ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cibanis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
97
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ağustos 2013 06:22
Son Ziyaret:
24 Mayıs 2025 00:31
Toplam Mesaj:
74 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cihan karakök
Doğum Tarihi:
10 Ekim 1983
Yaş:
42
İl:
Zonguldak
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

cibanis
SON 10 MESAJI
Hobici Gözüyle Bakamayan Satış Açmasın
[QUOTE=Berkay05]
n11 üzerinden mi aldınız öyleyse aynı satıcıdan bende aldım bitkiye ilk başlıycaktım meğer çürük gelmiş farketmedim bende [:(((][/QUOTE]
Hayır buradan ilanlardan...
[QUOTE=Berkay05]
n11 üzerinden mi aldınız öyleyse aynı satıcıdan bende aldım bitkiye ilk başlıycaktım meğer çürük gelmiş farketmedim bende [:(((][/QUOTE]
Hayır buradan ilanlardan...
Hobici Gözüyle Bakamayan Satış Açmasın
[QUOTE=FurkanKöse59]
Geçmiş olsun böyle olunca insan üzülüyor ve başka insanlarada güveni kalmıyor[/QUOTE]
Ben de yıllarca gönderim yaptim hep tutam tutam gönderdim hatta bildirimlerimde de var kargo teslim edilmeden ücret bile istemedim begenmeyen göndermesin diye... Yillar sonra yeniden kurulum yapayim derken canim sıkıldı... Paranın canı cehenneme de hobici olmak insanı dogayi sevmek deger vermek demektir...
[QUOTE=FurkanKöse59]
Geçmiş olsun böyle olunca insan üzülüyor ve başka insanlarada güveni kalmıyor[/QUOTE]
Ben de yıllarca gönderim yaptim hep tutam tutam gönderdim hatta bildirimlerimde de var kargo teslim edilmeden ücret bile istemedim begenmeyen göndermesin diye... Yillar sonra yeniden kurulum yapayim derken canim sıkıldı... Paranın canı cehenneme de hobici olmak insanı dogayi sevmek deger vermek demektir...
Hobici Gözüyle Bakamayan Satış Açmasın
Oraya da yazacağım alım yapmayanlar veya satis yapacak olanlar da görsün istedim...
[QUOTE=ternapi]Bunları satıcının geribildirimine yazsaydınız daha anlamlı olurdu, böyle olunca havada kalıyor.[/QUOTE]
Suan onu da yaptım
Oraya da yazacağım alım yapmayanlar veya satis yapacak olanlar da görsün istedim...
[QUOTE=ternapi]Bunları satıcının geribildirimine yazsaydınız daha anlamlı olurdu, böyle olunca havada kalıyor.[/QUOTE]
Suan onu da yaptım
Hobici Gözüyle Bakamayan Satış Açmasın
Arkadaslar buradan bir arkadastan 65tl lik bitki paketi aldım
1. Bitkiler günler öncesinden budanmis dipleri çürüktü
2. Hediye olan lotus komple çürük ve yosynlu zaten bidanip çope atilmasi gereken bir yapraktı
3. bazi bitkiler yarı yerınden kırılmis ve kirik yerlerden çürüme başlamıs...
Özetle bitki bakımında düzenli yapilmasi gereken ve çöpe atilmasi gereken bitkiler tarafima kargolanmis yani çöpe para vermisiz... Ben de yıllarca bitki sattim fazla fazla koydum ve hep kendiminkilerden daha iyilerini yolladim... Ayrica kargoya verildikten 23 saat sonra elimdeydi... Eger kendiniz almak istemiyorsaniz çöpünüzü baskasina yollamayin heves bırakmiyorsunuz...
Arkadaslar buradan bir arkadastan 65tl lik bitki paketi aldım
1. Bitkiler günler öncesinden budanmis dipleri çürüktü
2. Hediye olan lotus komple çürük ve yosynlu zaten bidanip çope atilmasi gereken bir yapraktı
3. bazi bitkiler yarı yerınden kırılmis ve kirik yerlerden çürüme başlamıs...
Özetle bitki bakımında düzenli yapilmasi gereken ve çöpe atilmasi gereken bitkiler tarafima kargolanmis yani çöpe para vermisiz... Ben de yıllarca bitki sattim fazla fazla koydum ve hep kendiminkilerden daha iyilerini yolladim... Ayrica kargoya verildikten 23 saat sonra elimdeydi... Eger kendiniz almak istemiyorsaniz çöpünüzü baskasina yollamayin heves bırakmiyorsunuz...
akvaryem ilgisizliği- siparişi göndermeme
Ben de gecen hafta dondurulmus yem aldim ve almadan once arayarak yarinki gun gonderilirse alacagimi soyledim tamm dediler.. Denildigi gibi hemen kargoya verdiler ancak paket kargoda cikisi yapilmamis ve bentakip ettigimden soguk zincir kirilmasin diye urunun kargoda bekletildigini sorun olabilecegini telefonla bildirdim, geri donus yapacaklarini soylediler ve donmediler... Ta ki urun 4 gun sonra kargoyla gelene kadar... Urun cozulmus ve erimis oldugundan geri donus yaptim yenisini o gun cikaracaklarini belirttiler aradan 2 gun gecti ve bu arada bircok mail atmama ragmen su sebepten diye hicbirine geri donulmedi... Ben insanlari sikistirmayi sevmedigimden msj atiyorum ancak geri donmeyince canim sikiliyor... Neyse ki 9 gunun sonunda acele olan yemlerim sorunsuz geldi... Benim olayimda sartlar farkliydi dondurulmus yem oldugundan hergun gonderimi uygun olmayabilirdi ancak en azimdan iletisim icin birini gorevlendirebilirler... Son olarak 1 mesajima cevap geldi ben gecikecekse bilgi verin de baska caresine bakayim diye mesaj attim... Biz isimizin takibini yapiyoruz siz merak etmeyin diye imali bir msj geldi... Bence olumsuzluk durumunda musteri size nerede kaldi diye aramamali siz su sebepten gecikti diye bilgi vermelisiniz... Ancak iyi insanlar olduklarini bu piyasada olmasi gereken insanlar olduklarini telefon gorusmelerinden anliyorsunuz fedakar ve eli aciklar ac gozlu insanlar degiller sadece musteri iliskilerini yonetecek bir yardimciya ihtiyaclari var bence... Ben tanesi 250tl olan bir discusumun 10 gun yem beklemesinden rahatsiz oldum acikcasi...
Ben de gecen hafta dondurulmus yem aldim ve almadan once arayarak yarinki gun gonderilirse alacagimi soyledim tamm dediler.. Denildigi gibi hemen kargoya verdiler ancak paket kargoda cikisi yapilmamis ve bentakip ettigimden soguk zincir kirilmasin diye urunun kargoda bekletildigini sorun olabilecegini telefonla bildirdim, geri donus yapacaklarini soylediler ve donmediler... Ta ki urun 4 gun sonra kargoyla gelene kadar... Urun cozulmus ve erimis oldugundan geri donus yaptim yenisini o gun cikaracaklarini belirttiler aradan 2 gun gecti ve bu arada bircok mail atmama ragmen su sebepten diye hicbirine geri donulmedi... Ben insanlari sikistirmayi sevmedigimden msj atiyorum ancak geri donmeyince canim sikiliyor... Neyse ki 9 gunun sonunda acele olan yemlerim sorunsuz geldi... Benim olayimda sartlar farkliydi dondurulmus yem oldugundan hergun gonderimi uygun olmayabilirdi ancak en azimdan iletisim icin birini gorevlendirebilirler... Son olarak 1 mesajima cevap geldi ben gecikecekse bilgi verin de baska caresine bakayim diye mesaj attim... Biz isimizin takibini yapiyoruz siz merak etmeyin diye imali bir msj geldi... Bence olumsuzluk durumunda musteri size nerede kaldi diye aramamali siz su sebepten gecikti diye bilgi vermelisiniz... Ancak iyi insanlar olduklarini bu piyasada olmasi gereken insanlar olduklarini telefon gorusmelerinden anliyorsunuz fedakar ve eli aciklar ac gozlu insanlar degiller sadece musteri iliskilerini yonetecek bir yardimciya ihtiyaclari var bence... Ben tanesi 250tl olan bir discusumun 10 gun yem beklemesinden rahatsiz oldum acikcasi...
80*30*40 akvaryumda ışıklandırma
Merhabalar... Akvaryumunuza 10 tl civarında fiyatlara satılan ayarlı timer prizlerden alın... Işıklandırmanın zaten belirli bir düzenle olması lazım... 3 saat açık 3 saat kapalı gece tamamen kapalı şeklinde ayarlamanız mümkün olur hem düzenli hem de masrafsız olur... Bir akvaryumun aydınlatmasının maliyeti (sizin ebatlarda) anlattığım şekilde yaparsanız 5 tl tutmaz...Saygılar, kurulumunuzda başarılar...
Merhabalar... Akvaryumunuza 10 tl civarında fiyatlara satılan ayarlı timer prizlerden alın... Işıklandırmanın zaten belirli bir düzenle olması lazım... 3 saat açık 3 saat kapalı gece tamamen kapalı şeklinde ayarlamanız mümkün olur hem düzenli hem de masrafsız olur... Bir akvaryumun aydınlatmasının maliyeti (sizin ebatlarda) anlattığım şekilde yaparsanız 5 tl tutmaz...Saygılar, kurulumunuzda başarılar...
YORUM SİZİN
Saygıdeğer hobici arkadaşlarım hiçbir maddi manevi çıkarı olmadan destek olduğunuz zaman ayırıp yazdığınız için teşekkürlerimi sunarım... Düşünüyorum da bu şekilde yaşanan üzüntüde yalnız ben üzüleceğim, eğer çekilirsem birçok insan çürük eksik ürünler almaya devam edecekler... Gerekirse hiçbir karşılık almadan gönderimde bulunurum yine de bu şekilde olumsuzlukları takmam bundan sonra... Kendime bugün hedef koydum, bir süre gönderime ara verecek daha fazla bitki yetiştireceğim ve çok daha düşük fiyat yazarak fazlasıyla hediye de ekleyerek hobici nasıl olurmuş göztereceğim herkese... Saygılar,sağlıklı mutlu hobiler...
Saygıdeğer hobici arkadaşlarım hiçbir maddi manevi çıkarı olmadan destek olduğunuz zaman ayırıp yazdığınız için teşekkürlerimi sunarım... Düşünüyorum da bu şekilde yaşanan üzüntüde yalnız ben üzüleceğim, eğer çekilirsem birçok insan çürük eksik ürünler almaya devam edecekler... Gerekirse hiçbir karşılık almadan gönderimde bulunurum yine de bu şekilde olumsuzlukları takmam bundan sonra... Kendime bugün hedef koydum, bir süre gönderime ara verecek daha fazla bitki yetiştireceğim ve çok daha düşük fiyat yazarak fazlasıyla hediye de ekleyerek hobici nasıl olurmuş göztereceğim herkese... Saygılar,sağlıklı mutlu hobiler...
YORUM SİZİN
İlginiz alakanızdan dolayı zaman ayırıp yazdıgınızdan dolayı her birinize tek tek teşekkür ederim... Şahısa bu işten ekmek yemediğimi sadece hobiye katkı sağlamak ufak ta olsa ihtiyaçlarını karşılamak için gönderi yaptığımı belirttim bu konunun uzamasının tarafımı ruhen hatam olmamasına ragmen etkilediğini belirterek son mesajımı gönderdim... Arkadaş ile olan bağantı ve iletişimimi bitirmiş bulunmaktayım... Utanıp sıkılarak 5 tl lik bitki paketi isteyen ve ücretinden daha fazla masraf ettiğim, forumda aktif olmadığı için geri bildirimde bulunamayan arkadaşları imkan olupta kendisiyle tanıştırmak isterdim... Şahsa zaten keşke geri bildirimde paketi açmanızın ne kadar uzun sürdüğünü de yazsaydınız dedim... Sağlıcakla kalın her bakışınızda içinizin açıldığı, sonsuz zevk aldıgınız canlılar sizlerin olsun...
İlginiz alakanızdan dolayı zaman ayırıp yazdıgınızdan dolayı her birinize tek tek teşekkür ederim... Şahısa bu işten ekmek yemediğimi sadece hobiye katkı sağlamak ufak ta olsa ihtiyaçlarını karşılamak için gönderi yaptığımı belirttim bu konunun uzamasının tarafımı ruhen hatam olmamasına ragmen etkilediğini belirterek son mesajımı gönderdim... Arkadaş ile olan bağantı ve iletişimimi bitirmiş bulunmaktayım... Utanıp sıkılarak 5 tl lik bitki paketi isteyen ve ücretinden daha fazla masraf ettiğim, forumda aktif olmadığı için geri bildirimde bulunamayan arkadaşları imkan olupta kendisiyle tanıştırmak isterdim... Şahsa zaten keşke geri bildirimde paketi açmanızın ne kadar uzun sürdüğünü de yazsaydınız dedim... Sağlıcakla kalın her bakışınızda içinizin açıldığı, sonsuz zevk aldıgınız canlılar sizlerin olsun...
Hobici_3443 nickine aman dikkat...
Malesef hem alıcı hem de satıcı hobiden uzak insanlar var... Geçmiş olsun
Malesef hem alıcı hem de satıcı hobiden uzak insanlar var... Geçmiş olsun
YORUM SİZİN
Bitki gönderimini bırakma kararı almış bulunmaktayım... Günlük hayatımdaki saygınlığımın görmediğim insanlarca zedelenmeye çalışılması ruhen tarafımı olumsuz etkiliyor... Ben pistianın tanesini 2,90tlden almışım bir siteden 2 sene önce hatta site hesabımda hala görünüyor... Nohut kadar bitki gelmişti... Anladım ki vicdanı olan insanların ticarette yeri yok...Saygılar Bu arada kerem bey gönderi için hiçbirzaman ücretin yatmasını beklemedim...Onlarca kişiden ücret alamamışlığım var...cibanis 2014-10-24 15:10:30
Bitki gönderimini bırakma kararı almış bulunmaktayım... Günlük hayatımdaki saygınlığımın görmediğim insanlarca zedelenmeye çalışılması ruhen tarafımı olumsuz etkiliyor... Ben pistianın tanesini 2,90tlden almışım bir siteden 2 sene önce hatta site hesabımda hala görünüyor... Nohut kadar bitki gelmişti... Anladım ki vicdanı olan insanların ticarette yeri yok...Saygılar Bu arada kerem bey gönderi için hiçbirzaman ücretin yatmasını beklemedim...Onlarca kişiden ücret alamamışlığım var...
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
