ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ceceli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Şubat 2013 16:44
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2015 10:11
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali ceceli
Doğum Tarihi:
22 Ağustos 1986
Yaş:
39
İl:
Kilis
Meslek:
muhasebeci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ali ceceli
SON 10 MESAJI
akvaryum kontrol kartı
Özür dilerim askerlikten dolayı biraz ara verdim. ürünün talebi çok iyi satın almak için özelden ulaşa bilirsiniz.
Özür dilerim askerlikten dolayı biraz ara verdim. ürünün talebi çok iyi satın almak için özelden ulaşa bilirsiniz.
akvaryum kontrol kartı
Fiyat güncellenmiştir tek üründe 60 tl 2den fazla üründe 50 tl dir birim fiyat.
Fiyat güncellenmiştir tek üründe 60 tl 2den fazla üründe 50 tl dir birim fiyat.
akvaryum kontrol kartı
Arkadaşlar bu projeye ilerde eklemeyi düşündüğüm şeyler var
+ısı kontrolü
+ph kontrolü
+
ve başaka hobi için ne gibi kontroller eklemem gerek
kontrol olarak şunuda eklersen akvaryum kullananlar için faydalı olur diyeceğiniz şeyler varsa paylaşın lütfen. .
Arkadaşlar bu projeye ilerde eklemeyi düşündüğüm şeyler var
+ısı kontrolü
+ph kontrolü
+
ve başaka hobi için ne gibi kontroller eklemem gerek
kontrol olarak şunuda eklersen akvaryum kullananlar için faydalı olur diyeceğiniz şeyler varsa paylaşın lütfen. .
akvaryum kontrol kartı
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=B0rtQB9Wv2c[/VID]Birçok sıkıntıya rağmen ürün satış aşamasına geldi
etiketi bastırmak için verdiğim orjinal olan numune cihazı kaybetti matbaa
Pcb basımı için gönderdiğim firma yanlışlıkla başka birinin PCB bana gönderdi
vb bir çok sorun olmasına ragmen ürün tam anlamıyla bitti ve satışa hazır
+ ürün tescili için evrak gönderdim TSE inceleyip tescil edilecek
+ Telifhakları genel müdürlüğüne başvurdum assembly kodumu tescil edilecek
+ ürünle ilgili tüm dökümanları ve bir numunesini yarın notere götürüp ürünün benim olduguna dair bir belge düzenlenecek.
yasal işlemlerde bitince artık bir engel kalmayacak sanırım



ceceli 2013-02-22 16:36:48
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=B0rtQB9Wv2c[/VID]Birçok sıkıntıya rağmen ürün satış aşamasına geldi
etiketi bastırmak için verdiğim orjinal olan numune cihazı kaybetti matbaa
Pcb basımı için gönderdiğim firma yanlışlıkla başka birinin PCB bana gönderdi
vb bir çok sorun olmasına ragmen ürün tam anlamıyla bitti ve satışa hazır
+ ürün tescili için evrak gönderdim TSE inceleyip tescil edilecek
+ Telifhakları genel müdürlüğüne başvurdum assembly kodumu tescil edilecek
+ ürünle ilgili tüm dökümanları ve bir numunesini yarın notere götürüp ürünün benim olduguna dair bir belge düzenlenecek.
yasal işlemlerde bitince artık bir engel kalmayacak sanırım



akvaryum kontrol kartı
[QUOTE=usuruh] [QUOTE=ceceli]Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
[/QUOTE]
teşekkürler arkadaşım bilgin için onların 24 saat çalışma modları için değişklik yaparım.
ürün geliştirilmeye acık ve kaynak kodu sade istediğim gibi ekleme cıkarma yapabilirm ama şimdilik bu şekilde satışa sunulacak (ph ve ısı oksijen kontrolü sonra eklenecek)
[QUOTE=usuruh] [QUOTE=ceceli]Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
[/QUOTE]
Isıtıcı, hava motoru ve filitre 24 saat çalışması gerekir. Ben böyle yaptım oldu şekli olur ama sağlıksız olur. ışık bitkili ise bitki durumuna gübre ve diğer birsürü etkene göre ayarlanır. bitki yoksa geceleri kendin için ayarlarsın
[/QUOTE]teşekkürler arkadaşım bilgin için onların 24 saat çalışma modları için değişklik yaparım.
ürün geliştirilmeye acık ve kaynak kodu sade istediğim gibi ekleme cıkarma yapabilirm ama şimdilik bu şekilde satışa sunulacak (ph ve ısı oksijen kontrolü sonra eklenecek)
akvaryum kontrol kartı
Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
akvaryum kontrol kartı
Salem akvaryum konusunda teknik bilgim sadece bu 3 yıl içindeki tecrübelerim ve araştırmalarımdır. yani bu konuda iddalı değilim. zaten bu yüzden bu formu buldum araştırmalarım yetti diyerek ürünü hemen pazarlamak istemedim belki eksikliğim vardır diye buraya yazdım.
filitre konusunda haklısınız diğer arkadaşlarda, bende bu konu muammalı oldugu için zaten 24 saat calıştıracak bir ek cıkış verdim ısıtızının üzerinden yani benim için sorun değil bunu düşünmüştüm önceden.
ısıtıcı için 230 v değilde 600 v verdim yani filtrede oraya bağlana bilinir
Salem akvaryum konusunda teknik bilgim sadece bu 3 yıl içindeki tecrübelerim ve araştırmalarımdır. yani bu konuda iddalı değilim. zaten bu yüzden bu formu buldum araştırmalarım yetti diyerek ürünü hemen pazarlamak istemedim belki eksikliğim vardır diye buraya yazdım.
filitre konusunda haklısınız diğer arkadaşlarda, bende bu konu muammalı oldugu için zaten 24 saat calıştıracak bir ek cıkış verdim ısıtızının üzerinden yani benim için sorun değil bunu düşünmüştüm önceden.
ısıtıcı için 230 v değilde 600 v verdim yani filtrede oraya bağlana bilinir
akvaryum kontrol kartı
Merhaba arkadaşlar ilginiz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim lütfen yorumlarınız eksik görmeyin aklınızda eksik fazla ne geciyorsa ürünle ilgili yazın ben bunları defalarca dönüp okuyorum benim için önemli.
yazgunesi kardeşim filitre konusunda haklı olabilirsin bu ürünü tasarlarken en çok tartıştıgım konu bu oldu.
filitreden değil akvaryumun tüm bileşenlerinden tasaruf ettim 58 56 gelen faturam 4 aydır ortalama 52 54 geliyor .
devrede filitreleme konusu tartışmalı oldugundan 24 saat calışması için bir çıkış var. isteyen orayada bağlaya bilir.
sizde biliyorsunuz ki akvaryumda ne yaparsak yapalım canlıların doğal ortamını tam anlamıyla sağlayamayız. doğada filitreleme sistemi bizim filitreleme sistemimizle kıyaslanamaz bile.
filitre calışıp durma zamanları 1 saat olarak belirlenmiştir
bu bir ticari kaygı filitre 24 calışması gerektiğini söylemeseler size en uçuzu 60 tl olan ürünü nasıl satacaklar.
ben akvaryumumda ph test yapmadım zaten vaktimde yok ama akvaryumumda bir sorunda yok.tabikide değerler yüksek cıkacak. birde kaldı ki benim filitreleme sistemimde 25 ve üzeri modda en fazla 3 saat boşta kalıyor .
ben bu cihazı tasarlarken ;
cihled ler filitreleme sistemine hassas oldukarı söylendi bende canlı doğuran balıklarımı verip 6 ay önce cihled aldım
6 sarı prenses
6 adetde ahli
bir erkek bir dişi sarı prensesi içi tamamen boş ve musluktan direk doldurulmuş suya attım
erkek 3 gün dişi 2 gün yaşadı eminim yem verseydim süre uzardı. filitre yok ısıtıcı yok hava yok . su dinlendirmesi yok peki bunlar nasıl yaşadı.
aldıgım dış filitrede salyangoz yavruları vardı yeşil ilaç ve camaşırsuyuyla yıkadım ve 1 hafta günlük temiz suyla ilacı gitmesi için duruladım. balıklarım filitre yok diye yine ölmedi
http://www.youtube.com/user/aliceceli/videos?view=0
yine devrenin prototipini akvaryuma bağlayarak transistör direnc mikro işlemcinin ısınmasını resetlemesini kontrol etmek için deneme yaptıgımda bazen devreyi akvaryumdan söktüğüm günlerce hatta haftalarca akvaryum boşta kaldıgı oluyordu ama yinede balıklarım ölmedi.
yani ben idda ediyorum 24 saat filitrenin calışması gerekmiyor.
6 kişiye el yapımı ürünümü saattım bunlardan biri akvaryumcu tüm sistemini devreye bağladık 25 modda kullanıyor bi sorun olsaydı ona olurdu. dükkanındaki balıkları ölse beni öldürür.
filitre calışmasın demiyorum ama bu 24 saate cıkarmak yersiz kaldıki boşta kalınca ölen bakteriler filitre ve balıklar için faydalı oldugunuda söyleyenler var.
bence önce hangi baktari kaç saat yaşıyor ömrü nekadar ve kaç saatden sonra ölüyor onu araştırın
ticari üyelik hakkında bilgim yok bilgi verirsen çok sevinirim
ben böyle dedim diye gidip filitrenin fişini cekmeyin sorumlu değilim :) çünkü balıklar alışmıştır.
devre assembly dilinde pıc üzerine cıkışlar yalıtılmış ve varistörle izole edilmişitr
her cıkış 600 v sınırındadır mesela lambanın cıkışına bir adet iç filitre yada hava motor çıkışına bir adet farklı renkte lamba bağlana bilir yani her çıkış en fazle 2 adet birim bağlana bilir. ama en doğalı her birimi kendi yerine ve tek bağlamaktır.
jbxtr arkadaşım senin düşüncene istinaden 24 saat devamlı çıkış veren bir çıkışımız var.
ama dediğim gibi gerek yok bakın 4 aydır 6 sarı 6 ahli olan akvaryumunda 1/10 modda(dış filitre var)
25 adet amarikan cihledi 25 ve üzeri modda kullanıyorum (iç filitre var) ölselerdi çoktan ölmüşlerdi
zaman hesabında doğru birde ürünün üzerinde toplam boşta kalama süresi var. yani 25 ve üzeri modda filitre sadece belirli aralıklarda toplam 8 saat boşta kalacak 3 saatden fazla boşta kalmayacak bakterilerin tamamı ölmesin diye
hakan.selem kardeşim değerlendirmen için teşekkürler ldr konusu şöyle anlatayım. bir balık besleyen abim bana uyuduğum odada akvaryumumun lambasından ve hava motorundan gece rahatsız oluyorum bunuda devrende düşün dedi,bende şöyle yaptım. gece gündüz düğmesi var devrede sen onu görmemişsin galiba . geceye aldıgın zaman hava ve lamba ortam karanlıksa eğer calışmayacak ortam aydınlıksa secilen modda calışmaya devam edecek. yok devamlı calışsın ben rahatsız olmam dersen düğmeyi gündüz moduna cekersin olur biter. ldr bunun için.
saydığın eksikliklere gelince
ısıtıcı kendisini kontrol ettiği için tekrar kontrole gerek duymadım
ürün ticari amac güdülerek yapıldıgından telefonlardaki gibi tüm özellikler eklense ikinci satış olmaz.
ürüne ilerde eklenecek eklentiler olcak ama ben ürüne çok zaman (3.5 yıl gibi ) ve para harcadım artık kendisini amorti etmesi gerek. ekleyeceğim şeyleri eklemiş olsaydım bir 3 yıl daha giderdi .
ekleyeceğim şeyler
lcd panel
oto yemleme
ısı ph vb gibi kontroller
elektrik gittiğinde proğramda kalabilme vb gibi bazı eklentiler
ürün maliyeti düşürmek için etiket ve pcb toplu yaptırıyorum bunlar ve malzemeleri toplu alım yapacağım fiyatı ozaman belirlenecektir.
ürün için tescil başvurusunda bulundum ama bazen beyin göçlerini görünce üzülüyordum ama şimdi demekki boşuna bilim adamları dışarı gitmiyormuş. insanların burda ne yaparlarsa yapsınlar bir değeri yok. benim calışmam basit bir çalışma olabilir. ama unutmayın ki cinin yaptıgı bir çok basit elektronik cihazı hepimiz para verip kullanıyoruz.
hakan.selem dediği gibi bunun dijital zaman saatlerinden farkı yok diyende oldu (o cin malı ) bu yüzde yüz türk üretimi
okadar yıl assebly yazıyorum bir düğmede üç farklı işlem atayan görmedim kodu görmek için can atıyorum diyende
herkese iyi günler kimse yazdıklarımı yanlış anlamasın niyetim kesinlikle eleştiri değil ve görüşleriniz benim için önemli
Merhaba arkadaşlar ilginiz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim lütfen yorumlarınız eksik görmeyin aklınızda eksik fazla ne geciyorsa ürünle ilgili yazın ben bunları defalarca dönüp okuyorum benim için önemli.
yazgunesi kardeşim filitre konusunda haklı olabilirsin bu ürünü tasarlarken en çok tartıştıgım konu bu oldu.
filitreden değil akvaryumun tüm bileşenlerinden tasaruf ettim 58 56 gelen faturam 4 aydır ortalama 52 54 geliyor .
devrede filitreleme konusu tartışmalı oldugundan 24 saat calışması için bir çıkış var. isteyen orayada bağlaya bilir.
sizde biliyorsunuz ki akvaryumda ne yaparsak yapalım canlıların doğal ortamını tam anlamıyla sağlayamayız. doğada filitreleme sistemi bizim filitreleme sistemimizle kıyaslanamaz bile.
filitre calışıp durma zamanları 1 saat olarak belirlenmiştir
bu bir ticari kaygı filitre 24 calışması gerektiğini söylemeseler size en uçuzu 60 tl olan ürünü nasıl satacaklar.
ben akvaryumumda ph test yapmadım zaten vaktimde yok ama akvaryumumda bir sorunda yok.tabikide değerler yüksek cıkacak. birde kaldı ki benim filitreleme sistemimde 25 ve üzeri modda en fazla 3 saat boşta kalıyor .
ben bu cihazı tasarlarken ;
cihled ler filitreleme sistemine hassas oldukarı söylendi bende canlı doğuran balıklarımı verip 6 ay önce cihled aldım
6 sarı prenses
6 adetde ahli
bir erkek bir dişi sarı prensesi içi tamamen boş ve musluktan direk doldurulmuş suya attım
erkek 3 gün dişi 2 gün yaşadı eminim yem verseydim süre uzardı. filitre yok ısıtıcı yok hava yok . su dinlendirmesi yok peki bunlar nasıl yaşadı.
aldıgım dış filitrede salyangoz yavruları vardı yeşil ilaç ve camaşırsuyuyla yıkadım ve 1 hafta günlük temiz suyla ilacı gitmesi için duruladım. balıklarım filitre yok diye yine ölmedi
http://www.youtube.com/user/aliceceli/videos?view=0
yine devrenin prototipini akvaryuma bağlayarak transistör direnc mikro işlemcinin ısınmasını resetlemesini kontrol etmek için deneme yaptıgımda bazen devreyi akvaryumdan söktüğüm günlerce hatta haftalarca akvaryum boşta kaldıgı oluyordu ama yinede balıklarım ölmedi.
yani ben idda ediyorum 24 saat filitrenin calışması gerekmiyor.
6 kişiye el yapımı ürünümü saattım bunlardan biri akvaryumcu tüm sistemini devreye bağladık 25 modda kullanıyor bi sorun olsaydı ona olurdu. dükkanındaki balıkları ölse beni öldürür.
filitre calışmasın demiyorum ama bu 24 saate cıkarmak yersiz kaldıki boşta kalınca ölen bakteriler filitre ve balıklar için faydalı oldugunuda söyleyenler var.
bence önce hangi baktari kaç saat yaşıyor ömrü nekadar ve kaç saatden sonra ölüyor onu araştırın
ticari üyelik hakkında bilgim yok bilgi verirsen çok sevinirim
ben böyle dedim diye gidip filitrenin fişini cekmeyin sorumlu değilim :) çünkü balıklar alışmıştır.
devre assembly dilinde pıc üzerine cıkışlar yalıtılmış ve varistörle izole edilmişitr
her cıkış 600 v sınırındadır mesela lambanın cıkışına bir adet iç filitre yada hava motor çıkışına bir adet farklı renkte lamba bağlana bilir yani her çıkış en fazle 2 adet birim bağlana bilir. ama en doğalı her birimi kendi yerine ve tek bağlamaktır.
jbxtr arkadaşım senin düşüncene istinaden 24 saat devamlı çıkış veren bir çıkışımız var.
ama dediğim gibi gerek yok bakın 4 aydır 6 sarı 6 ahli olan akvaryumunda 1/10 modda(dış filitre var)
25 adet amarikan cihledi 25 ve üzeri modda kullanıyorum (iç filitre var) ölselerdi çoktan ölmüşlerdi
zaman hesabında doğru birde ürünün üzerinde toplam boşta kalama süresi var. yani 25 ve üzeri modda filitre sadece belirli aralıklarda toplam 8 saat boşta kalacak 3 saatden fazla boşta kalmayacak bakterilerin tamamı ölmesin diye
hakan.selem kardeşim değerlendirmen için teşekkürler ldr konusu şöyle anlatayım. bir balık besleyen abim bana uyuduğum odada akvaryumumun lambasından ve hava motorundan gece rahatsız oluyorum bunuda devrende düşün dedi,bende şöyle yaptım. gece gündüz düğmesi var devrede sen onu görmemişsin galiba . geceye aldıgın zaman hava ve lamba ortam karanlıksa eğer calışmayacak ortam aydınlıksa secilen modda calışmaya devam edecek. yok devamlı calışsın ben rahatsız olmam dersen düğmeyi gündüz moduna cekersin olur biter. ldr bunun için.
saydığın eksikliklere gelince
ısıtıcı kendisini kontrol ettiği için tekrar kontrole gerek duymadım
ürün ticari amac güdülerek yapıldıgından telefonlardaki gibi tüm özellikler eklense ikinci satış olmaz.
ürüne ilerde eklenecek eklentiler olcak ama ben ürüne çok zaman (3.5 yıl gibi ) ve para harcadım artık kendisini amorti etmesi gerek. ekleyeceğim şeyleri eklemiş olsaydım bir 3 yıl daha giderdi .
ekleyeceğim şeyler
lcd panel
oto yemleme
ısı ph vb gibi kontroller
elektrik gittiğinde proğramda kalabilme vb gibi bazı eklentiler
ürün maliyeti düşürmek için etiket ve pcb toplu yaptırıyorum bunlar ve malzemeleri toplu alım yapacağım fiyatı ozaman belirlenecektir.
ürün için tescil başvurusunda bulundum ama bazen beyin göçlerini görünce üzülüyordum ama şimdi demekki boşuna bilim adamları dışarı gitmiyormuş. insanların burda ne yaparlarsa yapsınlar bir değeri yok. benim calışmam basit bir çalışma olabilir. ama unutmayın ki cinin yaptıgı bir çok basit elektronik cihazı hepimiz para verip kullanıyoruz.
hakan.selem dediği gibi bunun dijital zaman saatlerinden farkı yok diyende oldu (o cin malı ) bu yüzde yüz türk üretimi
okadar yıl assebly yazıyorum bir düğmede üç farklı işlem atayan görmedim kodu görmek için can atıyorum diyende
herkese iyi günler kimse yazdıklarımı yanlış anlamasın niyetim kesinlikle eleştiri değil ve görüşleriniz benim için önemli
akvaryum kontrol kartı
hayır bir kezde 6 saat calışıp durmuyor ara ara ve tam gerektiğinde calışıyorlar.
cizelgeyi ekledim baka bilirsiniz.

bu cizelgedeki hesaplamalar keyfi değildir
filtre-10 saat(bunu 24 saat olarak ayarlayabiliyormuyuz) bu konuda ben devreyi yaparken bir çok akvaryumcudan bilgi aldım ne nezaman gerekir ne kadar calışmalı hatta formlardan sordum balık besleyen bir çok kişiyle bu konuyu tartıştık evet istersem 24 saatlik ayarlaya bilirilm devreyi ama gerek yok bunu tasarlarken elektrik tasarufunuda hesaba kattık ve gercekten çok fark etti ben evimde 2 akvaryumumda 4 aydır 1ile 10 arası diğeride 25 ve üzeri modlarda kullanıyorum ama hiç bir sorunla karşılaşmadım.
ama yok illede yüksek calışsın diyorsanız 25 ve üzeri modda kullana bilirsiniz
umarım acıklayıcı olmuştur
hayır bir kezde 6 saat calışıp durmuyor ara ara ve tam gerektiğinde calışıyorlar.
cizelgeyi ekledim baka bilirsiniz.

bu cizelgedeki hesaplamalar keyfi değildir
filtre-10 saat(bunu 24 saat olarak ayarlayabiliyormuyuz) bu konuda ben devreyi yaparken bir çok akvaryumcudan bilgi aldım ne nezaman gerekir ne kadar calışmalı hatta formlardan sordum balık besleyen bir çok kişiyle bu konuyu tartıştık evet istersem 24 saatlik ayarlaya bilirilm devreyi ama gerek yok bunu tasarlarken elektrik tasarufunuda hesaba kattık ve gercekten çok fark etti ben evimde 2 akvaryumumda 4 aydır 1ile 10 arası diğeride 25 ve üzeri modlarda kullanıyorum ama hiç bir sorunla karşılaşmadım.
ama yok illede yüksek calışsın diyorsanız 25 ve üzeri modda kullana bilirsiniz
umarım acıklayıcı olmuştur
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
