuzdan satıp daha kolay ve zahmetsiz para kazanmak varken ,özellikle yetiştirilmiş ve çürüme para kaybetme riski olan köklü bitkileri satsınlar ..... elbette o zaman akıl edemedim işte neyse zevk, zaman ve maddi durum meselesi gerisi size kalmış....
Birde ben siyah quartz ( HAGEN deniyor ya burada da müthiş oyunlar var bu arada neyse ) midye kırığı ve Aquaclay diye bilinen bitki toprağı birlikte kullanmıştım , yani karıştırmadım ama farklı farklı alanlar dekore ettiğim için kayaların altına kartonla ayırarak midye kırığı , dekorlar ve driftwoodların altına siyah quartz ve bitkilerin altına Aquaclay yani biraz fazla japon akvarist TAKASHI AMANO takip ettiğim için fantezi yani anlayacağınız.
Tabi bu çamurlaşma ve bozulma olunca sinirim bozuldu ve bütün akvaryum sil baştan tabiii benim muhteşem topraklarda haliyle birbirine karıştı doğal olarak yoksa tabi ki toprak yıkanıp temizlendikten sonta tek çeşit olsaydı pek ala kullanılabilirdi elbette o yüzden dedim yani....[:(][/QUOTE]
Abi yazın için teşekkürler öncelikle. Tohum işini hiç araştırmamıştım zaten internette rastgele denk geldi fiyatı da ucuz oluncane kaybedebilirim ki diyerekten sipariş vermiştim biraz araştırınca anladım zaten pek uzun ömürlü olmadığını . Yeni bir akvaryum kuracağım fakat en öncelikli konu taban bitkisi benim için şuan . Dibi tamamen kaplayacak çim veya yonca tarzında co2 olmasa da yetişir diyebileceğimiz bir bitki türü arıyorum , bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz rica etsem . [:?][EDIT]Kazim.k,2019-11-01 20:58:20[/EDIT]
Co2 Siz Taban Bitkisi Önerisi
[QUOTE=bitkigubremarket]Micra bitkisi uygundur..
[/QUOTE]
Peki çim tarzında bi öneriniz var mı
[QUOTE=bitkigubremarket]Micra bitkisi uygundur..
[/QUOTE]
Peki çim tarzında bi öneriniz var mı
Co2 Siz Taban Bitkisi Önerisi
[QUOTE=EmreKircan]En kolay ve hızlı yayılan bence glostigma. güzelde bir görüntüsü var tavsiye ederim.
[/QUOTE] nerde bulabiliriz hocam bunu
[QUOTE=LaoTse]Çok dayanıklı bir bitki, düşük bütçeli tankta bile bakılabilir.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Giux3beXEPE[/VID][/QUOTE]
Bitkinin ismi nedir
[QUOTE=EmreKircan]En kolay ve hızlı yayılan bence glostigma. güzelde bir görüntüsü var tavsiye ederim.
[/QUOTE] nerde bulabiliriz hocam bunu
[QUOTE=LaoTse]Çok dayanıklı bir bitki, düşük bütçeli tankta bile bakılabilir.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Giux3beXEPE[/VID][/QUOTE]
Bitkinin ismi nedir
Co2 Siz Taban Bitkisi Önerisi
Arkadaşlar co2 ihtiyacı olmayan tabanı halı gibi kaplayacak bir bitki önerir misiniz bana . Tercihen yonca veya çim tarzı tarzı ufak çok uzamayan olursa daha iyi olur.
Bir de 2. Olarak şu bitkinin ismi nedir acaba ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/011120191255021.jpg[/IMG][EDIT]Kazim.k,2019-11-01 14:02:30[/EDIT]
Arkadaşlar co2 ihtiyacı olmayan tabanı halı gibi kaplayacak bir bitki önerir misiniz bana . Tercihen yonca veya çim tarzı tarzı ufak çok uzamayan olursa daha iyi olur.
Bir de 2. Olarak şu bitkinin ismi nedir acaba ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152683/011120191255021.jpg[/IMG][EDIT]Kazim.k,2019-11-01 14:02:30[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
