ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
perhaps
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
74
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Eylül 2006 19:18
Son Ziyaret:
13 Ocak 2026 20:51
Toplam Mesaj:
245 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emrah Yalçınalp
Doğum Tarihi:
27 Haziran 1979
Yaş:
47
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
500 L Bitkili Tanganyika
180 L Maymunkafa
50 L Bitkili Betta ve Çöpçüler
SON 10 MESAJI
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
Karma Amerikan yolunda adım adım ilerlemeye devam.. Severum ve Green terror eklemesi ile canlı sayısı toplamda 8’e çıktı. Acelem yok, aklımda olan türleri buldukça daha renkli ve keyifli bir tank olmasını sağlamak amacındayım.
Bu arada Anadolu tarafında Amerikan türleri bulabileceğim bir akvaryumcu önerisi olan varsa mutlu olurum.
12 Nisan 2018 itibarı ile tank:
[VID]https://youtu.be/fUXUL6PxgAg[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181143471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181143581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181145041.jpg[/IMG][EDIT]perhaps,2018-04-13 10:41:47[/EDIT]
Karma Amerikan yolunda adım adım ilerlemeye devam.. Severum ve Green terror eklemesi ile canlı sayısı toplamda 8’e çıktı. Acelem yok, aklımda olan türleri buldukça daha renkli ve keyifli bir tank olmasını sağlamak amacındayım.
Bu arada Anadolu tarafında Amerikan türleri bulabileceğim bir akvaryumcu önerisi olan varsa mutlu olurum.
12 Nisan 2018 itibarı ile tank:
[VID]https://youtu.be/fUXUL6PxgAg[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181143471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181143581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181144561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/100320181145041.jpg[/IMG][EDIT]perhaps,2018-04-13 10:41:47[/EDIT]
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=nanomd]Çok güzel olmuş, bir de bitkili olsaymış mükemmele yakın olurmuş..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
Aydınlatma konusunda sorun yaşamayacağıma emin olursam su biraz daha oturduğunda Anubias denerim diye düşünüyorum ama fazlası olmaz sanırım.
[QUOTE=nanomd]Çok güzel olmuş, bir de bitkili olsaymış mükemmele yakın olurmuş..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
Aydınlatma konusunda sorun yaşamayacağıma emin olursam su biraz daha oturduğunda Anubias denerim diye düşünüyorum ama fazlası olmaz sanırım.
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
Tekrar selamlar:
Amerikan Show tankı konusunda karar verdim. Yavaş yavaş türleri eklemeye başlıyorum. Hem başlıkta tavsiye edilen türlere ulaşmak, hem de suyu oturtmak amacıyla acele etmiyorum. Başlıkta yardımcı olmaya çalışan değerli arkadaşlarla da iletişime geçeceğim. Tekrar çok teşekkür ediyorum. Umarım uzun vadede sağlıklı ve keyifli bir tank oluşturabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182234031.jpg[/IMG]
Tekrar selamlar:
Amerikan Show tankı konusunda karar verdim. Yavaş yavaş türleri eklemeye başlıyorum. Hem başlıkta tavsiye edilen türlere ulaşmak, hem de suyu oturtmak amacıyla acele etmiyorum. Başlıkta yardımcı olmaya çalışan değerli arkadaşlarla da iletişime geçeceğim. Tekrar çok teşekkür ediyorum. Umarım uzun vadede sağlıklı ve keyifli bir tank oluşturabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182233581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/070320182234031.jpg[/IMG]
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
Çok teşekkür ederim Doğukan bey. Tankın büyük olduğu gibi bir iddiam yok zaten 😊 Sadece tank işte. Litre hesabını da 3D program yaptı. Benim için önemli olan ölü bir köşeyi optimum hacimle doldurmaktı, bu oldu. En sağ noktada derinlik 120 cm. Fotoğraflardan fark edilmiyorsa o yanıltıyor olabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/sil__.jpg[/IMG]
Her türlü desteğe açığım. Bu aşamadan sonra özellikle tür seçimi konusunda elbette. Çok sık İstanbul’a gelip gidiyorum, dolayısıyla sıkı bir tank için gerekirse oradan da balık alıp gelebilirim ama daha önce de belirttiğim gibi, sık seyahat ettiğim için bakımı çok zor olmayan türlere yönelmek istiyorum. Yeniden ilginize ve nezaketinize çok teşekkür ederim.
Selamlar.
[EDIT]perhaps,2018-02-21 06:52:38[/EDIT]
Çok teşekkür ederim Doğukan bey. Tankın büyük olduğu gibi bir iddiam yok zaten 😊 Sadece tank işte. Litre hesabını da 3D program yaptı. Benim için önemli olan ölü bir köşeyi optimum hacimle doldurmaktı, bu oldu. En sağ noktada derinlik 120 cm. Fotoğraflardan fark edilmiyorsa o yanıltıyor olabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/sil__.jpg[/IMG]
Her türlü desteğe açığım. Bu aşamadan sonra özellikle tür seçimi konusunda elbette. Çok sık İstanbul’a gelip gidiyorum, dolayısıyla sıkı bir tank için gerekirse oradan da balık alıp gelebilirim ama daha önce de belirttiğim gibi, sık seyahat ettiğim için bakımı çok zor olmayan türlere yönelmek istiyorum. Yeniden ilginize ve nezaketinize çok teşekkür ederim.
Selamlar.
[EDIT]perhaps,2018-02-21 06:52:38[/EDIT]
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
Nihayet sıra suyu biraz çevirmeye ve yavaş yavaş akvaryum sakinlerini eklemeye kadar geldi. Bu zamana kadar yardımcı olan herkese çok teşekkürler. Adım adım devam..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182253221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182253421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182254021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182254231.jpg[/IMG]
Nihayet sıra suyu biraz çevirmeye ve yavaş yavaş akvaryum sakinlerini eklemeye kadar geldi. Bu zamana kadar yardımcı olan herkese çok teşekkürler. Adım adım devam..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182253221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182253421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182254021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/200220182254231.jpg[/IMG]
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=BuSa]Hocam ben olsam balıkla uğraşmam balık fln takarim ısıtıcı giyeririm içine mis gibi mini havuz 😂 ya da jakuzi artik siz ne olarak görürseniz 😂 işin şakası bir yana o hacimde ne baksaniz oluyor bence koi havuzu yapin gitsin ya da hir kaç flower horn de olabilir[/QUOTE]
Bölümün önüne bir ders kapsamında büyük bir biyolojik gölet yaptık öğrenci arkadaşlarla. Bol bataklık bitkisi, nilüfer ve Koi / Gold fish var. O kontenjanı doldurduk sanırım :)
[QUOTE=BuSa]Hocam az once YouTube da bunu gördüm aklıma siz geldiniz bir sonraki seviyeniz herhalde böyle olacak sizin de 😂
[VID]https://youtu.be/vhs6D0MExzI[/VID][/QUOTE]
Bundan sonra ne olur bilmiyorum ama ne yaparsam bir başkasının zamanını/programını beklemek zorunda olmayacağım bir yöntemle yaparım. Çok yorucu bir süreç oldu. Bitiyor diye ses çıkartmıyorum artık ama saçma sapan zaman kayıpları yaşadım başkaları yüzünden. En büyük sorun o..
[QUOTE=Onurredd]Sumpın fotorafını atıp ses geldigi kısımları yazarsanız yardımcı olmaya calısırım. Konuyu gec farkettim kafa motoru olarak eheim bence yanlıs secim olmus Aquarium systems new jet 3000 kullanıyorum ses ve performans inanılmaz enerji sarfiyatıda oldukca iyi bir urun.
Yukseklik fazla oldugundan kaynaklı dekoru en basta iyi dusunmek gerekiyor, sonradan mudahele sansınız cok olmayacak. Bende yeni kuruyorum akvaryumu sizin tankınızda bundan sonraki istedigim olculerde olmus tam. Fikrimi sorarsanız tabanda stingray yukarda arowana ve tatlı suya alıstırılmıs monolar ile cok guzel bi görseli olurdu. Tank söylediginizden daha kucuk gorunuyor bu arada fotoraflardan, ben olsam biraz daha abartabilirdim [:$][/QUOTE]
Eheim için iyi şeyler okudum aslında hep. Sanırım öncelikli sorunum debinin kuleden giren su debisinden fazla oluşu. Ses için boru giriş ve çıkışlarına sünger koymayı düşünüyorum ama o zaten az olan debiyi iyice azaltacak. Bir de motorun vantuzlarını yapıştırmayı deneyeceğim.
Ölçü vermek için de şöyle bir şey yapabilirim😊 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/140220181544001.jpg[/IMG][EDIT]perhaps,2018-02-14 15:45:01[/EDIT]
[QUOTE=BuSa]Hocam ben olsam balıkla uğraşmam balık fln takarim ısıtıcı giyeririm içine mis gibi mini havuz 😂 ya da jakuzi artik siz ne olarak görürseniz 😂 işin şakası bir yana o hacimde ne baksaniz oluyor bence koi havuzu yapin gitsin ya da hir kaç flower horn de olabilir[/QUOTE]
Bölümün önüne bir ders kapsamında büyük bir biyolojik gölet yaptık öğrenci arkadaşlarla. Bol bataklık bitkisi, nilüfer ve Koi / Gold fish var. O kontenjanı doldurduk sanırım :)
[QUOTE=BuSa]Hocam az once YouTube da bunu gördüm aklıma siz geldiniz bir sonraki seviyeniz herhalde böyle olacak sizin de 😂
[VID]https://youtu.be/vhs6D0MExzI[/VID][/QUOTE]
Bundan sonra ne olur bilmiyorum ama ne yaparsam bir başkasının zamanını/programını beklemek zorunda olmayacağım bir yöntemle yaparım. Çok yorucu bir süreç oldu. Bitiyor diye ses çıkartmıyorum artık ama saçma sapan zaman kayıpları yaşadım başkaları yüzünden. En büyük sorun o..
[QUOTE=Onurredd]Sumpın fotorafını atıp ses geldigi kısımları yazarsanız yardımcı olmaya calısırım. Konuyu gec farkettim kafa motoru olarak eheim bence yanlıs secim olmus Aquarium systems new jet 3000 kullanıyorum ses ve performans inanılmaz enerji sarfiyatıda oldukca iyi bir urun.
Yukseklik fazla oldugundan kaynaklı dekoru en basta iyi dusunmek gerekiyor, sonradan mudahele sansınız cok olmayacak. Bende yeni kuruyorum akvaryumu sizin tankınızda bundan sonraki istedigim olculerde olmus tam. Fikrimi sorarsanız tabanda stingray yukarda arowana ve tatlı suya alıstırılmıs monolar ile cok guzel bi görseli olurdu. Tank söylediginizden daha kucuk gorunuyor bu arada fotoraflardan, ben olsam biraz daha abartabilirdim [:$][/QUOTE]
Eheim için iyi şeyler okudum aslında hep. Sanırım öncelikli sorunum debinin kuleden giren su debisinden fazla oluşu. Ses için boru giriş ve çıkışlarına sünger koymayı düşünüyorum ama o zaten az olan debiyi iyice azaltacak. Bir de motorun vantuzlarını yapıştırmayı deneyeceğim.
Ölçü vermek için de şöyle bir şey yapabilirim😊 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/140220181544001.jpg[/IMG][EDIT]perhaps,2018-02-14 15:45:01[/EDIT]
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=ckas9999]Tank ve dolap harika görünüyor devamı gelir inşallah :-)[/QUOTE] Sanırım tüm site benden umudu kesmiş 😂😂😂
Bu haftasonu itibari ile kökler ve zemin elimde olacak. Suyu boşaltıp biribirlerine eklediğim kökleri belli yerlerden kayalara silikonlamayı düşünüyorum. Hafta başında aktif hale gelecek umarım.
Sanırım karma Amerikan’a doğru adım adım ilerliyorum.
Motor Eheim olmasına karşın oldukça gürültülü. Açıkçası şaşırdım ve hayal kırıklığına uğradım ama henüz vantuzlarını takmadım. Belki o sesi azaltır.
Bunun dışında sump’ın son bölmesinde su seviyesi çok düşük. Motorun verdiği su sifonun topladığı sudan çok gibi. Malzemeyi bol koydum diye mi bilmiyorum, sumpa gelen su miktarını artırmam lazım çünkü o bölmede bu su seviyesi ile ısıtıcı çalıştırmam imkansız.
Genel anlamda sump sesini azaltacak çözümler araştıracağım.
Tekrar teşekkür ederim.
[QUOTE=ckas9999]Tank ve dolap harika görünüyor devamı gelir inşallah :-)[/QUOTE] Sanırım tüm site benden umudu kesmiş 😂😂😂
Bu haftasonu itibari ile kökler ve zemin elimde olacak. Suyu boşaltıp biribirlerine eklediğim kökleri belli yerlerden kayalara silikonlamayı düşünüyorum. Hafta başında aktif hale gelecek umarım.
Sanırım karma Amerikan’a doğru adım adım ilerliyorum.
Motor Eheim olmasına karşın oldukça gürültülü. Açıkçası şaşırdım ve hayal kırıklığına uğradım ama henüz vantuzlarını takmadım. Belki o sesi azaltır.
Bunun dışında sump’ın son bölmesinde su seviyesi çok düşük. Motorun verdiği su sifonun topladığı sudan çok gibi. Malzemeyi bol koydum diye mi bilmiyorum, sumpa gelen su miktarını artırmam lazım çünkü o bölmede bu su seviyesi ile ısıtıcı çalıştırmam imkansız.
Genel anlamda sump sesini azaltacak çözümler araştıracağım.
Tekrar teşekkür ederim.
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
[QUOTE=Nanosever]Benim seviyemde bir amatörün bu konuya yazması bile hakaret gibi kaçar ama benim o boyutta bir tankım olsa herhalde düşünmeden arowana beslerim. [/QUOTE] Rica ederim, hepimiz sürekli öğreniyoruz sonuçta. Arowana aklımda olan bir tür değildi. Daha çok kalabalık bir tank düşünüyordum ama çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Nanosever]Benim seviyemde bir amatörün bu konuya yazması bile hakaret gibi kaçar ama benim o boyutta bir tankım olsa herhalde düşünmeden arowana beslerim. [/QUOTE] Rica ederim, hepimiz sürekli öğreniyoruz sonuçta. Arowana aklımda olan bir tür değildi. Daha çok kalabalık bir tank düşünüyordum ama çok teşekkür ederim.
1400 L + Sump için Tür Tavsiyesi
Selamlar;
Çok sık seyahat ediyorum ve bu yüzden işleri organize etmekte ciddi bir zaman planlaması sorunu yaşıyorum. Ama yavaş da olsa fena olmayan bir anlayışla ilerliyoruz 😊
Tank ve sump tamam. Su doldurdum ve birkaç gündür test amaçlı döndürüyorum. Kayalar da tamam. Yaklaşık 15 kilo da kök temin ettim. Birkaç anubias’la desteklenmiş Karma Amerikan hala aklımdaki ilk şey. Önümüzdeki hafta çakıl ve kökleri koyup artık başlamış olacağım. Hala görüşlere açığım ve destekleriniz için çok teşekkür ederim. Cevap yazamasam da hepsini dikkatlice okudum. Bir ara deniz akvaryumu ve high tech bitkili de düşündüm ama uçaklarda yaşıyorum ve bu yüzden Amerikan ağır basıyor. Önerileriniz olursa bu durumu da göz önünde bulundurmanızı istirham ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/110220182148151.jpg[/IMG]
Selamlar;
Çok sık seyahat ediyorum ve bu yüzden işleri organize etmekte ciddi bir zaman planlaması sorunu yaşıyorum. Ama yavaş da olsa fena olmayan bir anlayışla ilerliyoruz 😊
Tank ve sump tamam. Su doldurdum ve birkaç gündür test amaçlı döndürüyorum. Kayalar da tamam. Yaklaşık 15 kilo da kök temin ettim. Birkaç anubias’la desteklenmiş Karma Amerikan hala aklımdaki ilk şey. Önümüzdeki hafta çakıl ve kökleri koyup artık başlamış olacağım. Hala görüşlere açığım ve destekleriniz için çok teşekkür ederim. Cevap yazamasam da hepsini dikkatlice okudum. Bir ara deniz akvaryumu ve high tech bitkili de düşündüm ama uçaklarda yaşıyorum ve bu yüzden Amerikan ağır basıyor. Önerileriniz olursa bu durumu da göz önünde bulundurmanızı istirham ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/110220182148151.jpg[/IMG]
1500 L İçin Aydınlatma Önerisi
Merhaba;
Resimlerini eklediğim tankı 1 ay içerisinde aktif hale getirmeyi planlıyorum. 2000 cm’lik cephesi, 85 cm’lik yüksekliği, en dar yerinde 55 ve en geniş yerinde 120 cm olmak üzere de derinliği var ve 19 mm camdan yapılıyor. Önce deniz akvaryumu için çok düşündüm ama sonra sık seyahat ettiğim için karma Amerikan’da karar kıldım. Bitki olmayacak.
Akvaryum form itibari ile custom olduğundan standart aydınlatma ürünü bulmam biraz zor. Led konusu da başlı başına bir derya olduğu için sormaya karar verdim. Akvaryum için led imalatı yapan birinden 190 cm ve 200 cm iki adet için, 1000 tl'ye alüminyum kasalı fiyat aldım ama bildiğimiz led ile yapılabilecek bir şeyse ben zaten yaparım diye düşünüyorum. Bu aşamada ne yapmam lazım? Gidip Koçtaş’tan alacağım 3x50 w led armatürlerle işimi görebilir miyim mesela? Ya da önerebileceğiniz imalat yapan bir profesyonel var mı?
Şimdiden teşekkürler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/sil__.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171012561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171013051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171013211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/081220170929331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171013401.jpg[/IMG]
Merhaba;
Resimlerini eklediğim tankı 1 ay içerisinde aktif hale getirmeyi planlıyorum. 2000 cm’lik cephesi, 85 cm’lik yüksekliği, en dar yerinde 55 ve en geniş yerinde 120 cm olmak üzere de derinliği var ve 19 mm camdan yapılıyor. Önce deniz akvaryumu için çok düşündüm ama sonra sık seyahat ettiğim için karma Amerikan’da karar kıldım. Bitki olmayacak.
Akvaryum form itibari ile custom olduğundan standart aydınlatma ürünü bulmam biraz zor. Led konusu da başlı başına bir derya olduğu için sormaya karar verdim. Akvaryum için led imalatı yapan birinden 190 cm ve 200 cm iki adet için, 1000 tl'ye alüminyum kasalı fiyat aldım ama bildiğimiz led ile yapılabilecek bir şeyse ben zaten yaparım diye düşünüyorum. Bu aşamada ne yapmam lazım? Gidip Koçtaş’tan alacağım 3x50 w led armatürlerle işimi görebilir miyim mesela? Ya da önerebileceğiniz imalat yapan bir profesyonel var mı?
Şimdiden teşekkürler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/sil__.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171012561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171013051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171013211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/081220170929331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15055/051220171013401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
