ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
karayokyum
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Temmuz 2013 00:11
Son Ziyaret:
12 Haziran 2023 22:20
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin SARI
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin SARI
SON 10 MESAJI
3D Pico Resif
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/200320192334461.jpg[/IMG]
Arkadaşımın ölmek üzereyken verdiği,neredeyse tüm iskeleti yosun ile kaplamış iken Akvaryumuma eklediğim trumpet coral'ın aylar sonraki değişimi 🙂
Gerçekten dayanıklı ve etli kısmı barındırdığı sürece ümidin kesilmemesi gereken bir mercan türü.[EDIT]karayokyum,2019-03-25 15:20:45[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/200320192334461.jpg[/IMG]
Arkadaşımın ölmek üzereyken verdiği,neredeyse tüm iskeleti yosun ile kaplamış iken Akvaryumuma eklediğim trumpet coral'ın aylar sonraki değişimi 🙂
Gerçekten dayanıklı ve etli kısmı barındırdığı sürece ümidin kesilmemesi gereken bir mercan türü.[EDIT]karayokyum,2019-03-25 15:20:45[/EDIT]
3D Pico Resif
[QUOTE=Nuada]
Maşallah akvaryumunuz çok güzel. Ben de fluval edge 3dlerden tuzlu sistem kuracaktım fakat fiyatları 2 katına çıkmış. Belki dıy olarak kendim yaparım.
Aslan balığına para vermeyin. Artık ülkemiz sularında bulunuyor. 4 ay önce marmariste denize girdiğimde iskele ayaklarının dibinde geziniyordu.[/QUOTE]
Volkan bey youtube'daki seawater convertion videosunu sildirtmek lazım [:)))] Ben de izledikten sonra aynı sistemi hayal ettim ancak fiyat gerçekten malzeme ve işçilikten çok markaya ait.Şuanki pico akvaryumu bulmam biraz zaman aldı.Ancak 180 tl gibi çok uygun bir fiyatı vardı ve araştırmaya değdi.Ölçüleri dilerseniz teknik resim vb ile yapıp size iletebilirim.
Aslan balığı gerçekten farklı bir canlı ama ulaşabildiği boy nedeniyle bir daha besleyeceğimi zannetmiyorum.Fuzzy Dwarf Lionfish türü nanoda beslemek için çok daha uygun görünüyor.
[QUOTE=Nuada]
Maşallah akvaryumunuz çok güzel. Ben de fluval edge 3dlerden tuzlu sistem kuracaktım fakat fiyatları 2 katına çıkmış. Belki dıy olarak kendim yaparım.
Aslan balığına para vermeyin. Artık ülkemiz sularında bulunuyor. 4 ay önce marmariste denize girdiğimde iskele ayaklarının dibinde geziniyordu.[/QUOTE]
Volkan bey youtube'daki seawater convertion videosunu sildirtmek lazım [:)))] Ben de izledikten sonra aynı sistemi hayal ettim ancak fiyat gerçekten malzeme ve işçilikten çok markaya ait.Şuanki pico akvaryumu bulmam biraz zaman aldı.Ancak 180 tl gibi çok uygun bir fiyatı vardı ve araştırmaya değdi.Ölçüleri dilerseniz teknik resim vb ile yapıp size iletebilirim.
Aslan balığı gerçekten farklı bir canlı ama ulaşabildiği boy nedeniyle bir daha besleyeceğimi zannetmiyorum.Fuzzy Dwarf Lionfish türü nanoda beslemek için çok daha uygun görünüyor.
3D Pico Resif
[QUOTE=sorceres]Engin Bey güncellemeniz biraz zayıf kalmış. 8 ay sonraki ilk güncellemenizde açıklamasız olarak 1 adet fotoğraf paylaşmışsınız.
Tanka eklenen ve tankdan çıkan balıklar/mercanlar neler?
Aslan balığını dediğiniz gibi elinizden çıkarttınız sanırım o gözükmüyor.[/QUOTE]
Melih bey, haklısınız Mayıs ayından beri değişiklikleri belirtmedim; açıkçası geçtiğimiz temmuz ayında akvaryumu iptal etme düşüncesi ile ps,soğutucu ekipmanlar ile lobo,brain,duncan,porselen yengeç,aslan balığı(Artık Pico için fazla büyümüştü) vb gibi canlıların çoğunu verdim.
Ancak kalanları ve en son akvaryum ve kalan ekipmanları satacakken kardeşim beslemek istedi ve kalanları iptal ettim.Yazdan itibaren de Bursadan araçla gelip lacak fırsat olmayınca da akvaryumla yine baş başa kaldık [:)))]
Şuan akvaryum ps siz dönüyor geçtiğimiz aylarda frogfish eklemiştim ancak bu sefer yeme alıştıramadım, canlıyı başka bir canlı ile beslemek pek bana hitap etmediği için de balığın durumunu bilen başka bir hobiciye gitti.
Tank yaza doğru kapanacağı için artık canlı eklemesi yapmıyorum sadece denk gelirsem farklı türde Yuma ve Clove Polip alıp denizliye götüreceğim
Balık beslemediğim için sadece kh testi yapıyorum su değişim aralığına göre 8-9 dkh arası oynuyor
Yaza doğru İstanbuldan Memleketim Denizliye taşınacağım,orada bu hobiyi yapmak veya ulaşmak biraz zor olacak ama şuan aklımda çok güzel bir 60-80 litre nano tasarımı var.
Amerikaya giden ilk arkadaştan kessil A-80 tuna blue led ve gyre 1k generation dalga motoru isteyeceğim[:)]
Korallenwelt seramik kaya ve birkaç kalem ekipman ile yavaş yavaş hazırlanıyorum.
30 Litre pico benim ilk tuzlu su deneyimimdi ve neredeyse 3. yıla cyano dino nitrat,fosfat patlaması görmeden geldim.
Bu da beni daha profesyonel ve hareket alanı daha müsait bir sistem için cesaretlendirdi
Umarım Ağustos ayında Denizliden güzel ve yeni bir tasarımla tekrar karşınıza çıkarım[:)]
[QUOTE=sorceres]Engin Bey güncellemeniz biraz zayıf kalmış. 8 ay sonraki ilk güncellemenizde açıklamasız olarak 1 adet fotoğraf paylaşmışsınız.
Tanka eklenen ve tankdan çıkan balıklar/mercanlar neler?
Aslan balığını dediğiniz gibi elinizden çıkarttınız sanırım o gözükmüyor.[/QUOTE]
Melih bey, haklısınız Mayıs ayından beri değişiklikleri belirtmedim; açıkçası geçtiğimiz temmuz ayında akvaryumu iptal etme düşüncesi ile ps,soğutucu ekipmanlar ile lobo,brain,duncan,porselen yengeç,aslan balığı(Artık Pico için fazla büyümüştü) vb gibi canlıların çoğunu verdim.
Ancak kalanları ve en son akvaryum ve kalan ekipmanları satacakken kardeşim beslemek istedi ve kalanları iptal ettim.Yazdan itibaren de Bursadan araçla gelip lacak fırsat olmayınca da akvaryumla yine baş başa kaldık [:)))]
Şuan akvaryum ps siz dönüyor geçtiğimiz aylarda frogfish eklemiştim ancak bu sefer yeme alıştıramadım, canlıyı başka bir canlı ile beslemek pek bana hitap etmediği için de balığın durumunu bilen başka bir hobiciye gitti.
Tank yaza doğru kapanacağı için artık canlı eklemesi yapmıyorum sadece denk gelirsem farklı türde Yuma ve Clove Polip alıp denizliye götüreceğim
Balık beslemediğim için sadece kh testi yapıyorum su değişim aralığına göre 8-9 dkh arası oynuyor
Yaza doğru İstanbuldan Memleketim Denizliye taşınacağım,orada bu hobiyi yapmak veya ulaşmak biraz zor olacak ama şuan aklımda çok güzel bir 60-80 litre nano tasarımı var.
Amerikaya giden ilk arkadaştan kessil A-80 tuna blue led ve gyre 1k generation dalga motoru isteyeceğim[:)]
Korallenwelt seramik kaya ve birkaç kalem ekipman ile yavaş yavaş hazırlanıyorum.
30 Litre pico benim ilk tuzlu su deneyimimdi ve neredeyse 3. yıla cyano dino nitrat,fosfat patlaması görmeden geldim.
Bu da beni daha profesyonel ve hareket alanı daha müsait bir sistem için cesaretlendirdi
Umarım Ağustos ayında Denizliden güzel ve yeni bir tasarımla tekrar karşınıza çıkarım[:)]
B'kes Reef
Çok güzel bir kurulum olmuş.Özellikle ışık ve canlıları özenle seçtiğiniz belli.☺
Merak ettiğim bir kaç soru olucaktı.
Aynı ışığı yeni kurulumda kullanmak istiyorum.A80 ledi nasıl temin ettiniz?☺
Bir de ışık hakkında shimmer effect ve fan sesinin olmaması dışında gozlemlediginiz artı yönleri nelerdir ?
Çok güzel bir kurulum olmuş.Özellikle ışık ve canlıları özenle seçtiğiniz belli.☺
Merak ettiğim bir kaç soru olucaktı.
Aynı ışığı yeni kurulumda kullanmak istiyorum.A80 ledi nasıl temin ettiniz?☺
Bir de ışık hakkında shimmer effect ve fan sesinin olmaması dışında gozlemlediginiz artı yönleri nelerdir ?
3D Pico Resif
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/271220180101521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/271220180101521.jpg[/IMG]
3D Pico Resif
Geçen hafta yapılan testlere göre
Nitrat 10ppm (Salifert)
Fosfat 0 (Hanna)
Magnezyum 1320 (Salifert)
Kh 12 dkh (Salifert)
Tuzluluk 1,024
Kh oranı sanırım aslan balığına yem yetiştirirken nitrat-fosfat artmasın diye düşünerek çok fazla su değişimi yapmamla yükseldi,çünkü kullandığım tuzun(reeflowers) kh ı 12-12,5 gibi değerler veriyor.Aldığım tavsiyeler sonucunda su değişimini azalttım ve daha düşük kh'lı (reef crystals 9dkh) tuz aldım su değişimlerini bu ürün ile yapacağım.
Kh oranım çok düşerse yine reeflowers ile takviye yapacağım
Kh ın yükselmesi neyse ki mercanlarda gözle görülür bir stres yaşatmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/230520181322311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/230520181323521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/230520181324451.jpg[/IMG]
Geçen hafta yapılan testlere göre
Nitrat 10ppm (Salifert)
Fosfat 0 (Hanna)
Magnezyum 1320 (Salifert)
Kh 12 dkh (Salifert)
Tuzluluk 1,024
Kh oranı sanırım aslan balığına yem yetiştirirken nitrat-fosfat artmasın diye düşünerek çok fazla su değişimi yapmamla yükseldi,çünkü kullandığım tuzun(reeflowers) kh ı 12-12,5 gibi değerler veriyor.Aldığım tavsiyeler sonucunda su değişimini azalttım ve daha düşük kh'lı (reef crystals 9dkh) tuz aldım su değişimlerini bu ürün ile yapacağım.
Kh oranım çok düşerse yine reeflowers ile takviye yapacağım
Kh ın yükselmesi neyse ki mercanlarda gözle görülür bir stres yaşatmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/230520181322311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/230520181323521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/230520181324451.jpg[/IMG]
3D Pico Resif
Akvaryumun yeni üyesi open brain coral,lobo ile 1 aydır sağlıklı bir şekilde devam edince almaya cesaret edebildim.umarım sorunsuz besleyebilirim [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/090520180058541.jpg[/IMG]
Akvaryumun yeni üyesi open brain coral,lobo ile 1 aydır sağlıklı bir şekilde devam edince almaya cesaret edebildim.umarım sorunsuz besleyebilirim [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/090520180058541.jpg[/IMG]
3D Pico Resif
Çok haklısınız aslan balığı bu litreye uygun bir canlı değil,daha önce hep uygun canlılar beslememe rağmen akvaryımcuda bu kadar küçüğünü bulunca dayanamayıp aldım.Aldığımda gövdesi 1tl kadardı,çok da hızlı büyüyen bir canlı olduğu için bu akvaryumda misafir olarak duruyor elimdeki ekipman ve koşullar yüzünden bir süre sonra veda edeceğim kendisine[:(]
Çok haklısınız aslan balığı bu litreye uygun bir canlı değil,daha önce hep uygun canlılar beslememe rağmen akvaryımcuda bu kadar küçüğünü bulunca dayanamayıp aldım.Aldığımda gövdesi 1tl kadardı,çok da hızlı büyüyen bir canlı olduğu için bu akvaryumda misafir olarak duruyor elimdeki ekipman ve koşullar yüzünden bir süre sonra veda edeceğim kendisine[:(]
3D Pico Resif
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/130420181452441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/130420181452571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/130420181452441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/130420181452571.jpg[/IMG]
3D Pico Resif
Tekrardan Merhaba aradan 1 seneden fazla zaman geçmiş.
Şu an akvaryumda bicolor blenny ve xs boyken aldığım volitan aslan balığı mevcut.
Aslan balığı yeme çok düşkün olduğu için skimmerı bubble magus qq1 ile değiştirdim
Aydınlatma Dennerle 36w pl armatür ile değiştirildi
Su değişimibi aksatmıyorum ki kh hep 9-9.5 seviyelerinde
Akvaryumda mercan olarak 2 tür clove polip,xenia,3-4 tür mushroom,kenya tree,3 tür zoa,lobo ve duncan bulunuyor hepsinin keyfi şimdilik iyi
Önümüzdeki günlerde detaylı fotoğraf eklemesi yapacağım
Herkese sağlıklı hobiler dilerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/120420181159091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/120420181200101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/120420181145571.jpg[/IMG]
Tekrardan Merhaba aradan 1 seneden fazla zaman geçmiş.
Şu an akvaryumda bicolor blenny ve xs boyken aldığım volitan aslan balığı mevcut.
Aslan balığı yeme çok düşkün olduğu için skimmerı bubble magus qq1 ile değiştirdim
Aydınlatma Dennerle 36w pl armatür ile değiştirildi
Su değişimibi aksatmıyorum ki kh hep 9-9.5 seviyelerinde
Akvaryumda mercan olarak 2 tür clove polip,xenia,3-4 tür mushroom,kenya tree,3 tür zoa,lobo ve duncan bulunuyor hepsinin keyfi şimdilik iyi
Önümüzdeki günlerde detaylı fotoğraf eklemesi yapacağım
Herkese sağlıklı hobiler dilerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/120420181159091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/120420181200101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149798/120420181145571.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
