ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ErdemAA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2013 15:41
Son Ziyaret:
10 Mart 2014 02:44
Toplam Mesaj:
62 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
erdem karacan
Doğum Tarihi:
29 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tc Erdem Karaca
200,100,35lt Karma Canlı Doğurganlar
200,100,35lt Karma Canlı Doğurganlar
SON 10 MESAJI
Grolux Daylight Işıklandırma
Merhaba elinizdeki tasarruflu ampulde işinizi görür fakat loş bir ışık yakalamak için glorüx kullanmanızı önermem camlarınız çok çabuk yosun tutabilir.Çeşitli markaların renkli floresanları var önerebiliceğim markada osramın lumilux colour red blue green diye gidiyor sarısı interna bende t5 18w lumilux blue var geceleri bir kaç saat açıyorum çok memnunum.5,7tl arası birşey
Merhaba elinizdeki tasarruflu ampulde işinizi görür fakat loş bir ışık yakalamak için glorüx kullanmanızı önermem camlarınız çok çabuk yosun tutabilir.Çeşitli markaların renkli floresanları var önerebiliceğim markada osramın lumilux colour red blue green diye gidiyor sarısı interna bende t5 18w lumilux blue var geceleri bir kaç saat açıyorum çok memnunum.5,7tl arası birşey
30 lt kaç power led
Bu aydınlatma ve ekipman konusunda power Led nasıl bağlanır? Hangi ledleri kullanmalıyız?Sürücüsü nedir gerek varmıdır? Tüm bağlantı nasıl yapılır? gibi bir konu olsa gerçekten çok makbule geçer çoğu bilmeyeninde merak ettiği bir konu şerit ledden ziyade kendi ledimizi bağlasak mesela 16 tane power ledi 4 erli küme halinde uygulayan arkadaşlar var çokta denemek istiyorum, ah keşke bende yapabilsem deneyebilsem demeden edemiyorum.Doğru ledlerlede çok güzel sonuçlar çıkabiliceğine inanıyorum.
Bu aydınlatma ve ekipman konusunda power Led nasıl bağlanır? Hangi ledleri kullanmalıyız?Sürücüsü nedir gerek varmıdır? Tüm bağlantı nasıl yapılır? gibi bir konu olsa gerçekten çok makbule geçer çoğu bilmeyeninde merak ettiği bir konu şerit ledden ziyade kendi ledimizi bağlasak mesela 16 tane power ledi 4 erli küme halinde uygulayan arkadaşlar var çokta denemek istiyorum, ah keşke bende yapabilsem deneyebilsem demeden edemiyorum.Doğru ledlerlede çok güzel sonuçlar çıkabiliceğine inanıyorum.
varilde ürettigim lepistesler
Merhaba arkadaşlar kendi habitatlarındada berrak sularda yüzmüyor bu canlılar agac köklerinin salınımlarından çamurun bulanıklığına her türlü bulanıklık olabiliyor,verilen videolar çok basit kıyısından köşesinden örnekler internette olanından fazlası insanların bahçelerinde pond havuzlarında,gambusya yada koi balıklarından,lotusların üzerlerinde zıplayan kurbağalara kadar ev sahipliği yapabiliyor dev filtrasyonlarla canlılarda beslenebiliyor.Büyük varilde canlıdan çok lotus nilüfer olabilir ama varil değilde onun yerine tahta fıçılardan eskitmede yapılarak çok dekoratitif bitki havuzları kurulabilir içerisinde pistasından japon şemsiyesi,nilüfer çeşitleriyle muhteşem sucul bahçeler yapılabilir hem çokta dekoratif olur.Keşke herkezin bahçesi,yeşil alanı olsa,bizlerde doğal yetişebilsek.
editte: şiddete girersek şiddet daha çok asfaltla birleşen hayvanlar dövülen,itilen,kakılan kediler,köpekler nesli korunmayan envayi çeşit hayvanlardan daha çok binlerce yurtdaşımız dünyadada günde onbinlerce insanımız şiddet görüyor bu bence daha önemli olmalı ama burası yeri değil burada akvaryum bilimi olmalır.Herkez bir tepki koyarsa o tepkileri gören insan birdaha girmez buraya sevemez birşeyi soğur ancak sevgiyle yaklaşılırsa araştırmacı kişiliğini keşfeder kullanır saygılar.ErdemAA 2013-08-07 04:21:23
Merhaba arkadaşlar kendi habitatlarındada berrak sularda yüzmüyor bu canlılar agac köklerinin salınımlarından çamurun bulanıklığına her türlü bulanıklık olabiliyor,verilen videolar çok basit kıyısından köşesinden örnekler internette olanından fazlası insanların bahçelerinde pond havuzlarında,gambusya yada koi balıklarından,lotusların üzerlerinde zıplayan kurbağalara kadar ev sahipliği yapabiliyor dev filtrasyonlarla canlılarda beslenebiliyor.Büyük varilde canlıdan çok lotus nilüfer olabilir ama varil değilde onun yerine tahta fıçılardan eskitmede yapılarak çok dekoratitif bitki havuzları kurulabilir içerisinde pistasından japon şemsiyesi,nilüfer çeşitleriyle muhteşem sucul bahçeler yapılabilir hem çokta dekoratif olur.Keşke herkezin bahçesi,yeşil alanı olsa,bizlerde doğal yetişebilsek.
editte: şiddete girersek şiddet daha çok asfaltla birleşen hayvanlar dövülen,itilen,kakılan kediler,köpekler nesli korunmayan envayi çeşit hayvanlardan daha çok binlerce yurtdaşımız dünyadada günde onbinlerce insanımız şiddet görüyor bu bence daha önemli olmalı ama burası yeri değil burada akvaryum bilimi olmalır.Herkez bir tepki koyarsa o tepkileri gören insan birdaha girmez buraya sevemez birşeyi soğur ancak sevgiyle yaklaşılırsa araştırmacı kişiliğini keşfeder kullanır saygılar.
Osram Fluora
Merhaba Osramın florasanları gerçekten çok kaliteli t8 120cm floura 8tl gibi birşey glorüxle aynı floresan kombinasyonuna eklenebilir.Bitkili akvaryuma yeni başlayanlar için söylüyorum.İnternette gezindiğimde 18,25, arası satılıyor glorüxler, heleki daylightstar falan fiyatlar havada uçuyor bauhaus gibi pahalı bir marketten bile t8,t5 Osramın lumilux daylight floresanları 5tl floura glorüxler 8tl gibi birşey yapı marketlerinden yada yolunuz düşerse karaköyden büyük elektirikçilerden almanızı tavsiye ederim akvaryumcularda gerçekten inanılmaz fiyatlara satılıyor.
Merhaba Osramın florasanları gerçekten çok kaliteli t8 120cm floura 8tl gibi birşey glorüxle aynı floresan kombinasyonuna eklenebilir.Bitkili akvaryuma yeni başlayanlar için söylüyorum.İnternette gezindiğimde 18,25, arası satılıyor glorüxler, heleki daylightstar falan fiyatlar havada uçuyor bauhaus gibi pahalı bir marketten bile t8,t5 Osramın lumilux daylight floresanları 5tl floura glorüxler 8tl gibi birşey yapı marketlerinden yada yolunuz düşerse karaköyden büyük elektirikçilerden almanızı tavsiye ederim akvaryumcularda gerçekten inanılmaz fiyatlara satılıyor.
varilde ürettigim lepistesler
Emin olun bende bakmak için bakmıyorum.Denek gözüyle hiç bakmıyorum, tamamen bir bilim olarak görüyorum,herkeze saygı duyuyorum.Gerçekten ilgili olan bir kısım arkadaşlarında böyle gördüğüne eminim.Çok yanlış anlaşılmış,bu canlıları hiçte hafife almıyorum ben varili yada tekneleri savunmuyorum bu bir kültür ortamı su değerlerini doğru tuttuktan sonra neden olmasın ayrıca eziyet olarak görenleri hay-sev'e davet ediyorum gidelim orada tartışalım burası akvaryum biliminin konuşulduğu yer eziyetleri tartışmaya başlarsak olay biter kimse hiçbirşey öğrenemez,bu bir su bilimi,balık fizyolojisi,doğal ekolojisi ve herşey tartışılabilir ama belki daha ilk defa balık besleyen insanın üzerine 'sakın yapma,olmaz,asla' gibi bence olmaz,bırakalım kendi görsün araştırsın yada daha somut bilgilerle tartışılsın.Herhalde bir 30 yıl sonra,sadece biliminde gerçekten içinde tartışıldığı forumlarda olur, ayrıca pond havuzlarıda iyi bir filtrasyon olduktan sonra ve bol bitkili gayet güzel olur dev lotusların üzerinde zıplayan kurbalardan her türlü canlıya ev sahipliği yapar.Ben bu canlıları denek olduğuyla ilgili birşey kast etmedim kültür ortamı diyerek yanlış birşeymi söyledim anlamış değilim.
Emin olun bende bakmak için bakmıyorum.Denek gözüyle hiç bakmıyorum, tamamen bir bilim olarak görüyorum,herkeze saygı duyuyorum.Gerçekten ilgili olan bir kısım arkadaşlarında böyle gördüğüne eminim.Çok yanlış anlaşılmış,bu canlıları hiçte hafife almıyorum ben varili yada tekneleri savunmuyorum bu bir kültür ortamı su değerlerini doğru tuttuktan sonra neden olmasın ayrıca eziyet olarak görenleri hay-sev'e davet ediyorum gidelim orada tartışalım burası akvaryum biliminin konuşulduğu yer eziyetleri tartışmaya başlarsak olay biter kimse hiçbirşey öğrenemez,bu bir su bilimi,balık fizyolojisi,doğal ekolojisi ve herşey tartışılabilir ama belki daha ilk defa balık besleyen insanın üzerine 'sakın yapma,olmaz,asla' gibi bence olmaz,bırakalım kendi görsün araştırsın yada daha somut bilgilerle tartışılsın.Herhalde bir 30 yıl sonra,sadece biliminde gerçekten içinde tartışıldığı forumlarda olur, ayrıca pond havuzlarıda iyi bir filtrasyon olduktan sonra ve bol bitkili gayet güzel olur dev lotusların üzerinde zıplayan kurbalardan her türlü canlıya ev sahipliği yapar.Ben bu canlıları denek olduğuyla ilgili birşey kast etmedim kültür ortamı diyerek yanlış birşeymi söyledim anlamış değilim.
varilde ürettigim lepistesler
Varilde lepistes olmazmı? olur? olurmu ?adam yapmış kötü bir örnekmidir belki deney yapıyo ,plastik balıklamı yapsın burası gelişime açık olmalı yeri müsait olan bu tarz deneyler neden yapmasın.. ? kimileride deneme yanılma yöntemiyle bazı şeyleri öğrenmeye çalışır. akaryakıt bu kadar delicesine pahalıyken eskiciler hurdacılar hatta sokak kenarında bile benzin varili su varilleri sıfıra yakın hatta sıfırda bulmak mümkün arkadaş fantazi yapmış belliki bende bu şekil yaşatıyorum demiş yerimde müsait.
Her ne kadar canlıya eziyet olsada sonuçta bu bir kültür ortamı neden olmasın illaki cam akvaryummuki balık beslemek bu kültür ortamı değilmi betondan teknelerde yapanlar var pond havuzu yapanlarda olduğu kadar derin dondurucuda şurda burda bakanda var bırakın salınımmı yapıcak kültürmü çökecek ne olucak kendi gözleriyle görsün.. Bizde balıkların doğasını ucundan köşesinden taklit ediyoruz,camın içinede tıkıyoruz.Göz zevkini doyuran beslemekten zevk alanda var öylesine ilk defa alanda var deneme yanılma yöntemlerinde tecrübe edinerek birşeyler yapmaya çalışanda olduğu kadar bu konuda dikkafalı insanlarımızda var.Hepsine saygı duymak lazım interneti bile yeni gören insanlar var ..bir link birşey söylemek alttan almak bu kadar zormuki heleki Allah'a havale etmeler falan saçma sapan işler. benim anladığım kadarıyla buradakiler artık bu tip şeylerden bıkmış eğer kendinize,yardımcı olmayı görev edindiyseniz bu tarz yaklaşımlarla birşeyler öğretilmez genç kardeşlerde bu uslubu görev bilip devam eder.Bu çok dar bir bakış açısıdır,yenilikçiğe kapalıdır,böyle gelir böyle gider yani birşeyleri savunur durursunuz.Halbuki karşındakini anlamaya çalışmak çok daha güzel birşeydir.Bence bu tarz balık besleyenlere (ver yansın) şeklinde yaklaşılmamalı.
http://www.youtube.com/watch?v=T6PyAE4e3sU
http://www.youtube.com/watch?v=Ukoz2lsqflA
Bakın bu vatandaşta kendi dünyasında gayet mutlu,üç kuruş kazandığı onun için dünyanın en karlı işi olmuş,insan sevdiği işi yaptımı çoçuklar gibi eğlenir gibi geliyo mutlaka görmüşsünüzdür bu videoları ama bunların daha nicelerinin olduğuna eminim bunun doğru yanlış olduğunu savunmuyorum, sadece bazı insanlar bazı şeyleri yaşayarak öğrenir.Önyargılarla ancak kendi ve çevrenizdekilerle duvarlar örer o duvarların içinde kalırsınız.
o canlıların orada olması,arkadaşa çok keyif veriyorda olabilir ki büyük ihtimal öyledir bahçeside varsa çok daha güzel şeyler yapabilir.
Canım kardeşim o senin çöpünü atmadığın tarlalarda bir gün öyle yeşerirki bir bakarsın renklerin en güzeli orada olur eyvallah saygılar.
Varilde lepistes olmazmı? olur? olurmu ?adam yapmış kötü bir örnekmidir belki deney yapıyo ,plastik balıklamı yapsın burası gelişime açık olmalı yeri müsait olan bu tarz deneyler neden yapmasın.. ? kimileride deneme yanılma yöntemiyle bazı şeyleri öğrenmeye çalışır. akaryakıt bu kadar delicesine pahalıyken eskiciler hurdacılar hatta sokak kenarında bile benzin varili su varilleri sıfıra yakın hatta sıfırda bulmak mümkün arkadaş fantazi yapmış belliki bende bu şekil yaşatıyorum demiş yerimde müsait.
Her ne kadar canlıya eziyet olsada sonuçta bu bir kültür ortamı neden olmasın illaki cam akvaryummuki balık beslemek bu kültür ortamı değilmi betondan teknelerde yapanlar var pond havuzu yapanlarda olduğu kadar derin dondurucuda şurda burda bakanda var bırakın salınımmı yapıcak kültürmü çökecek ne olucak kendi gözleriyle görsün.. Bizde balıkların doğasını ucundan köşesinden taklit ediyoruz,camın içinede tıkıyoruz.Göz zevkini doyuran beslemekten zevk alanda var öylesine ilk defa alanda var deneme yanılma yöntemlerinde tecrübe edinerek birşeyler yapmaya çalışanda olduğu kadar bu konuda dikkafalı insanlarımızda var.Hepsine saygı duymak lazım interneti bile yeni gören insanlar var ..bir link birşey söylemek alttan almak bu kadar zormuki heleki Allah'a havale etmeler falan saçma sapan işler. benim anladığım kadarıyla buradakiler artık bu tip şeylerden bıkmış eğer kendinize,yardımcı olmayı görev edindiyseniz bu tarz yaklaşımlarla birşeyler öğretilmez genç kardeşlerde bu uslubu görev bilip devam eder.Bu çok dar bir bakış açısıdır,yenilikçiğe kapalıdır,böyle gelir böyle gider yani birşeyleri savunur durursunuz.Halbuki karşındakini anlamaya çalışmak çok daha güzel birşeydir.Bence bu tarz balık besleyenlere (ver yansın) şeklinde yaklaşılmamalı.
http://www.youtube.com/watch?v=T6PyAE4e3sU
http://www.youtube.com/watch?v=Ukoz2lsqflA
Bakın bu vatandaşta kendi dünyasında gayet mutlu,üç kuruş kazandığı onun için dünyanın en karlı işi olmuş,insan sevdiği işi yaptımı çoçuklar gibi eğlenir gibi geliyo mutlaka görmüşsünüzdür bu videoları ama bunların daha nicelerinin olduğuna eminim bunun doğru yanlış olduğunu savunmuyorum, sadece bazı insanlar bazı şeyleri yaşayarak öğrenir.Önyargılarla ancak kendi ve çevrenizdekilerle duvarlar örer o duvarların içinde kalırsınız.
o canlıların orada olması,arkadaşa çok keyif veriyorda olabilir ki büyük ihtimal öyledir bahçeside varsa çok daha güzel şeyler yapabilir.
Canım kardeşim o senin çöpünü atmadığın tarlalarda bir gün öyle yeşerirki bir bakarsın renklerin en güzeli orada olur eyvallah saygılar.
The King oF Amazon
Bu balığın bir ismi bile vardır.Balık değil amerikan staff sanki birşeyleri tutup bırakmıcak gibi bir tipi var cam sileceğine bile kafa tutuo.Video biraz daha ışıklı olsa süper olucakmış ama ekranın ışığı açılarakta çözülüyo olay
Bu balığın bir ismi bile vardır.Balık değil amerikan staff sanki birşeyleri tutup bırakmıcak gibi bir tipi var cam sileceğine bile kafa tutuo.Video biraz daha ışıklı olsa süper olucakmış ama ekranın ışığı açılarakta çözülüyo olay
Kılıçkuyruğum hamile kalmıyor!
Şu kırmızılar 100 150 civarı hatta daha fazla yavru veriyo her biri acaip doğurganlar keşke birkaç ayda bir doğursalar bile diyorum yakın olan kırmızı 1 hafta oldu doğum yapalı doğum yaklaştığında karnı patlıcak gibi şişiyo son günü hareketlerinden herşeyinden anlaşılıyo doğurucağı
sormayı unutuyodum erkek kovalıyoya bırakmıyo peşini öyle oluyomu sizdede yani etrafında yuvarlak çizme falan değişik çiftleşme hareketleri yapıyo belki erkek baskın olamıyodur dicemde kurtulamaz elinden kılıç gibiler cidden (:ErdemAA 2013-07-29 23:32:08
Şu kırmızılar 100 150 civarı hatta daha fazla yavru veriyo her biri acaip doğurganlar keşke birkaç ayda bir doğursalar bile diyorum yakın olan kırmızı 1 hafta oldu doğum yapalı doğum yaklaştığında karnı patlıcak gibi şişiyo son günü hareketlerinden herşeyinden anlaşılıyo doğurucağı
sormayı unutuyodum erkek kovalıyoya bırakmıyo peşini öyle oluyomu sizdede yani etrafında yuvarlak çizme falan değişik çiftleşme hareketleri yapıyo belki erkek baskın olamıyodur dicemde kurtulamaz elinden kılıç gibiler cidden (:
Kılıçkuyruğum hamile kalmıyor!
Bence bu balığın daha zamanı var,aynı boyutlarda benimde kılıcım var hamile değil arkadaki filtreninde aynısından olduğu için boyunu tahmin edebiliyorum en fazla 5,6cm.Bilmiyorum bu boyutta balıktan yavru alan varmı ama bende bebekliklerinden itibaren kılıçlar besliyorum 9cm e yaklaştığında yavru alıyorum,yani tam erişkin olduklarında.
mesela edit
ErdemAA 2013-07-29 23:24:44
Bence bu balığın daha zamanı var,aynı boyutlarda benimde kılıcım var hamile değil arkadaki filtreninde aynısından olduğu için boyunu tahmin edebiliyorum en fazla 5,6cm.Bilmiyorum bu boyutta balıktan yavru alan varmı ama bende bebekliklerinden itibaren kılıçlar besliyorum 9cm e yaklaştığında yavru alıyorum,yani tam erişkin olduklarında.
mesela edit
Canlı Doğuran Rafya Sorunsalı
Rafya hiç pratik bir sistem değil bence,işe yarasada daha farklı sistemler aramanızı tavsiye ederim.Pamuklu kalın bir yün ipliğinden çok daha pratik bir sistem kurulabilir.Bunu yapmayı düşünmeden edemiyorum bu şekilde üstten topuz yapıp bağnarak çok daha kolay bir sistem olabilir.
Rafya hiç pratik bir sistem değil bence,işe yarasada daha farklı sistemler aramanızı tavsiye ederim.Pamuklu kalın bir yün ipliğinden çok daha pratik bir sistem kurulabilir.Bunu yapmayı düşünmeden edemiyorum bu şekilde üstten topuz yapıp bağnarak çok daha kolay bir sistem olabilir.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
