ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
youkseal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2012 02:19
Son Ziyaret:
14 Temmuz 2025 14:19
Toplam Mesaj:
77 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Mehmet Yüksel Aydın
100x70x50 Tuzlu Su
130x60x60 Bitkili Discus
SON 10 MESAJI
Arı Karides Akvaryumlarında Su Değerlerini Anlama
@heavenhell Ozmozdan alacaginiz su akvaryumda O2 ile karışdıkça Ph seviyesi yükseltecektir. Buda Discuslariniz mukozasina zarar verecektir .Ozmoz dan alacaginiz su ayrica butun mineral v.s. sıfırlayacaktır , buda canlılarınıza belli bir süreden sonra zarar verecektir. Maklenin altinda yer alan tabloda Ph düşürmemiz icin gerekli bilgiler mevcut. Basit bitikler mango ve catapa ekleyerek veya CO2 (ama duzenli girmelisiniz )girerek Kh dusurebilirsiniz. Kh dususu ile beraber Ph seviyesinde dusus else edebilirsiniz.
Saygılarımla [EDIT]youkseal,2018-02-25 22:12:41[/EDIT]
@heavenhell Ozmozdan alacaginiz su akvaryumda O2 ile karışdıkça Ph seviyesi yükseltecektir. Buda Discuslariniz mukozasina zarar verecektir .Ozmoz dan alacaginiz su ayrica butun mineral v.s. sıfırlayacaktır , buda canlılarınıza belli bir süreden sonra zarar verecektir. Maklenin altinda yer alan tabloda Ph düşürmemiz icin gerekli bilgiler mevcut. Basit bitikler mango ve catapa ekleyerek veya CO2 (ama duzenli girmelisiniz )girerek Kh dusurebilirsiniz. Kh dususu ile beraber Ph seviyesinde dusus else edebilirsiniz.
Saygılarımla [EDIT]youkseal,2018-02-25 22:12:41[/EDIT]
Sump Malzemeleri Dizilimi
En başa elyaf koyarsanız sizin icin daha rahat olur ... elyaf hem pislikleri tutar hem de sik sik degistirmeniz gerektiği icin kolaylik olur
En başa elyaf koyarsanız sizin icin daha rahat olur ... elyaf hem pislikleri tutar hem de sik sik degistirmeniz gerektiği icin kolaylik olur
Silver Arowanaya arkadaş ?
[QUOTE=Neontetra]Yanına koyacağınız tür arowana gibi olsa, Arowana'nıza rahat yok! Saldırgan agresif arowananızın yanına uysal bir balık koysanız, o balığa yazık değil mi?
Balıkların en tipsizi olan, sırık gibi uzun olmasının dışında,(ki akvaryumlar için dezavantajdır) görünüşü hiç bir şeye benzemeyen, sırf uzak doğuda, uzakdoğunun ejder motifli geleneksel mitlerini andırıyor diye bazı görmemiş para babaları tarafından görgüzüslük abidesi olarak beslenmeleri ve bu yolla ünlenmelerinden mütevellit özentilik uğruna zoraki olarak akvaryumlarda tutulan acınası bir tür arowanalar.
Bunun yanında vahşi olduklarından japon balığı gibi canlı balık yedirilmesi ve bunun keyifle izlenmesiyle de meşhurdurlar.
Balık uygunsuz seviyede tutulduğundan (taban seviyesinde bakılması gözlerinin yapısı nedeniyle zorunludur ama takan kim?) Doğal yeme alışkanlığı sürekli bastırıldığından, Avcı balık olması sebebiyle sürekli saklanması gerekirken spot ışıklar altında kabak gibi göz önünde bulundurulduğundan zaten kafayı yemiş olan balığın yanına yine kafayı sıyırmış başka bir yarım akıllı tür getirilmesi bence de en makul olanı.
[/QUOTE]
[QUOTE=MESUT t.]Aynı türden karşı cinsini ekleyebilirsiniz. Sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Mesut Bey teşekkürler , ama balıkların 1 yıl sonraki halini düşününce elimdeki diğer Arowanayı çıkardım...100 - 120 Cm uzunlukları olacağını var sayarsak akvaryumun boyu kısa kalacak.Varsın 1 tane olsun oda rahat etsin diye düşünüyorum
Balıkların en tipsizi olan, sırık gibi uzun olmasının dışında,(ki akvaryumlar için dezavantajdır) görünüşü hiç bir şeye benzemeyen, sırf uzak doğuda, uzakdoğunun ejder motifli geleneksel mitlerini andırıyor diye bazı görmemiş para babaları tarafından görgüzüslük abidesi olarak beslenmeleri ve bu yolla ünlenmelerinden mütevellit özentilik uğruna zoraki olarak akvaryumlarda tutulan acınası bir tür arowanalar.
Bunun yanında vahşi olduklarından japon balığı gibi canlı balık yedirilmesi ve bunun keyifle izlenmesiyle de meşhurdurlar.
Balık uygunsuz seviyede tutulduğundan (taban seviyesinde bakılması gözlerinin yapısı nedeniyle zorunludur ama takan kim?) Doğal yeme alışkanlığı sürekli bastırıldığından, Avcı balık olması sebebiyle sürekli saklanması gerekirken spot ışıklar altında kabak gibi göz önünde bulundurulduğundan zaten kafayı yemiş olan balığın yanına yine kafayı sıyırmış başka bir yarım akıllı tür getirilmesi bence de en makul olanı.
[/QUOTE]
Toprak Bey , Arowana hakkında ne kadar bir bilginiz var bilmesem de daha önce beslemediğiniz ve bu balık hakkında bilginiz okuduğunuz bir kaç yazı ve bir kaç videodan ibaret diye tahmin ediyorum.
Arowanın yanında bir çok balık beslenebimektedir. Arowana sandığınız gibi agresif bir balık değildir.Doğası gereği ağzına sığacak olan balıkları avlamaktadır ;avlayamayacağı balıklada kavga etmez.
Konu başlığını dikkatlice okursanız Arowana yanında besleyebileceğim balık türü sordum ; Arowana beslemeyi düşünüyorum ne düşünüyorsunuz yada Arowana nasıl bir türdür demedim.Size göre tipsiz olabilir ama bana göre de sizin beslediğiniz bir çok balıktan daha ihtişamlıdır.
Uzak Doğu meselesi dediğiniz gibi değil onların inancına göre bereket getirdiklerine inanmaktalar ve Arowanaları ne kadar uzun yaşarsa hayatlarında bereketli olacağına inanırlar tıpkı biz Müslümanların dükkanlarımıza Bereket Duası asmamız veya kötülüklerden koruması için evimize cüzdanımıza dükkanımıza Ayetel Kürsi asmamızla aynı şey.(Duyduklarınızla fikir sahibi olmadan önce keşke biraz araştırsaydınız)
Sizin beslediğiniz balıklar zoraki tanka koyulmamış balıklar mı acaba çok merak ediyorum ? Hangi balığınızı gerektiği ortamda besleyebiliyoruz ki ! Şu yazınızı okuyan zanneder ki Amazon kıyısında ki kendinize ait bir bölgede hobinizi devam ettiriyorsunuz...
[QUOTE=Aquarisma]Arowana ve discus ikilisi muhteşem olur, özellikle öyle büyük bir akvaryuma 1 tane daha arowana alıp, + adet size kalmış orta boy discus koyarsanız harika olur... Tavsiye ederim..
İleride büyük akvaryum yaptıracağım zaman bende böyle düşünüyorum.. İzlenmesi gerçekten harika..
İleride büyük akvaryum yaptıracağım zaman bende böyle düşünüyorum.. İzlenmesi gerçekten harika..Örnektir...
Video:
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=ibAtJ48XPto[/VID]
[/QUOTE]Yavuz Bey ; öneriniz için teşekkürler.Aynı Akvaryumdan bir tane daha var ve onda Discusları besliyorum.Hem daha fazla tür beslemek hem de daha fazla tür hakkında bilgi sahibi olmak için başka türler beslemek istiyorum
[QUOTE=doğukan demir]Yanına koyacağınız amerikan türleri ufak türlerden olamayacağından büyük türler koymanız gerekir. Bu büyük türlerinde çoğu agresif olduğundan amerikan türlerini önermiyorum . Bir yakınım arowanasını bıçak balığı ile birlikte beslemekte ve bıçak balığı sürekli hareketli olmadığından uyumlu bir şekilde yaklaşık 2 senedir yaşıyorlar . Ayrıca arowanalar ithal edilip satışa girdikten sonra en azından düzgün , büyük akvaryumlarda ve bilinçli akvaristlerin elinde olması kanaatindeyim . Fikrimi soracak olursanız yalnız beslemek en güzeli.[/QUOTE]
Doğukan Bey öncelikle teşekkürler , aslında bıçak balığı da düşündüğüm türlerden biri ama daha net olarak karar vermiş değilim ama şuan için öncelikli olarak düşündüğüm Vieja Regani ,Perarsei , Vieja Argentea gibi türler.
[QUOTE=Batuhan£££]Merhabalar kesinlikle tartışma yaratmak istemiyorum ama hiç aranowaya sordunuz mu seni doğandan alıp bir abuç suya hapsedelim diye bence üretimi zor olan balıkların ticareti kanımca katliam aranowada zor üteyen üretilsede bu pazarda çok küçük bir yer kaplayan ve büyük yük doğadan toplanan balıklarda olması nedeniyle kötü bir şey ben diacus pengasus aranova aligatör yılan baş beslenmesine tamamen karşıyım .[/QUOTE]
Batuhan Bey yukarıda söyledikleriniz sadece büyük balıklar için değil hpsi için geçerli.Bir balığın kolay üremesi diğer balıklardan tek farkı fiyatının diğerlerine göre ucuz olması anlamına gelir başka hiç bir farkı yoktur.
[QUOTE=RedMap87][QUOTE=Batuhan£££]Merhabalar kesinlikle tartışma yaratmak istemiyorum ama hiç aranowaya sordunuz mu seni doğandan alıp bir abuç suya hapsedelim diye bence üretimi zor olan balıkların ticareti kanımca katliam aranowada zor üteyen üretilsede bu pazarda çok küçük bir yer kaplayan ve büyük yük doğadan toplanan balıklarda olması nedeniyle kötü bir şey ben diacus pengasus aranova aligatör yılan baş beslenmesine tamamen karşıyım .[/QUOTE]Bu konulara zamanında çok kafa yordum işin içinden çıkamıyorsunuz.İslam bu tip sorulara çok güzel açıklık getiriyor aslında neyse anlatmim nede olsa islamı birçoğumuzun hayatından uzaklaştırdılar,Allah kelamı olmadan bir saniye bile geçmemesi gerekirken şimdi çıkar birisi bura yeri değil bura akvaryum forumu der mevzu çıkmasın
Yada anlatayım korkumuz tek birşeyden evelallah
Olaylara biraz daha ılımlı yaklaş. Hayatını canlılar üzerinden idame ettiren, canlılar ile piskoterapi olan,onlar ile stresini atan,onları yaşam tarzı haline getirmiş vs vs. masum insanları düşün.Şu hayat yolundaki asıl amaç insanlardır. Hayvanlar insanlara fayda ve ibret için vardır. En önemliside Allah'ın tekvin sıfatının ıspatıdırlar. O yüzden elimizden geldiğince iyi koşullarda bakmaya ,eziyet etmemeye önem gösterelim gerisi boştur. Bu arkadaş bu akvaryumunda arowana beslerken bir takım streslerden uzak kalıyor ,bir takım üzüntülerini unutuyorsa,ara sırada olsa yaradanın sonsuz kudredini hatırlıyorsa gerisi çokta önemli değil. Bazen hayvanlara hayvan olduklarını unutarak bakıp çok fazla değer veriyoruz,kimi zaman geliyor övüyoruz onlarla gurulanıyoruz ,yeni bir tür aladığımızda herkezle paylaşıp görsünler istiyoruz oysaki övülmeye layık olan yanlız Allah demiyormu bazı ayetlerde.?. Gölden yakalnıp getirilmesine hiç kızmıyorum altı üstü hayvan yeterki doğru yollar izlensin.Bu mantıkla sorarsan sanada kimse dünyaya gelmek istiyormusun diye sormadı.Bir ineğe, bir koyuna seni keselim diyede soran olmadı. Yada bir bitkiye herhangi bir meyveye seni dalından koparalım sofraları süslemek istermesin diyen olmadı. Onlarda canlı değilmiydki senin yaşamsal faliyetlerini gerçekleştirebilmen için buna mecbur bırakıldı? Dünyada ahirette insanlar için var , masum insanlar katledilirken kafayı herhangi bir balığa takılıp kendimize bunu dert etmek akıl karı iş değil. Beğendiysem beslerim keyfime bakarım eziyet etmedikten sonra problem değil. Bu mantıkla bakarsak akvaryumları hepbirlikte kaldırıp atalım. Sonuçta hiçbiri yoktan var olmadı,labratuvar ortamında geliştirilenlerinde kökeni doğada saklı.Birde balığa tipsiz diyerek resmen yaradılan bir canlıyı aşağılamışsın. O balığın tek bir pulunu yaratta göreyim seni bu iddaanda ne kadar haklısın? Hayat tajikomik bir hal almış,lavabo ihtiyacına çözüm bulamayan ete,ota,suya ,havaya,zamana vs.vs vs. hayatanın her alanında her sanisesinde birşeylere muhtaç olan zavallı insanoğlu bazen oluyor kendisini kudred sahibi zannediyor.Sen bu balık hakkında bu şekilde düşünsen hissetsen bile bir şahsın konusu altında sırf konuyu açan kişinin düşüncelerini ve şevkini kırmamak için bunu dile getirmemen gerekir.Düşüncelerini paylaşmak istyorsan ayrı bir başlık altında istediğin balığı yerden yere vurabilirsin.[/QUOTE]
Yada anlatayım korkumuz tek birşeyden evelallah
Olaylara biraz daha ılımlı yaklaş. Hayatını canlılar üzerinden idame ettiren, canlılar ile piskoterapi olan,onlar ile stresini atan,onları yaşam tarzı haline getirmiş vs vs. masum insanları düşün.Şu hayat yolundaki asıl amaç insanlardır. Hayvanlar insanlara fayda ve ibret için vardır. En önemliside Allah'ın tekvin sıfatının ıspatıdırlar. O yüzden elimizden geldiğince iyi koşullarda bakmaya ,eziyet etmemeye önem gösterelim gerisi boştur. Bu arkadaş bu akvaryumunda arowana beslerken bir takım streslerden uzak kalıyor ,bir takım üzüntülerini unutuyorsa,ara sırada olsa yaradanın sonsuz kudredini hatırlıyorsa gerisi çokta önemli değil. Bazen hayvanlara hayvan olduklarını unutarak bakıp çok fazla değer veriyoruz,kimi zaman geliyor övüyoruz onlarla gurulanıyoruz ,yeni bir tür aladığımızda herkezle paylaşıp görsünler istiyoruz oysaki övülmeye layık olan yanlız Allah demiyormu bazı ayetlerde.?. Gölden yakalnıp getirilmesine hiç kızmıyorum altı üstü hayvan yeterki doğru yollar izlensin.Bu mantıkla sorarsan sanada kimse dünyaya gelmek istiyormusun diye sormadı.Bir ineğe, bir koyuna seni keselim diyede soran olmadı. Yada bir bitkiye herhangi bir meyveye seni dalından koparalım sofraları süslemek istermesin diyen olmadı. Onlarda canlı değilmiydki senin yaşamsal faliyetlerini gerçekleştirebilmen için buna mecbur bırakıldı? Dünyada ahirette insanlar için var , masum insanlar katledilirken kafayı herhangi bir balığa takılıp kendimize bunu dert etmek akıl karı iş değil. Beğendiysem beslerim keyfime bakarım eziyet etmedikten sonra problem değil. Bu mantıkla bakarsak akvaryumları hepbirlikte kaldırıp atalım. Sonuçta hiçbiri yoktan var olmadı,labratuvar ortamında geliştirilenlerinde kökeni doğada saklı.Birde balığa tipsiz diyerek resmen yaradılan bir canlıyı aşağılamışsın. O balığın tek bir pulunu yaratta göreyim seni bu iddaanda ne kadar haklısın? Hayat tajikomik bir hal almış,lavabo ihtiyacına çözüm bulamayan ete,ota,suya ,havaya,zamana vs.vs vs. hayatanın her alanında her sanisesinde birşeylere muhtaç olan zavallı insanoğlu bazen oluyor kendisini kudred sahibi zannediyor.Sen bu balık hakkında bu şekilde düşünsen hissetsen bile bir şahsın konusu altında sırf konuyu açan kişinin düşüncelerini ve şevkini kırmamak için bunu dile getirmemen gerekir.Düşüncelerini paylaşmak istyorsan ayrı bir başlık altında istediğin balığı yerden yere vurabilirsin.[/QUOTE]Koray Bey , öncelikle yapıcı söylemleriniz ve benimde düşüncelerime tercüman olduğunuz için teşekkür ederim. Sanırım insanımız başkasına saygı duymayı ve empati kurmayı öğrenemeyecek.
200x65x60h 2 yeni kurulum
[QUOTE=orhanönal]Özenli ve temiz bir çalışma sonucu gayet güzel akvaryumlar ortaya çıkmış , sağlıklı balıklar dilerim .[/QUOTE]
[QUOTE=orhanönal]Özenli ve temiz bir çalışma sonucu gayet güzel akvaryumlar ortaya çıkmış , sağlıklı balıklar dilerim .[/QUOTE]
Teşekkürler Orhan Bey , Sağlıklı hobiler...
[QUOTE=Piyanist.]Boyle bir tank ancak bu kadar guzel dizayn edilebilir.Baliklar boyle tankta daha rahat ederler.keyifli hobiler[/QUOTE]
Emir Bey güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.Elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım..Hepimiz için keyif vermese böyle uğraşırmıydık ki :) Sağlıklı hobiler
[QUOTE=Vasfi]Harika Bir Tank Olmuş, Allah Nazarlardan Korusun,
Zahmet Olmaz ise Haftalık Fotoğraf Güncellemesi Yaparsanız, Dizi Film Gibi Takip Edelim Tankınızı :)
[/QUOTE]Vasfi Bey Çok teşekkürler ve amin diyeyim...Haftalık bir zor olur ama aylık olarak güncelleme yapmaya çalışırım :) Bu ay zaten Arowana tankındaki Oscarlarlar vedalaştık.Nadir tür Amerikan alıkları ekliyeceğim o zaman yeni balıklarla beraber fotoları eklerim...
[QUOTE=baabaabaa]Rüya gibi akvaryum olmuş ya maşallah... Maliyeti nedir böyle bir akvaryumun?[/QUOTE]
Burak Bey öncelikle teşekkürler.Maliyet hesabı yapmamıştım ama aşağıda rakamları yazayım 2 akvaryum için maliyet aşağıdaki gibi
| Akvaryum ,Mobilya ,Profil | 3.000,00 TL |
| Sump Boru v.s. Ekipman | 200,00 TL |
| Kafa Motoru | 200,00 TL |
| Kum (200 Kg) | 200,00 TL |
| Seramik 10 Kg | 50,00 TL |
| Bio Ball 200 Adet | 30,00 TL |
| 100*100 *5 Sünger | 50,00 TL |
| Elyaf 1 Kg | 10,00 TL |
| Isıtıcı | 50,00 TL |
| Derece | 3,00 TL |
| Fluval Zeo - Carbon 2.100 Kg | 50,00 TL |
| Seachem Purigen 500 Ml | 50,00 TL |
| Bitki | 400,00 TL |
| Mangrow Kökü | 150,00 TL |
| Toplam | 4.443,00 TL |
[QUOTE=V.Pekmezci]Maşallah diyorum öncelikle çok güzel bir akvaryum. üstad size bir sorum olacak. 0 numara kuma sizin gibi saz diksem olurmu çürüme yaparmı ileride. saygılar[/QUOTE]
Veli Bey teşekkürler...Saz dayanaklı bir bitkidir sıkıntı olacağını sanmıyorum ; yaklaşık olarak 8 - 10 Cm kum kalınlığı var bende ayrıca Winra nın taban gübresiyle takviye yapıyorum şuan için bitkilerim de bir sıkıntı yok...
Silver Arowanaya arkadaş ?
200x65x60 tankımda yaklaşık olarak 25 cm civarında Silver Arowana besliyorum.Yanında 5-6 adet Oscar vardı ancak Arowana rahat vermedikleri için Oscarlarla vedalaştk :)
200x65x60 tankımda yaklaşık olarak 25 cm civarında Silver Arowana besliyorum.Yanında 5-6 adet Oscar vardı ancak Arowana rahat vermedikleri için Oscarlarla vedalaştk :)
Arowananın yanında besleyebileceğim renkli ve uysal Amerikan tür önerisinde bulunabilir misiniz ?
Şimdiden çok teşekkürler
200x65x60h 2 yeni kurulum
[QUOTE=ShotokaN][QUOTE=youkseal][QUOTE=yasinaktas]Maşallah akvaryumunuzda balıklarınızda çok güzeller. Yalnız konu başlığında 20 x 65 x 60 yazmışsınız :) [/QUOTE]
[QUOTE=ShotokaN][QUOTE=youkseal][QUOTE=yasinaktas]Maşallah akvaryumunuzda balıklarınızda çok güzeller. Yalnız konu başlığında 20 x 65 x 60 yazmışsınız :) [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler , başlığın değiştirilmesi için yönetime mesaj attım...
[QUOTE=ShotokaN][QUOTE=youkseal][QUOTE=ShotokaN]Mükemmel bir ölçü ve mükemmel bir kurulum olmuş,balıklar da akvaryuma çok yakışmış,emeğinize sağlık,tebrikler.[/QUOTE]
DOğan Bey çok teşekkür ederim ... Dün sizin konunuzu inceledim Discuslara çok üzüldüm ama sizin akvaryumunuzun yanında baya bir sönük kalıyor benimki :)
[/QUOTE]Olurmu hiç ,bu akvaryum gerçekten de çok beğendiğim bir dizayna sahip, umarım sorunsuz bir şekilde devam eden bir akvaryum olsun.Tebrik ederim tekrardan.
[/QUOTE]Teşekkürler Doğan Bey , ama sizin tankınızda da Discusları tekrar görmek isteriz...Sağlıklı hobiler
[/QUOTE]
Diskusdan vaz geçmiş değilim ama istediğim gibi formda balık bulamadığımdan bekleme ve araştırmadayım sadece.İnşallah yakın zamanda bulur akvaryumumuzda kaldığımız yerden devam ederiz:)
[/QUOTE]Doğan Bey inşallah en kısa sürede gönlünüze göre bulursunuz inşallah ve sizin balıklarınızada bir maşallah deriz :)
[QUOTE=EminSevinc]Hayalim gerceklesmis:) hayirli olsun. Eger olurda sıkılırsaniz akvaryumlardan discuslardan. Napicam diye dusunmeyin. Gelir alirim hepsini :):) tekrar hayirli olsun keyifli gunler[/QUOTE]
Çok teşekkürler Emin Bey ...Sıkılacağımı hiç sanmıyorum ama yolunuz Konyaya düşerse eğer akvaryumların karşısında bir kahve içmeye beklerim...Umarım gönlünüze göre akvaryum(lar)umunuz olur ve istediğiniz gibi bir balıklarınız olur
200x65x60 Bitkili Discus
[QUOTE=omardaing]Harika bir akvaryum. Balıklarda çok sağlıklı görünüyor. Hacimde çok iyi, dizaynda güzel.
[QUOTE=omardaing]Harika bir akvaryum. Balıklarda çok sağlıklı görünüyor. Hacimde çok iyi, dizaynda güzel.
Tebrik ederim.
[/QUOTE]
Teşekkürler Ömer Bey ...
200x65x60h 2 yeni kurulum
[QUOTE=yasinaktas]Maşallah akvaryumunuzda balıklarınızda çok güzeller. Yalnız konu başlığında 20 x 65 x 60 yazmışsınız :) [/QUOTE]
[QUOTE=yasinaktas]Maşallah akvaryumunuzda balıklarınızda çok güzeller. Yalnız konu başlığında 20 x 65 x 60 yazmışsınız :) [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler , başlığın değiştirilmesi için yönetime mesaj attım...
[QUOTE=ShotokaN][QUOTE=youkseal][QUOTE=ShotokaN]Mükemmel bir ölçü ve mükemmel bir kurulum olmuş,balıklar da akvaryuma çok yakışmış,emeğinize sağlık,tebrikler.[/QUOTE]
DOğan Bey çok teşekkür ederim ... Dün sizin konunuzu inceledim Discuslara çok üzüldüm ama sizin akvaryumunuzun yanında baya bir sönük kalıyor benimki :)
[/QUOTE]Olurmu hiç ,bu akvaryum gerçekten de çok beğendiğim bir dizayna sahip, umarım sorunsuz bir şekilde devam eden bir akvaryum olsun.Tebrik ederim tekrardan.
[/QUOTE]Teşekkürler Doğan Bey , ama sizin tankınızda da Discusları tekrar görmek isteriz...Sağlıklı hobiler
200x65x60h 2 yeni kurulum
[QUOTE=ShotokaN]Mükemmel bir ölçü ve mükemmel bir kurulum olmuş,balıklar da akvaryuma çok yakışmış,emeğinize sağlık,tebrikler.[/QUOTE]
[QUOTE=ShotokaN]Mükemmel bir ölçü ve mükemmel bir kurulum olmuş,balıklar da akvaryuma çok yakışmış,emeğinize sağlık,tebrikler.[/QUOTE]
DOğan Bey çok teşekkür ederim ... Dün sizin konunuzu inceledim Discuslara çok üzüldüm ama sizin akvaryumunuzun yanında baya bir sönük kalıyor benimki :)
200x65x60 Bitkili Discus
[QUOTE=RedMap87]Maşallah sade ve şık olmuş, bakımı zahmetsiz bir akvaryuma benziyor.Bence biraz daha bitkilendirme yapmalısınız. Özellikle kaya önleri ve kütüklerin olduğu bölgeleri biraz daha renklendirirseniz çok daha güzel olabilir. Orta kısmada bodur bitkiler renk katacaktır.[/QUOTE]
youkseal 2015-01-02 17:15:04
[QUOTE=RedMap87]Maşallah sade ve şık olmuş, bakımı zahmetsiz bir akvaryuma benziyor.Bence biraz daha bitkilendirme yapmalısınız. Özellikle kaya önleri ve kütüklerin olduğu bölgeleri biraz daha renklendirirseniz çok daha güzel olabilir. Orta kısmada bodur bitkiler renk katacaktır.[/QUOTE]
Öncellikle teşekkürler , bakımı dediğiniz gibi kolay bir akvaryum ...Hafta 2 - 3 kez bir değişim yapıyorum balıklarda çeşme suyuna alışık olduğu için su değişimleri kolay oluyor...
Akaryum yeni olduğu için hem Discusların Ph değişimden etkilenmemesi ve hem de yeni kurulumlardan dolayı şuan için Co2 takvieysi yapamadığım için bitki işini bahar ayına bırakmak istedim...Co2 desteği geldiği zaman taban bitkileri ve moss eklemesi yapacağım
[QUOTE=Nefer]Hacim olarak şahane. Biraz daha bitkilendirme yapılırsa çok iyi olur. Su değişimi oldukça yoruyordur eminim ama karşılığı alınıyor bu güzel görüntülerle. :))[/QUOTE]
Teşekkür ederim , İnşallah herkes istediği ölçülere yakın bir akvaryum edinir...Su değişimleri balıkların çeşme suyuna alışık olmasından dolayı fazla zamanımı almıyor açıkçası :) Dediğiniz gibi akşam karşında 1-2 saat günün yorgunluğu için bire bir
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


