ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
baris_i
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ağustos 2013 13:24
Son Ziyaret:
03 Ekim 2020 23:05
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
barış inetaş
Doğum Tarihi:
06 Haziran 1980
Yaş:
46
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Biolife Monera
Merhaba, 130 litrelik akvaryumum var, değişik boylarda akvaryumlarım oldu ve yaklaşık on yıldır bu hobi ile uğraşıyorum.
Su değişimi yapmama rağmen akvaryum suyunun gitgide sarardığını fark ettim. İlk önce mangrow köklerinin suyu boyadığını düşündüm. Bende dış filtreye yardımcı olması amacıyla çin malı bir iç filtre aldım ama su sararmasının önüne geçemedim. Bir gün işten geldiğimde evde akvaryum nedeniyle bir koku olduğunu fark ettim. Suyun sararması ve koku olayı sinirlerimi bozdu ve bende kaliteli filtre araştırmaya başladım, çin malı alsam yine faydası olmayacaktı. Araştırdığım filtrelerin youtube üzerinden incelemelerini izlerken monera ve flora videosuna denk geldim. Bu arada akvaryumum mekanik olarak ta kirlenmeye başlamıştı. Moneranın çalışma sistemi bana mantıklı geldi çünkü su, emiş borusundan girip mecburen süngerlerin içinden, en son yeşil keçeden geçip tekrar akvaryuma veriliyordu. Bildiğiniz gibi iç filtreler çalışırken su motora en yakın yerden girer ve akvaryuma geri verilir. İç filtrenin alt kısmında kalan sünger pek bir işe yaramaz, ayrıca iç filtrenin fişini çekip yerinden çıkardığınızda akvaryumun içine pislikler dökülür.
Moneranın hemen hemen bütün videolarını seyrettim ve n11 üzerinden monera ve flora siparişi verdim. Sobo marka kafa motoruyla ve yedek parçalarıyla beraber sorunsuz geldi. Kullanmaya başladıktan bir hafta sonra suyun rengi biraz açıldı ve koku %70 azaldı. Akvaryumun içinde uçuşan partiküller neredeyse bitme noktasına geldi. Bir aylık kullanım sonunda filtrenin süngerleri doldu, pislikten filtre su basamaz hale geldi. Bu arada koku tamamen kayboldu. Temizlediğimde neredeyse dış filtre kadar pislik tuttuğunu gördüm. Yapısı nedeni ile de sökerken akvaryuma hiç bir şey dökülmedi.
Videolardaki gözlüklü beyefendi, iki bölümlü olan floranın bir bölümünü tıkayıp, ilk bölüm dolunca tıpayı çıkarıp ikinci bölümünü kullanmamızı tavsiye ediyordu. Bu bana biraz saçma geldi, elimizdeki filtreyi niye tam kapasite kullanmak varken bir bölümünü tıkayalım? Benim de aklıma şöyle bir çözüm geldi, ürünle beraber gelen mavi hortuma, hesaplayarak yarıklar açtım, ikinci bölüme kadar uzattım ve gözlüklü beyefendinin extra hiç bir filtre malzemesi kullanmayın sözünü dinlemeyerek floranın içine sera siporax doldurdum (100gr). Faydası olacağını düşünüyorum. Ayrıca çok akıntı yapıyorsa, moneranın su çıkış yerini tıkayın bütün su ikinci çıkıştan floraya gider.
Şu anda dış filtre ile birlikte kullanıyorum, eğer akvaryum suyu istediğim berraklığa gelirse artık eskisi kadar su basamayan dış filtremi iptal edeceğim.
Bazı forum üyeleri çok acımasız yorumlar yapmış o kadar da kötü bir ürün değil. Reklam videolarında ürünün satılması için biraz abartıldığı gerçek.
Artıları, dipte kalan yemleri ve balık pisliklerini çok iyi çekiyor. Bu kadar iyi mekanik temizlik yapan bir iç filtre görmedim. Küçük balıklarınız varsa ve filtreye çekilmesinden korkuyorsanız emiş borularına yedek gönderilen kalın gözenekli süngerleri takabilirsiniz veya eski iç filtrenizin süngerini kesip uydurabilirsiniz. Flora denilen tepe filtrenin içine istediğiniz filtre malzemesini koyabilirsiniz. Temizlemesi kolay. Motor bozulursa sadece bir motor alarak kullanmaya devam edebilirsiniz. Şeffaf yapısı nedeniyle sünger kirliliğini takip edebilirsiniz. Bana gönderilen sobo marka kafa motoru sessiz çalışıyor.
Eksileri, iç filtrelere göre biraz büyük. Fiyat olarak daha ucuz olması gerekli. Plastik sektöründe çalışan biri olarak, siyah olan plastik kısımlar orta kalite.
Bu arada biolife ile hiç bir bağlantım yoktur. Bu aldığım filtreden önce böyle bir firmanın olduğunu bile bilmiyordum.
Merhaba, 130 litrelik akvaryumum var, değişik boylarda akvaryumlarım oldu ve yaklaşık on yıldır bu hobi ile uğraşıyorum.
Su değişimi yapmama rağmen akvaryum suyunun gitgide sarardığını fark ettim. İlk önce mangrow köklerinin suyu boyadığını düşündüm. Bende dış filtreye yardımcı olması amacıyla çin malı bir iç filtre aldım ama su sararmasının önüne geçemedim. Bir gün işten geldiğimde evde akvaryum nedeniyle bir koku olduğunu fark ettim. Suyun sararması ve koku olayı sinirlerimi bozdu ve bende kaliteli filtre araştırmaya başladım, çin malı alsam yine faydası olmayacaktı. Araştırdığım filtrelerin youtube üzerinden incelemelerini izlerken monera ve flora videosuna denk geldim. Bu arada akvaryumum mekanik olarak ta kirlenmeye başlamıştı. Moneranın çalışma sistemi bana mantıklı geldi çünkü su, emiş borusundan girip mecburen süngerlerin içinden, en son yeşil keçeden geçip tekrar akvaryuma veriliyordu. Bildiğiniz gibi iç filtreler çalışırken su motora en yakın yerden girer ve akvaryuma geri verilir. İç filtrenin alt kısmında kalan sünger pek bir işe yaramaz, ayrıca iç filtrenin fişini çekip yerinden çıkardığınızda akvaryumun içine pislikler dökülür.
Moneranın hemen hemen bütün videolarını seyrettim ve n11 üzerinden monera ve flora siparişi verdim. Sobo marka kafa motoruyla ve yedek parçalarıyla beraber sorunsuz geldi. Kullanmaya başladıktan bir hafta sonra suyun rengi biraz açıldı ve koku %70 azaldı. Akvaryumun içinde uçuşan partiküller neredeyse bitme noktasına geldi. Bir aylık kullanım sonunda filtrenin süngerleri doldu, pislikten filtre su basamaz hale geldi. Bu arada koku tamamen kayboldu. Temizlediğimde neredeyse dış filtre kadar pislik tuttuğunu gördüm. Yapısı nedeni ile de sökerken akvaryuma hiç bir şey dökülmedi.
Videolardaki gözlüklü beyefendi, iki bölümlü olan floranın bir bölümünü tıkayıp, ilk bölüm dolunca tıpayı çıkarıp ikinci bölümünü kullanmamızı tavsiye ediyordu. Bu bana biraz saçma geldi, elimizdeki filtreyi niye tam kapasite kullanmak varken bir bölümünü tıkayalım? Benim de aklıma şöyle bir çözüm geldi, ürünle beraber gelen mavi hortuma, hesaplayarak yarıklar açtım, ikinci bölüme kadar uzattım ve gözlüklü beyefendinin extra hiç bir filtre malzemesi kullanmayın sözünü dinlemeyerek floranın içine sera siporax doldurdum (100gr). Faydası olacağını düşünüyorum. Ayrıca çok akıntı yapıyorsa, moneranın su çıkış yerini tıkayın bütün su ikinci çıkıştan floraya gider.
Şu anda dış filtre ile birlikte kullanıyorum, eğer akvaryum suyu istediğim berraklığa gelirse artık eskisi kadar su basamayan dış filtremi iptal edeceğim.
Bazı forum üyeleri çok acımasız yorumlar yapmış o kadar da kötü bir ürün değil. Reklam videolarında ürünün satılması için biraz abartıldığı gerçek.
Artıları, dipte kalan yemleri ve balık pisliklerini çok iyi çekiyor. Bu kadar iyi mekanik temizlik yapan bir iç filtre görmedim. Küçük balıklarınız varsa ve filtreye çekilmesinden korkuyorsanız emiş borularına yedek gönderilen kalın gözenekli süngerleri takabilirsiniz veya eski iç filtrenizin süngerini kesip uydurabilirsiniz. Flora denilen tepe filtrenin içine istediğiniz filtre malzemesini koyabilirsiniz. Temizlemesi kolay. Motor bozulursa sadece bir motor alarak kullanmaya devam edebilirsiniz. Şeffaf yapısı nedeniyle sünger kirliliğini takip edebilirsiniz. Bana gönderilen sobo marka kafa motoru sessiz çalışıyor.
Eksileri, iç filtrelere göre biraz büyük. Fiyat olarak daha ucuz olması gerekli. Plastik sektöründe çalışan biri olarak, siyah olan plastik kısımlar orta kalite.
Bu arada biolife ile hiç bir bağlantım yoktur. Bu aldığım filtreden önce böyle bir firmanın olduğunu bile bilmiyordum.
Buhar Camına Led Aydınlatma Yapımı (32TL) Resimli
Paylaşım için teşekkürler,işime yaradı.
Paylaşım için teşekkürler,işime yaradı.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar ben de malawi akvaryumum da led aydınlatma kullanıyorum.Silikonlu(suya dayanıklı) kendinden yapışkanlı led şerit lamba ve çalışması için gerekli trafo bana 25 TL ye mal oldu.Hatta led lamba ben evde yokken kapaktan çıkıp suyun içine düşmesine rağmen saatlerce yanmaya devam etmiş ve bozulmamış.Satın aldığınız elektrikçiye trafoyu ve lambayı bağlatabilirsiniz.
Merhaba arkadaşlar ben de malawi akvaryumum da led aydınlatma kullanıyorum.Silikonlu(suya dayanıklı) kendinden yapışkanlı led şerit lamba ve çalışması için gerekli trafo bana 25 TL ye mal oldu.Hatta led lamba ben evde yokken kapaktan çıkıp suyun içine düşmesine rağmen saatlerce yanmaya devam etmiş ve bozulmamış.Satın aldığınız elektrikçiye trafoyu ve lambayı bağlatabilirsiniz.
canlarım :) (resimli)
Akvaryumun yan tarafları boşta kalmış patlama ihtimali var.
Akvaryumun yan tarafları boşta kalmış patlama ihtimali var.
15 Dakikada Görselliği bozmayan Dış Filtre Yapımı (Yeni video)
Arkadaşlar bu fikir gerçekten çok güzel.Benimde aklıma bu sistemde yola çıkarak bir şey geldi.
Arkadaşlar bu fikir gerçekten çok güzel.Benimde aklıma bu sistemde yola çıkarak bir şey geldi.
Hepimiz günlerce kovalarda ve damacanalarda sudaki klorun uçmasını bekleriz.Pahalı olmasa da su düzenleyici alırız.Arkadaşın yaptığı gibi silikon tüpü veya şişe bir malzemenin içine aktif karbon koysak çeşmeden hortum yardımıyla aldığımız suyu bu tüp veya şişenin içinden geçirip akvaryuma versek hem yerden hem zamandan tasarruf ederiz.Kova veya damacanayı 1,5 mt yukarı kaldırmak zorunda da kalmayız.Suyu az açarsak karbon klorun hemen hemen tamamını temizler.Bu sitede aktif karbonun ne işe yaradığı detaylı anlatılıyor.
Ayrıca su çıkış kısmına zeolit konabilir.
Forumda yeniyim.Belki benden daha önce başka biri forumda yazmış olabilir.
İlk akvaryumum



baris_i 2013-09-07 03:04:50
Fotoğraf:

Büyük resim çıkmamış.
Boyut (cm):100
Kapasite (litre):130
Canlılar:5 sarı prenses,5 mavi prenses
Malzemeler:Dış filtre,hava motoru,ısıtıcı v.s
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Su düzenleyici.
Kapasite (litre):130
Canlılar:5 sarı prenses,5 mavi prenses
Malzemeler:Dış filtre,hava motoru,ısıtıcı v.s
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Su düzenleyici.
Arkadaşlar yaklaşık 4-5 cm boylarında 5 sp ve 5 mp balığım var.Yukarıdaki resimde görüldüğü gibi mavi prenseslerin rengi çok açık.Bunun sebebi daha tam olgunluğa erişememesinden mi?Balıkları bugün aldım.İnternette gördüğüm mavi prenses resimleriyle benim mavi prensesler arasında dağlar kadar renk farkı var.Bir de sarı prenseslerden biri akvaryumun yarısını kendine ayırdı.Akvaryumun sağ tarafına gelen her balığı kovalıyor.Müdahale edeyimmi?
Hidrofor suyu kullanılır mı?
Merhaba arkadaşlar,uzun süredir forumu üye olmadan takip ediyordum.
Merhaba arkadaşlar,uzun süredir forumu üye olmadan takip ediyordum.
150 Lt'lik akvaryumum da sarı prenses beslemek istiyorum.Oturduğum apartmanda şebeke suyu yok.Su hidrofor'dan dağıtılıyor.Akvaryum için sera aqutan su düzenleyici ve 900 lt/h kapasiteli dış filtrem var.Hidrofor suyunu akvaryuma koyabilirmiyim?Açıkçası 150 lt su taşımak istemiyorum.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
