ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mr.türker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Aralık 2012 15:15
Son Ziyaret:
26 Haziran 2015 15:57
Toplam Mesaj:
92 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
türker okcu
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Izmir
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Su Piresi Üretimi Tecrübelerim, Püf Noktaları Vb.
Çok faydalı bir paylaşım Elinize sağlık emeğinize sağlık teşekkürler ,yakın zamanda bi kültür oturtmaya çalışacağım umarı başarılı olurum.
Çok faydalı bir paylaşım Elinize sağlık emeğinize sağlık teşekkürler ,yakın zamanda bi kültür oturtmaya çalışacağım umarı başarılı olurum.
İzmirdeki yeni mekanınız
İyi dilekler temenniler için hepinize çok teşekkürler
https://www.facebook.com/pages/MrBetta/820256778041386?fref=ts
Takip etmek isteyenler olursa facebook sayfamız.
Sayfamıza ve mekanımıza tüm akvaryum sevdalısı arkdaşları çayımızı içmeye sohbete muhabbete bilgi alışverişine herzaman bekleriz buyrun gelin
05305529219 numaram.
mr.türker 2014-11-12 10:57:44
İyi dilekler temenniler için hepinize çok teşekkürler
https://www.facebook.com/pages/MrBetta/820256778041386?fref=ts
Takip etmek isteyenler olursa facebook sayfamız.
Sayfamıza ve mekanımıza tüm akvaryum sevdalısı arkdaşları çayımızı içmeye sohbete muhabbete bilgi alışverişine herzaman bekleriz buyrun gelin
05305529219 numaram.
İzmirdeki yeni mekanınız
[QUOTE=mikolanj24]Ellerinize sağlık.Güzel bir yer olacağa benziyor.Bekliyoruz.[/QUOTE]
Teşekkürler Oğul Allahın izniyle öyle olur inşallah.
mr.türker 2014-05-09 10:37:28
[QUOTE=mikolanj24]Ellerinize sağlık.Güzel bir yer olacağa benziyor.Bekliyoruz.[/QUOTE]
Teşekkürler Oğul Allahın izniyle öyle olur inşallah.
İzmirdeki yeni mekanınız
Artık geri kalan bütün hazırlıklar ithalatını yaptığımız canlılara hazırlık amaçlı.Tankların dezenfekte edilmesi sularının doldurulması keyfe keder işler kaldı. Canlılar geldiğinde fotoğraf larınıda sizlerle paylaşacağım inşallah.









Artık geri kalan bütün hazırlıklar ithalatını yaptığımız canlılara hazırlık amaçlı.Tankların dezenfekte edilmesi sularının doldurulması keyfe keder işler kaldı. Canlılar geldiğinde fotoğraf larınıda sizlerle paylaşacağım inşallah.









İzmirdeki yeni mekanınız
[QUOTE=Comratex]Hayırlı olsun,Allah utandırmasın.[/QUOTE]
[QUOTE=JudOf]Allah bol kazançlar versin türker bey,yeriniz gayet büyük görünüyor,hem balık hem bitki olması gayet güzel allah utandırmasın.[/QUOTE]

mr.türker 2014-05-11 23:29:27
[QUOTE=Comratex]Hayırlı olsun,Allah utandırmasın.[/QUOTE]
Çok teşekkürler.
[QUOTE=JudOf]Allah bol kazançlar versin türker bey,yeriniz gayet büyük görünüyor,hem balık hem bitki olması gayet güzel allah utandırmasın.[/QUOTE]
Çok sağolun mehmet bey daha işimiz çok inşallah yakında yeni fotoları koyacağım.

Profiller; Temizlendi -anti pas atıldı -boyandı
Akvaryumlar ;Temizlendi boyaları söküldü en baştan boyandı
Şu an ki işler Yalıtım boya tamirat,Havalandırma, vs. yakında o fotolarıda koyacağım inşallah
Akvaryumlar ;Temizlendi boyaları söküldü en baştan boyandı
Şu an ki işler Yalıtım boya tamirat,Havalandırma, vs. yakında o fotolarıda koyacağım inşallah
İzmirdeki yeni mekanınız
[QUOTE=cango70] Öncelikle hayırlı olsun.Yeriniz çiğlide nerede acaba tarif edebilirmisiniz?[/QUOTE]
Caner bey çok teşekkürler Yerimiz Çiğli maltepe mahallesi 8105 sok. Mr.Betta dükkanımızın ismi aklınıza gelebilecek her türlü ithal tatlı su canlısı olacak inşallah.
[QUOTE=Bahri Çankaya] Türker Bey yeriniz hayırlı olsun.Şimdiden bol kazançlar.Müsait olduğunuz bir ara tanışmak istiyorum.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bahri bey Allah razı olsun teşekkürler. Çiğli Metro alış veriş merkezinin 2 sokak arkasında yerimiz otobüs-metro-dolmuş hertürlü ulaşımla gelebileceğiniz tarifi çok kolay bir yer herzaman beklerim inşallah.
mr.türker 2014-04-28 16:23:33
[QUOTE=cango70] Öncelikle hayırlı olsun.Yeriniz çiğlide nerede acaba tarif edebilirmisiniz?[/QUOTE]
Caner bey çok teşekkürler Yerimiz Çiğli maltepe mahallesi 8105 sok. Mr.Betta dükkanımızın ismi aklınıza gelebilecek her türlü ithal tatlı su canlısı olacak inşallah.
[QUOTE=Bahri Çankaya] Türker Bey yeriniz hayırlı olsun.Şimdiden bol kazançlar.Müsait olduğunuz bir ara tanışmak istiyorum.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bahri bey Allah razı olsun teşekkürler. Çiğli Metro alış veriş merkezinin 2 sokak arkasında yerimiz otobüs-metro-dolmuş hertürlü ulaşımla gelebileceğiniz tarifi çok kolay bir yer herzaman beklerim inşallah.
İzmirdeki yeni mekanınız
Arkadaşlar uzun zamandır çalışmasını yaptığımız haftalardır işimizden ve ailelerimizden fedakarlık yaparak açılışını düşündüğümüz mekanı sonunda tuttuk.
İzmir'in Çiğli ilçesinde 200 mt2 bir dükkan, yapılması gereken prosedürel işlemlerin tamamı bitmeye yakın Allah'ın izniyle nisan 1 şirket açılışını verdik. Belediye,Tarım il müdürlüğü, vergi dairesi, veterinerlik, odalar..vs Bütün başvurularımız yaptık.Kısa vadede 100 adetlik tatlı su akvaryumu ve 100 adet betta akvaryumu ile yakında İnşallah hizmete girmiş olacağız Tüm gelişmeleri bu konu altında sizlerle gün be gün paylaşmayı düşünüyorum.Amacımız mümkün olan tüm Tropikal tatlı su balık,bitki ve kabuklu canlılarının ithalatını yaparak hobici ruhuyla bu mekanı işletebilmektir.

mr.türker 2014-05-11 23:26:06
Arkadaşlar uzun zamandır çalışmasını yaptığımız haftalardır işimizden ve ailelerimizden fedakarlık yaparak açılışını düşündüğümüz mekanı sonunda tuttuk.
İzmir'in Çiğli ilçesinde 200 mt2 bir dükkan, yapılması gereken prosedürel işlemlerin tamamı bitmeye yakın Allah'ın izniyle nisan 1 şirket açılışını verdik. Belediye,Tarım il müdürlüğü, vergi dairesi, veterinerlik, odalar..vs Bütün başvurularımız yaptık.Kısa vadede 100 adetlik tatlı su akvaryumu ve 100 adet betta akvaryumu ile yakında İnşallah hizmete girmiş olacağız Tüm gelişmeleri bu konu altında sizlerle gün be gün paylaşmayı düşünüyorum.Amacımız mümkün olan tüm Tropikal tatlı su balık,bitki ve kabuklu canlılarının ithalatını yaparak hobici ruhuyla bu mekanı işletebilmektir.

Bitki Seram-ümit Birkol
[QUOTE=Gannicus][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
[QUOTE=Gannicus][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
Kağan bey, öncelikle lafım meclisten dışarı diyerek bildiklerimi ve tecrübelerimi anlatayım.Ülkemize canlı hayvan yada bitki sokmanın özellikle bitki getirtmenin gümrükte tarifi mümkün olmayan ve anlaşılamaz bürokratik zorlukları vardır. İthalatını yapacağınız ürün uzak doğu ise %30 gümrük%35 toplu konut ve %18 Kdv vergisi +Gümrükçüye ödeme yapmanız gerekir .Alış veriş yapacağınız hiç bir uzak doğu firması size 900-1000 dolar dan aşağıya ürün göndermez Size buket-Köklü ve saksı seçeneklerini sunarlar hepsinin fiyatları farklıdır 3 seçenek arasında 3-5 cent oynar paketleme masrafını sizden isterler strafor kutu başına 8 dolar paketleme kutu başınada 25 ila 35 dolar arası kargo parası talep edilir. Şu an bir çok kişi bilmese de Türkiye ye bir çok bitki kaçak sokulmaktadır Örneğin anubias ve echinodorus türlerinin ülkemize girmesi zirai karantina açısından kesinlikle yasaktır. Buna karar veren kişilerinde gümrükte bulunan veterinerler olması da işin komik kısmıdır. Kısacası Şirket olmadan devlete verginizi vermeden kimse size bitki falan göndermez getirenlerin çoğuda bu işi kaçak yapar.Tropica dan alışveriş yapcağım derseniz Tropica ürünlerini yurtdışında oturan bir tanıdığınız aracılığıyla almanız gerekiyor parakende satışları maalesef yok.
[/QUOTE]
Çok teşekkürler verdiğiniz bilgiler için...online satış yapmıyor yanibu şirketler anladığım kadarıyla...???
[/QUOTE]
Bahsettiğiniz Asya ülkeleri ise hayır yapmıyorlar. Tropica dan bahsediyorsanız tropica nın ürünlerini satan avrupadaki bir kaç petshop internet üzerinden satıyor astarı yüzünden pahalıya gelir Direk tropicadan parakende alamazsınız.Tropicanın Türkiyede distirübütörü sanırım uzun zamandır yok.
Bitki Seram-ümit Birkol
[QUOTE=Ümit Birkol][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
[QUOTE=Ümit Birkol][QUOTE=mr.türker][QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
Kağan bey, öncelikle lafım meclisten dışarı diyerek bildiklerimi ve tecrübelerimi anlatayım.Ülkemize canlı hayvan yada bitki sokmanın özellikle bitki getirtmenin gümrükte tarifi mümkün olmayan ve anlaşılamaz bürokratik zorlukları vardır. İthalatını yapacağınız ürün uzak doğu ise %30 gümrük%35 toplu konut ve %18 Kdv vergisi +Gümrükçüye ödeme yapmanız gerekir .Alış veriş yapacağınız hiç bir uzak doğu firması size 900-1000 dolar dan aşağıya ürün göndermez Size buket-Köklü ve saksı seçeneklerini sunarlar hepsinin fiyatları farklıdır 3 seçenek arasında 3-5 cent oynar paketleme masrafını sizden isterler strafor kutu başına 8 dolar paketleme kutu başınada 25 ila 35 dolar arası kargo parası talep edilir. Şu an bir çok kişi bilmese de Türkiye ye bir çok bitki kaçak sokulmaktadır Örneğin anubias ve echinodorus türlerinin ülkemize girmesi zirai karantina açısından kesinlikle yasaktır. Buna karar veren kişilerinde gümrükte bulunan veterinerler olması da işin komik kısmıdır. Kısacası Şirket olmadan devlete verginizi vermeden kimse size bitki falan göndermez getirenlerin çoğuda bu işi kaçak yapar.Tropica dan alışveriş yapcağım derseniz Tropica ürünlerini yurtdışında oturan bir tanıdığınız aracılığıyla almanız gerekiyor parakende satışları maalesef yok.
[/QUOTE]
Türker Bey,
Anlattıklarınızın çoğu doğru ama kaçak işi artık eskisi gibi değil. Evet gümrükte bazı bitkilerle alakalı sorunlar var ama dikkat ederseniz özellikle son bir yıldır o bitkileri zaten bulamaz durumdayız. Özel izin alan birkaç firma getirebiliyor o bitkileri. Ayrıca şu an resmi onayları alarak vergisini vererek bitki ithal eden ve mesela benim de çalıştığım 3, toplamda da 4-5 firma var. Ha kaçak gelen hala var mıdır, muhtemelen vardır ama kim hangi bitki veya bitkileri, ne kadar miktarlarda kaçak getiriyordur bilemem.
Tropica bitkisi isterseniz firmanın Türkiye distribütörü Aqua Botanik firmasıdır ancak en son Ekim 2012'de ithalat yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam. Şu an Türkiye'de Tropica markalı bitki satışı olmaması gerekir. Ancak son duyumlarım firmanın yakın zamanda ithalat yapmayı planladığı yönünde. Eğer öyle olursa benim de çok daha önceden kendilerine vermiş olduğum bir siparişim var. O sipariş gelir inşallah. Bitkilerimi kaliteli yetiştirmeye çabalıyorum ama bir de Tropica kalitesi dokunsun seraya 
[/QUOTE]

Ümit bey yakınen içinde olduğumdan söyleyebilirim ki kaçak işi tam hız devam , Ben hiç özel izinle bitki sokulduğuna şahit olmadım, duymadım özel izin eğer Yeşil kağıtlarsa her türlü izin alınır onlarla :) Ancak yapılan şudur ki faturada yada listede yasaklı bitki ismi yazsın anında zira karantinaya götürürler ve bir daha yüzün göremezsiniz bitkilerin, İş tamamen işgüzarlıktır.Gümrükte tanıdıklar varsa işler değişir tabi.
Bitki Seram-ümit Birkol
[QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE] mr.türker 2014-02-09 22:07:01
[QUOTE=Gannicus]Merhabalar ümit bey bitkiler şahane gelmişler... Bunlar tropica nın üretimi mi??? Oradan bitki getirtmek için ne gerekli yani kaç saksı almamız gerekiyor, ödeme nasıl oluyor, kaç günde geliyor, kargo ücreti ve şartları nedir???[/QUOTE]
Kağan bey, öncelikle lafım meclisten dışarı diyerek bildiklerimi ve tecrübelerimi anlatayım.Ülkemize canlı hayvan yada bitki sokmanın özellikle bitki getirtmenin gümrükte tarifi mümkün olmayan ve anlaşılamaz bürokratik zorlukları vardır. İthalatını yapacağınız ürün uzak doğu ise %30 gümrük%35 toplu konut ve %18 Kdv vergisi +Gümrükçüye ödeme yapmanız gerekir .Alış veriş yapacağınız hiç bir uzak doğu firması size 900-1000 dolar dan aşağıya ürün göndermez Size buket-Köklü ve saksı seçeneklerini sunarlar hepsinin fiyatları farklıdır 3 seçenek arasında 3-5 cent oynar paketleme masrafını sizden isterler strafor kutu başına 8 dolar paketleme kutu başınada 25 ila 35 dolar arası kargo parası talep edilir. Şu an bir çok kişi bilmese de Türkiye ye bir çok bitki kaçak sokulmaktadır Örneğin anubias ve echinodorus türlerinin ülkemize girmesi zirai karantina açısından kesinlikle yasaktır. Buna karar veren kişilerinde gümrükte bulunan veterinerler olması da işin komik kısmıdır. Kısacası Şirket olmadan devlete verginizi vermeden kimse size bitki falan göndermez getirenlerin çoğuda bu işi kaçak yapar.Tropica dan alışveriş yapcağım derseniz Tropica ürünlerini yurtdışında oturan bir tanıdığınız aracılığıyla almanız gerekiyor parakende satışları maalesef yok.
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


