ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lepistes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2006 22:09
Son Ziyaret:
19 Nisan 2026 22:13
Toplam Mesaj:
172 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Agah KAYMAZ
Doğum Tarihi:
11 Kasım 1982
Yaş:
43
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
ANCHORFREE_VERSION="413161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00ZZ','IP':'63.141.198.127','CH':'HSSCNL100561','CT':'oxm,z239','HST':'&sessStartTime=1401979928','AFH':'hss291','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'3.42','FBW':'','FBWCNT':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null){document.write(" ")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}");< ="text/" title="AFc_283">.AFc_body283{} .AFc_all283,a.AFc_all283:hover,a.AFc_all283:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}< ="text/">.AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}![]()
")}Emre ve Gökhan, kaybettiğiniz posolara üzüldüm, geçmiş olsun.
ANCHORFREE_VERSION="413161526"var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00ZZ','IP':'63.141.198.127','CH':'HSSCNL100561','CT':'oxm,z239','HST':'&sessStartTime=1401979928','AFH':'hss291','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'3.42','FBW':'','FBWCNT':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null){document.write("
var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00ZZ','IP':'63.141.198.127','CH':'HSSCNL100561','CT':'oxm,z239','HST':'&sessStartTime=1401979928','AFH':'hss291','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'3.42','FBW':'','FBWCNT':0};if(_AF2$.TOP==1){document.write("
Emre kardeşim yeni kuracağın tankın ölçüleri çok güzel, tam bunlara göre, ne güzel seyredilir o akvaryum. Bakalım sulawesi mineral işe yarayacak mı. Resimlerini bekliyoruz..
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Güzel haberler bekliyoruz o zaman.
Güzel haberler bekliyoruz o zaman.
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Emre posolar duruyor :)
Emre posolar duruyor :)
Beyler neden küçük bir akvaryum kurmadım sorusunun cevabı basit: Benim akvaryumlarımın hepsi büyük
Küçük akvaryumum yok. Aslında bir kenarda boş duran 100*30*40 ebatlarında bir tane var ama onu da koyacak yer sıkıntı..
Küçük akvaryumum yok. Aslında bir kenarda boş duran 100*30*40 ebatlarında bir tane var ama onu da koyacak yer sıkıntı.. Gökhan, elden çıkarmayı düşünüyorum ama bakalım, Emre'yle de konuştuk bu konuyu. Gerçi seviyorum kerataları ya.. 

Emre, nano tankı şu hazır sularla mı kurdun?
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Ne demek usta, keyifle yazdım. Başta görsellik vardı ancak şu an kum ya da dekoratif herhangi bir malzeme yok dolayısıyla görselik diye bir şey yok, üstüne üstlük adi salyangoz dolu
Katil salyangoz ve macrakanta seçenekleri hep aklımdaydı ama aynen söylediğin gibi, poso yavruları da yem olurdu. Adi salyangozlar daha önce aldığım bitkilerden bulaştılar.. Ben de bozdum bitkiliyi tamamen boşattım tankı ama kullandığım iç filtreden (o kadar da temizledim) yine bulaştılar sanırım. Keşke bir iki hafta kurumaya bıraksaydım. Olan oldu artık. Kabağı cüce vatozlar da seviyor, denerim ben de. Yavrular şu an yavrulukta değiller hepsi beraber akvaryumun bir tarafında camla böldüğüm yerdeler. Diğer bölümde ise beyaz elma salyangozları var, adiler ise her yerde :D Aslında en güzeli tankı boşaltıp baştan başlamak..
Ne demek usta, keyifle yazdım. Başta görsellik vardı ancak şu an kum ya da dekoratif herhangi bir malzeme yok dolayısıyla görselik diye bir şey yok, üstüne üstlük adi salyangoz dolu
Katil salyangoz ve macrakanta seçenekleri hep aklımdaydı ama aynen söylediğin gibi, poso yavruları da yem olurdu. Adi salyangozlar daha önce aldığım bitkilerden bulaştılar.. Ben de bozdum bitkiliyi tamamen boşattım tankı ama kullandığım iç filtreden (o kadar da temizledim) yine bulaştılar sanırım. Keşke bir iki hafta kurumaya bıraksaydım. Olan oldu artık. Kabağı cüce vatozlar da seviyor, denerim ben de. Yavrular şu an yavrulukta değiller hepsi beraber akvaryumun bir tarafında camla böldüğüm yerdeler. Diğer bölümde ise beyaz elma salyangozları var, adiler ise her yerde :D Aslında en güzeli tankı boşaltıp baştan başlamak..Gökhan, senin yellow spotted'larınla orangelerinin çaprazlanmaları konusunda bilgin var mı? Ben eşleşebilirler diye biliyorum.
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Gökhan kardeşim bazı fotoğraflarda posoların bahçe duvarının dibinde kumda oynayan kara salyangozları gibiler :)) suyun çok temiz maşallah. Emre benimkilerden bahsetmiş biraz :) Takılıyorlar işte abisi :) başta 160-50-50 ebatlarında bir akvaryumumda bakıyordum onlara, kum ve iri taşlar koymuştum. Hareket ederlerken komikler, biraz ilerleyip kabuklarını kendilerine çekerek yürümelerini izlemek eğlenceli. Ama maalesef günün yarısını kuma dalış yapıp yatmakla geçiriyorlar :) İlerleyen günlerde akvaryumun boyutlarından dolayı beslemek problem olmaya başladı, yeterince beslenebiliyorlar mı diye endişelenmeye başladım. Çünkü yavaş hareket ediyorlar ve bazen saatlerce kımıldamıyorlar. Yemleri bulamıyorlarsa diye daha fazla yem atmaya başladım ama kumlu tabanda dip temizliği zor olmaya başladı. O sıralar sonsuza dek kurtulduğumu düşündüğüm adi salyangozlar tekrar çoğalmaya başlayınca canım çok sıkıldı. Zaten kumsuz ortamda ne yapacaklarını merak ediyordum, dip çekimi de kolay olur diye düşündüm ve kumu çıkarmaya karar verdim, tabi taşları da. Dar bir alanda daha iyi beslerim diye akvaryumun bir kenarını vantuzlarla sabitlediğim bir camla basitçe böldüm. Günde iki defa bolca yemliyorum ve hergün dip çekimi yaparak yenmeyen yemlerden ve pisliklerden kurtuluyorum. Pilli dip süpürgesi de kullanıyorum, daha pratik. Kum olmaması alışkanlıklarında bir değişikliğe yol açmadı :)) Genellikle köşelerde birkaçı toplaşıp kabuklarına çekiliyorlar. Kullandığım yemlere gelince: Sera flora, tetra provegetable, tropical vegetable pul, tropical supertabin b, jbl novofect, tetra discus, tetramin. Tetra discus ve tetramini arasıra çerez niyetine veriyorum. Pul yemleri seviyorlar, tetra provegetable onların da benim de favorim :) Yemi ezerek atıyor ve elimle su yüzeyini dalgalandırıyorum ki yem hemen dibe çöksün. Sprilunalı tablet yemleri ise birkaç parçaya bölüp atıyorum, daha çok noktada yem olsun diye, başka bir sebebi yok. Haşlanmış veya haşlanmamış hiç sebze ya da meyve vermedim. Su ise şebeke suyu, sertleştirmek için yaptığım birşey yok. Genel serlik açısından "sert su" olarak değerlendirilebilir, ph ise 7,4 - 7,5 gibi. Aslında oturduğum binada filtre var, suda sertliği sağlayan mineralleri (magnezyum, kalsiyum gibi) tamamen yok ediyor ve genel sertliği sıfıra indiriyor, ph ise değişmiyor. Diğer akvaryumlarımda bu suyu kullanıyorum ancak salyangozların kabukları yumuşak suda bozuluyor, yumuşuyor diye birkaç yerde okuduğum için onların suyunu filtreyi birkaç dakikalığına devre dışı bırakarak alıyorum. Üremeleri için özel hiç bir şey yapmadım, bu konuda kafa yormama da gerek kalmadı çünkü gelmelerinin üzerinden bir ay ancak geçmişti ki ilk yavruyu gördüm. Bir ara birkaç yavruyu plastik yavruluğa koydum. Elma salyangozlarının minik yavrularını alıp hazır ya da büyük pet şişeleri keserek yaptığımız yavruluklarda besiye çekerek inanılmaz hızlı büyütmüştüm. Öyle ki aynı batın kardeşlerinin üç katı oluyorlardı. Aynı şeyi posolarda da denedim ama bir değişiklik olmadı. Ha bu arada adi salyangozlara karşı yumurtalarını yiyorlar denilen elma salyangozlarından aldım, değişiklik olsun diye beyazlardan aldım. Ama nafile :) Yumurtaları yedikleri falan yok :))
Gökhan kardeşim bazı fotoğraflarda posoların bahçe duvarının dibinde kumda oynayan kara salyangozları gibiler :)) suyun çok temiz maşallah. Emre benimkilerden bahsetmiş biraz :) Takılıyorlar işte abisi :) başta 160-50-50 ebatlarında bir akvaryumumda bakıyordum onlara, kum ve iri taşlar koymuştum. Hareket ederlerken komikler, biraz ilerleyip kabuklarını kendilerine çekerek yürümelerini izlemek eğlenceli. Ama maalesef günün yarısını kuma dalış yapıp yatmakla geçiriyorlar :) İlerleyen günlerde akvaryumun boyutlarından dolayı beslemek problem olmaya başladı, yeterince beslenebiliyorlar mı diye endişelenmeye başladım. Çünkü yavaş hareket ediyorlar ve bazen saatlerce kımıldamıyorlar. Yemleri bulamıyorlarsa diye daha fazla yem atmaya başladım ama kumlu tabanda dip temizliği zor olmaya başladı. O sıralar sonsuza dek kurtulduğumu düşündüğüm adi salyangozlar tekrar çoğalmaya başlayınca canım çok sıkıldı. Zaten kumsuz ortamda ne yapacaklarını merak ediyordum, dip çekimi de kolay olur diye düşündüm ve kumu çıkarmaya karar verdim, tabi taşları da. Dar bir alanda daha iyi beslerim diye akvaryumun bir kenarını vantuzlarla sabitlediğim bir camla basitçe böldüm. Günde iki defa bolca yemliyorum ve hergün dip çekimi yaparak yenmeyen yemlerden ve pisliklerden kurtuluyorum. Pilli dip süpürgesi de kullanıyorum, daha pratik. Kum olmaması alışkanlıklarında bir değişikliğe yol açmadı :)) Genellikle köşelerde birkaçı toplaşıp kabuklarına çekiliyorlar. Kullandığım yemlere gelince: Sera flora, tetra provegetable, tropical vegetable pul, tropical supertabin b, jbl novofect, tetra discus, tetramin. Tetra discus ve tetramini arasıra çerez niyetine veriyorum. Pul yemleri seviyorlar, tetra provegetable onların da benim de favorim :) Yemi ezerek atıyor ve elimle su yüzeyini dalgalandırıyorum ki yem hemen dibe çöksün. Sprilunalı tablet yemleri ise birkaç parçaya bölüp atıyorum, daha çok noktada yem olsun diye, başka bir sebebi yok. Haşlanmış veya haşlanmamış hiç sebze ya da meyve vermedim. Su ise şebeke suyu, sertleştirmek için yaptığım birşey yok. Genel serlik açısından "sert su" olarak değerlendirilebilir, ph ise 7,4 - 7,5 gibi. Aslında oturduğum binada filtre var, suda sertliği sağlayan mineralleri (magnezyum, kalsiyum gibi) tamamen yok ediyor ve genel sertliği sıfıra indiriyor, ph ise değişmiyor. Diğer akvaryumlarımda bu suyu kullanıyorum ancak salyangozların kabukları yumuşak suda bozuluyor, yumuşuyor diye birkaç yerde okuduğum için onların suyunu filtreyi birkaç dakikalığına devre dışı bırakarak alıyorum. Üremeleri için özel hiç bir şey yapmadım, bu konuda kafa yormama da gerek kalmadı çünkü gelmelerinin üzerinden bir ay ancak geçmişti ki ilk yavruyu gördüm. Bir ara birkaç yavruyu plastik yavruluğa koydum. Elma salyangozlarının minik yavrularını alıp hazır ya da büyük pet şişeleri keserek yaptığımız yavruluklarda besiye çekerek inanılmaz hızlı büyütmüştüm. Öyle ki aynı batın kardeşlerinin üç katı oluyorlardı. Aynı şeyi posolarda da denedim ama bir değişiklik olmadı. Ha bu arada adi salyangozlara karşı yumurtalarını yiyorlar denilen elma salyangozlarından aldım, değişiklik olsun diye beyazlardan aldım. Ama nafile :) Yumurtaları yedikleri falan yok :))
Poso Orange & Yellow & Black Rabbit Snail
Koyu renk kum orange'leri çok güzel göstermiş. Maşallah neşeli posolara :)
Koyu renk kum orange'leri çok güzel göstermiş. Maşallah neşeli posolara :)
PETSHOP AÇMAK İSTİYORUM
SSK'lı iken vergi mükellefi olabilir, ticari bir faaliyette bulunabilirsiniz. SSK'lı olduğunuz sürece Bağ-kur'lu olmazsınız. Kendi işyerinizde SSK'lı olamazsınız ki zaten siz eczanede çalıştığınızı belirtmişsiniz.
SSK'lı iken vergi mükellefi olabilir, ticari bir faaliyette bulunabilirsiniz. SSK'lı olduğunuz sürece Bağ-kur'lu olmazsınız. Kendi işyerinizde SSK'lı olamazsınız ki zaten siz eczanede çalıştığınızı belirtmişsiniz.
100x45x50 akvaryumda astronot
İlerde astronotlardan herhangi ikisi eş tutabilir. Bu durumda akvaryumda sadece o çifti bırakırsanız yavru alabilirsiniz. Akvaryumunuz bir çift için uygun.
Ateş Ağız Çiftim
Ateşağızları severim, güzel bir çift, maşallah.
Ateşağızları severim, güzel bir çift, maşallah.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
